Hela Kvinnans Klinik

Hela Kvinnans Klinik

helakvinnansklinik.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-509 241 49 Dela

Välkommen till Hela Kvinnans Klinik - din partner i kvinnors hälsa och välbefinnande. Vi är ett team av dedikerade legitimerade terapeuter som vill hjälpa dig till välmående - både din kropp och själ. Vi kan hjälpa dig med samtal, undersökning, behandling och träning. Undersökning och behandling syftar till att ge dig ökad...

94 omdömen om Hela Kvinnans Klinik

Sedan starten hos Reco 2021

Moa P
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Genomgående undersökning av bäckenbottens funktion efter graviditet. Mycket bra Tips och råd kring träning och avslappning. Kände mig bekväm med Katarina. Toppbetyg!

Hanna C
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Väldigt proffsigt bemötande. En ordentlig undersökning men hela tiden noga med patientens samtycke och godkännande. Förklarade hela tiden vad hon gjorde och varför. Fick mycket bra tips hur jag kan förhålla mig till diagnostiserad skada samt hur jag ska fortsätta framåt. Är verkligen supernöjd med besöket och kunskapen som jag fick ta del av.

Malgorzata P
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

The expertise of the specialists in Hela Kvinnans Klinik is exceptional! I came with excruciating pelvis pain during the 3rd trimester of the pregnancy that was so strong I walked from the metro to the clinic nearly in tears - and walked out in a straight position and with no pain! That continued also after the visit as I got a detailed explanation what to avoid, how to take care of the position in daily life and how to embed relaxation and pelvic floor exercises into my daily routine.

Hillevi E
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Tryggt, hjälpsamt, pedagogiskt och icke-dömande.

Gustav Karl Johan D
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Trevlig och kunnig personal som lyssnar på en👍, Riktigt bra service och ställe, Rekommenderar starkt 👍

Tove R
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Tryggt, proffsigt och så värdefullt för alla kvinnor som fött barn!

Karin D
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Fin mottagning och trevligt bemötande. Bra info från ultraljudet och hur jag ska träna magen.

Heidi L
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Allt var otroligt tydligt o proffsigt, från instruktioner på dörren om den knasiga dörren till hela undersökningen där jag hela tiden fick info om vad skulle göras. Trots att jag själv är utbildat om och jobbar med hälsa och kroppen var det självklarhet att besöka proffs på just kvinnohälsa när jag upplever vissa symptom. Mycket lärorikt oxå!

Marie A
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Sökte för ryggbesvär som kommer och går och bli värre många gånger vid träning. Noggrann kontroll med ultraljud och förklaring vad som påverkar fick även med mig övningar att göra hemma. Väldigt nöjd med besöket.

Helene B
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Proffsigt, lärorikt och tryggt!

Anna B

Gediget ,visar noga och ger bra tips 💪❣️

Rebecca S
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Mycket fint bemötande och oerhört kunniga! Har rekommenderat dom till många och kommer att göra det fortsättningsvis. Så glad att denna klinik finns. Den behövs verkligen. Och vi behöver sprida deras information om det vi kvinnor behöver få mer hjälp med 😊 Heja Hela Kvinnans Klinik 🌟❤️🌟

Tack Rebecca för ditt fina omdöme och för dina rekommendationer! <3

Olof (olle) V
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Hög kompetens och utmärkt bemötande

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Olof för ditt fina omdöme!

Elin R
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Alla de gånger jag varit på Hela Kvinnans Klinik har jag varit jättenöjd. Jag har blivit bemött respektfullt och inlyssnande och de jag träffat är så kunniga och proffsiga. Rekommenderar varmt att gå hit!

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Elin för ditt omdöme och vi blir så glada att du känner dig väl bemött och respekterad. Det är precis det vi strävar efter!

Sofia S
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Proffsigt bemötande och hög kompetens

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Sofia för ditt fina omdöme!

Sandra L
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Jag mycket bra hjälp med att undersöka och bedöma min rectusdiastas samt genomgång av hur jag kunde träna med den nya kroppen. Jag är också lättad över att det var enkelt att få tid, då ingen remiss krävdes.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Sandra för ditt omdöme och att du fick bra hjälp med bedömning och träning!

Ulrika A
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Mycket bra bemötande. Hade inga förväntningar med blev positivt överraskad. Var hos naprapat som var mycket bra och sedan på ett ultraljud och fick många tips och råd 😊

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Ulrika ör ditt omdöme och det glädjer oss att du blev positivt överraskad!

Helena N
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Alltid trevligt och förstående bemötande En förståelse för min skada och hur jag ska träna och röra mig för en förbättring

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Helen för ditt fina omdöme!

Anna-Lena J
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Jag har fått ett jättefint bemötande de gånger jag varit på kliniken och känt mig både trygg, sedd och väl omhändertagen. Jag har fått svar på alla mina frågor och också bra tips på vad jag kan göra mer för att förbättra mina besvär. Jag kan varmt rekommendera Hela Kvinnans klinik och ett besök hos Catharina. Hon är superproffsig, varm och mycket kunnig.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Anna-Lena för ditt omdöme och att du kände dig väl omhändertagen!

Siri G
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Proffsigt bemötande med personal som lyssnar till individuella behov. Upplever personalen som väldigt kunnig inom sitt område. Känner mig sedd och allt bemött med värme och respekt. .

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Siri för ditt fina omdöme och att du kände dig väl bemött!

Aleksandra P
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Otroligt professionellt bemötande och en grundlig undersökning av bäckenbotten. Fick svar på alla mina frågor och Katarina tog sig tid att lyssna på mig. Rekommenderas varmt!

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Aleksandra för ditt fina omdöme och rekommendation!

Elvira L
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Mycket proffesionellt bemötande och utförliga förklaringar på allt som gjordes/ hittades under undersökningen. Kan varmt rekommendera ultraljudsundersökning kombinerat med vaginal undersökning för den som fött barn och vill veta status på bäckenbotten och få matnyttiga tips om träning!

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Elvira för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du känner dig nöjd med besöket. Lycka till med din återträning!

Emma H
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Jättetrevligt bemötande. Väldigt informativt besök och fantastiskt bra att med ultraljud få ökad förståelse för hur jag ska använda aktivering av magmusklerna för att börja träna på riktigt efter ett antal graviditeter.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Emma för ditt omdöme och det glädjer oss att du känner dig nöjd med ditt besök hos oss!

Annica S
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Vänligt bemötande. Informativ och otroligt kunnig. Bra enkla övningar. Oavsett val av opererade klinik så kommer jag definitivt att ta hjälp av HKK i rehabiliteringen.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Annica för ditt omdöme och det glädjer oss att du har fått den hjälp du önskar!

Rebecca H
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Väldigt bra och proffsig hjälp.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Rebecca för ditt fina omdöme!

Helen K
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Mkt trevligt bemötande, mjukt, lyhörd, inkännande, informativt.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Helen för ditt fina omdöme!

Micaela Monica Kristin Å
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Mary-Lou är en fantastiskt kunnig och ödmjuk kvinna man känner sig trygg hos.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Micaela för att du tog dig tid att ge oss ett sådant fint omdöme!

Johanna Karin Maria R
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Katarina W är väldigt kunnig och hjälpsam, proffsig i sin yrkesroll. Pedagogisk. Jag var på HKK för rehabträning under 6 månader efter en rektusdiastasoperation. Kan varmt rekommendera HKK.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Johanna för ditt fina omdöme!

Lisa J
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Allt toppen, från bemötande till kompetens och behandling.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Lisa för ditt fina omdöme!

Gunilla Å
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Trevligt bemötande, bra på att förklara och noggrann undersökning. Jag är nöjd med mitt besök och de rekommendationer jag fick för att följa upp undersökningen.

Louise W
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Mycket nöjd med terapeuten, hon var inkännande, enkel att prata med, gjorde att jag kände mig bekväm. Upplevde att hon hade hög kompetens! Kan absolut tänka mig att boka ett återbesök.

Karina K
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Kompetent, inkännande och lyhört bemötande i alla delar. Så nöjd med allt från första besök. Mina varmaste rekommendationer!

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Karina för ditt omdöme och att du kan rekommendera oss vidare.

Johanna H
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Jag blev otroligt fint och proffsigt bemött av Mary-Lou. Jag ville med hjälp av ultraljud ta reda på hur mina magmuskler jobbar och om de är orsaken till mina ryggproblem. Hon undersökte noga och förklarade hela tiden pedagogiskt vad hon gjorde och vad man såg. Hon gav tips på bra övningar och PT att träna med. Efteråt fick jag även allt nedskrivet på mail. Jag gick därifrån med ett leende på läpparna och kan verkligen rekommendera ett besök.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Johanna för ditt fina omdöme. Det värmer oss att du fick en bra upplevelse hos oss. Lycka till med dina övningar!

Hope S
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Hela Kvinnans Klinik har hjälpt mig oerhört mycket.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Hope för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme och att vi har kunnat hjälpa dig.

Mehry M
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Jag har blivit väl bemött. Gått professionell hjälp och råd som har hjälpt mig.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Mehry för ditt omdöme och att du känner att vi har kunnat hjälpa dig.

Emma F
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Fantastiskt fint besök hos Mary-Lou! Mycket kunnig inom sitt område och bemöter en på ett sätt så man känner sig bekväm, jag fick ett mycket stort förtroende för henne. Toppen på alla sätt!

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Emma för ditt fina omdöme. Det värmer oss att du fick ett fint besök hos oss där du kände dig bekväm och fick ett förtroende för din terapeut.

Sandra A
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Bra bemötande, lugnt samtal. Fick övningar för att påbörja rehab efter en operation. Jag fick veta den informationen jag ville ha.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Sandra för ditt omdöme. Lycka till med din rehabilitering och varmt välkommen att höra av dig om vi kan hjälpa dig vidare.

Solveig F
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Varmt mottagande. Mycket pedagogisk genomgång av muskulatur. Proffessionell rådgivning och massa bra tips på träning vid konstateras diastas. Kan varmt rekommenderas andra !

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Solveig för ditt omdöme och din rekommendation. Lycka till med träningen!

Astrid G
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Fint bemötande, tydlig och grafisk genomgång av muskulatur mage/ bäckenbotten. Trygg rådgivning inför träning efter graviditet/ vaginal förlossning.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Astrid för ditt omdöme. Lycka till med din återträning efter graviditet!

Emelie H
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Väldigt professionella och varmt fint bemötande. Hela upplevelsen kändes trygg, rekommenderar alla som fött barn eller har bäckenbotten besvär av andra anledningar. Synd att ultraljud inte är en del av primärvården efter en förlossning för att se funktion av bäckenbotten.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Emelie för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Vi håller med dig, vi tycker också att ultraljud borde vara en självklar del av uppföljningen efter förlossning.

Birgitta B
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Mycket proffsigt bemötande och arrangemang!!

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Birgitta för ditt omdöme och det glädjer oss att du har fått ett fint och professionellt bemötande.

Sofia H
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Helt otroligt fantastiskt. De besitter enorm kunskap och erfarenhet men framförallt så lyssnar de på kunden.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Sofia för ditt fina omdöme och att din upplevelse hos oss är positiv.

Jonna F
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Fick en noggrann och kompetent bedömning som jag aldrig tyvärr hade kunnat få inom offentlig sjukvård. Utan stress och med stor proffessionalitet.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Jonna för ditt omdöme och det glädjer oss att vi kan kunnat motsvara dina förväntingar på bemötande och undersökning.

Malin L
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Jag har gått till Marthe (och till Katarina några gånger) flera gånger i månaden under snart 3 år och det här är den bästa hjälpen jag någonsin har fått med kroppen. Både behandling, hjälp med träning och övningar och för att få kroppen att fungera på bästa sätt. Ni är verkligen toppen och jag kan varmt rekommendera alla att gå hit!

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Malin för ditt fina omdöme och vi är så glada att höra att du känner dig nöjd med all hjälp du har fått av oss!

Ann N
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Trevligt och lättsamt bemötande. Man kände sig trygg och inte så utlämnande.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Ann för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och det värmer att du kände dig trygg hos oss.

Louise R
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Trevligt bemötande, kompetent personal, fick god hjälp med mina besvär!

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Louise för att ditt omdöme och det glädjer oss att du fick den hjälp du sökte.

Dariimaa A
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Trevlig bemötande, Super fin förklaring.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Dariimaa för ditt omdöme!

Jan-Fredrik L
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Proffisgt bemötande Väldigt duktig sjukgymnast En positiv upplevels Kommer rekomendera den om det behövs

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Jan-Fredrik för ditt omdöme och för att du kan rekommendera oss!

Sophia A
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Fantastiskt bemötande från bokning till besök! Jag har fått svar på massor av frågor kring min långvariga smärta och känner att jag äntligen funnit en väg som tar mig framåt. Mary-lou är inlyssnande och sitter på kunskap som ingen annan inom vården har som jag mött under de åren jag levt med kronisk smärta. Är oändligt tacksam att jag hade möjligheten att besöka denna klinik och få så fin hjälp! Tack HKK.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Sophia för ditt fina omdöme och det gör oss mycket glada att höra att du upplevde ditt besök som positivt och givande!

Tomas B
Skrev om Hela Kvinnans Klinik

Professionella och och förklarade på ett pedagogiskt vis.

Svar från Hela Kvinnans Klinik

Tack Tomas för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme.