Naprapat på Södermalm

6 rekommenderade naprapater i Södermalm, Stockholm

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Johan K
    Johan K: Jättenöjd! Återkommer gärna.

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Rita Å
    Rita Å: Är mkt nöjd.God kunskap.Har delvis fått bra resultat men fortsättning följer.Fräsch o fin lokal trevligt.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Gunnar J
    Gunnar J: Har fått ett mycket bra intresserat och kunnigt bemötande för mina ryggproblem.

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Oumar S
    Oumar S: Hej. Hade knä besvär flera månader sedan. De blev inte bättre. När jag träffade Camilla, och efter att hon har behan...

Zetterblom Rehab - Håkan Zetterblom

Krukmakargatan 34 a, Stockholm
    Maria E
    Maria E: Proffsigt och trevlig bemötande. Min migrän är märkbart bättre. Ett plus att kortbetalning är ett alternativ. /Maria
Sida:   1
Stadsdelar i Södermalm