Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadeexperten är i grunden legitimerade naprapater eller kiropraktorer med lång erfarenhet av idrottsskador. Alla vi som behandlar är själva aktiva idrottare och sportare och vet därför precis hur irriterande och tråkigt det är att drabbas av en skada när man gör något man älskar.

Vi behandlar patienter i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vanliga behandlingsområden är arm- och axelskador, ben- och fotskador samt rygg och nacke, vi har koll på de flesta kroppsdelar. Hos oss behöver du sällan vänta länge på en behandlingstid. Varmt välkommen!

Läs vad 280 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• Anna-lena J skrev om Idrottsskadeexperten
    seriösa men dyrt. betalar 600 kr för varje behandling och en behandling tar max 10 min Läs mer
  • Mikael A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har gått på behandling av Rebecca Hagström. Min helhetsupplevelse är utmärkt. Jag upplever Rebecca som mkt kunnig, kompetent och lyhörd för mig och mina besvär. Behandlingen har gett stor effekt, där jag särskilt uppskattat att Rebecca varit öppen och i dialog med mig hela tiden ”tänkt högt” o varit tydlig med varje steg i behandlingen, dvs kring vad, hur och varför. Hon har även varit aktiv mellan behandlingarna i syfte att löpande höra hur det känns och utvecklas. Jag gillar även att hon tydligt gett mig bra övningar för ”hemmarehab”. Inkl råd kring hur jag successivt ska kunna gå tillbaka till min normala träningsmängd. Min besvär har, efter ett par behandlingar, minskat avsevärt. Vill även betona att Rebeccas bemötande hela tiden varit professionellt, engagerat och personligt vilket är särskilt viktigt för mig. Jag är på det hela taget mkt nöjd! Om än att jag ännu inte är helt fri från mina besvär. Dock i ett mkt bättre läge än innan behandlingen. Jag vill gärna att Rebecca nås direkt av min feedback. Mvh Micke Andersson Läs mer
  • Benjamin G skrev om Idrottsskadeexperten
    Mkt bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Anna W skrev om Idrottsskadeexperten
    Har inte beställt från idrottsskade-någonting. Menar ni Podoshop? Väldigt oproffsigt Läs mer
  • Christina J skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande av kunnig personal! Läs mer
  • Henrik B skrev om Idrottsskadeexperten
    Professionellt och vänligt bemötande. Upplevdes som mycket kunnig. Rekommenderas Läs mer
  • Riina T skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blev väl mottagen och upplevde att jag fick bra hjälp och uppföljning till mina problem. Tack! Läs mer
  • Sandra N skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling för smärta i hälsenan.

Väl bemött.

Efter 4 besök (deras inrådan) har jag dock ej blivit av m smärtan. Läs mer
  • Liliana L skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och personlig hjälp med bra resultat. Läs mer
  • Gustav F skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt, bra, flexibelt, trevligt bemötande Läs mer
  • Robin M skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket bra och professionella. Läs mer
  • Tore H skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av hälsporre
    proffsigt
    Det blev behandlat direkt och allt har blivit bra Läs mer
  • Andrea F skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra samtal och undersökning ledde fram till stötvågsbehandling. Trevligt bemött av såväl kiropraktor som reception. Läs mer
  • Pia D
    Pia D skrev om Idrottsskadeexperten
    Kiropraktor
    Bra bemötande
    Proffsigt intryck Läs mer
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blev hjälpt med mitt hopparknä hos en naprapat. Han var väldigt hjälpsam och visade på övningar som jag kunde använda för att träna upp mitt knä.
    Jag blev bemött på bästa sätt och de förväntningar jag hade var att få hjälp att komma vidare med min träning av mitt knä. De bemötte mina förväntningar. Hade fortsatt att besöka dem om jag hade ekonomi för det. Läs mer
  • Annna M skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket kunnig Naprapat, som efter undersökning påbörjade en behandling och förslag på träning och streching som gav resultat direkt. Läs mer
  • Theodor F
    Theodor F skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabbt svar
    God tillgänglighet
    Trevlig bemötande
    👍 Läs mer
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av inflammerad hälsena. Rutinmässig behandling. Har påbörjat rek övningar. Avvaktar omdöme beroende på resultat Läs mer
  • Anibadh R skrev om Idrottsskadeexperten
    Super!
    Super bra bemötande!
    Super bra behandling! Läs mer
  • Ingemar R skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevliga proffs i en behaglig miljö. Behandlingsresultatet var utmärkt. Läs mer
  • Anna L skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevliga och tillmötesgående. Ställde bra frågor och lyssnade. Kändes som att de kan sitt arbete mycket bra Läs mer
  • Samuel C skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har fått kiropraktisk behandling för min onda axeln och arm. Genomgång av terapeut har varit grundläggande och behandling har varit både effektivt och nogrann. Trevligt bemötande från receptionen samt fick hjälp med försäkringsfrågor. Läs mer
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra service och hjälp. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Annika I skrev om Idrottsskadeexperten
    Sökte hjälp med en hälsensinflamation. Kiropraktorn jag fick träffa hjälpte inte bara till med att bota inflationen utan gav mig övningar för att förbygga att inflammationen kommer tillbaka. Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • Anna R skrev om Idrottsskadeexperten
    Hälsporrebehandling, mycket bra Läs mer
  • Jonna O skrev om Idrottsskadeexperten
    fick hjälp med min trilskande axel, proffsigt bemötande och bra behandling Läs mer
  • Marie S skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och proffsigt intryck !
    Kunnig personal.
    Lätt att få tider bokade. Läs mer
  • Ewa M
    Ewa M skrev om Idrottsskadeexperten
    Har hälsporrar och allt skulle bli sååå bra. Han jag gick hos sa att detta är han specialist på och det skulle ta ca 3 gånger och sen skulle allt vara bra. Jag gick 3 gånger och det blev inte alls bättre. Han sa typ att jag förstår inte, nu måste du hitta hur jag kan hjälpa dig. Han vara även alltid sen och möter varade i ca 15 min fast jag fick betala för 45 min. Läs mer
  • Nadine L skrev om Idrottsskadeexperten
    1. hjälp med foten hos en kiropraktor
    2. bemötandet var bra men det fanns tyvärr inte fanns kompetensen
    3.hoppade på att jag får hjälp med skadan men tyvärr fanns inte kompetensen inom det området. jag betalade för korta och dyra behandlingstider Läs mer
  • Gunnar H skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsig och effektiv behandling Läs mer
  • Christian O skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande, kunnig och att saker o ting blev bättre. Läs mer
  • Andreas S skrev om Idrottsskadeexperten
    Man känner sig trygg och alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredrica P
    Fredrica P skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabb och professionell respons. Hänvisade mig till en superbra kiropraktor. Läs mer
  • Neo R skrev om Idrottsskadeexperten
    Tackar för snabbt omhändertagande vid knäskada, proffsigt bemötande och är riktigt nöjda. Läs mer
  • Cay-anders J skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra naprapat med vettiga åsikter väldigt kunnig Läs mer
  • Lena J skrev om Idrottsskadeexperten
    Minns tyvärr inte vad jag köpte hos Er Läs mer
  • Pernilla A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag är helt nöjd med bemötande . Läs mer
  • Jonas T skrev om Idrottsskadeexperten
    Kunnigt bemötande men för forcerat och väldigt bråttom. Det hade varit önskvärt att det tog lite längre tid, mer tips, råd och behandling! Istället läggs mycket krut på att man ska komma tillbaka, vilket inte är gratis! Läs mer
  • Kajsa K skrev om Idrottsskadeexperten
    Kontaktade idrottsskadeexperten för att jag hade problem med min hälsena! Togs emot av proffesionell hjälp och problemen var borta efter endast en vecka av behandling! Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Cecilia B skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick en knäskada (inflammation). Fick snabb och proffsig hjälp, och kunde snabbt komma på återbesök. Supernöjd! Läs mer
  • Pär Johan H skrev om Idrottsskadeexperten
    Vi fick snabbt hjälp och supertrevligt och proffsigt bemötande och behandling. Tack snälla! Läs mer
  • Christian F skrev om Idrottsskadeexperten
    Kiropraktor hjälp

Mycket bra, vänligt bemötande

Att lokalisera mina problem, vilket också gjordes Läs mer
  • Eriks S
    Eriks S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag hade knäskador pga. joggning och beställde ett besök hos kiropraktor. Bokningen via mejl var enkel. Besöket var enkel. Mottagandet väldigt vänligt. Resultatet får vi se efter ett tag. Läs mer
  • Julia S skrev om Idrottsskadeexperten
    Stötvågsbehandling av muskelbristning i vad. Blivit bra bemött, inte fått rekommendationen att vila, tack o lov. Sakta rehabat mig tillbaka. Kiropraktor Joachim👍🏻 Läs mer
  • Eva O
    Eva O skrev om Idrottsskadeexperten
    Nsapraparbehandling. Trevligt bemött fick den behandling jag efterfrågade Läs mer
  • Jerry S skrev om Idrottsskadeexperten
    Undersökning av ömmande framfot. Blev bra bemött av en person som lät trovärdig. Mina förväntningar gick ut på att ev kunna diagnostisera ett problem som jag hittills inte hittat riktig orsak till. Jag har efter undersökning och behandling kommit vidare, tycker jag. Behandlingen pågår så jag kan ännu inte sammanfatta men jag är nöjd så här långt. Läs mer
  • Jörgen K skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av frozen shoulder. Proffsigt & trevligt bemötande. Förväntade mig att behandlingen skulle hjälpa och det har den. Kunnig och pålitlig personal som känns rätt för mig. Läs mer
  • Mia F skrev om Idrottsskadeexperten
    Köpte hälkoppsinlägg lägg för hälsporre men tyvärr inte blivit bättre Läs mer
  • Jessica K skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket nöjd med kiropraktor behandling av min fot.
    Trevligt och bra bemötande. Lätt att få en tid. Läs mer
  • Lars G skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling för ryggskott.
    Blev väl bemött och fick tid snabbt. Fick förtroende för naprapaten, han verkade kunnig.
    Sammanfattningsvis har jag en positiv upplevelse, Läs mer

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm