Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadeexperten är i grunden legitimerade naprapater eller kiropraktorer med lång erfarenhet av idrottsskador. Alla vi som behandlar är själva aktiva idrottare och sportare och vet därför precis hur irriterande och tråkigt det är att drabbas av en skada när man gör något man älskar.

Vi behandlar patienter i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vanliga behandlingsområden är arm- och axelskador, ben- och fotskador samt rygg och nacke, vi har koll på de flesta kroppsdelar. Hos oss behöver du sällan vänta länge på en behandlingstid. Varmt välkommen!

Läs vad 208 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• Lotta S
    Lotta S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har sökt för hälsporreproblem och fått ett otroligt bra bemötande av Andre' Lysell. Har fått två behandlingar och träningsschema. Jag känner mig väldigt nöjd! Läs mer
  • Liam S
    Liam S skrev om Idrottsskadeexperten
    Super. Korta väntetider. Trevlig personal. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Idrottsskadeexperten
    Har haft problem med Gubbvad, men fick hjälp direkt med att lösa det genom stötvågsbehandling. Mycket proffsigt på alla sätt Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Idrottsskadeexperten
    Från första till sista mötet har bemötande varit professionellt och trevligt. Läs mer
  • Anton H
    Anton H skrev om Idrottsskadeexperten
    Professional hjälp. Trevligt anläggning. Problemet jag hade åtgärdades fortare än jag kunde ana. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och professionellt på alla sätt. Bara positivt att säga om mitt besök Läs mer
  • Petra J
    Petra J skrev om Idrottsskadeexperten
    Mkt bra bemötande på plats. Väldigt kunnig och hjälpsam! Jobbar fortfarande på rehaben jag fick. Så hoppas det hjälper! Läs mer
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt bemötande. Jag förklarade mitt problem för en herre på andra sidan luren som uppenbarligen var tillräckligt insatt för att rekommendera mig till en klinik som lagade mitt knä! Hade inte kunnat göra det bättre själv.. Tack! Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabbt och bra bemötande med mitt problem Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag är mycket nöjd med kontakten med idrottsskadeexperten! Jag har själv idrottat på elitnivå många år och kände direkt att de hade koll på vad de pratade om och hög kompetens. Jag fick en snabb tid, bra behandling och träningsprogram och bra bemötande. Väl värt pengarna! Läs mer
  • Sonya G
    Sonya G skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket bra service och behandling. Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jättebra bemötande när jag kom och hade smärta i höger fot. Kiropraktorn Ola Wimelius Verkade mycket kunnig och lyssnade verkligen . Gillade också den jättetrevliga receptionisten. Läs mer
  • Noa W
    Noa W skrev om Idrottsskadeexperten
    Barn med ont i knä, fotled & häl. Fick tid snabbt, trots att det var jul. Det var första gången hos kiropraktorn & på tre besök blev allt löst. Mycket trevligt bemötande, där problemen togs på allvar och övningar gavs för fortsatt hälsa. Läs mer
  • Rainer S
    Hjälp med ischias rehabilitering. Bra övningar! Läs mer
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt bemötande
    Trevlig, kunnig o professionel terapeft Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt proffsigt bemötande
    Ställd Diagnos korrekt ställd
    Störvågsbehabdling samt kiriprakriska åtgärder leder till snabb förbättring samt förebygger ev framtida besvär Läs mer
  • Nils H
    Nils H skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt bra bemötande. jag fick kiropraktisk behandling för värk i knän och höfter.
    Jag hade naturligtvis hoppats bli bättre men i mitt fall är tydligen felet av det slag som måste undersökas av ortopedisk läkare och kanske röntgas. Läs mer
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Idrottsskadeexperten
    Fantastiskt bemötande redan vid första telefonsamtal . Fick snabbt en tid. Proffesionellt bemötande vid ankomst. Trygg och lugnande miljö! Läs mer
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bea bra bra bra bra Läs mer
  • Julia E
    Julia E skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blev bemött jättebra. Fick snabbt en tid och har fått en bra och proffsig behandling av kiropraktorn jag träffar. Läs mer
  • Christopher L
    Christopher L skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevlig och kunnig personal, har varit hos läkar, kiropraktor, sjukgymnast mm. tidigare pga smärta i axeln, har inte fått något resultat av de behandlingarna och rehabträningen jag gjort tidigare, förrän jag testade att gå här, det är redan nu efter bara ett par gånger mycket bättre och nu kan jag gå till gymmet utan smärtor i axeln! Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har blivit mycket väl omhändertagen från första kontakten! Det känns tryggt o jag är väldigt nöjd med upplägget av min rehabilitering. Läs mer
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blev bra bemött från första besöket mycket trevlig personal jag är mycket nöjd att jag valde eran klinik Mvh Lennart Nilsson Läs mer
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag fick snabbt tid och ett mycket professionellt omhändertagande Läs mer
  • Michael B
    Michael B skrev om Idrottsskadeexperten
    Ringde er och dagen efter fick jag träffa en erfaren, kunnig trevlig och engagerad kiropraktor. Behandling pågår. Hittills kändes det tryggt och att jag är i rätta händer. Hälsningar Michael Läs mer
  • Leo P
    Leo P skrev om Idrottsskadeexperten
    Vi är mycket nöjda. Fina lokaler, bra bemötande, trevlig personal. Jag skulle möjligen uppskatta att de tog tid att prata mer om behandling, hur den fungerar och hur nöjda de själva är med resultaten. Läs mer
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevliga, men jag blev inte bättre. för dyrt för att fortsätta Läs mer
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Idrottsskadeexperten
    Har fått ett mycket bra intresserat och kunnigt bemötande för mina ryggproblem. Läs mer
  • Sandy W
    Sandy W skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra kunnande, inte bara gå dit o knäcka ryggen.
    Utan en rejäl bakgrundskoll med utvärdering av kroppen och vart problem sitter. Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Idrottsskadeexperten
    Köpte fotbädd bra utbud snabb leverans Läs mer
  • Gabriella A
    Gabriella A skrev om Idrottsskadeexperten
    jag blev vidarebefordrad till Palmér friskvård. Jättetrevlig kille som hjälpte mig men alldeles för dyrt för det han gjorde (jättekort behandling och väldigt basic) och det kändes som han bara var fokuserad på att ta betalt. Så tyvärr kommer jag inter gå tillbaka dit. Läs mer
  • Marc J
    Marc J skrev om Idrottsskadeexperten
    Hej det var jag, pappa som bokade tiden men också avbokade samma dag. Det var väldigt smidigt och ni var väldigt trevliga i erat bemötande. Min son tyckte inte att han behövde och det verkar nu som vila räckte några veckor och egna övningar... Läs mer
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har kontaktat dem pga långvarigt problem med hälsporre. Ingen annan behandling har hjälpt. Jag kan ännu inte säga hur nöjd jag är, då jag fortf är under behandling. Jag upplever att jag blivit något lite bättre, men inte bra ännu. Jag räknar dock inte med att det ska vara en quick fix då jag haft problem i tre år. Jag tror fortfarande att jag kan bli hjälpt av den behandling jag får och med hjälp av de övningar jag gör.

Det jag däremot är något mindre nöjd med är att jag upplever behandlingstillfällena som stressiga. Jag vet inte hur lång tid de avsätter för mig, men det är mellan 15-20 min som behandlingen brukar pågå. Jag kan ibland undra om jag eg är "färdigbehandlad" för dagen eller om det är så att behandlaren måste sluta för att nästa kund väntar. Varje behandling kostar 580:- och jag önskar att man åtminstone hade 30 min per kund. Ibland känns det inte som att det finns tillräckligt med tid för att visa övningar mm. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Idrottsskadeexperten
    Utmärkt rehabilitering av mina knän på Engelbrekts Kiropraktorklinik Läs mer
  • André I
    André I skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och professionellt bemötande. Fick hjälp med träningsövningar och rådet att vila vaderna minst en månad till efter det att vaderna känns bra. Läs mer
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Idrottsskadeexperten
    Varning

Vi mejlade dem på bokning@idrottsskadeexperten.se och sökte hjälp men fick aldrig något svar. Sök hellre någon annan om ni behöver hjälp. Läs mer
  • Julia C
    Julia C skrev om Idrottsskadeexperten
    Konstigt bemötande, ganska nonjalant beteende. Fick inget stöd ang. träningsprogram.
    Skrattade åt mig, kändes inte seriöst och hade dålig info om hur jag skulle gå vidare med rehabilitering. Läs mer
  • Leon S
    Leon S skrev om Idrottsskadeexperten
    Naprapatbehandling - knä. Andre hjälpte mig efter första behandling Läs mer
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte för en smärtande hälsena och var på två besök på Engelbrekts Kiropraktorcenter som var ytterst plågsamma. Kiropraktorn berättade inte vad för typ av skada jag hade, utförde behandlingar vars syfte jag inte förstod och bad mig köpa rehabsaker för en dyr penning. Efter mitt andra besök bestämde jag mig för att uppsöka hjälp någon annanstans. Jag har inte hört ett pip från kiropraktorn sedan dess, vilket i min värld är högst märkligt. Sämsta tänkbara upplevelse med andra ord. Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av benhinnor med stötvåg Läs mer
  • Agneta C
    Agneta C skrev om Idrottsskadeexperten
    Blev bemött på ett professionellt sätt. Fick bra tips på hur jag skulle behandla min skada, ischiasproblem. Har blivit lite bättre men tyvärr känns det nu som om läkningsprocessen har klingat av. Läs mer
  • Carina H
    Carina H skrev om Idrottsskadeexperten
    Återkom efter behandling !!
    Första träff bra och trevligt bemötande Läs mer
  • Porija M
    Porija M skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt bra mottagande och resultat efter behandling! Läs mer
  • Huga L
    Huga L skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket professionellt bemötande. Min son fick behandling med olika tekniker för tibia stress symptom på smalbenen ( "benhinneinflammation") Läkning och återhämtning fungerade enligt plan och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Kent A
    Kent A skrev om Idrottsskadeexperten
    Dom är trevliga, men behandlingen är inte avslutad så jag kan inte säga att jag blivit hjälpt än Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Idrottsskadeexperten
    För fokuserad på tiden exakt på minuten så att han knappt kunde jobba över.
    En bra Chiropraktor arbetar tills det ör klart oavsett tio femton minuter hit eller dit.
    För fokuserad på sig själv trots att han sa motsatsen.
    Berättade om samarbete mellan oss ca tio ggr trots att jag sagt meddetsamma att jag förstått att självklart ska man samarbeta.

Ska man visa en övning som jag sen ska utföra hemma är det inte så proffesionellt att själv klättra upp på ett elementet i fönsternischer o ställa sig där o visa utan att ge mig möjlighet att prova tänkta övning själv.
    Troligen kunnig Chiropraktor men alldeles för självfixerad och inte alls mottaglig för vad jag berättade, trots att han sa att han lyssnade så visade hans agerande i vad han berättade man skulle göra för att bli bra att han inte lyssnat ett dugg.
    Lite förvånanade - trodde det skulle vara bättre, osäker på om jag återkommer.
    Ett professionell Chiropraktor som utger sig för stt jobba med idrottsskador borde vara mer kundvänlig på ett ärligt sätt o inte så otroligt egofixerad.
    Dessutom är det bra om man vid bokningen får rätt prisuppgift, även om trettio kr extra inte är så mkt procentuellt på det redan relativt fyra priset.
    Trots allt tror jag han var kunnig o fuktig men borde ändra sitt bemötande av patienter, ärlighet hinner längst. Läs mer
  • Ingela C
    Ingela C skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag kontaktade idrottsskadeexperten då jag misstänkte en "gubbvad". De var mycket snabba med att återkoppla och jag har sedan dess fått behandling på Engelbrekts kiropraktorklinik och är på god väg mot att bli helt återställd. Läs mer
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag hade stora förhoppningar men känner ingen förbättring. När jag fick vänta 10min för att jag var sen en morgon så hade de tagit in en annan patient istället. Jag kände mig inte så prioriterad och fick ändå betala fullt pris.

Känner mig mest dum och utnyttjad. Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och proffsigt bemötande vid akut problem med ischias, fick snabbt bra resultat av besöken. Är mycket nöjd. Läs mer

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm