Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Idrottsskadeexperten
Rekommenderat företag 2016 - Idrottsskadeexperten
Rekommenderat företag 2015 - Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten

Sigtunagatan 17, 113 22 Stockholm — Visa karta

I grunden är Idrottsskadeexperten legitimerade naprapater eller kiropraktorer som behandlar idrottsskador i Stockholm, Malmö och Göteborg.

Ischiasspecialisterna och Hälsporre kliniken är en del av Idrottsskadeexperten.

Läs vad 81 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• Robert E
    Robert E skrev om Idrottsskadeexperten
    Tack för hjälpen! Jag behövde hjälp med både rygg problem samt hälsporre och det har jag fått! Äntligen kan jag röra på mig som när jag var 16-17 år och var idrottare på elit nivå! Känner mig ung igen!
    -Bra bemötande på telefon samt bra mail kontakt
    -Snabb bokning
    -Bästa behandlare jag har någonsin varit hos!

Kommer garanterat återkomma om jag får andra besvär ni kan hjälpa mig med!
  • Isa P
    Isa P skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag fick en tid väldigt snabbt. Kom till Engelbrekts kiropraktik där jag fick hjälp. Väldigt trevlig och kunnig personal. Fick stötvågsbehandling som innebar att min benhinneinflammation gick över snabbare. Jättenöjd!
  • Lise K
    Lise K skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag upplevde den som bra. Det kändes som naprapaten var väldigt kunnig och lyssnade på mig och tog mina besvär på allvar. Jag känner mig också bättre efter besöket jag kan rekommendera honom till bekanta.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Idrottsskadeexperten
    Tack för den bästa behandlingen! Fick en tid snabbt och bemötandet på kliniken var toppen! Fick min skada bedömd och fick även en start behandling! Märkte av resultat direkt efter behandlingen, ser fram emot nästa besök! Ska äntligen bli smärtfri! Tack ännu en gång!
  • Malin R
    Malin R skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte hjälp för ryggskott och efter två behandlingar känns det mycket bättre. Francis var trevlig och proffsig. Det gick smidigt och snabbt att få en behandlingstid.
  • Helena M
    Helena M skrev om Idrottsskadeexperten
    Tack för den proffsiga behandlingen! Har haft besvär i flera månader och äntligen är man fri från alla smärtor! Utmärkt bemötande!! Rekommenderas starkt!! +++++
  • Micke G
    Micke G skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabb hjälp, bra att hitta återbudstid med kort varsel. Behandlingen har gjort susen och jag fick förtroende för den kiropraktor jag hade. 4 behandlingar genomfördes totalt.
    Enda minus är att jag kunde få lite känslan av att han gärna ville göra en eller två "extra" behandlingar. Oklart om det verkligen är nödvändigt med den åkomma jag har. Svårt för mig att bedöma men jag kände mig lite pressad att ta ett av passen, hade nog klarat mig på 3 ggr...
  • Ladan A
    Ladan A skrev om Idrottsskadeexperten
    Professionellt bemötande och bra genomgång av problemet innan åtgärder. Så här långt nöjd.
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket kunnig naprapat. Sökt för axelskada.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Idrottsskadeexperten
    ..................................................................................................................
  • Göran H
    Göran H skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra om det blir bra om inte så är det inte bra .Hela grejen är det
  • Linda M
    Linda M skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blir alltid väl bemött av trevlig personal. De tar sig tid att lyssna på sina patienter/besökare. Jag har fått hjälp med mina problem och är smärtfri!
  • Carina J
    Carina J skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag är supernöjd. Hade hälsporre som behandlades med stötvågsbehandling och akupunktur. Smidigt och snabbt att boka första kontakten via hemsidan. Mycket trevlig personal som förklarar så man förstår.
  • Anna-karin J
    Anna-karin J skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabb o trevlig kontakt men tyvärr lite otydlig återkoppling betr tider.
    Trovärdig undersökning och kundanpassad o snabb leverans av sulor😊
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Idrottsskadeexperten
    Blivit behandlad för min fotskada (hälsporre) och fått ett mycket bra och proffsigt bemötande från början och under hela behandlingen. Kompetent vård och trevligt bemötande i kassan. Ok prisnivå.
  • Lena S
    Lena S skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt ödmjukt respektingivande
  • Catarina R
    Catarina R skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande, hjälpsamma med att hitta en tid som skulle passa.
    Hjälp med problem med hälsenan, naprapattjänster.
  • Jan Erik R
    Jan Erik R skrev om Idrottsskadeexperten
    Tack för tips och en god början till självhjälp
  • Beatrice A
    Beatrice A skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabb hjälp med tid men behandlaren jag kom till kändes inte bra tyvärr.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Idrottsskadeexperten
    Jättebra hjälp och tips. Bra och professionellt bemötande och lätt att ändra tider.
  • Olga J
    Olga J skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande och tips för rehabilitering. En liten minus är att det blir mycket engelska vilket försvarar kommunikation om man inte behärska språket tillräckligt.
  • Paul L
    Paul L skrev om Idrottsskadeexperten
    Professionellt, effektivt och med bra resultat.
  • Lis N
    Lis N skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har haft kontakt med naprapat och fått mycket god hjälp. Känner mig mycket nöjd över att det gick så snabbt att boka och att få en tid samt att jag blivit hjälpt så att de fjällvandringar jag planerat att göra på min semester också kunde genomföras.
    MVG Lis
  • Ann S
    Ann S skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande och bra behandling
    Känns förtroendeingivande
  • Anna N
    Anna N skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt bemötande, verkade ha god kunskap om min skada och om hur den skulle behandlas.
  • Anne-marie E
    Anne-marie E skrev om Idrottsskadeexperten
    Det var en bra upplevelse fick hjälp med mina besvär känner mig ganska bra det är på rätt väg iallafall.
  • Linn C
    Linn C skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabb och trevlig service. Fått den hjälp jag behövt.
  • Lars H
    Lars H skrev om Idrottsskadeexperten
    Som helhet har behandlingarna varit bra men tyvärr var jag tvungen att byta behandlingsföretag då min kontakt inte önskade höra av sig trots hon fick meddelande via både sms och intalat meddelande. Det senare av dem medans hon satt upptagen i telefon med annat samtal. Skit dåligt!
  • Hugo K
    Hugo K skrev om Idrottsskadeexperten
    Toppen bra! Mycket bra kunnighet hos kiropraktorerna frances jones på engelbrekt var väldigt kunnig och duktig
  • Gerd L
    Gerd L skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har fått stötvågsbehandling mot hälsporre
    och det har fungerat bra
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och korrekt samt proffsigt bemötande
    Knä och rygg problem
  • Lollo C
    Lollo C skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag tog kontakt via mail efter att ha hittat företaget på nätet. dagen efter fick jag sms om att det fanns tid till mig den tiden jag önskade. Jag har möts av trevlig och väldigt kunnig personal. Jag har behandlats med stötvågsbehandling och akupunktur. Efter sex tillfällen är jag betydligt bättre men ännu inte helt bra.
  • Jan F
    Jan F skrev om Idrottsskadeexperten
    Stötvågsbehandling och akupunktur för mina hälsenebesvär. Tio gånger ,650 kr/gång. Jag är dock inte bra utan måste nu kolla med läkare.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag fick hjälp med min ischias jag haft över ett år, nu är den som bortblåst. Tackar!! Dessutom gick det väldigt smidigt o boka!
  • Anki b
    Anki b skrev om Idrottsskadeexperten
    Frode Bakken, hjälpte mig fantastiskt bra och snabbt kommer att fortsätta med behandling
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Idrottsskadeexperten
    Hälseneinflammation
    Fick hjälp med akupunktur, stötvågsbehandling mm.
    Mycket bra och trevligt bemötande och nu kan jag springa igen. Överlycklig för det! Tack!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Idrottsskadeexperten
    Önskade mer hjälp med mitt problem, hälsporre, tejpningen av hälen kunde ha gjorts bättre, vet ej om det är dyrt med tejp..ingen info om hur jag kan tejpa själv, inga rekommendationer på övningar hemma för att tex. stärka vaden osv. Ingen info om olika skoinlägg osv.
  • Jesper T
    Jesper T skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och proffesionellt bemötande, lätt och smidigt att boka tider.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Idrottsskadeexperten
    Ett mycket bra och professionellt bemötande och mycket kunnig kiropraktor. Jag har fått hjälp med knäont och stelhet i rygg och höfter.

Rekommenderar varmt kliniken till andra.
  • Patrik Å
    Patrik Å skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra mottagande men behandlingen hjälpte inget.
  • Marie-louise W
    Marie-louise W skrev om Idrottsskadeexperten
    Fantastiskt, trevlig personal men framförallt kunnigs
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt kunniga och proffsiga, bra bemötande
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket bra bemötande och mycket utförlig rådgivning.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Idrottsskadeexperten
    Otroligt professionellt bemötande och behandling. Jag har redan rekommenderat det vidare till ett flertal personer.
  • Margareta O
    Margareta O skrev om Idrottsskadeexperten
    Hälsporre hade jag. Trevligt bemötande och givande behandling.
  • Malin F
    Malin F skrev om Idrottsskadeexperten
    Jättebra! Kändes tryggt och seriöst.
  • Nilla S
    Nilla S skrev om Idrottsskadeexperten
    Naprapaten André Lysell är mycket kunnig och har gett bra behandling för mina problem med plantar fasciit.
  • Eva M
    Eva M skrev om Idrottsskadeexperten
    Ville ha kontakt med kiropraktor och få hjälp med hälsäcksinflammation. Fick kontakt med en på gångavstånd där jag bor. Mycket nöjd med kvaliteten på kontakten. Gårpå behandling och är bättre.
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Idrottsskadeexperten
    Utmärkt bemötnde och snabb hjälp.
    Sökt för ryggproblem och ichias . Tyvärr inte bra ännu men jag känner stirt förtroende.
  • Jan-olof A
    Jan-olof A skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av häl, med stötvåg.

Sigtunagatan 17, 113 22 Stockholm