Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadeexperten är i grunden legitimerade naprapater eller kiropraktorer med lång erfarenhet av idrottsskador. Alla vi som behandlar är själva aktiva idrottare och sportare och vet därför precis hur irriterande och tråkigt det är att drabbas av en skada när man gör något man älskar.

Vi behandlar patienter i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vanliga behandlingsområden är arm- och axelskador, ben- och fotskador samt rygg och nacke, vi har koll på de flesta kroppsdelar. Hos oss behöver du sällan vänta länge på en behandlingstid. Varmt välkommen!

Läs vad 289 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• Rasmus A

2018-12-21

Rasmus A skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och trevlig personal, har varit hos naprapaten för mina axlar jag har haft problem med flera år. Varit där 2 gånger och det har blivit bättre, ska ditt minst 1 gång till sen tror jag att det är dags att börja träna igen. Har bara positivt att säga om idrottsexperten än så länge förutom lite väl dyrt! Läs mer
  • 2018-12-20

Liselotte A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte hjälp på Hälsporrekliniken.
    Jag är mycket nöjd med allt; bemötande, undersökning och behandling. Bra och professionellt hela vägen. Rekommenderar! Läs mer
  • Tobias H

2018-12-18

Tobias H skrev om Idrottsskadeexperten
    Vet inte varför jag blir tillfrågad, inte haft någon kontakt med dem. Läs mer
  • 2018-12-14

Hans S skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra service, trevligt bemötande och proffesionell hjälp. Läs mer
  • 2018-12-14

Filippa H skrev om Idrottsskadeexperten
    Fantastiskt bra! väldigt effektiv behandling för shlatter och hoppknän. Läs mer
  • 2018-12-06

Carlonie E skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och proffsigt bemötande i receptionen och hos Joakim Läs mer
  • 2018-11-23

Per S skrev om Idrottsskadeexperten
    Drabbades för en månad sedan av knäsmärtor. Helt utan att ställa frågor om skadans natur blev jag av telefonisten hänvisad till Engelbrekts kiropraktorcenter. Efter ett antal möten av slumpmässigt dragande och tryckande med akupunktur fick jag ännu ingen diagnos. Dock föredömligt trevligt bemötande av kiropraktorn men det var inte riktigt därför jag betalade för dyr vård.

Kontaktade i stället sjukgymnast på annan praktik som på bara fem minuter konstaterade omfattande miniskskada med trolig operation som följd. Läs mer
  • 2018-11-20

Elliot A skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och proffsigt bemötande men väldigt dyrt... Läs mer

Anna-lena J skrev om Idrottsskadeexperten
    seriösa men dyrt. betalar 600 kr för varje behandling och en behandling tar max 10 min Läs mer

Mikael A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har gått på behandling av Rebecca Hagström. Min helhetsupplevelse är utmärkt. Jag upplever Rebecca som mkt kunnig, kompetent och lyhörd för mig och mina besvär. Behandlingen har gett stor effekt, där jag särskilt uppskattat att Rebecca varit öppen och i dialog med mig hela tiden ”tänkt högt” o varit tydlig med varje steg i behandlingen, dvs kring vad, hur och varför. Hon har även varit aktiv mellan behandlingarna i syfte att löpande höra hur det känns och utvecklas. Jag gillar även att hon tydligt gett mig bra övningar för ”hemmarehab”. Inkl råd kring hur jag successivt ska kunna gå tillbaka till min normala träningsmängd. Min besvär har, efter ett par behandlingar, minskat avsevärt. Vill även betona att Rebeccas bemötande hela tiden varit professionellt, engagerat och personligt vilket är särskilt viktigt för mig. Jag är på det hela taget mkt nöjd! Om än att jag ännu inte är helt fri från mina besvär. Dock i ett mkt bättre läge än innan behandlingen. Jag vill gärna att Rebecca nås direkt av min feedback. Mvh Micke Andersson Läs mer

Benjamin G skrev om Idrottsskadeexperten
    Mkt bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-16

Anna W skrev om Idrottsskadeexperten
    Har inte beställt från idrottsskade-någonting. Menar ni Podoshop? Väldigt oproffsigt Läs mer
  • 2018-11-16

Christina J skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande av kunnig personal! Läs mer
  • 2018-10-23

Henrik B skrev om Idrottsskadeexperten
    Professionellt och vänligt bemötande. Upplevdes som mycket kunnig. Rekommenderas Läs mer
  • 2018-10-22

Riina T skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blev väl mottagen och upplevde att jag fick bra hjälp och uppföljning till mina problem. Tack! Läs mer
  • 2018-10-21

Sandra N skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling för smärta i hälsenan.

Väl bemött.

Efter 4 besök (deras inrådan) har jag dock ej blivit av m smärtan. Läs mer
  • 2018-10-21

Liliana L skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och personlig hjälp med bra resultat. Läs mer

Gustav F skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt, bra, flexibelt, trevligt bemötande Läs mer

Robin M skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket bra och professionella. Läs mer

Tore H skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av hälsporre
    proffsigt
    Det blev behandlat direkt och allt har blivit bra Läs mer
  • 2018-10-18

Andrea F skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra samtal och undersökning ledde fram till stötvågsbehandling. Trevligt bemött av såväl kiropraktor som reception. Läs mer
  • Pia D

Proffsigt intryck Läs mer
  • Lovisa S

2018-10-17

Lovisa S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blev hjälpt med mitt hopparknä hos en naprapat. Han var väldigt hjälpsam och visade på övningar som jag kunde använda för att träna upp mitt knä.
    Jag blev bemött på bästa sätt och de förväntningar jag hade var att få hjälp att komma vidare med min träning av mitt knä. De bemötte mina förväntningar. Hade fortsatt att besöka dem om jag hade ekonomi för det. Läs mer
  • 2018-10-15

Annna M skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket kunnig Naprapat, som efter undersökning påbörjade en behandling och förslag på träning och streching som gav resultat direkt. Läs mer
  • Theodor F

👍 Läs mer
  • Rickard E

2018-09-08

Rickard E skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av inflammerad hälsena. Rutinmässig behandling. Har påbörjat rek övningar. Avvaktar omdöme beroende på resultat Läs mer
  • 2018-09-08

Anibadh R skrev om Idrottsskadeexperten
    Super!
    Super bra bemötande!
    Super bra behandling! Läs mer
  • 2018-09-07

Ingemar R skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevliga proffs i en behaglig miljö. Behandlingsresultatet var utmärkt. Läs mer
  • 2018-09-06

Anna L skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevliga och tillmötesgående. Ställde bra frågor och lyssnade. Kändes som att de kan sitt arbete mycket bra Läs mer
  • 2018-09-06

Samuel C skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har fått kiropraktisk behandling för min onda axeln och arm. Genomgång av terapeut har varit grundläggande och behandling har varit både effektivt och nogrann. Trevligt bemötande från receptionen samt fick hjälp med försäkringsfrågor. Läs mer
  • Joakim O

2018-09-06

Joakim O skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra service och hjälp. Rekommenderas starkt Läs mer

Annika I skrev om Idrottsskadeexperten
    Sökte hjälp med en hälsensinflamation. Kiropraktorn jag fick träffa hjälpte inte bara till med att bota inflationen utan gav mig övningar för att förbygga att inflammationen kommer tillbaka. Jag är jätte nöjd! Läs mer

Anna R skrev om Idrottsskadeexperten
    Hälsporrebehandling, mycket bra Läs mer

Jonna O skrev om Idrottsskadeexperten
    fick hjälp med min trilskande axel, proffsigt bemötande och bra behandling Läs mer
  • 2018-08-24

Marie S skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och proffsigt intryck !
    Kunnig personal.
    Lätt att få tider bokade. Läs mer
  • Ewa M

2018-08-24

Ewa M skrev om Idrottsskadeexperten
    Har hälsporrar och allt skulle bli sååå bra. Han jag gick hos sa att detta är han specialist på och det skulle ta ca 3 gånger och sen skulle allt vara bra. Jag gick 3 gånger och det blev inte alls bättre. Han sa typ att jag förstår inte, nu måste du hitta hur jag kan hjälpa dig. Han vara även alltid sen och möter varade i ca 15 min fast jag fick betala för 45 min. Läs mer
  • 2018-07-31

Nadine L skrev om Idrottsskadeexperten
    1. hjälp med foten hos en kiropraktor
    2. bemötandet var bra men det fanns tyvärr inte fanns kompetensen
    3.hoppade på att jag får hjälp med skadan men tyvärr fanns inte kompetensen inom det området. jag betalade för korta och dyra behandlingstider Läs mer
  • 2018-07-26

Gunnar H skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsig och effektiv behandling Läs mer
  • 2018-07-26

Christian O skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande, kunnig och att saker o ting blev bättre. Läs mer
  • 2018-07-25

Andreas S skrev om Idrottsskadeexperten
    Man känner sig trygg och alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredrica P

2018-07-25

Fredrica P skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabb och professionell respons. Hänvisade mig till en superbra kiropraktor. Läs mer
  • 2018-07-25

Neo R skrev om Idrottsskadeexperten
    Tackar för snabbt omhändertagande vid knäskada, proffsigt bemötande och är riktigt nöjda. Läs mer
  • 2018-06-12

Cay-anders J skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra naprapat med vettiga åsikter väldigt kunnig Läs mer
  • 2018-06-12

Lena J skrev om Idrottsskadeexperten
    Minns tyvärr inte vad jag köpte hos Er Läs mer

Pernilla A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag är helt nöjd med bemötande . Läs mer

Jonas T skrev om Idrottsskadeexperten
    Kunnigt bemötande men för forcerat och väldigt bråttom. Det hade varit önskvärt att det tog lite längre tid, mer tips, råd och behandling! Istället läggs mycket krut på att man ska komma tillbaka, vilket inte är gratis! Läs mer

Kajsa K skrev om Idrottsskadeexperten
    Kontaktade idrottsskadeexperten för att jag hade problem med min hälsena! Togs emot av proffesionell hjälp och problemen var borta efter endast en vecka av behandling! Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-06-09

Cecilia B skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick en knäskada (inflammation). Fick snabb och proffsig hjälp, och kunde snabbt komma på återbesök. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-06-08

Pär Johan H skrev om Idrottsskadeexperten
    Vi fick snabbt hjälp och supertrevligt och proffsigt bemötande och behandling. Tack snälla! Läs mer
  • 2018-06-08

Christian F skrev om Idrottsskadeexperten
    Kiropraktor hjälp

Mycket bra, vänligt bemötande

Att lokalisera mina problem, vilket också gjordes Läs mer

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm