Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

I grunden är Idrottsskadeexperten legitimerade naprapater eller kiropraktorer som behandlar idrottsskador i Stockholm, Malmö och Göteborg.

Ischiasspecialisterna och Hälsporrekliniken är en del av Idrottsskadeexperten.

Läs vad 159 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• Tobias J
    Tobias J skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och proffsigt bemötande vid akut problem med ischias, fick snabbt bra resultat av besöken. Är mycket nöjd.
  • Mats E
    Mats E skrev om Idrottsskadeexperten
    Nöjd i alla avseenden. Fick en snabb återbudstid och fick relevanta råd och tips.
  • Michael J
    Michael J skrev om Idrottsskadeexperten
    Det var enkelt att boka tid på telefon. Har haft ont i axlar och rygg eftersom jag har knutor. Jag har suttit dåligt på jobbet. Fick en tid ett par dagar efter att jag ringt.
    Bemötande var bra men däremot tyckte jag inte att jag fick den hjälp jag behövde. Fick knappt några tips på övningar jag kan göra själv och själva behandlingen tog 25min. Jag tyckte det var svindyrt för det jag betalade för.
  • Max B
    Max B skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra, proffsigt bemötande hela tiden, har fått hjälp med behandling av hälsporre, har levt upp till mina förväntningar
  • Ann M
    Ann M skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt ställe med kompetent personal och bra bemötande
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Idrottsskadeexperten
    Bokade tid via ert nr, fick då ett sms om att jag hade tid en annan dag än avtalad. Ringer då och kollar läget, blir tillsagd att jag hade två tider, först en ny tid som jag ej kände till sen den tiden jag bokat. Åker upp för den nya tiden, då jag kommer fram( åkt 12 mil enkel resa) är min tid borta, men det sköter engelbrektskliniken perfekt, får visserligen vänta en stund. Men klanderfritt skött av dem.
    Hade problem med en fot, fick massa övningar, det är nästa bra nu:)
  • Meronn A
    Meronn A skrev om Idrottsskadeexperten
    Francis gör ett bra jobb med att identifiera symptomen och utarbeta en behandlingsplan. jag ger idrottskadeexperten högsta betyg
  • Marius A
    Marius A skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabbt och bra mottagande av kunnig personal med en bra dialog mellan oss och personalen.
  • Sören Z
    Sören Z skrev om Idrottsskadeexperten
    Känns professionellt och effektivt.
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Idrottsskadeexperten
    Professionellt och bra mottagande. Sökte naprapathjälp. Trevliga lokaler
  • Margareta V
    Margareta V skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande, bra förståelse för mitt problem. Hittade bra skor och bra formgjutna sulor.
    Men problemet med min häl kvarstår. Kan inte använda sko med häl utan smärta.
  • Anna R
    Anna R skrev om Idrottsskadeexperten
    Stor kunskap och trevligt bemötande med goda slutresultat.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Idrottsskadeexperten
    RIktiga proffs! Kände direkt att jag hade att göra med vettiga personer som var specialiserade.
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte till mottagningen för ont i skinka. Trevligt bemötande av både receptionist och kiropraktorn. Jag fick mycket information om hur min kropp generellt och bra tips på övningar.
    Jag är mycket nöjd med besök och behandling.

Kristina
  • Monica R
    Monica R skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag fick snabbt en tid. Vid tillfället blev jag väl bemött och fick bra hjälp.
  • Anna A
    Anna A skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt å tydligt. Bra behabdling samt tips.
    Lyhörd
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt trevliga och tillmötesgående. Fick snabbt hjälp efter att ha kontaktat dem för mitt löparknä. Behandlingarna har hittills hjälpt och jag är mycket nöjd med den hjälp som jag har fått.
  • Lars Z
    Lars Z skrev om Idrottsskadeexperten
    Inte nåt direkt anmärka på, men lite stressigt. För kort behandlingstid. För dyrt.
  • Linda L
    Linda L skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och proffsigt bemötande från början. Får hjälp med rygg- och hälseneproblem. Behandlingen är pågående så om de lever upp till förväntningar visar sig lite längre fram. Som kund upplever jag att jag blivit trevligt bemött och positivt med en personlig behandlingsplan.
  • Anders E
    Anders E skrev om Idrottsskadeexperten
    Företaget säkert bra men tyvärr fick jag fel diagnos,
    ischias i stället för kontusion/trokanterit.
    Förvirrande att företaget kallar sig både
    idrottsskadespecialisten och ischiasspecialisterna.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Idrottsskadeexperten
    Skickliga och trevliga. Kunde snabbt ställa diagnos, behandla samt ge bra råd om egen behandling/rehabträning.
  • Christine S
    Christine S skrev om Idrottsskadeexperten
    Har fått ett mycket bra bemötande från den inledande bokningen av besök till själva behandlingen, som bestod av omhändertagande av en sk frozen shoulder, frusen skuldra.
  • Zoher B
    Zoher B skrev om Idrottsskadeexperten
    mycket proffsigt.
    jag var nöjd med besöket.
    allt mycket bra
  • Carl B
    Carl B skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt bemötande och snabb hjälp.
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra & seriöst bemötande med tydlig förklaring på åtgärd av min skada (gubbvad). Bra behandling som givit ett bra resultat samt bra återkoppling/uppföljning!
  • Ann P
    Ann P skrev om Idrottsskadeexperten
    Golfarmbåge
    Fick några nålar i armbågen
    Förslag ät voltaren och smörj på voltaren gel
    Gör en stretchövning.
    detta hade jag redan gjort på egen hand!
    Så någon hjälp var det inte!
    Detta kostade över 600kr
    Katastrof.
  • Linn E
    Linn E skrev om Idrottsskadeexperten
    Bemötandet var väldigt bra, och det höll i sig genom hela behandlingen. Jag hade ont i ländryggen efter en kraftig överansträngning. Det tog tid att läka men jag var förvånad över hur stor skillnad behandlingen gjorde.
  • Berit L
    Berit L skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag kom med en "frozen shoulder" och en historik som innebär ett mkt sensibelt nervsystem. Jag fick från första stund en känsla av att behandlaren har lyhördhet och kompetens. Han anpassar behandlingen efter mina reaktioner och tillåter sig att ta mycket små steg. Jag har varit tre gånger och vet att detta tar lång tid.
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Idrottsskadeexperten
    Över förväntan.mycket nöjd.resultat redan efter en behandling.
  • Marielle R
    Marielle R skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick snabbt en första tid och ombokningen var snabb och enkel. Professionellt bemötande med min ledbandskada. Fick mer och bättre hjälp än förväntat. Personalen verkar intresserade av att följa upp och se till att det blir bra.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt, vänligt och allmänt mycket bra bemötande och hjälp vid min knäskada.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande, för mig nya behandlingsmetoder, bra resultat.
  • Kristian P
    Kristian P skrev om Idrottsskadeexperten
    Lyssnar på mig o visar en stor kompetens för denna typ av skador. Proffsigt bemötande.
  • Jolina S
    Jolina S skrev om Idrottsskadeexperten
    Kunnigt, vönligt och intresserat benötande.
  • Rune T
    Rune T skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande o mycket intressant "provbehandling". Kände mig bättre under det efterföljande dygnet.
  • Carl Henrik P
    Carl Henrik P skrev om Idrottsskadeexperten
    Har behandlats för hälsporre. Blivit bättre, men ännu inte helt bra.
  • Björn S
    Björn S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag fick mycket bra akut hjälp med en "hälsporre" av André
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Idrottsskadeexperten
    Kompetent och trevligt. Mina problem blev verkligen avhjälpta.
  • Annika S
    Annika S skrev om Idrottsskadeexperten
    Hälsporre. Så långt utmärkt hjälp!
  • Anette N
    Anette N skrev om Idrottsskadeexperten
    Lugnt, klargörande och proffsigt bemötande. Mkt målinriktad, kunnig och lyhörd kiropraktor arbetar med min nacke tillsammans med mig.
  • Helen J
    Helen J skrev om Idrottsskadeexperten
    Blev mycket väl mottagen sv Palmer friskvård i Malmö. Tycker dock att Idrottsskadeexpertens hemsida är otydlig. Framgår inte att det är företag med "annat namn" som utför behandling arna.
  • Heléne S
    Heléne S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag var orolig i lårets baksida och har genom behandlingar och övningar fått hjälp att komma vidare så att jag kan springa utan problem igen.
  • Ilse F
    Ilse F skrev om Idrottsskadeexperten
    Allt mycket över förväntan. Ytterst kunnigt.
  • Eva B
    Lene B skrev om Idrottsskadeexperten
    Mkt proffesionella o kunniga! Kan varmt rekommendera detta ställe 👍
  • Maja S
    Maja S skrev om Idrottsskadeexperten
    Fantastisk service, och experter som tar sig tid, lyssnar och är väldigt seriösa. Fått bra övningar som ska stärka min rygg.
    Kommer definitivt rekommendera idrottsskadeexperten till andra. Tack!
  • Moa N
    Moa N skrev om Idrottsskadeexperten
    Perfekt från första bemötandet i receptionen, pedagogisk väl utförd undersökning till avslut.
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt bemötande, snabb hantering av ärendet och smidigt att boka om tid. Mycket nöjd!
    Emilia
  • Marie L
    Marie L skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har blivit väl bemött och lyssnat på vad jag har för besvär och känns väldigt kunnig. Jag skulle varmt rekommendera
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra samt proffesionellt bemötande.

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm