Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadeexperten är i grunden legitimerade naprapater eller kiropraktorer med lång erfarenhet av idrottsskador. Alla vi som behandlar är själva aktiva idrottare och sportare och vet därför precis hur irriterande och tråkigt det är att drabbas av en skada när man gör något man älskar.

Vi behandlar patienter i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vanliga behandlingsområden är arm- och axelskador, ben- och fotskador samt rygg och nacke, vi har koll på de flesta kroppsdelar. Hos oss behöver du sällan vänta länge på en behandlingstid. Varmt välkommen!

Läs vad 327 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• 2019-08-22

Thomas S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har dragits med en knäskada sedan i November förra året och inte kunnat få den diagnostiserad. På idrottsskadeexperten (Rebecca) gjorde man en ordentlig undersökning och kunde ställa en diagnos som jag var nöjd med. Behandling var professionellt utförd och med bra förklaring av orsak och konsekvens med bra rekommendationer för rehabilitering. Mycket nöjd både med första kontakten när jag bokade till mottagandet på plats och alltigenom professionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-21

Anna O skrev om Idrottsskadeexperten
    Har en hälsporre som även fört med sig en helt förstörd häl (slemsäckar etc.). Har sökt mycket hjälp men inget har fungerat innan jag kom till Idrottsskadeexperten. Nu kan jag snart börja träna igen så jag har verkligen fått hjälp! Läs mer
  • 2019-07-24

Lena J skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande. Sakkunnig.
    Levde upp till förväntningarna.
    Sökte för smärta i hälen. Läs mer
  • 2019-07-23

Fredrik E skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande och dialog kring behandlingsplan och rehabträning. Ok resultat. Nästan smärtfri idag. Läs mer
  • 2019-07-23

Melanie M skrev om Idrottsskadeexperten
    Var där för att få inlägg. Daniel som hjälpte oss kändes väldigt proffsig och duktig. Läs mer
  • Torkel M

2019-07-23

Torkel M skrev om Idrottsskadeexperten
    Bortdomnad fot och vad. Trevligt bemötande.
    Dyrt. Besvären kvarstår trots nio behandlingar. Lite förvånad att varje besök bara tar 4-5 minuter.
    Eftersom deras slogan är ” kom hit med dina besvär och lämna dem här”, så kan jag tyvärr inte vara nöjd. Läs mer
  • 2019-07-21

Malin B skrev om Idrottsskadeexperten
    Naprapattid för muskelskada. Trevligt och professionellt bemötande, med bra tips och råd för bättring. Kan varmt rekomdera vidare. Läs mer
  • 2019-07-19

Anton R skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt bra bemötande, pedagogiskt och med väldigt goda resultat. Frode var fantastisk. Läs mer

Johan H skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick hjälp med ett struligt knä. Naprapaten var väldigt kunnig och hjälpsam. Läs mer

Emma S skrev om Idrottsskadeexperten
    Hjälpsamt och proffsigt bemötande och positivt resultat Läs mer

Sanna Ö skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte för hälsporre och hade inga direkta förväntningar innan. Redan efter första besöket kändes det dock mycket bättre och jag fick även hjälp med en annan skada i foten som jag inte ens hade nämnt. Jag är mycket nöjd med både bemötandet och behandlingen jag fick på kliniken. Läs mer

Bo A skrev om Idrottsskadeexperten
    Kiropraktor
    Mycket väl bemött
    Upplevt att terapeuten var kunnig.
    Hade hoppats bli besvärsfri, har blivit bättre så totalt sett är jag nöjd. Läs mer

Hans G skrev om Idrottsskadeexperten
    Rehab och bot av muskelbristning.
    Bemötandet OK
    Förhoppningsvis bli återställd
    Mitt träningsprogram var bra Läs mer

Isabelle Kjellberg S skrev om Idrottsskadeexperten
    Så bra och proffsig hjälp.
    Trots att jag var gravid i v 30 fick jag superhjälp och mina besvär försvann nästan helt!
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Mina N skrev om Idrottsskadeexperten
    Superbra tips på tejpninng av fötter samt hjälpmedel. Läs mer

Ingrid N skrev om Idrottsskadeexperten
    Sökte för hälsporre. Mycket bra bemötande på alla sätt. Blev tyvärr inte av med mitt problem. Läs mer
  • 2019-07-14

Mona L skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har aldrig varit hos er och fått hjälp. Därför kan jag tyvärr inte delta i detta eller ge något omdöme. Läs mer
  • 2019-07-11

Ewa A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag får behandling för långdagen hälseneinflammation. Jag kan verkligen rekommendera Engelbrekts kiropraktorcentrum. Bra och proffsig behandlare (Rebecka) och sakta men säkert blir jag bättre. Läs mer
  • 2019-07-10

Charlotte I skrev om Idrottsskadeexperten
    Vi har träffat både Rebecka & Vibeke. Båda mötte vår dotter på ett mycket fint sätt, förklarade så hon förstod. Även Sofie i receptionen var supertrevlig & bra med barn.
    Jag har redan rekommenderar dem till andra. Läs mer
  • Fredrik K

2019-07-10

Fredrik K skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemöttande, men 1000 kr för besöket när jag nu fått minst lika bra vård och hjälp hos min Vårdcentral för 200 Kr per besök är under all kritik. Ta hjälp av din vårdcentral i första hand och undvik specialister som tar hutlöst betalt - utan att kunna erbjuda mer. Läs mer
  • 2019-07-08

Sofia L skrev om Idrottsskadeexperten
    Blev hänvisad till en kiropraktor angående min fot. Mailade om tid och blev bemött bra! Hade inga förväntningar då detta är nytt för mig men min fot har blivit mycket bättre. Läs mer
  • 2019-07-05

Anita C skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blev utmärkt bemött på kliniken Läs mer
  • 2019-05-19

Adam E skrev om Idrottsskadeexperten
    Undersökning för ev hälsporre
    Noggrann undersökning med förslag på övning och ett ev nästa steg beroende på smärtans utveckling
    Förväntningarna motsvarades och smärtan är borta Läs mer
  • 2019-05-17

Ellie J skrev om Idrottsskadeexperten
    Super bra/trevlig personal och väldigt duktiga på det dom gör. Läs mer
  • 2019-05-16

Elisabeth D skrev om Idrottsskadeexperten
    • Fotkiropraktik. • Vänligt. • Har en svår skada, fick övningar för detta. • Läs mer
  • Åke K

2019-05-16

Åke K skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick bra svar p mina frågor och råd för hur ja skulle gå vidare och även träningsschema Läs mer
  • Anna K

2019-05-16

Anna K skrev om Idrottsskadeexperten
    Fantastiskt bemötande av alla!
    Fick hjälp med min hälsporre som jag trodde jag skulle få gå med länge.
    Super proffsigt verkligen, får jag problem i framtiden så vänder jag mig till er. Läs mer
  • 2019-05-16

Mikael H skrev om Idrottsskadeexperten
    proffsigt bemötande samt kunnande! Läs mer
  • 2019-05-14

Ia G skrev om Idrottsskadeexperten
    trevligt bemötande men något för dyrt. Kunnig personal och bra öppettider. Det fanns många tider. Ingen väntetid. Läs mer
  • 2019-05-14

Maria L skrev om Idrottsskadeexperten
    Har fått hjälp med min plantarfasciit av Rebecca. Blivit väldigt mycket bättre. Proffsigt bemötande och kunnande. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • jonas a

2019-03-17

jonas a skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte kiropraktorbehandling o fick ett professionellt bemötande. Jag har otroligt stort förtroende för min kiropraktor o även hela kliniken.Jag har varit hos flera andra kiropraktorer men skulle utan att tveka rekommendera denna klinik. Läs mer
  • 2019-03-15

Vilmer S skrev om Idrottsskadeexperten
    Naprapat, sportskade expert.
    Strålande.
    Infriade mer än mins förväntningar.

Så bra!! Läs mer
  • 2019-03-10

Tobias J skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag går på Engelbrektskliniken och är jättenöjd med bemötandet och behandlingen av deras kiropraktor Rebecka som är bra på att hitta problem och lösningar. Läs mer
  • 2019-02-25

Hugo G skrev om Idrottsskadeexperten
    ont i nacken / tics
    Väldigt trevliga och proffsiga. Problemet var svårt att kurera då det är mer ett tics-liknande rörelsemönster, men vi fick några tips och bra behandling Läs mer
  • 2019-02-24

Artur W skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling för löparknä. Blivit bra bemött
    och behandlingen effektiv. Läs mer
  • 2019-02-23

Tobias K skrev om Idrottsskadeexperten
    Naprapat
    Bra bemött
    Jag hade högre förhoppning om engagemang och resultat av möte med naprapat. För dyrt för en knapp halvtimme utan mer undersökning än muntlig bevisning av problem och generiska tips på övningar.
    Kommer inte tillbaka som kund. Läs mer
  • 2019-02-22

Emil J skrev om Idrottsskadeexperten
    Träffade naprapat tre gånger.

Fick bra hjälp och för tillfället könns min tennisarmbåge mycket bättre. Har talat med naprapat om att jag vid behov hör av mig igen men jag hoppas att det ej behövs och just nu känns det mycket bra. Läs mer
  • 2019-02-08

Linn skrev om Idrottsskadeexperten
    Gick dit för mitt knä som strulade i synnerhet vid löpning samt även vid tryck (extrem smärta vid knäsittande) men blev tyvärr inte alls bättre utan till och med sämre (!) vid löpning. Slutade gå dit, själv-behandlade med voltaren & gick slutligen till min familjeläkare som konstaterade att diagnosen jag fått här var felaktig och till och med kontraproduktiv (ex hade jag fått löpförbud men lättare löpning hade, enl min familjeläkare, hjälpt knäet genom ökad blodcirkulation). Eftersom besöken inte är direkt billiga heller så blev det tyvärr som att kasta pengarna i sjön... Jag tappade dessutom förtroendet för min läkare som sa att ”om allt läker i världsklass så kan du springa om 10 dagar igen”. 7 dagar senare så hade knäet enligt läkaren ”läkt i världsklass” men trots det behövdes ytterligare 10 dagars vila utan förklaring.

Med Voltaren och lättare löpning så har mitt knä nu blivit bättre igen, även om jag märkte att knäet var sämre vid löpning efter att jag valt att avsluta behandlingen hos Idrottskadekliniken än innan (!) jag börjat gå dit för behandling. Läs mer
  • Rasmus A

2018-12-21

Rasmus A skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och trevlig personal, har varit hos naprapaten för mina axlar jag har haft problem med flera år. Varit där 2 gånger och det har blivit bättre, ska ditt minst 1 gång till sen tror jag att det är dags att börja träna igen. Har bara positivt att säga om idrottsexperten än så länge förutom lite väl dyrt! Läs mer
  • Liselotte A

2018-12-20

Liselotte A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte hjälp på Hälsporrekliniken.
    Jag är mycket nöjd med allt; bemötande, undersökning och behandling. Bra och professionellt hela vägen. Rekommenderar! Läs mer
  • Tobias H

2018-12-18

Tobias H skrev om Idrottsskadeexperten
    Vet inte varför jag blir tillfrågad, inte haft någon kontakt med dem. Läs mer
  • 2018-12-14

Hans S skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra service, trevligt bemötande och proffesionell hjälp. Läs mer
  • 2018-12-14

Filippa H skrev om Idrottsskadeexperten
    Fantastiskt bra! väldigt effektiv behandling för shlatter och hoppknän. Läs mer
  • 2018-12-06

Carlonie E skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och proffsigt bemötande i receptionen och hos Joakim Läs mer
  • 2018-11-23

Per S skrev om Idrottsskadeexperten
    Drabbades för en månad sedan av knäsmärtor. Helt utan att ställa frågor om skadans natur blev jag av telefonisten hänvisad till Engelbrekts kiropraktorcenter. Efter ett antal möten av slumpmässigt dragande och tryckande med akupunktur fick jag ännu ingen diagnos. Dock föredömligt trevligt bemötande av kiropraktorn men det var inte riktigt därför jag betalade för dyr vård.

Kontaktade i stället sjukgymnast på annan praktik som på bara fem minuter konstaterade omfattande miniskskada med trolig operation som följd. Läs mer
  • 2018-11-20

Elliot A skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och proffsigt bemötande men väldigt dyrt... Läs mer

Anna-lena J skrev om Idrottsskadeexperten
    seriösa men dyrt. betalar 600 kr för varje behandling och en behandling tar max 10 min Läs mer

Mikael A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har gått på behandling av Rebecca Hagström. Min helhetsupplevelse är utmärkt. Jag upplever Rebecca som mkt kunnig, kompetent och lyhörd för mig och mina besvär. Behandlingen har gett stor effekt, där jag särskilt uppskattat att Rebecca varit öppen och i dialog med mig hela tiden ”tänkt högt” o varit tydlig med varje steg i behandlingen, dvs kring vad, hur och varför. Hon har även varit aktiv mellan behandlingarna i syfte att löpande höra hur det känns och utvecklas. Jag gillar även att hon tydligt gett mig bra övningar för ”hemmarehab”. Inkl råd kring hur jag successivt ska kunna gå tillbaka till min normala träningsmängd. Min besvär har, efter ett par behandlingar, minskat avsevärt. Vill även betona att Rebeccas bemötande hela tiden varit professionellt, engagerat och personligt vilket är särskilt viktigt för mig. Jag är på det hela taget mkt nöjd! Om än att jag ännu inte är helt fri från mina besvär. Dock i ett mkt bättre läge än innan behandlingen. Jag vill gärna att Rebecca nås direkt av min feedback. Mvh Micke Andersson Läs mer

Benjamin G skrev om Idrottsskadeexperten
    Mkt bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-16

Anna W skrev om Idrottsskadeexperten
    Har inte beställt från idrottsskade-någonting. Menar ni Podoshop? Väldigt oproffsigt Läs mer

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm