Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadeexperten är i grunden legitimerade naprapater eller kiropraktorer med lång erfarenhet av idrottsskador. Alla vi som behandlar är själva aktiva idrottare och sportare och vet därför precis hur irriterande och tråkigt det är att drabbas av en skada när man gör något man älskar.

Vi behandlar patienter i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vanliga behandlingsområden är arm- och axelskador, ben- och fotskador samt rygg och nacke, vi har koll på de flesta kroppsdelar. Hos oss behöver du sällan vänta länge på en behandlingstid. Varmt välkommen!

Läs vad 358 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• 2020-02-12

Louise L skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket bra bemötande och fick snabbt en tid
    Bra och kunnig kiropraktor Läs mer
  • 2020-02-12

Peter L skrev om Idrottsskadeexperten
    Grymt bra och seriöst! Vad finns mer att säga, du får det bästa! Läs mer
  • Kjell-åke O

2020-02-10

Kjell-åke O skrev om Idrottsskadeexperten
    Naprapattjänst för hälsporre,jag blev exemplariskt bemött,jag hade inga förväntningar då jag vet av bekanta att det tar lång tid att bli av med det.Som patient vet man inte om tiden hade givit samma resultat,eller om behandlingen påskyndade skeendet.Det känns bra när jag gick därifrån,så jag inbillar mig att det är värt pengarna. Läs mer

Louise W skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har fått mycket bra hjälp och stöd av Rebecca för mina ischiasbesvär. Hon lyssnar in och anpassar behandling och tips efter min dagsform. Kan verkligen rekommendera henne och återkommer gärna i framtiden även för förebyggande behandling. Läs mer

Cecilia D skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick hälsporre innan jul. Haltade mig igenom helgerna. Beställde rehab hos Idrottsskadeexperten. Efter några besök där så kan jag nu gå relativt bra igen. Glad att ha fått hjälp snabbt. Läs mer

Angelina A skrev om Idrottsskadeexperten
    Dotter problem med Plantar Fasciit. Trevligt bemötande och bra behandling. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-30

Mats J skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra behandling - kändes proffsiga Läs mer
  • 2020-01-19

Felicia K skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte hjälp pga ryggskada och jag blev mycket väl bemött av personalen. Jag hade relativt höga förväntningar, behandlingen tog lite tid men det var värt det och till slut uppfylldes mina mål. Tack vare idrottsskadeexperten kan jag nu träna för fullt utan någon smärta. Jag rekommenderar verkligen detta kiropraktorcenter för man kan lita på dom som jobbar där och dom är tydliga med vad dom gör. Läs mer
  • 2020-01-17

Hugo M skrev om Idrottsskadeexperten
    * Något som ska få mina benhinnor att bli bra
    *Via Mail
    *Träffa någon kunnig inom det som visar engagemang och intresse i att det ska bli bättre. Och nej de har inte levt upp till dem. Gör mer sitt jobb (stötvågsbehandlingen) o sen är det klart, ”nu tar vi nästa kund” typ. Läs mer
  • 2020-01-16

Annika N skrev om Idrottsskadeexperten
    Lätt hitta info om er på nätet - enkelt att boka - bra bemötande på plats - är ej färdigbehandlad bara i uppstart så kan ej uttala mig om effekt av behandling ännu Läs mer
  • ALEX J

2020-01-09

ALEX J skrev om Idrottsskadeexperten
    Frode Bakken är magisk. Helt exceptionell i sin profession, och är klart lämpad att behandla medelålders män med onda fötter och många frågor. Varm rekommendation för dig som bor i Stockholmstrakten. Läs mer
  • 2019-11-22

Anna E skrev om Idrottsskadeexperten
    Kiropraktor
    Mycket bra
    Vet inte än, helst läkning och att bli återställd Läs mer
  • 2019-11-20

Karin S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har varit på Bodycheck, naprapat. Fick ett trevligt och bra bemötande. Fick bra hjälp med behandling och olika övningar att arbeta med hemma. Läs mer
  • 2019-11-20

Jessica A skrev om Idrottsskadeexperten
    -Behandling för falsk ischias.

-Mycket bra!

- Mycket bra behandling med övningar hemma.

- MYCKET BRA! Läs mer
  • 2019-11-18

Camilla H skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag hade inga förväntningar, första gången hos en kiropraktor. Kände mig sedd och bekräftad och fick en noggrann undersökning och tydlig förklaring på allt som skulle hända. Läs mer
  • 2019-11-17

Marie L skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag behandlas på Engelbrektkliniken för hälsporre och tycker att jag har fått ett trevligt proffsig och kunnigt bemötande och hjälp. Läs mer
  • 2019-11-15

Kerttu L skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte hjälp för min onda häl. Trevligt mottagande och mycket proffsigt, varmt bemötande av kiropraktor Frode. På tre besök blev min häl bra. Läs mer
  • 2019-11-15

Peter A skrev om Idrottsskadeexperten
    Mkt bra, professionella och kunniga Läs mer
  • 2019-11-14

Alicia R skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket professionellt bemötande och är väldigt nöjd över den hjälp vi har fått! Läs mer
  • 2019-11-14

Lars M skrev om Idrottsskadeexperten
    Problem med gubbvad. Fick stötvågsbehandling, massage, samt rehabupplägg. Bra bemötande, engagerad naprapat. Läs mer
  • 2019-10-17

Jan R skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandlingen har fungerat mycket bra och följt det förväntade förloppet. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-15

Mattias L skrev om Idrottsskadeexperten
    Effektiv lösning på mitt problem Läs mer
  • Maria H

2019-10-15

Maria H skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har varit två gånger på naprapatbehandling i Hammarby sjöstad, hos Andre Lysell. Han känns oerhört proffsig och jag upplevde att behandlingen hjälpte. Läs mer
  • 2019-10-15

Hjälp med hälsporre.
    Proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-03

Martina S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag tycker det var bra. Jag fick delvis hjälp. Läs mer

Kate J skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt bemötande, trevlig och kunnig personal Läs mer

Göran S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har givit ett betyg och det får räcka. Läs mer

Marie H skrev om Idrottsskadeexperten
    Axel ur funktion
    Fick fantastisk bra hjälp av Rebecca som proffsigt ställde diagnos, behandlade och gav mig tips på egenvård.
    Superproffsigt bemötande i receptionen Läs mer

David S skrev om Idrottsskadeexperten
    Köpte analys av skada samt behandlingar. Samtliga sessioner har känts väldigt professionella. Märker att personal har mycket goda kunskaper kring just knän. Kände stor trygghet i hur personal pratar kring skadan och att de stött på liknande skador innan. Jag fick uppfattningen att man hade en tydlig plan för just min situation Läs mer
  • 2019-10-01

Mårten L skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick snabbt tid, bra och relevant hjälp med min hälsporre. Läs mer
  • 2019-09-30

Ann-marie S skrev om Idrottsskadeexperten
    Efter 6 månader med svåra hälproblem vände jag mig till Engel-brekts kiropratorcenter. Hade inga större förväntningar men trevligt bemötande av företaget och en duktig kiropraktor gjorde att jag kände mig nöjd redan efter första besöket. Gick därefter 2 gånger till och känner mig nu relativt besvärsfri. Företaget levde alltså upp till förväntningarna och jag kommer att vända mig dit vid framtida besvär. Läs mer
  • 2019-09-30

Sofie H skrev om Idrottsskadeexperten
    Rebecca Hagström har verkligen hjälp mig på bästa sätt med min hälsporre. Jag kunde knappt gå när jag kom första gången och redan efter första besöket blev jag märkbart bättre. Hon är nogrann, trevlig och väldigt proffsig. Sofie i receptionen är supertrevlig och alltid glad när man kommer. Jag rekommenderar starkt att gå hit om man behöver naprapat eller kiropraktor Läs mer
  • 2019-08-23

Rikard B skrev om Idrottsskadeexperten
    Strumpan som var för/mot hälsporre var verkligen usel.
    Den tänjde ut sig efter tre gånger till en vanlig strumpa..! Läs mer
  • 2019-08-22

Thomas S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har dragits med en knäskada sedan i November förra året och inte kunnat få den diagnostiserad. På idrottsskadeexperten (Rebecca) gjorde man en ordentlig undersökning och kunde ställa en diagnos som jag var nöjd med. Behandling var professionellt utförd och med bra förklaring av orsak och konsekvens med bra rekommendationer för rehabilitering. Mycket nöjd både med första kontakten när jag bokade till mottagandet på plats och alltigenom professionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-21

Anna O skrev om Idrottsskadeexperten
    Har en hälsporre som även fört med sig en helt förstörd häl (slemsäckar etc.). Har sökt mycket hjälp men inget har fungerat innan jag kom till Idrottsskadeexperten. Nu kan jag snart börja träna igen så jag har verkligen fått hjälp! Läs mer
  • 2019-07-24

Lena J skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande. Sakkunnig.
    Levde upp till förväntningarna.
    Sökte för smärta i hälen. Läs mer
  • 2019-07-23

Fredrik E skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande och dialog kring behandlingsplan och rehabträning. Ok resultat. Nästan smärtfri idag. Läs mer
  • 2019-07-23

Melanie M skrev om Idrottsskadeexperten
    Var där för att få inlägg. Daniel som hjälpte oss kändes väldigt proffsig och duktig. Läs mer
  • Torkel M

2019-07-23

Torkel M skrev om Idrottsskadeexperten
    Bortdomnad fot och vad. Trevligt bemötande.
    Dyrt. Besvären kvarstår trots nio behandlingar. Lite förvånad att varje besök bara tar 4-5 minuter.
    Eftersom deras slogan är ” kom hit med dina besvär och lämna dem här”, så kan jag tyvärr inte vara nöjd. Läs mer
  • 2019-07-21

Malin B skrev om Idrottsskadeexperten
    Naprapattid för muskelskada. Trevligt och professionellt bemötande, med bra tips och råd för bättring. Kan varmt rekomdera vidare. Läs mer
  • 2019-07-19

Anton R skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt bra bemötande, pedagogiskt och med väldigt goda resultat. Frode var fantastisk. Läs mer

Johan H skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick hjälp med ett struligt knä. Naprapaten var väldigt kunnig och hjälpsam. Läs mer

Emma S skrev om Idrottsskadeexperten
    Hjälpsamt och proffsigt bemötande och positivt resultat Läs mer

Sanna Ö skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte för hälsporre och hade inga direkta förväntningar innan. Redan efter första besöket kändes det dock mycket bättre och jag fick även hjälp med en annan skada i foten som jag inte ens hade nämnt. Jag är mycket nöjd med både bemötandet och behandlingen jag fick på kliniken. Läs mer

Bo A skrev om Idrottsskadeexperten
    Kiropraktor
    Mycket väl bemött
    Upplevt att terapeuten var kunnig.
    Hade hoppats bli besvärsfri, har blivit bättre så totalt sett är jag nöjd. Läs mer

Hans G skrev om Idrottsskadeexperten
    Rehab och bot av muskelbristning.
    Bemötandet OK
    Förhoppningsvis bli återställd
    Mitt träningsprogram var bra Läs mer

Isabelle Kjellberg S skrev om Idrottsskadeexperten
    Så bra och proffsig hjälp.
    Trots att jag var gravid i v 30 fick jag superhjälp och mina besvär försvann nästan helt!
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Mina N skrev om Idrottsskadeexperten
    Superbra tips på tejpninng av fötter samt hjälpmedel. Läs mer

Ingrid N skrev om Idrottsskadeexperten
    Sökte för hälsporre. Mycket bra bemötande på alla sätt. Blev tyvärr inte av med mitt problem. Läs mer

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm