Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Gamla Stans Kiropraktik

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, 111 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik!

Här hjälper vi dig att bygga upp ditt nervsystem så att du kan göra de saker du älskar i livet utan oro, smärta eller ohälsa. Nervsystemet - hjärna, ryggrad och nerver - kontrollerar, styr och sköter alla funktioner i kroppen och smärta eller besvär beror ofta på att något i nervsystemet inte riktigt är som det ska.

Genom att diagnostisera väl och hitta roten till problemen kan vi lägga en behandlingsplan där vi behandlar orsaken till smärtan, snarare än symptomen. Som kiropraktorer arbetar vi även i förebyggande syfte och kan hjälpa dig att stärka ditt nervsystem så att framtida besvär kan undvikas. Vi anpassar alltid vår behandling efter dig och dina behov.

Hos oss kan du även få mjukdelsbehandling som massage eller akupunktur.
Mån: 08:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 98 kunder tycker om Gamla Stans Kiropraktik

• Timbrant A
    Timbrant A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jätte trevlig personal som verkligen bryr sig, tacksam för hjälp jag har fått
    Hälsningar
    Ajla Läs mer
  • Vera N
    Vera N skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag sökte mig till Gamla Stans Kiropraktik med olika smärtor och besvär som har påverkar mig en längre tid. Jag hade mycket lite förkunskaper om kiropraktik när jag kom till mottagningen, men kiropraktorn Mats förklarade alla justeringar och beskrev hur de skulle kännas. Första justeringen var en stor lättnad i hela kroppen, och jag euforisk hela dagen efteråt. Nu går jag till mottagnignen varje vecka och ser alltid fram emot besöket. Läs mer
  • Karin M
    Karin M skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Akut hade jag mycket ont och sov inte på nätterna pga en nerv i kläm och kramper i ett ben, sedan länge problem med höften, värk och stelhet, obalans i kroppen. Efter ett fåtal besök försvann kramperna och sedan gradvis smärtan. Efter en månad är jag nu helt smärtfri, hoppas att bli ännu bättre o förbli så länge. Jag är så lättad och glad, tycker att jag fått fantastisk hjälp och ett oerhört trevligt bemötande här! Besöken är trevliga och resultatet överträffar alla mina förväntningar. Rekommenderas verkligen varmt! Läs mer
  • Anna-birgitta H
    Anna-birgitta H skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Träffade dem av en tillfällighet på en hälsodag på Kastellet i Vaxholm
    Visste inte vad en kiropraktor kunde/skulle göra
    Har fått bra resultat och får se om det håller!?
    Mycket vänligt emottagande av all personal och tiderna för besöken hålls exakt! Läs mer
  • Erik G
    Erik G skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Rekommenderar starkt denna klinik! Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    kiropraktik, bra, mötte mtas på vaxholm kastell på "historia och hälsa".
    han fixade mitt ryggskott och håller på med yterligare behandlingar realterad till min hälsa. Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande! Mycket bra! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Med anledning av stora besvär med rygg och nacke tog jag massage. Jag blev då tipsad att kombinera den behandlingen med justering hos kiropraktor. Det har hjälpt mig mycket och jag har blivit inspirerad att göra egna övningar dagligen för att behålla effekten. Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Visar stort intresse för person och problematik. Kunniga och effektiva! Läs mer
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Professionellt mottagande, bra tillgänglighet och utmärkta behandlingar. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Undersökning av hela kroppen. Mkt trevligt bemötande. Blev tvungen att boka om väldigt sent och det gick bra utan extra debitering. Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Kiropraktor hjälp.
    Mycket trevligt bemötande.
    Översyn av kiropraktor med förväntad hjälp med justeringar, blev justerad på flera ställen.
    Tyvärr lite för långt att åka dit, söker en kiropraktor närmare hem adressen efter 4 besök. Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Kiropraktik. Trevligt bemötande.
    Kändes lite som man ville binda upp kunderna med återbesök. Lite som att försöka mjölka ut mycket pengar ur varje kund. Tyvärr blev jag inte nämnvärt bättre av behandlingen som också kändes lite löpandebandet. Samma behandlingsprocedur varje gång. Läs mer
  • John T
    John T skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Fick toppenbra hjälp när jag hade fått ryggskott! Läs mer
  • Helena R
    Helena R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Har gått dit för ett antal Kiropraktikbehandlingar. Väldigt trevliga och kunniga samt lätt att boka. Läs mer
  • Pajo I
    Pajo I skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått hjälp med en del av mina problem. Läs mer
  • Per-anders S
    Per-anders S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    mycket bra bemötande ..................................................... Läs mer
  • Adaly R
    Adaly R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Hej!
    Jag kom in med lite rygg och nack besvär och känner att det har blivit mycket bättre. Går fortfarande men lite lika ofta.
    Jag vart väl bemött.
    Hade inga förväntaningar då jag aldrig varit hos en Kiropraktor tidigare. Läs mer
  • Sara D
    Sara D skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Vänligt bemötande och kunnig kiropraktor. Läs mer
  • Temur B
    Temur B skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Väldigt bra personal. De är trevliga och kunniga. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Snabb och bra hjälp. Fokus på helheten vilket jag gillar. Riktigt duktig kiropraktor. Läs mer
  • Rikard A
    Rikard A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Blivit väl omhändertagen och fått hjälp! Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Väldigt bra bemötande och bra behandling, blev bättre efter första behandlingen
    Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    En bra och effektiv behandling! Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bästa kiropraktorn jag gått till. Läs mer
  • Anne-marie D
    Anne-marie D skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Så här långt är jag nöjd med bemötande och hjälp Läs mer
  • Jesper I
    Jesper I skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Dyrt. 500 kr för 10 minuter är inte prisvärt. Läs mer
  • Thiluyen M
    Thiluyen M skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Det kostar jo mycket på varje gång men behandling är för lite tycker Jag. Inte värt! Läs mer
  • Josefin G
    Josefin G skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bästa kiropraktorn i stan! Rekommenderas verkligen Läs mer
  • Beijer S
    Beijer S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått fantastisk hjälp av Mats på Gamla Stans Kiropraktik. Efter att ha haft ont i nacken och axeln efter en bilolycka i somras så är smärtan nu borta. Har även haft problem med min rygg sedan många år och är nu mycket bättre.
    Jättetrevligt bemötande i receptionen också. Har bara bra erfarenheter av denna praktik. Läs mer
  • Liliya G
    Liliya G skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag är mycket nöjd med kliniken, läkare och service. Jag kommer att rekomendera ers klinik till alla vänner och bekanta. Tack så mycket! Läs mer
  • Malmquist S
    Malmquist S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra bemötande av både receptionist och kiropraktor. Läs mer
  • Bergman A
    Bergman A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra och trevligt bemötande, det känns att de vet vad de håller på med och har en omtanke kring patienterna/kunderna.
    Min rygg har förbättrats för varje besök. Läs mer
  • Bysäter M
    Bysäter M skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Fantastiskt bemötande och fick hjälp med min akuta värk som strålade från rygg och nacke. Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag är en kund som sedan våren 2004 besökt Gamla stans kiropraktik varannan vecka! Självklart önskar jag att landstinget
    Hade skickat mig till kiropraktor innan mina skador blev kroniska! Kiropraktor Rikard och nu sedan drygt ett år kiropraktor Tukka har jag stort förtroende för.Jag upplever dem som nogranna, lyhörda,
    Proffessionella. Smärtor och yrsel går över
    tillfälligt o det är guld värt.Jag lever som Askungen, på lånad tid. Läs mer
  • Omar S
    Omar S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bemötandet var mycket trevligt. Jag är mycket nöjd med den behandlingen jag fick för mina ryggbesvär. det överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Nilsson C
    Nilsson C skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bemötandet har varit proffesionellt och tryggt. Kunnig personal. Har fått hjälp med kiropraktik för mina nackbesvär, pga av diskbråck. Läs mer
  • Hansson T
    Hansson T skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag ha bara gott att säga om företaget då jag kände att de är väldigt duktiga på vad de gör.
    Redan i receptionen får man ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredemo R
    Fredemo R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra behandling.God information problemen. Läs mer
  • Eriksson R
    Eriksson R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bemötandet har varit utmärkt. Har fått hjälp med mina besvär. Jag kan rekommendera Gamla Stans Kiropraktik till andra. Läs mer
  • Snårbacka Wickander C
    Snårbacka Wickander C skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Hej tycker besöken känns tillfredsställande. Allt känns bra. Läs mer
  • Jacqueline C
    Jacqueline C skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Varmt och vänligt bemötande, tydlig och anpassad behandling. Tuukka är väldigt kompetent och förtroendeingivande och följer kontinuerligt upp i enlighet med den behandlingsplan som i samråd tas fram. Läs mer
  • Arumäe L
    Arumäe L skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått mycket bra behandling. Jag är mucket nöjd. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Trevlig personal och professionell hjälp och behandling med både mig och mina grabbar. Tack! Läs mer
  • Eleftheriadis L
    Eleftheriadis L skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Väldigt nöjd med bemötande samt utförande.
    Tukka lokaliserade problemet snabbt.
    Haft problem i många år och blivit slussad runt mellan olika och fått den enkla lösningen att ta ett piller om det gör ont.
    Idag är jag smärtfri och sover bättre.
    Kan utan tvekan rekommendera dem.
    /L Läs mer
  • Fredemo O
    Fredemo O skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Sjukt bra hjälp från Mats. Snabbt och personligt. Well played <3 Läs mer
  • Larsson T
    Larsson T skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Trevligt och bra mottagande och bra möjligheter att få tider. Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag började hos en kiropraktor för 10 år sen. Blev ingen förbättring så jag gav upp. Gick nu till Mats och det har bara blivit bättre och bättre för varje gång. 2 gånger i veckan som start men går nu var 3e vecka. 10 år av problem är nu ett minne blott. Även min dotter började gå tillsammans med mig vid 3 veckors ålder och får nu en snabbkoll vid varje besök jag har. Hon är rörligare och en allmänt gladare bebis. Fick även hjälp med att få amningen att funka som den ska.
    Bara bra saker att säga om Mats och den mysiga atmosfären i kliniken 👍🏻 Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Välskött praktik. Kom hit på rekommendation från Engelbrektspraktiken, där mitt första och enda besök ej var speciellt lyckat. Får av Tuukka hjälp med en del ryggbesvär typ ryggskott m.m. Måste snarliga dit igen eftersom en del besvär återkommit. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Naprapaten lyssnade inte på mitt problem utan höll en generell föreläsning om ryggar och nackar. Sen föreslog han att jag skulle komma två dagar/vecka i ett halvår så kunde han garantera att det blev bra. När han sen börja kolla på ryggen så hitta han massor av problem som jag inte hade....; jag går inte tillbaka dit. Läs mer

Lilla Nygatan 19, 111 28 Stockholm