Gamla Stans Kiropraktik

Gamla Stans Kiropraktik

www.gamlastanskiropraktik.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Här hjälper vi dig att bygga upp ditt nervsystem så att du kan göra de saker du älskar i livet utan oro, smärta eller ohälsa. Nervsystemet - hjärna, ryggrad och nerver - kontrollerar, styr och sköter alla funktioner i kroppen och smärta eller besvär beror ofta på att något i nervsystemet...

273 omdömen om Gamla Stans Kiropraktik

Sedan starten hos Reco 2017

Cecilia F
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Jag har gått till Gamla Stans kiropraktik i många år. Där blir jag lyssnad på, väl omhändertagen och tekniken att ta hand om mina problem uppdateras. Jag har en whiplash som följt mig genom livet och det är genom kiropraktik som jag har "klarat av" livet utan långa sjukskrivingsperioder. Att behandlas i nacken är känsligt men jag känner mig helt trygg här och som "ny" när jag går därifrån.

Chatarina L
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Väldigt bra när allt som sitter fast lossnar. Gillar att man jobbar med nervbanorna och inte bara med korrigering. Alltid ett väldigt trevligt bemötande

Jan-Anders K
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Har alltid blivit väldigt bra bemött av Gamla Stans Kiropraktik. Har alltid haft förväntningar på snabb och professionell hjälp när jag kommit dit med mina besvär. Mina förväntningar har alltid uppfyllts även om det ibland helt naturligt har tagit tid innan mina besvär har minskat eller undanröjts.

Einar Fredrik D
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Trevligt och professionellt bemötande,blev avsevärt mycket bättre efter den noggranna behandlingen. Rekomenderar .

Eva V
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Så många gånger som jag har behövt justeringar i kroppen . Alltid varit nöjd med den behandling jag fått. Enkelt att nå dem och få tid. Tuuka är bäst.

Per-Olof J
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Första gången jag var i kontakt med er. Jag bor på annan ort, men om jag har möjlighet och behov så kommer jag tillbaka. /Per-Olof

Kristina P
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Alltid sedd och proffsigt behandlad!

Christoffer B
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Fixar alltid min knasiga rygg

Göran H
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Upplever att jag fått god hjälp att hålla min rygg i bra kondition

Katarina H

Professionellt bemötande och resultatorienterat,

Pia Maria Elis B
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Bra,positivt och intresserat bemötande. Eftersom jag betalade via ”Lets deal” hade varit informativt att få veta lite mer kring behandling av mina krämpor dvs intervall och antal besök som brukar vara regel för att kunna göra en ekonomisk bedömning kring mina möjligheter till fortsatt behandling hos er Fick inte veta något pris alls Såg vid hemgång rådande priser Önskar att besöket kunde vara under högkostnadsskyddet särskilt när man är pensionär… Lycka till med fortsatt arbete

Bjarne K
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Jag har gått till Gamla Stans Kiropraktik i många år och är otroligt nöjd med den hjälp jag får.

Krister F
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Alltid ett positivt och mycket professionellt bemötande när jag kommer för behandling. Det finns alltid en dialog innan behandlingen så det blir ingen mekanisk upprepning. Jag kan mycket varmt rekommendera Gamla Stans kiropraktik!!

Madeleine H

mycket bra, alltid tider, har gått där över 10 år, Madeleine Hartsö

Ulrika M
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Jag har köpt en behandling på 6 tillfällen och har gått till behandlingen en gång i veckan och tycker att jag mår betydligt bättre . Min fotledsfraktur mår betydligt bättre och jag kommer fortsätta att gå 6 tillfällen till !

Emma S
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Mycket bra bemött, respektfull, trevlig, bryr sig om sina patienter. Proffsig och riktigt duktig, skulle inte överväga att välja annan kiropraktor.

Tordis B
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Mycket bra bemötande och professionell behandling.

Bo B
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Effektiv behandling för olika typer av besvär med rygg, nacke och leder jag drabbats av.

Levi S
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Mycket bra! Gav många tips på övningar och stretcher för min skada. Kändes också genast bättre i rygg och nacke efter att dom knäckts.

Amalia T
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

👍 professionellt bemötande och effektiv behandling. Rekommenderas varmt. Jag kommer att fortsätta min behandling på Gamla Stans Kiropraktik👍👍👍👍

Anna L

Proffsigt, trevligt, hjälpsamt

Liselott A
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Utan den kompetenta kiropraktorn Tuukka Kaukoniemi skulle jag inte klara mitt dagliga arbete. Blir bemött på ett mycket professionellt och sympatiskt sätt. Rekommenderar denna klinik varmt.

Kamran A
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Man får mycket seriös och bra behandling.

Ing-Marie M
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Ett trevligt möte med en kiropraktor som gav ett tryggt intryck. Planerar att gå dit igen.

Carl-Johan B
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Bra mottagande och bra service

Andrea H
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Lovely person, and nice office! But I didn't get any practical advice after the treatment and no treatment at all, only assessment. I understand it is important to assess but my issue is not uncommon so a bit more adjustment would have been appreciated. After the treatment they explained me that I should get a 6-session package and scheduled me in for another session which I thought was a little sneaky.

Svar från Gamla Stans Kiropraktik

Thank you for your feedback Andrea. According to our patient records you have been both assessed and adjusted. Apologies if there has been any confusion about this and I would like to invite you for a complimentary visit to address your needs.

Douglas S
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Väldigt trevligt bemötande och behandlingen var superbra, jag blev av med min smärta direkt!

Anna B
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Bra bemötande, tar hjälp när jag känt mig stel i framför allt nacke & Rygg. Kan tycka ibland att jag behöver förstå vad som görs och varför. Och ge gärna tips på hur jag kan jobba/göra för att inte behöva komma till er för hjälp.

Kristina B
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Blev bemött med värme och vänlighet och proffesionellt behandlad för mina problem redan på första besöket. Jag återkommer och kan varmt rekommendera kliniken

Giuliana G
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Fick ett vänligt bemötande och professionell hjälp med den tjänst jag sökte för… rekommenderar det varmaste Gamla Stans Kiropraktik. Mvh Giuliana Gabbanelli

Anne H

Bra! Proffsigt och hjälpsamt bemötande 👌

Thomas W
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Väldigt proffsigt bemötande och kunskap. Lyssnar in vad man har för besvär och är supertrevlig.

Sofia S
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Lätt tillgängligt. Fick en akut tid snabbt. Kunnig personal. Lyhörd. Trevligt bemötande.

Lotta R
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Bra bemötande, bra behandling med gott resultat

Maya R
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Proffsigt Tuukka lyckades klämma in mig & hade överseende / möjliggjorde trots min sena ankomst / tacksam mvh Maya Rudolph

Kjell Rodney V
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Ett bra och trevligt bemötande, jag upplevde att mina förväntningar om en proffesionell bedömning av mitt problem förverkligades.. Helhetsintrycket var mycket positivt.

Ida J
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Proffesionellt bemötande. Kändes tryggt med behandlingen.

Inga-Lill N
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Bra bemötande. Bra behandling. Kändes bra i kroppen ett par dagar efter. Ska boka fler besök till augusti.

Bo O
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Tuukka bemöter en alltid på ett sätt så man känner sig välkommen. Det tillsammans med hans kunskap och intresse för mig som patient, gör att jag alltid återkommer till honom.

Karin L
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Tar sig tid att lyssna hur jag beskriver min smärta och behandlar mig utifrån det. Känner alltid en stor skillnad när jag fått behandling. Tuukka är en mycket bra kiropraktor enligt min mening.

Berhanu Y
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Hej ! Förtaget hade annonserat på Facebook och fyller blanketten och skickade till företaget och fik jag bekräftar på sms att dem ska skicka kallelse för mig. Sen två dagar efter ringde företaget och frågade vilken dag som passar mig då sa jag är pensionär ni kan boka mig vilken tidpunkt dagen sa jag också fick tid samma dag Kl.11.20.Sedan jag har varit tre gånger.En Gång i veckan.Jag har ingen anmärkning i lokalen eller Personer han är trevlig.Jag köpte en tjänst diskbråck.

Vilma W
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Trevlig och kunnig personal. Jag kände mig väl omhändertagen och är nöjd med behandlingen jag fick.

Joacim C
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Fick bra förtroende för Timo, kiropraktorn. trevligt professionellt bemötande. Fina lokaler i Gamla Stan.

Neila F
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Very professional, experienced and knowledgeable of the techniques. It has greatly improved my quality of life, without pain.

Barbro W
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Jag har blivit väl bemött hos Gamla Stans Kiropraktig och känner mig alltid välkommen. Jag har haft problem med min rygg och nacke och får bra behandling av kiropraktorn. Jag känner mig lätt och rörlig och på gott humör när jag går därifrån efter behandlingen. Jag kan rekommendera Gamla Stans Kiropraktik. Barbro Wretlind

Lennart H
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Mycket hög servicegrad Snabb på att återkoppla vid behov att ändra tid Personligt bemötande Skicklig/professionell behandling Utvecklingsinriktad

Serena C
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Jag kände Gamla Stans kiropraktik på grund av min mannen som brukade gå dit och var nöjd med det. Jag kände mig på en gång jag kunde lita 100procent och var behandlad från kompetenta handen!

Karin D
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Mycket vänliga och kunniga. Behandlingar som gör skillnad.

Liselott A
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Blir bemött på ett lugnt och tryggt sätt med engagemang. De har kunskap och erfarenhet och är otroligt professionella. Rekommenderar varmt Gamla Stans Kiropraktik.

Karra S
Skrev om Gamla Stans Kiropraktik

Excellent treatment given by a kind and honest practitioner. He does such a good job that in the six years I've lived in Stockholm, I haven't felt the need to have appointments on a regular basis, which has sometimes been necessary in the past. I have scoliosis and have been to many chiropractors in my life. I can say with confidence that Tuukka Kaukoniemi is excellent.