Gamla Stans Kiropraktik

Gamla Stans Kiropraktik

Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik!

Här hjälper vi dig att bygga upp ditt nervsystem så att du kan göra de saker du älskar i livet utan oro, smärta eller ohälsa. Nervsystemet - hjärna, ryggrad och nerver - kontrollerar, styr och sköter alla funktioner i kroppen och smärta eller besvär beror ofta på att något i nervsystemet inte riktigt är som det ska.

Genom att diagnostisera väl och hitta roten till problemen kan vi lägga en behandlingsplan där vi behandlar orsaken till smärtan, snarare än symptomen. Som kiropraktorer arbetar vi även i förebyggande syfte och kan hjälpa dig att stärka ditt nervsystem så att framtida besvär kan undvikas. Vi anpassar alltid vår behandling efter dig och dina behov.

Hos oss kan du även få mjukdelsbehandling som massage eller akupunktur.

200 omdömen om Gamla Stans Kiropraktik

Sedan starten hos Reco 2017
    2023-01-23 Verifierad kund
    Gått här många år och blir alltid hjälpt när besvären sätter in.
    2022-12-19 Verifierad kund
    Mkt bra behandling och trevligt bemötande.
    2022-12-10 Verifierad kund
    Bra med grundlighet nogrann godkvalitativ behandling.viktigt med samtal och förklsringar
    2022-12-08 Verifierad kund
    Man får ett bra bemötande.
    En noggrann genomgång av kroppen vid första besöket.
    Mina förväntningar var att få rätsida på min rygg som låst sig och blivit stel. Detta har förbättrats till det bästa nu behöver vi bara finjustera.
    Jag fick övningar att göra för att förbättra min problematik vilket hjälpte.
    Jag känner mig trygg i det kiropraktorn gör med mig.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Proffs helt enkelt.
    Modernt rent fräscht
    2022-11-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätt att få tid.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Jag känner mig alltid lite friskare lite starkare
    När jag varit hos gamla stans kiropraktor.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Tack och lov har jag - trots hög ålder - (ännu) inga nämnvärda problem med min rygg. Tror att regelbundna besök hos Gamla Stans Kiropraktik är en betydelsefull orsak till detta.

Har alltid blivit vänligt bemött. Lätt att boka tid (och boka om)
    2022-11-18 Verifierad kund
    Min behandling ger jag utmärkt poäng tugga min kiropraktor är fantastisk trevlig på alla sätt och vis
    2022-11-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande-proffsigt ,bra behandling, trevliga, alltid i tid - jag har gått där i över 10 år ! Toppen alltså,mycket nöjd.
    2022-11-08 Verifierad kund
    Jag blir alltid väldigt proffsigt bemött av Tuukka Kaukoniemi som är mycket kunnig och medkännande och bryr sig om att jag skall bli smärtfri.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Mycket bra behandling av Tuukka och trevligt bemötande.
    2022-11-05 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött och stegvis jobbade kiropraktorn sig till roten av ryggbesvären, tidigare naprapater har stressat sig igenom behandlingen för att spara så mycket tid som möjligt men denna kiropraktor togans tid som behövdes och jobbade metodiskt, svarade på frågor etc. Rekommenderar varmt detta ställe!
    2022-11-05 Verifierad kund
    Fick ett mycket gott bemötande som kändes proffsigt och trevligt samt tryggt. Tuukka är kunnig i det han gör och de hittills tre kiropraktor behandlingar jag fått har bara varit bra och hjälpsamma. Lite mer beskrivande kring fotografering vore önskvärt, om fotona raderas eller varför man fotograferar klienten under första besöket vore önskvärt.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Känns bra.
    Hoppas min nacke och rygg
    får vad de behöver.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Blir väl bemött vid varje besök.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Bra behandling men önskar mer behandlingstid, mer än 12-15 m, samt mer massage av ond rygg-axel-skuldra.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Bra bemötande och kunnig personal
    2022-10-29 Verifierad kund
    Mycket kompetent och social kiropraktor som jag kan rekommendera 7 dagar i veckan.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig personal. Gått regelbundet i 6 år och blir alltid nöjd. Det går fort att få en akut tid när det krisar samt avboka vid sent skede utan problem, riktigt bra service helt enkelt. Uppskattar även den trevliga stunden där man kan småprata lite om det som hänt sedan senast.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Jag har gått dit en gång i månaden i över 13 år. Det gör verkligen skillnaden. Besöket är kort men väldigt effektivt.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Super bra behandling, varmt rekommenderar!
    2022-10-24 Verifierad kund
    Väll bemöt, proffsigt och kunnig. Behandlingstider kanske kunde vara lite längre.
    2022-10-24 Verifierad kund
    trevlig bemöttande, fräscha lokaler.
    Kompetent kiropraktik!
    2022-10-22 Verifierad kund
    Tuuka är den bästa kiropraktorn jag någonsin haft, jag går regelbundet till honom och kan inte tänka mig att få en bättre hjälp än av honom.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Som alltid ett proffsigt och trevligt bemötande.
    Jag fick hjälp direkt med mina rygg- och nackproblem. Känner mig i skick som ny tack vare Tukkas healing hands.

/ Kristina
    2022-10-21 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med mottagandet.

Att få behandlng av olika problem som t.ex.stelhet i nacke och värk i axlar. Behandlingen har fungerat mycket bra.

Är väldigt nöjd med de behandlingar mot olika ledproblem som jag köpt.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Helt ok. Det känns tryggt.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Jag blir alltid personligt bemött.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Jag är så tacksam för min kontakt med Gamla
    Stans kiropraktik. Min återkomst till rörlighet igen går snabbare än flera trott. Påkörd på cykeln 23/8 i år .
    Mycket Herbalife näring - toppenform.nu, Kiropraktik, Fysioterapi och mycket intressant massage i kombination och jag är nästan bäck on track. Tack.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Är mycket nöjd både med bemötande och behandling
    2022-10-16 Verifierad kund
    Är kund sen många år tillbaka och har alltid blivit behandlad proffesionellt och har med hjälp från kiropraktik inte haft mina tidigare ryggskott sen jag började få behandling här.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Jag har gått flera år på Gamla stans kiropraktik och fått bra hjälp. De är alltid vänliga i sitt bemötande och erbjuder alltid professionell behandling.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Tuukka gav mig suverän hjälp, tydlig information och insiktfulla råd. Rekommenderas!
    2022-10-16 Verifierad kund
    Superbra bemötande och kompetent utförande. Man känner sig trygg. Jag lämnar alltid med en känsla av att jag fått hjälp och lindring.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Väldigt trevlig personal, enkelt att hitta i gamla stan.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Har nu under några år regelbundet gått hos Tuukka på Gamla stans kiropraktik och är verkligen mycket nöjd med den behandling jag får. Den gör att jag kan ägna mig åt träning av olika slag och att vara rörlig.
    Från början sökte jag p g a att jag hade väldigt ont i ena armen och handen, vilket skulle det visa sig berodde på att några nerver låg i kläm mellan halskotor.
    Alltid ett trevligt bemötande och jag kan verkligen rekommendera Tuukka på Gamla stans kiropraktik.
    Väldigt bra och trevlig!
    Valde kiropraktor erbjudande.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jag tycker det är bra, verkar veta vad dom håller på med. Jag är jättenöjd .
    2022-05-16 Verifierad kund
    positivt intryck redan när jag kommer in i entre'n. Alltid ett "hej och välkommen".
    själva behandlingen ger alltid ett resultat och följs upp med konkreta råd på egen träning eller övningar
    varit kund i flertalet år och aldrig sett någon anledning till att byta
    2022-05-15 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig kiropraktor
    Jag har gått hos Gamla Stans kiropraktik i många år och känner mig alltid piggare och rörligare när jag går därifrån.
    Jag kan varmt rekommendera Gamla Stans kiropraktik.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Tuukka är den bäste kiropraktorn i stan!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Bra ordning på bokningssystemet. Trevligt bemötande i receptionen.
    Bra tidhållning, man behöver inte vänta särskilt länge.
    Får jag bättre hälsa av behandlingen? - Vet ej, men hoppas på det. Har gjort uppehåll men inte märkt någon skillnad.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Tuukka är intresserad och lyssnande och tar sig tid när man är där. Det känns inte som han slentrianmässigt gör sina inlärda åtgärder, utan verkligen anpassar behandlingen utifrån mina besvär.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande! Mycket nöjd med resultat av behandlingar och råd om vad jag kan göra själv. Kan varmt rekommendera Gamla Stans Kiropraktik!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Jag får alltid ett trevligt och bra bemötande både i telefon och på plats!
    När jag började gå till Tuukka hade jag problem i nacken och höften sedan många år och hoppades få hjälp att hålla problemen så bra det nu går, och med hjälp av behandlingar och övningar jag fått så är båda problemen under kontroll 😊
    Att bli behandlad av Tuukka känns tryggt vilket är viktigt för mig!
    Köper oftast ett paket med 6 eller 12 ggr så spar man lite pengar 👍

Malin
    2022-05-11 Verifierad kund
    Kunnig personal. väldigt bra bemötande & trevliga
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Med Tuukkas hjälp har jag blivit av med mina ryggproblem som tidigare begränsade mig mycket både i arbete och under fritiden.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, man känner sig trygg, kring både kunnande och utförande av behandlingarna.
    Trogen kund sedan många år, och hela familjen har i olika skeden fått bästa tänkbara vård.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bemötandet är trevligt och avkopplande, informativt. Mina förväntningar var att få hjälp av kiropraktor med mina ryggproblem och utan Tuukkas hjälp skulle jag inte kunna jobba alls. Han är otroligt duktig, professionell och jag kan vara avslappnad under behandlingen. Han är helt enkelt en helt fantastisk kiropraktor!!