Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Gamla Stans Kiropraktik

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, 111 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik!

Här hjälper vi dig att bygga upp ditt nervsystem så att du kan göra de saker du älskar i livet utan oro, smärta eller ohälsa. Nervsystemet - hjärna, ryggrad och nerver - kontrollerar, styr och sköter alla funktioner i kroppen och smärta eller besvär beror ofta på att något i nervsystemet inte riktigt är som det ska.

Genom att diagnostisera väl och hitta roten till problemen kan vi lägga en behandlingsplan där vi behandlar orsaken till smärtan, snarare än symptomen. Som kiropraktorer arbetar vi även i förebyggande syfte och kan hjälpa dig att stärka ditt nervsystem så att framtida besvär kan undvikas. Vi anpassar alltid vår behandling efter dig och dina behov.

Hos oss kan du även få mjukdelsbehandling som massage eller akupunktur.
Mån-Tis: 08:00-18:00
Ons: 08:00-13:00
Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 69 kunder tycker om Gamla Stans Kiropraktik

• Beijer S
    Beijer S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått fantastisk hjälp av Mats på Gamla Stans Kiropraktik. Efter att ha haft ont i nacken och axeln efter en bilolycka i somras så är smärtan nu borta. Har även haft problem med min rygg sedan många år och är nu mycket bättre.
    Jättetrevligt bemötande i receptionen också. Har bara bra erfarenheter av denna praktik. Läs mer
  • Liliya G
    Liliya G skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag är mycket nöjd med kliniken, läkare och service. Jag kommer att rekomendera ers klinik till alla vänner och bekanta. Tack så mycket! Läs mer
  • Malmquist S
    Malmquist S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra bemötande av både receptionist och kiropraktor. Läs mer
  • Bergman A
    Bergman A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra och trevligt bemötande, det känns att de vet vad de håller på med och har en omtanke kring patienterna/kunderna.
    Min rygg har förbättrats för varje besök. Läs mer
  • Bysäter M
    Bysäter M skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Fantastiskt bemötande och fick hjälp med min akuta värk som strålade från rygg och nacke. Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag är en kund som sedan våren 2004 besökt Gamla stans kiropraktik varannan vecka! Självklart önskar jag att landstinget
    Hade skickat mig till kiropraktor innan mina skador blev kroniska! Kiropraktor Rikard och nu sedan drygt ett år kiropraktor Tukka har jag stort förtroende för.Jag upplever dem som nogranna, lyhörda,
    Proffessionella. Smärtor och yrsel går över
    tillfälligt o det är guld värt.Jag lever som Askungen, på lånad tid. Läs mer
  • Omar S
    Omar S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bemötandet var mycket trevligt. Jag är mycket nöjd med den behandlingen jag fick för mina ryggbesvär. det överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Nilsson C
    Nilsson C skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bemötandet har varit proffesionellt och tryggt. Kunnig personal. Har fått hjälp med kiropraktik för mina nackbesvär, pga av diskbråck. Läs mer
  • Hansson T
    Hansson T skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag ha bara gott att säga om företaget då jag kände att de är väldigt duktiga på vad de gör.
    Redan i receptionen får man ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredemo R
    Fredemo R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra behandling.God information problemen. Läs mer
  • Eriksson R
    Eriksson R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bemötandet har varit utmärkt. Har fått hjälp med mina besvär. Jag kan rekommendera Gamla Stans Kiropraktik till andra. Läs mer
  • Snårbacka Wickander C
    Snårbacka Wickander C skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Hej tycker besöken känns tillfredsställande. Allt känns bra. Läs mer
  • Jacqueline C
    Jacqueline C skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Varmt och vänligt bemötande, tydlig och anpassad behandling. Tuukka är väldigt kompetent och förtroendeingivande och följer kontinuerligt upp i enlighet med den behandlingsplan som i samråd tas fram. Läs mer
  • Arumäe L
    Arumäe L skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått mycket bra behandling. Jag är mucket nöjd. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Trevlig personal och professionell hjälp och behandling med både mig och mina grabbar. Tack! Läs mer
  • Eleftheriadis L
    Eleftheriadis L skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Väldigt nöjd med bemötande samt utförande.
    Tukka lokaliserade problemet snabbt.
    Haft problem i många år och blivit slussad runt mellan olika och fått den enkla lösningen att ta ett piller om det gör ont.
    Idag är jag smärtfri och sover bättre.
    Kan utan tvekan rekommendera dem.
    /L Läs mer
  • Fredemo O
    Fredemo O skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Sjukt bra hjälp från Mats. Snabbt och personligt. Well played <3 Läs mer
  • Larsson T
    Larsson T skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Trevligt och bra mottagande och bra möjligheter att få tider. Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag började hos en kiropraktor för 10 år sen. Blev ingen förbättring så jag gav upp. Gick nu till Mats och det har bara blivit bättre och bättre för varje gång. 2 gånger i veckan som start men går nu var 3e vecka. 10 år av problem är nu ett minne blott. Även min dotter började gå tillsammans med mig vid 3 veckors ålder och får nu en snabbkoll vid varje besök jag har. Hon är rörligare och en allmänt gladare bebis. Fick även hjälp med att få amningen att funka som den ska.
    Bara bra saker att säga om Mats och den mysiga atmosfären i kliniken 👍🏻 Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Välskött praktik. Kom hit på rekommendation från Engelbrektspraktiken, där mitt första och enda besök ej var speciellt lyckat. Får av Tuukka hjälp med en del ryggbesvär typ ryggskott m.m. Måste snarliga dit igen eftersom en del besvär återkommit. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Naprapaten lyssnade inte på mitt problem utan höll en generell föreläsning om ryggar och nackar. Sen föreslog han att jag skulle komma två dagar/vecka i ett halvår så kunde han garantera att det blev bra. När han sen börja kolla på ryggen så hitta han massor av problem som jag inte hade....; jag går inte tillbaka dit. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Trevlig receptionist. Kiropraktorn är nyutbildad så han har en massa ny teknik som inte verkar så avancerat när man får behandling, men ger bra resultat. Mycket trevligt bemötande från kiropraktorn Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Kompetent och vänligt. Har rekommenderat G S K till familj och vänner. Går ingen annanstans. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra bemötande rakt igenom från det att man stiger in på praktiken.
    Känner mig trygg i att jag får bra vård (kiropraktik) och att jag även blir informerad om varför olika behandlingar görs. Läs mer
  • Alma D
    Alma D skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Det gick så himla lätt och smidigt att boka tid på nätet. Bokade tid hos Tuukka Kaukoniemi. Bemötande var så bra, kände mig välomhändertagen. Fick hjälp för ischias och ryggbesvär och jag är supernöjd. Ser fram emot varje bokad tid. Jag går dit med glädje. Jag jobbar på ett stort företag och så har jag också berättat för mina arbetskollegor om mottagning vilket jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Inger R
    Inger R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag började för flera år sedan efter ett diskbråck och har fått den bästa tänkbara hjälp. Jag har även deltagit i några kurser, bl.a. om hållning, och försöker följa alla råd för att bevara det goda resultatet. Jag har fortsatt ca. en gång per månad och ser fram emot varje gång. Både Rikard och nu Tuukka är fantastiskt proffsiga och vänliga och miljön mycket välkomnande. Jag rekommenderar alla att vid behov vända sig hit. Läs mer
  • Christian O
    Christian O skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Grymt trevliga och kunniga. de tänker utanför boxen och kommer verkligen på lösningar på problemen! Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    GSK är ett föredöme i ett vänligt bemötande i receptionen, vars intryck ytterligare förstärks av Touka, kir pr. tillsammans med hans professionella färdigheter. Min nack- och ryggbehandling har givit goda resultat. Varför jag varmt kan rekommendera GSK till potentiella kunder.
    Göran Lundén Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått ett bra bemötande på Gamla Stans Kiropraktik. Hade ont i ena axeln. Besvären hade pågått flera år men inte hela tiden. Blev rekommenderad Kiropraktiken av en väninna som gått där i flera år och är nöjd. Har blivit bättre i axeln. Har fått rörelser som jag skall göra hemma. Även min yrsel har blivit bättre.
    Jag tycker om att praktiken ligger i Gamla Stan. Det är ett trevligt område och jag går ofta en promenad efter behandlingen och besöker affärer, caféer och platser i Gamla Stan. Läs mer
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Vi och min man har gått på Gamla Stans Kiropraktik i mång år och är väldigt nöjda. Vi har båda lite knackiga ryggar och känner att vi får hjälp. Läs mer
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Mycket bra bemötande från första stund (sommaren 2016) och går nu regelbundet på justeringar. Lyssnar också på Brain Tap fn 2 ggr/v för bl a bättre sömn. Även workshops, boktips och föreläsningar. Trevlig och central mottagning - rena hälsohemmet. Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Toppenbetyg i allt! Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra och professionellt bemötande hela tiden. Kund sedan 2006.
    Har förslitningar på hals och ländrygg. Besök en gång per månad för justering av kotorna. Känns alltid mycket bättre efter varje besök. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bra bemötande med kunnig och trevlig personal. Är återkommande kund sen många år med diverse ryggproblem. Kan klart rekommenderas. Läs mer
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Alltid lika vänligt och profesionellt bemötande av Tuukka! Läs mer
  • Ida Maria S
    Ida Maria S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Mycket bra bemötande,fantastiskta behandlingar. Jag o min rygg mår mycket bättre nu.Tack. Läs mer
  • Berith S
    Berith S skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Ett sätt att få livskvalitet, det är min livlina. Ett ryggskott och ett recept med stark medicin förstår ni mitt val, Berith Läs mer
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Efter att den "ordinarie sjukvården" börjat se mig som ett obotbart fall kom jag i kontakt med gamla stans kiropraktik som på 12 veckor lyckades få kontroll över mina ryggproblem, som sjukvården brottats med i två år utan att komma fram till någon bra lösning mer än värktabletter. Läs mer
  • Margita T
    Margita T skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Går på kiropraktisk behandling för mina problem med nacke och rygg. Bemötandet från företaget har varit fantastiskt. Trevlig personal i receptionen som gör att man alltid känner sig välkommen. En kiropraktor som är mycket professionell och som har hjälpt mig med mina problem så att jag nu mår mycket bättre. Jag kan verkligen rekommendera Gamla Stans Kiropraktik! Läs mer
  • Sven-tommy H
    Sven-tommy H skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag tackar för bra bemötande och kunnig kiropraktor,
    varvid jag erhållit lindring vid besvär i rygg och därtill
    övriga lemmar som står i direkt förbindelse genom
    diverse nervbanor som temporärt varit ur balans
    genom subluxation.
    Mvh, S.T. Helmer, Nacka. Läs mer
  • Rolf D
    Rolf D skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått behandling för ryggproblem under ett antal år och har alltid blivit bra bemött. Först av en vänlig receptionist och sedan ett bra bemötande under själva behandlingen. Det centrala läget i Gamla stan gör det lätt att ta sig dit med T-banan. Jag har ett arbete som är fysiskt krävande för rygg och nacke så behandlingen jag fått har varit av stor vikt för att jag kunnat sköta mitt arbete på ett bra sätt. Läs mer
  • Klara M
    Klara M skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått hjälp flera gånger, bla har jag sökt för nack- och ryggsmärta. Man blir bemött på ett professionellt och trevligt sett. Atmosfären är vänlig, man känner sig trygg i att kunna få rätt behandling för sina besvär. Jag kan varmt rekommendera kliniken. Läs mer
  • Nathalie T
    Nathalie T skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Bästa mottagandet varje gång. Helt fantastiska Läs mer
  • Sven B
    Sven B skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Gamla Stans Kiropraktik och leg kiropraktiker Tuukka Kaukoniemi behandlade mig under sommaren 2016 för en långvarig ischias. Jag hade under en tid försökt med sjukgymnastik, men det hade inte hjälpt mig. Efter 2-3 veckors behandling med kiropraktik försvann den molande värken och efter drygt en månad var jag helt fri från ischias!

I tillägg till en bra behandling av Tuukka har Gamla Stans Kiropraktiks receptionister varit lyhörda, snabba och professionella vad gäller mottagning, bokning av tider mm. Läs mer
  • Jens A
    Jens A skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Utmärkt bemötande, kunnigt, engagerat och dessutom bra resultat! Läs mer
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag har fått hjälp med mina problem med lumbagoischias. Enkelt att få tid, positivt bemötande i receptionen, bra med påminnelse per mail dagen innan, bra och kompetent behandling på ett personligt sätt. Väldigt nöjd totalt sett. Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Jag får hjälp att justera mina muskler och nerver i ryggen en gång i månaden vilket gör att jag aldrig har ont i ryggen.
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag får. Läs mer
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Helgjutet och professionellt bemötande varvat med steor dos av mänsklig omtanke och omsorg. Har fått behandling under många år och lämnar varje gång "som en ny människa". Bättre hållning, bättre energiflöde och neurologisk funktionalitet. Rekommenderar behandling till alla jag känner när tillfälle ges. Upplever också sedan Tuukka tog över, en modernisering av till exempel bokning, aviseringar via sms och väntrummet, som är positiv. Läs mer
  • Ingegerd T
    Ingegerd T skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Väldigt trevligt, personligt och välkomnande från första början. Snabb och proffsig utredning om mitt "onda" problem. Behandlingen har verkligen hjälpt och jag skulle inte tveka på att rekommendera Tuukka på Gamla stans kiropraktik. Läs mer
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Gamla Stans Kiropraktik
    Mycket bra under hela tiden jag har använt tjänsterna Läs mer

Lilla Nygatan 19, 111 28 Stockholm