Naprapat i Stockholm

33 rekommenderade naprapater i Stockholm

Naprapati används för att behandla stela eller ömmande leder och muskler. Man kan få naprapatisk behandling om man till exempel har ont i ryggen, nacken eller axlarna. I Stockholm finns det gott om kliniker där du kan få hjälp med naprapati, på Reco.se kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter samt olika klinikers samlade omdömen. Genom att hitta en erfaren naprapat du trivs med kan du få en bekvämare vardag. Vi ska försöka guida dig till en klinik som passar just dig och dina behov.

Naprapater använder ofta olika metoder för att få muskler och leder att fungera som de ska igen. De hjälper dig dessutom att hitta orsaken till att du har ont, det kan handla om allt från stress till en felaktig arbetsställning. Det är viktigt att du bli behandlad av en naprapat som är legitimerad.

Läs mer »

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Liselott L
    Liselott L: jättetrevlig och snäll naprapat. kunnig

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Carina L
    Carina L: Var på idrottsmässige - den bästa jag någonsin haft. Mycket kunnig och duktig massör.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Eva H
    Eva H: Mkt bra behandling och övningar som jag har haft nytta av

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Kim S
    Kim S: Bra bemötande, bra behandling. Kunnig personal.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Henrik N
    Henrik N: Har fått mycket professionell hjälp av Gabbi på Rosenlundsgatan. Är 100% nöjd.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Christian G
    Christian G: Trevliga och bra behandlare inom naprapati

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Kerstin D
    Kerstin D: Trevligt bemötande Trevlig, kunnig o professionel terapeft

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Iain P
    Iain P: Han är superduktiga, snälla och lät att pratar med. Jag har fått jätte bra behandling.

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Caroline L
    Caroline L: Camilla är superduktig och någon man verkligen kan känna sig trygg hos. Alltid trevligt och glatt bemötande och snabbt o...

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Sofie O
    Sofie O: Bra bemötande, proffsiga och behandlingar som verkligen hjälper!

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Berit K
    Berit K: Vi har båda erfarenhet av Joylife Uppsala, faktiskt för likartade besvär, och tycker att vi fick god hjälp av dem. Vårt ...

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Välkommen till Svahn Naprapat & Rehab! Vi är legitimerade och utbildade naprapater som behandlar de flesta problem med muskler och leder.
    Monica C
    Monica C: Mycket kompetent och rejäl behandling!

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Har du problem med idrottsskador? Kom förbi hos Idrottsspecialisterna på Kungsholmen. Vi är experter.
    Paola M
    Paola M: Bemötandet med naprapaten Stefan var toppen från början till slut. Jag gick till Stefan för att få hjälp med hälsporre o...

Aktiv Naprapati & Rehab Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, Stockholm
    Lars A
    Lars A: Jacob har ett mycket proffsigt bemötande. Enormt tacksam för hans insats. / Lars Andersson

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Erika H
    Erika H: Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han ä...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Wellness & Massage på Kungsholmen! Här kan du få allt från avslappnande och klassisk massage till naprapati, friskvård och ergonomi.
    Mikael L
    Mikael L: Kanon bra massage. skulle varmt rekomendera någon att gå hit.

Friskvårdspoolen

Spånga Torgväg 11, Spånga
    Välkommen till Friskvårdspoolen! Här finner du kompetenta naprapater som alltid har kunden i fokus. Vi knäcker Sverige.
    Victoria S
    Victoria S: En jättebra naprapat som är mycket professionell och duktig
Sida:   1 2   Nästa ›
Områden i Stockholm
Norrmalm  (12 st)
Kungsholmen  (8 st)
Södermalm  (7 st)
Östermalm  (3 st)
Bromma  (1 st)

Naprapat i Stockholm

Innan du går till en naprapat krävs ingen speciell förberedelse. När du väl kommer dit får du gå igenom en grundlig undersökning, då får man ta av sig alla kläder utom underkläderna och lägga sig på en speciell bänk. Naprapaten börjar massera eller töja ut de muskler eller leder man har problem med. Ett tillfälle tar ungefär 30-45 minuter. Hur många tillfällen man behöver gå dit varierar men oftast brukar det räcka med ett par eller några få behandlingar.

Naprapat är en så kallad skyddad yrkestitel, det innebär att för att få kalla sig naprapat måste man ha gått igenom en godkänd utbildning där man blivit legitimerad. För att kontrollera om en naprapat är legitimerad kan man kontakta Socialstyrelsen eller Svenska Naprapatförbundet.

Vi hoppas att du ska hitta en naprapat som kan hjälpa dig med dina besvär och bidra till en friskare vardag, lycka till!