Naprapat i Stockholm

22 rekommenderade naprapater i Stockholm

Naprapati används för att behandla stela eller ömmande leder och muskler. Man kan få naprapatisk behandling om man till exempel har ont i ryggen, nacken eller axlarna. I Stockholm finns det gott om kliniker där du kan få hjälp med naprapati, på Reco.se kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter samt olika klinikers samlade omdömen. Genom att hitta en erfaren naprapat du trivs med kan du få en bekvämare vardag. Vi ska försöka guida dig till en klinik som passar just dig och dina behov.

Naprapater använder ofta olika metoder för att få muskler och leder att fungera som de ska igen. De hjälper dig dessutom att hitta orsaken till att du har ont, det kan handla om allt från stress till en felaktig arbetsställning. Det är viktigt att du bli behandlad av en naprapat som är legitimerad.

Läs mer »

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Anders S
    Anders S: Jag fick en förträfflig behandling ! fixade till min benhinna på rekordtid !!

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen - välkommen till Odenplans Ryggklinik!
    Manuel F
    Manuel F: Mycket bra och mottagning och duktiga naprapat.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Richard B
    Richard B: Bra respons med fokus på lösning för mitt problem.

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientmötande av toppklass.
    Ali S
    Ali S: Väldigt trevlig och kunnig personal som hjälpt mig och min fru flertalet gånger. Vi är stammisar, om det är bra eller då...

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Mirjana S
    Mirjana S: Bra bemötande, förtroendeingivande.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Varmt välkomna till Matton Jernberg Kungsholmen!
    Eine V
    Eine V: Fint och respektfull bemötande. Tack.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Gabriel S
    Gabriel S: Bra och professionella. Bra bemötande och service

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Emilia S
    Emilia S: Trevligt bemötande och effektiv naprapatbehandling.

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbart då vi vet att det är extra viktigt att behandla en idrottsskada så snabbt som möjligt för att undvika bestående men.
    Martin S
    Martin S: Väldigt trevliga och kunniga på telefon. Om jag skadar mig igen är Idrottsskadespecialisterna de första jag vänder mig t...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Varmt välkomna till Matton Jernberg Sveavägen!
    Sandra L
    Sandra L: Ganska nöjd med behandling som jag har fått hos er.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!
    Tine E
    Tine E: Bra koll och på att hänvisa till pt samt ge förslag på hur man blir bättre

Idrottsskadeexperten

Sigtunagatan 17, Stockholm
    Välkomna till Idrottsskadeexperten!
    Lotta N
    Lotta N: Mycket kunnig naprapat. Sökt för axelskada.

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Charlotta
    Charlotta: Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendatio...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm
    Varmt välkomna till Matton Jernberg Kungsgatan!
    Emelie A
    Emelie A: Vi har fullt förtroende för Sofie.

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Idrottsskadespecialisterna behandlar idrottsskador, knäskador, rygg och -nackbesvär m.m.
    Gustav A
    Gustav A: Kunde inte bli mer nöjd som kund, blev helt fri från en långvarig benhinneinflammation. Daniel Thörnroos från idrottsska...

Naprapaterna Kungsholmen

Kungsholmsgatan 32, Stockholm
    Linda E
    Linda E: Trevligt bemötande, fräscha lokaler, ok pris, bra att man kan boka på hemsidan - dock inte så bra att man inte kan avbok...

Tobias Frankman

Karlavägen 100 a, Stockholm

Omni4

Sibyllegatan 17, Stockholm
    Andreas H
    Andreas H: Hade mitt första besök där idag eftersom jag haft en del problem med kroppen. Det som är så fantastiskt med dessa är at...

Zetterblom Rehab - Håkan Zetterblom

Krukmakargatan 34 a, Stockholm

Naprapathögskolans klinik

Observatoriegatan 17, Stockholm
    Camilla
    Camilla: Naprapathögskolan erbjuder behandlingar på dagtid hos deras elever, under överseende av lärare förstås. Det här är ett b...

Aktiv Naprapati Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, Stockholm
    Varmt välkommen till Aktiv Naprapat & Rehab. Vi hjälper dig med dina besvär!
    Åsa W
    Åsa W: En mycket bra naprapat som även har hand om sportstjärnor. Toppenkille..
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (10 st)
Kungsholmen  (6 st)
Östermalm  (3 st)
Södermalm  (3 st)

Naprapat i Stockholm

Innan du går till en naprapat krävs ingen speciell förberedelse. När du väl kommer dit får du gå igenom en grundlig undersökning, då får man ta av sig alla kläder utom underkläderna och lägga sig på en speciell bänk. Naprapaten börjar massera eller töja ut de muskler eller leder man har problem med. Ett tillfälle tar ungefär 30-45 minuter. Hur många tillfällen man behöver gå dit varierar men oftast brukar det räcka med ett par eller några få behandlingar.

Naprapat är en så kallad skyddad yrkestitel, det innebär att för att få kalla sig naprapat måste man ha gått igenom en godkänd utbildning där man blivit legitimerad. För att kontrollera om en naprapat är legitimerad kan man kontakta Socialstyrelsen eller Svenska Naprapatförbundet.

Vi hoppas att du ska hitta en naprapat som kan hjälpa dig med dina besvär och bidra till en friskare vardag, lycka till!