Naprapat i Stockholm

24 rekommenderade naprapater i Stockholm

Naprapati används för att behandla stela eller ömmande leder och muskler. Man kan få naprapatisk behandling om man till exempel har ont i ryggen, nacken eller axlarna. I Stockholm finns det gott om kliniker där du kan få hjälp med naprapati, på Reco.se kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter samt olika klinikers samlade omdömen. Genom att hitta en erfaren naprapat du trivs med kan du få en bekvämare vardag. Vi ska försöka guida dig till en klinik som passar just dig och dina behov.

Naprapater använder ofta olika metoder för att få muskler och leder att fungera som de ska igen. De hjälper dig dessutom att hitta orsaken till att du har ont, det kan handla om allt från stress till en felaktig arbetsställning. Det är viktigt att du bli behandlad av en naprapat som är legitimerad.

Läs mer »

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Regina A
    Regina A: Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Jennie O
    Jennie O: Mycket bra bemötande, jag upplever även att André är mycket kunnig.

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen - välkommen till Odenplans Ryggklinik!
    Manuel F
    Manuel F: Mycket bra och mottagning och duktiga naprapat.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Tobias C
    Tobias C: Väldigt bra och professionellt

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Rolf L
    Rolf L: Professionell, kunnig, lyssnar , förklarar med bra metoder

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Christian J
    Christian J: Kan varmt rekommendera Agilokliniken, de är otroligt kunniga och kundfokuserade.

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Sanna S
    Sanna S: Proffsigt, hög tillgänglighet.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Emilia S
    Emilia S: Trevligt bemötande och effektiv naprapatbehandling.

Idrottsskadeexperten

Sigtunagatan 17, Stockholm
    Välkomna till Idrottsskadeexperten!
    Isa P
    Isa P: Jag fick en tid väldigt snabbt. Kom till Engelbrekts kiropraktik där jag fick hjälp. Väldigt trevlig och kunnig personal...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!
    Niklas B
    Niklas B: Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur b...

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbart då vi vet att det är extra viktigt att behandla en idrottsskada så snabbt som möjligt för att undvika bestående men.
    Daniel B
    Daniel B: Proffsigt bemötande och stor kunskap

Aktiv Naprapati Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, Stockholm
    Varmt välkommen till Aktiv Naprapat & Rehab. Vi hjälper dig med dina besvär!
    Linda S
    Linda S: Jag är fantastiskt nöjd! Går regelbundet för att hjälp med framför allt nacken.

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Charlotta
    Charlotta: Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendatio...

Aktiv Naprapati Lunda Industriområde

Fagerstagatan 18A, Spånga
    Välkommen till din lokala naprapat i Lund Industriområde. Vi hjälper dig med dina besvär!
    Ali I
    Ali I: Jag tycker att de är bra. Och han gör bar jobb

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm
    Magdalena K
    Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Idrottsskadespecialisterna behandlar idrottsskador, knäskador, rygg och -nackbesvär m.m.
    Peter B
    Peter B: Jag fick ett mycket bra bemötande av kunnig och professionell personal. Min första behandling gav genast resultat till d...

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Naprapaterna Kungsholmen

Kungsholmsgatan 32, Stockholm
    Linda E
    Linda E: Trevligt bemötande, fräscha lokaler, ok pris, bra att man kan boka på hemsidan - dock inte så bra att man inte kan avbok...

Tobias Frankman

Karlavägen 100 a, Stockholm

Omni4

Sibyllegatan 17, Stockholm
    Andreas H
    Andreas H: Hade mitt första besök där idag eftersom jag haft en del problem med kroppen. Det som är så fantastiskt med dessa är at...

Zetterblom Rehab - Håkan Zetterblom

Krukmakargatan 34 a, Stockholm

Naprapathögskolans klinik

Observatoriegatan 17, Stockholm
    Camilla
    Camilla: Naprapathögskolan erbjuder behandlingar på dagtid hos deras elever, under överseende av lärare förstås. Det här är ett b...
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (10 st)
Kungsholmen  (6 st)
Södermalm  (4 st)
Östermalm  (3 st)

Naprapat i Stockholm

Innan du går till en naprapat krävs ingen speciell förberedelse. När du väl kommer dit får du gå igenom en grundlig undersökning, då får man ta av sig alla kläder utom underkläderna och lägga sig på en speciell bänk. Naprapaten börjar massera eller töja ut de muskler eller leder man har problem med. Ett tillfälle tar ungefär 30-45 minuter. Hur många tillfällen man behöver gå dit varierar men oftast brukar det räcka med ett par eller några få behandlingar.

Naprapat är en så kallad skyddad yrkestitel, det innebär att för att få kalla sig naprapat måste man ha gått igenom en godkänd utbildning där man blivit legitimerad. För att kontrollera om en naprapat är legitimerad kan man kontakta Socialstyrelsen eller Svenska Naprapatförbundet.

Vi hoppas att du ska hitta en naprapat som kan hjälpa dig med dina besvär och bidra till en friskare vardag, lycka till!