Naprapat i Stockholm

28 rekommenderade naprapater i Stockholm

Naprapati används för att behandla stela eller ömmande leder och muskler. Man kan få naprapatisk behandling om man till exempel har ont i ryggen, nacken eller axlarna. I Stockholm finns det gott om kliniker där du kan få hjälp med naprapati, på Reco.se kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter samt olika klinikers samlade omdömen. Genom att hitta en erfaren naprapat du trivs med kan du få en bekvämare vardag. Vi ska försöka guida dig till en klinik som passar just dig och dina behov.

Naprapater använder ofta olika metoder för att få muskler och leder att fungera som de ska igen. De hjälper dig dessutom att hitta orsaken till att du har ont, det kan handla om allt från stress till en felaktig arbetsställning. Det är viktigt att du bli behandlad av en naprapat som är legitimerad.

Läs mer »

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Joakim G
    Joakim G: Lyssnande, trevlig och kompetent

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Jocke A
    Jocke A: André är ödmjuk och inlyssnande. Han har löst mina ryggproblem där andra inte har lyckats!

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Malin H
    Malin H: Trevligt bemötande och kunnig personal!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Peter W
    Peter W: Har fått från start i receptionen till personen som behandlar min skada otroligt bemötande

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Lena K
    Lena K: Proffsiga och lösnings orienterade. Jag har inte känt mig så bra i ryggen på flera år, som efter min första behandling ...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Ingela S
    Ingela S: Jag har blivit mycket väl omhändertagen från första kontakten! Det känns tryggt o jag är väldigt nöjd med upplägget av m...

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    David L
    David L: Jag har nu av två olika anledningar använt mig av Peder på Aloma Naprapati och jag kan varmt rekommendera dem!! "Cure...

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Lars-olof S
    Lars-olof S: Professionellt och tydlig information.

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Välkommen till Svahn Naprapat & Rehab! Vi är legitimerade och utbildade naprapater som behandlar de flesta problem med muskler och leder.
    Monica C
    Monica C: Mycket kompetent och rejäl behandling!

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Georgette N
    Georgette N: Proffsig och mycket trevlig, blev hjälpt med mina problem och kan varmt rekommendera Camilla!

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Aktiv Naprapati & Rehab Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, Stockholm
    Lars A
    Lars A: Jacob har ett mycket proffsigt bemötande. Enormt tacksam för hans insats. / Lars Andersson

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Sofie J
    Sofie J: Bra bemötande som grav ett förtroendeingivande intryck. Fräscha lokaler och bra läge.

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Erika H
    Erika H: Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han ä...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Har du problem med idrottsskador? Kom förbi hos Idrottsspecialisterna på Kungsholmen. Vi är experter.
    Anna-maria E

Magdalena K
    Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Mikael A
    Mikael A: Mycket bra och proffsiga. Glada och kunniga

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Naprapaterna Kungsholmen

Kungsholmsgatan 32, Stockholm
    Linda E
    Linda E: Trevligt bemötande, fräscha lokaler, ok pris, bra att man kan boka på hemsidan - dock inte så bra att man inte kan avbok...

Tobias Frankman

Kungsholmen  (7 st)
Södermalm  (6 st)
Östermalm  (3 st)

Naprapat i Stockholm

Innan du går till en naprapat krävs ingen speciell förberedelse. När du väl kommer dit får du gå igenom en grundlig undersökning, då får man ta av sig alla kläder utom underkläderna och lägga sig på en speciell bänk. Naprapaten börjar massera eller töja ut de muskler eller leder man har problem med. Ett tillfälle tar ungefär 30-45 minuter. Hur många tillfällen man behöver gå dit varierar men oftast brukar det räcka med ett par eller några få behandlingar.

Naprapat är en så kallad skyddad yrkestitel, det innebär att för att få kalla sig naprapat måste man ha gått igenom en godkänd utbildning där man blivit legitimerad. För att kontrollera om en naprapat är legitimerad kan man kontakta Socialstyrelsen eller Svenska Naprapatförbundet.

Vi hoppas att du ska hitta en naprapat som kan hjälpa dig med dina besvär och bidra till en friskare vardag, lycka till!