Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla Westling Leg Naprapat

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 20 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för. Jag är även medlem i Svenska Naprapatförbundet. Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden.

Är din led svullen, varm och värker?
Oavsett hur din känsla är så kan du nu ta “Artrostestet” direkt på hemsidan. På bara några minuter går det att göra en riskbedömning huruvida du kommer utveckla höft-eller knäartros. Du får sedan ta del av vår Joint Academy där du kan lära dig mer om hur du minskar dina besvär. Varmt välkommen till Naprapat Westling!

Läs vad 193 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat 2

2021-04-16
    Supernöjd! Vilket proffs. Kände mig både hjälpt och förstådd.
    2021-03-31
    Camilla är enormt kunnig, inkännande och professionell. Rekommenderas varmt! Hon stöttar upp och hjälper till att läka ömma och sårbara delar i kroppen. Dessutom är hon också en go glädjespridare.
    Tack Veronica för din rekommendation. Härligt att du är nöjd. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-30
    Camilla är väldigt kunnig och det märks att hon ständigt lär sig mer och håller sig i framkant inom naprapatin. Men det är mer än hennes expertis som gör henne till en superb naprapat - det som verkligen står ut är hennes enorma lyhördhet och genuina omtanke som lyser igenom.

Rekommenderar Camilla varmt!
    Tack för din rekommendation, uppskattas verkligen! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-18
    Bästa naprapaten i Sverige! Trollar alltid bort det onda och är supertrevlig!! Rekommenderas varmt!
    Nu blir jag lite generad men säger tusentack för dina fina ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-18
    Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam att få bukt med min rygg, kommer självklart att besöka henne igen när det behövs!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Du är varmt välkommen när du behöver min hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-11
    Bra och lärorik behandling. Gjorde susen mot min spänningshuvudvärk!
    Vad glad jag blir att du är så nöjd! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-04
    Jag har testat allt: yoga, massage, tabletter. Men det enda som hjälper mot min spänningshuvudvärk och stundtals överspända halsmuskler är att gå till Camilla.
    Tack Annelie, alltid lika trevligt när du dyker upp! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-02
    Får jobbet gjort! Mycket nöjd
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-02-18
    Jag kan varmt rekommendera vård hos Camilla! På ett fåtal behandlingar har min smärtproblematik i rygg/höft blivit mycket bättre, och är de flesta dagar näst intill obefintlig. Hon ger, utöver behandlingen på plats, tips på vad en kan göra i sin vardag för att mildra och/eller undvika att smärtan kryper tillbaka. Min rörlighet börjar sakta men säkert komma tillbaka nu, tack vare den hjälp jag fått hos Camilla!

Jag upplever därtill att priset per behandlig är väldigt snällt, sett till all den kunskap Camilla har i form av utbildning, samt extra kurser som hela tiden fylls på. (Jag skulle inte tycka det var orimligt om priset höjdes, om än min studentekonomi uppskattar priset i sin nuvarande form!)
    Avslutningsvis har jag alltid känt mig trygg och vänligt bemött av Camilla. Så, kort och gott, jag rekommenderar Camilla varmt!
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord, uppskattas verkligen. Du är varmt välkommen när du behöver min hjälp igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-02-18
    Camilla är otroligt kunnig och har hjälpt mig många gånger. Sedan jag hittade till henne vill jag inte gå någon annanstans. Hon är dessutom väldigt trevlig och man känner sig alltid väldigt välkommen och omhändertagen när man kommer till henne.
    Tackar och bockar för din fina rekommendation. Alltid lika trevligt när du kommer och behöver hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
  • Berit F
    2021-02-06
    Camilla kombinerar yrkesskicklighet och personligt bemötande utomordentligt. Hon vet vad hon gör och gav mig kunskap om vad jag själv måste göra, för att få ordning på min onda axelled. Jag är mycket nöjd med mina besök hos Camilla.
    Tack Berit. När jag gör det jag ska och du tar med dig verktygen som hjälper dig blir det en bra kombination. Lycka till med hemläxan! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-02-05
    Camilla är lyhörd, erfaren och mån om att behandla på ett hållbart sätt. Hon har en fin energi och hjälper till att hitta motivation att ta hand om kroppen.
    Tack, vad härligt att höra. Motivationen brukar komma när smärtan/obehaget blir för stark men det kan vara bra att få en liten knuff i rätt riktning. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-01-30
    Supertrevlig och profissionell! Fick ryggskott mitt i ett träningspass så sökte upp Camilla för hjälp. Två behandlingar senare med bland annat laser så var jag nästan helt återställd. Super service, kommer tillbaka!
    Tack för dina fina ord, det uppskattas. Du är varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-01-26
    Jag har varit kund hos Camilla Westling i många år och hon har på ett mycket kunnigt och smidigt sätt behandlat mig för diverse krämpor.
    En trogen kund som du är jag rädd om. Härligt att höra att du är nöjd. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-15
    Naprapat, trevlig, kunnig, ytterst nöjd med mottagande och behandling.
    Härligt att höra Pär, varmt välkommen tillbaka när du behöver hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-15
    Jättenöjd! Proffsigt och kunnigt bemötande!
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    Rekommenderas!
    Hos Camilla känner man att man är i trygga händer. Hon är erfaren och säker, förklarar tydligt vad hon ser och gör.
    Dessutom är hon ett trevligt och positivt bemötande!
    Att förstå vad som händer i sin kropp är lika viktigt för läkandet som att få en behandling. Tack för dina fina ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-11
    Jag har varit hos Camilla 3 gånger med lite olika typer ryggont och upplever att jag alltid fått skräddarsydd hjälp beroende på vad min kropp behövt. Mår alltid toppen när jag går därifrån. Genomgående ett mycket trevligt bemötande från Camilla!
    Viktigt med att ställa rätt diagnos så att du får rätt behandling. Jätteroligt att du är så nöjd. Varmt välkommen när du behöver hjälp igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-07
    Fick plötsligt jätteont i axlar och nacke. Blev väldigt väl bemött - Camilla utforskade problemet, hittade snabbt orsaken, och gjorde så att det blev mycket bättre. Jag har inte alls lika ont längre och kan varmt rekommendera Camilla!
    Va skönt att du är så mycket bättre. Tack för att du tog dig tiden att skriva en sådan fin rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-03
    Med en ömmande axel och arm tog jag kontakt med Camilla. Camilla lyssnar in ordentligt , ger toppen behandling och goda råd. Ett par besök och enkla övningar är axel och arm i form igen.
    Jag kan varmt rekommendera Camilla!
    Oerhört proffsig ,lyhörd och helt enkelt super trevlig !
    Vad glad jag blir att du är så nöjd. Viktigt att ställa rätt diagnos och göra rätt typ av behandling och på dig gick det ju toppen. Tack för din fina rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-02
    Väldigt nöjd med mina två besök hos Camilla! Trevligt och kunnigt bemötande.
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-11-26
    Trevligt bemötande och mån om att förstå hur hon kan hjälpa dig.
    Tack för din rekommendation, det värmer. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-11-18
    Min höft med artros gör mycket mindre ont nu efter tre laserbehandlingar, så det blir lättare för mig att fortsätta träna den. Camilla är både proffsig och trevlig och jag kommer definitivt komma tillbaks om det skulle behövas igen.
    Att få laser när det smärtar mer än vanligt (skov) är en smärtfri och snabb behandling. Det tar inte bort artrosen men gör att du kan återgå till din träning igen. Du är varmt välkommen i framtiden om det behövs. Tack för dina fina ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-11-06
    Jag tyckte det var väldigt bra . Camilla är supertrevlig och det var rent och snyggt i lokalen . Hon hjälpte mig med ett ben som nu är bra efter tre omgångar .
    Tack för dina fina ord! Skönt att du känner skillnad efter mina behandlingar. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-11-06
    Jag är väldigt nöjd med Camillas behandling och min smärta minskade dramatiskt. Jag har haft ryggvärk de senaste 40 åren och testat i princip alla typer av behandling och Camillas ligger i topp. Bemötandet på kliniken är varmt och välkomnande.
    Jag kan verkligen rekommendera Camilla Westling.
    Jag tackar allra ödmjukast för dina fina ord. Du är så välkommen tillbaka när det behövs igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-31
    Kunnig och trevlig bemötande. Kan varmt rekommendera Camilla för behandling.
    Fick hjälp med en axel som jag hade ont i.
    Tackar så mycket för dina fina ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-25
    Behandling för värk i arm och rygg efter överansträngning, stress, stillasittande arbete mm. Proffsigt bemötande och holistisk behandling. Helt nöjd!
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord. Du är varmt välkommen i framtiden när du behöver hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
  • Lars B
    2020-10-23
    Behandling för en värkande arm och rygg. Utmärkt diagnos och behandling. Ett helhetsperspektiv. Levde upp till alla förväntningar. Rekommenderad via nära vänner/familj. Proffsigt och personligt.
    Härligt att din upplevelse var så bra. Rätt diagnos är helt avgörande för att din behandling ska bli framgångsrik. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-21
    Mycket kunnigt och proffsigt bemötande.
    Behandlingarna hjälpte att snabbt förbättra situationen och bli av med smärtan.
    Underbart att höra. Mitt mål är alltid att det ska bli en förändring mellan varje behandling och för dig gick det fort. Välkommen åter när det behövs! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-15
    Camilla hjälpte mig att bli befriad från akut smärta på två behandlingar. Hon var oerhört professionell och kunnig. Kommer absolut att besöka igen om jag skulle behöva och rekommenderar henne varmt!
    Alltid lika roligt att få resultat så fort. Tack för att du tog dig tiden att skriva så fina ord. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-14
    Jag rekommenderar verkligen att gå till Camilla, som är proffsig, kunnig och har en härlig positiv energi. Jag har fått två behandlingar för smärta i nacken och känner mig hjälpt av behandlingarna.
    Vad roligt att höra. Mitt jobb är enkelt när du ger tillbaka så positiv energi. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-10
    Otroligt trevlig, välkomnande och inlyssnande. Väldigt professionell och kompetent.
    Kort och gott fantastisk!
    Tack Henrik för att du tog dig tiden att skriva några ord. Skulle samma sak dyka upp framtiden så vet att det snabbt går att åtgärda. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-01
    Naprapat Camilla fixade mitt ryggskott på en behandling, tog en behandling till och efter den var all värk borta. Fick även stycket självhjälp tips och råd. Toppen.
    Det är inte alltför vanligt att bli bra så fort som du blev, men det är otroligt roligt när det händer. Sköt om dig och varmt välkommen tillbaka om du behöver mig igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-01
    Mycket vänligt och professionellt bemötande utan att alls överdriva av naprapaten Camilla Westling. Förväntningarna uppfylldes efter två besök, fick tillbaks min rörlighet, nästan helt smärtfri och fick tips på vad jag själv kan göra för att bli bättre. Återvänder till Camilla när jag behöver hennes hjälp nästa gång och rekommenderar henne gärna för mina vänner och bekanta.
    Du är varmt välkommen om du skulle behöva min hjälp igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-09-22
    Camilla är helt fantastisk! Mitt första besök hos en naprapat och hon fick mig att känna mig trygg. Camilla är väldigt kunnig och kunde förklara mina besvär och vad gon gjorde väldigt bra. Det uppskattade jag. Mina ryggbesvär blev så mycket bättre efter Camillas hjälp!
    Att du förstår vad om orsakat problemet och hur du kan göra för att det ska bli bättre är viktigt. Du är välkommen tillbaka när det behövs, tack för dina fina ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-09-15
    Fantastiskt engagerad, kunnig och intresserad naprapat som verkligen är mån om att patienten ska bli frisk.
    Tack, det värmer att du är nöjd. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-09-13
    Blev rekommenderad på jobbet.
    Behandlingen levde upp till mina förväntningar.
    Trevligt & positivt bemötande.
    Naprapat behandling.
    Vad roligt att höra. Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-09-11
    Har fått hjälp med min stela nacke, hals och axlar, som orsakats av stress, som yttrade sig i yrsel m.m

Har blivit mer rörlig, och spänner mig inte lika mycket, därav har även stressen lugnat sig. Även fast den fortfarande finns kvar, och kan komma i vissa situationer. Men det är stor skillnad på endast 3st behandlingar... 👍👍
    Tack för din rekommendation. Det är alltid roligt när jag får resultat för de symtom du sökte för. Det är ett svår diagnos och jag lyckas inte alltid, men jag är glad att du är nöjd. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-09-11
    Camilla 💛 Känner mig sååå lätt och fluffig efter mina besök ^ ^ Och hur awesome är det inte med laser!
    Laser är ett mycket bra komplement till behandlingen. Tar bort en del av smärtan innan jag börjar behandla. Ha det gott så länge! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-09-02
    Camilla är mycket proffesionell i sitt bemötande, väldigt uppmärksam, grundlig och följer noggrant upp den problematik som hon står inför. Redan efter två behandlingar märkte jag en stor skillnad. Jag kan varmt rekommendera Camilla vidare till er som behöver en skicklig naprapat!
    Josefin H
    Jag försöker att leva upp till det du beskriver. Tack för dina fina ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-08-31
    Jag sökte hjälp för stel käke och stela axlar. Redan efter mitt första besök hos Camilla märkte jag otrolig skillnad i hur mycket jag kunde öppna min käke. Jag har nu gått tre behandlingar och har fått fantastiska resultat! Camilla är superhärlig, genuin och behandlar alltid hela den tid man betalar för. Jag har redan rekommenderat henne till alla jag känner och kan varmt göra detsamma till alla som läser här. Hon är helt klart den bästa naprapat jag träffat under alla år jag gått på behandling. Tack Camilla för suverän hjälp! Du har definitivt fått en ny stamkund här.
    Va roligt att höra att du är så nöjd. Jag strävar efter att hela upplevelsen ska vara bra. Du är mer än välkommen tillbaka när du behöver min hjälp igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-07-19
    Hade problem med min axel innan jag gick till Camilla. Hon arbetade igenom min stelhet och ömhet vid ett endaste tillfälle. Jag mår nu så mycket bättre och har lärt mig väldigt mycket om hur jag ska i framtiden träna för att få ut det bästa möjliga för min kroppstyp. Rekommenderat varmt!
    Vad roligt att du är så nöjd efter en behandling. Lycka till nu med din träning och varmt välkommen när du behöver min hjälp i framtiden. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-07-13
    Hela upplevelsen med Camilla får högsta betyg. Det gick enkelt och snabbt att boka online, mycket trevligt bemötande vid ankomst samt en grundlig förklaring av behandlingen. Då det var mitt första besök hos naprapat någonsin uppskattade jag hur Camilla förklarade vad hon gjorde, varför hon gjorde som hon gjorde och jag fick även som förstagångsbesökare en grundlig genomgång om min kropps uppbyggnad och förutsättningar. Jag rekommenderar Camilla starkt, hon är mer mån om kunden än att tjäna pengar och hon rekommenderade inget återbesök för mig om jag inte skulle få nya problem med ryggen längre fram. Efter behandlingen kände jag mig mjuk och avslappnad i rygg och nacke (sökte dock inte för en akut skada).
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord. Varmt välkommen tillbaka när det behövs i framtiden. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-07-10
    Sökte för artros i höft/ljumske, fick laserbehandling tre gånger, kände redan efter första behandlingen att det hjälpte och nu är jag smärtfri, fantastiskt bra behandling. Så proffsigt bemötande! Rekommenderas!!
    Du reagerade verkligen riktigt bra med laserbehandling. Även om det inte tar bort själva artrosen så kan man bli riktigt bra när svullnad och inflammation läker ut och det gör att du kan jobba bättre med din träning. Tack för dina fina ord och varmt välkommen när det behövs behandling! Camilla Westling Leg Naprapat
  • Laura P
    2020-07-04
    Camilla hjälpte mig med min nackspärr, det blev mycket bättre efter bara en gång och jag är supernöjd. Väldigt trevligt bemötande och fräsch lokal, rekommenderar henne varmt.
    Va roligt att det blev så pass mycket bättre efter ett besök. Du är varmt välkommen när du behöver min hjälp! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-07-01
    En fantastisk upplevelse och snabbt resultat 👍 min smärta försvann nästan helt efter en gång 🙏 troligtvis artros....
    Rekommenderas verkligen!
    Vad glad jag blir att du är så nöjd med din upplevelse. Tack för att du tog dig tid att skriva några ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-06-05
    Fick hjälp med smärta mellan skulderbladen och kände stor skillnad direkt efter behandlingen och fick även bra tips framåt vad jag ska tänka på. Trevligt bemötande och proffsig hjälp!
    Jag tycker att det är viktigt att du känner skillnad efter varje behandling, vilket du gjorde. Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord, det uppskattar jag! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-05-09
    Väldigt bra bemötande, väldigt kunnig och professionell! Gick dit med en muskelsträckning i ryggen och fick omedelbar hjälp. Rekommenderas varmt!
    Tack för att du skrev några ord, det uppskattar jag. Behöver du min hjälp i framtiden är du varmt välkommen! Camilla Westling Leg Naprapat
  • Monir A
    2020-04-29
    Jag har gått hos andra napprapater i Sthlm city utan att direkt varit nöjd. Camilla är proffs på det hon gör och jag är jätte nöjd. Har länge gått med ont i kroppen och valde att kontakta Camilla Westling efter ha läst på om andras erfarenheter. Jag har varit på några behandlingar och det märks att hon har jobbat med detta länge det känns väldigt tryggt och bra och jag mår redan mycket bättre. Rekomenderas starkt!
    Tack för din fina rekommendation. Att få resultat mellan varje behandling är viktigt för mig, sedan underlättar det när du är så motiverad att bli bra. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-04-23
    Super trevligt bemötande och rena och fina lokaler. Fick en mycket proffsig behandling som gav omgående resultat samt många tips och goda råd.
    Tack, jag tycker att helheten är viktig när du kommer till mig. Lycka till med hemläxan nu och varmt välkommen när det behövs. Camilla Westling Leg Naprapat