Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 16 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för.

Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden. På kliniken går det utmärkt att betala med SWISH eller kort, tyvärr kan jag inte ta emot kontanter.
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 31 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat

• Lisen R
    Lisen R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag kontaktade Camilla pga spänningar och smärta i nacke, axlar, rygg och bakom ena örat och är väldigt nöjd med resultatet! Kände mig mycket välkommen och Camilla har en näst intill intuitiv förmåga att på en gång känna och se vad som behövs, med vilket tryck osv. Gick därifrån mycket mjukare i kroppen. Rekommenderar verkligen Camilla och kommer komma tillbaka på "serviceunderhåll". :) Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kom till Camilla med spända käkar, nackbesvär och problem med handlederna. Blev mycket bättre efter bara en behandling! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ilona M
    Ilona M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag gick till Camilla med enorma smärtor i nacken. Hon använde laser, massage. Hon var väldigt kunnig och lyhörd och jag rekommenderar verkligen att gå hit. Jag har varit en gång till sedan dess. Superbra! Läs mer
  • Georgette N
    Georgette N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Proffsig och mycket trevlig, blev hjälpt med mina problem och kan varmt rekommendera Camilla! Läs mer
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Förutom de besvär med nacke och axlar som jag sökte hjälp för, hittade Camilla en lösning vid ena skulderbladet. Jag har levt med det så länge att jag liksom glömde bort att nämna det. Det undgick inte Camillas skarpa blick och idag har jag ingen smärta alls från det området. Vilken lycka!
    Förutom behandling har jag fått övningar att göra hemma vilket jag uppskattar. Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Första gången jag besökte en naprapat. Camilla fick mig att känna mig trygg och ingav hopp om snabb bättring. Låsningen i ryggen klarade hon av vid första besöket, helt fantastiskt! Kan verkligen rekommendera besök här. Läs mer
  • Oumar S
    Oumar S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hej. Hade knä besvär flera månader sedan.
    De blev inte bättre. När jag träffade Camilla, och efter att hon har behandlat min knä med laser. Det är otroligt min knä mår bättre idag. Jag är jätte tacksam
    Jag är jätte glad att vara kund hos henne. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är riktigt proffsig och kan verkligen sin sak.
    Gick på tre behandlingar pga problem med rygg/axlar och är supernöjd. Hon förklarar också vad man ska göra för att undvika att det kommer tillbaka och ger massa bra råd&tips.
    Sen att Camilla är en riktigt härlig&glad&energisk människa ger besöket/behandlingen ännu mer plus! Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kan rekommendera Camilla vidare till andra. Gått hos henne 2 gånger känns väldigt personligt att komma dit. Om mina problem skulle uppstå vet jag vem jag kommer vända mig till. Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Efter tre besök hos Camilla har jag inte ont i varken axlar eller armbågar längre, och hon har gett mig värdefulla tips om träning. Tyvärr blev jag i efterhand lite allergisk mot stödtejpen jag fick på ryggen, men det gick över på ett par dagar! Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla gav ett mycket kunnigt och förtroende ingivande intryck, var intresserad och lyssnade, vilket gjorde att jag kände mig bemött. Det tycker jag är viktigt när man känner sig lite utsatt i sin situation med sina åkommor!! Jag hade dansat och fick en rotationsakada i mitt ena knä. Det var svullet, gjorde ont och jag hade svårt att gå. Fick laserbehandling av Camilla, det hjälpte omgående mot svullnaden och smärtan!! Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick en mycket snabb tid hos Camilla då jag fick väldigt ont på utsidan av höften. Mycket proffsigt och vänligt bemötande och god förmåga att tydligt och sakligt förklara diagnos och planerad behandling. Fick snabba återbesök och tydlig behandlingsplan. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera denna tjänst / Elin Läs mer
  • Hugo M
    Hugo M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Bokade tid dagen innan, fick tid snabbt och enkelt, trevligt bemötande i telefonen vid bokning. Anlände till behandligen, trevligt bemötande och bra info om hur behandlingen funkar. Blev behandlad och kände bra resultat direkt efteråt. Hon har även följt upp mina besvär på ett proffesionellt sätt. Camilla Westling är en jättebra och trevlig naprapat som jag starkt kan rekommendera. //Hugo Mellbris Läs mer
  • Nanni H
    Nanni H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Trevligt och proffsigt bemötande och jag fick snabbt hjälp med mitt ryggskott. Bra och informativ hemsida och lätt att boka tid, jag kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte till Camilla då jag varit med i en trafikolycka och hade ont i ryggen och axlarna. Hon förstod snabbt vad problemet var och redan efter första behandlingen så vart min kropp bättre.
    Jag kommer rekommendera alla i min närhet som behöver en naprapat att söka till Camilla. Hon har gjort underverk för min kropp. Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är otroligt proffsig och hon förklarar på ett bra sätt vad hon gör och varför.
    Det kändes både nyttigt och skönt och jag var tydligt bättre i ryggen när jag gick därifrån! Har redan bokat ny tid.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Lätt att hitta. Bra beläget kommunikationsmäsdigt. Trevligt bemötande, gav ett proffsigt intryck. Kommer att boka igen. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag har nu träffat Camilla 3 ggr och det har varit en upplevelse. Känner mig bättre bara genom att prata och det kan hon. Igår var tredje gången och då var det nålar och laser,
    trot eller ej, men idag har jag varit smärtfri. Men jag kommer att komma tillbaka så kul med en glad och positiv Camilla som förmodligen påverkar det onda. Kram till Camilla. Läs mer
  • Mimmi T
    Mimmi T skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Sökte hjälp för ryggskott och Camilla räddade mig. Gick på 2 behandlingar och kände mig välkommen och otroligt nöjd
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Henric M
    Henric M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Trevligt bemötande och jag fick god hjälp med min stela nacke och huvudvärk. Läs mer
  • Elin B
    Elin B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mkt professionell, kunnig och trygg med en behaglig personlighet. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kan verkligen rekommendera Camilla! Hon gjorde underverk med min rygg. Mycket bra service och ett trevligt bemötande. Toppklass! Läs mer
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är både duktig på sin sak och supertrevlig. Jag har gått till henne med problem med smärta och stelhet i nacke och rygg och är så mycket bättre efter det. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är mycket kunnig, positiv och engagerad i mig som patient. Sökte för ett svullet och ömt knä som blev mycket bättre redan efter första behandlingen. Av bara farten behandlande hon samtidigt några andra småskavanker med gott resultat! Läs mer
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jätteduktig och trevlig naprapat! Rekommenderar varmt.
    /Ingela Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte upp Camilla på rekommendation från en god vän. Camilla är mycket trevlig och jag blev av med mina besvär i nacken så jag är nöjd. Läs mer
  • Petra L
    Petra L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jättesmidig och bra information på hemsidan. Lätt att få en tid och väldigt proffsigt bemötande. Läs mer
  • Victor F
    Victor F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev varmt rekommenderad att gå till Camilla av en kollega. Redan efter första besöket var jag helnöjd med resultatet. En trevligare och mer kunnig naprapat får man verkligen leta efter, fortsättningsvis kommer även jag att rekommendera henne. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är en väldigt proffsig naprapat som ser en helhet i människan som kliver in i rummet. Jag har haft problem med nackspärr och ryggont och löpande fått behandling. Hon möter alltid med ett leende och ger en konkret och effektiv behandling. Hon ger ett varmt intryck i en rätt så utsatt situation. Mina bästa rekommendationer/Maria Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Väldigt bra bemötande. Lyhörd och proffsig. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Får hjälp med värk i nacke och skuldra. Otroligt trevlig och lyssnande naprapat. Läs mer

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm