Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla Westling Leg Naprapat

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 20 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för. Jag är även medlem i Svenska Naprapatförbundet. Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden.

Är din led svullen, varm och värker?
Oavsett hur din känsla är så kan du nu ta “Artrostestet” direkt på hemsidan. På bara några minuter går det att göra en riskbedömning huruvida du kommer utveckla höft-eller knäartros. Du får sedan ta del av vår Joint Academy där du kan lära dig mer om hur du minskar dina besvär. Varmt välkommen till Naprapat Westling!

Läs vad 243 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat 2

2022-11-18 Insamlad av företaget
    Mycket kompetent. Förmedlar kunskaper. Är intresserad av sitt arbete. Kvalificerad behandling och trevliga samtal.
    Tack Olle för din rekommendation. Jag tycker att det är bra att du får med bra kunskap så att du kan göra bättre. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-10-01 Insamlad av företaget
    Kompetent och berättar noggrant så man förstår. En person man känner sig trygg med och som jag rekommenderar .
    Hade ont i axeln/armen tre behandlingar och ett kanonresultat.
    Har även sin praktik i ett centralt läge ytterligare ett plus .
    Är jätte nöjd Liselotte
    Tack för dina fina ord. Jag försöker hålla mig uppdaterad inom forskning/vidareutbildning så att ni kan få den bästa behandlingen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Grym behandling! Proffsig och väldigt trevlig. Rekommenderas starkt!
    Tack för ditt fina omdöme. Du vet var jag finns om du skulle behöva mig igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Tack Tomas för ditt omdöme och varmt välkommen tillbaka när det behövs. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-08-27 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Nu kan jag vrida huvudet igen!🌞
    Tack detsamma! Skönt att kunna fungera optimalt och kunna röra sig som det ska vara. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    Proffsig och kunnig, hade bra förståelse för min skada 👍
    Tack Jens! Lycka till nu med kommande tävlingar. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-08-09 Insamlad av företaget
    Helt suverän behandling! Önskar bara att du hade praktiken närmare mig 😊
    Tack snälla du. Du får passa på när du besöker Stockholm. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Fick ett öppet, tydligt och ärligt bemötande varje gång.
    Har en viss erfarenhet av besvär som jag sökte för, och fick behandling efter behov.
    Väldigt kunnig och trevlig! Kan varmt rekommendera Camilla som naprapat
    Tack för ditt tålamod med en något långsammare läkningstid som din diagnos har. Du är varmt välkommen tillbaka när du behöver mig. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-06-01 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande. Intresserad av att hjälpa och hitta lösningar.
    Tack Jessica. Du summerade mig väldigt bra ;-) Lycka till med träningen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-05-24 Insamlad av företaget
    Highly recommended
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Thanks Tim! You are more than welcome back when you need me. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Så otroligt kompetent och trevlig naprapat som tar sig tid att ringa in problemet och ger en behandling som verkligen hjälper!
    Tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Precis som du säger så är det viktigt att det händer något redan efter en behandling (trots att man kan behöva fler). Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande, kände mig trygg och omhändertagen under besöket. Camilla var kunnig och effektiv, tog väl vara på tiden. Jag var där för besvär i nacke och skuldror och det känns verkligen som att behandlingen gjorde skillnad!
    Vad glad jag blir att du är nöjd. För mig är det viktigt att alla delar känns bra. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Camilla Westling för besvär med värk och stelhet.
    Camilla verkade mycket kunnig och gav sig tid att förklara och ge råd. Hon var också mycket positiv och uppmuntrande då det är viktigt att patienter med mina problem lever ett aktivt liv och sköter sin träning.
    Dialogen mellan oss är viktig så att du har bra med kunskap och kan välja att göra bra saker för din kropp. De kommer att fixa detta galant och tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-04-10 Insamlad av företaget
    Mycket seriös, kompetent och supertrevlig!
    Tack detsamma Margareta, tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Camilla lyssnar och förstår att olika människor har behöver olika typer av naprapatbehandling,. Eftersom jag är på genomresa kunde jag bara gå en gång och jag var rädd för att det skulle bli en punktinsats, men Camilla lyckades få med hela min kropp med olika metoder som gjorde att jag kände mej balanserad igen. Jag fick också några nya idéer på stretching och påmindes om gamla.
    Det mest utmanande och intressanta i mitt jobb är att kunna läsa av vilka besvär du har och vilka förutsättningar du kommer med. Tycker at vi var ett bra team. Lycka till nu och tack för dina fina ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Yrkesskicklig naprapat med bra känsla för människor, rekommenderas! Alltid trevligt bemötande och lyhörd och effektiv behandling, man går därifrån som en ny människa.
    Vad skönt att du är så nöjd, det är viktigt för mig. Vi var ett riktigt bra team senast vi sågs. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket positivt bemött. Camilla lyssnade in vad jag hade för problem (rygg o nacke), förklarade allt hon behandlade mig med o varför. Fin fräsch lokal!!
    Jag kommer att återvända vid besvär o rekommenderar gärna Camilla!
    Tack Elisabeth för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Du är varmt välkommen tillbaka när du behöver mig. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-02-23 Insamlad av företaget
    Camilla tar sig alltid tid att försöka förstå problemet och sedan lösa det på ett bra sätt. Hittills har det alltid gått bra.
    Tack för ditt förtroende Gunnar. En bra dialog mellan oss är viktigt för mig innan jag påbörjar behandlingen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Toppbetyg! Bra bemötande, kunnig och engagerad.
    Jätteroligt att du är nöjd och tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-01-28 Insamlad av företaget
    Bästa naprapaten jag varit hos, så nöjd! Camilla lyssnar, kommunicerar vad hon gör och löste min smärta på tre besök!
    Tack snälla du. Att ha en bra dialog mellan oss är viktigt för mig. Att jag berättar allt jag gör är för att du ska få mer kunskap och därmed göra bättre. Vi är ett bra team helt enkelt! Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Mycket duktig!
    Jag har fått hjälp med alla mina "krämpor".
    Att få ha en kund så länge som du Henrik är en riktig ära. Du är alltid välkommen, det vet du! Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande i en trygg trevlig miljö en behandling som utförs proffsigt utifrån samtal och frågor från Camilla får ett seriöst intryck från hennes kunskap och tid för patienten kan rekommenderas mvh 🧚‍♀️
    Tack snälla du för de fina orden! Alltid lika trevligt att få träffa dig när du kommer till kliniken. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Otroligt trevligt och proffsigt bemötande. Mycket kunnig och engagerad. Har verkligen blivit hjälpt.
    Tack detsamma Inger. Mitt jobb är fantastiskt när jag ställer rätt diagnos och du får rätt behandling. Lycka till med hemläxan! Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-01-23 Insamlad av företaget
    Jag gick till Camilla första gången när jag hade extremt ont och varken kunde finna ro i sittande eller liggande ställning. Reden efter första besöket hade Camilla fått smärtan att släppa och jag kunde ta en promenad hem. Hon är vänlig, härlig och kompetent! Rekommenderar henne varmt!
    Jag tycker att det är viktigt att få en behandling redan första gången, även om vi pratar först. Tack så mycket för din fina rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-01-22 Insamlad av företaget
    Oerhört kunnig och erfaren samt mycket trevligt bemötande. Har gått hos Camilla i flera år och det finns ingen som hon som fattar vad som felas så snabbt och kan åtgärda problem så preciserat. Kan inte nog rekommendera henne!!!
    Tack snälla för dina fina ord, värmer i hjärtat. Det är alltid lika roligt att se dig när du kommer och att hjälpa dig att bli av med smärtan. Camilla Westling Leg Naprapat
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Jag kände mig väl bemött, trygg o professionellt bemött av Camilla.
    Fick hjälp med mitt besvär och förklaring
    till hur det uppstått och tips om hur
    jag ska slippa få tillbaka det.
    Camilla är mycket trevlig och förstående.
    Härligt att höra att du är så nöjd. Jag tycker att helheten i ett besök är väldigt viktigt. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    superproffsig och väldigt noggrann.
    Tack för att du är så nöjd. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-12-11 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med behandlingen som fått min onda axel och stela nacke att må mycket bättre.
    Dessutom ett varmt och trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Camilla.
    Alltid roligt när resultatet blir bra. Tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
  • MATEA T
    skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-11-02 Spontant omdöme
    Har sökt mig till Camilla flera gånger! Jag har alltid blivit väl bemött och Camilla har haft en plan för behandling samt god kommunikation! Professionell, trevlig och glad!

Rekommenderar starkt!!
    Tack för dina fina ord, Det som är en utmaning i mitt jobb är att jag inte vet vilken kroppsdel som behöver hjälp när du kommer. Men vi har varit ett bra team och löst dina problem. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Ett väldigt trevligt bemötande och kände mig mycket bekväm i studion och med Camilla. Jag har haft problem med strålande värk i baksida arm och ned till handleden och Camilla visste precis vad som var problemet, vilket kändes väldigt skönt. Efter två besök har armen återhämtat sig helt.
    Det du sökte för har singlat upp på topplistan under coronatiden. Känns bra att du är nöjd och att smärtan är borta. Tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-10-21 Insamlad av företaget
    Känns superproffsig. Behandlingen väldigt effektiv, håller inte kvar patienten i onödan.
    Kommer absolut rekommendera Camilla vidare i vänkretsen.
    Karin
    Vissa diagnoser kan verkligen gå snabbt att behandla, vilket är skönt. Tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-10-09 Insamlad av företaget
    Jag hade fruktansvärt ont i axlarna och redan efter en behandling hos Camilla var det betydligt bättre. Efter tre är jag helt smärtfri. Det känns som ett mirakel och jag är så oerhört tacksam! Jag hade innan testat nästan allt; akupunktur, ultraljud, tns, sjukgymnastik och det enda som återstod var operation.
    Dessutom är Camilla extremt trevlig och professionell. Jag rekommenderar ALLA att gå till henne och jag kan inte nog utrycka min tacksamhet för det hon gjort för mig!
    Det därför mitt jobb är så roligt, att vara lite av en detektiv och komma fram till rätt diagnos. Fortsätt nu att underhålla dina skulderblad med övningarna så kommer det att fungera toppen. Tack för att du tog dig tid att skriva några ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-10-09 Insamlad av företaget
    Mer än toppennöjd, känns lugnt tryggt och superbra. Kommer verkligen komma tillbaka om behov uppstår igen.
    Du är varmt välkommen tillbaka om det skulle behövas i framtiden. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Camilla var en underbar naprapat som tog hand om mig så all rädsla försvann. Har besökt henne flera gånger sedan och fått den bästa hjälp jag kunnat få efter ett svårt diskbråck. Hon är värd ett besök. Marita
    Att känna sig trygg vid ett besök är viktigt för mig. Tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-09-14 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsig när det gäller att hitta orsaken till det onda!
    Tack Lars, det värmer! Lycka till nu med fortsatt träning. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-09-02 Insamlad av företaget
    Jättefint och engagerat bemötande i mysig lokal. Jag har fått hjälp med min onda skuldra.
    Vad skönt att du är så nöj, varmt välkommen tillbaka när det blir dags igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-08-30 Insamlad av företaget
    Litar på Camillas kunskap om behandlingar. Fick behandling för ont o spänd rygg nacke huvud.
    Att få en rejäl "service" i nacke och mellan skulderbladen gör stor skillnad. Tack för dina fina ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-08-29 Insamlad av företaget
    Grymt bemötande och fri från smärta i nacken efter!
    Skönt att höra, tack för din rekommendation. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-08-14 Insamlad av företaget
    Ett alltigenom proffsigt bemötande!
    Tack Karin och så skönt att smärtan försvann för dig till slut! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-07-10 Insamlad av företaget
    Mycket duktig, skickligt och empatisk naprapat… högsta betyg
    Tack snälla du, det värmer! Varmt välkommen tillbaka när det behövs. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-07-07 Insamlad av företaget
    Fick ett proffsigt och varmt och lösningsorienterat bemötande av Camilla. Mycket nöjd med resultatet.
    Tusen tack, alltid roligt när det blir resultat och du är nöjd! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Så glad att jag kom till Camilla. Märks att hon har lång erfarenhet och hon är mycket lyhörd och proffsig. Blev märkbart förbättrad efter en behandling och vid andra var mina akuta smärtor och det som gjorde jätteont vid första behandlingen (nacke, hals, skuldror, bröstrygg) nästan borta. Så jag är färdigbehandlad för nu. Kommer gå tillbaka om jag får akuta eller långvariga besvär. Rekommenderas varmt!
    Det är alltid roligt när besvär försvinner snabbt, vilket hände i ditt fall. Hur man reagerar är olika och det är viktigt för mig att anpassa behandlingen så att du blir fort bra men inte får alltför mycket behandlingsreaktion. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-06-21 Insamlad av företaget
    Trevlig och proffesionell! Kunde sin sak och kände smärtlindring redan efter ett besök!
    Vad härligt att höra. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-06-15 Insamlad av företaget
    Jag fick en utmärkt behandling av min axelvärk (Artros), som hade blivit olidlig med stelhet i armen och smärta i axeln tills jag bokade ett besök hos Camilla.
    Efter bara 2 besök hade fått tillbaka rörligheten i armen och med mycket minskad värk , är så tacksam för det .
    Fick många tips och råd hur/vad jag ska undvika för att få tillbaka den.
    Stort tack från Johan.O
    Fortsätt jobba som du gör nu så kommer axeln att hålla sig i bra skick. Tack för att du skrev några ord! Camilla Westling Leg Naprapat
  • Tina E
    skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-06-10 Insamlad av företaget
    Jag fick ett mycket fint bemötande av Camilla som tänker väldigt brett för att komma fram till vad man har för problem. Redan efter första behandlingen blev min fot så mycket bättre. Underbart!
    Vad roligt att höra. Viktigt att det händer något mellan varje behandling. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-31 Insamlad av företaget
    Får alltid bra hjälp hos Camilla hon lyssnar och förklarar samt är alltid närvarande. Mitt ena knä har drabbats av atros och var svullet och gjorde ont. Camilla använde lasern och berättade vad som skulle ske med knät efter laserbehandlingen. Allt stämde och efter en behandling och någon dag var svullnaden borta. Gjorde en andra behandling efter några dagar och nu är knät mycket bättre och jag kan promenera igen.
    Så roligt att du svarar snabbt med laserbehandling. Är så onödigt att går runt med ett "skov" när man har artrossmärta. Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord, uppskattas! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-27 Insamlad av företaget
    Camilla är en otroligt kunnig och trevlig naprapat. Hennes behandlingar gör alltid gott och bemötandet är alltid på topp.
    Tack Malin, det värmer! Du är alltid välkommen när du behöver min hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsig och kunning. Bästa naprapaten i stockholm!
    Tack Micke, alltid lika trevligt att se dig på kliniken! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande Camilla verkar kunnig på sitt område
    Känns bättre efter två behandlingar
    Jätte bra beskrivning att hitta mottagning
    Margareta
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-16 Insamlad av företaget
    Jag fick laserbehandling för mina höftproblem. Jag är mycket nöjd med resultatet. Camilla Westling är mycket kunnig och förtroendeingivande.
    Tack för dina fina ord! Lasern är toppen för problem i leder. Camilla Westling Leg Naprapat