Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 18 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för. Jag är även medlem i Svenska Naprapatförbundet. Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden.

Är din led svullen, varm och värker?
Oavsett hur din känsla är så kan du nu ta “Artrostestet” direkt på hemsidan. På bara några minuter går det att göra en riskbedömning huruvida du kommer utveckla höft-eller knäartros. Du får sedan ta del av vår Joint Academy där du kan lära dig mer om hur du minskar dina besvär. Varmt välkommen till Naprapat Westling!
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 133 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat

• 2020-02-20

Camilla W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Superproffsig, kunnig och förtroendeingivande - Camilla Westling kan sin sak. Jag kommer givet tillbaka när det behövs. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-21 Camilla W svarar Camilla W
    Tack, det var snällt sagt. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs.
  • 2020-02-17

Björn Z skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hjälp för ryggont.
    Jag blev bemött proffsigt och fick hjälp med min rygg snabbt. Läs mer
    2020-02-18 Camilla W svarar Björn Z
    Ingen är mer glad än jag att det gick så bar och fort. Välkommen åter om det skulle behövas i framtiden.
  • 2020-02-08

Lotta K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Blev rekommenderad att gå till Camilla för min onda rygg. Blev mycket trevligt och professionellt bemött och framförallt mycket bättre i ryggen! Camilla ser till helheten och behandlar med olika metoder vilket verkligen ger bra resultat.
    Även smidigt att boka tid direkt på nätet.
    Jag kan varmt rekommendera hennes praktik. Läs mer
    2020-02-08 Camilla W svarar Lotta K
    Att vara tillgänglig via nätet är toppen, både för mina kunder och för mig. Jag vill vid varje tillfälle att du ska känna skillnad och känna dig omhändertagen. Tack för dina fina ord!
  • 2020-02-07

Madeleine J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte mig till Camilla för att få bukt med mina nacksmärtor jag haft en längre tid. Då jag haft det en längre tid har jag blivit rädd att röra mig så att jag inte gör det värre vilket inte heller är bra. Camilla var väldigt inlyssnande och kom med tips på motionsformer som skulle passa mig. Hon fick bort triggerpunkter med dry needling vilket jag tycker hjälpt. Camilla får mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-02-08 Camilla W svarar Madeleine J
    Att jobba med helheten är viktigt. Att få behandling är en del av att bli frisk och bättre men hur du ska tänka när du är hemma och vid träning är också en del av framgången. Det har du skött utmärkt tycker jag! Tack för din rekommendation, det värmer.
  • 2020-02-01

Ola R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla har behandlat min ländrygg vid ett antal tillfällen. Hon är alltid lika kompetent, professionell och rolig. Men det största pluset är att man går därifrån med en större kännedom om sin kropp och vad den verkligen är kapabel till. Läs mer
    2020-02-01 Camilla W svarar Ola R
    Tack Ola. Precis som du beskriver så vill jag kunna lära dig allt om din rygg så att du gör bättre och det har du verkligen tagit till dig.
  • 2020-01-30

Carina A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Varje gång jag är hos Camilla får jag professionell behandling, hon jobbar med olika metoder beroende på vad som ska behandlas. Känner mig alltid trygg och oftast mår jag bättre redan efter första behandlingen.
    //Carina Läs mer
    2020-01-31 Camilla W svarar Carina A
    Det svåraste är att ställa rätt diagnos, men när jag väl har gjort det och behandlar så vill jag att det ska bli en förbättring/förändring redan efter första behandlingen. Känns bra att du är trygg hos mig, tack för dina fina ord!
  • 2020-01-30

Rasmus T skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Trevlig, hjälpsam, pratglad, kunnig. Läs mer
    2020-01-30 Camilla W svarar Rasmus T
    Tack Rasmus, fyra ord som beskriver mig bra om jag får säga det själv ;-)
  • 2020-01-29

Sara S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Varmt trevligt proffsigt bemötande Läs mer
    2020-01-29 Camilla W svarar Sara S
    Tack detsamma Sara. Nu håller jag tummarna att allt går som vi har planerat.
  • 2020-01-26

Susan E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är superduktig och jag kan verkligen rekommendera henne. Jag tappade kraften i mina händer och hade konstant smärta, bara efter 1 behandling släppte den akuta smärtan. Fantastiskt helt enkelt!!! Läs mer
    2020-01-29 Camilla W svarar Susan E
    Så skönt att du snabbt blev bra, alla lycka till! Tack för din fina rekommendation.
  • 2020-01-25

Linda H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    En mycket kompetent och erfaren naprapat som har behandlat mig i 12 år! Jag går hos henne mycket pga min hörselnedsättning som leder till att jag får tinnitus, spända axlar och nacke samt låsningar. Camilla har lärt sig hur en hörselnedsättning kan påverka kroppen och vet precis vad hon behöver göra för att behandla mig. Camilla har enorm kunskap om kroppen och hur de olika delarna hänger ihop = helhetsbild. Du får även bra tips på olika övningar för att förebygga stelhet och spända muskler! Jag rekommenderar alltid Camilla till mina vänner och familj! Läs mer
    2020-01-25 Camilla W svarar Linda H
    En trogen patient är det bästa betyget jag kan få. Att du kommer när du behöver min hjälp och att du har lärt dig själv ställa diagnos tycker jag är underbart. Jag vill verkligen att du själv ska förstå hur allt hänger ihop så att när något dyker upp har du dina verktyg att ta till. Jag är tacksam för alla dina rekommendationer genom åren, det uppskattar jag verkligen.
  • 2020-01-22

Kalle S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla identifierade snabbt troliga problemet till att jag haft ont i handled, arm och skuldra. Hon behandlade mig en gång och var redan dagen efter mycket bättre!!
    Skicklig och trevlig!
    Jag kommer vända mig hit igen om jag får problem framöver!

Suveränt med öppet från 7.30 samt öppet på lördagar Läs mer
    2020-01-24 Camilla W svarar Kalle S
    Att kunna ställa rätt diagnos är helt avgörande för att du ska bli bra snabbt. Härligt att det gick över så fort för dig. Du är varmt välkommen om det skulle bli något problem i framtiden. Tack för din fina rekommendation!
  • 2020-01-19

Tommy S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick min armbåge undersökt och behandlad med laser och massage. Två behandlingar räckte. Mycket trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2020-01-21 Camilla W svarar Tommy S
    Problem runt armbågen kan vara en långbänk, men i ditt fall gick det riktigt bra. Tack för dina fina ord och varmt välkommen tillbaka i framtiden när något dyker upp!
  • 2020-01-04

Mira L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag fick tips om Camilla av en kollega. Inlyssnande naprapat som jag fått utmärkt hjälp av. Jag kan starkt rekommendera Camilla Läs mer
    2020-01-07 Camilla W svarar Mira L
    Tack snälla du för de fina orden. Varmt välkommen tillbaka när det behövs.
  • 2019-11-18

Sarah L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    I've had recurrent lower back pain for years and seen a couple of chiropractors, physios, and osteopaths without success. In the first session only, Camilla helped release the pain with a combination of acupuncture, laser, and pressure points. Läs mer
    2019-11-19 Camilla W svarar Sarah L
    Thank you for the kind words. You are more then welcome back if you need me.
  • 2019-11-14

Stina H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mycket bra och trevligt bemötande. Kunnig och gav bra tips på hur jag kunde jobba vidare själv för att lindra och förbättra mina problem genom ett helt digitalt system med enkla övningar anpassad för att hantera just mina problem, nämligen artros. Läs mer
    2019-11-16 Camilla W svarar Stina H
    Tack för ditt fina omdöme! Jag önskar dig all lycka till med övningarna och att blir riktigt bra.
  • 2019-11-06

Jacob N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Gick till Camilla för problem i rygg, höft och ljumskar och hon visste direkt vad felet var. Efter 2 behandlingar så känns det redan betydligt bättre och är smärtfri.

Fick också ett mycket trevligt och proffessionellt bemötande! Läs mer
    2019-11-06 Camilla W svarar Jacob N
    Alltid lika roligt när jag kan hjälpa till och besvären försvinner så snabbt. Men du hade ju också bra förutsättningar för att bli snabbt bra. Tack för dina fina ord.
  • 2019-11-04

Jurgita V skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Ett riktigt proffs, verkligen. Jag känner mig super nöjd efter första besöket. Rekomenderar! Läs mer
    2019-11-06 Camilla W svarar Jurgita V
    Tack dina fina ord, de värmer. Du är välkommen tillbaka när det behövs igen!
  • 2019-10-14

Victoria M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Det är nu andra gången jag går in till Camilla med nackspärr och kommer ut utan. Helt klart den bästa naprapaten jag gått till. Förutom otroligt duktig på sitt jobb så är hon trevlig, rolig och får en att känna sig bekväm. Har rekommenderat henne till alla jag känner. Läs mer
    2019-10-15 Camilla W svarar Victoria M
    Va skönt att nackspärren försvann. Det är besvärligt när den dyker upp med går tack och lov fort att få bort. Tack för dina fina ord!
  • Fredrik L

2019-09-02

Fredrik L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hade dragit på mig ett ryggskott vilket Camilla hjälpte mig med, både genom behandling samt tipps på övningar att göra hemma.
    Nu efter några dagar är min rygg mycket bättre. Läs mer
    2019-09-03 Camilla W svarar Fredrik L
    Ryggskott är förskräckligt när det händer. Tack och lov går det oftast få klart bättre/helt bra snabbt. Lycka till i framtiden och välkommen tillbaka när ryggen trilskas för mycket, vilket jag hoppas blir många år bort!
  • 2019-08-29

Sissi S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hittade Camillas namn när jag googlade efter knaster runt örat - visade sig att det var till följd av stress. Huvudvärken och öronproblemet försvann efter tre behandlingar! Underbart bemötande och genuint intresse för sina patienter och sitt yrke - rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-08-30 Camilla W svarar Sissi S
    I många fall kan jag hjälpa till med knaster i öronen och i ditt fall gick det toppen. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp.
  • Karin G

2019-08-28

Karin G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Genom åren så har jag fått adekvat hjälp och vänligt, lyhört bemötande av Camilla,
    så jag kan varmt rekommendera henne!
    Karin Gavelius Läs mer
    2019-08-30 Camilla W svarar Karin G
    Alltid en fröjd att få träffa dig på kliniken och hjälpa dig. Tack för de fina orden!
  • 2019-08-16

Ingegärd S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Ett ont knä som fick bra och effektiv behandling och ett gott bemötande .
    Ultraljud och tape gjorde det möjligt för mig att vandra i Israel , som varit omöjligt innan behandlingen . Läs mer
    2019-08-23 Camilla W svarar Ingegärd S
    Att kunna hjälpa och få till läkningen så fort med laser och kinesiotejp är en ren fröjd. Kul att resan blev så bra!
  • Aurora L

2019-08-13

Aurora L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag kom till Camilla med problem med nacke och skulderblad, hon såg direkt hur hon kunde hjälpa mig och redan efter första behandlingen kände jag skillnad. Camilla är otroligt duktig och jag känner mig trygg i hennes händer. Läs mer
    2019-08-14 Camilla W svarar Aurora L
    Va skönt att höra att du känner dig trygg, tack! Du är varmt välkommen när du behöver hjälp igen.
  • 2019-07-17

Marie A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Sökte hjälp för ryggskott och stel höft. Behandlingen gav effekt direkt :-) och jag fick många bra tips. Kunnig, engagerad och trevlig naprapat, rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-07-17 Camilla W svarar Marie A
    Att behandlingen ger effekt tycker jag är viktigt. Tack för din rekommendation!
  • 2019-07-05

Sara N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kom till Camilla med svullnad och smärta bakom vänster hälsena. Camilla ställde diagnosen slemsäcksinflammation. Hon bedömde att det skulle behövas tre behandlingar på kort tid med laser.
    Redan den fösta behandlingen gav stor effekt. Svullnaden minskade radikalt och smärtan minskade. Efter tre behandlingar va svullnaden nästan helt borta och ingen smärta eller värme fanns kvar i området. Nu kan jag röra mig normalt igen.
    Camilla förklarade på ett bra sätt vad jag skulle tänka på, hur behandlingen verkade och vad jag ska göra för att inte få tillbaka mina problem.
    Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2019-07-16 Camilla W svarar Sara N
    När en "slemsäck", bursa börjar fyllas på med vätska så blir det stökigt och smärtsamt som du märkte. Att lasern på ett smärtfritt sätt kan få lymfsystemet att ta upp vätskan är verkligen toppen. Du följde även mina råd vilket gör att läkningen går klart bättre.
    Lycka till med löpträningen och tack för dina fina ord!
  • Paul L

2019-07-01

Paul L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag upptäckte Naprapat Westling på nätet, då jag letade efter en laserbehandling till mitt svullna och smärtande artrosknä.
    Med dom lysande recensionerna i tankarna begav jag mig dit och fick ett väldigt trevligt bemötande tillsammans med en inflammationsdämpande laserbehandling som dämpade både smärta och svullnad på direkten.
    Camilla gav mig ett väldigt proffsigt intryck som infriades till fullo.
    Om du inte testat laserljus på ömmande och svullna leder tidigare, tveka inte att kontakta Naprapat Westling. Läs mer
    2019-07-03 Camilla W svarar Paul L
    Visst är medicinsk laser en fantastik uppfinning! Att kunna få ett skov att läka ut på några behandlingar istället för att gå i 8-10 veckor och lida är otroligt tillfredställande som naprapat. Du är varmt välkommen om du behöver min hjälp igen. Tack för din rekommendation!
  • 2019-06-17

Alexandra L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Professionell, lyhörd, kunnig och väldigt bra!
    Jag kan bara lovorda Camilla Westling som har hjälpt mig med ryggont och nackspärr. Med få men väldigt effektiva behandlingar och ett vänligt bemötande har jag känt mig trygg och sedd som klient. Camilla har dessutom tipsat om bra hjälpmedel – allt från ergonomiska verktyg till stärkande övningar. Jag kan varmt rekommendera Camilla! Läs mer
    2019-06-29 Camilla W svarar Alexandra L
    Tack för dina fina ord, det värmer. Du är så varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp!
  • 2019-05-29

Ylva J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag tyckte att jag fick ett väldigt bra bemötande. Camilla verkade genuint intresserad av att höra om de besvär jag haft och hur hon skulle kunna vara till hjälp. Hon var väldigt förtroendeingivande och jag kände mig trygg i hennes händer. Själva behandlingen var väldigt bra, jag märkte skillnad direkt. Efter besöket fick jag även en del länkar och råd så att jag visste vad jag skulle jobba vidare med på egen hand. Jag fick även mycket information under själva behandlingen som gav mig förståelse för vad mina besvär kan ha uppkommit ur och hur allt är sammanlänkat. Jag rekommenderar starkt!!! Läs mer
    2019-05-29 Camilla W svarar Ylva J
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord. Att förstå hur kroppen fungerar och reagerar tycker jag är viktigt att förmedla till dig. Du är alltid varmt välkommen till mig när du har vägarna förbi Stockholm.
  • 2019-05-23

Jenny B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Så superbra. Visste precis vad jag behövde hjälp med. Läs mer
    2019-05-23 Camilla W svarar Jenny B
    Tack för ditt förtroende och roligt att du är nöjd.
  • 2019-05-15

Petra W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Haft problem med nacken en tid och det löste Camilla utan problem. Efter första behandlingen märkte jag direkt att det hjälpte. Camilla är varm och positiv och jag kände mig direkt välkommen. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-05-15 Camilla W svarar Petra W
    Alltid roligt att kunna hjälpa. Jag tycker att det är viktigt att du känner skillnad mellan varje behandlig. Varmt välkommen tillbaka om du får besvär igen.
  • 2019-04-28

Malin G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag fick snabb och effektiv hjälp vid akut "ryggskott", trevligt bemötande och även bra tips på uppföljning. Kan varmt rekommendera naprapat Camilla Westling. Läs mer
    2019-05-14 Camilla W svarar Malin G
    Tack för dina fina ord. Om det skulle uppstå i framtiden är du varmt välkommen tillbaka.
  • Nell J

2019-04-25

Nell J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag gick till Camilla för att få hjälp med en samling knutar i nacke & rygg som gav mig huvudvärk. Camilla var otrolig vänlig och full med värdefull information. Efter två behandlingar hade jag inte längre några besvär. Läs mer
    2019-04-25 Camilla W svarar Nell J
    Du är varmt välkommen i framtiden om problem skulle uppstå igen!
  • 2019-04-14

Eva L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Om du som jag har problem med ryggen vill jag mycket varmt rekommendera Camilla. Jag hade aldrig tidigare besökt en naprapat, men kommer att gå tillbaka till Camilla om jag får värk igen. Efter tre behandlingar och ett helhetsperspektiv som jag sällan mött är jag mycket nöjd! Läs mer
    2019-04-16 Camilla W svarar Eva L
    Tack för de fina orden Eva. Jag tycker att man ska se hela människan, kropp, sinne och själ. Allt detta hör ihop. Varmt välkommen tillbaka när det blir dags igen.
  • 2019-04-07

Emmelie E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Besökte trevliga Camilla pga ryggskott. Efter 2 behandlingar kändes det mycket i bättre och jag fick även med mig råd för framtiden!
    Supernöjd med mina besök! Läs mer
    2019-04-09 Camilla W svarar Emmelie E
    Tack själv! Jag tycker att det är viktigt att du har redskap även när du inte är hos mig.
  • 2019-04-04

Daniel Garcia R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla behandlade mig för min huvudvärk. Från första mötet kände man en skön och avslappnad stämning.
    Efter första behandlingen insåg man dessutom att det finns en hög kompetens samt en stark vilja att få en att må bättre.

Camilla är en grym naprapat helt enkelt!! Läs mer
    2019-04-04 Camilla W svarar Daniel Garcia R
    Tack Daniel! Min drivkraft är när du blir bättre och det även syns på dig. Du är varmt välkommen när hjälp behövs.
  • 2019-03-26

Tina C skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag har varit hos många naprapater och efter två besök ser jag Camilla som den bästa hittills. Hon är också mycket trevlig. Läs mer
    2019-03-27 Camilla W svarar Tina C
    Jag tackar ödmjukast, vilken komplimang!
  • 2019-03-23

Monica S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Snabb och kunnig. Mycket glad och trevlig. Har öppet på lördag också det är helt underbart. Är helt avslappnad och helt återställd. Läs mer
    2019-03-26 Camilla W svarar Monica S
    Glad att du är nöjd. Ja, lördagar är en riktigt bra dag att ha öppet.
  • 2019-03-16

Tove A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag hade akut ryggskott och fick akupunktur och laser samt massage av medicinsk natur. Personligt och professionellt bemötande. Har nu blivit mycket bättre efter tre behandlingar. Läs mer
    2019-03-19 Camilla W svarar Tove A
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Du är varmt välkommen tillbaka när det finns behov igen.
  • Malena R

2019-03-14

Malena R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    En naprapat som vet vad hon gör. Camilla förklarar i förväg hur hon tänker behandla och varför. Efter de fyra behandlingar hon sa att det skulle ta så underströk hon att nu måste jag jobba vidare med egna övningar för att hålla problemet i schack. Det känns rättvist - och ekonomiskt. Det gick snabbt att få en akuttid och lokalen ligger nära allmänna kommunikationer. Läs mer
    2019-03-14 Camilla W svarar Malena R
    Tack för dina fina ord, det värmer. Jag tycker att det är viktigt att vara helt ärlig med vad jag kan göra och vad du som kund måste göra.
  • 2019-03-13

Kristina W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Köpte naprapatbehandling för problem med ryggskott. Blev artigt och glatt bemött. Eftersom jag aldrig varit hos någon naprapat tidigare så var min enda förväntan att bli bättre i ryggen vilket jag tycker att jag blivit. Läs mer
    2019-03-14 Camilla W svarar Kristina W
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord, det uppskattas. Behöver du min hjälp i framtiden är du varmt välkommen.
  • 2019-03-10

Christina C skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte naprapat för att få hjälp med min onda rygg. Jättefint bemötande av Camilla. Jag fick hjälp och känner mig bra efter två behandlingar. Kan verkligen rekommendera Camilla Westling! Läs mer
    2019-03-12 Camilla W svarar Christina C
    Tack snälla, du är varmt välkommen tillbaka om ryggen skulle krångla igen.
  • Eva W

2019-03-09

Eva W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag hade blivit rekommenderad Camilla av en vännina. Jag blev varmt bemött och fick förtroende på en gång. Vi pratade igenom vad jag behövde och efter två gånger känner jag mig mycket bättre. Nu har jag äntligen hittat en naprapat jag kommer fortsätta att gå till.. Jag kan varmt rekommendera Camilla! Läs mer
    2019-03-09 Camilla W svarar Eva W
    Att känna förtroende är viktigt för mig och jag jobbar för att du ska känna dig trygg. Du är varmt välkommen när du behöver mig! Tack för dina fina ord, det värmer.
    Eva B, Camilla W gillar detta
  • 2019-02-26

Helen R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev rekommenderad till Camilla av en arbetskollega.
    Bokade en tid pga långvarig smärta i axlar rygg och nacke ( diskbråck) . Efter bara två behandlingar så har jag redan blivit mycket bättre.
    Camilla går noggrant igenom alla smärt problem och börjar sen behandlingen. Hon är en jätte trevlig och jätte duktig Naprapat som jag varmt kan rekommendera.
    Där tänker jag fortsätta min behandling.
    / Helen Läs mer
    2019-02-27 Camilla W svarar Helen R
    Tack för dina fina ord, det värmer verkligen. Du är mer än välkommen tillbaka när du behöver min hjälp.
  • Maria V

2019-02-26

Maria V skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Som rätt nyinflyttad till Stockholm är det svårt att veta vilken naprapat man ska vända sig till. Googlade lite och fick träffar på Westling. Chansade och bokade en tid. Det kommer jag aldrig att ångra! Camilla är en superduktig och trevlig naprapat som jag rekommenderar varmt till alla. Efter 3 besök är axlar och rygg så mycket bättre!! :) Läs mer
    2019-02-26 Camilla W svarar Maria V
    Vi får tacka Google :-) Jag blir så ödmjuk när nya patienter kommer till mig och vill ha min hjälp. Du är så varmt välkommen igen!
  • 2019-02-19

Ingela J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick akut problem med smärta mellan skulderbladen upp mot nacken. Letade efter en naprapat och hittade Camilla som hade väldigt bra betyg. Bokade in en tid till dagen efter. Kom dit med hög smärta och ut med ett leende och smärtfri. Helt otroligt! Camilla är lyhörd och väldigt skicklig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-19 Camilla W svarar Ingela J
    Det är alltid roligt när behandlingen ger så omedelbar effekt vilket den verkligen gjorde på dig. Tack för de fina orden!
  • Anton R

2019-02-12

Anton R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Bra behandling och pris och ligger nära tunnelbana Läs mer
    2019-02-12 Camilla W svarar Anton R
    Tack! Ja, 70 meter från tunnelbanan är väldigt nära och bra.
  • 2019-02-08

Jennifer P skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte hjälp för smärta mellan skuldrorna. Camilla var väldigt professionell och trevlig. Jag var där två gånger och smärtan försvann redan efter första gången, andra var ett återbesök med uppföljning. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-09 Camilla W svarar Jennifer P
    Ibland är det lättare att få bukt med smärtan och i ditt fall gick det fort. Tackar för dina fina ord.
  • 2019-02-05

Maria L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Med stort engagemang och med fokus på helhet gör hon underverk med sina händer. Läs mer
    2019-02-05 Camilla W svarar Maria L
    Att kunna ha en dialog tillsammans gör mitt jobb så mycket enklare. För mig är helheten jätteviktig och även förståelsen varför saker är som de är. Tack för dina fina ord!
  • 2019-02-03

Karolina S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Av en slump hamnade jag hos Camilla för akut behandling av ryggsmärta. Eftersom det var mitt första besök hos en naprapat visste jag inte riktigt vad jag kunde förvänta mig. Camilla var otroligt professionell och guidade mig igenom hela behandlingen. Hon såg till helheten och jag fick massor av bra tips och råd! Efter tre besök var jag som en ny människa! Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-05 Camilla W svarar Karolina S
    Tack för dina fina ord. Det är alltid lite speciellt när det kommer någon som inte har varit till en naprapat. Vi utgjorde ett bra team du och jag.
  • Kristina S

2019-02-01

Kristina S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Skadade mig i ryggen efter ett fall i en yttertrappa och slog mig rejält .Efter att ha gått till sjukgymnast i 2 veckor med mer eller mindre kraftig smärta i ryggen och en sjukskrivning ( arbetar som barnmorska) . Googlade på naprapater , fick upp Camilla Westling. Ringde upp Camilla , blev fantastiskt och trevligt bemöttf.Fick en tid dagen efter. Blev mkt trevligt bemött och proffsionellt när jag kom första gången. Camilla inform om behandlingen mkt bra och undersökte mig noggrant. Camilla tog noggran anamnes innan undersökningen. Kände mig lugn trygg och med mindre smärta efter behandlingarna.Fantastiskt möte med Camilla så mina förväntningar infriades verkligen. Fantastiskt möte med en mycket proffesionell och mänsklig naprapat. Läs mer
    2019-02-02 Camilla W svarar Kristina S
    Tack Kristina! Det är inte roligt när man får en stötskada efter ett fall. Som du fick uppleva så gör lasern gör underverk på sådana problem. Lycka till med den forsatta läkningen.

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm