Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 60, 1/2 trapp, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 18 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för. Jag är även medlem i Svenska Naprapatförbundet. Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden.

Är din led svullen, varm och värker?
Oavsett hur din känsla är så kan du nu ta “Artrostestet” direkt på hemsidan. På bara några minuter går det att göra en riskbedömning huruvida du kommer utveckla höft-eller knäartros. Du får sedan ta del av vår Joint Academy där du kan lära dig mer om hur du minskar dina besvär. Varmt välkommen till Naprapat Westling!
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 148 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat

• 2020-07-01

Åsa S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    En fantastisk upplevelse och snabbt resultat 👍 min smärta försvann nästan helt efter en gång 🙏 troligtvis artros....
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2020-07-01 Camilla W svarar Åsa S
    Vad glad jag blir att du är så nöjd med din upplevelse. Tack för att du tog dig tid att skriva några ord.
  • 2020-06-05

Anna H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick hjälp med smärta mellan skulderbladen och kände stor skillnad direkt efter behandlingen och fick även bra tips framåt vad jag ska tänka på. Trevligt bemötande och proffsig hjälp! Läs mer
    2020-06-05 Camilla W svarar Anna H
    Jag tycker att det är viktigt att du känner skillnad efter varje behandling, vilket du gjorde. Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord, det uppskattar jag!
  • 2020-05-09

Christopher K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Väldigt bra bemötande, väldigt kunnig och professionell! Gick dit med en muskelsträckning i ryggen och fick omedelbar hjälp. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-14 Camilla W svarar Christopher K
    Tack för att du skrev några ord, det uppskattar jag. Behöver du min hjälp i framtiden är du varmt välkommen!
  • Monir A

2020-04-29

Monir A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag har gått hos andra napprapater i Sthlm city utan att direkt varit nöjd. Camilla är proffs på det hon gör och jag är jätte nöjd. Har länge gått med ont i kroppen och valde att kontakta Camilla Westling efter ha läst på om andras erfarenheter. Jag har varit på några behandlingar och det märks att hon har jobbat med detta länge det känns väldigt tryggt och bra och jag mår redan mycket bättre. Rekomenderas starkt! Läs mer
    2020-05-05 Camilla W svarar Monir A
    Tack för din fina rekommendation. Att få resultat mellan varje behandling är viktigt för mig, sedan underlättar det när du är så motiverad att bli bra.
  • 2020-04-23

Mimmi F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Super trevligt bemötande och rena och fina lokaler. Fick en mycket proffsig behandling som gav omgående resultat samt många tips och goda råd. Läs mer
    2020-04-23 Camilla W svarar Mimmi F
    Tack, jag tycker att helheten är viktig när du kommer till mig. Lycka till med hemläxan nu och varmt välkommen när det behövs.
  • 2020-04-02

Robert K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hej, jag har kommit till Camilla att få hjälp med mina besvär i axeln. Jag har blivit bemött med med mycket värme och väldigt snabbt kände stort förtroende för Camilla och hennes kunskaper som naprapat. Jag har varit på 5 st behandlingar och resultaten var enligt förväntningar. För framtida behov jag vet nu att jag har hittat min naprapat :) ! Läs mer
    2020-04-04 Camilla W svarar Robert K
    Du är så varmt välkommen i framtiden om du behöver min hjälp. Tack för dina fina ord!
  • 2020-03-30

Renée A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Du möts av professionalism, hjärtlighet och gedigen kunskap hos naprapat Westling - framförallt rätt behandlad för dina besvär. Läs mer
    2020-03-31 Camilla W svarar Renée A
    Att ställa rätt diagnos är helt avgörande för att få ett bra resultat. Varmt välkommen i framtiden om det skulle behövas och tack för dina fina ord, det värmer.
  • 2020-03-28

Josefin D skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Bra proffsig behandling av hematom med laser. Läs mer
    2020-03-31 Camilla W svarar Josefin D
    Tack! Lasern gör ett riktigt bra jobb på hematom och svullnader.
  • 2020-03-18

Ingrid K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är en trygg, professionell naprapat, fick bra verktyg med mig hem. Är supernöjd! Även positiv och glad, härligt med lite skratt under behandlingen. Läs mer
    2020-03-18 Camilla W svarar Ingrid K
    Otroligt att det gick så fort och bra med dina symtom. Ta hand om dig på hemmaplan och använd verktygen som det passar dig. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs.
  • 2020-03-13

Mikaela V skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag kan varmt rekommendera Camilla Westling. Hon är otroligt kunnig och man känner sig trygg i hennes händer. Min stela, onda rygg blev mjukare och mer följsam redan efter första besöket. Camilla är också pedagogisk och kan verkligen förklara hur saker och ting hänger ihop i kroppen. Toppbetyg för helheten: bemötande, känsla för vad just jag behöver och stort kunnande med ingivande trygghet i utförandet. Läs mer
    2020-03-13 Camilla W svarar Mikaela V
    Tack för dina fina ord, det värmer verkligen. Att förstå hur kroppen fungerar tycker jag är viktigt att du får med dig.
  • 2020-03-10

David S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Extremt noggrann, lyhörd och yrkeskunnig!
    Rekommenderar med hela mitt hjärta. Läs mer
    2020-03-10 Camilla W svarar David S
    Tack snälla du det var snällt sagt. Lycka till nu!
  • Pernilla H

2020-03-07

Pernilla H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte en Naprapat för kraftig ryggsmärta i ländrygg, avdomningar i benet och armar.
    En mycket glad och trevlig tjej mötte upp mig vid dörren. Ett varmt välkomnande som gjorde att jag kände mig lugn inför behandlingen.
    Hade inga förväntningar eftersom det var första gången jag gick dit, annat än att bli bra i ryggen.
    Ett glatt, avslappnat och trevligt möte. En naprapat som är ett proffs ut i fingerspetsarna, intresserad av kroppens anatomi och olika människors behov av vård. Inlyssnande och förstående av dina problem. Bra rehab instruktioner.
    Efter 3:e behandlingen så är jag som en ny människa. Min kropp har svarat bra på behandlingen. Nu är det min tur att fixa resten med rehab. Läs mer
    2020-03-10 Camilla W svarar Pernilla H
    Att kunna göra skillnad i mitt jobb är otroligt tillfredsställande. Jobba med din rehab så kommer det gå som en dans. Tack för dina fina ord.
  • 2020-03-05

Anita R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hade haft ont vänster skinka och hade så ont att det var svårt att gå.
    Fick ett trevligt/ proffsigt bemötande.
    Behandling med laser. Efter tre behandlingar symptomfri!!!
    Jag rekommenderar Camilla ! Proffsig och kompetent. Och dessutom ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-06 Camilla W svarar Anita R
    I ditt fall är lasern helt oslagbar och ger en snabb läkning. Varmt välkommen i framtiden om det skulle behövas.
    Camilla W, Camilla W gillar detta
  • 2020-03-05

Maria G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla is the muscle magician. For many years after giving birth I had extreme pain on my shoulder. I have visited various chiropractors and physiotherapists without seeing results. Camilla in just 2 visits managed to take the pain away and she gave me various tips about how to maintain my shoulder. I warmly recommend her! Läs mer
    2020-03-05 Camilla W svarar Maria G
    Thank you so much for the kind words. I you need my help in the future you know were to find me.
  • 2020-02-28

Eva E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Pålitlig naprapat som hjälpt mig komma till rätta med diverse krämpor vid olika tillfällen sedan många år tillbaka. Kunnig, seriös och sympatisk. Jag kan verkligen rekommendera Camilla om du söker en naprapat. Läs mer
    2020-02-29 Camilla W svarar Eva E
    Det är ett gott betyg att du vill komma till mig när du behöver min hjälp och vi har ju känt varandra i många år. Det är precis så jag vill jobba, att du kommer till mig när det behövs.
    Är stolt att ha så många patienter över så många år. Alltid lika roligt att få träffa dig när du kommer! Tack för dina fina ord.
  • 2020-02-20

Camilla W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Superproffsig, kunnig och förtroendeingivande - Camilla Westling kan sin sak. Jag kommer givet tillbaka när det behövs. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-21 Camilla W svarar Camilla W
    Tack, det var snällt sagt. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs.
  • 2020-02-17

Björn Z skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hjälp för ryggont.
    Jag blev bemött proffsigt och fick hjälp med min rygg snabbt. Läs mer
    2020-02-18 Camilla W svarar Björn Z
    Ingen är mer glad än jag att det gick så bar och fort. Välkommen åter om det skulle behövas i framtiden.
  • 2020-02-08

Lotta K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Blev rekommenderad att gå till Camilla för min onda rygg. Blev mycket trevligt och professionellt bemött och framförallt mycket bättre i ryggen! Camilla ser till helheten och behandlar med olika metoder vilket verkligen ger bra resultat.
    Även smidigt att boka tid direkt på nätet.
    Jag kan varmt rekommendera hennes praktik. Läs mer
    2020-02-08 Camilla W svarar Lotta K
    Att vara tillgänglig via nätet är toppen, både för mina kunder och för mig. Jag vill vid varje tillfälle att du ska känna skillnad och känna dig omhändertagen. Tack för dina fina ord!
  • 2020-02-07

Madeleine J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte mig till Camilla för att få bukt med mina nacksmärtor jag haft en längre tid. Då jag haft det en längre tid har jag blivit rädd att röra mig så att jag inte gör det värre vilket inte heller är bra. Camilla var väldigt inlyssnande och kom med tips på motionsformer som skulle passa mig. Hon fick bort triggerpunkter med dry needling vilket jag tycker hjälpt. Camilla får mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-02-08 Camilla W svarar Madeleine J
    Att jobba med helheten är viktigt. Att få behandling är en del av att bli frisk och bättre men hur du ska tänka när du är hemma och vid träning är också en del av framgången. Det har du skött utmärkt tycker jag! Tack för din rekommendation, det värmer.
  • 2020-02-01

Ola R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla har behandlat min ländrygg vid ett antal tillfällen. Hon är alltid lika kompetent, professionell och rolig. Men det största pluset är att man går därifrån med en större kännedom om sin kropp och vad den verkligen är kapabel till. Läs mer
    2020-02-01 Camilla W svarar Ola R
    Tack Ola. Precis som du beskriver så vill jag kunna lära dig allt om din rygg så att du gör bättre och det har du verkligen tagit till dig.
  • 2020-01-30

Carina A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Varje gång jag är hos Camilla får jag professionell behandling, hon jobbar med olika metoder beroende på vad som ska behandlas. Känner mig alltid trygg och oftast mår jag bättre redan efter första behandlingen.
    //Carina Läs mer
    2020-01-31 Camilla W svarar Carina A
    Det svåraste är att ställa rätt diagnos, men när jag väl har gjort det och behandlar så vill jag att det ska bli en förbättring/förändring redan efter första behandlingen. Känns bra att du är trygg hos mig, tack för dina fina ord!
  • 2020-01-30

Rasmus T skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Trevlig, hjälpsam, pratglad, kunnig. Läs mer
    2020-01-30 Camilla W svarar Rasmus T
    Tack Rasmus, fyra ord som beskriver mig bra om jag får säga det själv ;-)
  • 2020-01-29

Sara S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Varmt trevligt proffsigt bemötande Läs mer
    2020-01-29 Camilla W svarar Sara S
    Tack detsamma Sara. Nu håller jag tummarna att allt går som vi har planerat.
  • 2020-01-26

Susan E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är superduktig och jag kan verkligen rekommendera henne. Jag tappade kraften i mina händer och hade konstant smärta, bara efter 1 behandling släppte den akuta smärtan. Fantastiskt helt enkelt!!! Läs mer
    2020-01-29 Camilla W svarar Susan E
    Så skönt att du snabbt blev bra, alla lycka till! Tack för din fina rekommendation.
  • 2020-01-25

Linda H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    En mycket kompetent och erfaren naprapat som har behandlat mig i 12 år! Jag går hos henne mycket pga min hörselnedsättning som leder till att jag får tinnitus, spända axlar och nacke samt låsningar. Camilla har lärt sig hur en hörselnedsättning kan påverka kroppen och vet precis vad hon behöver göra för att behandla mig. Camilla har enorm kunskap om kroppen och hur de olika delarna hänger ihop = helhetsbild. Du får även bra tips på olika övningar för att förebygga stelhet och spända muskler! Jag rekommenderar alltid Camilla till mina vänner och familj! Läs mer
    2020-01-25 Camilla W svarar Linda H
    En trogen patient är det bästa betyget jag kan få. Att du kommer när du behöver min hjälp och att du har lärt dig själv ställa diagnos tycker jag är underbart. Jag vill verkligen att du själv ska förstå hur allt hänger ihop så att när något dyker upp har du dina verktyg att ta till. Jag är tacksam för alla dina rekommendationer genom åren, det uppskattar jag verkligen.
  • 2020-01-22

Kalle S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla identifierade snabbt troliga problemet till att jag haft ont i handled, arm och skuldra. Hon behandlade mig en gång och var redan dagen efter mycket bättre!!
    Skicklig och trevlig!
    Jag kommer vända mig hit igen om jag får problem framöver!

Suveränt med öppet från 7.30 samt öppet på lördagar Läs mer
    2020-01-24 Camilla W svarar Kalle S
    Att kunna ställa rätt diagnos är helt avgörande för att du ska bli bra snabbt. Härligt att det gick över så fort för dig. Du är varmt välkommen om det skulle bli något problem i framtiden. Tack för din fina rekommendation!
  • 2020-01-19

Tommy S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick min armbåge undersökt och behandlad med laser och massage. Två behandlingar räckte. Mycket trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2020-01-21 Camilla W svarar Tommy S
    Problem runt armbågen kan vara en långbänk, men i ditt fall gick det riktigt bra. Tack för dina fina ord och varmt välkommen tillbaka i framtiden när något dyker upp!
  • 2020-01-04

Mira L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag fick tips om Camilla av en kollega. Inlyssnande naprapat som jag fått utmärkt hjälp av. Jag kan starkt rekommendera Camilla Läs mer
    2020-01-07 Camilla W svarar Mira L
    Tack snälla du för de fina orden. Varmt välkommen tillbaka när det behövs.
  • 2019-11-18

Sarah L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    I've had recurrent lower back pain for years and seen a couple of chiropractors, physios, and osteopaths without success. In the first session only, Camilla helped release the pain with a combination of acupuncture, laser, and pressure points. Läs mer
    2019-11-19 Camilla W svarar Sarah L
    Thank you for the kind words. You are more then welcome back if you need me.
  • 2019-11-14

Stina H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mycket bra och trevligt bemötande. Kunnig och gav bra tips på hur jag kunde jobba vidare själv för att lindra och förbättra mina problem genom ett helt digitalt system med enkla övningar anpassad för att hantera just mina problem, nämligen artros. Läs mer
    2019-11-16 Camilla W svarar Stina H
    Tack för ditt fina omdöme! Jag önskar dig all lycka till med övningarna och att blir riktigt bra.
  • 2019-11-06

Jacob N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Gick till Camilla för problem i rygg, höft och ljumskar och hon visste direkt vad felet var. Efter 2 behandlingar så känns det redan betydligt bättre och är smärtfri.

Fick också ett mycket trevligt och proffessionellt bemötande! Läs mer
    2019-11-06 Camilla W svarar Jacob N
    Alltid lika roligt när jag kan hjälpa till och besvären försvinner så snabbt. Men du hade ju också bra förutsättningar för att bli snabbt bra. Tack för dina fina ord.
  • 2019-11-04

Jurgita V skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Ett riktigt proffs, verkligen. Jag känner mig super nöjd efter första besöket. Rekomenderar! Läs mer
    2019-11-06 Camilla W svarar Jurgita V
    Tack dina fina ord, de värmer. Du är välkommen tillbaka när det behövs igen!
  • 2019-10-14

Victoria M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Det är nu andra gången jag går in till Camilla med nackspärr och kommer ut utan. Helt klart den bästa naprapaten jag gått till. Förutom otroligt duktig på sitt jobb så är hon trevlig, rolig och får en att känna sig bekväm. Har rekommenderat henne till alla jag känner. Läs mer
    2019-10-15 Camilla W svarar Victoria M
    Va skönt att nackspärren försvann. Det är besvärligt när den dyker upp med går tack och lov fort att få bort. Tack för dina fina ord!
  • Fredrik L

2019-09-02

Fredrik L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hade dragit på mig ett ryggskott vilket Camilla hjälpte mig med, både genom behandling samt tipps på övningar att göra hemma.
    Nu efter några dagar är min rygg mycket bättre. Läs mer
    2019-09-03 Camilla W svarar Fredrik L
    Ryggskott är förskräckligt när det händer. Tack och lov går det oftast få klart bättre/helt bra snabbt. Lycka till i framtiden och välkommen tillbaka när ryggen trilskas för mycket, vilket jag hoppas blir många år bort!
  • 2019-08-29

Sissi S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hittade Camillas namn när jag googlade efter knaster runt örat - visade sig att det var till följd av stress. Huvudvärken och öronproblemet försvann efter tre behandlingar! Underbart bemötande och genuint intresse för sina patienter och sitt yrke - rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-08-30 Camilla W svarar Sissi S
    I många fall kan jag hjälpa till med knaster i öronen och i ditt fall gick det toppen. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp.
  • Karin G

2019-08-28

Karin G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Genom åren så har jag fått adekvat hjälp och vänligt, lyhört bemötande av Camilla,
    så jag kan varmt rekommendera henne!
    Karin Gavelius Läs mer
    2019-08-30 Camilla W svarar Karin G
    Alltid en fröjd att få träffa dig på kliniken och hjälpa dig. Tack för de fina orden!
  • 2019-08-16

Ingegärd S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Ett ont knä som fick bra och effektiv behandling och ett gott bemötande .
    Ultraljud och tape gjorde det möjligt för mig att vandra i Israel , som varit omöjligt innan behandlingen . Läs mer
    2019-08-23 Camilla W svarar Ingegärd S
    Att kunna hjälpa och få till läkningen så fort med laser och kinesiotejp är en ren fröjd. Kul att resan blev så bra!
  • Aurora L

2019-08-13

Aurora L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag kom till Camilla med problem med nacke och skulderblad, hon såg direkt hur hon kunde hjälpa mig och redan efter första behandlingen kände jag skillnad. Camilla är otroligt duktig och jag känner mig trygg i hennes händer. Läs mer
    2019-08-14 Camilla W svarar Aurora L
    Va skönt att höra att du känner dig trygg, tack! Du är varmt välkommen när du behöver hjälp igen.
  • 2019-07-17

Marie A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Sökte hjälp för ryggskott och stel höft. Behandlingen gav effekt direkt :-) och jag fick många bra tips. Kunnig, engagerad och trevlig naprapat, rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-07-17 Camilla W svarar Marie A
    Att behandlingen ger effekt tycker jag är viktigt. Tack för din rekommendation!
  • 2019-07-05

Sara N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kom till Camilla med svullnad och smärta bakom vänster hälsena. Camilla ställde diagnosen slemsäcksinflammation. Hon bedömde att det skulle behövas tre behandlingar på kort tid med laser.
    Redan den fösta behandlingen gav stor effekt. Svullnaden minskade radikalt och smärtan minskade. Efter tre behandlingar va svullnaden nästan helt borta och ingen smärta eller värme fanns kvar i området. Nu kan jag röra mig normalt igen.
    Camilla förklarade på ett bra sätt vad jag skulle tänka på, hur behandlingen verkade och vad jag ska göra för att inte få tillbaka mina problem.
    Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2019-07-16 Camilla W svarar Sara N
    När en "slemsäck", bursa börjar fyllas på med vätska så blir det stökigt och smärtsamt som du märkte. Att lasern på ett smärtfritt sätt kan få lymfsystemet att ta upp vätskan är verkligen toppen. Du följde även mina råd vilket gör att läkningen går klart bättre.
    Lycka till med löpträningen och tack för dina fina ord!
  • Paul L

2019-07-01

Paul L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag upptäckte Naprapat Westling på nätet, då jag letade efter en laserbehandling till mitt svullna och smärtande artrosknä.
    Med dom lysande recensionerna i tankarna begav jag mig dit och fick ett väldigt trevligt bemötande tillsammans med en inflammationsdämpande laserbehandling som dämpade både smärta och svullnad på direkten.
    Camilla gav mig ett väldigt proffsigt intryck som infriades till fullo.
    Om du inte testat laserljus på ömmande och svullna leder tidigare, tveka inte att kontakta Naprapat Westling. Läs mer
    2019-07-03 Camilla W svarar Paul L
    Visst är medicinsk laser en fantastik uppfinning! Att kunna få ett skov att läka ut på några behandlingar istället för att gå i 8-10 veckor och lida är otroligt tillfredställande som naprapat. Du är varmt välkommen om du behöver min hjälp igen. Tack för din rekommendation!
  • 2019-06-17

Alexandra L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Professionell, lyhörd, kunnig och väldigt bra!
    Jag kan bara lovorda Camilla Westling som har hjälpt mig med ryggont och nackspärr. Med få men väldigt effektiva behandlingar och ett vänligt bemötande har jag känt mig trygg och sedd som klient. Camilla har dessutom tipsat om bra hjälpmedel – allt från ergonomiska verktyg till stärkande övningar. Jag kan varmt rekommendera Camilla! Läs mer
    2019-06-29 Camilla W svarar Alexandra L
    Tack för dina fina ord, det värmer. Du är så varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp!
  • 2019-05-29

Ylva J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag tyckte att jag fick ett väldigt bra bemötande. Camilla verkade genuint intresserad av att höra om de besvär jag haft och hur hon skulle kunna vara till hjälp. Hon var väldigt förtroendeingivande och jag kände mig trygg i hennes händer. Själva behandlingen var väldigt bra, jag märkte skillnad direkt. Efter besöket fick jag även en del länkar och råd så att jag visste vad jag skulle jobba vidare med på egen hand. Jag fick även mycket information under själva behandlingen som gav mig förståelse för vad mina besvär kan ha uppkommit ur och hur allt är sammanlänkat. Jag rekommenderar starkt!!! Läs mer
    2019-05-29 Camilla W svarar Ylva J
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord. Att förstå hur kroppen fungerar och reagerar tycker jag är viktigt att förmedla till dig. Du är alltid varmt välkommen till mig när du har vägarna förbi Stockholm.
  • 2019-05-23

Jenny B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Så superbra. Visste precis vad jag behövde hjälp med. Läs mer
    2019-05-23 Camilla W svarar Jenny B
    Tack för ditt förtroende och roligt att du är nöjd.
  • 2019-05-15

Petra W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Haft problem med nacken en tid och det löste Camilla utan problem. Efter första behandlingen märkte jag direkt att det hjälpte. Camilla är varm och positiv och jag kände mig direkt välkommen. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-05-15 Camilla W svarar Petra W
    Alltid roligt att kunna hjälpa. Jag tycker att det är viktigt att du känner skillnad mellan varje behandlig. Varmt välkommen tillbaka om du får besvär igen.
  • 2019-04-28

Malin G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag fick snabb och effektiv hjälp vid akut "ryggskott", trevligt bemötande och även bra tips på uppföljning. Kan varmt rekommendera naprapat Camilla Westling. Läs mer
    2019-05-14 Camilla W svarar Malin G
    Tack för dina fina ord. Om det skulle uppstå i framtiden är du varmt välkommen tillbaka.
  • Nell J

2019-04-25

Nell J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag gick till Camilla för att få hjälp med en samling knutar i nacke & rygg som gav mig huvudvärk. Camilla var otrolig vänlig och full med värdefull information. Efter två behandlingar hade jag inte längre några besvär. Läs mer
    2019-04-25 Camilla W svarar Nell J
    Du är varmt välkommen i framtiden om problem skulle uppstå igen!
  • 2019-04-14

Eva L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Om du som jag har problem med ryggen vill jag mycket varmt rekommendera Camilla. Jag hade aldrig tidigare besökt en naprapat, men kommer att gå tillbaka till Camilla om jag får värk igen. Efter tre behandlingar och ett helhetsperspektiv som jag sällan mött är jag mycket nöjd! Läs mer
    2019-04-16 Camilla W svarar Eva L
    Tack för de fina orden Eva. Jag tycker att man ska se hela människan, kropp, sinne och själ. Allt detta hör ihop. Varmt välkommen tillbaka när det blir dags igen.
  • 2019-04-07

Emmelie E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Besökte trevliga Camilla pga ryggskott. Efter 2 behandlingar kändes det mycket i bättre och jag fick även med mig råd för framtiden!
    Supernöjd med mina besök! Läs mer
    2019-04-09 Camilla W svarar Emmelie E
    Tack själv! Jag tycker att det är viktigt att du har redskap även när du inte är hos mig.
  • 2019-04-04

Daniel Garcia R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla behandlade mig för min huvudvärk. Från första mötet kände man en skön och avslappnad stämning.
    Efter första behandlingen insåg man dessutom att det finns en hög kompetens samt en stark vilja att få en att må bättre.

Camilla är en grym naprapat helt enkelt!! Läs mer
    2019-04-04 Camilla W svarar Daniel Garcia R
    Tack Daniel! Min drivkraft är när du blir bättre och det även syns på dig. Du är varmt välkommen när hjälp behövs.

Götgatan 60, 1/2 trapp, 118 26 Stockholm