Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 16 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för.

Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden. På kliniken går det utmärkt att betala med SWISH eller kort, tyvärr kan jag inte ta emot kontanter.
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 71 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat

• Arivan T
    Arivan T skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag hade i ca 1 månad gått runt med väldig tung huvudvärk, så pass illa att det påverkade mitt arbete. Läkarna kunde inte riktigt hitta vart felet låg, och jag kände en enorm frustration. Jag tänkte att jag testar hos en naprapat - och jag är så GLAD att jag hamnade hos Camilla! Jag var hos henne en tisdag och dagen därpå hade huvudvärken släppt!! Problemet låg nämligen i mina spända käken... Camilla lyssnade verkligen på mina problem och behandlade mig utifrån det. Världens bästa och trevligaste naprapat! Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Rekommenderar alla att gå till Camilla Westling! Otrolig proffsig och kunnig på det hon gör. Uppskattade även att hon var så duktig på att förklara vad som egentligen händer i ryggen och hur man i framtiden ska göra för att inte hamna i den sitsen igen. Hon vill verkligen ens allra bästa och bjuder på all den värdefulla kunskapen hon har! Läs mer
  • Tanja M
    Tanja M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    När jag kom in till mottagningen och beskrev mina besvär kände jag att Camilla lyssnade och ställde följdfrågor för att få en helhetsbild. När hon sedan satta igång med behandlingen mot mina smärtor i rygg/nacke/arm kände jag för första gången på 10år en lättnad i nacken, och efter tre behandlingar kan jag inte med ord beskriva den lättnad jag känner. Jag kan varmast rekommendera Naprapat Westling då du inte bara blir behandlad där du upplever din smärta, utan får istället en helthestbild och förståelse varifrån smärtan har sitt ursprung och behandling därefter för ett långsiktigt resultat. Läs mer
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev så glad att jag "hittade" Camilla. När en troligen utbuktande disk gjorde livet besvärligt för mig hjälpte Camillas behandlig mycket. Med laser, nålar, skanlab (min favorit) m.m fick jag bra smärtlindring. Camilla är mycket trevlig och framförallt en kunnig naprapat. Jag kan varmt rekommendera henne till dig som läser det här. Läs mer
  • Nina E
    Nina E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kan klart rekommendera Camilla! Otroligt kunnig och min smärta i nacken minskade drastiskt efter första besöket. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Spänningar i nacken som ledde till huvudvärk. Resultat redan efter en gång! Läs mer
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Behövde akut behov med skuldran och blev rekommenderad att gå till Camilla. Jätteduktig, proffsig och avkännande. Märkte stor skillnad redan efter första gången. Många bra metoder och tips. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Karl W
    Karl W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla behandlade mig för ett akut ryggskott. Jag bokade online dagen innan och allt var väldigt smidigt. Camilla var effektiv, trevlig och kompetent och min rygg var mycket bättre direkt efteråt utan behov av en andra behandling. Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Trevlig och mycket kunnig! Noggrann och lyssnar in på ens behov. Läs mer
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Gillar konceptet med nålar och laser. Tog två behandlingar och kroppen kändes redan bättre efter första behandlingen. Jag fick även tips på bra rörelseövningar. Kompetent och hittade mina problemområden direkt. Försökte inte "sälja" in fler behandlingar som jag tidigare upplevt. Rekommenderar!! Läs mer
  • Pauline K
    Pauline K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Supertrevlig och duktig! Redan efter första besöket märkte jag en enorm skillnad! Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Proffsig och påläst. Flera bra metoder som laser och nålar för att lösa de problem jag haft under lång tid. Läs mer
  • Matilde H
    Matilde H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev tipsad om Camilla då jag hade ont i min höft och är verkligen nöjd med den behandling jag fick. Hon är öppen och mycket trevlig! Läs mer
  • Silvia S
    Silvia S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag har fått behandling för min backsida lår. Camilla har varit väldigt profisionell och duktig i behandlingen. Har gått 3 gånger och smärtan har verkligen lagt sig sen tidigare.
    Rekomenderar Camilla! Jätteduktig och kunnig naprapat. Läs mer
  • Oliver G
    Oliver G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Behandlades för nackspärr och det kändes mycket bättre efter behandlingen. Camilla bemöter en mycket vänligt, entusiastiskt och inger förtroende. Vilket hon backar upp med mycket skicklighet som naprapat. Man hamnar i goda händer! Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte till Camilla för smärtor i ländryggen och efter att ha blivit felbehandlad av en annan naprapat kände jag även smärta i ischiasnerven vilket stundtals var så illa att jag fick ta pauser när jag stod och lagade mat.

När jag sökte till Camilla hade jag väldigt höga förväntningar eftersom jag nu verkligen var noggrann med vilken naprapat jag skulle vända mig till och jag läste väldigt ingående om henne och hennes behandling på hennes hemsida, jag läste alla recensioner som fanns om henne och jag kontaktade henne även på telefon innan jag beslöt mig för att boka en tid hos henne.

Jag blev bemött av Camilla på ett väldigt professionellt men ändå personligt sätt. Camilla är väldigt positiv, framåt och lätt att prata med vilket känns bra när man har ont.

Redan efter första behandlingen hos Camilla märktes stor skillnad och hon har verkligen många vertkyg i sin verktygslåda som hon använder på ett utmärkt sätt som komplement till sina händer och efter ett antal behandlingar känner jag mig nu helt återställd vilket jag är oerhört tacksam för.

Jag rekommenderar verkligen Camilla Westling till alla som behöver förstklassig naprapatbehandling! Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är en skicklig naprapat som tack vare sitt pedagogiska sätt fått mig att känna mig helt lugn i allt hon gjort. Hon är duktig på att förklara och verkar påläst om nya rön. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Joel F
    Joel F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hade ryggbesvär och sökte mig till Camilla som hjälpte med smärlindring och behandling med hjälp av laser, akupunktur och massage. Redan samma dag kändes stor skillnad och jag kunde sitta och gå med mindre besvär! Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Väldigt trevlig och proffsig. Kunnig inom området.
    Besökt Camilla vid två tillfällen p ga av skada i nacken. Båda gångerna har jag blivit av med smärtan. Väldigt nöjd med behandlingarna.

Rekommenderas starkt! :) Läs mer
  • Ove N
    Ove N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mycket nöjd med behandlingen. Trevligt bemötande och bra behandling som hjälpte mig med mitt ryggskott. Bra att även få lite övningar för att snabba på läkningen. Läs mer
  • Pia K
    Pia K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla har gjort ett fantastisk jobb med min ländrygg. Det har varit både smärtsamt och skönt samtidigt som vi har haft trevliga samtal om det mesta. Jag kan verkligen rekommendera Camilla och kommer själv gå dit igen om jag får problem. Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Min upplevelse hos Camilla har varit fantastisk! Jag hade problem med smärta runt skulderbladet och efter två behandlingar känner jag inte av problemet alls.
    Camilla är oerhört trevlig och vänlig, under behandlingens olika stadier berättar hon vad hon gör och varför, något jag uppskattar.
    Efter två gånger hade jag lärt mig mycket mer om min kropp än jag förväntat mig, bland annat vilket träningssätt som passar mig.

Funderar du på vilken naprapat du ska kontakta behöver du inte fundera längre, jag rekommenderar Naprapat Westling starkt! Läs mer
  • elisabeth p
    elisabeth p skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Gedigen behandling, bra råd med helhetstänk. Mycket varmt och omtänksamt bemötande. Läs mer
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Toppen-bemötande från första stund, lugn miljö där jag kände mig avslappnad. Camilla är lugn och kunde svara pedagogiskt på de frågor jag hade. Kommer absolut gå tillbaka fler gånger om jag får problem. Läs mer
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är otroligt påläst, kunnig och proffsig. Hon har hjälpt mig med impinmegent (smärta i axeln). På ett proffsigt och trevligt sätt kollade hon status, kom fram till behandling och följde upp.
    Trots att jag är färdigbehandlad kommer hon att stämma av inom en månad att allt är OK. Läs mer
  • Marika M
    Marika M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Bra vänligt bemötande, Camilla kändes kunnig och fick mig trygg. Extra plus för fräsch lokal. Kommer gå dit igen. Läs mer
  • Olle D
    Olle D skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Oerhört nöjd med mina besök hos Camilla. Jag kom till henne med ordentliga smärtor på ena sidan ryggen och en dryg vecka senare var jag nästintill symptomfri. Får ett stort förtroende för Camillas kompetens både avseende det hon gör på plats och tips på övningar jag kan göra själv. Kan varmt rekommendera Camilla! Läs mer
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är noggrann och inlyssnande vilket känns viktigt:) Läs mer
  • Saga A
    Saga A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag gick till Camilla för några år sedan på rekommendation, och nu rekommenderar jag mer än gärna vidare! Camilla är lugn, proffsig, engagerad och mycket påläst. Jag gick senast för ett akut problem i ländryggen - Camilla både behandlade den akuta smärtan och hjälpte mig förstå vad som gått snett och gav mig tips på självhjälp. Känns tryggt att veta att hon finns och kan hjälpa när kroppen krånglar! Läs mer
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Det var en god vän till mig som rekommenderade Camilla för mig som en åtgärd mot tinnitus.
    Camilla scannade av mig snabbt och hittade spänningspunkter som lindrat min tinnitus otroligt mycket ibland. Hon har haft förståelse för att jag inte utfört hennes övningar fullt disciplinerat och hon agerar mer som en positiv coach istället för att tjata fram resultat. Jag får en känsla av att hon verkligen vill hjälpa folk med sina kunskaper och göra folk självgående.
    Jag rekommenderar henne starkt! /Man, 43 år, Södertälje Läs mer
  • Therése S
    Therése S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Efter att ha legat sömnlös av smärta i ryggen en hel natt hittade Camilla av en slump när jag googlade efter en naprapat som jobbade lördagar och hon hade lediga tider samma dag.

Vart bättre efter första besöket och vart helt återställd efter andra besöket en vecka senare.
    Så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!

Camilla är trevlig, proffsig, förklarar på ett förståligt och enkelt sätt.

Jag kommer definitivt att gå dit nästa gång jag har åkommor. Läs mer
  • Carin B
    Carin B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Proffsig och intresserad med en vilja att hjälpa! Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Det var tre saker gjorde att jag valde att boka en tid hos Camilla från början - hennes långa erfarenhet, läget på kliniken, rekommendationerna. Men det är bara EN sak som kommer göra att jag fortsätter gå till henne: hon är helt enkelt grym! Jag behöver ingen annan.
    Första gången kom jag med en kropp som börjat låsa ihop sig mer och mer - ett ryggskott lurade bakom nästa hörn, bröstryggen var så låst pga stress att jag knappt kunde djupandas eller röra skulderbladen och det kändes som att jag tappat allt naturligt rörelsemönster. Efter bara två behandlingar kunde jag röra mig normalt igen! Jag var tillbaka i min egen kropp, inte i ett cementhölje.
    Man märker snabbt att hon är en person som kan sin sak - utifrån vad hon frågar, vilka tips hon ger, hur hon känner sig fram där man har besvär osv. Hon känns trygg i sin profession, är otroligt ödmjuk, varm och pedagogisk när hon går igenom hur hon tänker och vad hon ska göra. Hon snålar inte med metoderna/behandlingssätten under sessionen utan man får verkligen valuta för både tid och pengar. Jag rekommenderar definitivt Camilla! Läs mer
  • Marie C
    Marie C skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag kontaktade Camilla pga kronisk spänningshuvudvärk, spänningsvärk i axlar, rygg, hals, nacke och bröstmuskler. Jag åkte till Sthlm enbart för att träffa henne och det ångrar jag inte en sekund. Hon har en suverän fingertopps känsla och hade jag bott i Sthlm hade jag definitivt fortsätt att gå till henne. Jag fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Suveränt bemötande!

Camilla är fantastiskt trevlig och oerhört kompetent. Rekommenderas starkt oavsett vilka problem man söker för - hon har koll på allt. Läs mer
  • Frida S
    Frida S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    En proffsig och trevlig naprapat. Som har kunden i fokus. Lyhör och engagerad. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Professionellt, kunnigt och personligt bemötande. Träffsäker behandling. Mycket nöjd. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är superduktig och någon man verkligen kan känna sig trygg hos. Alltid trevligt och glatt bemötande och snabbt och enkelt att få tid. Läs mer
  • Justyna K
    Justyna K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    I visited Camilla to get help with lower back and pelvis pain that have been my problem since my first pregnancy. She has been an amazing therapist, very thorough in investigating my condition, listening to my various complaints and proposing a good solution. She has also been honest that my recovery depends also on my work and exercise. I would strongly recommend visiting Camilla if you're looking for a good therapist that will be your partner in getting better! Läs mer
  • Olga G
    Olga G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla var jättebra! Hon förklarade hur kroppen fungerar och vad man behöver tänka på. Hon tog sig tid att lära känna mig och hur min vardag ser ut och varför min rygg inte mådde så bra. Hon fixade det! :) Läs mer
  • Lisen R
    Lisen R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag kontaktade Camilla pga spänningar och smärta i nacke, axlar, rygg och bakom ena örat och är väldigt nöjd med resultatet! Kände mig mycket välkommen och Camilla har en näst intill intuitiv förmåga att på en gång känna och se vad som behövs, med vilket tryck osv. Gick därifrån mycket mjukare i kroppen. Rekommenderar verkligen Camilla och kommer komma tillbaka på "serviceunderhåll". :) Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kom till Camilla med spända käkar, nackbesvär och problem med handlederna. Blev mycket bättre efter bara en behandling! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ilona M
    Ilona M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag gick till Camilla med enorma smärtor i nacken. Hon använde laser, massage. Hon var väldigt kunnig och lyhörd och jag rekommenderar verkligen att gå hit. Jag har varit en gång till sedan dess. Superbra! Läs mer
  • Georgette N
    Georgette N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Proffsig och mycket trevlig, blev hjälpt med mina problem och kan varmt rekommendera Camilla! Läs mer
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Förutom de besvär med nacke och axlar som jag sökte hjälp för, hittade Camilla en lösning vid ena skulderbladet. Jag har levt med det så länge att jag liksom glömde bort att nämna det. Det undgick inte Camillas skarpa blick och idag har jag ingen smärta alls från det området. Vilken lycka!
    Förutom behandling har jag fått övningar att göra hemma vilket jag uppskattar. Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Första gången jag besökte en naprapat. Camilla fick mig att känna mig trygg och ingav hopp om snabb bättring. Låsningen i ryggen klarade hon av vid första besöket, helt fantastiskt! Kan verkligen rekommendera besök här. Läs mer
  • Oumar S
    Oumar S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hej. Hade knä besvär flera månader sedan.
    De blev inte bättre. När jag träffade Camilla, och efter att hon har behandlat min knä med laser. Det är otroligt min knä mår bättre idag. Jag är jätte tacksam
    Jag är jätte glad att vara kund hos henne. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är riktigt proffsig och kan verkligen sin sak.
    Gick på tre behandlingar pga problem med rygg/axlar och är supernöjd. Hon förklarar också vad man ska göra för att undvika att det kommer tillbaka och ger massa bra råd&tips.
    Sen att Camilla är en riktigt härlig&glad&energisk människa ger besöket/behandlingen ännu mer plus! Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kan rekommendera Camilla vidare till andra. Gått hos henne 2 gånger känns väldigt personligt att komma dit. Om mina problem skulle uppstå vet jag vem jag kommer vända mig till. Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Efter tre besök hos Camilla har jag inte ont i varken axlar eller armbågar längre, och hon har gett mig värdefulla tips om träning. Tyvärr blev jag i efterhand lite allergisk mot stödtejpen jag fick på ryggen, men det gick över på ett par dagar! Läs mer

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm