Camilla Westling Leg Naprapat

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 20 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för. Jag är även medlem i Svenska Naprapatförbundet. Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden.

Är din led svullen, varm och värker?
Oavsett hur din känsla är så kan du nu ta “Artrostestet” direkt på hemsidan. På bara några minuter går det att göra en riskbedömning huruvida du kommer utveckla höft-eller knäartros. Du får sedan ta del av vår Joint Academy där du kan lära dig mer om hur du minskar dina besvär. Varmt välkommen till Naprapat Westling!

Läs vad 215 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat 2

• MATEA T
    2021-11-02
    Har sökt mig till Camilla flera gånger! Jag har alltid blivit väl bemött och Camilla har haft en plan för behandling samt god kommunikation! Professionell, trevlig och glad!

Rekommenderar starkt!!
    Tack för dina fina ord, Det som är en utmaning i mitt jobb är att jag inte vet vilken kroppsdel som behöver hjälp när du kommer. Men vi har varit ett bra team och löst dina problem. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-10-29
    Ett väldigt trevligt bemötande och kände mig mycket bekväm i studion och med Camilla. Jag har haft problem med strålande värk i baksida arm och ned till handleden och Camilla visste precis vad som var problemet, vilket kändes väldigt skönt. Efter två besök har armen återhämtat sig helt.
    Det du sökte för har singlat upp på topplistan under coronatiden. Känns bra att du är nöjd och att smärtan är borta. Tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-10-21
    Känns superproffsig. Behandlingen väldigt effektiv, håller inte kvar patienten i onödan.
    Kommer absolut rekommendera Camilla vidare i vänkretsen.
    Karin
    Vissa diagnoser kan verkligen gå snabbt att behandla, vilket är skönt. Tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-10-09
    Jag hade fruktansvärt ont i axlarna och redan efter en behandling hos Camilla var det betydligt bättre. Efter tre är jag helt smärtfri. Det känns som ett mirakel och jag är så oerhört tacksam! Jag hade innan testat nästan allt; akupunktur, ultraljud, tns, sjukgymnastik och det enda som återstod var operation.
    Dessutom är Camilla extremt trevlig och professionell. Jag rekommenderar ALLA att gå till henne och jag kan inte nog utrycka min tacksamhet för det hon gjort för mig!
    Det därför mitt jobb är så roligt, att vara lite av en detektiv och komma fram till rätt diagnos. Fortsätt nu att underhålla dina skulderblad med övningarna så kommer det att fungera toppen. Tack för att du tog dig tid att skriva några ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-10-09
    Mer än toppennöjd, känns lugnt tryggt och superbra. Kommer verkligen komma tillbaka om behov uppstår igen.
    Du är varmt välkommen tillbaka om det skulle behövas i framtiden. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-09-27
    Camilla var en underbar naprapat som tog hand om mig så all rädsla försvann. Har besökt henne flera gånger sedan och fått den bästa hjälp jag kunnat få efter ett svårt diskbråck. Hon är värd ett besök. Marita
    Att känna sig trygg vid ett besök är viktigt för mig. Tack för din rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-09-14
    Otroligt proffsig när det gäller att hitta orsaken till det onda!
    Tack Lars, det värmer! Lycka till nu med fortsatt träning. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-09-02
    Jättefint och engagerat bemötande i mysig lokal. Jag har fått hjälp med min onda skuldra.
    Vad skönt att du är så nöj, varmt välkommen tillbaka när det blir dags igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-08-30
    Litar på Camillas kunskap om behandlingar. Fick behandling för ont o spänd rygg nacke huvud.
    Att få en rejäl "service" i nacke och mellan skulderbladen gör stor skillnad. Tack för dina fina ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-08-29
    Grymt bemötande och fri från smärta i nacken efter!
    Skönt att höra, tack för din rekommendation. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-08-14
    Ett alltigenom proffsigt bemötande!
    Tack Karin och så skönt att smärtan försvann för dig till slut! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-07-10
    Mycket duktig, skickligt och empatisk naprapat… högsta betyg
    Tack snälla du, det värmer! Varmt välkommen tillbaka när det behövs. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-07-07
    Fick ett proffsigt och varmt och lösningsorienterat bemötande av Camilla. Mycket nöjd med resultatet.
    Tusen tack, alltid roligt när det blir resultat och du är nöjd! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-06-23
    Så glad att jag kom till Camilla. Märks att hon har lång erfarenhet och hon är mycket lyhörd och proffsig. Blev märkbart förbättrad efter en behandling och vid andra var mina akuta smärtor och det som gjorde jätteont vid första behandlingen (nacke, hals, skuldror, bröstrygg) nästan borta. Så jag är färdigbehandlad för nu. Kommer gå tillbaka om jag får akuta eller långvariga besvär. Rekommenderas varmt!
    Det är alltid roligt när besvär försvinner snabbt, vilket hände i ditt fall. Hur man reagerar är olika och det är viktigt för mig att anpassa behandlingen så att du blir fort bra men inte får alltför mycket behandlingsreaktion. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-06-21
    Trevlig och proffesionell! Kunde sin sak och kände smärtlindring redan efter ett besök!
    Vad härligt att höra. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-06-15
    Jag fick en utmärkt behandling av min axelvärk (Artros), som hade blivit olidlig med stelhet i armen och smärta i axeln tills jag bokade ett besök hos Camilla.
    Efter bara 2 besök hade fått tillbaka rörligheten i armen och med mycket minskad värk , är så tacksam för det .
    Fick många tips och råd hur/vad jag ska undvika för att få tillbaka den.
    Stort tack från Johan.O
    Fortsätt jobba som du gör nu så kommer axeln att hålla sig i bra skick. Tack för att du skrev några ord! Camilla Westling Leg Naprapat
  • Tina E
    2021-06-10
    Jag fick ett mycket fint bemötande av Camilla som tänker väldigt brett för att komma fram till vad man har för problem. Redan efter första behandlingen blev min fot så mycket bättre. Underbart!
    Vad roligt att höra. Viktigt att det händer något mellan varje behandling. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-31
    Får alltid bra hjälp hos Camilla hon lyssnar och förklarar samt är alltid närvarande. Mitt ena knä har drabbats av atros och var svullet och gjorde ont. Camilla använde lasern och berättade vad som skulle ske med knät efter laserbehandlingen. Allt stämde och efter en behandling och någon dag var svullnaden borta. Gjorde en andra behandling efter några dagar och nu är knät mycket bättre och jag kan promenera igen.
    Så roligt att du svarar snabbt med laserbehandling. Är så onödigt att går runt med ett "skov" när man har artrossmärta. Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord, uppskattas! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-27
    Camilla är en otroligt kunnig och trevlig naprapat. Hennes behandlingar gör alltid gott och bemötandet är alltid på topp.
    Tack Malin, det värmer! Du är alltid välkommen när du behöver min hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-26
    Väldigt proffsig och kunning. Bästa naprapaten i stockholm!
    Tack Micke, alltid lika trevligt att se dig på kliniken! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-23
    Trevligt bemötande Camilla verkar kunnig på sitt område
    Känns bättre efter två behandlingar
    Jätte bra beskrivning att hitta mottagning
    Margareta
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-05-16
    Jag fick laserbehandling för mina höftproblem. Jag är mycket nöjd med resultatet. Camilla Westling är mycket kunnig och förtroendeingivande.
    Tack för dina fina ord! Lasern är toppen för problem i leder. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-04-16
    Supernöjd! Vilket proffs. Kände mig både hjälpt och förstådd.
    2021-03-31
    Camilla är enormt kunnig, inkännande och professionell. Rekommenderas varmt! Hon stöttar upp och hjälper till att läka ömma och sårbara delar i kroppen. Dessutom är hon också en go glädjespridare.
    Tack Veronica för din rekommendation. Härligt att du är nöjd. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-30
    Camilla är väldigt kunnig och det märks att hon ständigt lär sig mer och håller sig i framkant inom naprapatin. Men det är mer än hennes expertis som gör henne till en superb naprapat - det som verkligen står ut är hennes enorma lyhördhet och genuina omtanke som lyser igenom.

Rekommenderar Camilla varmt!
    Tack för din rekommendation, uppskattas verkligen! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-18
    Bästa naprapaten i Sverige! Trollar alltid bort det onda och är supertrevlig!! Rekommenderas varmt!
    Nu blir jag lite generad men säger tusentack för dina fina ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-18
    Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam att få bukt med min rygg, kommer självklart att besöka henne igen när det behövs!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Du är varmt välkommen när du behöver min hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-11
    Bra och lärorik behandling. Gjorde susen mot min spänningshuvudvärk!
    Vad glad jag blir att du är så nöjd! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-04
    Jag har testat allt: yoga, massage, tabletter. Men det enda som hjälper mot min spänningshuvudvärk och stundtals överspända halsmuskler är att gå till Camilla.
    Tack Annelie, alltid lika trevligt när du dyker upp! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-03-02
    Får jobbet gjort! Mycket nöjd
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-02-18
    Jag kan varmt rekommendera vård hos Camilla! På ett fåtal behandlingar har min smärtproblematik i rygg/höft blivit mycket bättre, och är de flesta dagar näst intill obefintlig. Hon ger, utöver behandlingen på plats, tips på vad en kan göra i sin vardag för att mildra och/eller undvika att smärtan kryper tillbaka. Min rörlighet börjar sakta men säkert komma tillbaka nu, tack vare den hjälp jag fått hos Camilla!

Jag upplever därtill att priset per behandlig är väldigt snällt, sett till all den kunskap Camilla har i form av utbildning, samt extra kurser som hela tiden fylls på. (Jag skulle inte tycka det var orimligt om priset höjdes, om än min studentekonomi uppskattar priset i sin nuvarande form!)
    Avslutningsvis har jag alltid känt mig trygg och vänligt bemött av Camilla. Så, kort och gott, jag rekommenderar Camilla varmt!
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord, uppskattas verkligen.
    Du är varmt välkommen när du behöver min hjälp igen.
    2021-02-18
    Camilla är otroligt kunnig och har hjälpt mig många gånger. Sedan jag hittade till henne vill jag inte gå någon annanstans. Hon är dessutom väldigt trevlig och man känner sig alltid väldigt välkommen och omhändertagen när man kommer till henne.
    Tackar och bockar för din fina rekommendation. Alltid lika trevligt när du kommer och behöver hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
  • Berit F
    2021-02-06
    Camilla kombinerar yrkesskicklighet och personligt bemötande utomordentligt. Hon vet vad hon gör och gav mig kunskap om vad jag själv måste göra, för att få ordning på min onda axelled. Jag är mycket nöjd med mina besök hos Camilla.
    Tack Berit. När jag gör det jag ska och du tar med dig verktygen som hjälper dig blir det en bra kombination. Lycka till med hemläxan! Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-02-05
    Camilla är lyhörd, erfaren och mån om att behandla på ett hållbart sätt. Hon har en fin energi och hjälper till att hitta motivation att ta hand om kroppen.
    Tack, vad härligt att höra. Motivationen brukar komma när smärtan/obehaget blir för stark men det kan vara bra att få en liten knuff i rätt riktning. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-01-30
    Supertrevlig och profissionell! Fick ryggskott mitt i ett träningspass så sökte upp Camilla för hjälp. Två behandlingar senare med bland annat laser så var jag nästan helt återställd. Super service, kommer tillbaka!
    Tack för dina fina ord, det uppskattas. Du är varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2021-01-26
    Jag har varit kund hos Camilla Westling i många år och hon har på ett mycket kunnigt och smidigt sätt behandlat mig för diverse krämpor.
    En trogen kund som du är jag rädd om. Härligt att höra att du är nöjd. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-15
    Naprapat, trevlig, kunnig, ytterst nöjd med mottagande och behandling.
    Härligt att höra Pär, varmt välkommen tillbaka när du behöver hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-15
    Jättenöjd! Proffsigt och kunnigt bemötande!
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    Rekommenderas!
    Hos Camilla känner man att man är i trygga händer. Hon är erfaren och säker, förklarar tydligt vad hon ser och gör.
    Dessutom är hon ett trevligt och positivt bemötande!
    Att förstå vad som händer i sin kropp är lika viktigt för läkandet som att få en behandling. Tack för dina fina ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-11
    Jag har varit hos Camilla 3 gånger med lite olika typer ryggont och upplever att jag alltid fått skräddarsydd hjälp beroende på vad min kropp behövt. Mår alltid toppen när jag går därifrån. Genomgående ett mycket trevligt bemötande från Camilla!
    Viktigt med att ställa rätt diagnos så att du får rätt behandling. Jätteroligt att du är så nöjd. Varmt välkommen när du behöver hjälp igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-07
    Fick plötsligt jätteont i axlar och nacke. Blev väldigt väl bemött - Camilla utforskade problemet, hittade snabbt orsaken, och gjorde så att det blev mycket bättre. Jag har inte alls lika ont längre och kan varmt rekommendera Camilla!
    Va skönt att du är så mycket bättre. Tack för att du tog dig tiden att skriva en sådan fin rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-03
    Med en ömmande axel och arm tog jag kontakt med Camilla. Camilla lyssnar in ordentligt , ger toppen behandling och goda råd. Ett par besök och enkla övningar är axel och arm i form igen.
    Jag kan varmt rekommendera Camilla!
    Oerhört proffsig ,lyhörd och helt enkelt super trevlig !
    Vad glad jag blir att du är så nöjd. Viktigt att ställa rätt diagnos och göra rätt typ av behandling och på dig gick det ju toppen. Tack för din fina rekommendation! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-12-02
    Väldigt nöjd med mina två besök hos Camilla! Trevligt och kunnigt bemötande.
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-11-26
    Trevligt bemötande och mån om att förstå hur hon kan hjälpa dig.
    Tack för din rekommendation, det värmer. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-11-18
    Min höft med artros gör mycket mindre ont nu efter tre laserbehandlingar, så det blir lättare för mig att fortsätta träna den. Camilla är både proffsig och trevlig och jag kommer definitivt komma tillbaks om det skulle behövas igen.
    Att få laser när det smärtar mer än vanligt (skov) är en smärtfri och snabb behandling. Det tar inte bort artrosen men gör att du kan återgå till din träning igen. Du är varmt välkommen i framtiden om det behövs. Tack för dina fina ord! Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-11-06
    Jag tyckte det var väldigt bra . Camilla är supertrevlig och det var rent och snyggt i lokalen . Hon hjälpte mig med ett ben som nu är bra efter tre omgångar .
    Tack för dina fina ord! Skönt att du känner skillnad efter mina behandlingar. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-11-06
    Jag är väldigt nöjd med Camillas behandling och min smärta minskade dramatiskt. Jag har haft ryggvärk de senaste 40 åren och testat i princip alla typer av behandling och Camillas ligger i topp. Bemötandet på kliniken är varmt och välkomnande.
    Jag kan verkligen rekommendera Camilla Westling.
    Jag tackar allra ödmjukast för dina fina ord. Du är så välkommen tillbaka när det behövs igen. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-31
    Kunnig och trevlig bemötande. Kan varmt rekommendera Camilla för behandling.
    Fick hjälp med en axel som jag hade ont i.
    Tackar så mycket för dina fina ord. Camilla Westling Leg Naprapat
    2020-10-25
    Behandling för värk i arm och rygg efter överansträngning, stress, stillasittande arbete mm. Proffsigt bemötande och holistisk behandling. Helt nöjd!
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord. Du är varmt välkommen i framtiden när du behöver hjälp. Camilla Westling Leg Naprapat
  • Lars B
    2020-10-23
    Behandling för en värkande arm och rygg. Utmärkt diagnos och behandling. Ett helhetsperspektiv. Levde upp till alla förväntningar. Rekommenderad via nära vänner/familj. Proffsigt och personligt.
    Härligt att din upplevelse var så bra. Rätt diagnos är helt avgörande för att din behandling ska bli framgångsrik. Camilla Westling Leg Naprapat