Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 60, 1/2 trapp, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 19 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för. Jag är även medlem i Svenska Naprapatförbundet. Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden.

Är din led svullen, varm och värker?
Oavsett hur din känsla är så kan du nu ta “Artrostestet” direkt på hemsidan. På bara några minuter går det att göra en riskbedömning huruvida du kommer utveckla höft-eller knäartros. Du får sedan ta del av vår Joint Academy där du kan lära dig mer om hur du minskar dina besvär. Varmt välkommen till Naprapat Westling!
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 167 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat

• 2020-10-25

Lars B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Behandling för värk i arm och rygg efter överansträngning, stress, stillasittande arbete mm. Proffsigt bemötande och holistisk behandling. Helt nöjd! Läs mer
  • Lars B

2020-10-23

Lars B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Behandling för en värkande arm och rygg. Utmärkt diagnos och behandling. Ett helhetsperspektiv. Levde upp till alla förväntningar. Rekommenderad via nära vänner/familj. Proffsigt och personligt. Läs mer
    2020-10-24 Camilla W svarar Lars B
    Härligt att din upplevelse var så bra. Rätt diagnos är helt avgörande för att din behandling ska bli framgångsrik.
  • 2020-10-21

Detlef H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mycket kunnigt och proffsigt bemötande.
    Behandlingarna hjälpte att snabbt förbättra situationen och bli av med smärtan. Läs mer
    2020-10-22 Camilla W svarar Detlef H
    Underbart att höra. Mitt mål är alltid att det ska bli en förändring mellan varje behandling och för dig gick det fort. Välkommen åter när det behövs!
  • 2020-10-15

Karin K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla hjälpte mig att bli befriad från akut smärta på två behandlingar. Hon var oerhört professionell och kunnig. Kommer absolut att besöka igen om jag skulle behöva och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-10-16 Camilla W svarar Karin K
    Alltid lika roligt att få resultat så fort. Tack för att du tog dig tiden att skriva så fina ord. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp!
  • 2020-10-14

Noah E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag rekommenderar verkligen att gå till Camilla, som är proffsig, kunnig och har en härlig positiv energi. Jag har fått två behandlingar för smärta i nacken och känner mig hjälpt av behandlingarna. Läs mer
    2020-10-15 Camilla W svarar Noah E
    Vad roligt att höra. Mitt jobb är enkelt när du ger tillbaka så positiv energi.
  • 2020-10-10

Henrik N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Otroligt trevlig, välkomnande och inlyssnande. Väldigt professionell och kompetent.
    Kort och gott fantastisk! Läs mer
    2020-10-13 Camilla W svarar Henrik N
    Tack Henrik för att du tog dig tiden att skriva några ord. Skulle samma sak dyka upp framtiden så vet att det snabbt går att åtgärda.
  • 2020-10-01

Åsa S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Naprapat Camilla fixade mitt ryggskott på en behandling, tog en behandling till och efter den var all värk borta. Fick även stycket självhjälp tips och råd. Toppen. Läs mer
    2020-10-03 Camilla W svarar Åsa S
    Det är inte alltför vanligt att bli bra så fort som du blev, men det är otroligt roligt när det händer. Sköt om dig och varmt välkommen tillbaka om du behöver mig igen.
  • 2020-10-01

Michaela H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mycket vänligt och professionellt bemötande utan att alls överdriva av naprapaten Camilla Westling. Förväntningarna uppfylldes efter två besök, fick tillbaks min rörlighet, nästan helt smärtfri och fick tips på vad jag själv kan göra för att bli bättre. Återvänder till Camilla när jag behöver hennes hjälp nästa gång och rekommenderar henne gärna för mina vänner och bekanta. Läs mer
    2020-10-01 Camilla W svarar Michaela H
    Du är varmt välkommen om du skulle behöva min hjälp igen.
  • 2020-09-22

Julie G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är helt fantastisk! Mitt första besök hos en naprapat och hon fick mig att känna mig trygg. Camilla är väldigt kunnig och kunde förklara mina besvär och vad gon gjorde väldigt bra. Det uppskattade jag. Mina ryggbesvär blev så mycket bättre efter Camillas hjälp! Läs mer
    2020-09-22 Camilla W svarar Julie G
    Att du förstår vad om orsakat problemet och hur du kan göra för att det ska bli bättre är viktigt. Du är välkommen tillbaka när det behövs, tack för dina fina ord.
  • 2020-09-15

Christina G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fantastiskt engagerad, kunnig och intresserad naprapat som verkligen är mån om att patienten ska bli frisk. Läs mer
    2020-09-17 Camilla W svarar Christina G
    Tack, det värmer att du är nöjd.
  • 2020-09-13

Christina K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Blev rekommenderad på jobbet.
    Behandlingen levde upp till mina förväntningar.
    Trevligt & positivt bemötande.
    Naprapat behandling. Läs mer
    2020-09-15 Camilla W svarar Christina K
    Vad roligt att höra. Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord.
  • 2020-09-11

Kim J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Har fått hjälp med min stela nacke, hals och axlar, som orsakats av stress, som yttrade sig i yrsel m.m

Har blivit mer rörlig, och spänner mig inte lika mycket, därav har även stressen lugnat sig. Även fast den fortfarande finns kvar, och kan komma i vissa situationer. Men det är stor skillnad på endast 3st behandlingar... 👍👍 Läs mer
    2020-09-12 Camilla W svarar Kim J
    Tack för din rekommendation. Det är alltid roligt när jag får resultat för de symtom du sökte för. Det är ett svår diagnos och jag lyckas inte alltid, men jag är glad att du är nöjd.
  • 2020-09-11

Christine E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla 💛 Känner mig sååå lätt och fluffig efter mina besök ^ ^ Och hur awesome är det inte med laser! Läs mer
    2020-09-12 Camilla W svarar Christine E
    Laser är ett mycket bra komplement till behandlingen. Tar bort en del av smärtan innan jag börjar behandla. Ha det gott så länge!
  • 2020-09-02

Josefin H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är mycket proffesionell i sitt bemötande, väldigt uppmärksam, grundlig och följer noggrant upp den problematik som hon står inför. Redan efter två behandlingar märkte jag en stor skillnad. Jag kan varmt rekommendera Camilla vidare till er som behöver en skicklig naprapat!
    Josefin H Läs mer
    2020-09-03 Camilla W svarar Josefin H
    Jag försöker att leva upp till det du beskriver. Tack för dina fina ord!
  • 2020-08-31

Rebecka K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte hjälp för stel käke och stela axlar. Redan efter mitt första besök hos Camilla märkte jag otrolig skillnad i hur mycket jag kunde öppna min käke. Jag har nu gått tre behandlingar och har fått fantastiska resultat! Camilla är superhärlig, genuin och behandlar alltid hela den tid man betalar för. Jag har redan rekommenderat henne till alla jag känner och kan varmt göra detsamma till alla som läser här. Hon är helt klart den bästa naprapat jag träffat under alla år jag gått på behandling. Tack Camilla för suverän hjälp! Du har definitivt fått en ny stamkund här. Läs mer
    2020-09-01 Camilla W svarar Rebecka K
    Va roligt att höra att du är så nöjd. Jag strävar efter att hela upplevelsen ska vara bra. Du är mer än välkommen tillbaka när du behöver min hjälp igen.
  • 2020-07-19

Gabriella O skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hade problem med min axel innan jag gick till Camilla. Hon arbetade igenom min stelhet och ömhet vid ett endaste tillfälle. Jag mår nu så mycket bättre och har lärt mig väldigt mycket om hur jag ska i framtiden träna för att få ut det bästa möjliga för min kroppstyp. Rekommenderat varmt! Läs mer
    2020-07-24 Camilla W svarar Gabriella O
    Vad roligt att du är så nöjd efter en behandling. Lycka till nu med din träning och varmt välkommen när du behöver min hjälp i framtiden.
  • 2020-07-13

Lisa H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hela upplevelsen med Camilla får högsta betyg. Det gick enkelt och snabbt att boka online, mycket trevligt bemötande vid ankomst samt en grundlig förklaring av behandlingen. Då det var mitt första besök hos naprapat någonsin uppskattade jag hur Camilla förklarade vad hon gjorde, varför hon gjorde som hon gjorde och jag fick även som förstagångsbesökare en grundlig genomgång om min kropps uppbyggnad och förutsättningar. Jag rekommenderar Camilla starkt, hon är mer mån om kunden än att tjäna pengar och hon rekommenderade inget återbesök för mig om jag inte skulle få nya problem med ryggen längre fram. Efter behandlingen kände jag mig mjuk och avslappnad i rygg och nacke (sökte dock inte för en akut skada). Läs mer
    2020-07-14 Camilla W svarar Lisa H
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord. Varmt välkommen tillbaka när det behövs i framtiden.
  • 2020-07-10

Elisabeth S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Sökte för artros i höft/ljumske, fick laserbehandling tre gånger, kände redan efter första behandlingen att det hjälpte och nu är jag smärtfri, fantastiskt bra behandling. Så proffsigt bemötande! Rekommenderas!! Läs mer
    2020-07-11 Camilla W svarar Elisabeth S
    Du reagerade verkligen riktigt bra med laserbehandling. Även om det inte tar bort själva artrosen så kan man bli riktigt bra när svullnad och inflammation läker ut och det gör att du kan jobba bättre med din träning. Tack för dina fina ord och varmt välkommen när det behövs behandling!
  • Laura P

2020-07-04

Laura P skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla hjälpte mig med min nackspärr, det blev mycket bättre efter bara en gång och jag är supernöjd. Väldigt trevligt bemötande och fräsch lokal, rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-07-07 Camilla W svarar Laura P
    Va roligt att det blev så pass mycket bättre efter ett besök. Du är varmt välkommen när du behöver min hjälp!
  • 2020-07-01

Åsa S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    En fantastisk upplevelse och snabbt resultat 👍 min smärta försvann nästan helt efter en gång 🙏 troligtvis artros....
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2020-07-01 Camilla W svarar Åsa S
    Vad glad jag blir att du är så nöjd med din upplevelse. Tack för att du tog dig tid att skriva några ord.
  • 2020-06-05

Anna H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick hjälp med smärta mellan skulderbladen och kände stor skillnad direkt efter behandlingen och fick även bra tips framåt vad jag ska tänka på. Trevligt bemötande och proffsig hjälp! Läs mer
    2020-06-05 Camilla W svarar Anna H
    Jag tycker att det är viktigt att du känner skillnad efter varje behandling, vilket du gjorde. Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord, det uppskattar jag!
  • 2020-05-09

Christopher K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Väldigt bra bemötande, väldigt kunnig och professionell! Gick dit med en muskelsträckning i ryggen och fick omedelbar hjälp. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-14 Camilla W svarar Christopher K
    Tack för att du skrev några ord, det uppskattar jag. Behöver du min hjälp i framtiden är du varmt välkommen!
  • Monir A

2020-04-29

Monir A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag har gått hos andra napprapater i Sthlm city utan att direkt varit nöjd. Camilla är proffs på det hon gör och jag är jätte nöjd. Har länge gått med ont i kroppen och valde att kontakta Camilla Westling efter ha läst på om andras erfarenheter. Jag har varit på några behandlingar och det märks att hon har jobbat med detta länge det känns väldigt tryggt och bra och jag mår redan mycket bättre. Rekomenderas starkt! Läs mer
    2020-05-05 Camilla W svarar Monir A
    Tack för din fina rekommendation. Att få resultat mellan varje behandling är viktigt för mig, sedan underlättar det när du är så motiverad att bli bra.
  • 2020-04-23

Mimmi F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Super trevligt bemötande och rena och fina lokaler. Fick en mycket proffsig behandling som gav omgående resultat samt många tips och goda råd. Läs mer
    2020-04-23 Camilla W svarar Mimmi F
    Tack, jag tycker att helheten är viktig när du kommer till mig. Lycka till med hemläxan nu och varmt välkommen när det behövs.
  • 2020-04-02

Robert K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hej, jag har kommit till Camilla att få hjälp med mina besvär i axeln. Jag har blivit bemött med med mycket värme och väldigt snabbt kände stort förtroende för Camilla och hennes kunskaper som naprapat. Jag har varit på 5 st behandlingar och resultaten var enligt förväntningar. För framtida behov jag vet nu att jag har hittat min naprapat :) ! Läs mer
    2020-04-04 Camilla W svarar Robert K
    Du är så varmt välkommen i framtiden om du behöver min hjälp. Tack för dina fina ord!
  • 2020-03-30

Renée A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Du möts av professionalism, hjärtlighet och gedigen kunskap hos naprapat Westling - framförallt rätt behandlad för dina besvär. Läs mer
    2020-03-31 Camilla W svarar Renée A
    Att ställa rätt diagnos är helt avgörande för att få ett bra resultat. Varmt välkommen i framtiden om det skulle behövas och tack för dina fina ord, det värmer.
  • 2020-03-28

Josefin D skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Bra proffsig behandling av hematom med laser. Läs mer
    2020-03-31 Camilla W svarar Josefin D
    Tack! Lasern gör ett riktigt bra jobb på hematom och svullnader.
  • 2020-03-18

Ingrid K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är en trygg, professionell naprapat, fick bra verktyg med mig hem. Är supernöjd! Även positiv och glad, härligt med lite skratt under behandlingen. Läs mer
    2020-03-18 Camilla W svarar Ingrid K
    Otroligt att det gick så fort och bra med dina symtom. Ta hand om dig på hemmaplan och använd verktygen som det passar dig. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs.
  • 2020-03-13

Mikaela V skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag kan varmt rekommendera Camilla Westling. Hon är otroligt kunnig och man känner sig trygg i hennes händer. Min stela, onda rygg blev mjukare och mer följsam redan efter första besöket. Camilla är också pedagogisk och kan verkligen förklara hur saker och ting hänger ihop i kroppen. Toppbetyg för helheten: bemötande, känsla för vad just jag behöver och stort kunnande med ingivande trygghet i utförandet. Läs mer
    2020-03-13 Camilla W svarar Mikaela V
    Tack för dina fina ord, det värmer verkligen. Att förstå hur kroppen fungerar tycker jag är viktigt att du får med dig.
  • 2020-03-10

David S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Extremt noggrann, lyhörd och yrkeskunnig!
    Rekommenderar med hela mitt hjärta. Läs mer
    2020-03-10 Camilla W svarar David S
    Tack snälla du det var snällt sagt. Lycka till nu!
  • Pernilla H

2020-03-07

Pernilla H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte en Naprapat för kraftig ryggsmärta i ländrygg, avdomningar i benet och armar.
    En mycket glad och trevlig tjej mötte upp mig vid dörren. Ett varmt välkomnande som gjorde att jag kände mig lugn inför behandlingen.
    Hade inga förväntningar eftersom det var första gången jag gick dit, annat än att bli bra i ryggen.
    Ett glatt, avslappnat och trevligt möte. En naprapat som är ett proffs ut i fingerspetsarna, intresserad av kroppens anatomi och olika människors behov av vård. Inlyssnande och förstående av dina problem. Bra rehab instruktioner.
    Efter 3:e behandlingen så är jag som en ny människa. Min kropp har svarat bra på behandlingen. Nu är det min tur att fixa resten med rehab. Läs mer
    2020-03-10 Camilla W svarar Pernilla H
    Att kunna göra skillnad i mitt jobb är otroligt tillfredsställande. Jobba med din rehab så kommer det gå som en dans. Tack för dina fina ord.
  • 2020-03-05

Anita R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hade haft ont vänster skinka och hade så ont att det var svårt att gå.
    Fick ett trevligt/ proffsigt bemötande.
    Behandling med laser. Efter tre behandlingar symptomfri!!!
    Jag rekommenderar Camilla ! Proffsig och kompetent. Och dessutom ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-06 Camilla W svarar Anita R
    I ditt fall är lasern helt oslagbar och ger en snabb läkning. Varmt välkommen i framtiden om det skulle behövas.
    Camilla W, Camilla W gillar detta
  • 2020-03-05

Maria G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla is the muscle magician. For many years after giving birth I had extreme pain on my shoulder. I have visited various chiropractors and physiotherapists without seeing results. Camilla in just 2 visits managed to take the pain away and she gave me various tips about how to maintain my shoulder. I warmly recommend her! Läs mer
    2020-03-05 Camilla W svarar Maria G
    Thank you so much for the kind words. I you need my help in the future you know were to find me.
  • 2020-02-28

Eva E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Pålitlig naprapat som hjälpt mig komma till rätta med diverse krämpor vid olika tillfällen sedan många år tillbaka. Kunnig, seriös och sympatisk. Jag kan verkligen rekommendera Camilla om du söker en naprapat. Läs mer
    2020-02-29 Camilla W svarar Eva E
    Det är ett gott betyg att du vill komma till mig när du behöver min hjälp och vi har ju känt varandra i många år. Det är precis så jag vill jobba, att du kommer till mig när det behövs.
    Är stolt att ha så många patienter över så många år. Alltid lika roligt att få träffa dig när du kommer! Tack för dina fina ord.
  • 2020-02-20

Camilla W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Superproffsig, kunnig och förtroendeingivande - Camilla Westling kan sin sak. Jag kommer givet tillbaka när det behövs. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-21 Camilla W svarar Camilla W
    Tack, det var snällt sagt. Du är varmt välkommen tillbaka när det behövs.
  • 2020-02-17

Björn Z skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hjälp för ryggont.
    Jag blev bemött proffsigt och fick hjälp med min rygg snabbt. Läs mer
    2020-02-18 Camilla W svarar Björn Z
    Ingen är mer glad än jag att det gick så bar och fort. Välkommen åter om det skulle behövas i framtiden.
  • 2020-02-08

Lotta K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Blev rekommenderad att gå till Camilla för min onda rygg. Blev mycket trevligt och professionellt bemött och framförallt mycket bättre i ryggen! Camilla ser till helheten och behandlar med olika metoder vilket verkligen ger bra resultat.
    Även smidigt att boka tid direkt på nätet.
    Jag kan varmt rekommendera hennes praktik. Läs mer
    2020-02-08 Camilla W svarar Lotta K
    Att vara tillgänglig via nätet är toppen, både för mina kunder och för mig. Jag vill vid varje tillfälle att du ska känna skillnad och känna dig omhändertagen. Tack för dina fina ord!
  • 2020-02-07

Madeleine J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte mig till Camilla för att få bukt med mina nacksmärtor jag haft en längre tid. Då jag haft det en längre tid har jag blivit rädd att röra mig så att jag inte gör det värre vilket inte heller är bra. Camilla var väldigt inlyssnande och kom med tips på motionsformer som skulle passa mig. Hon fick bort triggerpunkter med dry needling vilket jag tycker hjälpt. Camilla får mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-02-08 Camilla W svarar Madeleine J
    Att jobba med helheten är viktigt. Att få behandling är en del av att bli frisk och bättre men hur du ska tänka när du är hemma och vid träning är också en del av framgången. Det har du skött utmärkt tycker jag! Tack för din rekommendation, det värmer.
  • 2020-02-01

Ola R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla har behandlat min ländrygg vid ett antal tillfällen. Hon är alltid lika kompetent, professionell och rolig. Men det största pluset är att man går därifrån med en större kännedom om sin kropp och vad den verkligen är kapabel till. Läs mer
    2020-02-01 Camilla W svarar Ola R
    Tack Ola. Precis som du beskriver så vill jag kunna lära dig allt om din rygg så att du gör bättre och det har du verkligen tagit till dig.
  • 2020-01-30

Carina A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Varje gång jag är hos Camilla får jag professionell behandling, hon jobbar med olika metoder beroende på vad som ska behandlas. Känner mig alltid trygg och oftast mår jag bättre redan efter första behandlingen.
    //Carina Läs mer
    2020-01-31 Camilla W svarar Carina A
    Det svåraste är att ställa rätt diagnos, men när jag väl har gjort det och behandlar så vill jag att det ska bli en förbättring/förändring redan efter första behandlingen. Känns bra att du är trygg hos mig, tack för dina fina ord!
  • 2020-01-30

Rasmus T skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Trevlig, hjälpsam, pratglad, kunnig. Läs mer
    2020-01-30 Camilla W svarar Rasmus T
    Tack Rasmus, fyra ord som beskriver mig bra om jag får säga det själv ;-)
  • 2020-01-29

Sara S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Varmt trevligt proffsigt bemötande Läs mer
    2020-01-29 Camilla W svarar Sara S
    Tack detsamma Sara. Nu håller jag tummarna att allt går som vi har planerat.
  • 2020-01-26

Susan E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är superduktig och jag kan verkligen rekommendera henne. Jag tappade kraften i mina händer och hade konstant smärta, bara efter 1 behandling släppte den akuta smärtan. Fantastiskt helt enkelt!!! Läs mer
    2020-01-29 Camilla W svarar Susan E
    Så skönt att du snabbt blev bra, alla lycka till! Tack för din fina rekommendation.
  • 2020-01-25

Linda H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    En mycket kompetent och erfaren naprapat som har behandlat mig i 12 år! Jag går hos henne mycket pga min hörselnedsättning som leder till att jag får tinnitus, spända axlar och nacke samt låsningar. Camilla har lärt sig hur en hörselnedsättning kan påverka kroppen och vet precis vad hon behöver göra för att behandla mig. Camilla har enorm kunskap om kroppen och hur de olika delarna hänger ihop = helhetsbild. Du får även bra tips på olika övningar för att förebygga stelhet och spända muskler! Jag rekommenderar alltid Camilla till mina vänner och familj! Läs mer
    2020-01-25 Camilla W svarar Linda H
    En trogen patient är det bästa betyget jag kan få. Att du kommer när du behöver min hjälp och att du har lärt dig själv ställa diagnos tycker jag är underbart. Jag vill verkligen att du själv ska förstå hur allt hänger ihop så att när något dyker upp har du dina verktyg att ta till. Jag är tacksam för alla dina rekommendationer genom åren, det uppskattar jag verkligen.
  • 2020-01-22

Kalle S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla identifierade snabbt troliga problemet till att jag haft ont i handled, arm och skuldra. Hon behandlade mig en gång och var redan dagen efter mycket bättre!!
    Skicklig och trevlig!
    Jag kommer vända mig hit igen om jag får problem framöver!

Suveränt med öppet från 7.30 samt öppet på lördagar Läs mer
    2020-01-24 Camilla W svarar Kalle S
    Att kunna ställa rätt diagnos är helt avgörande för att du ska bli bra snabbt. Härligt att det gick över så fort för dig. Du är varmt välkommen om det skulle bli något problem i framtiden. Tack för din fina rekommendation!
  • 2020-01-19

Tommy S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick min armbåge undersökt och behandlad med laser och massage. Två behandlingar räckte. Mycket trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2020-01-21 Camilla W svarar Tommy S
    Problem runt armbågen kan vara en långbänk, men i ditt fall gick det riktigt bra. Tack för dina fina ord och varmt välkommen tillbaka i framtiden när något dyker upp!
  • 2020-01-04

Mira L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag fick tips om Camilla av en kollega. Inlyssnande naprapat som jag fått utmärkt hjälp av. Jag kan starkt rekommendera Camilla Läs mer
    2020-01-07 Camilla W svarar Mira L
    Tack snälla du för de fina orden. Varmt välkommen tillbaka när det behövs.
  • 2019-11-18

Sarah L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    I've had recurrent lower back pain for years and seen a couple of chiropractors, physios, and osteopaths without success. In the first session only, Camilla helped release the pain with a combination of acupuncture, laser, and pressure points. Läs mer
    2019-11-19 Camilla W svarar Sarah L
    Thank you for the kind words. You are more then welcome back if you need me.
  • 2019-11-14

Stina H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mycket bra och trevligt bemötande. Kunnig och gav bra tips på hur jag kunde jobba vidare själv för att lindra och förbättra mina problem genom ett helt digitalt system med enkla övningar anpassad för att hantera just mina problem, nämligen artros. Läs mer
    2019-11-16 Camilla W svarar Stina H
    Tack för ditt fina omdöme! Jag önskar dig all lycka till med övningarna och att blir riktigt bra.
  • 2019-11-06

Jacob N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Gick till Camilla för problem i rygg, höft och ljumskar och hon visste direkt vad felet var. Efter 2 behandlingar så känns det redan betydligt bättre och är smärtfri.

Fick också ett mycket trevligt och proffessionellt bemötande! Läs mer
    2019-11-06 Camilla W svarar Jacob N
    Alltid lika roligt när jag kan hjälpa till och besvären försvinner så snabbt. Men du hade ju också bra förutsättningar för att bli snabbt bra. Tack för dina fina ord.

Götgatan 60, 1/2 trapp, 118 26 Stockholm