Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 18 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för.

Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden. På kliniken går det utmärkt att betala med SWISH eller kort, tyvärr kan jag inte ta emot kontanter.
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 101 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat

• 2019-04-14

Eva L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Om du som jag har problem med ryggen vill jag mycket varmt rekommendera Camilla. Jag hade aldrig tidigare besökt en naprapat, men kommer att gå tillbaka till Camilla om jag får värk igen. Efter tre behandlingar och ett helhetsperspektiv som jag sällan mött är jag mycket nöjd! Läs mer
    2019-04-16 Camilla W svarar Eva L
    Tack för de fina orden Eva. Jag tycker att man ska se hela människan, kropp, sinne och själ. Allt detta hör ihop. Varmt välkommen tillbaka när det blir dags igen.
  • 2019-04-07

Emmelie E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Besökte trevliga Camilla pga ryggskott. Efter 2 behandlingar kändes det mycket i bättre och jag fick även med mig råd för framtiden!
    Supernöjd med mina besök! Läs mer
    2019-04-09 Camilla W svarar Emmelie E
    Tack själv! Jag tycker att det är viktigt att du har redskap även när du inte är hos mig.
  • 2019-04-04

Daniel Garcia R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla behandlade mig för min huvudvärk. Från första mötet kände man en skön och avslappnad stämning.
    Efter första behandlingen insåg man dessutom att det finns en hög kompetens samt en stark vilja att få en att må bättre.

Camilla är en grym naprapat helt enkelt!! Läs mer
    2019-04-04 Camilla W svarar Daniel Garcia R
    Tack Daniel! Min drivkraft är när du blir bättre och det även syns på dig. Du är varmt välkommen när hjälp behövs.
  • 2019-03-26

Tina C skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag har varit hos många naprapater och efter två besök ser jag Camilla som den bästa hittills. Hon är också mycket trevlig. Läs mer
    2019-03-27 Camilla W svarar Tina C
    Jag tackar ödmjukast, vilken komplimang!
  • 2019-03-23

Monica S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Snabb och kunnig. Mycket glad och trevlig. Har öppet på lördag också det är helt underbart. Är helt avslappnad och helt återställd. Läs mer
    2019-03-26 Camilla W svarar Monica S
    Glad att du är nöjd. Ja, lördagar är en riktigt bra dag att ha öppet.
  • 2019-03-16

Tove A skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag hade akut ryggskott och fick akupunktur och laser samt massage av medicinsk natur. Personligt och professionellt bemötande. Har nu blivit mycket bättre efter tre behandlingar. Läs mer
    2019-03-19 Camilla W svarar Tove A
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Du är varmt välkommen tillbaka när det finns behov igen.
  • Malena R

2019-03-14

Malena R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    En naprapat som vet vad hon gör. Camilla förklarar i förväg hur hon tänker behandla och varför. Efter de fyra behandlingar hon sa att det skulle ta så underströk hon att nu måste jag jobba vidare med egna övningar för att hålla problemet i schack. Det känns rättvist - och ekonomiskt. Det gick snabbt att få en akuttid och lokalen ligger nära allmänna kommunikationer. Läs mer
    2019-03-14 Camilla W svarar Malena R
    Tack för dina fina ord, det värmer. Jag tycker att det är viktigt att vara helt ärlig med vad jag kan göra och vad du som kund måste göra.
  • 2019-03-13

Kristina W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Köpte naprapatbehandling för problem med ryggskott. Blev artigt och glatt bemött. Eftersom jag aldrig varit hos någon naprapat tidigare så var min enda förväntan att bli bättre i ryggen vilket jag tycker att jag blivit. Läs mer
    2019-03-14 Camilla W svarar Kristina W
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord, det uppskattas. Behöver du min hjälp i framtiden är du varmt välkommen.
  • 2019-03-10

Christina C skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte naprapat för att få hjälp med min onda rygg. Jättefint bemötande av Camilla. Jag fick hjälp och känner mig bra efter två behandlingar. Kan verkligen rekommendera Camilla Westling! Läs mer
    2019-03-12 Camilla W svarar Christina C
    Tack snälla, du är varmt välkommen tillbaka om ryggen skulle krångla igen.
  • Eva W

2019-03-09

Eva W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag hade blivit rekommenderad Camilla av en vännina. Jag blev varmt bemött och fick förtroende på en gång. Vi pratade igenom vad jag behövde och efter två gånger känner jag mig mycket bättre. Nu har jag äntligen hittat en naprapat jag kommer fortsätta att gå till.. Jag kan varmt rekommendera Camilla! Läs mer
    2019-03-09 Camilla W svarar Eva W
    Att känna förtroende är viktigt för mig och jag jobbar för att du ska känna dig trygg. Du är varmt välkommen när du behöver mig! Tack för dina fina ord, det värmer.
    Eva B, Camilla W gillar detta
  • 2019-02-26

Helen R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev rekommenderad till Camilla av en arbetskollega.
    Bokade en tid pga långvarig smärta i axlar rygg och nacke ( diskbråck) . Efter bara två behandlingar så har jag redan blivit mycket bättre.
    Camilla går noggrant igenom alla smärt problem och börjar sen behandlingen. Hon är en jätte trevlig och jätte duktig Naprapat som jag varmt kan rekommendera.
    Där tänker jag fortsätta min behandling.
    / Helen Läs mer
    2019-02-27 Camilla W svarar Helen R
    Tack för dina fina ord, det värmer verkligen. Du är mer än välkommen tillbaka när du behöver min hjälp.
  • Maria V

2019-02-26

Maria V skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Som rätt nyinflyttad till Stockholm är det svårt att veta vilken naprapat man ska vända sig till. Googlade lite och fick träffar på Westling. Chansade och bokade en tid. Det kommer jag aldrig att ångra! Camilla är en superduktig och trevlig naprapat som jag rekommenderar varmt till alla. Efter 3 besök är axlar och rygg så mycket bättre!! :) Läs mer
    2019-02-26 Camilla W svarar Maria V
    Vi får tacka Google :-) Jag blir så ödmjuk när nya patienter kommer till mig och vill ha min hjälp. Du är så varmt välkommen igen!
  • 2019-02-19

Ingela J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick akut problem med smärta mellan skulderbladen upp mot nacken. Letade efter en naprapat och hittade Camilla som hade väldigt bra betyg. Bokade in en tid till dagen efter. Kom dit med hög smärta och ut med ett leende och smärtfri. Helt otroligt! Camilla är lyhörd och väldigt skicklig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-19 Camilla W svarar Ingela J
    Det är alltid roligt när behandlingen ger så omedelbar effekt vilket den verkligen gjorde på dig. Tack för de fina orden!
  • Anton R

2019-02-12

Anton R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Bra behandling och pris och ligger nära tunnelbana Läs mer
    2019-02-12 Camilla W svarar Anton R
    Tack! Ja, 70 meter från tunnelbanan är väldigt nära och bra.
  • 2019-02-08

Jennifer P skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte hjälp för smärta mellan skuldrorna. Camilla var väldigt professionell och trevlig. Jag var där två gånger och smärtan försvann redan efter första gången, andra var ett återbesök med uppföljning. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-09 Camilla W svarar Jennifer P
    Ibland är det lättare att få bukt med smärtan och i ditt fall gick det fort. Tackar för dina fina ord.
  • 2019-02-05

Maria L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Med stort engagemang och med fokus på helhet gör hon underverk med sina händer. Läs mer
    2019-02-05 Camilla W svarar Maria L
    Att kunna ha en dialog tillsammans gör mitt jobb så mycket enklare. För mig är helheten jätteviktig och även förståelsen varför saker är som de är. Tack för dina fina ord!
  • 2019-02-03

Karolina S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Av en slump hamnade jag hos Camilla för akut behandling av ryggsmärta. Eftersom det var mitt första besök hos en naprapat visste jag inte riktigt vad jag kunde förvänta mig. Camilla var otroligt professionell och guidade mig igenom hela behandlingen. Hon såg till helheten och jag fick massor av bra tips och råd! Efter tre besök var jag som en ny människa! Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-05 Camilla W svarar Karolina S
    Tack för dina fina ord. Det är alltid lite speciellt när det kommer någon som inte har varit till en naprapat. Vi utgjorde ett bra team du och jag.
  • Kristina S

2019-02-01

Kristina S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Skadade mig i ryggen efter ett fall i en yttertrappa och slog mig rejält .Efter att ha gått till sjukgymnast i 2 veckor med mer eller mindre kraftig smärta i ryggen och en sjukskrivning ( arbetar som barnmorska) . Googlade på naprapater , fick upp Camilla Westling. Ringde upp Camilla , blev fantastiskt och trevligt bemöttf.Fick en tid dagen efter. Blev mkt trevligt bemött och proffsionellt när jag kom första gången. Camilla inform om behandlingen mkt bra och undersökte mig noggrant. Camilla tog noggran anamnes innan undersökningen. Kände mig lugn trygg och med mindre smärta efter behandlingarna.Fantastiskt möte med Camilla så mina förväntningar infriades verkligen. Fantastiskt möte med en mycket proffesionell och mänsklig naprapat. Läs mer
    2019-02-02 Camilla W svarar Kristina S
    Tack Kristina! Det är inte roligt när man får en stötskada efter ett fall. Som du fick uppleva så gör lasern gör underverk på sådana problem. Lycka till med den forsatta läkningen.
  • 2019-01-23

Gunilla B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag fick en rekommendation från min dotter ( som var supernöjd ) att besöka Camilla för hjälp med domningar i min vänstra arm, som nu efter 2 behandlingar
    känns mycket bättre! Så jag är mycket nöjd med behandlingen! Camilla är väldigt skicklig, talar om vad hon gör och varför, dessutom är hon jättetrevlig & glad!
    Gunilla B. Läs mer
    2019-01-23 Camilla W svarar Gunilla B
    Tack för ditt fina omdöme. Bästa betyget är när föräldrarna blir rekommenderade att komma till mig och gör det.
  • 2019-01-21

Alexandra B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag var hos Camilla för behandling av spänningar i nacke och axlar (med huvudvärk och lock för öronen). Jag jobbar vid dator hela dagarna och får problem med jämna mellanrum. Har varit hos andra naprapater tidigare, men inte fått någon varaktig effekt av behandlingen, så det bör nog sägas att mina förhoppningar var högre än mina förväntningar. Men behandlingen hos Camilla var något annat. Efter tre besök är värken borta och jag vet hur jag kan förebygga den. Camilla är supertrevlig, professionell och skicklig och jag kan verkligen rekommendera ett besök hos henne! Läs mer
    2019-01-22 Camilla W svarar Alexandra B
    Tack för din rekommendation! Att få effekt efter varje behandling tycker jag är viktigt samt att det håller länge. Njut av att din huvudvärk är borta.
  • 2019-01-12

Alexandra S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Supernöjd med mitt besök hos Camilla, kände en förbättring redan efter första besöket. Dragits med besvär och värk i nacke och huvud i flera år och hon lyssnade in, förstod och behandlade mig utifrån mina förutsättningar. Professionell och otroligt trevlig, rekommenderar henne varmt. Kommer aldrig gå till någon annan naprapat. Läs mer
    2019-01-15 Camilla W svarar Alexandra S
    Tack för dina fina ord. Jag tycker att det är riktigt roligt att jobba med huvudvärk, en bra utmaning varje gång.
  • 2019-01-11

Pauline S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Från att nästan inte kunna lyfta min bebis till att direkt efter känna mig som en ny människa! Så glad att Camilla fixade min rygg efter ett riktigt dåligt snedlyft av barnvagnen.
    Kan varmt rekommendera!! Läs mer
    2019-01-12 Camilla W svarar Pauline S
    Tack själv! Alltid roligt att kunna hjälpa när det är akut.
  • 2018-12-15

Lina F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Fick rekommenderat att gå till Camilla av en vän, för att se över smärta i ländryggen. Camilla är noggrann och proffsig. Fräsch mottagning centralt på Södermalm. Rekommenderar! Läs mer
  • Stina F

2018-12-05

Stina F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Supertrevlig och effektiv behandling. Återkommer mer än gärna! Läs mer
  • 2018-11-29

Isabella D skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Världens bästa naprapat! Sjukt begåvad och verkligen lyhörd. Jag gick dit 2 gånger och känner redan av att jag fått bukt på mitt ryggskott. Rekommenderas verkligen starkt. Man känner en extrem trygghet med camilla.
    Keep doin your thing ✌🏻 Läs mer
  • 2018-11-26

Linn S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Bra och snabb hjälp! Dessutom är Camilla hur härlig som helst. Läs mer
  • 2018-11-19

Tiina G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte hjälp på grund av smärtan i armen och axlarna. Fick laserbehandling, massage och tejpning. Efter första gången försvann smärtan. Supernöjd! Fint bemötande. Läs mer
  • 2018-10-11

Özlem K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev rekommenderad av några i min omgivning att gå till Camilla . Hon är duktig, hon lyssnade på mig och behandlade mina problem. Hon gav mig tips på vad jag kunde göra och det tog jag till mig 😊 Läs mer
  • 2018-10-07

Petra B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag hittade Camilla när jag sökte efter naprapat i närheten av mitt jobb, då jag gått med nackvärk i några veckor. Camilla föreslog två besök och besvären försvann! Om jag får problem igen kommer jag definitivt gå tillbaka till Camilla. Bonus att hon är rolig och trevlig! Läs mer
  • 2018-10-07

Maria K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mycket trevligt bemötande! Kan varmt rekommenderar Camilla. Läs mer
  • 2018-09-19

Arivan T skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag hade i ca 1 månad gått runt med väldig tung huvudvärk, så pass illa att det påverkade mitt arbete. Läkarna kunde inte riktigt hitta vart felet låg, och jag kände en enorm frustration. Jag tänkte att jag testar hos en naprapat - och jag är så GLAD att jag hamnade hos Camilla! Jag var hos henne en tisdag och dagen därpå hade huvudvärken släppt!! Problemet låg nämligen i mina spända käken... Camilla lyssnade verkligen på mina problem och behandlade mig utifrån det. Världens bästa och trevligaste naprapat! Läs mer
  • 2018-09-17

Jenny E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Rekommenderar alla att gå till Camilla Westling! Otrolig proffsig och kunnig på det hon gör. Uppskattade även att hon var så duktig på att förklara vad som egentligen händer i ryggen och hur man i framtiden ska göra för att inte hamna i den sitsen igen. Hon vill verkligen ens allra bästa och bjuder på all den värdefulla kunskapen hon har! Läs mer
  • Tanja M

2018-09-11

Tanja M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    När jag kom in till mottagningen och beskrev mina besvär kände jag att Camilla lyssnade och ställde följdfrågor för att få en helhetsbild. När hon sedan satta igång med behandlingen mot mina smärtor i rygg/nacke/arm kände jag för första gången på 10år en lättnad i nacken, och efter tre behandlingar kan jag inte med ord beskriva den lättnad jag känner. Jag kan varmast rekommendera Naprapat Westling då du inte bara blir behandlad där du upplever din smärta, utan får istället en helthestbild och förståelse varifrån smärtan har sitt ursprung och behandling därefter för ett långsiktigt resultat. Läs mer
  • Ann Ö

2018-09-10

Ann Ö skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev så glad att jag "hittade" Camilla. När en troligen utbuktande disk gjorde livet besvärligt för mig hjälpte Camillas behandlig mycket. Med laser, nålar, skanlab (min favorit) m.m fick jag bra smärtlindring. Camilla är mycket trevlig och framförallt en kunnig naprapat. Jag kan varmt rekommendera henne till dig som läser det här. Läs mer
  • 2018-09-08

Nina E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kan klart rekommendera Camilla! Otroligt kunnig och min smärta i nacken minskade drastiskt efter första besöket. Läs mer
  • 2018-09-05

Therese L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Spänningar i nacken som ledde till huvudvärk. Resultat redan efter en gång! Läs mer
  • Charlotte L

2018-09-05

Charlotte L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Behövde akut behov med skuldran och blev rekommenderad att gå till Camilla. Jätteduktig, proffsig och avkännande. Märkte stor skillnad redan efter första gången. Många bra metoder och tips. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-01

Karl W skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla behandlade mig för ett akut ryggskott. Jag bokade online dagen innan och allt var väldigt smidigt. Camilla var effektiv, trevlig och kompetent och min rygg var mycket bättre direkt efteråt utan behov av en andra behandling. Läs mer
  • 2018-08-30

Emma P skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Trevlig och mycket kunnig! Noggrann och lyssnar in på ens behov. Läs mer
  • 2018-08-29

Sofie J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Gillar konceptet med nålar och laser. Tog två behandlingar och kroppen kändes redan bättre efter första behandlingen. Jag fick även tips på bra rörelseövningar. Kompetent och hittade mina problemområden direkt. Försökte inte "sälja" in fler behandlingar som jag tidigare upplevt. Rekommenderar!! Läs mer
  • 2018-07-01

Pauline K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Supertrevlig och duktig! Redan efter första besöket märkte jag en enorm skillnad! Läs mer
  • 2018-06-30

Jonas H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Proffsig och påläst. Flera bra metoder som laser och nålar för att lösa de problem jag haft under lång tid. Läs mer
  • 2018-06-27

Matilde H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev tipsad om Camilla då jag hade ont i min höft och är verkligen nöjd med den behandling jag fick. Hon är öppen och mycket trevlig! Läs mer
  • 2018-06-16

Silvia S skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag har fått behandling för min backsida lår. Camilla har varit väldigt profisionell och duktig i behandlingen. Har gått 3 gånger och smärtan har verkligen lagt sig sen tidigare.
    Rekomenderar Camilla! Jätteduktig och kunnig naprapat. Läs mer
  • 2018-06-08

Oliver G skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Behandlades för nackspärr och det kändes mycket bättre efter behandlingen. Camilla bemöter en mycket vänligt, entusiastiskt och inger förtroende. Vilket hon backar upp med mycket skicklighet som naprapat. Man hamnar i goda händer! Läs mer
  • 2018-05-30

Magnus L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte till Camilla för smärtor i ländryggen och efter att ha blivit felbehandlad av en annan naprapat kände jag även smärta i ischiasnerven vilket stundtals var så illa att jag fick ta pauser när jag stod och lagade mat.

När jag sökte till Camilla hade jag väldigt höga förväntningar eftersom jag nu verkligen var noggrann med vilken naprapat jag skulle vända mig till och jag läste väldigt ingående om henne och hennes behandling på hennes hemsida, jag läste alla recensioner som fanns om henne och jag kontaktade henne även på telefon innan jag beslöt mig för att boka en tid hos henne.

Jag blev bemött av Camilla på ett väldigt professionellt men ändå personligt sätt. Camilla är väldigt positiv, framåt och lätt att prata med vilket känns bra när man har ont.

Redan efter första behandlingen hos Camilla märktes stor skillnad och hon har verkligen många vertkyg i sin verktygslåda som hon använder på ett utmärkt sätt som komplement till sina händer och efter ett antal behandlingar känner jag mig nu helt återställd vilket jag är oerhört tacksam för.

Jag rekommenderar verkligen Camilla Westling till alla som behöver förstklassig naprapatbehandling! Läs mer
  • 2018-05-21

Mattias P skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är en skicklig naprapat som tack vare sitt pedagogiska sätt fått mig att känna mig helt lugn i allt hon gjort. Hon är duktig på att förklara och verkar påläst om nya rön. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Joel F

2018-05-20

Joel F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Hade ryggbesvär och sökte mig till Camilla som hjälpte med smärlindring och behandling med hjälp av laser, akupunktur och massage. Redan samma dag kändes stor skillnad och jag kunde sitta och gå med mindre besvär! Läs mer
  • 2018-05-15

Tobias J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Väldigt trevlig och proffsig. Kunnig inom området.
    Besökt Camilla vid två tillfällen p ga av skada i nacken. Båda gångerna har jag blivit av med smärtan. Väldigt nöjd med behandlingarna.

Rekommenderas starkt! :) Läs mer
  • 2018-05-11

Ove N skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mycket nöjd med behandlingen. Trevligt bemötande och bra behandling som hjälpte mig med mitt ryggskott. Bra att även få lite övningar för att snabba på läkningen. Läs mer

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm