Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Naprapat Westling!

Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 16 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ av problem du söker för.

Jag undersöker, bedömer, behandlar och lär dig enkla övningar som förebygger smärta i längden. På kliniken går det utmärkt att betala med SWISH eller kort, tyvärr kan jag inte ta emot kontanter.
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Camilla Westling Leg Naprapat

• Henric M
    Henric M skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Trevligt bemötande och jag fick god hjälp med min stela nacke och huvudvärk.
  • Elin B
    Elin B skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Mkt professionell, kunnig och trygg med en behaglig personlighet.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Kan verkligen rekommendera Camilla! Hon gjorde underverk med min rygg. Mycket bra service och ett trevligt bemötande. Toppklass!
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är både duktig på sin sak och supertrevlig. Jag har gått till henne med problem med smärta och stelhet i nacke och rygg och är så mycket bättre efter det. Rekommenderar henne varmt!
  • Sara K
    Sara K skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är mycket kunnig, positiv och engagerad i mig som patient. Sökte för ett svullet och ömt knä som blev mycket bättre redan efter första behandlingen. Av bara farten behandlande hon samtidigt några andra småskavanker med gott resultat!
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jätteduktig och trevlig naprapat! Rekommenderar varmt.
    /Ingela
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag sökte upp Camilla på rekommendation från en god vän. Camilla är mycket trevlig och jag blev av med mina besvär i nacken så jag är nöjd.
  • Petra L
    Petra L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jättesmidig och bra information på hemsidan. Lätt att få en tid och väldigt proffsigt bemötande.
  • Victor F
    Victor F skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Jag blev varmt rekommenderad att gå till Camilla av en kollega. Redan efter första besöket var jag helnöjd med resultatet. En trevligare och mer kunnig naprapat får man verkligen leta efter, fortsättningsvis kommer även jag att rekommendera henne.
  • Maria L
    Maria L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Camilla är en väldigt proffsig naprapat som ser en helhet i människan som kliver in i rummet. Jag har haft problem med nackspärr och ryggont och löpande fått behandling. Hon möter alltid med ett leende och ger en konkret och effektiv behandling. Hon ger ett varmt intryck i en rätt så utsatt situation. Mina bästa rekommendationer/Maria
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Väldigt bra bemötande. Lyhörd och proffsig.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Camilla Westling Leg Naprapat
    Får hjälp med värk i nacke och skuldra. Otroligt trevlig och lyssnande naprapat.

Götgatan 62 2 tr, 118 26 Stockholm