Rehabkliniken

Västmannagatan 40, 113 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Rehabkliniken!
På Västmannagatan 40 nära Odenplan hittar du Rehabkliniken. Vi på Rehabkliniken har varit i branschen sedan 1991 och har sedan dess kommit att bli en av Sveriges ledande kliniker inom manuell behandling. Med över 12.000 behandlingar varje år ser vi till att skräddarsy din behandling helt efter dina behov.

När du kontaktar oss kan du alltid räkna med att få snabb hjälp då vi vet hur viktigt det är att komma igång snabbt. Våra behandlingar som du kan läsa mer om på vår hemsida är naprapatbehandling, stötvågsbehandling, massagebehandling och kostrådgivning. Vi tar hand om dig oavsett om du är privatperson eller ett företag som söker friskvårdssamarbete.

Vi har genom åren hjälpt ett antal olika försäkringsbolag, statliga förvaltningar samt idrottsföreningar. Varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 86 kunder tycker om Rehabkliniken

• 2020-08-03

Jeanette N skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag sökte hjälp för nackspärr. Fick tips av en kollega om Mats Emilson. Har gått ett antal gånger. Känner att jag får den hjälp jag behöver för att slippa att ha ont. Känner att man alltid blir välbemött. Läs mer
  • 2020-08-03

Kasrin D skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är superproffsig och kunnig. Har hjälpt mig genom diverse krämpor och skador i många år. Rekommenderas varmt, särskilt till idrottsutövare! Läs mer
  • 2020-07-28

Mikael K skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Ont! Mats! Inte ont. Läs mer
  • Kner N

2020-07-26

Kner N skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Behandling hos Mats jättebra så nöjd Läs mer

Tom E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats har hjälpt mig med allt från problem med ryggen till fot skada efter MC olycka. Kunnig och försöker att alltid göra tid för en så fort som möjligt. Rekommenderar starkt! Läs mer

Jonas J skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Väldigt trevligt bemötande och jätteduktig naprapat! Läs mer

Helen K skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Rehabkliniken - Mats Emilsson är väldigt erfaren, kompetent och förtroendeingivande vid naprapatbehandlingar. Jag känner mig trygg vid behandling och jag kan varmt rekommendera Rehabkliniken - Mats Emilsson!
    100% nöjd kund. Läs mer
  • 2020-07-11

Margaretha L skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken
    Har fått utmärkt nästa låt behandling och som alltid trevligt och professionellt mottagande. Läs mer
  • 2020-07-05

Helene C skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken
    Napratbehandling för besvär i rygg, höfter o axlar. Läs mer
  • 2020-07-03

Marta B skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken
    Har gått hos Malin i några månader pga spänningshuvudvärk. Malin har varit jättebra i sin behandling av mina besvär, både i hennes bemötande, behandlingen i sig och i de tips och råd som hon ger.
    Har även fått jättefin hjälp med andra spänningar och muskelbesvär som dykt upp på vägen, och tycker att hon är ärlig i sitt avgörande hur ofta man behöver komma in på behandling.

(Enda klagomålet jag har är med en annan kollega som svarade i telefon vid en avbokning - väldigt otrevligt och oförstående bemötande från den personen.) Läs mer
  • 2020-05-12

Anna L skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Förutom att vara en mycket skicklig naprapat, har Mats ett väldigt fint bemötande vilket gör att det alltid är trevligt att komma dit. Läs mer
  • 2020-05-09

Madeleine B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har gått hos Mats av och till i flera år. Hans behandlingar känns trygga och ger alltid resultat och välbefinnande. Han har ett varmt och positivt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-07

Linn M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Naprapatbehandling. Trevlig, proffsig och effektiv. Förtroendeingivande och tog en på allvar. Plus i kanten för att förstå vad endometrios var och att det kan påverka ens mående! Läs mer
  • 2020-04-01

Björn W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket trevligt bemötande och proffsig behandling. Personligt och effektivt! Läs mer
  • 2020-03-27

Kaj H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Magic Mats har magiska händer. Ingen annan naprapat kommer åt rätt punkter som Mats. Han löser upp de sämsta ryggarna snabbast av alla naprapater jag träffat. Dessutom är han väldigt trevlig. Rekommenderar Mats varmt! Läs mer
  • 2020-03-27

Jonas E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Bästa naprapaten jag varit hos, kommer aldrig gå till någon annan. Proffsig, lösningsinriktad och positiv. Jag kan verkligen rekommendera Mats. Läs mer
  • 2020-03-26

Göran Å skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Stel i rygg och skulderblad , kombier i ett nafs efter några behandlingar
    Det trevligt är det också att gå till Mats Läs mer
  • 2020-03-22

Ann-sofie H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag fick migrän mellan 20 -25 års ålder. I början kom den ca en gång i månade men efter hand ökade den både i styrka och täthet. Under många år hade jag den två eller tre gånger i månaden. Jag låg då ofta tre dagar i sträck, hade svårt att gå upp o laga mat, gå på toaletten m.m. och i bland satt jag långa stunder framför toaletten och kastade upp. Jag har gått på olika läkarbesök, provat hjärnröntgen, testat olika behandlingar och ätit mycket mediciner men inget av detta har hjälpt. För några år sedan fick jag tips av en arbetskamrat att prova naprapat.

Hos naprapaten fick reda på att jag har en skada i nacken, troligen en whiplash skada, och därav kommer min migrän. Hos denne naprapat har jag gått en längre period och successivt blivit bättre och bättre. Migränanfallen kom betydligt mera sällan och när de kom var de inte lika kraftiga. Av någon anledning har jag inte kunnat fortsätta hos denne naprapat och därför inte gått på behandling under närmare ett år. Det senaste halvåret har jag upplevt att min migrän återkommit oftare igen och ökat i styrka jag fick då tips om att gå till Mats Emilsson på Rehabteamet. Där fick jag ungefär samma behandling som hos min tidigare naprapat, och tänk, min migrän försvann omedelbart och har inte återkommit sedan dess. Nu har jag gått tre behandlingar och skall göra ett uppehåll på några veckor innan nästa återbesök och jag är bra i mitt huvud. Behandlingen hos Mats har gett ett fantastiskt bra resultat och jag är jätteglad.

Jag har blivit bra bemött av Mats som visat stor förståelse för mina problem./Ann-Sofie Hällberg Läs mer
  • 2020-03-21

Sanna T skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Har gått hos Mats på Rehabkliniken i nästan 2 års tid och är supernöjd. Inledningsvis handlade det om rehabilitering av höft/knä orsakat av löpning och Mats hjälpte mig komma till rätta med de problemen. Nu sker behandlingen reglebundet i förebyggande syfte. Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2020-03-15

Sarah L skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Med ett tungt fysiskt arbete som bagare så har jag fått mycket hjälp att kroppen fungerar. Min spänningsmigrän är helt borta och nu som gravid i v38 går jag fortfarande regelbundet och kroppen mår så himla bra att få lite hjälp när magen växer så mycket. Läs mer
  • 2020-03-13

Annika M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har gått några gånger hos Mats pga besvär med nacken och fått mycket proffsig hjälp! Det har känns både tryggt och trevligt hela tiden - rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-11

Susanne B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Naprapatbehandling för nackbesvär.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-11

Fredrik W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Naprapat behandling, hittar alltid felet på mig och sätter i rätt åtgärder! Jag rekommenderar verkligen Mats som Naprapat! Läs mer
  • Jenny L

2020-03-11

Jenny L skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag kan starkt rekommendera Mats Emilsson. Han är kompetent och kunnig och väldigt mån om mig som kund. Han ser till helheten och är genuint intresserad av att förbättra och utveckla. Läs mer
  • 2020-03-10

Birgitta N skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Det har varit en mycket positiv upplevelse. Min onda rygg och mitt krånglande ben känns mycket bättre. Läs mer
  • 2020-01-10

Elin O skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Bra bemötande och hjälp. Kändes tryggt under behandlingen och upplever att den gett ett bra resultat. Läs mer

Erik B skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Köpte behandling som jag väldigt nöjd med. Bemötandet var över förväntan och fick mig att vilja komma tillbaka nästa gång jag behövde hjälp. Läs mer

Daniel L skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Anton är väldigt duktig och tog väl hand om mina problem, kan varmt rekommendera! Läs mer

Carl L skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Mycket bra och professionellt bemötande. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-12-04

Ylva H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag köpte naprapatbehandling, återbesök. Mats Emilsson är lyhörd och mycket duktig. Läs mer
  • 2019-11-27

Jesse L skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Återkommande naprapatbesök hos Cecilia Gransten.
    Så nöjd med både kunskap, behandling, medlyssnande och 100%ig servicenivå! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Patrick A

2019-11-26

Patrick A skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Jag har besökt Rehabkliniken och Cecilia Gransten både för vadproblem och piriformis / ischias.
    Varje gång med utmärkt resultat. Cecilia är kunnig och pedagogisk. Läs mer
  • Åsa T

2019-11-22

Åsa T skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har varit hos många naprapater, men ingen tidigare som använder samma metod som Mats. Han är väldigt proffsig i sitt yrkesutövande och så trevlig i sitt bemötande. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Läs mer

Nicole B skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Kom dit med "ont i knät"
    Fick en noggrann undersökning av knät och ett utlåtande som bekräftade det vi misstänkte.
    Bra tips på rehabövningar och riskfaktor i fortsatt idrottande.
    Kände mig trygg och bekväm. Läs mer

Annika M skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Hade ont i ryggen och ville prova att gå till en Naprapat. Blev tipsad om Cecilia av en kollega och har fått ett fantastiskt bemötande. Ryggontet är borta och jag har fått övningar som skall förhindra att det kommer tillbaka. Läs mer

Christina C skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Mycket kunnig och inlyssnande naprapat med hjärtat på rätta stället! Läs mer

Daniel A skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Kvartalsvisa naprapatbehandlingar i förebyggande syfte som alltid är bra. Läs mer

Alessandro S skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är den bästa naprapat. Han är väldigt professionell, lyhörd och uppmärksam. Jag rekommendera honom. Läs mer

Jan S skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Lysande! Bästa naprapat behandlingen i stan. Läs mer
  • Carin E

2019-11-19

Carin E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Trygg och proffsig behandling Läs mer

Ewa E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket kompetent och pedagogisk! Läs mer

Jessica R skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är otroligt professionell. Bästa naprapat jag besökt. Hittar problemen och åtgärdar effektivt, men är också informativ och ger råd hur jag själv kan underhålla mellan besöken.
    Rekommenderar honom till alla jag känner! Läs mer

Karin K skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har under flera år fått utmärkt behandling för rygg-,nack- och skulderbesvär. Hade höga förväntningar eftersom jag fått rekommendation genom arbetskamrater. Förväntningarna har helt infriats. Bemötandet är alltigenom professionellt och trevligt och jag upplever att mina besvär förbättras markant. Uppfattar min behandlare som väldigt skicklig,erfaren och kunnig.Får mycket bra råd och hjälp för den specifika värken och även i övrigt utifrån hans helhetssyn. Otroligt nöjd. Läs mer

Ingrid E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är en mycket kunnig och skicklig naprapat. Han har en helhetssyn i sin behandling. Man får ett mycket professionellt bemötande hos honom. Läs mer
  • Åsa W

2019-11-18

Åsa W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Toppen! Bra att få hjälp med att stävja smärta och goda tips om hur man kan förbättra sin hälsa! Läs mer
  • Louise M

2019-11-18

Louise M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    När jag kom till Mats Emilsson på Rehabkliniken hade jag smärta i rygg och nacke och hade fått lov att ta smärtstillande tabletter för att kunna sova. Efter den första behandlingen var det betydligt bättre. Efter den andra var jag helt smärtfri. Jag fick bra råd om övningar att göra hemma som har gett bra resultat direkt. Jag har fått ett mycket proffsigt och vänligt bemötande och har rekommenderat Mats vidare och kommer definitivt att komma tillbaka när behov uppstår. Läs mer
  • 2019-11-15

Mattias A skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Jag har varit på en förebyggande rehabilitering. Har blivit väldigt bra bemött. Naprapaten är mycket kunnig och kan ge en bra behandling. Tycker att mina förväntningar infrias på ett positivt sätt, blir alltid en bra effekt efter behandlingen. Det känns bra. Jag kan även få tips övningar och på träning som skulle passa för att förebygga problem och hjälpa mig att rehabilitera tidigare skador och problem. Tycker att Rehabkliniken och den hjälp jag får av naprapaten Cecilia Gransten är jättebra och den hjälper mig mycket. Tack. Läs mer
  • 2019-10-28

Karolina O skrev om Mikael Nordström en del av Rehabkliniken
    Alltid professionell och väldigt pedagogisk. Ger bra träningsövningar. Läs mer
  • Nanne B

2019-10-26

Nanne B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag bokade en massage och axel koll på min kära flickvän, för mats Emilsson är den mannen och massören jag litar på mest, har aldrig känt ett sådant starkt och välkomnande bemötande av någon annan massör innan. Jag har rekommenderat mats till många av mina egna klienter när jag då själv driver ett eget massage företag.

Det är inte bara en massage man får när man kommer till rehabkliniken. Alla på denna arbetsplats tar emot en med öppna armar har fräsch lokal och proffsiga produkter! När jag går till mats går jag inte till en massör jag kommer till en vän som tar hand om en. Finns inte en gång på de senaste 2 åren jag inte gått från mats med ett stor leende på läpparna och en god känsla i magen!

Mats du är fin!
    Nanne Bandefjord Läs mer
    Mats E gillar detta
  • Mats E

2019-10-26

Mats E skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken
    Fick hjälp av Malin för mitt ryggskott som efter hennes behandling var dom bort blåst. Proffsigt och bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Malin på Rehabkliniken! Läs mer
Mats Emilsson
Anton Hagberg