Rehabkliniken

Västmannagatan 40, 113 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Rehabkliniken!
På Västmannagatan 40 nära Odenplan hittar du Rehabkliniken. Vi på Rehabkliniken har varit i branschen sedan 1991 och har sedan dess kommit att bli en av Sveriges ledande kliniker inom manuell behandling. Med över 12.000 behandlingar varje år ser vi till att skräddarsy din behandling helt efter dina behov.

När du kontaktar oss kan du alltid räkna med att få snabb hjälp då vi vet hur viktigt det är att komma igång snabbt. Våra behandlingar som du kan läsa mer om på vår hemsida är naprapatbehandling, stötvågsbehandling, massagebehandling och kostrådgivning. Vi tar hand om dig oavsett om du är privatperson eller ett företag som söker friskvårdssamarbete.

Vi har genom åren hjälpt ett antal olika försäkringsbolag, statliga förvaltningar samt idrottsföreningar. Varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 73 kunder tycker om Rehabkliniken

• 2020-04-01

Björn W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket trevligt bemötande och proffsig behandling. Personligt och effektivt! Läs mer
  • 2020-03-27

Kaj H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Magic Mats har magiska händer. Ingen annan naprapat kommer åt rätt punkter som Mats. Han löser upp de sämsta ryggarna snabbast av alla naprapater jag träffat. Dessutom är han väldigt trevlig. Rekommenderar Mats varmt! Läs mer
  • 2020-03-27

Jonas E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Bästa naprapaten jag varit hos, kommer aldrig gå till någon annan. Proffsig, lösningsinriktad och positiv. Jag kan verkligen rekommendera Mats. Läs mer
  • 2020-03-26

Göran Å skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Stel i rygg och skulderblad , kombier i ett nafs efter några behandlingar
    Det trevligt är det också att gå till Mats Läs mer
  • 2020-03-22

Ann-sofie H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag fick migrän mellan 20 -25 års ålder. I början kom den ca en gång i månade men efter hand ökade den både i styrka och täthet. Under många år hade jag den två eller tre gånger i månaden. Jag låg då ofta tre dagar i sträck, hade svårt att gå upp o laga mat, gå på toaletten m.m. och i bland satt jag långa stunder framför toaletten och kastade upp. Jag har gått på olika läkarbesök, provat hjärnröntgen, testat olika behandlingar och ätit mycket mediciner men inget av detta har hjälpt. För några år sedan fick jag tips av en arbetskamrat att prova naprapat.

Hos naprapaten fick reda på att jag har en skada i nacken, troligen en whiplash skada, och därav kommer min migrän. Hos denne naprapat har jag gått en längre period och successivt blivit bättre och bättre. Migränanfallen kom betydligt mera sällan och när de kom var de inte lika kraftiga. Av någon anledning har jag inte kunnat fortsätta hos denne naprapat och därför inte gått på behandling under närmare ett år. Det senaste halvåret har jag upplevt att min migrän återkommit oftare igen och ökat i styrka jag fick då tips om att gå till Mats Emilsson på Rehabteamet. Där fick jag ungefär samma behandling som hos min tidigare naprapat, och tänk, min migrän försvann omedelbart och har inte återkommit sedan dess. Nu har jag gått tre behandlingar och skall göra ett uppehåll på några veckor innan nästa återbesök och jag är bra i mitt huvud. Behandlingen hos Mats har gett ett fantastiskt bra resultat och jag är jätteglad.

Jag har blivit bra bemött av Mats som visat stor förståelse för mina problem./Ann-Sofie Hällberg Läs mer
  • 2020-03-21

Sanna T skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Har gått hos Mats på Rehabkliniken i nästan 2 års tid och är supernöjd. Inledningsvis handlade det om rehabilitering av höft/knä orsakat av löpning och Mats hjälpte mig komma till rätta med de problemen. Nu sker behandlingen reglebundet i förebyggande syfte. Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2020-03-15

Sarah L skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Med ett tungt fysiskt arbete som bagare så har jag fått mycket hjälp att kroppen fungerar. Min spänningsmigrän är helt borta och nu som gravid i v38 går jag fortfarande regelbundet och kroppen mår så himla bra att få lite hjälp när magen växer så mycket. Läs mer
  • 2020-03-13

Annika M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har gått några gånger hos Mats pga besvär med nacken och fått mycket proffsig hjälp! Det har känns både tryggt och trevligt hela tiden - rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-11

Susanne B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Naprapatbehandling för nackbesvär.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-11

Fredrik W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Naprapat behandling, hittar alltid felet på mig och sätter i rätt åtgärder! Jag rekommenderar verkligen Mats som Naprapat! Läs mer
  • Jenny L

2020-03-11

Jenny L skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag kan starkt rekommendera Mats Emilsson. Han är kompetent och kunnig och väldigt mån om mig som kund. Han ser till helheten och är genuint intresserad av att förbättra och utveckla. Läs mer
  • 2020-03-10

Birgitta N skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Det har varit en mycket positiv upplevelse. Min onda rygg och mitt krånglande ben känns mycket bättre. Läs mer
  • 2020-01-10

Elin O skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Bra bemötande och hjälp. Kändes tryggt under behandlingen och upplever att den gett ett bra resultat. Läs mer

Erik B skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Köpte behandling som jag väldigt nöjd med. Bemötandet var över förväntan och fick mig att vilja komma tillbaka nästa gång jag behövde hjälp. Läs mer

Daniel L skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Anton är väldigt duktig och tog väl hand om mina problem, kan varmt rekommendera! Läs mer

Carl L skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Mycket bra och professionellt bemötande. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-12-04

Ylva H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag köpte naprapatbehandling, återbesök. Mats Emilsson är lyhörd och mycket duktig. Läs mer
  • 2019-11-27

Jesse L skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Återkommande naprapatbesök hos Cecilia Gransten.
    Så nöjd med både kunskap, behandling, medlyssnande och 100%ig servicenivå! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Patrick A

2019-11-26

Patrick A skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Jag har besökt Rehabkliniken och Cecilia Gransten både för vadproblem och piriformis / ischias.
    Varje gång med utmärkt resultat. Cecilia är kunnig och pedagogisk. Läs mer
  • Åsa T

2019-11-22

Åsa T skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har varit hos många naprapater, men ingen tidigare som använder samma metod som Mats. Han är väldigt proffsig i sitt yrkesutövande och så trevlig i sitt bemötande. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Läs mer

Nicole B skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Kom dit med "ont i knät"
    Fick en noggrann undersökning av knät och ett utlåtande som bekräftade det vi misstänkte.
    Bra tips på rehabövningar och riskfaktor i fortsatt idrottande.
    Kände mig trygg och bekväm. Läs mer

Annika M skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Hade ont i ryggen och ville prova att gå till en Naprapat. Blev tipsad om Cecilia av en kollega och har fått ett fantastiskt bemötande. Ryggontet är borta och jag har fått övningar som skall förhindra att det kommer tillbaka. Läs mer

Christina C skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Mycket kunnig och inlyssnande naprapat med hjärtat på rätta stället! Läs mer

Daniel A skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Kvartalsvisa naprapatbehandlingar i förebyggande syfte som alltid är bra. Läs mer

Alessandro S skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är den bästa naprapat. Han är väldigt professionell, lyhörd och uppmärksam. Jag rekommendera honom. Läs mer

Jan S skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Lysande! Bästa naprapat behandlingen i stan. Läs mer
  • Carin E

2019-11-19

Carin E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Trygg och proffsig behandling Läs mer

Ewa E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket kompetent och pedagogisk! Läs mer

Jessica R skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är otroligt professionell. Bästa naprapat jag besökt. Hittar problemen och åtgärdar effektivt, men är också informativ och ger råd hur jag själv kan underhålla mellan besöken.
    Rekommenderar honom till alla jag känner! Läs mer

Karin K skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har under flera år fått utmärkt behandling för rygg-,nack- och skulderbesvär. Hade höga förväntningar eftersom jag fått rekommendation genom arbetskamrater. Förväntningarna har helt infriats. Bemötandet är alltigenom professionellt och trevligt och jag upplever att mina besvär förbättras markant. Uppfattar min behandlare som väldigt skicklig,erfaren och kunnig.Får mycket bra råd och hjälp för den specifika värken och även i övrigt utifrån hans helhetssyn. Otroligt nöjd. Läs mer

Ingrid E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är en mycket kunnig och skicklig naprapat. Han har en helhetssyn i sin behandling. Man får ett mycket professionellt bemötande hos honom. Läs mer
  • Åsa W

2019-11-18

Åsa W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Toppen! Bra att få hjälp med att stävja smärta och goda tips om hur man kan förbättra sin hälsa! Läs mer
  • Louise M

2019-11-18

Louise M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    När jag kom till Mats Emilsson på Rehabkliniken hade jag smärta i rygg och nacke och hade fått lov att ta smärtstillande tabletter för att kunna sova. Efter den första behandlingen var det betydligt bättre. Efter den andra var jag helt smärtfri. Jag fick bra råd om övningar att göra hemma som har gett bra resultat direkt. Jag har fått ett mycket proffsigt och vänligt bemötande och har rekommenderat Mats vidare och kommer definitivt att komma tillbaka när behov uppstår. Läs mer
  • 2019-11-15

Mattias A skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Jag har varit på en förebyggande rehabilitering. Har blivit väldigt bra bemött. Naprapaten är mycket kunnig och kan ge en bra behandling. Tycker att mina förväntningar infrias på ett positivt sätt, blir alltid en bra effekt efter behandlingen. Det känns bra. Jag kan även få tips övningar och på träning som skulle passa för att förebygga problem och hjälpa mig att rehabilitera tidigare skador och problem. Tycker att Rehabkliniken och den hjälp jag får av naprapaten Cecilia Gransten är jättebra och den hjälper mig mycket. Tack. Läs mer
  • 2019-10-28

Karolina O skrev om Mikael Nordström en del av Rehabkliniken
    Alltid professionell och väldigt pedagogisk. Ger bra träningsövningar. Läs mer
  • Nanne B

2019-10-26

Nanne B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag bokade en massage och axel koll på min kära flickvän, för mats Emilsson är den mannen och massören jag litar på mest, har aldrig känt ett sådant starkt och välkomnande bemötande av någon annan massör innan. Jag har rekommenderat mats till många av mina egna klienter när jag då själv driver ett eget massage företag.

Det är inte bara en massage man får när man kommer till rehabkliniken. Alla på denna arbetsplats tar emot en med öppna armar har fräsch lokal och proffsiga produkter! När jag går till mats går jag inte till en massör jag kommer till en vän som tar hand om en. Finns inte en gång på de senaste 2 åren jag inte gått från mats med ett stor leende på läpparna och en god känsla i magen!

Mats du är fin!
    Nanne Bandefjord Läs mer
    Mats E gillar detta
  • Mats E

2019-10-26

Mats E skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken
    Fick hjälp av Malin för mitt ryggskott som efter hennes behandling var dom bort blåst. Proffsigt och bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Malin på Rehabkliniken! Läs mer
    Malin S gillar detta
  • 2019-10-24

Boris R skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken
    Jag tycker Malin Smith är en fantastiskt naprapat och hon bemöter en alltid på ett jätte trevligt humör så man själv blir glad.
    Alltid när man har haft problem med smärta i ryggen,nacken ja sjävla kroppen så har hon alltid löst det och gjort vardagen lättare för en, tack vare hennes skills som naprapat.
    Hela företaget är väldigt trevliga och glada så blir man bemöt också.
    Jag skulle varmt rekommendera Malin Smith till andra personer om dom är.i behov av att uppsöka naprapat.
    Malin är bäst!
    Hälsningar
    Boris Roos. Läs mer
    Malin S gillar detta
  • 2019-10-22

Catharina E skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Anton har en helhetssyn och tar hand om sina kunder professionellt men samtidigt väldigt engagerat. Han för alltid det lilla extra och har hjälpt mig massor mes min rygg och nacke. Läs mer
  • 2019-10-21

Niklas K skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Anton Hagberg har hjälp mig med både naprapatbehandling och massage. Rehabkliniken är mycket professionell. Anton, med dubbla utbildningar och ett inkännande och mycket förtroendeingivande sätt är den bästa behandlare jag träffat. Läs mer
  • 2019-10-18

Carl L skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Arbetsskada vid armbågen, blev professionellt och vänligt bemött under besöket och jag fick bra hjälp med mitt problem. Läs mer
  • 2019-10-18

Camilla E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats behandlade min rygg och nacke, vilka hade ett flertal låsningar, så att min normala rörlighet kom tillbaka. Jag har fullt förtroende för Mats kompetens och även om själva behandlingen inte alltid är så skön så gör det gott efteråt. Kan varmt rekommendera Mats! Läs mer
  • 2019-10-15

Martin B skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Alltid proffsiga och kompetenta medarbetare! Får alltid snabb och effektiv hjälp vid behov. Läs mer
  • 2019-10-14

Claes-Johan L skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Massage och naprapatbehandling
    Har varit på behandling ett flertal gånger och blir alltid proffsigt bemött. Reser mycket i arbetat och blir därför ofta sittande. Upplever spänningar och bitvis löparknä. Jag har fått den hjälp jag behöver för att kunna komma tillbaka i spåret.
    Rekommenderar gärna Anton och Michael! Läs mer
  • 2019-10-13

Veronica B skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Alltid lika bra och proffesionellt bemötande! Djupgående kunskap, bra behandlingar - Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-12

Sara K skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Hjälpte mig med min krånglande rygg och nacke! Läs mer
  • Anders D

2019-10-11

Anders D skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Hej
    Jag köper kontinuerligt behandling av Cecilia. Hon och Rehab är bland det bästa som hänt mig i vuxen ålder. Det är Cecilia tillsammans med Mats E som "hanterar" min kropp. De har tillsammans fått ordning på min infekterade hälsena. Cecilia har därefter kontinuerligt get mig naprapatbehandling. Jag gör detta i princip månadsvis och är oerhört nöjd med bemötande, genomförande och resultat. Det är inte ofta som jag får en ny relation (professionell) som jag ser kommer att vara långt in i framtiden, nu är det så. Så länge Cecilia ger naprapatbehandling kommer hon att var en naturlig del av mitt aktiva liv.

Ha det bäst
    Anders Läs mer
  • 2019-10-11

Lisa L skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Jag går regelbundet till Cecilia på Rehabkliniken för naprapatbehandling. Jag blir alltid mycket trevligt bemött och Cecilia är väldigt sympatisk. Hon är proffesionell och bra på det hon gör. Mina tidigare erfarenheter med andra naprapater har varit medelmåttiga. Cecilia är så mycket bättre än jag någonsin hade kunnat förvänta! Läs mer
  • 2019-07-04

Sunita S skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Proffsig och kunnig naprapat. Läs mer
    Anders D gillar detta
  • 2019-07-03

Mattias R skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Väldigt bra förmåga att hitta orsakerna till ens besvär och göra något åt dem. Antingen via behandling eller goda råd på egen rehab etc man kan göra hemma. Läs mer
Mats Emilsson
Anton Hagberg