Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Rehabkliniken

Rehabkliniken

Västmannagatan 40, 113 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Rehabkliniken!
På Västmannagatan 40 nära Odenplan hittar du Rehabkliniken. Vi på Rehabkliniken har varit i branschen sedan 1991 och har sedan dess kommit att bli en av Sveriges ledande kliniker inom manuell behandling. Med över 12.000 behandlingar varje år ser vi till att skräddarsy din behandling helt efter dina behov.

När du kontaktar oss kan du alltid räkna med att få snabb hjälp då vi vet hur viktigt det är att komma igång snabbt. Våra behandlingar som du kan läsa mer om på vår hemsida är naprapatbehandling, stötvågsbehandling, massagebehandling och kostrådgivning. Vi tar hand om dig oavsett om du är privatperson eller ett företag som söker friskvårdssamarbete.

Vi har genom åren hjälpt ett antal olika försäkringsbolag, statliga förvaltningar samt idrottsföreningar. Varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 25 kunder tycker om Rehabkliniken

• 2019-07-04

Sunita S skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Proffsig och kunnig naprapat. Läs mer
  • 2019-07-03

Mattias R skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Väldigt bra förmåga att hitta orsakerna till ens besvär och göra något åt dem. Antingen via behandling eller goda råd på egen rehab etc man kan göra hemma. Läs mer
  • Ewa-Lena R

2019-07-03

Ewa-Lena R skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Har idag besökt Rehabkliniken och Mats Emilsson -igen! Med lätta steg och ett leende på läpparna vandrar jag hemåt. Tusen tack för en superproffsig behandling av mitt onda knä och sviterna av en propp i vaden. Med din kunnighet ger du mig övningar och rekommendationer för att snabbt komma tillbaka och dessutom en kick för självförtroendet! Med er kunskap och proffesionalism lever ni upp till mina höga förväntningar! Ser fram emot när vi ses igen! Läs mer
  • Leo H

2019-07-02

Leo H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats har hjälpt mig med att bli av med migren
    Går regelbundet till Mats för att förebygga skador som kan uppstå genom min jobb som löpcoach och elitmotionär
    Mats är en glad och lyhörd person som ser till kundens bästa
    Kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • Marika B

2019-06-29

Marika B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats har ett personligt bemötande som jag gillar. Han är oerhört kompetent och jag uppskattar hans behandlingar med bl.a.s.k dropp-teknik och den speciella bänken han använder. Jag rekommenderar Mats varmt! Läs mer
  • 2019-06-26

Katarina W skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    En behandling. Jag blev väl bemött. Absolut. Trevligt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-06-18

Katharina S skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Kunnig och intresserad av att lösa problemet. Fick bra hjälp och blev smärtfri omgående. Läs mer

CHARLOTTE P skrev om Rehabkliniken
    Jag har varit på flera behandlingar hos Anders Dahlstrand och får alltid ett väldigt professionellt bemötande. Anders är oerhört kunnig, inlyssnande och är grymt duktig på att ta hand om skador och problem, oavsett om det sitter i nacke, höfter, knän eller rygg. Kan varmt rekommendera Anders! Läs mer

Max B skrev om Roger Jonsson en del av Rehabkliniken
    Alla var trevliga och kunniga, kommer fortsätta gå hit Läs mer

Alice A skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket kunnigt, personligt och professionellt bemötande.
    Fick stötvågsbehandling mot hälsporre. Läs mer

Anders J skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Var där för naprapatbehandling och fick mycket bra bemötande och samtidigt som Anders snabbt lokaliserade skadan och kunde ge behandling. Avlutade med akupunkturbehandling vilket gav bra effekt. Läs mer

Torbjörn C skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Bra bemötande och mycket professionella i sin analys och behandling. Läs mer

Lisa M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har varit hos Mats vid ett flertal tillfällen för naprapat-behandling. Han är erfaren, kunnig och intresserad. Jag är jättenöjd då han hjälpt mig med flera olika problem vid olika tillfällen.
    Mats kan jag varmt rekommendera, särskilt till dig som springer eller tränar! Läs mer

Maj R skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Jättefint bemötande och proffsig vård. Plus för tid snabbt! Läs mer

Tomas Z skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Jag köper tjänsten förebyggande hälsovård med fokus på naprapatbehandling. Anders ”kan ” och är alltid påläst vad gäller min kropp och tillämpar som komplement till traditionell naprapat behandling också akupunktur vilket fungerar väldigt bra! Kan varmt rekommendera Anders härigenom
    Med vänlig hälsning,
    Tomas Läs mer

Noemi B skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Bokade tid hos Rehabkliniken för behandling av smärta i nacke och rygg och kom då i kontakt med Anders som lyckades ta emot med kort varsel. Behandlingen var verkligen det jag behövde för att bli av med smärtan. Anders är helt fantastisk och mycket kunnig. Fick även tips och råd om hur jag kan förebygga smärta långsiktigt. Jag är otroligt nöjd med mitt besök. Kan starkt rekommendera Rehabkliniken, särskilt Anders Dahlstrand. Läs mer

Pauline R skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Fick snabbt akuttid för ryggont. Markant bättre direkt efter behandling. Proffsig och trevlig upplevelse. Läs mer

Veronikas E skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Bra hjälp med akut problematik och även planering för långsiktig rehabilitering. Läs mer
  • amanda b

2019-06-12

amanda b skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Har kommit med alla möjliga problem ex. Baksida lår, foten, skuldra.
    Har alltid blivit bemöt på ett proffsigt sätt och hjälpt mig med alla mina skador.
    Mats är kunning, ödmjuk och lyhörd. Läs mer
  • Lina H

2019-06-12

Lina H skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Gått för problem med rygg/nacke och fått akupunktur/stötbehandling och vanlig naprapatbehandling
    Alla har ett väldigt fint bemötande på kliniken
    Jag har fått råd och tips på saker jag kan göra själv hemma för att bli bättre och jag känner att Anders gör allt han kan för att jag ska få en fungerande kropp

I helhet är jag 100% nöjd, rekommenderar honom till fler av mina vänner och kollegor Läs mer

Sara M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket skicklig och trevlig kiropraktor. Återkommande patient. Läs mer

Sebastian Ö skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats Emilsson på Rehabkliniken har hjälpt mig med olika bekymmer som alla hade sitt ursprung i ryggen. Hade haft problem under längre tid men det fick Mats snabbt ordning på. Går nu löpande hos honom i proaktivt syfte och har inte haft några nya problem. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Sophia M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Har nu varit på två besök hos Mats och är väldigt nöjd med både hans proffsiga bemötande och behandlingen, känner redan resultat. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Martina A skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Det är aldrig jobbigt att gå till Mats för naprapatbehandling. Man blir väl omhändertagen och alla ens problem försvinner! Läs mer

Tom Y skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Naprapatbehandling

Jag har gått hos många naprapater genom åren men Mats är den absolut bästa jag har varigt hos.
    Varigt kund i många år nu och han gör så jag kan jobba vidare i livet både privat och i mitt jobb.

Rekommenderas! Läs mer
Mats Emilsson