Rehabkliniken

Västmannagatan 40, 113 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Rehabkliniken!
På Västmannagatan 40 nära Odenplan hittar du Rehabkliniken. Vi på Rehabkliniken har varit i branschen sedan 1991 och har sedan dess kommit att bli en av Sveriges ledande kliniker inom manuell behandling. Med över 12.000 behandlingar varje år ser vi till att skräddarsy din behandling helt efter dina behov.

När du kontaktar oss kan du alltid räkna med att få snabb hjälp då vi vet hur viktigt det är att komma igång snabbt. Våra behandlingar som du kan läsa mer om på vår hemsida är naprapatbehandling, stötvågsbehandling, massagebehandling och kostrådgivning. Vi tar hand om dig oavsett om du är privatperson eller ett företag som söker friskvårdssamarbete.

Vi har genom åren hjälpt ett antal olika försäkringsbolag, statliga förvaltningar samt idrottsföreningar. Varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 46 kunder tycker om Rehabkliniken

• Carin E

2019-11-19

Carin E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Trygg och proffsig behandling Läs mer

Ewa E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket kompetent och pedagogisk! Läs mer

Jessica R skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är otroligt professionell. Bästa naprapat jag besökt. Hittar problemen och åtgärdar effektivt, men är också informativ och ger råd hur jag själv kan underhålla mellan besöken.
    Rekommenderar honom till alla jag känner! Läs mer

Ingrid E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats är en mycket kunnig och skicklig naprapat. Han har en helhetssyn i sin behandling. Man får ett mycket professionellt bemötande hos honom. Läs mer
  • Åsa W

2019-11-18

Åsa W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Toppen! Bra att få hjälp med att stävja smärta och goda tips om hur man kan förbättra sin hälsa! Läs mer
  • Louise M

2019-11-18

Louise M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    När jag kom till Mats Emilsson på Rehabkliniken hade jag smärta i rygg och nacke och hade fått lov att ta smärtstillande tabletter för att kunna sova. Efter den första behandlingen var det betydligt bättre. Efter den andra var jag helt smärtfri. Jag fick bra råd om övningar att göra hemma som har gett bra resultat direkt. Jag har fått ett mycket proffsigt och vänligt bemötande och har rekommenderat Mats vidare och kommer definitivt att komma tillbaka när behov uppstår. Läs mer
  • 2019-11-15

Mattias A skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Jag har varit på en förebyggande rehabilitering. Har blivit väldigt bra bemött. Naprapaten är mycket kunnig och kan ge en bra behandling. Tycker att mina förväntningar infrias på ett positivt sätt, blir alltid en bra effekt efter behandlingen. Det känns bra. Jag kan även få tips övningar och på träning som skulle passa för att förebygga problem och hjälpa mig att rehabilitera tidigare skador och problem. Tycker att Rehabkliniken och den hjälp jag får av naprapaten Cecilia Gransten är jättebra och den hjälper mig mycket. Tack. Läs mer
  • 2019-10-28

KAROLINA O skrev om Mikael Nordström en del av Rehabkliniken
    Alltid professionell och väldigt pedagogisk. Ger bra träningsövningar. Läs mer
  • Nanne B

2019-10-26

Nanne B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag bokade en massage och axel koll på min kära flickvän, för mats Emilsson är den mannen och massören jag litar på mest, har aldrig känt ett sådant starkt och välkomnande bemötande av någon annan massör innan. Jag har rekommenderat mats till många av mina egna klienter när jag då själv driver ett eget massage företag.

Det är inte bara en massage man får när man kommer till rehabkliniken. Alla på denna arbetsplats tar emot en med öppna armar har fräsch lokal och proffsiga produkter! När jag går till mats går jag inte till en massör jag kommer till en vän som tar hand om en. Finns inte en gång på de senaste 2 åren jag inte gått från mats med ett stor leende på läpparna och en god känsla i magen!

Mats du är fin!
    Nanne Bandefjord Läs mer
    Mats E gillar detta
  • Mats E

2019-10-26

Mats E skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken
    Fick hjälp av Malin för mitt ryggskott som efter hennes behandling var dom bort blåst. Proffsigt och bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Malin på Rehabkliniken! Läs mer
    Malin S gillar detta
  • 2019-10-24

Boris R skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken
    Jag tycker Malin Smith är en fantastiskt naprapat och hon bemöter en alltid på ett jätte trevligt humör så man själv blir glad.
    Alltid när man har haft problem med smärta i ryggen,nacken ja sjävla kroppen så har hon alltid löst det och gjort vardagen lättare för en, tack vare hennes skills som naprapat.
    Hela företaget är väldigt trevliga och glada så blir man bemöt också.
    Jag skulle varmt rekommendera Malin Smith till andra personer om dom är.i behov av att uppsöka naprapat.
    Malin är bäst!
    Hälsningar
    Boris Roos. Läs mer
    Malin S gillar detta
  • 2019-10-22

Catharina E skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Anton har en helhetssyn och tar hand om sina kunder professionellt men samtidigt väldigt engagerat. Han för alltid det lilla extra och har hjälpt mig massor mes min rygg och nacke. Läs mer
  • 2019-10-21

Niklas K skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Anton Hagberg har hjälp mig med både naprapatbehandling och massage. Rehabkliniken är mycket professionell. Anton, med dubbla utbildningar och ett inkännande och mycket förtroendeingivande sätt är den bästa behandlare jag träffat. Läs mer
  • 2019-10-18

Carl L skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Arbetsskada vid armbågen, blev professionellt och vänligt bemött under besöket och jag fick bra hjälp med mitt problem. Läs mer
  • 2019-10-18

Camilla E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats behandlade min rygg och nacke, vilka hade ett flertal låsningar, så att min normala rörlighet kom tillbaka. Jag har fullt förtroende för Mats kompetens och även om själva behandlingen inte alltid är så skön så gör det gott efteråt. Kan varmt rekommendera Mats! Läs mer
  • 2019-10-15

Martin B skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Alltid proffsiga och kompetenta medarbetare! Får alltid snabb och effektiv hjälp vid behov. Läs mer
  • 2019-10-14

Claes-Johan L skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Massage och naprapatbehandling
    Har varit på behandling ett flertal gånger och blir alltid proffsigt bemött. Reser mycket i arbetat och blir därför ofta sittande. Upplever spänningar och bitvis löparknä. Jag har fått den hjälp jag behöver för att kunna komma tillbaka i spåret.
    Rekommenderar gärna Anton och Michael! Läs mer
  • 2019-10-13

Veronica B skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Alltid lika bra och proffesionellt bemötande! Djupgående kunskap, bra behandlingar - Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-12

SARA K skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken
    Hjälpte mig med min krånglande rygg och nacke! Läs mer
  • Anders D

2019-10-11

Anders D skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Hej
    Jag köper kontinuerligt behandling av Cecilia. Hon och Rehab är bland det bästa som hänt mig i vuxen ålder. Det är Cecilia tillsammans med Mats E som "hanterar" min kropp. De har tillsammans fått ordning på min infekterade hälsena. Cecilia har därefter kontinuerligt get mig naprapatbehandling. Jag gör detta i princip månadsvis och är oerhört nöjd med bemötande, genomförande och resultat. Det är inte ofta som jag får en ny relation (professionell) som jag ser kommer att vara långt in i framtiden, nu är det så. Så länge Cecilia ger naprapatbehandling kommer hon att var en naturlig del av mitt aktiva liv.

Ha det bäst
    Anders Läs mer
  • 2019-10-11

Lisa L skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken
    Jag går regelbundet till Cecilia på Rehabkliniken för naprapatbehandling. Jag blir alltid mycket trevligt bemött och Cecilia är väldigt sympatisk. Hon är proffesionell och bra på det hon gör. Mina tidigare erfarenheter med andra naprapater har varit medelmåttiga. Cecilia är så mycket bättre än jag någonsin hade kunnat förvänta! Läs mer
  • 2019-07-04

Sunita S skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Proffsig och kunnig naprapat. Läs mer
  • 2019-07-03

Mattias R skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Väldigt bra förmåga att hitta orsakerna till ens besvär och göra något åt dem. Antingen via behandling eller goda råd på egen rehab etc man kan göra hemma. Läs mer
  • Ewa-Lena R

2019-07-03

Ewa-Lena R skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Har idag besökt Rehabkliniken och Mats Emilsson -igen! Med lätta steg och ett leende på läpparna vandrar jag hemåt. Tusen tack för en superproffsig behandling av mitt onda knä och sviterna av en propp i vaden. Med din kunnighet ger du mig övningar och rekommendationer för att snabbt komma tillbaka och dessutom en kick för självförtroendet! Med er kunskap och proffesionalism lever ni upp till mina höga förväntningar! Ser fram emot när vi ses igen! Läs mer
  • Leo H

2019-07-02

Leo H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats har hjälpt mig med att bli av med migren
    Går regelbundet till Mats för att förebygga skador som kan uppstå genom min jobb som löpcoach och elitmotionär
    Mats är en glad och lyhörd person som ser till kundens bästa
    Kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • Marika B

2019-06-29

Marika B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats har ett personligt bemötande som jag gillar. Han är oerhört kompetent och jag uppskattar hans behandlingar med bl.a.s.k dropp-teknik och den speciella bänken han använder. Jag rekommenderar Mats varmt! Läs mer
  • 2019-06-26

Katarina W skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    En behandling. Jag blev väl bemött. Absolut. Trevligt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-06-18

Katharina S skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Kunnig och intresserad av att lösa problemet. Fick bra hjälp och blev smärtfri omgående. Läs mer

CHARLOTTE P skrev om Rehabkliniken
    Jag har varit på flera behandlingar hos Anders Dahlstrand och får alltid ett väldigt professionellt bemötande. Anders är oerhört kunnig, inlyssnande och är grymt duktig på att ta hand om skador och problem, oavsett om det sitter i nacke, höfter, knän eller rygg. Kan varmt rekommendera Anders! Läs mer

Max B skrev om Roger Jonsson en del av Rehabkliniken
    Alla var trevliga och kunniga, kommer fortsätta gå hit Läs mer

Alice A skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket kunnigt, personligt och professionellt bemötande.
    Fick stötvågsbehandling mot hälsporre. Läs mer

Anders J skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Var där för naprapatbehandling och fick mycket bra bemötande och samtidigt som Anders snabbt lokaliserade skadan och kunde ge behandling. Avlutade med akupunkturbehandling vilket gav bra effekt. Läs mer

Torbjörn C skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Bra bemötande och mycket professionella i sin analys och behandling. Läs mer

Lisa M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Jag har varit hos Mats vid ett flertal tillfällen för naprapat-behandling. Han är erfaren, kunnig och intresserad. Jag är jättenöjd då han hjälpt mig med flera olika problem vid olika tillfällen.
    Mats kan jag varmt rekommendera, särskilt till dig som springer eller tränar! Läs mer

Maj R skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Jättefint bemötande och proffsig vård. Plus för tid snabbt! Läs mer

Tomas Z skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Jag köper tjänsten förebyggande hälsovård med fokus på naprapatbehandling. Anders ”kan ” och är alltid påläst vad gäller min kropp och tillämpar som komplement till traditionell naprapat behandling också akupunktur vilket fungerar väldigt bra! Kan varmt rekommendera Anders härigenom
    Med vänlig hälsning,
    Tomas Läs mer

Noemi B skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Bokade tid hos Rehabkliniken för behandling av smärta i nacke och rygg och kom då i kontakt med Anders som lyckades ta emot med kort varsel. Behandlingen var verkligen det jag behövde för att bli av med smärtan. Anders är helt fantastisk och mycket kunnig. Fick även tips och råd om hur jag kan förebygga smärta långsiktigt. Jag är otroligt nöjd med mitt besök. Kan starkt rekommendera Rehabkliniken, särskilt Anders Dahlstrand. Läs mer

Pauline R skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Fick snabbt akuttid för ryggont. Markant bättre direkt efter behandling. Proffsig och trevlig upplevelse. Läs mer

Veronikas E skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Bra hjälp med akut problematik och även planering för långsiktig rehabilitering. Läs mer
  • amanda b

2019-06-12

amanda b skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Har kommit med alla möjliga problem ex. Baksida lår, foten, skuldra.
    Har alltid blivit bemöt på ett proffsigt sätt och hjälpt mig med alla mina skador.
    Mats är kunning, ödmjuk och lyhörd. Läs mer
  • Lina H

2019-06-12

Lina H skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken
    Gått för problem med rygg/nacke och fått akupunktur/stötbehandling och vanlig naprapatbehandling
    Alla har ett väldigt fint bemötande på kliniken
    Jag har fått råd och tips på saker jag kan göra själv hemma för att bli bättre och jag känner att Anders gör allt han kan för att jag ska få en fungerande kropp

I helhet är jag 100% nöjd, rekommenderar honom till fler av mina vänner och kollegor Läs mer

Sara M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mycket skicklig och trevlig kiropraktor. Återkommande patient. Läs mer

Sebastian Ö skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Mats Emilsson på Rehabkliniken har hjälpt mig med olika bekymmer som alla hade sitt ursprung i ryggen. Hade haft problem under längre tid men det fick Mats snabbt ordning på. Går nu löpande hos honom i proaktivt syfte och har inte haft några nya problem. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Sophia M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Har nu varit på två besök hos Mats och är väldigt nöjd med både hans proffsiga bemötande och behandlingen, känner redan resultat. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Martina A skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Det är aldrig jobbigt att gå till Mats för naprapatbehandling. Man blir väl omhändertagen och alla ens problem försvinner! Läs mer

Tom Y skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken
    Naprapatbehandling

Jag har gått hos många naprapater genom åren men Mats är den absolut bästa jag har varigt hos.
    Varigt kund i många år nu och han gör så jag kan jobba vidare i livet både privat och i mitt jobb.

Rekommenderas! Läs mer
Mats Emilsson