Agilokliniken - Hagastaden

Agilokliniken - Hagastaden

En del av Agilokliniken agilokliniken.se
  • BadgeTwoYears

Agilokliniken Hagastaden är din sjukgymnast-, naprapat- och kiropraktor för att minska dina muskel- och ledbesvär. Vi använder traditionella metoder som massage och akupunktur, samt senaste tekniken med stötvågsbehandling för smärta i muskelfästen och senor. En utredning vid första besöket gör att vi kan skapa en behandlingsplan...

44 omdömen om Agilokliniken - Hagastaden

Eric V
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Målinriktat och proffsigt, i vanlig ordning

Yvonne Birgitta E
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Hej Jag hade gått en vecka med stukad fot och tyckte inte att det blev bättre. Jag behövde ett proffs som tittade på den, jag fick en tid samma dag, och det är toppen. Jag behandlades mycket bra och fick med mig lite övningar

Johan E
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Bra bemötande och kunnig personal, jättenöjd med behandlingen

Maria T
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Jag blev trevligt bemött och proffsigt behandlad. Jag hoppas på att mina besvär snart försvinner helt, men annars går jag gärna tillbaka till Christer.

Leif G
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Bra, proffsigt, hade några frågor som jag fick svar på

Stefan P
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Trevligt bemötande, professionella och extremt kunniga

Johan H
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande! Gick för axelbesvär till Bosse Widman och han var superbra!

Jan D
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Klinik lättillgänglig. Kunnigt och trevligt bemötande.

Svar från Agilokliniken - Hagastaden

Hej Jan Tack för din tid och recension. Ha en underbar dag! Mvh Hampus Agilokliniken Arenastaden / Hagastaden

Sara Ingrid Elisabeth H
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Fick snabbt tid samma dag hos sjukgymnast i Hagastaden. Trevligt och professionellt bemötande av Johanna. Kan rekommendera Agilokliniken.

Svar från Agilokliniken - Hagastaden

Hej Sara Stort tack för att du tog dig tid att skriva. Roligt att vi kunnat hjälpa dig. Mvh Hampus Agilokliniken Arenastaden / Hagastaden

Nils Johan Magnus L
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Ytterst trevligt bemötande. De jag träffade var proffsiga och lyhörda för de problem jag hade. Jag är mycket nöjd och har redan rekomenderat dem till mina bekanta.

Svar från Agilokliniken - Hagastaden

Hej Johan Stort tack för din fina ord! Det är ju så himla fint så trevliga patienter också. Du är varmt välkommen åter vid behov. Mvh Hampus Agilokliniken Arenastaden / Hagastaden

Johan R
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Ligger på flera ställen i Stockholm vilket gör att det alltid är nära till klinik. Dessutom ett professionellt och snabb behandling

Sigrid P
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Blev bemött mycket bra av Johanna Hermansson, trevlig och hjälpte mig på bästa sätt!

Jonas B
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Bra och snabb service. Väldigt duktig personal.

Nikita M
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Duktiga naprapater som löste min rygg på ett bra och effektivt sätt.

Anna M
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Mycket bra och professionellt bemötande. Behandling var dessutom effektiv.

Flavio L
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Marcus förklarade jättebra vad som händer i musklerna och behandlade min skada på ett sätt som ger resultat!

Svar från Agilokliniken - Hagastaden

Hej Flavio! Stort tack för din fina recension och din tid du tog dig att skriva. Mvh Hampus Agilokliniken Hagastaden

Aster G
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Jag tycker det är bra. Om människor bryr sig om någon är det väldigt bra och det känns trygg bra. Tack så mycket att ni bryr sig om någon. Det betyder mycket för mig.

Svar från Agilokliniken - Hagastaden

Hej Aster! Tack för din recension och fina ord. Himla fint! Mvh Hampus Agilokliniken Hagastaden

Niklas E
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Mycket vänligt och proffesionellt bemötande!

Betsy Å
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Bästa naprapaten Elias Berglund botade mitt ryggskott på endast några besök. Rekommenderar varmt!

José M
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

långdragna besvär med golfarmbåge som inte blivit helt bra med rehab. Fått hjälp med stötvågs behandling några omgångar och känns äntligen på bättringsvägen. +++++ betyg

Robert B
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Proffsigt bemötande och välutbildad/kunnig personal.

Ewa R
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Isabelle Jansson, väldigt duktig!

Yemisrach A
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Bra bemötande och bra behandling men lite dyrt

Camilla E
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Efter min behandlingsserie hos Christer var jag helt fri från mina besvär (sökte för smärta i höften). Är mer än nöjd! Camilla E

Andreas H
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Professionella och kunniga! Enkelt att boka och få tid.

Marie S
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Mkt väl och proffsigt bemött. Tid att lyssna och diskutera mina problem. Hade dock trott att jag skulle även träna på plats, men fick med mig bra program att jobba med hemma.

Anders W

Trevligt och kunnigt bemötande

Liv Jorun J
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Trevligt, professionellt och kunnigt. En vilja att fixa felet genom att se alternativa möjligheter/orsaker.

Mozaffereddin A
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Duktig och professionekl hjälp, väldigt nöjd med min sjukgymnast,

Clara B
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

I went because of extreme pain on my neck, I couldn't move it and I have been having it since a while. That Monday I was quite desperate because of the pain and I contacted Agilokliniken for a treatment that same day. They were super kind and helped me book for that same afternoon. I went there in a lot of pain and not being able to move my neck and I came out with much more mobility, less pain and feeling relieved. Like super relieved. That same night I felt much more better. I 100% trusted them with "manipulating" my neck since I felt safe and treated professionally.

Katrin A
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Trevligt ocgh professionellt bemötande!

Jennifer K
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Fin och ljus lokal, nära och bra till den kollektivtrafik som finns, vänligt och tryggt bemötande. Rekommenderar varmt denna klinik

Andrew S
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

my expectations were to get an initial diagnosis and advice regarding shoulder and arm pain. Agilokliniken fully met those expectations and beyond! I also received additionally some massage and chiropractor treatment to relieve my pain plus exercises to do at home. I was particularly impressed that exercises description was emailed to me, in English, with pictures, and, most importantly - exercises can also be watched in video format - which I think is crucial to understand how to do them correctly.

Lars Gustaf Fredrik J
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Blir alltid trevligt bemött och seriöst behandlad. Lätt att boka tid.

Ulf V
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

De är grymt duktiga på Agilo. Har varit hos några olika beroende på besvär och alltid varit nöjd.

Linus Ö
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Bra hjälp och vänligt bemött blir man!

Cenron A
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Superbra bemötande och behandling av min sons ryggont. Rekommenderar denna klinik

Anna G
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Har blivit mycket väl bemött och när ordinarie sjukgymnast var sjuk gick det att ersätta med en annan, väldigt bra! Saknade en reception eller information om hur jag skulle bete mig första gången jag kom dit eftersom det var helt tomt på folk. Kände en osäkerhet om jag kommit till rätt ställe. En enkel infoskylt i entrén skulle avhjälpa det. De personer jag träffat upplever jag mycket kompetenta och trevliga.

Svar från Agilokliniken - Hagastaden

Hej Anna, kul att du är nöjd och tack för feedback. Infoskylt och plingklocka står nu framme :)

Mattias A
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Proffsigt och seriöst bemötande. Känner skillnad redan efter de första besöken.

Hyeo Suk K
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

I am having 4 weekly knee therapy sessions with Christer. He spent time examining my issue, explaining the cause and the treatment plan in an organized, professional way. The treatment is completely new to me but I felt comfortable since he is very knowledgeable about the procedure. Very clean and pleasant treatment room.

Fredrik H
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Proffsigt! Lyssnar och genomför på ett tryggt i lyssnande sätt.

Vilmer K
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Jag fick bra hjälp och större förståelse för mitt problem

Marita J
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Vänligt bemötande och tydliga instruktioner i hur rehab- övningarna ska utföras

Sanna M
Skrev om Agilokliniken - Hagastaden

Jag har haft problem med mina knän i över 1 år utan att veta orsaken. Jag fick 5 minuter in i besöket veta orsaken till problemet, hur det skulle behandlas, samt starta behandlingen på en gång. Det överträffade mina förväntningar. Jag har nu varit där 4 gånger för stötvågsbehandling av mina knän. Personalen har varit proffsig och kunnig.