Alla kategorier Hälsa Företagshälsovård Stockholms län

Företagshälsovård i Stockholms län

Har sjukskrivningarna ökat på sista tiden? Eller känner du som anställd att din hälsa glöms bort när du är på arbetet? Så ska det verkligen inte vara! Här kan du hitta företag som erbjuder företagshälsovård i Stockholms län, de bäst rekommenderade hittar du självklart först!

I Sverige är det lagstiftat om att varje företag måste erbjuda sina anställda den hälsovård som yrket kräver. Det främsta syftet med lagen är att minska yrkets hälsorisker och förebygga ohälsa bland de anställda. Dessutom bidrar viss träning och positiv arbetsmiljö till högre produktivitet, vilket gör konceptet till en tillgång för företagen.

Om företagen inte själva står för företagshälsan kan de hyra in företag som specialiserar sig på att gå igenom arbetsmiljön och sedan lägga en plan för vilken typ av förebyggande vård som behövs. Det är den typen av bolag som du finner listade här.

Vi hoppas att du och ditt företag ska hålla hälsan på topp och hitta ett företag som erbjuder er precis de hälsoboostande aktiviteter ni behöver!

Orter i Stockholms län
Järfälla  (1 st)

Topp 19 företagshälsovårdare i Stockholms län

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Iffat R
    Iffat R: Jag tycker att jag har fått ett bra bemötande. Sjukgymnasten har visat stort engagemang och försökt förstå orsaken till ...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Företagsmassagen

Drottningholmsvägen 17, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Pia K
    Pia K: Massagen är bra men lite svårt att kommunicera.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Robert J
    Robert J: Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva aku...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Pinocchio Massage & Friskvård

Klasrovägen 23A, Sollentuna
    Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna!
    Sandra S
    Sandra S: Jättebra upplevelse. Kändes tryggt.

Täbyhälsan

Kanalvägen 17, Täby
    Varmt välkommen till Täbyhälsan! Här hittar du allt mellan frisk- och hälsovård, sjukvård och rehabilitering.
    Carina L
    Carina L: Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam personal. Bra information och uppföljning.

Människans Resurser AB

Bysistorget 4, Stockholm
    Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer med hjälp av alternativmedicin och friskvård! Välkommen!
    Thor C
    Thor C: Jeg er distributør i Danmark og jeg har virkelig gode resultater hos de kunder jeg har solgt til.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Wallberghälsan

Stensätravägen 4, Skärholmen
    Lars E
    Lars E: Man kunde få lite mer information av läkaren. Gick bara igenom svaren så fort.

Mindfulnessgruppen

Tegnérgatan 12, Stockholm
    Nadja E
    Nadja E: Jag har via jobbet köpt en instruktörsutbildning och är nöjd med allt!

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Herrestavägen 30, Järfälla
    Leila O
    Leila O: Trots att jag behövde hjälp mitt under semestertiden har jag fått snabbt och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Athanasios K: Seriös och tydlig, bra genomgång av kroppen

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby

Hantverkarvägen 2, Täby
    Magnus S
    Magnus S: Ett kanon trevligt bemötande, lyssnar, lyhörd och framför allt kunnig och duktig. Rekommenderar absolut Dennis.

United Friends

Brännerigatan 5, Stockholm
    Linda
    Linda: Rekommenderas varmt! Första gången jag provat på coching och Elisabeth är väldigt proffsig och känns som jag fått ut myc...
Sida:   1