Alla kategorier Hälsa Företagshälsovård Stockholms län

Företagshälsovård i Stockholms län

Har sjukskrivningarna ökat på sista tiden? Eller känner du som anställd att din hälsa glöms bort när du är på arbetet? Så ska det verkligen inte vara! Här kan du hitta företag som erbjuder företagshälsovård i Stockholms län, de bäst rekommenderade hittar du självklart först!

I Sverige är det lagstiftat om att varje företag måste erbjuda sina anställda den hälsovård som yrket kräver. Det främsta syftet med lagen är att minska yrkets hälsorisker och förebygga ohälsa bland de anställda. Dessutom bidrar viss träning och positiv arbetsmiljö till högre produktivitet, vilket gör konceptet till en tillgång för företagen.

Om företagen inte själva står för företagshälsan kan de hyra in företag som specialiserar sig på att gå igenom arbetsmiljön och sedan lägga en plan för vilken typ av förebyggande vård som behövs. Det är den typen av bolag som du finner listade här.

Vi hoppas att du och ditt företag ska hålla hälsan på topp och hitta ett företag som erbjuder er precis de hälsoboostande aktiviteter ni behöver!

Orter i Stockholms län
Järfälla  (1 st)

Topp 17 företagshälsovårdare i Stockholms län

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Regina A
    Regina A: Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Maud R
    Maud R: Lösningsorienterade och flexibla

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Astrid D
    Astrid D: Naprapatbehandling Trevligt Professionellt Seriöst Punktligt

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Carola C
    Carola C: Hej! Jag hade problem med en låsning i bröstryggen som ordnades till.. Å ja, jag har rekommenderat Er vidare.. T...

Pinocchio Massage & Friskvård

Klasrovägen 23A, Sollentuna
    Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna!
    Catherine H
    Catherine H: Bra. Hjälp mycket med stelheten i ryggen.

Människans Resurser AB

Bysistorget 4, Stockholm
    Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer med hjälp av alternativmedicin och friskvård! Välkommen!
    Ingemar E
    Ingemar E: Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Herrestavägen 30, Järfälla
    Leila O
    Leila O: Trots att jag behövde hjälp mitt under semestertiden har jag fått snabbt och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm
    Magdalena K
    Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Täbyhälsan

Kanalvägen 17, Täby
    Varmt välkommen till Täbyhälsan!
    Lotta L
    Lotta L: alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Wallberghälsan

Athanasios K
    Athanasios K: Seriös och tydlig, bra genomgång av kroppen

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Barbro F
    Barbro F: Trevlig bemötande och bra behandling

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby

Hantverkarvägen 2, Täby
    Magnus S
    Magnus S: Ett kanon trevligt bemötande, lyssnar, lyhörd och framför allt kunnig och duktig. Rekommenderar absolut Dennis.

Mabuhay

Brännerigatan 5, Stockholm
    Coachning individuellt och i grupp. Första samtalet är kostnadsfritt!
    Julie
    Julie: Stockholms bästa coach finns på företaget Mabuhay och heter Elisabeth Isit Nestani, Professionell ICF-coach. www.mabuhay...
Sida:   1