Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

kerstinsandqvist.se
Boka tid Ring 076-142 43 38 Dela

Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB är en auktoriserad och erfaren terapeutisk aktör som är här för att hjälpa dig hantera livets utmaningar. Känner du oro, stress eller står inför andra svårigheter? I sådana fall erbjuder vi stöd och vägledning, där vi gemensamt arbetar för att övervinna det som känns problematiskt....

4 omdömen om Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Lisa M
Skrev om Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Kerstin känns genuin, empatisk och kompetent. Hon ger ett tryggt utrymme att utforska delar hos en som behöver synliggöras. Hennes kunskap, värme och icke dömande känns så tryggt. Jag kan varmt rekommendera henne och jag ser fram emot att fortsätta växa i hennes trygga närvaro.

Svar från Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Tack snälla för ditt fina omdöme 🌸

Mikael R
Skrev om Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

En HELT fantastisk terapeut. Man känner sig helt hemma när man besöker Kerstin och hon är väldigt lätt att prata med och ger en nya verktyg för varje session. Om ni på något sätt behöver stöttning eller verktyg att hantera svåra situationer i livet så kan jag varmt rekommendera Kerstin Sandkvist som din terapeut ❤️

Svar från Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Så fint omdöme, jag tackar så mycket 🌸

Karin G
Skrev om Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Alltid ett vänligt, trevligt och professionellt bemötande. Enkelt att boka tid och snabb återkoppling. Terapeuten har ett professionellt bemötande och har kunnat ge mig bra stöd i det som varit problem för mig. Jag har känt mig trygg och har stort förtroende för min terapeut

Svar från Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Ursäkta sent svar. Tack så mycket för ditt fina omdöme🌸

Sofia Ö
Skrev om Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Kerstin är en klok och erfaren person som integrerar sina teoretiska kunskaper med livserfarenhet, respekt och medmänsklighet så en tryggt kan utforska vad en behöver förändra för att må så bra som möjligt eller bara få mer insikt om sig själv. Kerstins klokskap har fått mig att se tydligare vad jag kan förändra och vad som ligger utanför min kontroll, men också var gränsen för vad en kan göra för andra människor finns. Jag kan varmt rekommenderar Kerstin.

Svar från Kerstin Sandqvist terapi och utbildning AB

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme 🌸