Alla kategorier Företagshälsovård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Mindfulnessgruppen

Mindfulnessgruppen

Tegnérgatan 12, 113 58 Stockholm — Visa karta

Vi på Mindfulnessgruppen vill skapa en mer hållbar, vänlig och kreativ värld genom medvetenhetsökning.

Läs vad 50 kunder tycker om Mindfulnessgruppen

• Petur S
    Petur S skrev om Mindfulnessgruppen
    tyckte väldigt mycket om 8 v kursen. trevligt og positivt bemötande...älskar mindfulness, ..kör övningarna i appen varje dag..og går också på urban.om... Läs mer
  • Nadja E
    Nadja E skrev om Mindfulnessgruppen
    Jag har via jobbet köpt en instruktörsutbildning och är nöjd med allt! Läs mer
    2016-04-25 Victoria G svarar Nadja E
    Då är vi också nöjda! Lycka till med träningen... /Victoria
  • Anne C
    Anne C skrev om Mindfulnessgruppen
    Det var en lärorik, lite spännande, och på vissa plan djup upplevelse. Mycket bra lärare. Alla frågor besvarade både före, under och efter kursen. Läs mer
    2016-04-25 Victoria G svarar Anne C
    Tack för att sprider medvetenhet... /Victoria
  • Siri U
    Siri U skrev om Mindfulnessgruppen
    En fantastisk upplevelse med mycket professionella ledare Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Mindfulnessgruppen
    Mycket bra bemötande och de jag köpt är jag mycket nöjd med Läs mer
    2016-04-25 Victoria G svarar Christina N
    Tack för det, Christina! Lycka till!
  • Robin S
    Robin S skrev om Mindfulnessgruppen
    Väldigt utvecklande för sinnena! Läs mer
  • Phia N
    Phia N skrev om Mindfulnessgruppen
    Min Mindfulnessinstruktör utbildning var det bästa som hänt mig. Utbildningsmaterial, instruktör, webbplats - allting. Planerar nu min egen framtid med Mindfulness gruppen som plattform. All kärlek, för alltid //Phia Läs mer
    2016-04-26 Victoria G svarar Phia N
    Åååh... vad kan man säga... Underbart!!
  • Benny J
    Benny J skrev om Mindfulnessgruppen
    Mycket trevligt bemötande och välkomnande.
    Bra kurs. Läs mer
    2016-04-25 Victoria G svarar Benny J
    Vad fint att höra, Benny! Lycka till med träningen!
  • Eric N
    Eric N skrev om Mindfulnessgruppen
    8-veckors grundkurs, mycket intressant och tankeväckande. Intressanta föreläsningar och övningar med kunniga representanter för Mindfulnessgruppen och för meditationsområdet som sådant. Gav mycket nya insikter och tankeväckande perspektiv. Läs mer
    2016-01-12 Victoria G svarar Eric N
    Tack för fina ord, Eric! Lycka till med den fortsatta träningen.
  • Maria W
    Maria W skrev om Mindfulnessgruppen
    Ursäkta ett sent svar.
    Jag tog en nybörjarkurs i Mindfulness, en dag i veckan i 8veckor och hade äran att få Rossario som ledare. En kvinna som har rätta röstläget för ett sådant här uppdrag och hon besitter ett fantastiskt skönt och naturligt lugn i sig utan att det känns krystat.
    Jag hade inga förväntningar utan jag var bara glad att försöka hjälpa mig själv på fötter och ville prova Mindfulness.
    Kursen var en fantastisk upplevelse och upptäckt. Dels har jag aldrig mediterat och inte heller pratat så här öppet i en grupp bland främmande människor eller enskild människa. Men vilken power, påverkan och glädje det har gett mig. Att få lära sig att använda Mindfulness som ett redskap är en Waow upplevelse för mig. Det är förbaskat sorgligt att jag inte har förstått det tidigare. Jag skulle ha haft nytta av det är för flera år sedan. Men bettre sent än aldrig. Att också träffa andra människor med sina problem och tankar och ingen har förutfattade meningar om mig för ingen känner mig. Det är som att få en chans att bli sedd naken för den man är. Fantastiskt! Jag saknar gruppen på våra tisdagar eftersom det gav mig en platå att stå på med en slags gemenskaphet som är fint äkta. Tack Mindfulnessgruppen för att ni finns. Kärlek från Mig : )) Läs mer
    2015-12-30 Victoria G svarar Maria W
    Wow! Tack för att vi får dela med dig!
  • Eva N
    Eva N skrev om Mindfulnessgruppen
    Jag köpte en kurs i att bli diplomerad ledare i mindfulness. Bemötandet var vänligt och flexibelt utöver det vanliga. Innehållsmässigt och kursledarmässigt var kursen mycket professionell. De måltider som serverades höll hög kvalitet. Mina förväntningar på kursen uppfylldes i allra högsta grad. Läs mer
    2015-12-30 Victoria G svarar Eva N
    Tack, Eva, vad härligt att höra! Fortsätt att sprida din medvetna närvaro.
  • Sara H
    Sara H skrev om Mindfulnessgruppen
    Mindfulnessgruppen levde upp till alla mina förväntningar vad en utbildning till mindfulnessinstruktör bör innehålla. Här fick vi redan första dagen träna på att leda en grupp. Vi gjorde också många intressanta gruppövningar som gav en djupare och starkare dimension av medveten närvaro. Teori och praktik varvades med meditation på ett mycket behagligt sätt. Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Mindfulnessgruppen
    Jag upplever att jag har blivit väldigt bra bemött. det är med stor glädje som jag kliver in på deras kontor. Läs mer
  • Inga-lena F
    Inga-lena F skrev om Mindfulnessgruppen
    Grundkursen med Minfullnessgruppen har gett mig verktyg att stanna upp, reflektera och focusera i vardagen. Framförallt har den bidragit till ett mer hållbart välmående och en känsla av mer acceptans, tacksamhet och glädje i livet. Jag kan absolut rekommendera Mindfullnessgruppen till dig som vill hinna med att inte bara leva livet utan också att vara närvarande och uppleva livet. Läs mer
    2016-01-04 Victoria G svarar Inga-lena F
    Hej Inga-Lena - vad härligt att höra!
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Mindfulnessgruppen
    Det har fungerat bra och varit en spännande resa Läs mer
    2015-12-16 Victoria G svarar Matilda S
    Hej Matilda! Trevligt att höra. Hoppas att du tycker att din resa framöver fortsätter vara spännande.
  • Omed K
    Omed K skrev om Mindfulnessgruppen
    Vissa delar var riktigt bra. Andra delar hade kunnat förbättras genom att vara mer hands on. I övrigt bra för den egna utvecklingen. Läs mer
    2015-12-17 Victoria G svarar Omed K
    Hej Omed! Tack för dina kommentarer - om du vill tar jag gärna del av dina förbättringsförslag (maila mig isf).
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Mindfulnessgruppen
    Lottie är en bra instruktör. Läs mer
    2015-12-16 Victoria G svarar Andreas H
    Hej Andreas! Kul att höra!
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Mindfulnessgruppen
    Duktiga lärare. Allmänt bra. Tysta dagen var intressant Läs mer
    2015-12-03 Victoria G svarar Henrik M
    Tack, Henrik! Det låter intressant... :)
  • Diana L
    Diana L skrev om Mindfulnessgruppen
    Väldigt fina möten i harmonisk miljö. Kursledarna insiktsfulla och duktiga på att leda in en på rätt tankebanor. Väldigt fina meditationer och mindfulnessyoga. Läs mer
    2015-12-01 Victoria G svarar Diana L
    Tack för det, Diana - fint att höra!
  • Eva A
    Eva A skrev om Mindfulnessgruppen
    Hej, jag har varit nöjd hittils. Mycket bra ledare! Och en trygg grupp. Läs mer
    2015-12-01 Victoria G svarar Eva A
    Tack, Eva! Hoppas det går bra också med den egna träningen.
  • Lena L
    Lena L skrev om Mindfulnessgruppen
    En mycket bra kurs, som verkligen har varit hjälpsam i vardagen. Läs mer
    2015-11-22 Victoria G svarar Lena L
    Det var fint att höra, Lena!
    Fortsätt utforska...
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Mindfulnessgruppen
    Kursen uppnådde sitt syfte att ge oss verktyg och få oss deltagare in på rätt spår - att bli mer mindful. Resten är upp till oss själva.
    Kursledaren kunde varit mer avspänd. Dessutom kändes vissa övningar föråldrade och inte så relevant. Deltagarna, som genomgående var trevliga och öppna, bidrog starkt till att göra kursen meningsfull. Läs mer
    2015-11-22 Victoria G svarar Gunilla E
    Tack för kritiken - vi tar till oss och fortsätter utveckla. Hoppas att du fortsätter vara mindful.
  • Lena M
    Lena M skrev om Mindfulnessgruppen
    Jag gick 8-veckors kursen på kvällstid. Jag fick ett väldigt fint bemötande ! Lyssnande och icke dömande
    Jag blev ledd genom övningarna på ett mycket bra och lugnt sätt.
    Jag själv var väldigt motiverad och jag fick verkligen ett verktyg att fortsätta med. Läs mer
    2015-11-22 Victoria G svarar Lena M
    Tack, Lena! Fortsätt utforska dig själv och sprid värme och medvetenhet.
  • Mia F
    Mia F skrev om Mindfulnessgruppen
    Utvecklande, tillåtande, medvetenhet på hög nivå. Känner stor tacksamhet att jag fått ta del av denna kurs. Läs mer
    2015-11-22 Victoria G svarar Mia F
    ...och det sprider sig <3 Tack själv!
  • Pernilla N
    Pernilla N skrev om Mindfulnessgruppen
    Trevligt och bra. Det var ett tag sedan jag gick kursen. Ledaren (Victoria) var tydlig, lugn o oflummig= förtroendegivande. Läs mer
    2015-11-22 Victoria G svarar Pernilla N
    Hej Pernilla! Tack för fina ord!
    Hoppas du är... Du tränar väl...?
  • Björn F
    Björn F skrev om Mindfulnessgruppen
    Mycket bra bemötande, kritisk mot att för mycket tid lades på att varje kursdeltagare skulle redovisa hur veckan varit. Därmed blev det för lite "lektionstid". Mina förväntningar uppfylldes därför inte. Lärarna upplevde jag som lätt tillgängliga och mycket ambitiösa. Läs mer
    2015-11-20 Victoria G svarar Björn F
    Tack för konstruktiv kritik, Björn! Det var vi till oss.
  • Marie-louise L
    Marie-louise L skrev om Mindfulnessgruppen
    8-veckors kursen startade en resa där jag mer och mer vaknar upp till nuet. Jag har fått större förmåga att omfamna mina tankar och känslor på ett sätt som gör mig mer autentisk i mina uttryck. Jag har "förlängt" tiden på min möjlighet att undvika reaktivitet. Nu är jag mer i kontakt med mina känslor och mina behov och tar större ansvar i att kommunicera dem. Läs mer
    2015-11-20 Victoria G svarar Marie-louise L
    Wow - underbart! Så fint beskrivet också.
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Mindfulnessgruppen
    Jag har bara lovord att ge till Mindfulnessgruppen och deras instruktörsutbildning. Läs mer
    2015-11-20 Victoria G svarar Sarah H
    Hej Sarah - och tack! Kom ihåg att det också är gruppen som skapar, och du är del av det!
  • Marinette A
    Marinette A skrev om Mindfulnessgruppen
    Trevligt bemötande vid anmälan, de ringde även upp och och svarade på frågor och engagerade sig i min anmälan och mina undringar inför den förestående kursen. Jag beställde även kurslitteratur genom dem, gick smidigt.

Mindfulnessgruppen levde mycket väl upp till mina förväntningar som kund. Läs mer
    2015-11-20 Victoria G svarar Marinette A
    Det man ger får tillbaka... Och vi är en spegel av de vi möter. Tack själv, Marinette! Lycka till med att sprida varandet.
  • Josefin M
    Josefin M skrev om Mindfulnessgruppen
    Givande och en bra start i att lära sig om mindfulness. Varmt rekommendera! Läs mer
    2015-11-20 Victoria G svarar Josefin M
    Tack, Josefin! Fortsätt att ge dig själv av dig själv...
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Mindfulnessgruppen
    Bra instruktör, bra övningar. Hade önskat lite mer handfasta råd inför att vara instruktör, men har och andra sidan klarat mig bra ändå med den info vi fick. Positiv känsla av Mindfulnessgruppen som helhet. Läs mer
    2015-11-19 Victoria G svarar Jessica J
    Tack för bra feedback! Skönt att du känner att du kan stå på dina "instruktörsben" :)

• Ivan-thomas B
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Mindfulnessgruppen
    Engagerade kursledare! Bra grundkurs! // Läs mer
    2015-11-20 Victoria G svarar Ulla B
    Tack, Ulla! Hoppas det går bra med den egna träningen.
  • Ludvig B
    Ludvig B skrev om Mindfulnessgruppen
    Väldigt proffsigt.
    Kände mig sedd och tillmötesgått i de frågor jag haft under hela tiden & efteråt.
    En support i hur jag kan vidareutveckla mig.
    Ett genuint och autentiskt sätt att hållbart utbilda.

Fantastiskt helt enkelt! Läs mer
    2015-11-19 Victoria G svarar Ludvig B
    Åh, vad härligt! Fortsätt i den härliga energin...
    /VIctoria
  • Susan R
    Susan R skrev om Mindfulnessgruppen
    Bra bemötande på alla sätt och i alla sammanhang! Läs mer
  • Ylva T
    Ylva T skrev om Mindfulnessgruppen
    Hej!
    Den var kravlös, inspirerande och givande samt att miljön var fantastisk! Läs mer
    2015-11-20 Victoria G svarar Ylva T
    Tack, Ylva, härligt att höra!
  • Jacob G
    Jacob G skrev om Mindfulnessgruppen
    Bra organiserat både innan med information och även under kursen. Vänligt och familjärt, men ändå proffsigt bemötande av duktiga instruktörer. Läs mer
    2015-11-18 Victoria G svarar Jacob G
    Hej Jacob! Vad roligt att höra! Hoppas att det går bra med träningen.
  • Emma D
    Emma D skrev om Mindfulnessgruppen
    Högsta betyg! Bästa Kicki. Vilken närvaro. Vilken fantastisk kvinna som har så mycket att ge. Jag är jättenöjd med grundkursen. Fick starka band med många av deltagarna men det viktigaste var att jag kom till många insikter och fick många verktyg att arbeta med. Mindfulness är en del av min vardag idag. Jag fortsatte även med fördjupningskursen. Läs mer
    2015-11-18 Victoria G svarar Emma D
    Wow - vad härligt! Detta skickar jag gärna vidare till Kicki. Tack för din rekommendation!
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Mindfulnessgruppen
    Fantastisk kurs, älskade den. Gillade både kursmaterialet, lokalen och personalens engagemang samt kompetens. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2015-11-18 Victoria G svarar Fredrik W
    Vad glada vi blir! Fortsätt med att sprida medvetenhet...
  • Eva C
    Eva C skrev om Mindfulnessgruppen
    Jag tyckte att utbildningen uppfyllde alla mina förväntningar. Kursen gav mig närvaro, kunskap och inspiration. Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Eva C
    Åh, så bra! Tack för att du delar med dig vidare...
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Mindfulnessgruppen
    Mindfulness 8 veckor grundkurs. Köpte och bokade via nätet. Fick snabb och relevant respons. Helt ok. Kursen som sådan var bra nästan hela tiden. Det fanns bara ett tillfälle som jag inte samtyckte om och det var när kursledaren skulle börja göra terapi med mig. Det sköter jag helst med min terapeut. Heldagen i tystnad var bäst. Jag bär med mig kunskaperna och plockar fram det jag behöver vid behov. Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Mikael E
    Tack för din ärliga kommentar - det vill vi gärna främja.
  • Alma S
    Alma S skrev om Mindfulnessgruppen
    En levande och upplevelsebaserad utbildning med mycket känsla. I kombination med kurslitteraturen skapades en väldigt användbar helhet! Men det kräver nog att man själv tar ansvar för den mer teoretiska delen. Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Alma S
    Tack för din rekommendation, Alma! Ja, vi satsar mycket på den praktiska, upplevelsebaserade, delen då det är där man skapar mest medveten närvaro. Sen är det alltid bra att ha teori också. Lycka till med dina äventyr som ledare!
  • Pia S
    Pia S skrev om Mindfulnessgruppen
    Det var en väldigt givande kurs. Kursledaren var professionell och kunnig. Hon bjöd på sig själv och hade ett underbart bemötande,både under stunder av skratt och stunder där starka känslor kom upp till ytan.
    Jag har fått med mig viktig kunskap om mig själv som jag kommer att ha stor användning av hela livet. Insikten om hur mindfullness är näring för kropp&själ, det är en insikt värd att leva efter och vårda ömt! Läs mer
    2015-11-20 Victoria G svarar Pia S
    Åh, så fint.... Fortsätt bjuda dig själv och din omvärld på medvetenhet.
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Mindfulnessgruppen
    Professionell utbildning som får dig att växa som människa! Forskningsbaserade övningar som ger dig upplevelsebaserad insikt. Riktiga möten med människor genom hjärtat. Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Alexandra E
    Wow... Ja, dessa möten - det är dem vi brinner för! Känns så viktigt för världen.
    Tack.
  • Helén V
    Helén V skrev om Mindfulnessgruppen
    Allt var bra gjort
    bra med olika fokus vid olika tillfällen
    jättefint med uppföljning per sms en lång tid efter kursens slut Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Helén V
    Tack, Helén - vad fint att höra! Lycka till med framtida utforskande.
  • Lennart T
    Lennart T skrev om Mindfulnessgruppen
    Bra, strukturerad, lärorik och användbar utbildning för att för ut Mindfulness till såväl privatpersoner som till företag. Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Lennart T
    Tack, Lennart!
    Vad härligt att du är nöjd!

• Frida H
    Frida H skrev om Mindfulnessgruppen
    Framkom inte att den var nischad mot stress Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Frida H
    Stress är en stor del av varför många människor mår dåligt och mindfulness är mycket verksamt mot stress. Men det är så mycket mer än det... Ledsen att du inte var helt nöjd. Vill du komma på vår påfyllnadskurs för att utforska vidare? Hör gärna av dig, vi ger dig gärna en rejäl rabatt!

• Åsa A
    Åsa A skrev om Mindfulnessgruppen
    Jag var jättenöje från början till slut och verktygen vi fick för att mindfullness har verkligen varit till hjälp! Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Åsa A
    Det är fantastiskt, tack! Fortsätt utforska nuet...
  • Björn H
    Björn H skrev om Mindfulnessgruppen
    Väldigt kompetent handledare, fint bemötande och bra lokaler! Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Björn H
    Vad roligt att höra, Björn!
    Vi trivs också jättebra uppe i vår vackra lokal.
  • Joanna T
    Joanna T skrev om Mindfulnessgruppen
    Lärorikt och roligt. Bra inverstering Läs mer
    2015-11-17 Victoria G svarar Joanna T
    Så fint, Joanna! Önskar dig fin träning framöver också

Bästa företagshälsovårdarna i Stockholm:

Christina B Christina B tycker:
“Trevligt bemötande i allt från...” Läs mer

Stationsgatan 46, 75324, UPPSALA