Mindfulnessgruppen

Mindfulnessgruppen

Ring 08-653 54 00 www.mindfulnessgruppen.se
4.5

Vi på Mindfulnessgruppen vill skapa en mer hållbar, vänlig och kreativ värld genom medvetenhetsökning.

50 omdömen om Mindfulnessgruppen

Petur S

tyckte väldigt mycket om 8 v kursen. trevligt og positivt bemötande...älskar mindfulness, ..kör övningarna i appen varje dag..og går också på urban.om...

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 612 omdömen 4.7 av 612 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Nadja E

Jag har via jobbet köpt en instruktörsutbildning och är nöjd med allt!

Då är vi också nöjda! Lycka till med träningen... /Victoria

Anne C

Det var en lärorik, lite spännande, och på vissa plan djup upplevelse. Mycket bra lärare. Alla frågor besvarade både före, under och efter kursen.

Svar från Instruktörsutbildning

Tack för att sprider medvetenhet... /Victoria

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 432 omdömen 4.7 av 432 omdömen

Siri U

En fantastisk upplevelse med mycket professionella ledare

Christina N

Mycket bra bemötande och de jag köpt är jag mycket nöjd med

Svar från Instruktörsutbildning

Tack för det, Christina! Lycka till!

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1032 omdömen 4.7 av 1032 omdömen

Har gått hos Agilokliniken i många år. Dom har fixat allt ifrån en skadad axel efter ett fall. Inpincement i en axel vilket gjort att jag kl

Caroline S Caroline S
Robin S

Väldigt utvecklande för sinnena!

Phia N

Min Mindfulnessinstruktör utbildning var det bästa som hänt mig. Utbildningsmaterial, instruktör, webbplats - allting. Planerar nu min egen framtid med Mindfulness gruppen som plattform. All kärlek, för alltid //Phia

Åååh... vad kan man säga... Underbart!! Med värme /Victoria

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Benny J

Mycket trevligt bemötande och välkomnande. Bra kurs.

Svar från Grundkurs

Vad fint att höra, Benny! Lycka till med träningen!

Eric N

8-veckors grundkurs, mycket intressant och tankeväckande. Intressanta föreläsningar och övningar med kunniga representanter för Mindfulnessgruppen och för meditationsområdet som sådant. Gav mycket nya insikter och tankeväckande perspektiv.

Svar från Grundkurs

Tack för fina ord, Eric! Lycka till med den fortsatta träningen.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 887 omdömen 4.7 av 887 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Maria W

Ursäkta ett sent svar. Jag tog en nybörjarkurs i Mindfulness, en dag i veckan i 8veckor och hade äran att få Rossario som ledare. En kvinna som har rätta röstläget för ett sådant här uppdrag och hon besitter ett fantastiskt skönt och naturligt lugn i sig utan att det känns krystat. Jag hade inga förväntningar utan jag var bara glad att försöka hjälpa mig själv på fötter och ville prova Mindfulness. Kursen var en fantastisk upplevelse och upptäckt. Dels har jag aldrig mediterat och inte heller pratat så här öppet i en...

Wow! Tack för att vi får dela med dig! /Victoria

Eva N

Jag köpte en kurs i att bli diplomerad ledare i mindfulness. Bemötandet var vänligt och flexibelt utöver det vanliga. Innehållsmässigt och kursledarmässigt var kursen mycket professionell. De måltider som serverades höll hög kvalitet. Mina förväntningar på kursen uppfylldes i allra högsta grad.

Svar från Instruktörsutbildning

Tack, Eva, vad härligt att höra! Fortsätt att sprida din medvetna närvaro. <3 Victoria

Sara H

Mindfulnessgruppen levde upp till alla mina förväntningar vad en utbildning till mindfulnessinstruktör bör innehålla. Här fick vi redan första dagen träna på att leda en grupp. Vi gjorde också många intressanta gruppövningar som gav en djupare och starkare dimension av medveten närvaro. Teori och praktik varvades med meditation på ett mycket behagligt sätt.

Mikael T

Jag upplever att jag har blivit väldigt bra bemött. det är med stor glädje som jag kliver in på deras kontor.

Inga-lena F

Grundkursen med Minfullnessgruppen har gett mig verktyg att stanna upp, reflektera och focusera i vardagen. Framförallt har den bidragit till ett mer hållbart välmående och en känsla av mer acceptans, tacksamhet och glädje i livet. Jag kan absolut rekommendera Mindfullnessgruppen till dig som vill hinna med att inte bara leva livet utan också att vara närvarande och uppleva livet.

Svar från Grundkurs

Hej Inga-Lena - vad härligt att höra!

Matilda S

Det har fungerat bra och varit en spännande resa

Svar från Grundkurs

Hej Matilda! Trevligt att höra. Hoppas att du tycker att din resa framöver fortsätter vara spännande. /Victoria

Omed K

Vissa delar var riktigt bra. Andra delar hade kunnat förbättras genom att vara mer hands on. I övrigt bra för den egna utvecklingen.

Svar från Instruktörsutbildning

Hej Omed! Tack för dina kommentarer - om du vill tar jag gärna del av dina förbättringsförslag (maila mig isf). Med värme Victoria

Andreas H

Lottie är en bra instruktör.

Hej Andreas! Kul att höra! /Victoria

Henrik M

Duktiga lärare. Allmänt bra. Tysta dagen var intressant

Svar från Grundkurs

Tack, Henrik! Det låter intressant... :)

Diana L

Väldigt fina möten i harmonisk miljö. Kursledarna insiktsfulla och duktiga på att leda in en på rätt tankebanor. Väldigt fina meditationer och mindfulnessyoga.

Svar från Grundkurs

Tack för det, Diana - fint att höra!

Eva A

Hej, jag har varit nöjd hittils. Mycket bra ledare! Och en trygg grupp.

Tack, Eva! Hoppas det går bra också med den egna träningen. /Victoria

Lena L

En mycket bra kurs, som verkligen har varit hjälpsam i vardagen.

Det var fint att höra, Lena! Fortsätt utforska... /Victoria

Gunilla E

Kursen uppnådde sitt syfte att ge oss verktyg och få oss deltagare in på rätt spår - att bli mer mindful. Resten är upp till oss själva. Kursledaren kunde varit mer avspänd. Dessutom kändes vissa övningar föråldrade och inte så relevant. Deltagarna, som genomgående var trevliga och öppna, bidrog starkt till att göra kursen meningsfull.

Svar från Grundkurs

Tack för kritiken - vi tar till oss och fortsätter utveckla. Hoppas att du fortsätter vara mindful. /Victoria

Lena M

Jag gick 8-veckors kursen på kvällstid. Jag fick ett väldigt fint bemötande ! Lyssnande och icke dömande Jag blev ledd genom övningarna på ett mycket bra och lugnt sätt. Jag själv var väldigt motiverad och jag fick verkligen ett verktyg att fortsätta med.

Svar från Grundkurs

Tack, Lena! Fortsätt utforska dig själv och sprid värme och medvetenhet. /Victoria

Mia F

Utvecklande, tillåtande, medvetenhet på hög nivå. Känner stor tacksamhet att jag fått ta del av denna kurs.

...och det sprider sig <3 Tack själv! /Victoria

Pernilla N

Trevligt och bra. Det var ett tag sedan jag gick kursen. Ledaren (Victoria) var tydlig, lugn o oflummig= förtroendegivande.

Hej Pernilla! Tack för fina ord! Hoppas du är... Du tränar väl...? /Victoria

Björn F

Mycket bra bemötande, kritisk mot att för mycket tid lades på att varje kursdeltagare skulle redovisa hur veckan varit. Därmed blev det för lite "lektionstid". Mina förväntningar uppfylldes därför inte. Lärarna upplevde jag som lätt tillgängliga och mycket ambitiösa.

Tack för konstruktiv kritik, Björn! Det var vi till oss. /Victoria

Marie-louise L

8-veckors kursen startade en resa där jag mer och mer vaknar upp till nuet. Jag har fått större förmåga att omfamna mina tankar och känslor på ett sätt som gör mig mer autentisk i mina uttryck. Jag har "förlängt" tiden på min möjlighet att undvika reaktivitet. Nu är jag mer i kontakt med mina känslor och mina behov och tar större ansvar i att kommunicera dem.

Wow - underbart! Så fint beskrivet också. /Victoria

Sarah H

Jag har bara lovord att ge till Mindfulnessgruppen och deras instruktörsutbildning.

Svar från Instruktörsutbildning

Hej Sarah - och tack! Kom ihåg att det också är gruppen som skapar, och du är del av det! /Victoria

Marinette A

Trevligt bemötande vid anmälan, de ringde även upp och och svarade på frågor och engagerade sig i min anmälan och mina undringar inför den förestående kursen. Jag beställde även kurslitteratur genom dem, gick smidigt. Mindfulnessgruppen levde mycket väl upp till mina förväntningar som kund.

Svar från Instruktörsutbildning

Det man ger får tillbaka... Och vi är en spegel av de vi möter. Tack själv, Marinette! Lycka till med att sprida varandet. /Victoria

Josefin M

Givande och en bra start i att lära sig om mindfulness. Varmt rekommendera!

Tack, Josefin! Fortsätt att ge dig själv av dig själv... /Victoria

Jessica J

Bra instruktör, bra övningar. Hade önskat lite mer handfasta råd inför att vara instruktör, men har och andra sidan klarat mig bra ändå med den info vi fick. Positiv känsla av Mindfulnessgruppen som helhet.

Svar från Instruktörsutbildning

Tack för bra feedback! Skönt att du känner att du kan stå på dina "instruktörsben" :) /Victoria

Ivan-thomas B

Amazing:) och amazing:) och amazing :)

OJ! Kanon! Amazing... /Victoria

Ulla B

Engagerade kursledare! Bra grundkurs! //

Tack, Ulla! Hoppas det går bra med den egna träningen. /Victoria

Ludvig B

Väldigt proffsigt. Kände mig sedd och tillmötesgått i de frågor jag haft under hela tiden & efteråt. En support i hur jag kan vidareutveckla mig. Ett genuint och autentiskt sätt att hållbart utbilda. Fantastiskt helt enkelt!

Åh, vad härligt! Fortsätt i den härliga energin... /VIctoria

Susan R

Bra bemötande på alla sätt och i alla sammanhang!

Ylva T

Hej! Den var kravlös, inspirerande och givande samt att miljön var fantastisk!

Tack, Ylva, härligt att höra! /Victoria

Jacob Westin G

Bra organiserat både innan med information och även under kursen. Vänligt och familjärt, men ändå proffsigt bemötande av duktiga instruktörer.

Hej Jacob! Vad roligt att höra! Hoppas att det går bra med träningen. /Victoria

Emma D

Högsta betyg! Bästa Kicki. Vilken närvaro. Vilken fantastisk kvinna som har så mycket att ge. Jag är jättenöjd med grundkursen. Fick starka band med många av deltagarna men det viktigaste var att jag kom till många insikter och fick många verktyg att arbeta med. Mindfulness är en del av min vardag idag. Jag fortsatte även med fördjupningskursen.

Svar från Grundkurs

Wow - vad härligt! Detta skickar jag gärna vidare till Kicki. Tack för din rekommendation! /Victoria

Fredrik W

Fantastisk kurs, älskade den. Gillade både kursmaterialet, lokalen och personalens engagemang samt kompetens. Rekommenderas varmt.

Vad glada vi blir! Fortsätt med att sprida medvetenhet... Med värme Victoria

Eva C

Jag tyckte att utbildningen uppfyllde alla mina förväntningar. Kursen gav mig närvaro, kunskap och inspiration.

Svar från Instruktörsutbildning

Åh, så bra! Tack för att du delar med dig vidare... /Victoria

Mikael E

Mindfulness 8 veckor grundkurs. Köpte och bokade via nätet. Fick snabb och relevant respons. Helt ok. Kursen som sådan var bra nästan hela tiden. Det fanns bara ett tillfälle som jag inte samtyckte om och det var när kursledaren skulle börja göra terapi med mig. Det sköter jag helst med min terapeut. Heldagen i tystnad var bäst. Jag bär med mig kunskaperna och plockar fram det jag behöver vid behov.

Svar från Grundkurs

Tack för din ärliga kommentar - det vill vi gärna främja. /Victoria

Alma S

En levande och upplevelsebaserad utbildning med mycket känsla. I kombination med kurslitteraturen skapades en väldigt användbar helhet! Men det kräver nog att man själv tar ansvar för den mer teoretiska delen.

Svar från Instruktörsutbildning

Tack för din rekommendation, Alma! Ja, vi satsar mycket på den praktiska, upplevelsebaserade, delen då det är där man skapar mest medveten närvaro. Sen är det alltid bra att ha teori också. Lycka till med dina äventyr som ledare! /Victoria

Pia S

Det var en väldigt givande kurs. Kursledaren var professionell och kunnig. Hon bjöd på sig själv och hade ett underbart bemötande,både under stunder av skratt och stunder där starka känslor kom upp till ytan. Jag har fått med mig viktig kunskap om mig själv som jag kommer att ha stor användning av hela livet. Insikten om hur mindfullness är näring för kropp&själ, det är en insikt värd att leva efter och vårda ömt!

Svar från Grundkurs

Åh, så fint.... Fortsätt bjuda dig själv och din omvärld på medvetenhet. /Victoria

Alexandra E

Professionell utbildning som får dig att växa som människa! Forskningsbaserade övningar som ger dig upplevelsebaserad insikt. Riktiga möten med människor genom hjärtat.

Svar från Instruktörsutbildning

Wow... Ja, dessa möten - det är dem vi brinner för! Känns så viktigt för världen. Tack.

HELÉN E

Allt var bra gjort bra med olika fokus vid olika tillfällen jättefint med uppföljning per sms en lång tid efter kursens slut

Svar från Grundkurs

Tack, Helén - vad fint att höra! Lycka till med framtida utforskande.

Lennart T

Bra, strukturerad, lärorik och användbar utbildning för att för ut Mindfulness till såväl privatpersoner som till företag.

Tack, Lennart! Vad härligt att du är nöjd! /Victoria

Frida H

Framkom inte att den var nischad mot stress

Svar från Grundkurs

Stress är en stor del av varför många människor mår dåligt och mindfulness är mycket verksamt mot stress. Men det är så mycket mer än det... Ledsen att du inte var helt nöjd. Vill du komma på vår påfyllnadskurs för att utforska vidare? Hör gärna av dig, vi ger dig gärna en rejäl rabatt! /Victoria

Åsa A

Jag var jättenöje från början till slut och verktygen vi fick för att mindfullness har verkligen varit till hjälp!

Det är fantastiskt, tack! Fortsätt utforska nuet... /Victoria

Björn H

Väldigt kompetent handledare, fint bemötande och bra lokaler!

Svar från Grundkurs

Vad roligt att höra, Björn! Vi trivs också jättebra uppe i vår vackra lokal.

Joanna T

Lärorikt och roligt. Bra inverstering