Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Södermalm Människans Resurser AB
Rekommenderat företag 2016 - Människans Resurser AB
Rekommenderat företag 2015 - Människans Resurser AB

Människans Resurser AB

Bysistorget 4, 118 21 Stockholm — Visa karta

Människans Resurser är ett bolag med stor expertis och lång erfarenhet inom friskvård och alternativmedicin.

Läs vad 148 kunder tycker om Människans Resurser AB

• Leni J
    Leni J skrev om Människans Resurser AB
    Är mycket tacksam över videos som tipsar om hur man kan använda Aquatone. Började direkt att behandla en stel och ond axel. Under 1 års tid har smärtan bara tilltagit och jag vaknade av värken flera gånger per natt. Till slut blev det svårt att klä sig. Efter en långbehandling ( mycket mer än det broschyren rekommenderade) av nacke, hela ryggraden och skuldra så började det liksom bubbla och spritta till under huden på den dåliga sidan. Detta fortsatte även flera timmar efter behandlingen. Dagen efter var jag något bättre. Fortsatte med dagliga kortare behandlingar och efter 3-4 veckor var jag besvärsfri. Känns fantastiskt! Ett stort tack för hjälpen! Leni
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Människans Resurser AB
    Jag har köpt en Triomed Vital och är nöjd med köpet. Köpte den över disk på Bysistorget. När jag har haft problem med att somna så har apparaten varit väldigt bra. Bemötandet har varit bra.
    Däremot var den entimmes information jag fick av Aranovich långt ifrån tillräcklig. Jag har en känsla av att jag bara använder en bråkdel av apparatens kapacitet och skulle behöva mycket mer information. Den skriftliga informationen jag fick var också otillräcklig och dessutom full av grammatiska fel som gjorde den svår att förstå. Så bättre muntlig och framför allt skriftlig information efterlyser jag.
    När jag nu försöker svara på fråga två så dels undrar jag om det ska vara svar på den hjälp jag fått av Triomeden eller om det ska vara svar på bemötandet från företaget. Jag kan bara gissa. Dessutom är det något fel. Mitt svar ska i alla fall vara en trea.
  • Barbara J
    Barbara J skrev om Människans Resurser AB
    Alla vill hålla sig friska,fyllda med energi,vitala. Människans Resurser har genom sitt kunskap och fantastisk förmåga att förmedla det, har hjälpt mig att förstå hur viktigt det är att ta fullt ansvar för sin kropp.
    Värdesätter och använder dagligen Aquatone och Triomed.
    Boris vet vad han talar om, tack Boris!
  • Ann K
    Ann K skrev om Människans Resurser AB
    mycket väl bemött
    hjälp med magen tunn tarmen bukspott körtel
    och köpte triomed comp och aquatone
    kände sig respekterad
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Människans Resurser AB
    Jag har dels varit på en hälsoundersökning. Bemötandet var helt fantastiskt. Mycket engagerad och kunnig person.
    Sedan har jag ganska nyligen köpt Aquatone och Triomed. Håller på för fullt med dessa. Har antagligen så stora obalanser så det kommer att ta ett tag innan effekt kommer. Just nu inne i obalanser/utrensning?!!! Mer trött och exemet blomstrar…men jag ger inte upp…Bemötande vid detta köp var även här fantastiskt. Bra information och engagemanget lyste igenom i all konversation/information.
  • Kenth J
    Kenth J skrev om Människans Resurser AB
    Jag har alltid blivit bra bemöt när jag varit i kontakt med Boris och Människans Resurser AB. Jag har gått kurser och även handlat produkter från företaget.
    De har alltid uppfyllt mina förväntningar.
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Människans Resurser AB
    Jag tycker att de har en gedigen kunskap med sin apparatur och analys. Jag möttes väl och har märkt stora förändringar i min kropp.
    Jag är jättetacksam!
  • Anton K
    Anton K skrev om Människans Resurser AB
    Bra och kunnig bemötande.Har köpt aquatone,triomed,chemtec.Mycket bra produkter som gör nytta.man far alltid goda råd om man har problem.Jag känner mig säkert som kund.
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Människans Resurser AB
    Bra och enkel förklaring på ett lättförstårligt sätt.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Människans Resurser AB
    Efter en del sömnproblem deltog jag i ett par möten, som behandlade andningstekniker och annat. Jag inköpte även diverse skrifter i ämnet som jag haft nytta av. "Människans resurser AB" lever upp till namnet och förmedlar resurser för ökat välmående.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Människans Resurser AB
    Super bra på alla sätt. Proffsiga
  • Inger A
    Inger A skrev om Människans Resurser AB
    Tyvärr har jag inte engagerat mig i Människans Resurser AB. De har säkert en fint företag. Ni kan gärna ta bort mig från deras sida. Tack! Inger
  • Karin S
    Karin S skrev om Människans Resurser AB
    Seriöst företag med mycket kompetens vad gäller hälsa.
  • Seija K
    Seija K skrev om Människans Resurser AB
    köpt andningsnappen, bra ide, gått på seminarier, intressanta, lyssnat på radio - mycket bra
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Människans Resurser AB
    Det var länge sedan jag handlade något men då jag gjorde det var det god service o leverans
  • Viktoria A
    Viktoria A skrev om Människans Resurser AB
    Trevligt bemötande, personal. Mycket intressant!
  • Marie-louise F
    Marie-louise F skrev om Människans Resurser AB
    Jag kan varmt rekommendera Människans resurser för bra utbildningar och kurser. Proffsiga och bra kunskapsförmedlare.
  • Lajla O
    Lajla O skrev om Människans Resurser AB
    intressant, välkommet med ny metodik för egenvård
  • Monica K
    Monica K skrev om Människans Resurser AB
    Har varit på några föreläsningar ang andningsapparaten och triomeden, som varit
    mycket bra. Tyvärr har jag tappt bort den svenska översättningen till triomeden,
    därför har jag inte använt den på ett tag. Undrar hur jag kan få en ny översättning?
    Använder mig av andningsövningarna med andningsuppehåll, som jag tycker är bra.
    Tycker det är ett intressant företag med mycket ny tänk och hjälpmedel för att påverka hälsan, som jag gärna följer.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Människans Resurser AB
    Har tyvärr inte utnyttjat som jag tänkt. Men det jag har sett är det jätte bra
  • Malgorzata O
    Malgorzata O skrev om Människans Resurser AB
    Jag kan bara säga, att Boris är en gudagåva för alla människor med öppet sinne.
    Han och hans medarbetare är alltid vänliga och hjälpsamma.
    Under årets lopp har jag köpt Cem Tech, Triomed Compact, Denas, andningsapparat och är mycket nöjd med de. Cem Tech hjälpte mig att bota nagelsvamp, som är så svårt att bli av med.
    För två veckor se köpte jag en ny apparat, som jag älskar. Den heter Aquatone. Med rent samvete kan jag säga, att det är mirakel-apparat. I beskrivning står det, att det är framtidens sjukgimnastik och det stämmer. Jag har en kortare ben och det orsakade spänningar i höften och ischias. Efter två dagar behandlingar med Aquatone fleraårig ischias är borta. Sömnen har blivit djupare, stressen är borta. Flera gånger fick jag kännsla som jag kan beskriva som ungdomlig.

Jag rekommenderar varmt företaget Människans resurser.
  • Ingmarie B
    Ingmarie B skrev om Människans Resurser AB
    Gick en kurs i Göteborg för kanske 7-8 år sen, Rensning av kroppen, har varit på analys i Stockholm, och även varit på flera föredrag i Stockholm.
    Jag vill gärna följa Boris, har andningsapparaten och zappern. Som jag använder då och då.
    Tack för alla nya tankar om hälsan.
  • Arne J
    Arne J skrev om Människans Resurser AB
    Bra upplevelse vid varje tillfälle. Och information vid kontakt med och meddelande.
  • Ingemar E
    Ingemar E skrev om Människans Resurser AB
    Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra affär,jag har haft mycket hjälp av dessa apparater.Jag fick problem med brytaren på Triomeden och jag fick en ny apparat .Det har aldrig varit frågan om krångliga garantiregler.Jag har tyvärr inte kunnat gå dom kurser jag velat på grund av avståndet.Men jag läser alltid månadsbreven och bloggen mm.
  • Irene E
    Irene E skrev om Människans Resurser AB
    Innehållet i nyhetsbreven är alltid intressant läsning.
  • Julia E
    Julia E skrev om Människans Resurser AB
    Jag vill inte skriva minst 30 tecken
  • Claes W
    Claes W skrev om Människans Resurser AB
    Bra seminarier, alltid aktuella ämnen.
  • Iris G
    Iris G skrev om Människans Resurser AB
    Jag har köpt Boris böcker och gått några av hans kurser - för länge sen- och har även träffat honom när han var här på Åland.
    Jag tycker han är en mycket duktig forskare och jag gillar hans böcker och uppfinningar men har inte haft rädeller tillfälle att deltaga så värst mycket eftersom det inte är så lätt och billigt att ta sig till hans tillfällen i Sverige. Jag väntar hela tiden på rätt tillfälle att komma med och bättre ekonomi att köpa några av hans intressanta apparater. Gillar hans marknadsföring som inte på något sätt är så aggressiv som amerikanska dylika. Allt det bemötande jag upplevt från honom och manniskans resurser har varit vänligt och informativt.
  • Ann-britt I
    Ann-britt I skrev om Människans Resurser AB
    Gått en kurs för några år sedan på Axelssons om tankens kraft samt andningens betydelse.
  • Ann W
    Ann W skrev om Människans Resurser AB
    Mycket bra bemötande. Har köpt Denas och deltagit i andningskurs.
  • AnnCharlotte E
    AnnCharlotte E skrev om Människans Resurser AB
    Jag har sen 1998 gått många kurser och testat mig via bla EIS och köpt mycket hälsoprodukter genom åren.
    Det jag har och använder mest för närvarande är Triomed och andningsapparaten.
    Även om jag provat andra metoder också så återkommer jag alltid till MR eftersom grundidén är att återställa balansen inte bara ta bort symtom och man har möjlighet att kolla upp resultat via tester.
  • Anita E
    Anita E skrev om Människans Resurser AB
    Har varit på några kurser och föredrag samt köpt ett antal böcker.
    Skulle gärna höra mer om föredragen fanns Västsverige.
  • Anette L
    Anette L skrev om Människans Resurser AB
    De flesta är mycket trevliga och hjälpsamma!
  • Eva L
    Eva L skrev om Människans Resurser AB
    De levde upp till mina förväntningar
  • Charlotte J
    Charlotte J skrev om Människans Resurser AB
    Intressant kunskap att få ta del av!
  • Britt G
    Britt G skrev om Människans Resurser AB
    Jag gick tidigare regelbundet till Människans resurser, använde den där millimetervågapparaten, gjorde andningsövningar, men tyvärr inget resultat. Idag söker jag mig till andra metoder
  • Carola L
    Carola L skrev om Människans Resurser AB
    Rekommenderar Varmt! MR AB!
    De har ett helhetstänkande för hälsan! Och arbetar fram nya metoder. Jag har själv gått Bioenergihealing för Boris på Axelssons gymnastiska institut. Jag har nu startat ett eget företag där jag ger behandling i denna unika metod med fina resultat!
  • Zaida G
    Zaida G skrev om Människans Resurser AB
    Jag har gått på flera föreläsningar och utbildningar hos Boris Aranovich. Han är mycket kunnig och inspirerande, och jag har fått god hjälp med mina hälsoproblem.
  • Sören E
    Sören E skrev om Människans Resurser AB
    Alternativa hälsometoder som fungerar
  • Carina S
    Carina S skrev om Människans Resurser AB
    alltid fått väldigt trevligt bemötande, mycket bra service. Jag har köpt Vodolej, Triomed, varit på några bra möten.
  • Nils A
    Nils A skrev om Människans Resurser AB
    CEM TECH apparaten jag köpte för 10 000 kr får jag nog beteckna som helt värdelös. Inte ens för ett par tusenlappar finns det någon som är så dum att de köper en (begagnad) sådan. Jag får naturligtvis skylla mig själv. Dumbommar skall man lura!
    2015-12-05 Boris A svarar Nils A
    Säkert att du förväntade dig att ta bort symptomen med den här apparaten, precis som med en tablett. Klart att man kan ta bort symtomen, men det gör kroppen efter att vi hjälper den och det är ett process speciellt hos äldre personer. Tyvärr, finns sådana människor i samhället som du som inte förstå det ... Hur kan man förklara att tusentals människor fått stor hjälp av millimetrvågsterapi ( en av de bästa terapier), men inte du ? Boris
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Människans Resurser AB
    Jag har lärt så otroligt mycket av Boris och hans medarbetare. Är för evigt tacksam mot mig själv som började gå på kurser och köpa produkter av Människans resurser. Tack och lycka till i era nya lokaler.
  • Ulf D
    Ulf D skrev om Människans Resurser AB
    Hjälp med andningsmotstånd och test för att påvisa hur mkt 15 min andning med motstånd gör för kroppen och sinnet. Jag har även köpt Triomed som jag använder flitigt
  • Mona H
    Mona H skrev om Människans Resurser AB
    Köpte en Triomed apparat av er för ungefär ett år sedan!
  • Mona H
    Mona H skrev om Människans Resurser AB
    Jag har bara bra erfarenheter av kontakterna med Människans resurser. Jag har gått kurser, köpt produkter. De har ett koncept som är helt rätt och tilltalar mig.
    Boris är bra på att förklara det svåra, på ett enkelt och begripligt sätt. Jag är ödmjukt tacksam till, att få möjlighet att deltaga i webinarerna. Människans resurser bjuder på och delar med sig av sig själva. De månar om hela människan.
  • Maria W
    Maria W skrev om Människans Resurser AB
    Jag har både gått utbildningar och köpt analysutrustning hos Människans Resurser AB och har alltid fått ett bra och professionellt bemötande samt teknisk support när jag behövt det. Det märks att man är mån om att hjälpa sina kunder och jag har enbart positiva erfarenheter av företaget.
  • Maud H
    Maud H skrev om Människans Resurser AB
    Har ingen kontakt .. Svårt att svara
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Människans Resurser AB
    vattenfilter, tilskott, breather, mycket nöjd med produkterna och bra med information :)
  • Dan F
    Dan F skrev om Människans Resurser AB
    Försöker hiotta inviduella lösningar för individen/patienten.
    Letar efter alternativa lösningar och man får testa dessa.
  • Irja M
    Irja M skrev om Människans Resurser AB
    Hej!
    Mitt bemötande då jag varit i Stockholm har varit gott!
    En tid hade jag god hjälp av andningsmunstycket. I dag ÄR JAG min andning. Hela Universum andas. VI ÄR!
    mvh irja malmgren Landskrona

Bysistorget 4, 118 21 Stockholm