Nova Psykiatri

Omdömen totalt
Snittbetyg
5.0

Om företaget

Nova Psykiatri, etablerat av psykologerna Lukas Levay och Axel Lundström, har som mål att omdefiniera processen för neuropsykiatriska utredningar. De identifierade tidigt de utmaningar som långa väntetider och komplicerade processer skapar för individers möjlighet att erhålla nödvändig vård. Teamet, som består av erfarna psykiater...

4 omdömen om Nova Psykiatri

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 4 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Sofia S
Skrev om Nova Psykiatri

Helt otroligt vilket fint bemötande man får av Lukas & Axel och även dom läkare som man träffar. Dom gör sitt yttersta för att anpassa tider som ska passa dig, lätta att få kontakt med och alltid snabba svar tillbaka när du undrar något. Får en att känna sig trygg trots att det kan vara svårt att öppna upp sig om sina svårigheter.

Roger L
Skrev om Nova Psykiatri

Sökte hjälp för adhd utredning och beställde en prioriterad utredning efter att jag haft en gratis konsultation. Allt har gått väldigt fort och professionellt med allt från olika läkare/psykologer samt en massa tester. Från kontakt till diagnos till medicinering =1vecka Bästa beslut jag tagit dock 40år försent

Elis C
Skrev om Nova Psykiatri

Professionell och trevligt bemötjade. Jag kände mig sedd och förstådd. Ständigt tillgänglig. Tack för all stöd, Nova!

Robert L
Skrev om Nova Psykiatri

Nova Psykiatri är mycket professionella och har alltid tid för kunden! Jag kan verkligen rekommendera dem för ADHD-utredningar!

Filtrera omdömen