MediBalans Christina Biri AB

MediBalans Christina Biri AB

Välkommen till MediBalans Christina Biri AB!

Vi är ledande inom fetma, matintolerans och tarmhälsa. Tarmarna har sitt eget ekosystem med över 100 biljoner bakterier. Vi samarbetar med pionjär laboratorium som har över 40 års erfarenhet tarmhälsa och matintolerans.

Våra tjänster: Konsultation, NLS Skanning och utredning, Gut screening®, IBS utredning, behandling och återställa tarmfloran, fetmabehandling och återställa tarmfloran.

Med vårt FDA- och EU-certifierade laboratorium är vi i framkant inom vetenskaplig innovation. Testerna är utformade för att vi ska kunna förstå och optimera din hälsa. Varmt välkommen att boka en gratis konsultation med oss på MediBalans Christina Biri AB!

Läs vad 6 kunder tycker om MediBalans Christina Biri AB 2

2021-04-02
    Man kunde inte kontakta med dem. Dåligt kommunikation. De hjälper inte alls.
    Hej Svetlana! Det är tråkigt att höra att du är missnöjd. Du hade en Lets deal kupong för NLS Skanning och du hade en tid 9/2kl.15:00. Du fick en sms -påminnelse dagen innan och vi också ringde dig samma dag eftersom du kom inte på besöket. Det verkade att du har glömt din tid men ett par dagar efter ringde du igen och du meddelade att du var sjuk. I alla fall fick vi inte veta att du kunde inte komma på besöket därför får du debiteras för besöket. Dessutom vi erbjudande extra rabatt för ny tiden men du tackade nej. Glad påsk Mvh Medibalans MediBalans Christina Biri AB
    2021-03-23
    Bra, gav mig en puff ändra livsstil vilket jag gjort nu till sundare livsstil.
  • Daniel H
    skrev om MediBalans Christina Biri AB
    2021-03-23
    Bästa dietisten jag någonsin har mött.
    Proffsig och fanns alltid tillhands när jag behövde vägledning eller korrigering av mitt mat schema.
    Nu är min mage bra och jag känner mig mycket piggare och gladare.
    Tack Marios för allt.
    2021-03-23
    Var hos Christina på konsultation efter NLS-scanning. Christina är mycket kompetent och ser till att en förstår samt får svar på de frågor en har.
    2021-03-22
    Bra bemötande , trevlig och kunnig personal .
    Väldigt professionellt.
    2021-03-22
    Jag gjorde en NLS-SCANNING hos Medibalans och fick en trevlig och samtidigt ett professionellt bemötande. Jag rekommenderar starkt denna undersökning då det sitter riktigt bra kompetenta personer i sitt område som hjälper dig med dina besvär.