Alla kategorier Massage Stockholms län Solna Agilokliniken Agilokliniken - Arenastaden

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, 169 56 Solna — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken i Arenastaden!

Här jobbar legitimerade naprapater med specialintresse för problem i käklederna och besvär på grund av löpning. Självklart behandlas även rygg- och nackbesvär samt andra besvär i muskler och leder. Akupunktur är en metod som används på kliniken förutom traditionella naprapatiska tekniker.

Kliniken i Arenastaden är den fjärde Agilokliniken i Stockholmsområdet. Gemensamt för samtliga platser är noggrannhet i undersökningen och att modern forskning och teknik används och tas i beaktning vid behandling. En individuell behandlingsplan läggs alltid efter första besöket där orsaken till besvären identifieras.

Läs vad 152 kunder tycker om Agilokliniken - Arenastaden

• 2019-07-05

FARAZ A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    I visited Agilokliniken three years back first time via my insurance company and Emma Engström treated me for my shoulder and neck issue. I was instantaneously impressed with her way of treatment and the way she narrated why I am having these issues and how we can fix them. She created an exercise plan for me which absolutely helped a lot and I have been able to improve my posture during daily routine.
    I found AgiloKlinik staff helpful, very professional and accommodating.
    I have recommended Agilokliniken to several of my friends and colleagues. 10 out of 10 :) Läs mer
  • 2019-07-03

JAN-OLOF S skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Massage för ryggen; sträckt/öm muskel.
    Har även tidigare fått genomgång av olika ryggövningar för att stärka muskulaturen. Blir alltid vänligt bemött och får ypperlig behandling. Väldigt trevlig personal! Läs mer
  • 2019-07-03

Lena R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jsh ät mycket nöjd med med hjälpen och mottagandet av min skada och känner att jag kommer att kunna rekommendera Er till mina vänner och bekanta Läs mer
  • 2019-06-25

Sam G skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra och trevligt mottagande.
    Kunnig personal.
    Fick bra hjälp. Läs mer
  • Matte P

2019-06-20

Matte P skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    -Låsning rygg/nacke
    -bra bemötande
    -att få hjälp med problemet /låsningarna och få
    förebyggande övningar
    - känner att jag blir behandlad på ett proffesionellt sätt Läs mer
  • 2019-06-19

Mats F skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Rehabilitering efter cuff ruptur.
    Lätt att komma i kontakt med kliniken, bra web att boka tid.
    Bra kontakt med rehab konsulenten, fick förtroende
    Bra övningar, fick dem på pdf också direkt efter besöket.
    Bra och lång uppföljning, kändes tryggt
    Mycket nöjd med resultatet för denna rehabilitering som jag visste skulle ta lång tid. Läs mer
  • 2019-05-13

Dievere W skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Sjukgymnast/naprapat
    Mycket bra bemötande samt råd och tips
    Jag uppskattade den lugna trevliga miljö och upplever att behandlare ser mig och mina problem samt har tillräckligt med tid! Läs mer
  • Anna A

2019-05-09

Anna A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Sjukgymnastik/ rehab efter ryggproblem

Väldigt väl bemött, kunnig & inlyssnande!

Överträffade mina förväntningar!

Helt enkelt jättebra & kommer att rekommendera er till vänner & bekanta! Tack! Läs mer
  • Elin N

2019-05-07

Elin N skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Har gått till Agliokliniken i ca 1 år och de har hjälpt med låsningar i ryggen, stela muskler och kroniska ledbesvär.
    Mycket professionella och har alltid hittat en behandling som funkat.
    Kan ibland vara lite dåliga på att använda all tid man betalar för. Läs mer
    2019-05-08 Agilokliniken Arenastaden svarar Elin N
    Hej Elin!
    Tack för en fin recension och din feedback. Den är mycket viktig för oss.
    Ibland kan vissa behandlingar ta kortare tid då vissa behandlingstekniker är rätt kraftfulla. För att undvika behandlingsreaktioner försöker vi därför balansera mellan tillräcklig effekt men utan behandlingsreaktioner.
    Om du upplever att det inte riktigt stämmer med din upplevelse så ta gärna kontakt med mig så hittar vi en lösning tillsammans. Med vänlig hälsning Susanne, Klinikchef

Helena S skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Naprapat. Super professionell och tar en på allvar och hittar verkligen rätt behandling för problemen.
    Ställde även upp när det var kris...
    Vid ett tillfälle tog jag fel på tiden men då fixade naprapaten in mig hos sin kollega=) Läs mer

Martin R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Proffsigt och trevligt bemötande i en lugn miljö och med ett fokus på att verkligen komma tillrätta med problemen. Läs mer

Catarina D skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Går på stötvågsbehandling och är väldigt nöjd med min sjukgymnast. Proffsig, engagerad, kunnig. Läs mer
  • 2019-04-19

Mikaela H skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Sjukgymnastik
    Kunnig och väldigt trevlig personal Läs mer
  • 2019-04-17

Anna-Klara M skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Sjukgymnastik. Bra bemötande som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-17

Johan K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Även om man kommer in med ett problem,
    så ser de till helheten och har mycket god kunskap om hur allt hänger i hop. Läs mer
  • 2019-04-15

Thomas L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Kunskap och erfarenhet är lika med en bra rehab behandling. Läs mer

Anders M skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Sjukgymnastik ett utbyte av knäled.
    Bemötandet var mycket bra och engagerande, hade inte stora förväntningar då detta är min första kontakt med denna typ av behandling Läs mer

Dzana D skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag har blivit bemött av medarbetarna på Agilo på ett professionellt sätt som verkligen har satt mig i fokus och mina besvär. Jag känner mig väldigt trygg och väl omhändertagen. Läs mer

Jan J skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trovärdiga, omsorgsfulla och verkar kompetenta. Läs mer

Gunilla R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag får behandling för hälsporre, eller det som i folkmun kallas hälsporre, musarm, ont i ryggen och i andra hälen.
    Jag har blivit väl bemött av alla jag har träffat och får bra hjälp med behandling och rehab.
    Jag tycker att Agilokliniken lever upp till mina förväntningar, jag är ännu inte symtomfri men jag hade inte heller trott att det skulle gå fort.
    Min upplevelse av Agilokliniken är mycket possitiv. Läs mer
  • 2019-04-10

Leif A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag har sökt för hälsporre, tennisarmbåge och annat ont i armarna. Bemötandet har varit väldigt trevligt och jag har stort förtroende för Agilokliniken. Det märks att de är proffs och jag går tillbaka till dem igen om jag får problem som de kan hjälpa mig med. Läs mer
  • 2019-04-09

Patrik H skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag har fått hjälp med en muskelbristning.
    Hampus har gjort träningsprogram åt mig vilket har fungerat perfekt i min rehab. Läs mer
  • 2019-04-09

Måns Ö skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Duktig naprapat, bra tidsbokningssystem, enkelt att boka om. Läs mer
  • 2018-01-25

Jila R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Toppen betyg :) Mycket professional omhändetagandet och ställning av diagnos Läs mer

Mikael L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg. Läs mer

Michael T skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyssnar och förklarar på ett enkelt sätt. Läs mer

Anna J skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Har fått ett mkt bra bemötande och stort engagemang av naprapaten som hittat orsak till gamla besvär. Läs mer

Susanne J skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevligt bemötande och genomgående bra.
    Förlkarande och kinnig personal.
    Frozen shoulder, går veckovis behandling. Läs mer
  • 2018-01-21

Gustav A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra bemötande med bra lösningar Läs mer
  • Mehdi D

2018-01-21

Mehdi D skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    bra bemötande
    kunnig
    kramp och knotar i skulderbladen Läs mer
  • Christine J

2018-01-20

Christine J skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra o nöjd bra bemötande o kunnig naprapat. Läs mer

Sara L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag blev bemött bra! Jag kom dit för att jag hade ont i benhinnor/ smalbenen. Jag fick stötvågsbehandling vilket hjälpte bra. Jag var där 6 gånger och jag har märkt skillnad efter behandlingarna. Det gick även bra att få en tid som passade och byta om man behövde det. Läs mer

Krister R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevligt bemötande och proffsigt upplägg. Läs mer

Lars-göran Ö skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevligt bemötande och mycket professionell behandling. Hjälp av sjukgymnast med rygg och nacke. Lyhörd och hjälpsam personal. Läs mer

Johan R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Tack Agilokliniken och inte minst Emma, som får mig att känna mig välkommen och trivas i era lokaler!
    Jag har fått stötvågsbehandling för hälsporre, samt övningar för min fot som jag skall göra hemma. Trots att behandlingen i sig kan vara obehaglig, så har jag hela tiden kännt mig trygg och väl om händertagen. Min fot håller långsamt på att bli bättre och jag ser redan fram emot uppföljningen lite längre fram i processen. Läs mer

Ulrika V skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Toppen. Knä Kristoffer Eriksson e grym! Läs mer

Reidar F skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mycket bra bemötande. En analys gjordes vid första mötet, och nu hoppas jag att det stämmer. Då detta var mitt första möte hos naprapat har jag svårt att ge någon kvalificerad bedomning just nu. Läs mer

Malin K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Sökte till dem när jag fick väldigt ont i nacken och de ligger granne med mitt företag. Fick tid samma dag jag ringde och kom direkt till en naprapat som hjälpt mig under ett antal besök och har äntligen en problemfri nacke. Köpte en ny kudde från dem som fungerar perfekt för mig och min nacke och slipper vakna upp varje morgon med smärtor
    Det var grymt att komma till dem väldigt snabbt att få tid och är väldigt trevliga och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Arranz Ceballos C skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag hade friskvårdmassage i Agilokliniken i Arenastaden. Allt har alltid varit utmärkt. Bemötandet är helt fantastisk, behandlingar funkar jättebra och jag får en tydlig förklaring av det som händer varje gång. Personell är supertrevlig. Läs mer

Jani K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Kunnig och trevlig personal som lyssnar och åtgärdar rotorsaken till problemet. Samtidigt får man bra tips om förebyggande åtgärder. Läs mer

Gunilla L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jätte bra hjälp o proffsigt bemötande. Problem m nacke, rygg o fötter. Bra tränlng hemma som gjort mig besvärs fri på ett av mina problem. Jätte nöjd! Läs mer

Pontus A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Yttre ligament och miniskproblem I höger knä. Stötvågsbehandling och träningsprogram.

Köpt en foamroller Läs mer

Sofia K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Kontaktade mitt sjukförsäkringsbolag som hjälpte mig att hitta en Naprapat då jag hade kraftiga ryggsmärtor.
    Jag fick snabbt en tid bokad och ett första möte med Kristoffer. Nu är jag uppe i 6antal träffar och känner för varje gång att jag blir bättre. Han har korrigerat samt förklarat varför mig rygg beter sig som den gör. Och fått övningar för att bygga upp ryggen på rätt sätt. Bemötandet har varit väldigt trevligt och jag är så glad för all bra hjälp jag fått hittills. Jag är inte helt bra ännu men betydligt bättre! Läs mer

Peter L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag fick stötvågsbeandling mot tennisarmbåge. Proffsigt och jättetrevligt bemötande. Betydligt mindre smärta redan efter första behandlingen!! Läs mer

Marie-christine G skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Blev otroligt bra bemött och fick snabb tid. Kristoffer satte sig in i mitt problem till 100% och är verkligen engagerad. Jag har fått behandling för inflammation i en sena som gör att höften /ryggen smärtar när jag går.
    Det här är den bästa mottagningen jag varit på! Läs mer

Camilla E skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Proffsigt bemötande och lugn och trevlig miljö. Jag har sökt för ont i axeln och armen. Fick bra behandling och ett träningsprogram som har fungerat bra. Är väldigt nöjd! Läs mer

Niklas S skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mkt. bra! Naprapat.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Iréne T skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Har bara haft kontakt med en person i Arenastaden, klinikchefen Kristoffer. Mycket trevligt bemötande, kunnig hjälpsam och fått bra råd. Har även köpt lite varor. Fräscha lokaler. Stamkund numera. Läs mer

Daniel M skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Har fått hjälp med överansträngd bröstrygg.
    Har fått information och tips genom tydlig och förtroendeingivande kunskap. Lite för tidigt dock att utrycka huruvida behandling har hjälpt efter 3 besök. Läs mer

Filip Åström B skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    bra upplevelse på agilokliniken Läs mer

Evenemangsgatan 29, 169 56 Solna