Agilokliniken - Arenastaden

Välkommen till Agilokliniken i Arenastaden!

Här jobbar legitimerade naprapater med specialintresse för problem i käklederna och besvär på grund av löpning. Självklart behandlas även rygg- och nackbesvär samt andra besvär i muskler och leder. Akupunktur är en metod som används på kliniken förutom traditionella naprapatiska tekniker.

Kliniken i Arenastaden är den fjärde Agilokliniken i Stockholmsområdet. Gemensamt för samtliga platser är noggrannhet i undersökningen och att modern forskning och teknik används och tas i beaktning vid behandling. En individuell behandlingsplan läggs alltid efter första besöket där orsaken till besvären identifieras.

318 omdömen om Agilokliniken - Arenastaden

Sedan starten hos Reco 2016
  • Kamilla W
    2023-01-27 Verifierad kund
    Första gången, stod massage av naprapat men endast mjuk massage med få tryckningar på ryggmusklerna utfördes. Skönt men trodde på grundligare behandling.
    2023-01-27 Verifierad kund
    Mycket välkomnande och professionellt bemötande samt behandling
    2023-01-20 Verifierad kund
    Really nice and efficient to solve my back problems
    2023-01-19 Verifierad kund
    Hampus är extremt professionell och har givit mig mycket värdefulla tips på hur jag skall bära mig åt för att läka mitt fotbesvär. Jag har tidigare besökt fysioterapeut, ostiopat, kiropraktor samt ortoped och har inte känt att jag fått någon värdig respons/hjälp förrän jag besökte Hampus. Jag har varit på tre stötvågsbehandlingar och kan varmt rekommendera denna kliniken.
    2023-01-11 Verifierad kund
    mycket nöjd med kompetensen på den sjukgymnast jag jobbar med .
    2023-01-10 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Agilokliniken. Kunnig, trevlig personal och ett varmt bemötande. Rekommenderar dem till alla!
    2023-01-09 Verifierad kund
    Trevlig och yrkesskicklig personal.
    2023-01-07 Verifierad kund
    Proffsiga och trevliga. Kör jag bil - parkering nära.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande och bra omhändertagande av skadan.
    Bra tips på övningar för lindra skadan.
    2022-12-17 Verifierad kund
    Professionella och lyhörda , känns mycket tryggt att ha min rehab där efter axeloperation.
  • Nadim E
    2022-12-15 Verifierad kund
    Sjukt snälla och duktiga fysioterapeuter!
    2022-12-12 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande!
    2022-12-10 Verifierad kund
    Bra bemötande. Fick bra hjälp och behandling för mitt problem.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Stötvåg.
    Fin läkning med bra resultat. Härlig personal, faktiskt riktigt rolig…nästan synd att jag läker.
    Hej Peter! Tack för din rekommendation, vad kul att höra att du först och främst blir bättre men också att du har haft roligt längs vägen. Välkommen åter om det skulle behövas!
    MVH Emma, Klinikchef Agilokliniken Arenastaden
    2022-12-09 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig personal! Känner sig omhändertagen.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Mkt väl bemött och gavs tid att gå igenom mina problem-områden. Förståelse från personal. Kunnig fysioterapeut, märker att de har erfarenhet. Trodde dock att jag skulle få tillfälle att träna på plats också. Är nöjd med mitt val av klinik och fysio.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Mkt trevlig personal! Var nöjd till 100 %
    2022-12-06 Verifierad kund
    Mitt första besök, fick ett mycket bra bemötande och massören var väldigt trevlig och gjorde ett utmärkt jobb,
    2022-12-01 Verifierad kund
    Mycket lyhörd och kunnig personal. Jag får mycket bra hjälp ( behandlingar + övningar) med min onda axel. Ger bra resultat.
    Går till fysioterapeut.
    2022-12-01 Verifierad kund
    Trevliga proffs man möter varje gång.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Frågade och lyssnade på ett bra sätt om besvär samt förväntningar på besöket. Mån om att jag testade att göra övningarna så att jag verkligen förstått dem innan jag gick hem. Bra uppföljning med ytterligare övningar.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jättebra behandling av ryggen
    Enda detaljen att jag fick en tid i Solna men det var till fel ställe dock så hade Solna tid då som tur var
    2022-11-25 Verifierad kund
    mycket trevlig personal och lätt att ha att göra med och lysnade och fick väldigt stort förtronde för de förslag och behandling som utfördes
    2022-11-24 Verifierad kund
    Jag har träffat en bra och kompetent fysioterapeut
    2022-11-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av sjukgymnast. Förtroendeingivande och saklig information och bra behandling av min onda armbåge.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött naprapaten är trevlig och lättsam kändes avslappnat. Berättade vad han gjorde och behandlade min åkomma så att jag kände mig bättre redan där. Innan besöket ringde jag och fick info angående om vad som kunde göras åt min situation. Fick tid på mig att fundera utan press. Fick även lite information om kostnad mm. Mycket bra ställe. Kan verkligen rekommendera Agilokliniken.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Eftersom jag har en kronisk sjukdom (EDS) som ger mig mycket led- och muskelvärk är jag glad att jag för flera år sedan hittade Emma på Agilokliniken. Hon hjälper mig till lättnad i stunden, men framför allt till långsiktigt förbättring genom bra övningar och pepp. Alltid mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, personlig service, professionella med hög kunskap.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Bästa sjukgymnast jag har haft. Trevligt mottagande, fina lokaler.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och behandling!
    2022-11-03 Verifierad kund
    Maryam is very professional and an expert at her craft. Her treatment and exercise program is helping me a lot on the road to recovery.
    2022-11-02 Verifierad kund
    proffesionellt och har förståelse för patientens problem
    2022-10-27 Verifierad kund
    Utmärkt mottagande.
    Fysioterapeuten lyssnade bra och jag tycker hon kom med vettiga förslag på åtgärder och behandling.
    Min förväntan var att få råd om vad jag ska undvika göra med min axelskada och vad jag kan göra själv för att skynda på läkningen.
    Jag är mycket nöjd med de råd och den behandling jag har fått än så länge.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Jag har varit kund hos dem i över 10 år först för häl sporre och nu för knä ont som jag fått ett träningsprogram för som verkligen hjälper
    2022-10-21 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött och fick en bra behandling trots att jag behövde boka om pga sjukdom.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Fick snabbt tid och behandling när jag fått en inflammation i höften :)
    2022-10-19 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande i sin helhet. Stort förtroende för Magdalena.
    Fick bra redskap/övningar att använda för fortsatt rehab.
  • Mattias S
    2022-10-16 Verifierad kund
    Bra behandling och personalen upplevdes som kunnig.
    2022-10-13 Verifierad kund
    Alltid lika bra! Vet precis hur de skall hjälpa mig, få bort låsningar och få muskler att sluta krampa.
    2022-10-11 Verifierad kund
    Bra.bemötande. Började bli bättre redan efter första besöket som startades med behandling och träning hemma.
    2022-10-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och verkar vara kompetent personal. Dock tre olika fysioterapeuter på 4 veckor blir lite opersonligt och man får dra sin story flera gånger
    Hej Ann-Charlotte!
    Vad glad jag blir att du verkar ha trivts här hos oss! Ibland blir det tyvärr så att vi får byta terapeuter för att kunna vidhålla vår behandlingsplan, i fall av sjukdom eller dylikt, men vi försöker att hålla kontinuiteten med samma terapeut just för att undvika att patienter ska dela precis den känslan du fått här. Att det blev så nu är jag ledsen för men fortsättningsvis håller vi oss till samma terapeut tills du är färdigbehandlad! Vi ses snart!
    Emma Klinikchef Agilokliniken Arenastaden
    2022-10-10 Verifierad kund
    Proffsigt med ett vänligt bemötande. Har fått hjälp för många olika skador. Rekommenderar starkt!
    2022-10-08 Verifierad kund
    Bra!
    Ger resultat, precis det som det ska
    2022-09-30 Verifierad kund
    Var väldigt skönt och kände att kroppen blev mer avslappnad. Väldigt trevlig personal.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av kunnig personal.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jag skulle gå dit för att få en behandling det enda han satt och gjorde det var att prata i 40 minuter och så gav han mig två övningar att göra hemma
    Hej Srdan,
    Det var tråkigt att höra att din upplevelse inte motsvarade de förväntningar du hade. Ibland är det bästa vi kan göra att inte behandla manuellt utan mer fokusera på vad du själv kan göra i ditt vardagsliv, det beror på problembild. Jag skulle gärna höra mer om din upplevelse så att vi kan lära oss av det, tillsammans kan vi också försöka hitta en väg framåt för dig om det hade varit av intresse. Kontakta gärna mig på emma.engstrom@agilokliniken.se eller ring till kliniken på 08273900.
    Mvh Emma Engström, klinikchef Agilokliniken Arenastaden
    2022-09-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, mycket kunskap, levde upp till förväntningarna
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, förslag på övningar för min ländrygg och vad jag skall tänka på för att inte få ont.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, bra och väl anpassad behandling. Bra teknisk utrustning.