Alla kategorier Naprapat Stockholms län Solna Agilokliniken Agilokliniken - Arenastaden

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, 169 56 Solna — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken i Arenastaden!

Här jobbar legitimerade naprapater med specialintresse för problem i käklederna och besvär på grund av löpning. Självklart behandlas även rygg- och nackbesvär samt andra besvär i muskler och leder. Akupunktur är en metod som används på kliniken förutom traditionella naprapatiska tekniker.

Kliniken i Arenastaden är den fjärde Agilokliniken i Stockholmsområdet. Gemensamt för samtliga platser är noggrannhet i undersökningen och att modern forskning och teknik används och tas i beaktning vid behandling. En individuell behandlingsplan läggs alltid efter första besöket där orsaken till besvären identifieras.

Läs vad 129 kunder tycker om Agilokliniken - Arenastaden

• Jila R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Toppen betyg :) Mycket professional omhändetagandet och ställning av diagnos Läs mer
  • Mikael L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg. Läs mer
  • Michael T skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyssnar och förklarar på ett enkelt sätt. Läs mer
  • Anna J skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Har fått ett mkt bra bemötande och stort engagemang av naprapaten som hittat orsak till gamla besvär. Läs mer
  • Susanne J skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevligt bemötande och genomgående bra.
    Förlkarande och kinnig personal.
    Frozen shoulder, går veckovis behandling. Läs mer
  • Gustav A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra bemötande med bra lösningar Läs mer
  • Mehdi D
    Mehdi D skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    bra bemötande
    kunnig
    kramp och knotar i skulderbladen Läs mer
  • Christine J
    Christine J skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra o nöjd bra bemötande o kunnig naprapat. Läs mer
  • Sara L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag blev bemött bra! Jag kom dit för att jag hade ont i benhinnor/ smalbenen. Jag fick stötvågsbehandling vilket hjälpte bra. Jag var där 6 gånger och jag har märkt skillnad efter behandlingarna. Det gick även bra att få en tid som passade och byta om man behövde det. Läs mer
  • Krister R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevligt bemötande och proffsigt upplägg. Läs mer
  • Lars-göran Ö skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevligt bemötande och mycket professionell behandling. Hjälp av sjukgymnast med rygg och nacke. Lyhörd och hjälpsam personal. Läs mer
  • Johan R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Tack Agilokliniken och inte minst Emma, som får mig att känna mig välkommen och trivas i era lokaler!
    Jag har fått stötvågsbehandling för hälsporre, samt övningar för min fot som jag skall göra hemma. Trots att behandlingen i sig kan vara obehaglig, så har jag hela tiden kännt mig trygg och väl om händertagen. Min fot håller långsamt på att bli bättre och jag ser redan fram emot uppföljningen lite längre fram i processen. Läs mer
  • Ulrika V skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Toppen. Knä Kristoffer Eriksson e grym! Läs mer
  • Reidar F skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mycket bra bemötande. En analys gjordes vid första mötet, och nu hoppas jag att det stämmer. Då detta var mitt första möte hos naprapat har jag svårt att ge någon kvalificerad bedomning just nu. Läs mer
  • Malin K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Sökte till dem när jag fick väldigt ont i nacken och de ligger granne med mitt företag. Fick tid samma dag jag ringde och kom direkt till en naprapat som hjälpt mig under ett antal besök och har äntligen en problemfri nacke. Köpte en ny kudde från dem som fungerar perfekt för mig och min nacke och slipper vakna upp varje morgon med smärtor
    Det var grymt att komma till dem väldigt snabbt att få tid och är väldigt trevliga och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Arranz Ceballos C skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag hade friskvårdmassage i Agilokliniken i Arenastaden. Allt har alltid varit utmärkt. Bemötandet är helt fantastisk, behandlingar funkar jättebra och jag får en tydlig förklaring av det som händer varje gång. Personell är supertrevlig. Läs mer
  • Jani K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Kunnig och trevlig personal som lyssnar och åtgärdar rotorsaken till problemet. Samtidigt får man bra tips om förebyggande åtgärder. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jätte bra hjälp o proffsigt bemötande. Problem m nacke, rygg o fötter. Bra tränlng hemma som gjort mig besvärs fri på ett av mina problem. Jätte nöjd! Läs mer
  • Pontus A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Yttre ligament och miniskproblem I höger knä. Stötvågsbehandling och träningsprogram.

Köpt en foamroller Läs mer
  • Sofia K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Kontaktade mitt sjukförsäkringsbolag som hjälpte mig att hitta en Naprapat då jag hade kraftiga ryggsmärtor.
    Jag fick snabbt en tid bokad och ett första möte med Kristoffer. Nu är jag uppe i 6antal träffar och känner för varje gång att jag blir bättre. Han har korrigerat samt förklarat varför mig rygg beter sig som den gör. Och fått övningar för att bygga upp ryggen på rätt sätt. Bemötandet har varit väldigt trevligt och jag är så glad för all bra hjälp jag fått hittills. Jag är inte helt bra ännu men betydligt bättre! Läs mer
  • Peter L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag fick stötvågsbeandling mot tennisarmbåge. Proffsigt och jättetrevligt bemötande. Betydligt mindre smärta redan efter första behandlingen!! Läs mer
  • Marie-christine G skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Blev otroligt bra bemött och fick snabb tid. Kristoffer satte sig in i mitt problem till 100% och är verkligen engagerad. Jag har fått behandling för inflammation i en sena som gör att höften /ryggen smärtar när jag går.
    Det här är den bästa mottagningen jag varit på! Läs mer
  • Camilla E skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Proffsigt bemötande och lugn och trevlig miljö. Jag har sökt för ont i axeln och armen. Fick bra behandling och ett träningsprogram som har fungerat bra. Är väldigt nöjd! Läs mer
  • Niklas S skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mkt. bra! Naprapat.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Iréne T skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Har bara haft kontakt med en person i Arenastaden, klinikchefen Kristoffer. Mycket trevligt bemötande, kunnig hjälpsam och fått bra råd. Har även köpt lite varor. Fräscha lokaler. Stamkund numera. Läs mer
  • Daniel M skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Har fått hjälp med överansträngd bröstrygg.
    Har fått information och tips genom tydlig och förtroendeingivande kunskap. Lite för tidigt dock att utrycka huruvida behandling har hjälpt efter 3 besök. Läs mer
  • Filip Åström B skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    bra upplevelse på agilokliniken Läs mer
  • Monica G skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Lätt å få tid, tyvärr dyrt om inte f bolag träder in Läs mer
  • Sinisa C skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Naprapatbehandling för ryggsmärtor. Läs mer
  • Agneta E skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Förståelse för kroppens rörelsemönster vilket gör rehab och förebyggande träning lättare.
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Chatarina A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag får naprapatibehandling på Agilokliniken - Arenastaden för en diskskada i nacken. Jag har enbart gott att säga om bemötandet, professionellt från start, grundlig genomgång av skadan, lyhörd för de problem jag har i samband med nackskadan och anpassning av behandling efter hur den läker. Det tillsammans med ett vänligt och respektfullt bemötande gör det lätt att ge högsta betyg. Läs mer
  • Marcus K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bemötande var trevligt och professionellt.
    Först gjordes en undersökning av naprapaten och sedan behandling. Allt var väldigt metodiskt och lätt att förstå och jag fick god förståelse vad problemet var, dock så hade jag hoppats på att behandlingen kunde verkat snabbare men fick inse att det var rehabilitering som behövdes. Mycket nöjd! Läs mer
  • Marcus K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bemötande var trevligt och professionellt.
  • Maria R skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att få tider. Läs mer
  • Örjan Af E skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mycket nöjd vid första besöket. Kort väntan bra och sakligt bemötande kändes som man varit där förut.
    Men lite tidigt att bedöma helt ut efter bara ett besök. Läs mer
  • Lisa Svärdling H skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Går hos sjukgymnast för att få hjälp med löparknä.

Bra och kompetent bemötande. Är dock inte färdighandlad än så att ge full pott känns för tidigt. (Undersökningen borde skickas ut när man är färdigbehandlad) Läs mer
  • Pia A skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Jag är jätte nöjd. Blev behandlad med respekt och genuint engagemang. Så mycket kunskap och förmåga att förklara för mig vad jag drabbats av, så jag förstod.
    Även behandlingarna och själv träning har hjälpt mig så att jag i dag mår bättre och förhoppningsvis klarar mig utan operation.
    Jag köpte ett tränigs band som jag använder i min egenträning Läs mer
  • Catrin T skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Naprapatbehandling pga smärta samt ett träningsprogram Läs mer
  • Anna N skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevlig och professionellt mottagande. Läs mer
  • Anita K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Mycket bra bemötande, fick bra hjälp, återkommer gärna. Jag har fått hjälp med en inflammation i axeln. Stötbehandling och naprapatens massage har hjälpt mest. Läs mer
  • Tobias E skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra och trevligt bemötande!
    Hade problem med armbågar och axel.
    Undersökning, dignos, enkel behandling
    Bra tips på rehab-övningar som har givit resultat
    Det kombinerat med att jag nu kan styrketräna gör att det känns allt bättre!
    Får jag problem finns det mer initensiv behandling att få - stötvåg. Men jag avvaktar. Läs mer
  • Lena L skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra service och fint hjälp ...,.,,,,,, Läs mer
  • Ulf K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Klart proffesionellt bemötande och behandling. Läs mer
  • Sten Å skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Svar bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Louise H skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Trevligt, proffsigt, snabba tider och lätt att boka. Läs mer
  • Helena S skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra bemötande. Diffus smärta som blivit mycket bättre. Mot slutet mest frågetecken i denna behandlingsserie - vad gör jag nu, hur hanterar jag smärtan proaktivt etc - här skulle jag velat få mer information. Läs mer
    2017-09-19 Agilokliniken Arenastaden svarar Helena S
    Hej Helena,

Tack för din feedback! Vi får ursäkta att det i slutet av behanlingsserien har brustit i information om vad du själv kan göra på sikt och proaktiv hantera besväret.
    Du får gärna kontakta oss om hur du känner dig just nu så att vi på ett bra sett kan ge dig tips och råd vad du kan göra i förebyggande syfte framåt.

Agilokliniken Arenastaden
  • Anna M skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    jag fick hjälp med ryggskott av naprapat och allt får högsta betyg från mig. Läs mer
  • Ragnar K skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Bra professionellt bemötande. Suveränt att man får mail samt påminnelse om bokade tider Läs mer
  • Martin E skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    ojkilkajesgdljkaäsdkgjalä'kdsjgälaskdjgälaksjdgälkj Läs mer
  • Tina H skrev om Agilokliniken - Arenastaden
    Hade akut ryggskott och fick hjälp direkt samt en långsiktig rehabplan. Läs mer

Evenemangsgatan 29, 169 56 Solna