Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Stockholm Skärholmen Wallberghälsan
Rekommenderat företag 2015 - Wallberghälsan

Wallberghälsan

Stensätravägen 4, 127 39 Skärholmen — Visa karta

Wallberghälsan är en företagshälsovård med fokus på förebyggande hälsovård, friskvård, arbetsmiljö och rehabilitering. Som avtalskund får du tillgång till en företagshälsovård med ett brett utbud av kompetenser och väletablerad specialistvård.

Vi anpassar, efter behovsanalys, er företagshälsovård på bästa sätt för att uppnå effektiva resultat.
Vi erbjuder möjligheter att analysera, motivera och vid behov, stöd samt information för att skapa en optimal arbetsmiljö.
Hälsoenkät genomförs i inledande samarbete där livsstilsfrågor bearbetas.
Wallberghälsan håller regelbundna avstämningsmöten och kontakt med er som där behov och önskemål diskuteras och tillgodoses.

Läs vad 99 kunder tycker om Wallberghälsan

• Jonas B
    Jonas B skrev om Wallberghälsan
    I det stora hela var det väldigt bra men blev ifrågasatt å det bestämdaste varför jag ville ta PSA prov trots att jag "bara" är 40 år, annars var det bra !
  • Robin S
    Robin S skrev om Wallberghälsan
    .............hhggjdjdbdbdbdbdb
  • Peter B
    Peter B skrev om Wallberghälsan
    den sämsta hälsoundersökning som jag har varit på i hela mitt liv inget fungerade inte bra utfört inte respons på frågor och totalt måste min utvädering bli att det var dåligt :(
    2016-09-01 Chris W svarar Peter B
    Hej Peter, Väldigt tråkigt att höra. Förstår att du hade frågor som vår sjuksköterska inte kunde svara på. De frågorna kräver läkarkompetens, men den undersökningen som var beställd inkluderade tyvärr inte läkaruppföljning. Att inget fungerade och att det inte var bra utfört ska jag undersöka vidare.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Wallberghälsan
    i samband med undersökningen kunde man konstatera att min lungkapasitet va kraftigt nedsatt, ej rökare dock astma,ni skulle gå vidare med detta undrar när/om det blir av?
    2016-09-02 Chris W svarar Thomas E
    Hej Thomas,
    pga sekretess kan vi inte lägga ut något information har. Ring oss gärna på 08-121 301 80
    Med vänlig hälsning
    Chris Wilson
  • Björn S
    Björn S skrev om Wallberghälsan
    Vart bemött På ett trevligt sätt
  • Crister L
    Crister L skrev om Wallberghälsan
    Mycket bra! Trevlig Personal. Det var en grundlig och bra undersökning med bra uppföljning av värden.
  • Felix M
    Felix M skrev om Wallberghälsan
    Fick bra information om mitt leverna. Otroligt trevlig tjej som hjälpte mig
  • Peter N
    Peter N skrev om Wallberghälsan
    Bra generellt.
    Vi köpte en hälsoundersökning till alla anställda.
    Bra bemötande och proffsig återkoppling.
    Lite snabba på att kalla tillbaka personal för ytterligare undersökning efter provresultat utan att prata med oss.
    2016-09-01 Chris W svarar Peter N
    Hej Peter,

Tack för din feedback. Vi kommer lära från detta och förbättra vår service.

Med vänlig hälsning
    Chris
  • Annika H
    Annika H skrev om Wallberghälsan
    Jag gjorde en hälsoundersökning. Det var mycket lugnt och trevligt. Jag kände mig väl omhändertagen. Sköterskan var uppmärksam, trevlig och verkade intresserad av hur jag mådde.
  • Leif L
    Leif L skrev om Wallberghälsan
    bra hjälp samma lyssnar utmärkt service
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Wallberghälsan
    Jag var på hälsokontroll via företaget jag jobbar på. Jag fick en kallelse, Åker dit och blir bemött av en supertrevlig sköterska. Efter prover och undersökning tar hon en stund med att informera om mitt tillstånd. Tack vare det så har jag lagt om min livsstil radikalt. Tack för det Eva. Sedan träffade jag läkaren. Hör och häpna. Jag har aldrig tidigare skrattat under ett läkarbesök. Jag återkommer. Nu mår jag prima! TACK !
  • Susan H
    Susan H skrev om Wallberghälsan
    Trevligt bemötande, snabbt resultat av provsvar och en förklaring av resultaten som var lättförstådd.
  • Christer S
    Christer S skrev om Wallberghälsan
    Efterlängtad företagshälsovård
  • Anders F
    Anders F skrev om Wallberghälsan
    Bra bemötande , höll avtalade tider
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Wallberghälsan
    Trevlig personal,bra lokaler.Bra uppföljning.
    2016-02-10 Chris W svarar Niklas W
    Tack för din feedback Niklas. Hälsningar Mathilda
  • Mika F
    Mika F skrev om Wallberghälsan
    Bra bemötande, inga väntetider, bra rapport och återkoppling
    2016-02-10 Chris W svarar Mika F
    Tack för din fina feedback Mika. Hälsn. Mathilda
  • Berit A
    Berit A skrev om Wallberghälsan
    Jag har inte själv valt att gå till Wallberghälsan, det är företaget jag jobbar på som har skickat dit all personal på företagshälsovård.
    Men jag är mycket nöjd med hur mina möten har varit.
    2016-02-10 Chris W svarar Berit A
    Hej Berit, tack för din feedback!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Wallberghälsan
    Trevlig Syster o Dr har inge att klaga på snarast tvärtom
    2016-02-10 Chris W svarar Thomas B
    Hej Thomas, tack för din feedback.
  • Michail G
    Michail G skrev om Wallberghälsan
  • Henry U
    Henry U skrev om Wallberghälsan
    Bemötande från företaget har varit mycket bra. jag hade en total läkarundersökning med en massa prover och tester är mycket nöjd med uppföljning av läkare och sköterskor. har även ringt och pratat med er och alltid fått mycket bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar mer än väl.
    2016-02-10 Chris W svarar Henry U
    Hej Henry, tack för din fina feedback.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Wallberghälsan
    Trevliga lokaler men helhetsintrycket känns lite stelt och inte personligt!
    2016-02-10 Chris W svarar Charlotte H
    Hej Charlotte, tack för din feedback, vi tar till oss den.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Wallberghälsan
    Bemötandet var ok och själva undersökningarna var ok men jag fick inget större förtroende för sköterskan som jag var hos.
  • Lars-olof J
    Lars-olof J skrev om Wallberghälsan
    Har inget att klaga på. Allt har fungerat bra de tre gånger (tror det är tre?) jag varit på besök och undersökning.
    2016-02-03 Chris W svarar Lars-olof J
    Tack för det. Ja du har varit fler år i rad nu.
  • Per H
    Per H skrev om Wallberghälsan
    Riktigt dålig hälsoundersökning som missade att ta både urinprov och PSA. Fick aldrig träffa en läkare som skulle gå igenom proverna.
    2016-02-03 Chris W svarar Per H
    Hej Per, tack för din feedback. För PSA prov och läkaråterkoppling behöva du boka Hälsokontroll Plus. Se på din bokning att det var vår bas hälsokontroll som var bokat? Det är varför vi tog inte PSA eller bokat läkaruppföljning. Kontakta oss på 08 121 301 80 och vi vill gärna uppgradera den till plus och boka in dig. Då vi kan kolla urinprov också som sköterska måste har missat.
  • Björn L
    Björn L skrev om Wallberghälsan
    Jag är kanon nöjd med deras bemötande och uppläg på hela besöket.
    Trevlig personal och kunnig läkare samt sköterska .
    2016-02-10 Chris W svarar Björn L
    Hej Björn, tack för din fina feedback!
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Wallberghälsan
    Proffsigt, smidigt, trevligt
    jag vill inte skriva 30 tecken jag tycker dessa tre lämnar ett väldigt bra betyg!
    2016-02-03 Chris W svarar Elisabet L
    Tack Elisabet, skönt att höra, kanske använda ovan på vår marknadsföring.
  • Stanislaw P
    Stanislaw P skrev om Wallberghälsan
    Hälsokontroll
    Var toppen nöjd med kvalitet på genomförandet och bemötandet
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Wallberghälsan
    Trevligt bemötande.
    Gick vi Bäckström Anläggning
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Wallberghälsan
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hälsoundersökning, som var bra mycket mer grundlig och seriös än jag hade förväntat mig.
  • Pelle S
    Pelle S skrev om Wallberghälsan
    Hälsokontroll
    Bra bemötande och trevlig personal.
  • Markel N
    Markel N skrev om Wallberghälsan
    Jag gjorde en hälsokontroll. Väl bemött. Dock missades att ta sänkan så jag fick åka tillbaka senare vilket hade kunnat undvikas.
    Mycket trevlig personal.
  • Hannu T
    Hannu T skrev om Wallberghälsan
    Både ris och ros från mig.
    Börjar med ris,hade fått en portkod till mottagningen via mejl
    som tyvärr visade sig vara inaktuell.Ringde mottagningen men inget svar,efter en kvart kommer personalen som beklagar sig för det inträffade.
    Ros undersökningen skötes på ett bra sätt samt att prov svaren kom
    inom rimlig tid.
    2015-03-02 Chris W svarar Hannu T
    Hej Hannu, tack för din feedback. Vi fick en oplanerad ändring av portkoden från fastighetsägaren, som gav oss lite problem under den tiden du var här. Vi kontaktade alla med sms eller mail, men förstår att det var förvirrande. Vi är glada att du är nöjd från det att du väl kom in till oss!
  • Michael A
    Michael A skrev om Wallberghälsan
    tycker de var lite väl lång väntetid efter att få träffa en läkare osv
    2015-03-02 Chris W svarar Michael A
    Hej Michael, tack för din feedback. Vi har inga väntetider för att träffa läkaren, men vi förstår att du upplevde det så. Ibland efter hälsokontroller så behöver vi ta en second opinion från specialister. Vi förstår att det dröjt lite och det är vi ledsna för. För mer detaljer så får du gärna ringa oss.
  • Ercan U
    Ercan U skrev om Wallberghälsan
    Är mycket nöjd med Wallberghälsan och med sköterskorna. Trevligt bemött.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Wallberghälsan
    Proffsigt och informativt i bra lokaler.
  • Peter R
    Peter R skrev om Wallberghälsan
    Bemötandet var Ok.Företagshälsovård.Var inte speciellt nöjd.Urinprov bara skulle ställas på handfat på toaletten,kändes fel.Hörseltestet fick jag själv påminna om, hon glömde.Hörseltest i ett undersökningsrum med störande ljud.Har efter 3 veckor inte fått provsvar.Summa sumarum,amatörmässigt.
  • Roope H
    Roope H skrev om Wallberghälsan
    Hälsokontroll, bra bemötande, lite annorlunda då "receptionisten" var en ipad
    2015-03-02 Chris W svarar Roope H
    Hej Roope, tack för din feedback. Vi gillar nya tekniker :)
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Wallberghälsan
    Mycket bra service med trevliga människor!
  • Roger G
    Roger G skrev om Wallberghälsan
    Har bara varit där en gång, första intrycket positivt.
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Wallberghälsan
    Har bara varit där en gång så jag har ingen uppfatning
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Wallberghälsan
    Man fick bra bemötande när man kom ditt.
  • Maria G
    Maria G skrev om Wallberghälsan
    Väldigt trevlig personal och bra bemötande, kände mig välkommen, trevlig lokaler.
  • Annika T
    Annika T skrev om Wallberghälsan
    Vänligt och trevligt och proffsigt. Kände mig väl omhändertagen! Fick en hälsoundersökning som tog ungefär en timme.
  • Patricia J
    Patricia J skrev om Wallberghälsan
    Vänligt bemötande, mycket bra information om hälsa och vad man kan påverka själv. Hade dock önskat någon form av förklaring på ett avvikande värde jag hade.
    2015-03-02 Chris W svarar Patricia J
    Hej Patricia, Tack för din feedback. Ibland kan läkaren bedöma att ett värde inte är avvikande. Men om du undrar något så får du gärna ringa oss.
  • Evelina Å
    Evelina Å skrev om Wallberghälsan
    Vi fick två personer från Wallberghälsan på besök till jobbet. Väldigt trevliga och kompetenta tjejer. Svaret på undersökningarna tog lite tid att få, men det var bra att få svar via mejl med förklaringar på vad alla mätvärden stod för. Överlag en bra upplevelse.
  • Tina U
    Tina U skrev om Wallberghälsan
    Trevliga och kunniga, bra att de kunde komma till arbetsplatsen.
  • Marie E
    Marie E skrev om Wallberghälsan
    Jag känner att vi har fått ett bra bemötande av Wallbergshälsan, både vad gäller för mig som individ och som oss som företag. Tycker speciellt att återkopplingen för oss som företag varit bra ur ett arbetsgivarperspektiv. Känns som att Wallbergshälsan inte låter något trilla mellan stolarna vilket är tryggt som företag.
  • Annica Å
    Annica Å skrev om Wallberghälsan
    Min upplevelse av Wallberghälsan är att personalen förmedlar engagemang och kompetens.
  • Eva J
    Eva J skrev om Wallberghälsan
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och snabb boknong vid tidsbeställning.
    2014-09-04 Chris W svarar Eva J
    Tack för din feedback Eva! Mvh, Mathilda
  • Kristofer E
    Kristofer E skrev om Wallberghälsan
    Trevligt bemötande och proffsiga. Lyhörda och lugnande.
    2014-09-04 Chris W svarar Kristofer E
    Tack för din feedback Kristofer! Mvh, Mathilda