Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Stockholm Skärholmen Wallberghälsan

Wallberghälsan

Stensätravägen 4, 127 39 Skärholmen — Visa karta

Wallberghälsan är en företagshälsovård med fokus på förebyggande hälsovård, friskvård, arbetsmiljö och rehabilitering. Som avtalskund får du tillgång till en företagshälsovård med ett brett utbud av kompetenser och väletablerad specialistvård.

Vi anpassar, efter behovsanalys, er företagshälsovård på bästa sätt för att uppnå effektiva resultat. Vi erbjuder möjligheter att analysera, motivera och vid behov, stöd samt information för att skapa en optimal arbetsmiljö.

Hälsoenkät genomförs i inledande samarbete där livsstilsfrågor bearbetas.
Wallberghälsan håller regelbundna avstämningsmöten och kontakt med er som där behov och önskemål diskuteras och tillgodoses.

Du hittar oss både på Skärholmen och på Södermalm. Välkommen!

Läs vad 114 kunder tycker om Wallberghälsan

• Sowvanee S
    Sowvanee S skrev om Wallberghälsan
    2018/08/21
    Har varit och gjort hälsokontroll och träffade Sussane Sjöstad hon är jätte duktig och snäll.
    Har aldrig lämnat blodprov utan att det göra ont och har några hål i armen men hos Sussane var det perfekt en enda hål i armen. Läs mer
  • Ulf A skrev om Wallberghälsan
    Mycket trevligt bemötande samt känns proffsigt
    Har fått den hjälp jag ville ha Läs mer
  • Lars E skrev om Wallberghälsan
    Man kunde få lite mer information av läkaren. Gick bara igenom svaren så fort. Läs mer
  • Jan B skrev om Wallberghälsan
    Kändes bra direkt vid den första kontakten. Tjänster vi köpt är hälsokontroller för personalen på bolaget. Allt har gått smärtfritt och tider etc har hållits som utlovat. Läs mer
  • Javier A skrev om Wallberghälsan
    Det var bra, nöjd med allt, och kan absolut rekommendera det här. Läs mer
  • Ann-christine E skrev om Wallberghälsan
    Trevligt ! men egentligen ganska onödigt eftersom vi har fri sjukvård och husläkarsystem i Sverige.
    Anledningen till den här undersökningen är ju egentligen bara för att tillmötesgå kravet enligt kollektivavtalet.
    Hälsoråd finns ju också att tillgå lite överallt.
    Men... bortsett från allt det så är det väl bra med lite puschning och bemötandet av sjuksyster och läkare har varit mycket bra! Läs mer
    2017-11-07 Chris W svarar Ann-christine E
    Tack för din feedback. Vad bra att du tyckte om bemötandet. Vi håller inte med om att det är onödigt förstås. En hälsokontroll är tänkt som friskvård, men vi håller med om att det finns ett underskattat husläkarsystem i Sverige.
  • Jannike D skrev om Wallberghälsan
    Gjorde en stor hälsoundersökning. Tyckte inte alls att det kändes speciellt seriöst och de kollade inte allt. Läs mer
    2017-11-07 Chris W svarar Jannike D
    Tack för din feedback. Vi är ledsna att du inte tyckte det kändes speciellt seriöst. Tyvärr är det omöjligt att kolla precis allt, vi kollar allt som ingår i vår hälsokontroll som är listad på hemsidan och som din arbetsgivare beställt.
  • Patrick K skrev om Wallberghälsan
    Bra och tryggt och trevligt bemötande och bra uppföljning både muntligt och skriftligt. Läs mer
  • Jan L skrev om Wallberghälsan
    Min upplevelse och omhändertagande av wallbergshälsan va god Läs mer
  • Anton L skrev om Wallberghälsan
    Jag fick notiser på min telefon om en kollegas tider/kontakt med er. JAg nämnde detta men fick fortfarande sms från er.

Annars var det inget märkvärdigt Läs mer
    2017-11-07 Chris W svarar Anton L
    Vad synd att du tyckte att det inte var något märkvärdigt. Vi är ledsna att det blev lite knas med telefonnumret, vi får dem i första hand från din arbetsgivare. Vi kommer efterfråga uppdatering av personalens uppgifter.
  • Thomas A skrev om Wallberghälsan
    Fick ett riktigt trevligt bemötande och svar på mina frågor.. Läs mer
  • Eva B skrev om Wallberghälsan
    Jag är nöjd med mina besök hos er. Det kändes som en ordentlig genomgång av mitt hälsoläge.
    Eva Läs mer
  • Annika E skrev om Wallberghälsan
    Bra bemötande vid bokning av tjänsten, snabb återkoppling. Lokalerna kändes slitna och själva hälsoundersökningen standardbra, inte mer. Samtal med läkaren efteråt helt okej. Läs mer
    2017-11-07 Chris W svarar Annika E
    Tack för din feedback! Vi vet att våra lokaler på Södermalm är i behov av uppdatering och vi har pågående arbete med detta. Hoppas vi blir klara till nästa besök!
  • Niklas T skrev om Wallberghälsan
    Vänligt och varmt bemötande.
    Sakligt proffesionellt genomförd undersökning.
    Bra kommunikation!
    Bra uppföljning!!
    Topp! Läs mer
  • Ulf E skrev om Wallberghälsan
    Bra och snabb provsvar Vänligt bemötande Läs mer
  • Peter R skrev om Wallberghälsan
    Jag är mycket nöjd med min undersökning och på det sätt frågeformulär och den uppföljningen gick till. Läs mer
  • Jonas B skrev om Wallberghälsan
    I det stora hela var det väldigt bra men blev ifrågasatt å det bestämdaste varför jag ville ta PSA prov trots att jag "bara" är 40 år, annars var det bra ! Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Wallberghälsan
    den sämsta hälsoundersökning som jag har varit på i hela mitt liv inget fungerade inte bra utfört inte respons på frågor och totalt måste min utvädering bli att det var dåligt :( Läs mer
    2016-09-01 Chris W svarar Peter B
    Hej Peter, Väldigt tråkigt att höra. Förstår att du hade frågor som vår sjuksköterska inte kunde svara på. De frågorna kräver läkarkompetens, men den undersökningen som var beställd inkluderade tyvärr inte läkaruppföljning. Att inget fungerade och att det inte var bra utfört ska jag undersöka vidare.
  • Thomas E skrev om Wallberghälsan
    i samband med undersökningen kunde man konstatera att min lungkapasitet va kraftigt nedsatt, ej rökare dock astma,ni skulle gå vidare med detta undrar när/om det blir av? Läs mer
    2016-09-02 Chris W svarar Thomas E
    Hej Thomas,
    pga sekretess kan vi inte lägga ut något information har. Ring oss gärna på 08-121 301 80
    Med vänlig hälsning
    Chris Wilson
  • Björn S skrev om Wallberghälsan
    Vart bemött På ett trevligt sätt Läs mer
  • Crister L skrev om Wallberghälsan
    Mycket bra! Trevlig Personal. Det var en grundlig och bra undersökning med bra uppföljning av värden. Läs mer
  • Felix M skrev om Wallberghälsan
    Fick bra information om mitt leverna. Otroligt trevlig tjej som hjälpte mig Läs mer
  • Peter N skrev om Wallberghälsan
    Bra generellt.
    Vi köpte en hälsoundersökning till alla anställda.
    Bra bemötande och proffsig återkoppling.
    Lite snabba på att kalla tillbaka personal för ytterligare undersökning efter provresultat utan att prata med oss. Läs mer
    2016-09-01 Chris W svarar Peter N
    Hej Peter,

Tack för din feedback. Vi kommer lära från detta och förbättra vår service.

Med vänlig hälsning
    Chris
  • Annika H skrev om Wallberghälsan
    Jag gjorde en hälsoundersökning. Det var mycket lugnt och trevligt. Jag kände mig väl omhändertagen. Sköterskan var uppmärksam, trevlig och verkade intresserad av hur jag mådde. Läs mer
  • Leif L skrev om Wallberghälsan
    bra hjälp samma lyssnar utmärkt service Läs mer
  • Tomas H skrev om Wallberghälsan
    Jag var på hälsokontroll via företaget jag jobbar på. Jag fick en kallelse, Åker dit och blir bemött av en supertrevlig sköterska. Efter prover och undersökning tar hon en stund med att informera om mitt tillstånd. Tack vare det så har jag lagt om min livsstil radikalt. Tack för det Eva. Sedan träffade jag läkaren. Hör och häpna. Jag har aldrig tidigare skrattat under ett läkarbesök. Jag återkommer. Nu mår jag prima! TACK ! Läs mer
  • Susan H skrev om Wallberghälsan
    Trevligt bemötande, snabbt resultat av provsvar och en förklaring av resultaten som var lättförstådd. Läs mer
  • Christer S skrev om Wallberghälsan
    Efterlängtad företagshälsovård Läs mer
  • Anders F skrev om Wallberghälsan
    Bra bemötande , höll avtalade tider Läs mer
  • Niklas W skrev om Wallberghälsan
    Trevlig personal,bra lokaler.Bra uppföljning. Läs mer
    2016-02-10 Chris W svarar Niklas W
    Tack för din feedback Niklas. Hälsningar Mathilda
  • Mika F
    Mika F skrev om Wallberghälsan
    Bra bemötande, inga väntetider, bra rapport och återkoppling Läs mer
    2016-02-10 Chris W svarar Mika F
    Tack för din fina feedback Mika. Hälsn. Mathilda
  • Berit A skrev om Wallberghälsan
    Jag har inte själv valt att gå till Wallberghälsan, det är företaget jag jobbar på som har skickat dit all personal på företagshälsovård.
    Men jag är mycket nöjd med hur mina möten har varit. Läs mer
    2016-02-10 Chris W svarar Berit A
    Hej Berit, tack för din feedback!
  • Thomas B skrev om Wallberghälsan
    Trevlig Syster o Dr har inge att klaga på snarast tvärtom Läs mer
    2016-02-10 Chris W svarar Thomas B
    Hej Thomas, tack för din feedback.
  • Michail G skrev om Wallberghälsan
    Det var OK Läs mer
  • Henry U skrev om Wallberghälsan
    Bemötande från företaget har varit mycket bra. jag hade en total läkarundersökning med en massa prover och tester är mycket nöjd med uppföljning av läkare och sköterskor. har även ringt och pratat med er och alltid fått mycket bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar mer än väl. Läs mer
    2016-02-10 Chris W svarar Henry U
    Hej Henry, tack för din fina feedback.
  • Charlotte H skrev om Wallberghälsan
    Trevliga lokaler men helhetsintrycket känns lite stelt och inte personligt! Läs mer
    2016-02-10 Chris W svarar Charlotte H
    Hej Charlotte, tack för din feedback, vi tar till oss den.
  • Johanna N skrev om Wallberghälsan
    Bemötandet var ok och själva undersökningarna var ok men jag fick inget större förtroende för sköterskan som jag var hos. Läs mer
  • Lars-olof J
    Lars-olof J skrev om Wallberghälsan
    Har inget att klaga på. Allt har fungerat bra de tre gånger (tror det är tre?) jag varit på besök och undersökning. Läs mer
    2016-02-03 Chris W svarar Lars-olof J
    Tack för det. Ja du har varit fler år i rad nu.
  • Per H skrev om Wallberghälsan
    Riktigt dålig hälsoundersökning som missade att ta både urinprov och PSA. Fick aldrig träffa en läkare som skulle gå igenom proverna. Läs mer
    2016-02-03 Chris W svarar Per H
    Hej Per, tack för din feedback. För PSA prov och läkaråterkoppling behöva du boka Hälsokontroll Plus. Se på din bokning att det var vår bas hälsokontroll som var bokat? Det är varför vi tog inte PSA eller bokat läkaruppföljning. Kontakta oss på 08 121 301 80 och vi vill gärna uppgradera den till plus och boka in dig. Då vi kan kolla urinprov också som sköterska måste har missat.
  • Björn L skrev om Wallberghälsan
    Jag är kanon nöjd med deras bemötande och uppläg på hela besöket.
    Trevlig personal och kunnig läkare samt sköterska . Läs mer
    2016-02-10 Chris W svarar Björn L
    Hej Björn, tack för din fina feedback!
  • Elisabet L skrev om Wallberghälsan
    Proffsigt, smidigt, trevligt
    jag vill inte skriva 30 tecken jag tycker dessa tre lämnar ett väldigt bra betyg! Läs mer
    2016-02-03 Chris W svarar Elisabet L
    Tack Elisabet, skönt att höra, kanske använda ovan på vår marknadsföring.
  • Stanislaw P skrev om Wallberghälsan
    Hälsokontroll
    Var toppen nöjd med kvalitet på genomförandet och bemötandet Läs mer
  • Fredrik B skrev om Wallberghälsan
    Trevligt bemötande.
    Gick vi Bäckström Anläggning Läs mer
  • Cecilia O skrev om Wallberghälsan
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hälsoundersökning, som var bra mycket mer grundlig och seriös än jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Pelle S skrev om Wallberghälsan
    Hälsokontroll
    Bra bemötande och trevlig personal. Läs mer
  • Markel N skrev om Wallberghälsan
    Jag gjorde en hälsokontroll. Väl bemött. Dock missades att ta sänkan så jag fick åka tillbaka senare vilket hade kunnat undvikas.
    Mycket trevlig personal. Läs mer
  • Hannu T skrev om Wallberghälsan
    Både ris och ros från mig.
    Börjar med ris,hade fått en portkod till mottagningen via mejl
    som tyvärr visade sig vara inaktuell.Ringde mottagningen men inget svar,efter en kvart kommer personalen som beklagar sig för det inträffade.
    Ros undersökningen skötes på ett bra sätt samt att prov svaren kom
    inom rimlig tid. Läs mer
  • Michael A skrev om Wallberghälsan
    tycker de var lite väl lång väntetid efter att få träffa en läkare osv Läs mer
  • Ercan U skrev om Wallberghälsan
    Är mycket nöjd med Wallberghälsan och med sköterskorna. Trevligt bemött. Läs mer
  • Mattias B skrev om Wallberghälsan
    Proffsigt och informativt i bra lokaler. Läs mer

Stensätravägen 4, 127 39 Skärholmen