Topp 25 sjukgymnaster

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Vi har även medicinsk fotvård och tillverkning av medicinska skoinlägg. Våra experter har koll p...

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Rosenlundsgatan 4, Göteborg

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!

Access Rehab - Falun

Åsgatan 41, Falun
    Välkommen till Access Rehab Falun! Vi diagnosticerar, behandlar och rehabiliterar de flesta problem med muskler och leder. Kontakta oss.

Tavakoly Sjukgymnastik

Odengatan 69, Stockholm
    Har du problem med muskler, leder eller nerver? Välkommen till Tavakoly Sjukgymnastik, vi erbjuder massor av behandlingsmetoder!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.

Atlasbalans

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
    Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård för såväl människor som hästar

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Har du problem med idrottsskador? Kom förbi hos Idrottsspecialisterna på Kungsholmen. Vi är experter.

Tverin Health

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!

Wallberghälsan

Stensätravägen 4, Skärholmen
    Välkommen!

Access Rehab - Åre

1 reco
    Kurortsvägen 20, Åre
    Välkommen till oss på Access Rehab - Vi hjälper dig på vägen mot ett smärtfritt liv med högre livskvalitet. Låt några av Sveriges bästa terapeuter ta hand om ditt problem!

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm