Topp 25 sjukgymnaster

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Johan M
    Johan M: Helt okej. Hade mindre besvär efter mitt besök.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Frida E
    Frida E: Superproffsiga! Fick jättebra hjälp och övningar för framtiden. Kommer absolut gå tillbaka flera gånger!

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Eva O
    Eva O: Nsapraparbehandling. Trevligt bemött fick den behandling jag efterfrågade

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Susanne E
    Susanne E: Proffsigt bemötande och bra resultat.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    stefan f
    stefan f: Bra mottagande. Mahnaz är väldigt duktig sjukgymnast som hjälper mig att hålla mina nacksmärtor i schack.

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Rosenlundsgatan 4, Göteborg
    Välkommen till Femmans Sports Ortopediska Grupp, här erbjuder vi en komplett bedömnings och behandlingslösning för privatpersoner, idrottsföreningar och företag!
    Tommy M
    Tommy M: Bra massage fast det kändes som att handuken man låg på redan var använd av kunden innan.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Rickard F
    Rickard F: Fick bra hjälp när jag hade skadat senorna som fäster i ringfingret när jag klättrade. Peder gav mig bra övningar och ti...

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Peter R
    Peter R: Bra behandling och analys av skada

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Bengt P
    Bengt P: Proffsigt företag vad ska jag mera skriva

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Majda S
    Majda S: Behandling av hälsporre. Professionellt och trevligt bemötande.

Atlasbalans

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
    Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård för såväl människor som hästar
    Ingrid R
    Ingrid R: leasar en djupvågsmaskin, fantastiskt engagerat och positivt bemötande av alla i företaget!

Tverin Health

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!
    Carlos L
    Carlos L: En fantastiskt bemötande från första gång. Rekommenderar alltid Tverin Healt för alla som kan behöva en bra kiropraktor.

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Har du problem med idrottsskador? Kom förbi hos Idrottsspecialisterna på Kungsholmen. Vi är experter.
    Dino J
    Dino J: Jag har fått behandling av två olika skador vid olika tillfällen, ena gällde knäskada det andra var höftskada båda i sam...

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Ken L
    Ken L: Vart där vid två tillfällen med problem i rygg och axlar pga. arbete. blivit bemött med bra bemötande, service och omed...

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

UFIT - GYM SPORT REHAB

Fräsarvägen 6, Skogås
    Jonas N
    Jonas N: Magnus har hjälpt mig flera gånger med diverse smärtor. Han är supertrevlig, proffsig och noggrann i allt han gör. Rekom...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Uppsala

Rapsgatan 1D, Uppsala
    Synnöve G
    Synnöve G: Jag blir bemött på bästa tänkbara sätt och har fått hjälp med med mina nack/ryggbesvär.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås

Hallsta Gårdsgata 8, Västerås
    Hans-erik B
    Hans-erik B: Proffs ända uti fingertopparna.