Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sabbatsbergs Ryggcentrum

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, 113 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sabbatsbergs ryggcentrum!

Intill Sabbatsbergs Närsjukhus hittar du Sabbatsbergs ryggcentrum. Här arbetar vårdgivare med olika sorters kompetens för att ge dig en helhetsbedömning. Hos oss finns legitimerade sjukgymnaster med vidareutbildning inom både OMT och smärtbehandling, legitimerade kiropraktorer, certifierade massageterapeuter samt diplomerade medicinska fotvårdsspecialister.

Vi kan hjälpa dig både med akuta och långvariga besvär i leder, muskler, nerver och diskar och erbjuder allt från helhetsbedömning till diagnostik och anpassad rehabträning.

Vårt koncept är baserat på ortopedisk manuell terapi och muskelbehandlingar som exempelvis dry needling, laserbehandling, akupunkturbehandling, ledmobilisering, ledmanipulation samt träning med fokus på rörlighet, stabilitet och funktion.

Kliniken samarbetar löpande med andra vårdgivare, som husläkare, specialistläkare, företagsläkare och psykologer. Vårt främsta mål är att göra dig smärtfri.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 145 kunder tycker om Sabbatsbergs Ryggcentrum

• 2019-05-18

Ann skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Behandling av sjukgymnast

Mycket väl! Grundlig undersökning av mina problem. Ett mycket adekvat och kunnigt bemötande som har lett till att år av långvarig smärta numera är hanterbar och har minskat.

Min upplevelse var långt över förväntan. Mina besvär är hanterbar idag och jag har fått stor hjälp att minska min smärta. Läs mer
  • 2019-05-16

Bengt skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    En utmärkt hjälp med min onda rygg. Läs mer
  • 2019-05-16

Anna P skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har varit där på fotvård, massage och sjukgymnastik. Blev väldigt trevligt bemött och hjälpt på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-05-15

Anders H skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
  • Mattias M

2019-03-07

Mattias M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Träffade Mahnaz Razavi som gjort ett exceptionellt bra jobb med min rygg, kunde knappt gå när jag kom dit första gången och nu har jag nästan inga problem alls! Super tack! Den övriga personalen är såklart också väldigt trevliga. Läs mer
  • 2019-02-02

Christina D skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag träffade Mahr Yousefy och blev behandlad på ett ypperligt sätt..aldrig tidigare upplevt ett sådant mottagande som patient !
    Vänligen
    Christina Dahlström
    Sanna Wessel likaså mycket proffsig ! Läs mer
  • 2019-01-26

Erna J skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Efter att ha genomgått en knäoperation i april 2018 tog jag kontakt med Sabbatsberg Ryggcentrum.
    Jag blev så väl bemött och kände mig trygg från första ögonblicket.
    En vårdplan gjordes upp vilken följdes regelbundet för att se hur mitt knä utvecklades efter fysioterapin. 1 timme 2 ggr i veckan.
    Stor kunskap och ett genuint intresse möter mig vid varje besök.
    Jag är i centrum och omtanken om min utveckling är stor.
    Jag går dit med nöje och mitt knä utvecklas för varje gång. Uppmuntran och stor kunskap från terapeuten är Ryggcentrums signum.
    Vi är några personer som går där rgelbundet och vi är alla supernöjda.
    Erna Johnson. Läs mer
  • 2019-01-24

Wei S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Min rygg blev mycket bättre after några behandlingar hos Mahr. Läs mer
  • 2019-01-22

Zoey V skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Dr.Mahr är både mycket bra på sitt jobb och en mycket trevlig person. Han är trygg och inger stort förtroende. Jag blr alltid bättre efte att ha varit hos honom. Jag känner mig alltid väl omhändertagen och uppskattar att han alltid vill hitta tid för att hjälpa till. Läs mer
  • 2019-01-07

Simone N skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bra bemötande och kunnig personal
    Skicklig fysioterapeut
    Stort engagemang Läs mer
  • 2019-01-06

Gunilla G skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Helt fantastiskt. Professionellt. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-01-05

Helena S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag tyckte att allt var toppen, bäst behandling jag har någonsin fått. Läs mer
  • Siv-Ängel S

2019-01-05

Siv-Ängel S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag ser positivt på Sabbatsbergs Ryggcentrum, har varit där vid två olika tillfällen och blivit väl bemött. Jag har nu gjort ett uppehåll pga av halkan. Har en lång väg att åka och är livrädd för att halka, vill inte bryta mig. M v h Siv Läs mer
  • 2019-01-05

Anne P skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Akupunktur! Fick trevligt bemötande å blev hjälpt med dom besvär jag hade! Läs mer

Anna O skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Carlos J

2019-01-04

Carlos J skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    fick konkat via boka direkt.
    fantastiskt bemötande av sjukgymnasten.
    förväntade mig att få hjälp med min ryggproblem och tycker att mina förväntningar är uppfyllda.
    hög kvalitet , tarvligt och professionell hjälp. Läs mer

Inger Barbro Elisabeth L skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Behandling och sjukgymnast
    Personligt bemött
    Har ju en förhoppning att jag ska bli smärtfri efter diskbråcksoperation men verkar ta lång tid. Men företaget lever verkligen upp till min förväntan Läs mer

Joel R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Superbra :) proffsiga och motiverande! Läs mer

Ci H skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Det finns ett riktigt engagemang för patienterna och stor erfarenhet. Läs mer
  • 2019-01-03

*rekommendera dom verkligen!! Läs mer
  • Kristina R

2019-01-02

Kristina R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Det bästa som hänt mig på hälsoområdet!
    Ingen sjukgymnast som Mahr har hjälpt mig så mycket med mina ryggsmärtor.
    SÅÅÅ UNDERBART! Läs mer

Samuel L skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har haft diskbråck asså tre brutna kuttor i länd ryggen. Har haft livet som helvete. Orthopederna och kirurgen hade sagt att jag måste bli opererad annars blir aldrig helad men tack tack vore sjukgymnast Maher Mardad på Sabetsberg ryggcenter jag har fått ett nytt liv. Läs mer

Ulf B skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Behandlades för ryggsmärta och huvudvärk. Mycket professionell vård och jag mår mycket bättre idag i ryggen och nacken. Läs mer

Eva N skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sjukgymnastik. Utmärkt bemötande och behandling.
    Uppfyllde alla förväntningar. Rekommenderar alla med ryggbesvär att söka dit. Läs mer

Amalia S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Professionellt bemötande och vård. Läs mer
  • 2018-12-05

Victor skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    De har räddat mig,

Jag träffade Mahr för första gången i oktober, vid de laget så hade jag haft daglig huvudvärk i ca 5 månader vilket hade lett till att jag "gick in i vägen" pga stress och smärta. Hade nästan gett upp hoppet innan jag träffade Mahr men som tur är kunde hans behandlingar hjälpa mig och ge mig en ny chans i livet. Efter 4 behandlingar kände jag stor skillnad med att min huvudvärk släppt och inte längre va daglig, nu har är vi inne på vecka 10 och huvudvärken kommer allt mindre <3

Tack för hjälpen och rekommenderar alla att söka sig hit när smärtan blir för stor. Otroligt hur stor skillnad det kan göra och det är det som har fått mig i arbete igen något som läkarna tyvärr inte kunde hjälpa mig med. Läs mer
  • Benita E

2018-10-24

Benita E skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Blev rekommenderad av en kollega att besöka Mahr då min kropp la av.
    En fantastiskt proffsigt bemötande och stor kunskap över vad som behövs för att läka en trasig kropp.

Benita Engvall Läs mer
  • 2018-10-08

Natalie F skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har besökt Csilla Andrettta flera gånger. Har alltid fått ett professionellt och trevligt bemötande. Har haft problem med förhårdnader som ingen annan kunnat hjälpa mig med. Tack vare Csilla har jag blivit av med dessa! :) Läs mer
  • 2018-09-30

Nadja L skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har haft problem med mina naglar under en längre tid med nageltrång. Jag träffat många fotvårdsspecialister.
    Sedan många år har jag blivit behandlats av Cilla Andretta. Jag får alltid god hjälp och professionell bemötande av henne. Jag rekommenderar alla med fot och nagelbesvär att boka tid hos henne och prova något nytt. Läs mer
  • Charlotta S

2018-09-20

Charlotta S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Detta gäller fotvården. Jag skulke på fotvård klockan 10. Det drog ut på tiden med kunden före. 1010 frågade jag om de snart var färdiga och sa att jag har ett läkarbesök nära efter. Jag fick en rejäl utskällning för när man har med människor att göra kan man inte hjälpa om det drar ut på tiden. Jag avbokade och det slutade med att hon sa att du fick ju som du ville så klaga inte. Otroligt otrevligt och oproffsigt. Jag rekommenderar ingen att gå dit. Läs mer
    2018-09-20 Mahrdad Y svarar Charlotta S
    Hej Charlotta. Vi är hemskt ledsna för det inträffade. Fotvårdsspecialisten hade blivit försenad med patienten innan. Vi har full förståelse för dina argument. Jag skulle vilja rekommendera Dig att boka ny tid och få en gratis medicinsk fotvårdsbehandling 55 minuter för din missade tid. Välkommen! Med Vänlig hälsning Verksamhetsansvarig Mahr Yousefy
    2018-09-20 Charlotta S svarar Mahrdad Y
    Tack för svar. Jag tar gärna en fotvård men inte av samma fotvårdsspecialist som skällde på mig. Finns det någon annan?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Andreea C

2018-09-04

Andreea C skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har gått hos Mahr sen juni på grund av två diskbråck och artros i nacken. Efter 7 månaders lidande och otroliga smärtor i halsryggen så äntligen hittade jag den bästa sjukgymnasten någonsin. Jag har alltid blivit bemött med värme och professionallitet, Mahr är mycket kunnig, trevlig, lyssnar och jag känner mig väl omhändertagen.
    Jag har verkligen högt förtroende för Mahr som hjälpte och hjälper mig enormt. Dry needling är en otroligt effektiv metod som lindrade mina smärtor enormt mycket. Förutom dry needling så hjälper mig Mahr med mycket tips, råd (exempelvis hur man sitter när man jobbar osv). Jag går också på parallellbehandling där Mahr hjälper mig med ett effektivt träningsprogram, han visar mig och vi går igenom alla övningar så att jag gör dem på ett korrekt sätt. Tack vare Mahr så fick jag tillbaka mitt liv😊! Bästa sjukgymnasten helt enkelt och ett ställe att längta till! Jag rekommenderar Mahr och denna mottagning starkt och varmt till alla vänner och kollegor. Tack Mahr för allt du gör för mig! Läs mer
  • 2018-08-29

sissi r skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Besökte sjukgymnasten Maher och blev bemött, förstådd och behandlad på bästa sätt. Jag har varit tillbaka hos honom i olika omgångar för olika skador och behov och det har alltid gett önskat resultat. Nya tider bokas direkt på plats och servicen är alltid tillfredsställande och personlig. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • veronica w

2018-06-21

veronica w skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag blir alltid proffessionelt mött av Mahr när jag kommer till centret för mina problem som har växt under åren, stelhet blandat med överrörlighet som inte underhållts rätt. Jag har aldrig känt mig så trygg som jag gör där! Jag började känna skillnad efter bara ett par besök, idag fortsätter vi och min kropp är bättre än nånsin! Stort tack!! Läs mer
  • 2018-06-05

Anna-Maria M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har gått till sjukgymnasten Mahnaz, dels nu för två veckor sedan och dels i okt 2014. Mahnaz är väldigt kunnig inom sitt område och första gången hjälpte hon mig med mina problem. Den hör gången har hon ickså hjälpt mig även om jag önnu inte är helt återställd och fortfarande under behandling. Mahnaz är väldigt tillmötesgående och försöker klämma in en alt ge tid vid återbud. Jag är mycket nöjd med Mahnaz o rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2018-06-01

karin l skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Behandling av Mahnaz Razavi.
    Jag är mycket nöjd med fantastiskt bemötande och mycket professionell behandling. Läs mer
  • 2018-05-27

ulrica k skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Fantastisk hjälp med inklämning av axel har jag fått av Mahr . Läs mer
  • 2018-05-25

per a skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket kunnig personal och bra bemötande! Läs mer
  • 2018-05-25

pia s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Besökt sjukgymnast, haft sjukgymnastik och behandlingar, provat ut o köpt skoinlägg , massage, fotvård, köpt redskap som jag kan använda hemma. Allt på samma plats, vilket är ovärderligt.
    Ryggcentrum är nog det företaget som hjälpt mig mest av de "sjukinstitutioner" med liknande service jag besökt under mitt långa liv. "Chefen" gör sitt yttersta för att man ska känna sig hjälpt. Läs mer
  • 2018-05-23

stefan f skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bra mottagande. Mahnaz är väldigt duktig sjukgymnast som hjälper mig att hålla mina nacksmärtor i schack. Läs mer
  • 2018-05-18

Arvid H skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Väldigt gott bemötande. Lätt att få tid när man väl är en av deras patienter (kan vara väntetid på att komma första gången). En kombination av livsstilsförändring, träning och behandling (korrektioner och massage). Försiktigt positiv med något bättre hållning och lindrigare besvär redan efter ett par veckor (har haft besvär med rygg, nacke mm i över 10 år). Läs mer
  • 2018-05-18

elena p skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Under ett år har jag provat på olika behandlingar mot smärtan i nacke hos olika specialister. För en månad sedan fick jag veta om Mahnaz Razavi, hon hjälpte till en bekant som var jättenöjd. När min dåvarande sjukgymnast rådde mig att vända mig till någon annan, frågade jag om hon visste vem Mahnaz Razavi var. Då fick jag höra att det är bästa specialist inom smärta och smärtbehandling.
    Jag bokade tid via hemsidan, väntetiden var en månad.
    När jag kom, träffades jag av en miniatyr kvinna. När man tittar på henne, tror man inte att hon har tillräklig styrka för att bekämpa en smärta som känns som en spik i nacken och inte ens starka manliga sjukgymnaster lyckades ta den bort.
    Men redan efter första behandlingen Mahnaz gjorde, kände jag så lättnaden, att annat än trolleri kallar jag den inte.
    Det är över alla förväntningar. Tack!
    Jag har redan rekommenderat Mahnaz Razavi till alla mina bekanta. Läs mer
  • 2018-05-15

Birgitta e skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag åtnjuter Sjukgymnast el fysioterapeut Mahnaz Razavis omsorg sedan många år. Och hennes kompetensen är värd det absolut högsta betyg. Och bemötandet på Ryggcentrum är sympatisk, vare sig jag kommer för att träna eller få behandling av Mahnaz. Träningen är individuell, fast vi är flera där, men tillräckligt få för att få den där individuella hjälpen. Man slappnar också av när det inte är så många och ler igenkännande mot dem man möter och återser där.
    Jag har myelom och även opererat nacken och litar endast på Mahnaz omdöme! Nu har jag någon ny inflammation som hon behandlar med akupunktur som jag svarar på.
    ( Jag har i ett akut skede fått hjälp annorstädes men det snarare ledde till försämring . )
    Jag vill gärna rekommendera Ryggcentrum som ni förstår! ( vilket jag f.ö. redan gjort) Tacksam patient eller kund(?) Birgitta Ekmanner Hansson Läs mer
  • 2018-05-14

Axel S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Professionella medarbetare som bemöter dig som patient med respekt. Litet och intimt med en lugn och trevlig miljö. Läs mer
  • 2018-05-10

lone s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hej.
    Jag är Mycket nöjd med min Mahnaz, gruppsjukgymnastik, ström, akupunktur, stretch mm.
    Mahnaz är alltid tillmötesgående, trevlig, kunnig, flexibel, lyhörd, snäll och har trevliga collegor.
    Rekommenderar henne varmt.

Med vänlig hälsning,

Lone
    :-) Läs mer
  • 2018-05-04

peter g skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    I’m getting excellent treatment from Mahnez.
    She’s very good with acupuncture.

Regards

Peter Gomez Läs mer

fredrik t skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag går till Sabbatsbergs Ryggcentrum (Mahnaz) då och då eftersom jag ibland får låsningar etc i ryggen. Bemötandet och servicen är alltid väldigt bra. Tillgängligheten är superb. Ofta får man snabbt komma på ett återbud, många gånger redan samma dag eller dagen efter. Jättebra! Läs mer

annika w skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har fått sjukgymnastik hos Mahnaz Razavi och ortopediska sulor hos Patrik Ström. Jag är mycket nöjd med behandlingen och resultatet och skulle rekommendera alla att besöka dem. Jag upplever bemötandet och behandlingen som mycket professionell. Läs mer

zara e skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag kom i kontakt med S-ryggcentrum pga. Ont i armen och har fått mycket bra och tillfredställande behandling av sjukgymnasten Mahnaz Razavi.
    Så detta har känts väldigt bra och jag är mycket nöjd med behandlingen samt mottagandet!👍🏻 / Zara Läs mer
  • Birger K

2018-05-02

Birger K skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sjukgymnast.
    Pga problem nacke och rygg.
    Jag har blivit bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Har definirivtvöverträffat förväntningarna.
    Sjukgymnast Mahnaz.
    Kund Birger Kristiansson Läs mer
  • 2018-05-02

lars s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Ryggbesvär bra bemötande kan rekommendera ryggcentrum Läs mer

Dalagatan 9B, 113 61 Stockholm