Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sabbatsbergs Ryggcentrum

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, 113 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sabbatsbergs ryggcentrum!

Intill Sabbatsbergs Närsjukhus hittar du Sabbatsbergs ryggcentrum. Här arbetar vårdgivare med olika sorters kompetens för att ge dig en helhetsbedömning. Hos oss finns legitimerade sjukgymnaster med vidareutbildning inom både OMT och smärtbehandling, legitimerade kiropraktorer, certifierade massageterapeuter samt diplomerade medicinska fotvårdsspecialister.

Vi kan hjälpa dig både med akuta och långvariga besvär i leder, muskler, nerver och diskar och erbjuder allt från helhetsbedömning till diagnostik och anpassad rehabträning.

Vårt koncept är baserat på ortopedisk manuell terapi och muskelbehandlingar som exempelvis dry needling, laserbehandling, akupunkturbehandling, ledmobilisering, ledmanipulation samt träning med fokus på rörlighet, stabilitet och funktion.

Kliniken samarbetar löpande med andra vårdgivare, som husläkare, specialistläkare, företagsläkare och psykologer. Vårt främsta mål är att göra dig smärtfri.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om Sabbatsbergs Ryggcentrum

• Anita P
    Anita P skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sabbatsbergs ryggcentrum har alltid gett mig den vård jag behöver. Mina problem med nacke och rygg har blivit mycket bättre. Jag har alltid fått bra förståelse för mina smärtor.
    Jag är väldigt tacksam för att ha fått den fantastiska hjälp under en längre tid. Det har inte kunnat vara bättre ett bättre bemötande. Läs mer
  • Mehrdad K
    Mehrdad K skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hej,
    Jag har kommit i kontakt med Sabbatsbergs Ryggcentrum i 4 tillfällen, 2 gånger frozen shoulder, 1 gång kronisk ryggbesvär och 1 gång stukat finger som var svullen i flera månader.
    Jag kom i kontakt med Sjukgymnasten, Mahr Yousefy.
    När det gäller Frozen shoulder tyckte läkarna att jag borde byta jobb, men det tyckte inte sjukgymnasten, han har varit ljus i tunneln.
    Jag har blivit återställd till 100% efter 3 månader, tack vare honom och behövde inte byta jobb.
    När det gäller mitt stukat finger, det har blivit sämre i flera månader, men nu efter 3 veckor behandling hos honom fick jag tillbaks rörligheten i mina fingrar minst upp till 70%.
    Jag har jobbat som IT-konsult i 12 år, har aldrig sett så mycket kompetens, kunskap och tillgivenhet hos någon som jag har kommit i kontakt med.
    De lägger sin själ i sina arbetsuppgifter.
    Tacksamt för allt som de har gjort för mig.
    Med vänliga hälsningar,
    //Mehrdad Khorsandi Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag är patient hos Mahr o är mycket nöjd med dem enstaka besök hos honom. Jag vet när jag behöver hans typ av behandling dvs nålar i trigger punkter då belastningen har blivit hård. Behöver endast hjälp med detta o jag tränar på egen hand, med tips o råd från Mahr. Sammanfattningsvis är denna behandling suverän för mig emellanåt. Med vänlig hälsning Anna Sjöblom Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    2013 gjorde jag en diskprotesoperation i ländryggen med ett väldigt lyckat resultat. Har efter detta gått på rehab och tränat efter konstens alla regler på Sabbatsbergs Ryggcentrum . Hade absolut inte fått ett sådan bra resultat om det inte varit för det fantastiska arbete som min sjukgymnast Mahr Yousefy gjort. Utan hans engagemang hade det inte gått.
    Men oavsett träning och hjälp från sjukgymnast har jag"normala" besvär med triggerpunkter och låsningar och behöver få fortsatt hjälp för att fungera friktionsfritt i vardagen. Inget konstigt utan en naturlig följd av en sådan stort ingrepp.
    Landstinget anser dock att fortsatta behandlingar ej bör bekostas och ger därför ej Sabbatsbergs Ryggcentrum ersättning för exempelvis behandlingar triggerpunktsbehandlingar.
    Min fråga blir därför till Landstingets politiker hur man kan bekosta en sådan dyr operation för att sedan inte ge rätt förutsättningar för ett så bra resultat som möjligt framöver? Det absolut bästa är väl att ha medborgare som kan och vill arbeta och inte ha en nedsatt arbetsförmåga för att hjälp inte finns att få? Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag vill varmt rekommendera Sabbatsbergs ryggcentrum och framförallt Mahr Yousefy. Jag har haft rygg och nackproblem länge och gått till många sjukgymnaster under åren men tyckt att ingenting hjälper. Mahr är den första som verkligen tagit sig tid att diagnostisera och analysera, och det är inte förrän jag började jag gå till Mahr som jag känner att en sjukgymnast verkligen ger den hjälpen som behövs. Han är inte bara oerhört kunnig och professionell, men ser också till helheten och är engagerad fullt ut. Jag är så tacksam för all hjälp och önskar samtidigt att detta vore normen istället för en ovanlighet när man söker hjälp hos en sjukgymnast. Läs mer
  • Mattias Å
    Mattias Å skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har under flera år sökt hjälp hos ett stort antal duktiga naprapater och sjukgymnaster för att hantera en komplicerad smärtproblematik som emanerar från en tidigare nackskada. Trots en omfattande neurologisk utredning, många behandlingar och regelbunden rehabträning mellan besöken har smärtorna endast temporärt avtagit. Genom ett tips från en kollega kom jag i kontakt med Mahr Yusefi på Sabbatsbergs ryggcentrum. Redan efter några behandlingar med Dry needling kombinerat med ett noggrant utprovat träningsprogram kände jag att en förbättring var på väg. För första gången träffade jag en sjukgymnast, som genom sin enorma kunskap och erfarenhet, lyckades hitta en behandling som successivt minskade mina smärtor i nacken som också strålat ut i både hand och fot. Kombinationen av regelbunden behandling från Mahr och rehabträning gör att jag steg för steg har längre perioden med endast begränsad smärta. Kort sagt har besöken hos Mahr gjort att jag har mycket större möjlighet att fungera fullt ut både i arbetslivet och privat. Ibland väntar jag lite för länge mellan besöken varvid smärtorna tilltar någon men efter varje nytt besök är det som jag når en högre nivå med mindre smärta. Mina varmaste rekommendationer till en helt faktastiskt duktig sjulkgymnast. Läs mer
  • Diana R
    Diana R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mina rygg problem började redan i tonåren. Jag lider av skolios.
    Mådde mycket dåligt pga detta och vet ej hur jag skulle ha mått idag om jag inte kommit i kontakt med Mahr Yousefy på Sabbatsberg Ryggcentrum.  Det har varit behandling med dry needling och mobilisering utav rygg samt massage. I förebyggande syfte så tränar jag regelbundet. Men detta hjälper ändå inte mina låsningar som kommer från och till. Jag mår mycket dåligt om jag inte får det behandlat i god tid. Ju längre tiden går ju djupare kan låsningarna bli. Även om jag tränar regelbundet. Tack än en gång Mahr för all din hjälp! Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bra bemötande. Har besökt ryggcentrum under ett par år. Har fått mkt hjälp och min rygg har blivit mkt bättre sen jag började besöka ryggcentrum. Samnanfattningsvis så har behandlingen med nålar gett väldigt bra resultat. Läs mer
  • Harriet N
    Harriet N skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Letade med ljus och lykta efter en bra sjukgymnast för mina nackproblem, efter många verkningslösa behandlingar hos sjukgymnaster, naprapater och kiropraktorer. Hittade Sabbatsbergs ryggcentrum och läste de fina recensionerna som Mahr Jousefy fått. Bokade in ett besök och efter 4 månaders behandling kan jag bara hålla med tidigare skribenter, Mahr är mycket professionell, noggrann och tar sig tid. Det har blivit mycket bättre, jag har stort förtroende för Mahr behandlingar. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har fått fantastisk hjälp med min rygg av Sabbatsbergs Ryggcentrum. Jag har haft problem med ryggen sedan jag var barn och har de senaste 10 åren gått på sjukgymnastik mer eller mindre regelbundet. För något år sedan började jag med Dry Needling-behandling på Sabbatsbergs Ryggcentrum. Därefter har mina ryggbesvär minskat markant och jag behöver alltmer sällan söka hjälp för besvären. Läs mer
  • Eleanor R
    Eleanor R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Allt jättebra. Inget att anmärka på. Trevlig, duktig och uppmuntrande personal. Har inte gått så länge, får se hur det blir. Läs mer
  • Magdalena M
    Magdalena M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Fantastisk hjälp mot frizon shoulder. Läkaren sade att det enda som återstod var operation - men så fick jag hjälp på SR och blev helt bra! Läs mer
  • Denny R
    Denny R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bemötandet var fantastiskt. Jag fick utmärkt behandling av Mahr. Innan dess kunde jag knappast gå. Jag är tacksam att Ryggcentrum finns. Mvh Denny. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag får hjälp med min nacke, Jag Måste säga att jag är ej van att skriva på datan. Man blir värkligen bemöt när man kommer till er. Läs mer
  • Annica T
    Annica T skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har träffat många sjukgymnaster och läkare men inte tidigare träffat någon så kunnig som Mahr på nackskador och eländet det medför. Han gör verklig skillnad. Oerhört professionell och effektiv.
    Det är en tragedi att landstinget inte har ett dyft intresse av att ta fram den bevisning de behöver för acceptera behandlingar som använts i decennier så väl inom som utom landet. Får han/andra inte fortsätta med dry needling vore det att skicka en mkt billig effektiv behandling i sank och landstinget har inget alternativ som är i närheten så effektiv.
    En samhällsekonomisk förlust och inte minst tragiskt för patienter. Speciellt för dom som inte har råd att betala för jag anar det går att köpa privat. Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag vill verkligen varmt rekommendera Sabbatsbergs ryggcentrum och Mahr Yousefy som jag fick hjälp av när min vänstra axel hoppade helt ut led i en olycka. Läkarna sade att jag aldrig skulle bli helt bra igen, men till min glädje är jag helt återställd. Inte minst skulle jag vilja understryka hur viktiga övningarna mellan besöken. Det gällde att följa ordination. Det var verkligen värt besväret. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag är 29 år och har fått diagnosen dubbel grav skolios med 48 respektive 45 grader när jag var 15-16 år. Jag har varit hos Mahr Yousefi sedan i somras för att jag hade ont i ryggen/höften/naken (som vanligt). Mitt första intryck var: äntligen någon som tar min skolios och dess besvär på allvar. Han skickade mig först till ortopeden för att se hur min skolios såg ut i dagsläget (då fick jag veta att jag hade 53 gr respektive 40 gr).
    Han började ta bort mina ryggspänningar som gav mig smärtan, genom dry needling. Jag fick mycket tips på hur jag kan avlasta min ryggrad i vardagen, hur jag kan använda TENS apparat och vilka övningar jag kan göra hemma osv. Fick även gå på handled sjukgymnastik hos honom där jag fick träna på de senaste maskiner anpassade för min rygg.
    Hans lång erfarenhet, djupa kompetens (som han håller uppdaterad) och intresse just i mina ryggproblem gör mig trygg. Han besvarade professionellt alla mina möjliga frågor som jag hade om mitt problem på ett sätt som jag kunde förstå.
    Varje gång när jag går till Sabbatsberg ryggcentrum känns det som att komma till en oas därför att efter varje sjukgymnastik/behandling känner jag mig starkare, rörligare och smärtfri.
    Hans helhetssyn av patienten, medlidande, tålamod, skicklighet och väl bemötande gör mig känna mig alltid välkommen så länge jag behöver hjälp, även om detta innebär återkommande besök.
    Jag kan inte hålla mig att inte rekommendera honom och Sabbatsberg Ryggcentrum till alla som har ryggbesvär. Ni kan bli av med er onödiga smärta utan smärtstillande läkemedel! Det finns verkligen hopp! Läs mer
  • gunilla S
    gunilla S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket trevligt bemötande
    Har länge haft problem med ryggen och får alltid
    bra behandling och hjälp med mina besvär. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har bara gått hos kiropraktor Patrik Ström och är mycket nöjd med hans behandlingar.

Det är också bra att man lätt kan boka tider online. Läs mer
  • Therese V
    Therese V skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har gått hos Mahr yousefy med mina rygg och höftbesvär! Innan jag kom till Mahr har jag säkert testat 15 olika sjukgymnaster men ingen som kunnat hjälpa mina besvär. Mahr är extremt kunnig och otroligt professionell!
    Rekommendera honom varm! Läs mer
  • Nasrullah E
    Nasrullah E skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hej
    Jag fått hjälp som jag förväntat. Jag är patient hos Mar Jusefi . Jag har ryggbesvär sedan länge sen. När blir akut min läkare remittera till sjukgymnast . Efter några behandling hos Mar blev mycket bättre. Jag kan bedöma högst betyg. Läs mer
  • Kim V
    Kim V skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Trevlig och duktig personal. Patrik, kiropraktorn hjälper mig med mina besvär som ger resultat. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har gått hos fler sjukgymnaster,kiropraktorer
    och napprapater än jag kan minnas. Ingen har kunnat hjälpa mig så mycket som Mahr Yousefy har gjort. Mycket seriöst och bra bemötande samt en helhetsyn som jag inte upplevt förut. Läs mer
  • peter v
    peter v skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Idag upskatar deras lättiljenglikhet•Jag fick. Hjälp med mina ryggbäsfer l form uppslag för övningar elektrisk masas akupunktur med mera. jag blev helt fri fron mina besvär stor tack för att jag fick komma till Sabbatsberg ryggcentrum. Läs mer
  • per h
    per h skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har gått hos Mahr Yousefy i ett antal år för mina rygg och nack besvär.
    Mahr har djupa kunskaper inom sitt yrkesområde och är otroligt proffsig och man blir alltid väl bemött.
    Jag kan varmt rekommendera Sabbatsbergs Ryggcentrum.
    Tack för allt Mahr

Pär Hemström Läs mer
  • emma l
    emma l skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har fått ett riktigt bra bemötande på Sabbatsbergs Ryggcentrum, har haft problem med nacken sedan ett år tillbaka med spänninghuvudvärk dagligen. Sedan jag började gå där har jag fått akupunktur i nacken en gång i veckan och har idag spänningshuvudvärk 1-2 dagar i veckan. Är jättenöjd! Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Som återkommande kund upplevde jag från första stund ett mycket bra bemötande. Är mycket nöjd med proffessionell behandling kiropraktorn utför både i själva behandlingen men också med enkla råd och övningar att göra hemma. Är alltid nöjd. Läs mer
  • Mina A
    Mina A skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har gått hos Mahr Yousefi i flera år för diverse problem med rygg, nacke, axlar och nu senast för rehabilitering efter min knäartroskopi.
    Hans kompetens, professionalitet, engagemang, alltid goda råd och tips är min trygghet.
    Jag är väldigt tacksam för hans hjälp under alla dessa år. Läs mer
  • stefan f
    stefan f skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bra bemötande. Sjukgymnast för nacksmärtor. Har bara varit på ett besök men det kändes bra. Läs mer
  • kerstin m
    kerstin m skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sedan lång tid tillbaka har jag fått hjälp av samma kompetenta sjukgymnast, numera verksam vid Sabbatsbergs ryggcentrum. Jag diagnosticerades med ländryggsartros för nästan 20 år sedan, och har också besvär med stel nacke. Jag får professionella behandlingar och lever nu utan smärta och med förbättrad rörlighet. Egen fysisk aktivitet är förstås viktig för mig, och jag får alltid bra specialbehandling och tips om lämplig träning när jag någon gång råkar ut för tillfälliga besvär i t ex knän och häl. Jag vet att min sjukgymnast har en oerhört gedigen utbildning och ständigt uppdaterar sig och alltså kan ge adekvata svar på mina frågor, så jag känner mig trygg. Läs mer
  • eva l
    eva l skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Genomgående vänlig och trevlig personal. Professionellt och personligt bemötande. Bra service. Bra läge med närhet till olika kommunikationer.

Har fått hjälp med träning inför ryggoperation och bedömning, behandling och träning därefter. Tips på övningar. Bra och anpassade träningsredskap. Trevlig stämning på gruppträningen. Tillgång till massör en fördel.

Motsvarar väl mina förväntningar.

Positiv upplevelse. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Babak E
    Babak E skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Professionell hjälp, kunnig personal, väldigt bra bemötande och flexibel! Läs mer
  • kaisa h
    kaisa h skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har ryggproblem. Jag får bl.a akupunktur.
    Jag är jättenöjd med min behandling. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    bra vård trevligt bemötande är nöjd Läs mer
  • rita p
    rita p skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket positiva erfarenheter, hög kompetens och alltid varmt bemött. Alltid trevlig stämning både mellan patienter och personal. Läs mer
  • Christina G
    Christina G skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har gått hos Mahr Yousefy i ett antal år och kan verkligen rekommendera Sabbatsbergs Ryggcentrum. En helhetssyn med övningar och behandling som tar bort spänningen i musklerna omkring det område där man har ont. Den behandlingen är unik och leder verkligen till förbättring. Är tacksam att det finns en sådan duktig sjukgymnast.
    Tina Gylling Läs mer
  • Christer F
    Christer F skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har fått mycket hjälp med min muskel- och ryggsmärta främst från krampande muskler i ryggslutet och i nacken i form av massage och behandling med torrnålar. Jag har även fått program för egenvård och hjälp med TNS. Mina besvär är väsentligt lindrigare idag jämfört med när behandlingen startade. Min bedömning är att sjukgymnasten har gjort ett oerhört bra arbete för att stilla besvären, bemötandet på kliniken varmt och behaglig och jag är helnöjd. Läs mer
  • shahrokh k
    shahrokh k skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Under senaste åren har jag och min son periodvis besökt Mahr Yousefy på Sabbatsbergs Ryggcentrum och fått mycket hjälp med våra problem. Min son lider av både skolios och kyfos och jag själv sökte hjälp för mina rygg/nack och fotbesvär. Mahr har djupa kunskaper inom sitt yrkesområde samt stor koll på alla detaljer,egenskaper som inte bara hjälpt oss ur smärtlindringssynpunkt utan har lärt oss hur vi ska förhålla oss till våra kroppar för att undvika fler smärtmoment i fortsättningen. Dessutom bjuder han ständigt på en stor portion omtanke och engagemang vilket gör att man som patient känner sig i trygga händer. Med facit i handen är jag nu övertygad att utan Mahrs insatser hade det varit betydligt svårare för min son att klara sin skolgång med tanke på de enorma spänningar som han till följd av sina besvär kände av i kroppen. Det mest intressanta med Mahrs tillvägagångssätt är att han motsatt till dagens många sjukgymnaster inte enbart nöjer sig med att visa några enskilda övningar för att sedan skicka patienten hem med en cd-skiva i handen utan fortsätter tills både patienten har lärt sig metodiken och dessutom ett tillfredsställande resultat har uppnåtts. Därför kan vi med gott samvete rekommendera Mahr Yousefy till alla som har liknande besvär Läs mer
  • charlotta v
    charlotta v skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sabbatsbergs ryggcentrum har gett mig min rygg tillbaka. Genom en lång återkommande behandling har jag lyckats stärka min rygg så att den fungerar mycket bättre än tidigare. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag fick kontakt med Sabbatsbergs ryggcentrum via rekommendation och träffade Mahr Yousefy som hjälpte mig med mitt diskbråck och en frozen shoulder ,genom massage ,dry nerdlinga,laser och gymnastikövningar.Bemötande och kunnande är i toppklass och jag rekommenderar detta ryggcentrum för alla jag känner som har behov av sjukgymnast.Anna Forsberg Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har gått på regelbundna besök under 7 månader för rygg och axlar. Jag har fått en omfattande genomgång om vad som är orsaken till mina problem. Bemötandet är bra och omtänksamt. Får en kombination av behandling och genomgång av övningar. Allt sker utifrån ett helhetsperspektiv. Jag kan varmt rekommendera verksamheten. Läs mer
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Håller min dålig rygg i schack varje gång den havererar Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bra bemötande, kunnig personal som ser till helheten. Kombination av behandling och övningar. Läs mer
  • marja s
    marja s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Efter flera år hos olika sjukgymnaster har jag äntligen fått behandling som hjälper mot mina besvär Läs mer
  • karin n
    karin n skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Väl bemött! Sökte för rygg/knäproblem. Fått i första hand akupunktur men även massage, töjningar av muskler samt träningsprogram. Ska vid nästa tillfälle gå igenom träningsprogram i deras träningslokal.
    Behandlingen har i stort sett gett resultat. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag kontaktade Sabbatsbergs Ryggcentrum för att få en övergripande bedömning och hjälp med mina långvariga ryggproblem. Jag hittade dem på nätet och tyckte att det lät som ett bra upplägg på verksamheten.
    Det gick väldigt lätt att hitta en ledig tid för nybesök, och mitt första intryck var väldigt positivt. Jag fick snabba och tydliga bedömningar om vad som kan ligga bakom mina problem.
    Fick en genomgång av övningar, och har sedan haft regelbunden uppföljning.
    Jag är mycket nöjd, rekommenderar Ryggcentrum varmt! Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sjukgymnastik.
    Gick på NSAID dagligen när jag kom till SR. Efter ett par besök behövde jag inte det alls och nu är jag smärtfri.

Proffsig, kunnig personal. Läs mer
  • karin s
    karin s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag bokade in ett första besök via nätet och har sedan dess besökt min sjukgymnast Manaz regelbundet inför mitt byte av höftled, och har också fått stöd med regelbunden sjukgymnastik /träning under min rehabtid. Min upplevelse är att personalen är oerhört erfaren och kunnig, och jag har bara fått positivt bemötande. Läs mer
  • Zohre F
    Zohre F skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sara F
    Jag har gått till Mahr Yousefy på Sabbatsbergs Ryggcentrum tidigare för behandling av spänningshuvudvärk och ryggbesvär. Hans behandling har verkligen gjort stor skillnad i mitt liv.
    Jag går på ryggbehandling hos honom nu och jag kan varmt rekommendera honom. Han är mycket professionell och skapar en bekväm atmosfär för mig som patient. Läs mer
  • Minoo B
    Minoo B skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag rekommenderar varmt mottagningen: personalen är kunniga och ger ett gott bemötande. Mina axlar och nacke behandlades med "dry needling" metoden och sjukgymnastik. Jag vill tacka Mahr Yousefy för ett helhetstänk gällande ortopedi och ergonomi. Läs mer

Dalagatan 9B, 113 61 Stockholm