Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sabbatsbergs Ryggcentrum

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, 113 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sabbatsbergs ryggcentrum!

Intill Sabbatsbergs Närsjukhus hittar du Sabbatsbergs ryggcentrum. Här arbetar vårdgivare med olika sorters kompetens för att ge dig en helhetsbedömning. Hos oss finns legitimerade sjukgymnaster med vidareutbildning inom både OMT och smärtbehandling, legitimerade kiropraktorer, certifierade massageterapeuter samt diplomerade medicinska fotvårdsspecialister.

Vi kan hjälpa dig både med akuta och långvariga besvär i leder, muskler, nerver och diskar och erbjuder allt från helhetsbedömning till diagnostik och anpassad rehabträning.

Vårt koncept är baserat på ortopedisk manuell terapi och muskelbehandlingar som exempelvis dry needling, laserbehandling, akupunkturbehandling, ledmobilisering, ledmanipulation samt träning med fokus på rörlighet, stabilitet och funktion.

Kliniken samarbetar löpande med andra vårdgivare, som husläkare, specialistläkare, företagsläkare och psykologer. Vårt främsta mål är att göra dig smärtfri.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 82 kunder tycker om Sabbatsbergs Ryggcentrum

• leigh n
    leigh n skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Problem med ryggen. Möttes av en ytterst professionell och kunnig läkare. Läs mer
  • charlotta m
    charlotta m skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag är helt nöjd med Mahrs åtta behandlingar - på köpet har jag också lärt mig mycket om min besvärliga rygg. Hoppas nu slippa få ont igen på länge, men om så ändå sker vet jag vart jag ska vända mig. Läs mer
  • carolina v
    carolina v skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har under en längre tid gått på sjukgymnastik hos Mahnaz Razavi och är väldigt nöjd, både med bemötande och behandlingar. Jag hade inga speciellt förväntningar då jag under många försök försökt få hjälp hos ett flertal andra vårdgivare utan resultat. Efter första besöket hade jag både fått diagnos och behandlingsplan. Super nöjd, kände att mina problem togs på allvar och jag har haft god kontinuitet under behandlingarna. Läs mer
  • anna-karin u
    anna-karin u skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    När jag för några månader sedan fick besvär med min rygg blev jag av mina familjemedlemmar rekommenderad att söka hjälp hos Mahnaz Razavi på Sabbatsbergs Ryggcentrum. Förutom flera bra behandlingar och träningsupplägg är hon en inlyssnande sjukgymnast som utgår från mina mina behov. Det är en lugn atmosfär i väntrummet och den övriga personalen är vänlig. Läs mer
  • jessica r
    jessica r skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har gått hos Mahnaz i över ett år och är väldigt tacksam för hennes hjälp. Skadade ryggen för 2 år sen och har haft problem med muskelinflammation bland annat. I början hade jag ont konstant varje dag men tack vare Mahnaz övningar, muskelstimulering och ackupunktur så har smärtan minskat från konstant till sällan. Hon är väldigt engagerad och hjälper mig nu även med kosten och vikten. För att sammanfatta så är jag väldigt nöjd med hennes tjänster och kommer fortsätta gå dit tills jag är helt återställd! Läs mer
  • evelyn o
    evelyn o skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har länge gått hos sjukgymnasten Mahnaz Razavi för smärtbehandling i ryggen, har blivit mycket bättre i ryggen sen jag började hos henne. Hon kunde snabbt se vad jag behövde hjälp med och gav mig rätt behandling. Mahnaz är kunnig i sitt område och har god förstålse för långvarig smärta. Utöver behandligen jag får i kliniken har jag fått en bra bild över hur jag ska träna för att hålla min rygg bra. Läs mer
  • märtalisa t
    märtalisa t skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    När man har väldigt ont och inte förstår varför är det av yttersta vikt att mötas av en person som åtminstone har en plan för att reda ut detsamma. Fysioterapeut Mahnas har stått vid min sida och sagt vad jag ska göra, besöka ortoped, beställa mr-röntgen osv samtidigt som hon har behandlat mig. Det har gett mig hopp. Läs mer
  • diana z
    diana z skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag går hos Mahnaz.
    Efter 5 års letande och kämpande m smärta i ländrygg har jag hittat Mahnaz som hjälpt mig att bli bättre. Hos henne känner jag mig alltid välkommen och hos henne finns oxå ett lugn som jag värdesätter! Läs mer
  • maria p
    maria p skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket positiv! Bra bemötande och duktig personal. Läs mer
  • kajsa a
    kajsa a skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Att konsultera Mahnaz Razavi rekommenderar jag starkt.
    Hon har ett proffsigt bemötande, utför noggranna undersökningar, ger skräddarsydda behandlingar och träningsprogram.
    Alltid vänlig, positiv och punktlig!
    Kajsa Läs mer
  • katrin o
    katrin o skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag fick akut ont i ryggen i februari 2017, både i nacken och ländryggen, varav jag ringde runt till flera ställen som hade långa väntetider. När jag ringde till Sabbatsbergs ryggcentrum svarade en trevlig och tröstande röst som kunde ge mig en tid redan dagen efter.
    Där fick jag fick träffa Mahnaz Razavi.
    Hos Mahnaz har jag fått behandling i form av OMT, massage och akupunktur. Hjälp att skaffa en tensapparat för smärtlindring hemma.
    Behandlingarna har alltid lindrat.
    Jag har även fått god rådgivning angående sjukgymnastikövningar och något som är viktigt otroligt för mig, stöttning i att lita på mig själv att jag läsa av min kropp och symptom. Kort efter, bla efter uppmuntran från Mahnaz har jag sökt upp läkare och fått flera ryggskador, diskbråck, samt reumatism mm bekräftat.
    Efter några månaders uppehåll i behandlingen testade jag under sommaren även laserbehandling med goda resultat. Behandlingen utfördes initialt av Mahnaz, sedan av hennes kollega Ghasem Nasir.
    Efter ytterligare några månaders uppehåll så fortsatte jag nu i februari i år med en blandning av OMT, massage och akupunktur.
    Jag har kroniska smärtor, men upplever bättre rörlighet och smärtlindring av behandlingen.
    Med hjälp av tränings-/sjukgymnastikråd har jag på ett år sakta kunnat träna upp min muskelkapacitet igen.
    Jag har även nyligen gjort en kroppsanalys hos Mahnaz som komplement för att noggrannare kunna följa min utveckling, och för att skräddarsy planering utifrån fler variabler.
    Sammanfattningsvis så är jag verkligen nöjd med behandling och den uppmuntran jag får i min träning. Som tillägg måste jag också nämna att jag uppskattar att jag kan känna mig bekväm med att komma till behandlingen oavsett om jag har riktigt ont och gråter av smärta, eller om jag har en bättte dag, oavsett så blir jag alltid bra bemött och tagen på allvar. Och jag har lärt mig mycket, alltid kan jag ställa frågor för att få råd och fakta utifrån den rådande situationen, som jag verkligen litar på. För mig är det viktigt att jag känner mig trygg, bekväm, att jag kan lita på den som behandlar mig, och att den personen är kunnig och kan förklara bra för mig. Allt det känner jag att jag verkligen får hos Sabbatsbergs Ryggcentrum. Läs mer
  • ali s
    ali s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hej
    Jag har varit på Sabbatsbergs Ryggcentrum och köpt sjukgymnastik för min rygg och nacke. Jag träffade sjukgymnasten Mahnaz Razavi, för första gången i slutet av 2017 och har fortsatt att åka dit regelbundet varje månad. Jag har varit väldigt nöjd med hennes bemötande men också hela företaget. Hon är professionellt och har lätt att hitta lösningar som passar till mig. Det är mycket enkelt att boka tider och ändra/avboka.

Ali Shafie Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Fått hjälp av Mahnaz Razawi med mångåriga smärtproblem rygg o nacke
    Behandling + träning och goda råd
    Mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Desirée B
    Desirée B skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Ett centrum med bra bemötande av kunnig hjälpsam personal.
    Jag har och får fortfarande hjälp av Manaz med mina problem och har blivit bättre.

Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • irene e
    irene e skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket bra akupunktur behandling av Mahnaz Razavi Läs mer
  • margareta n
    margareta n skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag är mycket nöjd med såväl bemötande som den hjälp jag har fått med mina hälsoproblem. Läs mer
  • camilla h
    camilla h skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket bra service och kunnig personal. Jag är supernöjd med Sabbatsbergs ryggcentrum Läs mer
  • chatrine h
    chatrine h skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Snabbt, kunnigt bemötande. Jag känner mig trygg i behandling och övningar. Jag har blivit hjälpt i min smärta och vet att jag nu som tidigare måste träna mina muskler och leder för att minska utvecklingen av besvären. Läs mer
  • klas w
    klas w skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bemötandet från Ryggcentrum har från första stund varit synnerligen bra och mycket seriöst. Kraftfulla åtgärder påbörjades omedelbart med syfte att eliminera aktuell skada i sätesmuskulaturen (muskelfäste samt hamstringsmuskel). Pågående behandling har övergått i en rehabiliteringsfas. Erhållen behandling har motsvarat mina förväntningar inklusive köp av rekommenderade varor /tillbehör. Jag kan med varm hand rekommendera Ryggcentrum för andra patienter. Läs mer
  • britt-marie l
    britt-marie l skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Yousefy Mahr har behandlat mig!
    Jag har blivit mycket vänligt och proffsigt bemött alla gånger jag varit där. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Går hos Mahnaz för mina ryggbesvär och är jättenöjd med både bemötandet och behandlingen. Hon är tydlig och trovärdig i bedömningar, information och instruktioner till rehabövningar och -träning. Har dåliga erfarenheter från andra sjukgymnaster men äntligen blir mina besvär (och jag) tagna på allvar och som konsekvens är jag nu bättre än på många år. Läs mer
  • abbe i
    abbe i skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sökte hjälp för en skada jag haft ett tag och fick den hjälp jag behövde. Kan varmt rekommendera Mahnaz som är superduktig

A.I. Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Trots minimala lokaler, erbjuds proffessionell vård och behandling.Trevligt och personligt bemötande från all personal så långt jag uppfattat.
    Är ännu inte helt klar med behandlingen, men jag har här fått bra verktyg att fortsätta min egen rehab. Dessutom har jag för första gången, trots många läkarbesök fått full klarhet vad som är orsak till mina besvär.
    Jag är glad och tacksam att jag fått kontakt och hjälp via Sabbatsbergs Ryggcentrum
    oj hoppas dom kan fortsätta sitt engagerade arbete. Läs mer
  • Margareta I
    Margareta I skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har varit patient hos Mahr i omgången minst 15-20 år Tack vare hans hjälp har jag sluppit vara sjukskriven! Finns ingen bättre i hela Stockholm! Har varit hos olika pga olika operationer knä axel , Men för att jag skall bli helt återställd har jag varit tvungen att gå till Mahr som ser hela människan i en helhet och behandlar därefter
    Mahr behandlat allt! Triggerpungter låsningar ger akupungtur och självklart träningsschema för att jag kan underhålla kroppen själv! Mycket nöjd patient ! Margareta Ingebrigtsen Läs mer
  • Anita P
    Anita P skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sabbatsbergs ryggcentrum har alltid gett mig den vård jag behöver. Mina problem med nacke och rygg har blivit mycket bättre. Jag har alltid fått bra förståelse för mina smärtor.
    Jag är väldigt tacksam för att ha fått den fantastiska hjälp under en längre tid. Det har inte kunnat vara bättre ett bättre bemötande. Läs mer
  • Mehrdad K
    Mehrdad K skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hej,
    Jag har kommit i kontakt med Sabbatsbergs Ryggcentrum i 4 tillfällen, 2 gånger frozen shoulder, 1 gång kronisk ryggbesvär och 1 gång stukat finger som var svullen i flera månader.
    Jag kom i kontakt med Sjukgymnasten, Mahr Yousefy.
    När det gäller Frozen shoulder tyckte läkarna att jag borde byta jobb, men det tyckte inte sjukgymnasten, han har varit ljus i tunneln.
    Jag har blivit återställd till 100% efter 3 månader, tack vare honom och behövde inte byta jobb.
    När det gäller mitt stukat finger, det har blivit sämre i flera månader, men nu efter 3 veckor behandling hos honom fick jag tillbaks rörligheten i mina fingrar minst upp till 70%.
    Jag har jobbat som IT-konsult i 12 år, har aldrig sett så mycket kompetens, kunskap och tillgivenhet hos någon som jag har kommit i kontakt med.
    De lägger sin själ i sina arbetsuppgifter.
    Tacksamt för allt som de har gjort för mig.
    Med vänliga hälsningar,
    //Mehrdad Khorsandi Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag är patient hos Mahr o är mycket nöjd med dem enstaka besök hos honom. Jag vet när jag behöver hans typ av behandling dvs nålar i trigger punkter då belastningen har blivit hård. Behöver endast hjälp med detta o jag tränar på egen hand, med tips o råd från Mahr. Sammanfattningsvis är denna behandling suverän för mig emellanåt. Med vänlig hälsning Anna Sjöblom Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    2013 gjorde jag en diskprotesoperation i ländryggen med ett väldigt lyckat resultat. Har efter detta gått på rehab och tränat efter konstens alla regler på Sabbatsbergs Ryggcentrum . Hade absolut inte fått ett sådan bra resultat om det inte varit för det fantastiska arbete som min sjukgymnast Mahr Yousefy gjort. Utan hans engagemang hade det inte gått.
    Men oavsett träning och hjälp från sjukgymnast har jag"normala" besvär med triggerpunkter och låsningar och behöver få fortsatt hjälp för att fungera friktionsfritt i vardagen. Inget konstigt utan en naturlig följd av en sådan stort ingrepp.
    Landstinget anser dock att fortsatta behandlingar ej bör bekostas och ger därför ej Sabbatsbergs Ryggcentrum ersättning för exempelvis behandlingar triggerpunktsbehandlingar.
    Min fråga blir därför till Landstingets politiker hur man kan bekosta en sådan dyr operation för att sedan inte ge rätt förutsättningar för ett så bra resultat som möjligt framöver? Det absolut bästa är väl att ha medborgare som kan och vill arbeta och inte ha en nedsatt arbetsförmåga för att hjälp inte finns att få? Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag vill varmt rekommendera Sabbatsbergs ryggcentrum och framförallt Mahr Yousefy. Jag har haft rygg och nackproblem länge och gått till många sjukgymnaster under åren men tyckt att ingenting hjälper. Mahr är den första som verkligen tagit sig tid att diagnostisera och analysera, och det är inte förrän jag började jag gå till Mahr som jag känner att en sjukgymnast verkligen ger den hjälpen som behövs. Han är inte bara oerhört kunnig och professionell, men ser också till helheten och är engagerad fullt ut. Jag är så tacksam för all hjälp och önskar samtidigt att detta vore normen istället för en ovanlighet när man söker hjälp hos en sjukgymnast. Läs mer
  • Mattias Å
    Mattias Å skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har under flera år sökt hjälp hos ett stort antal duktiga naprapater och sjukgymnaster för att hantera en komplicerad smärtproblematik som emanerar från en tidigare nackskada. Trots en omfattande neurologisk utredning, många behandlingar och regelbunden rehabträning mellan besöken har smärtorna endast temporärt avtagit. Genom ett tips från en kollega kom jag i kontakt med Mahr Yusefi på Sabbatsbergs ryggcentrum. Redan efter några behandlingar med Dry needling kombinerat med ett noggrant utprovat träningsprogram kände jag att en förbättring var på väg. För första gången träffade jag en sjukgymnast, som genom sin enorma kunskap och erfarenhet, lyckades hitta en behandling som successivt minskade mina smärtor i nacken som också strålat ut i både hand och fot. Kombinationen av regelbunden behandling från Mahr och rehabträning gör att jag steg för steg har längre perioden med endast begränsad smärta. Kort sagt har besöken hos Mahr gjort att jag har mycket större möjlighet att fungera fullt ut både i arbetslivet och privat. Ibland väntar jag lite för länge mellan besöken varvid smärtorna tilltar någon men efter varje nytt besök är det som jag når en högre nivå med mindre smärta. Mina varmaste rekommendationer till en helt faktastiskt duktig sjulkgymnast. Läs mer
  • Diana R
    Diana R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mina rygg problem började redan i tonåren. Jag lider av skolios.
    Mådde mycket dåligt pga detta och vet ej hur jag skulle ha mått idag om jag inte kommit i kontakt med Mahr Yousefy på Sabbatsberg Ryggcentrum.  Det har varit behandling med dry needling och mobilisering utav rygg samt massage. I förebyggande syfte så tränar jag regelbundet. Men detta hjälper ändå inte mina låsningar som kommer från och till. Jag mår mycket dåligt om jag inte får det behandlat i god tid. Ju längre tiden går ju djupare kan låsningarna bli. Även om jag tränar regelbundet. Tack än en gång Mahr för all din hjälp! Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bra bemötande. Har besökt ryggcentrum under ett par år. Har fått mkt hjälp och min rygg har blivit mkt bättre sen jag började besöka ryggcentrum. Samnanfattningsvis så har behandlingen med nålar gett väldigt bra resultat. Läs mer
  • Harriet N
    Harriet N skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Letade med ljus och lykta efter en bra sjukgymnast för mina nackproblem, efter många verkningslösa behandlingar hos sjukgymnaster, naprapater och kiropraktorer. Hittade Sabbatsbergs ryggcentrum och läste de fina recensionerna som Mahr Jousefy fått. Bokade in ett besök och efter 4 månaders behandling kan jag bara hålla med tidigare skribenter, Mahr är mycket professionell, noggrann och tar sig tid. Det har blivit mycket bättre, jag har stort förtroende för Mahr behandlingar. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har fått fantastisk hjälp med min rygg av Sabbatsbergs Ryggcentrum. Jag har haft problem med ryggen sedan jag var barn och har de senaste 10 åren gått på sjukgymnastik mer eller mindre regelbundet. För något år sedan började jag med Dry Needling-behandling på Sabbatsbergs Ryggcentrum. Därefter har mina ryggbesvär minskat markant och jag behöver alltmer sällan söka hjälp för besvären. Läs mer
  • Eleanor R
    Eleanor R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Allt jättebra. Inget att anmärka på. Trevlig, duktig och uppmuntrande personal. Har inte gått så länge, får se hur det blir. Läs mer
  • Magdalena M
    Magdalena M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Fantastisk hjälp mot frizon shoulder. Läkaren sade att det enda som återstod var operation - men så fick jag hjälp på SR och blev helt bra! Läs mer
  • Denny R
    Denny R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bemötandet var fantastiskt. Jag fick utmärkt behandling av Mahr. Innan dess kunde jag knappast gå. Jag är tacksam att Ryggcentrum finns. Mvh Denny. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag får hjälp med min nacke, Jag Måste säga att jag är ej van att skriva på datan. Man blir värkligen bemöt när man kommer till er. Läs mer
  • Annica T
    Annica T skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har träffat många sjukgymnaster och läkare men inte tidigare träffat någon så kunnig som Mahr på nackskador och eländet det medför. Han gör verklig skillnad. Oerhört professionell och effektiv.
    Det är en tragedi att landstinget inte har ett dyft intresse av att ta fram den bevisning de behöver för acceptera behandlingar som använts i decennier så väl inom som utom landet. Får han/andra inte fortsätta med dry needling vore det att skicka en mkt billig effektiv behandling i sank och landstinget har inget alternativ som är i närheten så effektiv.
    En samhällsekonomisk förlust och inte minst tragiskt för patienter. Speciellt för dom som inte har råd att betala för jag anar det går att köpa privat. Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag vill verkligen varmt rekommendera Sabbatsbergs ryggcentrum och Mahr Yousefy som jag fick hjälp av när min vänstra axel hoppade helt ut led i en olycka. Läkarna sade att jag aldrig skulle bli helt bra igen, men till min glädje är jag helt återställd. Inte minst skulle jag vilja understryka hur viktiga övningarna mellan besöken. Det gällde att följa ordination. Det var verkligen värt besväret. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag är 29 år och har fått diagnosen dubbel grav skolios med 48 respektive 45 grader när jag var 15-16 år. Jag har varit hos Mahr Yousefi sedan i somras för att jag hade ont i ryggen/höften/naken (som vanligt). Mitt första intryck var: äntligen någon som tar min skolios och dess besvär på allvar. Han skickade mig först till ortopeden för att se hur min skolios såg ut i dagsläget (då fick jag veta att jag hade 53 gr respektive 40 gr).
    Han började ta bort mina ryggspänningar som gav mig smärtan, genom dry needling. Jag fick mycket tips på hur jag kan avlasta min ryggrad i vardagen, hur jag kan använda TENS apparat och vilka övningar jag kan göra hemma osv. Fick även gå på handled sjukgymnastik hos honom där jag fick träna på de senaste maskiner anpassade för min rygg.
    Hans lång erfarenhet, djupa kompetens (som han håller uppdaterad) och intresse just i mina ryggproblem gör mig trygg. Han besvarade professionellt alla mina möjliga frågor som jag hade om mitt problem på ett sätt som jag kunde förstå.
    Varje gång när jag går till Sabbatsberg ryggcentrum känns det som att komma till en oas därför att efter varje sjukgymnastik/behandling känner jag mig starkare, rörligare och smärtfri.
    Hans helhetssyn av patienten, medlidande, tålamod, skicklighet och väl bemötande gör mig känna mig alltid välkommen så länge jag behöver hjälp, även om detta innebär återkommande besök.
    Jag kan inte hålla mig att inte rekommendera honom och Sabbatsberg Ryggcentrum till alla som har ryggbesvär. Ni kan bli av med er onödiga smärta utan smärtstillande läkemedel! Det finns verkligen hopp! Läs mer
  • gunilla S
    gunilla S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket trevligt bemötande
    Har länge haft problem med ryggen och får alltid
    bra behandling och hjälp med mina besvär. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har bara gått hos kiropraktor Patrik Ström och är mycket nöjd med hans behandlingar.

Det är också bra att man lätt kan boka tider online. Läs mer
  • Therese V
    Therese V skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har gått hos Mahr yousefy med mina rygg och höftbesvär! Innan jag kom till Mahr har jag säkert testat 15 olika sjukgymnaster men ingen som kunnat hjälpa mina besvär. Mahr är extremt kunnig och otroligt professionell!
    Rekommendera honom varm! Läs mer
  • Nasrullah E
    Nasrullah E skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hej
    Jag fått hjälp som jag förväntat. Jag är patient hos Mar Jusefi . Jag har ryggbesvär sedan länge sen. När blir akut min läkare remittera till sjukgymnast . Efter några behandling hos Mar blev mycket bättre. Jag kan bedöma högst betyg. Läs mer
  • Kim V
    Kim V skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Trevlig och duktig personal. Patrik, kiropraktorn hjälper mig med mina besvär som ger resultat. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har gått hos fler sjukgymnaster,kiropraktorer
    och napprapater än jag kan minnas. Ingen har kunnat hjälpa mig så mycket som Mahr Yousefy har gjort. Mycket seriöst och bra bemötande samt en helhetsyn som jag inte upplevt förut. Läs mer
  • peter v
    peter v skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Idag upskatar deras lättiljenglikhet•Jag fick. Hjälp med mina ryggbäsfer l form uppslag för övningar elektrisk masas akupunktur med mera. jag blev helt fri fron mina besvär stor tack för att jag fick komma till Sabbatsberg ryggcentrum. Läs mer
  • per h
    per h skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har gått hos Mahr Yousefy i ett antal år för mina rygg och nack besvär.
    Mahr har djupa kunskaper inom sitt yrkesområde och är otroligt proffsig och man blir alltid väl bemött.
    Jag kan varmt rekommendera Sabbatsbergs Ryggcentrum.
    Tack för allt Mahr

Pär Hemström Läs mer
  • emma l
    emma l skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har fått ett riktigt bra bemötande på Sabbatsbergs Ryggcentrum, har haft problem med nacken sedan ett år tillbaka med spänninghuvudvärk dagligen. Sedan jag började gå där har jag fått akupunktur i nacken en gång i veckan och har idag spänningshuvudvärk 1-2 dagar i veckan. Är jättenöjd! Läs mer

Dalagatan 9B, 113 61 Stockholm