Sabbatsbergs Ryggcentrum

4.9 i betyg av av 260 omdömen
Välkommen till Sabbatsbergs ryggcentrum!

Intill Sabbatsbergs Närsjukhus hittar du Sabbatsbergs ryggcentrum. Här arbetar vårdgivare med olika sorters kompetens för att ge dig en helhetsbedömning. Hos oss finns legitimerade sjukgymnaster med vidareutbildning inom både OMT och smärtbehandling, legitimerade kiropraktorer och naprapater, certifierade massageterapeuter samt diplomerade medicinska fotvårdsspecialister.

Våra fysioteraputer är anslutna till Region Stockholm. Frikort gäller, remiss behövs ej.

Vi erbjuder även Naprapatbehandlingar för patienter som kommer för behandling via försäkringsbolag, företag eller betalar för tjänsterna privat. I ramen av naprapati erbjuder kliniken även ultraljudsundersökningar för muskuloskeletala besvär, stötvågsbehandling, hållning- och fotanalys och vid behov tillverkning av medicinska skoinlägg.

Vi kan hjälpa dig både med akuta och långvariga besvär i leder, muskler, nerver och diskar och erbjuder allt från helhetsbedömning till diagnostik och anpassad rehabträning.

Vårt koncept är baserat på ortopedisk manuell terapi och muskelbehandlingar som exempelvis dry needling, laserbehandling, akupunkturbehandling, ledmobilisering, ledmanipulation samt träning med fokus på rörlighet, stabilitet och funktion.

Kliniken samarbetar löpande med andra vårdgivare, som husläkare, specialistläkare, företagsläkare och psykologer. Vårt främsta mål är att göra dig smärtfri.

Vi tar även emot privata patienter, försäkringspatienter och företagspatienter.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

260 omdömen om Sabbatsbergs Ryggcentrum