Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sabbatsbergs Ryggcentrum

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, 113 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sabbatsbergs ryggcentrum!

Intill Sabbatsbergs Närsjukhus hittar du Sabbatsbergs ryggcentrum. Här arbetar vårdgivare med olika sorters kompetens för att ge dig en helhetsbedömning. Hos oss finns legitimerade sjukgymnaster med vidareutbildning inom både OMT och smärtbehandling, legitimerade kiropraktorer, certifierade massageterapeuter samt diplomerade medicinska fotvårdsspecialister.

Vi kan hjälpa dig både med akuta och långvariga besvär i leder, muskler, nerver och diskar och erbjuder allt från helhetsbedömning till diagnostik och anpassad rehabträning.

Vårt koncept är baserat på ortopedisk manuell terapi och muskelbehandlingar som exempelvis dry needling, laserbehandling, akupunkturbehandling, ledmobilisering, ledmanipulation samt träning med fokus på rörlighet, stabilitet och funktion.

Kliniken samarbetar löpande med andra vårdgivare, som husläkare, specialistläkare, företagsläkare och psykologer. Vårt främsta mål är att göra dig smärtfri.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 119 kunder tycker om Sabbatsbergs Ryggcentrum

• Benita E
    Benita E skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Blev rekommenderad av en kollega att besöka Mahr då min kropp la av.
    En fantastiskt proffsigt bemötande och stor kunskap över vad som behövs för att läka en trasig kropp.

Benita Engvall Läs mer
  • Natalie F skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har besökt Csilla Andrettta flera gånger. Har alltid fått ett professionellt och trevligt bemötande. Har haft problem med förhårdnader som ingen annan kunnat hjälpa mig med. Tack vare Csilla har jag blivit av med dessa! :) Läs mer
  • Nadja L skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har haft problem med mina naglar under en längre tid med nageltrång. Jag träffat många fotvårdsspecialister.
    Sedan många år har jag blivit behandlats av Cilla Andretta. Jag får alltid god hjälp och professionell bemötande av henne. Jag rekommenderar alla med fot och nagelbesvär att boka tid hos henne och prova något nytt. Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Detta gäller fotvården. Jag skulke på fotvård klockan 10. Det drog ut på tiden med kunden före. 1010 frågade jag om de snart var färdiga och sa att jag har ett läkarbesök nära efter. Jag fick en rejäl utskällning för när man har med människor att göra kan man inte hjälpa om det drar ut på tiden. Jag avbokade och det slutade med att hon sa att du fick ju som du ville så klaga inte. Otroligt otrevligt och oproffsigt. Jag rekommenderar ingen att gå dit. Läs mer
    2018-09-20 Mahrdad Y svarar Charlotta S
    Hej Charlotta. Vi är hemskt ledsna för det inträffade. Fotvårdsspecialisten hade blivit försenad med patienten innan. Vi har full förståelse för dina argument. Jag skulle vilja rekommendera Dig att boka ny tid och få en gratis medicinsk fotvårdsbehandling 55 minuter för din missade tid. Välkommen! Med Vänlig hälsning Verksamhetsansvarig Mahr Yousefy
    2018-09-20 Charlotta S svarar Mahrdad Y
    Tack för svar. Jag tar gärna en fotvård men inte av samma fotvårdsspecialist som skällde på mig. Finns det någon annan?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Andreea C
    Andreea C skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har gått hos Mahr sen juni på grund av två diskbråck och artros i nacken. Efter 7 månaders lidande och otroliga smärtor i halsryggen så äntligen hittade jag den bästa sjukgymnasten någonsin. Jag har alltid blivit bemött med värme och professionallitet, Mahr är mycket kunnig, trevlig, lyssnar och jag känner mig väl omhändertagen.
    Jag har verkligen högt förtroende för Mahr som hjälpte och hjälper mig enormt. Dry needling är en otroligt effektiv metod som lindrade mina smärtor enormt mycket. Förutom dry needling så hjälper mig Mahr med mycket tips, råd (exempelvis hur man sitter när man jobbar osv). Jag går också på parallellbehandling där Mahr hjälper mig med ett effektivt träningsprogram, han visar mig och vi går igenom alla övningar så att jag gör dem på ett korrekt sätt. Tack vare Mahr så fick jag tillbaka mitt liv😊! Bästa sjukgymnasten helt enkelt och ett ställe att längta till! Jag rekommenderar Mahr och denna mottagning starkt och varmt till alla vänner och kollegor. Tack Mahr för allt du gör för mig! Läs mer
  • sissi r skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Besökte sjukgymnasten Maher och blev bemött, förstådd och behandlad på bästa sätt. Jag har varit tillbaka hos honom i olika omgångar för olika skador och behov och det har alltid gett önskat resultat. Nya tider bokas direkt på plats och servicen är alltid tillfredsställande och personlig. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • veronica w
    veronica w skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag blir alltid proffessionelt mött av Mahr när jag kommer till centret för mina problem som har växt under åren, stelhet blandat med överrörlighet som inte underhållts rätt. Jag har aldrig känt mig så trygg som jag gör där! Jag började känna skillnad efter bara ett par besök, idag fortsätter vi och min kropp är bättre än nånsin! Stort tack!! Läs mer
  • Anna-Maria M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har gått till sjukgymnasten Mahnaz, dels nu för två veckor sedan och dels i okt 2014. Mahnaz är väldigt kunnig inom sitt område och första gången hjälpte hon mig med mina problem. Den hör gången har hon ickså hjälpt mig även om jag önnu inte är helt återställd och fortfarande under behandling. Mahnaz är väldigt tillmötesgående och försöker klämma in en alt ge tid vid återbud. Jag är mycket nöjd med Mahnaz o rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • karin l skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Behandling av Mahnaz Razavi.
    Jag är mycket nöjd med fantastiskt bemötande och mycket professionell behandling. Läs mer
  • ulrica k skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Fantastisk hjälp med inklämning av axel har jag fått av Mahr . Läs mer
  • per a skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket kunnig personal och bra bemötande! Läs mer
  • pia s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Besökt sjukgymnast, haft sjukgymnastik och behandlingar, provat ut o köpt skoinlägg , massage, fotvård, köpt redskap som jag kan använda hemma. Allt på samma plats, vilket är ovärderligt.
    Ryggcentrum är nog det företaget som hjälpt mig mest av de "sjukinstitutioner" med liknande service jag besökt under mitt långa liv. "Chefen" gör sitt yttersta för att man ska känna sig hjälpt. Läs mer
  • stefan f skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Bra mottagande. Mahnaz är väldigt duktig sjukgymnast som hjälper mig att hålla mina nacksmärtor i schack. Läs mer
  • Arvid H skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Väldigt gott bemötande. Lätt att få tid när man väl är en av deras patienter (kan vara väntetid på att komma första gången). En kombination av livsstilsförändring, träning och behandling (korrektioner och massage). Försiktigt positiv med något bättre hållning och lindrigare besvär redan efter ett par veckor (har haft besvär med rygg, nacke mm i över 10 år). Läs mer
  • elena p skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Under ett år har jag provat på olika behandlingar mot smärtan i nacke hos olika specialister. För en månad sedan fick jag veta om Mahnaz Razavi, hon hjälpte till en bekant som var jättenöjd. När min dåvarande sjukgymnast rådde mig att vända mig till någon annan, frågade jag om hon visste vem Mahnaz Razavi var. Då fick jag höra att det är bästa specialist inom smärta och smärtbehandling.
    Jag bokade tid via hemsidan, väntetiden var en månad.
    När jag kom, träffades jag av en miniatyr kvinna. När man tittar på henne, tror man inte att hon har tillräklig styrka för att bekämpa en smärta som känns som en spik i nacken och inte ens starka manliga sjukgymnaster lyckades ta den bort.
    Men redan efter första behandlingen Mahnaz gjorde, kände jag så lättnaden, att annat än trolleri kallar jag den inte.
    Det är över alla förväntningar. Tack!
    Jag har redan rekommenderat Mahnaz Razavi till alla mina bekanta. Läs mer
  • Birgitta e skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag åtnjuter Sjukgymnast el fysioterapeut Mahnaz Razavis omsorg sedan många år. Och hennes kompetensen är värd det absolut högsta betyg. Och bemötandet på Ryggcentrum är sympatisk, vare sig jag kommer för att träna eller få behandling av Mahnaz. Träningen är individuell, fast vi är flera där, men tillräckligt få för att få den där individuella hjälpen. Man slappnar också av när det inte är så många och ler igenkännande mot dem man möter och återser där.
    Jag har myelom och även opererat nacken och litar endast på Mahnaz omdöme! Nu har jag någon ny inflammation som hon behandlar med akupunktur som jag svarar på.
    ( Jag har i ett akut skede fått hjälp annorstädes men det snarare ledde till försämring . )
    Jag vill gärna rekommendera Ryggcentrum som ni förstår! ( vilket jag f.ö. redan gjort) Tacksam patient eller kund(?) Birgitta Ekmanner Hansson Läs mer
  • Axel S skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Professionella medarbetare som bemöter dig som patient med respekt. Litet och intimt med en lugn och trevlig miljö. Läs mer
  • lone s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hej.
    Jag är Mycket nöjd med min Mahnaz, gruppsjukgymnastik, ström, akupunktur, stretch mm.
    Mahnaz är alltid tillmötesgående, trevlig, kunnig, flexibel, lyhörd, snäll och har trevliga collegor.
    Rekommenderar henne varmt.

Med vänlig hälsning,

Lone
    :-) Läs mer
  • peter g skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    I’m getting excellent treatment from Mahnez.
    She’s very good with acupuncture.

Regards

Peter Gomez Läs mer
  • fredrik t skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag går till Sabbatsbergs Ryggcentrum (Mahnaz) då och då eftersom jag ibland får låsningar etc i ryggen. Bemötandet och servicen är alltid väldigt bra. Tillgängligheten är superb. Ofta får man snabbt komma på ett återbud, många gånger redan samma dag eller dagen efter. Jättebra! Läs mer
  • annika w skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har fått sjukgymnastik hos Mahnaz Razavi och ortopediska sulor hos Patrik Ström. Jag är mycket nöjd med behandlingen och resultatet och skulle rekommendera alla att besöka dem. Jag upplever bemötandet och behandlingen som mycket professionell. Läs mer
  • zara e skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag kom i kontakt med S-ryggcentrum pga. Ont i armen och har fått mycket bra och tillfredställande behandling av sjukgymnasten Mahnaz Razavi.
    Så detta har känts väldigt bra och jag är mycket nöjd med behandlingen samt mottagandet!👍🏻 / Zara Läs mer
  • Birger K
    Birger K skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sjukgymnast.
    Pga problem nacke och rygg.
    Jag har blivit bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Har definirivtvöverträffat förväntningarna.
    Sjukgymnast Mahnaz.
    Kund Birger Kristiansson Läs mer
  • lars s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Ryggbesvär bra bemötande kan rekommendera ryggcentrum Läs mer
  • hiran m skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har gått hos sjukgymnast Mahnaz Ravazi. Jag har fått jätte gott bemötande, hon jobbar professionellt och lyssnar verkligen på mina problem och behov. Jag är väldigt nöjd med behandlingarna som jag fått! Läs mer
  • marianne f skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag går på sjukgymnastik hos Mahnas.
    Jag har fått väldigt fint bemötande där hon dels lyssnar på mig och dels är mycket uppmuntrande och ger mig hopp att det ska bli bra igen.
    Jag hade fått en personlig rekommendation att gå till Mahnas och jag är mycket nöjd.
    Hos Mahnas har jag fått ett professionellt och empatiskt bemötande. Läs mer
  • liselott k skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Duktig sjukgymnast med fokus på mig och min skada. Lyhörd och intresserad av alternativ som kan hjälpa. Läs mer
  • Elena M skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag kan säga att tack vare Sabbatsbergs ryggcentrum jag fortsätter leva. Jag hade så fruktansvära smärtor ( tre läkare sa till mig att de kommer bli kroniska) att jag hade självmordstankar. Efter några nålbehandlingar hos Mahrad försvann mina smärtor. Sedan fortsätte jag gå till Ryggcentrums träningssal och Mahrads sjukgymnastik var bäst jag varit med om (jag var hos 4 sjukgymnaster innan):bra övningar, omsesidig träning, tips och personliga recommendationer. Man känner direkt att det ligger mycket kunskap och erfarenhet bakom hans professionalism. Det är synd att det inte finns så många sådana specialister i Sverige.
    Även de andra i personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Stor tack, Sabbatsbergs Ryggcentrum, för allt ni gör. // E.M. Läs mer
  • joakim b skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    5 stjärnor till Mahnaz Razavi som både är mycket kompetent och trevlig Läs mer
  • Marie L skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mahnaz Razavi är jätte bra. Hon har lösningar på mina problem Läs mer
  • kerstin m
    kerstin m skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Min sjukgymnast Mahnaz Razavi har behandlat mig för framför allt rygg- och nackbesvär under lång tid, och med mycket gott resultat. Hon är oerhört kompetent och ger även vänligt och tydligt besked om diverse skador jag då och då råkar ut för, som fysiskt aktiv. Extra bonus är total punktlighet! Läs mer
  • rita p skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Alltid vänligt och professionellt bemött av Mahnaz Razavi.
    Haft främst ryggbesvär under många år o på senare år även värk i fötter. Behandlas m olika metoder utifrån problematik t ex laser, akupunktur parat med träningsprogram som är anpassat till mina problem.
    Mahnaz är mycket kunnig och vänlig, kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • luminitza b skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Sökte för ryggsmärta (kotkompression, kyfos, diskbråk). Har fått tens, akupunktur, OMT m.m. Mår bättre nu. Mycket kompetent bemöttande, trevlig lokal för träning i grupp. Hög kompetens och psykologisk bemöttande av sjukgymnasten ((Mahnaz). Läs mer
  • monica b skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag behandlas av Mahnaz Razavi för ryggsmärtor. Väldigt bra bemötande. Lätt att boka tider, bokningsbekräftelse per mail.
    Den sjukgymnast jag besöker är kunnig, proffsig och trevlig.
    Smärtan är mindre. Jag är supernöjd. Läs mer
  • nasser r skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag får sjukgymnastik hos er regelbundet. Jag är mycket nöjd med min sjukgymnast Mahnaz Razavi. Hon ger mig bra hjälp med alltid en fin bemötande . Jag upplever att jag får en bra och professionellhjälp hos er. Läs mer
  • Jane J skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hade inga förväntningar då jag bollats runt bland sjukvården sedan min ryggskada våren 2017.

Varit hos Mahnaz nu några få gånger och känner för första gången på ett år att jag är på väg till en positiv förändring. Hon är den mest kompetenta och kunniga jag träffat när de kommer till rygg. Jag får sjukgymnastik och även akupunktur av henne för att hjälpa med smärtan. Jag är otroligt glad att jag googlade fram sabbatsbergs ryggcentrum och hamnade hos Mahnaz. Kommer helt klart rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Peter T skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Tack Mahnaz för att du på ett härligt och varmt sätt hjälper mig med sjukgymnastik, tips och akupunktur. Jag känner att du är glad, klok, omtänksam och skicklig i det du ger mig. Har en långvarig smärta och kronisk migrän. Via rekommendation av en sjukgymnast på Sabbatsbergs sjukhus, så kom jag i kontakt med dig. Tur för mig! Läs mer
  • leigh n skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Problem med ryggen. Möttes av en ytterst professionell och kunnig läkare. Läs mer
  • charlotta m skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag är helt nöjd med Mahrs åtta behandlingar - på köpet har jag också lärt mig mycket om min besvärliga rygg. Hoppas nu slippa få ont igen på länge, men om så ändå sker vet jag vart jag ska vända mig. Läs mer
  • carolina v skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag har under en längre tid gått på sjukgymnastik hos Mahnaz Razavi och är väldigt nöjd, både med bemötande och behandlingar. Jag hade inga speciellt förväntningar då jag under många försök försökt få hjälp hos ett flertal andra vårdgivare utan resultat. Efter första besöket hade jag både fått diagnos och behandlingsplan. Super nöjd, kände att mina problem togs på allvar och jag har haft god kontinuitet under behandlingarna. Läs mer
  • anna-karin u
    anna-karin u skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    När jag för några månader sedan fick besvär med min rygg blev jag av mina familjemedlemmar rekommenderad att söka hjälp hos Mahnaz Razavi på Sabbatsbergs Ryggcentrum. Förutom flera bra behandlingar och träningsupplägg är hon en inlyssnande sjukgymnast som utgår från mina mina behov. Det är en lugn atmosfär i väntrummet och den övriga personalen är vänlig. Läs mer
  • jessica r skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har gått hos Mahnaz i över ett år och är väldigt tacksam för hennes hjälp. Skadade ryggen för 2 år sen och har haft problem med muskelinflammation bland annat. I början hade jag ont konstant varje dag men tack vare Mahnaz övningar, muskelstimulering och ackupunktur så har smärtan minskat från konstant till sällan. Hon är väldigt engagerad och hjälper mig nu även med kosten och vikten. För att sammanfatta så är jag väldigt nöjd med hennes tjänster och kommer fortsätta gå dit tills jag är helt återställd! Läs mer
  • evelyn o skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Har länge gått hos sjukgymnasten Mahnaz Razavi för smärtbehandling i ryggen, har blivit mycket bättre i ryggen sen jag började hos henne. Hon kunde snabbt se vad jag behövde hjälp med och gav mig rätt behandling. Mahnaz är kunnig i sitt område och har god förstålse för långvarig smärta. Utöver behandligen jag får i kliniken har jag fått en bra bild över hur jag ska träna för att hålla min rygg bra. Läs mer
  • märtalisa t skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    När man har väldigt ont och inte förstår varför är det av yttersta vikt att mötas av en person som åtminstone har en plan för att reda ut detsamma. Fysioterapeut Mahnas har stått vid min sida och sagt vad jag ska göra, besöka ortoped, beställa mr-röntgen osv samtidigt som hon har behandlat mig. Det har gett mig hopp. Läs mer
  • diana z skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag går hos Mahnaz.
    Efter 5 års letande och kämpande m smärta i ländrygg har jag hittat Mahnaz som hjälpt mig att bli bättre. Hos henne känner jag mig alltid välkommen och hos henne finns oxå ett lugn som jag värdesätter! Läs mer
  • maria p skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Mycket positiv! Bra bemötande och duktig personal. Läs mer
  • kajsa a
    kajsa a skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Att konsultera Mahnaz Razavi rekommenderar jag starkt.
    Hon har ett proffsigt bemötande, utför noggranna undersökningar, ger skräddarsydda behandlingar och träningsprogram.
    Alltid vänlig, positiv och punktlig!
    Kajsa Läs mer
  • katrin o skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Jag fick akut ont i ryggen i februari 2017, både i nacken och ländryggen, varav jag ringde runt till flera ställen som hade långa väntetider. När jag ringde till Sabbatsbergs ryggcentrum svarade en trevlig och tröstande röst som kunde ge mig en tid redan dagen efter.
    Där fick jag fick träffa Mahnaz Razavi.
    Hos Mahnaz har jag fått behandling i form av OMT, massage och akupunktur. Hjälp att skaffa en tensapparat för smärtlindring hemma.
    Behandlingarna har alltid lindrat.
    Jag har även fått god rådgivning angående sjukgymnastikövningar och något som är viktigt otroligt för mig, stöttning i att lita på mig själv att jag läsa av min kropp och symptom. Kort efter, bla efter uppmuntran från Mahnaz har jag sökt upp läkare och fått flera ryggskador, diskbråck, samt reumatism mm bekräftat.
    Efter några månaders uppehåll i behandlingen testade jag under sommaren även laserbehandling med goda resultat. Behandlingen utfördes initialt av Mahnaz, sedan av hennes kollega Ghasem Nasir.
    Efter ytterligare några månaders uppehåll så fortsatte jag nu i februari i år med en blandning av OMT, massage och akupunktur.
    Jag har kroniska smärtor, men upplever bättre rörlighet och smärtlindring av behandlingen.
    Med hjälp av tränings-/sjukgymnastikråd har jag på ett år sakta kunnat träna upp min muskelkapacitet igen.
    Jag har även nyligen gjort en kroppsanalys hos Mahnaz som komplement för att noggrannare kunna följa min utveckling, och för att skräddarsy planering utifrån fler variabler.
    Sammanfattningsvis så är jag verkligen nöjd med behandling och den uppmuntran jag får i min träning. Som tillägg måste jag också nämna att jag uppskattar att jag kan känna mig bekväm med att komma till behandlingen oavsett om jag har riktigt ont och gråter av smärta, eller om jag har en bättte dag, oavsett så blir jag alltid bra bemött och tagen på allvar. Och jag har lärt mig mycket, alltid kan jag ställa frågor för att få råd och fakta utifrån den rådande situationen, som jag verkligen litar på. För mig är det viktigt att jag känner mig trygg, bekväm, att jag kan lita på den som behandlar mig, och att den personen är kunnig och kan förklara bra för mig. Allt det känner jag att jag verkligen får hos Sabbatsbergs Ryggcentrum. Läs mer
  • ali s skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Hej
    Jag har varit på Sabbatsbergs Ryggcentrum och köpt sjukgymnastik för min rygg och nacke. Jag träffade sjukgymnasten Mahnaz Razavi, för första gången i slutet av 2017 och har fortsatt att åka dit regelbundet varje månad. Jag har varit väldigt nöjd med hennes bemötande men också hela företaget. Hon är professionellt och har lätt att hitta lösningar som passar till mig. Det är mycket enkelt att boka tider och ändra/avboka.

Ali Shafie Läs mer
  • Lena R skrev om Sabbatsbergs Ryggcentrum
    Fått hjälp av Mahnaz Razawi med mångåriga smärtproblem rygg o nacke
    Behandling + träning och goda råd
    Mycket nöjd med allt. Läs mer

Dalagatan 9B, 113 61 Stockholm