Fotvård i Stockholm

21 rekommenderade fotvårdsalonger i Stockholm

Letar du efter någon som kan ge dina fötter nytt liv? Då har du kommit rätt! Här kan du läsa om den bäst rekommenderade och aktuella fotvården i Stockholm.

Att ta hand om sina fötter är kanske inte något som alla tänker på, särskilt inte när man bor i kalla Sverige och går i strumpor och skor största delen av året! Det kan dock vara en investering du kommer tacka dig själv för.

Läs mer »

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Josefine L
    Josefine L: Snabb och smidig vaxning utförd av erfaren personal. Tyvärr fick jag lite lätta brännskador av vaxet på ett ställe men d...

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Lotta N
    Lotta N: Jag är mycket nöjd med både bemötande och behandling.

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Olivia T
    Olivia T: Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick sna...

Feet Treat

Oxenstiernsgatan 25, Stockholm
    Medicinsk fotvård både förebygger och åtgärdar dina fötters problem. Välkommen!
    Rosa A
    Rosa A: Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig!

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm. Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Kerstin R
    Kerstin R: Proffsigt och vänligt bemötande.

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, Stockholm
    Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Hans B
    Hans B: Mycket trevligt bemötande samt proffesionellt utfört fotvårdsarbete. Därför har jag rekommenderat Gugge till två av min...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling!
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Ninas Massage & Fotvård

Bergsunds Strand 47, Stockholm
    Lena B
    Lena B: Väldigt bra! God service och trevligt!

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Helena B
    Helena B: Bra och trevlig service! Tyvärr ganska dyrt dock..

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Ingrid J
    Ingrid J: Trevlig salong, duktig personal och bra läge.

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Eva Å
    Eva Å: Allt trevligt bemötande och bra service

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

AGE Balance Skincare

Upplandsgatan 33, Stockholm
    Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skincare! Här kan du får massage, manikyr och pedikyr, ansiktsbehandlingar och mycket mer. Välkommen in för en konsultation e...
    Carina K
    Carina K: Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

A Kropps Harmonie

Brantingsgatan 37, Stockholm
    A Kropps Harmonie jobbar med att sammanföra flera olika tekniker från både öst och väst för att uppnp ett optimalt resultat. Analyn hjälper dig med behandlingar som är avkopplande och harmoniska. Varm...
    Jonny B
    Jonny B: Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med .

Donna Derma

Hantverkargatan 23, Stockholm
    Sofia F
    Sofia F: Fantastiska behandlingar och produkter. Rekommenderas varmt!
Sida:   1
Områden i Stockholm
Kungsholmen  (6 st)
Östermalm  (5 st)
Norrmalm  (5 st)
Södermalm  (4 st)

Fotvård i Stockholm

Fotvård och pedikyr känns lite lyxigt och kan bara där göra dig lite gladare! Dessutom kan du undvika fotsjukdomar som nageltrång och annat som kan vara omåttligt obehagligt.

Unna dig en fotbehandling och låt ett proffs ta hand om dina små fossingar en stund - du kommer märka skillnaden, trots strumpor och skor!