Fotvård i Stockholm

24 rekommenderade fotvårdsalonger i Stockholm

Letar du efter någon som kan ge dina fötter nytt liv? Då har du kommit rätt! Här kan du läsa om den bäst rekommenderade och aktuella fotvården i Stockholm.

Att ta hand om sina fötter är kanske inte något som alla tänker på, särskilt inte när man bor i kalla Sverige och går i strumpor och skor största delen av året! Det kan dock vara en investering du kommer tacka dig själv för.

Läs mer »

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Nadja K
    Nadja K: Väldigt trevlig personal! Jag har testat ansiktsbehandling och diatermi och båda är jag mycket nöjd med.

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, Stockholm
    Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Michael H
    Michael H: Gugge är mycket trevlig, kunnig och väldigt professionell! Jag känner mig mycket nöjd med fotvården. Han är noggrann och...

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Eva S
    Eva S: Jag kan varmt rekommendera Härliga Fötter. Trevligt bemötande och kunnig personal.

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Sandra D
    Sandra D: Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt .

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Lina L
    Lina L: Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Feet Treat

Oxenstiernsgatan 25, Stockholm
    Medicinsk fotvård både förebygger och åtgärdar dina fötters problem. Välkommen!
    Rosa A
    Rosa A: Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig!

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm! Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Hans V
    Hans V: Kunnig, inkännande och skicklig. Personligt och mycket trevligt omhändertagande. Mina allra varmaste rekommendationer!...

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Alexandra C
    Alexandra C: Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättr...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Ninas Massage & Fotvård

Bergsunds Strand 47, Stockholm
    Lena B
    Lena B: Väldigt bra! God service och trevligt!

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

AGE Balance Skincare

Upplandsgatan 33, Stockholm
    Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skincare! Här kan du får massage, manikyr och pedikyr, ansiktsbehandlingar och mycket mer. Välkommen in för en konsultation e...
    Carina K
    Carina K: Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

La Vida Kliniken

Styrmansgatan 52, Stockholm
    Välkommen till oss på La Vida Kliniken! 2018 firar vi 25-årsjubileum med massor av extra erbjudanden. Kom in för en kostnadsfri konsultation så hjälper vi dig.
    Mete A
    Mete A: Alltid mycket trevlig bemötande

A Kropps Harmonie

Brantingsgatan 37, Stockholm
    Jonny B
    Jonny B: Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med .

Donna Derma

Hantverkargatan 23, Stockholm
    Sofia F
    Sofia F: Fantastiska behandlingar och produkter. Rekommenderas varmt!

Luisas´s Feet and Nails

Sveavägen 86, Stockholm
    Josefine H
    Josefine H: Jag har alltid blivit bra behandlat hos Luisa. 100 % av det bästa inom branschen!!! Fortsätt så och strunta i dom person...
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (7 st)
Kungsholmen  (6 st)
Östermalm  (6 st)
Södermalm  (4 st)

Fotvård i Stockholm

Fotvård och pedikyr känns lite lyxigt och kan bara där göra dig lite gladare! Dessutom kan du undvika fotsjukdomar som nageltrång och annat som kan vara omåttligt obehagligt.

Unna dig en fotbehandling och låt ett proffs ta hand om dina små fossingar en stund - du kommer märka skillnaden, trots strumpor och skor!