Feet Treat

Oxenstiernsgatan 25, 115 27 Stockholm — Visa karta

Har du problem med dina fötter, eller vill undvika att få det i framtiden? Då har du kommit rätt! Det är ofta först när du får ont eller problem med dina fötter som du upptäcker hur mycket du faktiskt använder dem. Att ha mjuka och smärtfria fötter är då något underbart.

Som medicinsk fotterapeut hjälper jag dig bli av med fötternas problem och ser till att de istället håller sig i toppform! Med sköna och behagliga behandlingar kan besvär både förebyggas och åtgärdas.

Vet du inte exakt vad som är fel, bara att något inte är som det ska? Boka en timmes medicinsk fotvård så tar jag hand om dina fötter från tå till häl.

Läs vad 81 kunder tycker om Feet Treat

• Gulsun Y skrev om Feet Treat
    Nyss har jag varit hos Susanne Lilja behandling för mina liktorn. Nu känns det bättre. Om några dagar får jag se resultatet. Men hon är underbart människa, jag varmt rekommenderar henne!! Läs mer
  • Rosa A
    Rosa A skrev om Feet Treat
    Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig! Läs mer
  • Thomas H skrev om Feet Treat
    Jag har alltid haft problem med fötterna och riktigt kittlig.
    Första gången jag fick bra fotvård var här!
    Smidigt kunna betala med Swish (även om jag råkade ta deras lapp med mig)
    Men RIKTIGT bra personal Läs mer
  • Kenneth W skrev om Feet Treat
    Har aldrig varit på något liknade så jag har inget att jämföra med
    Det var helt ok Läs mer
  • Ragnhild A skrev om Feet Treat
    Jag fick perfekt hjälp med att ordna en ond tånagel som besvärat mig hur länge som helst. Behandlingen jag fick hjälpte och jag är jätte nöjd och kommer att gå tillbaka både för massage och fotvård. Läs mer
  • Bengt R skrev om Feet Treat
    Jag bokade en tid, dagen dörpå fick jag ett mail att det avbokats pga at De ej tog en remiss, med uppmaning att gärna boka igen???????? Läs mer
  • Isabell M skrev om Feet Treat
    Tyckte det var väldigt bra å väldigt trevligt!! Läs mer
  • Carl L
    Carl L skrev om Feet Treat
    Mycket lätt att boka. Tränar mycket löpning så hade småbekymmer med tår och lite överallt på fötterna. Bokade medicinsk fotvård. Jättetrevlig och professionell behandling. Fötterna kändes som nya så kommer tillbaka om ett halvår! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Feet Treat
    Det var en rolig och behaglig timme och så här fina har väl mina fötter aldrig varit! Hurra! Kommer helt klart gå dig igen. Läs mer
  • Annika A skrev om Feet Treat
    Alltid väldigt trevligt och gemytligt. Trevliga lokaler även om de ligger i källarplan.
    Trevlig pratstund under timmen jag fick fotvård. Läs mer
  • Lena D skrev om Feet Treat
    Bra resultat och trevligt bemötande Läs mer
  • Jakob P skrev om Feet Treat
    Bra! Nöjd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Anders M skrev om Feet Treat
    Jag kan starkt rekommendera Feet Treat. Proffsigt, trevligt och mina fötter blev som nya! Läs mer
  • Johan F skrev om Feet Treat
    Behandlingen var bra även om den inte gav helt och hållet önskat resultat. Fotvårdaren föreföll mig vara en kompetent, sympatisk och ärlig person. Jag kommer definitivt att rekommendera detta företag för andra och själv utnyttja tjänsterna.
    Med vänlig hälsning
    Johan Falk Läs mer
  • Anna R skrev om Feet Treat
    Mycket bra. Proffsigt och trevligt Läs mer
  • Thomas H skrev om Feet Treat
    Bra hemsida för bokning av tid. Personligt, trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • Berith T skrev om Feet Treat
    Mycket bra!!! Fick hjälp med mina fotnaglar som växte fel.
    Jag kommer absolut att boka tid igen. Läs mer
  • Christoffer B skrev om Feet Treat
    Bra service, kunnig personal. Läs mer
  • Nikola P skrev om Feet Treat
    Jätte bra! Trevligt! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Slobodanka S skrev om Feet Treat
    Jättebra och kunnig, fötter blev så omhändertagna. Läs mer
  • Kjell L skrev om Feet Treat
    Ett gott, trevligt och kunnigt bemötande. De besvär jag hade (nageltrång) åtgärdades på ett - i alla fall hittills - tillfredsställande sätt. Läs mer
  • Karin L skrev om Feet Treat
    Mycket bra bemötande och bra fotvård.
    / Karin Läs mer
  • Kristina M skrev om Feet Treat
    Trevligt och seriöst. Rekommenderar! Läs mer
  • Linn H skrev om Feet Treat
    Hej! Jag är jättenöjd med besöket. Tusen tack för de fina fötter jag fick!

Linn Läs mer
  • Thomas R skrev om Feet Treat
    Bra.Seriös.Kunnig.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Anne P skrev om Feet Treat
    Medicinsk fotvård.
    Vänligt bemötande och för mig proffsig behandling Läs mer
  • Urban N skrev om Feet Treat
    Bra bemötande och skicklig hantverkare för fotvård. Glatt överraskad Mvh Urban Läs mer
  • Ulrika H skrev om Feet Treat
    Mycket trevligt bemötande och seriös inställning! Ingen som försöker kränga onödiga produkter eller vidare behandlingar. seriöst!! Läs mer
  • Lars L skrev om Feet Treat
    Bra och kompetent behandling,........................................... Läs mer
  • Lotta I skrev om Feet Treat
    Jätte bra fotvård, där fötterna å naglarna verkligen tas om hand 🙏🙏 Läs mer
  • Johanna S skrev om Feet Treat
    Mycket bra! Trevligt bemötande och snabb behandling. Fick snabbt tid och tyckte det var väldigt rofyllt och lugnt och skönt på stället. Läs mer
  • Anny E skrev om Feet Treat
    Jag surfade på nätet och feet treat kom upp först. Var lätt att boka på nätet. Mycket trevlig "fotvårdare". Klippte,fräste ner naglarna och fick bort nageltrång. Är supernöjd och kommer komma tillbaka när det behövs :-) Läs mer
  • Bechir R skrev om Feet Treat
    Jag vill gärna ge en stor tack till er för den grym behandling som jag fick, härligt jag är fet nöjd med allt som jag had , Läs mer
  • Annlouise M skrev om Feet Treat
    Besökte Feet treat för första gången med ilskna nageltrång. Jag bemöttes av sakkunskap och humor och pratsamhet och generöst tilltagen behandlingstid.
    Är jag i Stockholm nästa gång jag behöver hjälp, så går jag gärna dit igen! Läs mer
  • Karin I skrev om Feet Treat
    Det var bra! Fick den tid jag önskade, bokade medicinsk fotvård. Mycket nöjd med bemötandet, behandlingen och resultatet! Kommer att gå dit igen. Läs mer
  • Fredrik M skrev om Feet Treat
    Riktigt bra och trevlig personal! Läs mer
  • Ewa L skrev om Feet Treat
    Proffsigt omhändertagande. Fötterna blev som nya 😀 Läs mer
  • Gun E skrev om Feet Treat
    Jag är mycket nöjd med min fotbehandling.Problemen som var fick jag hjälp med. Bemötandet var proffsigt. Rekommenderas varmt till alla som har besvär med dylikt. Tack Läs mer
  • Micael M skrev om Feet Treat
    Bra, trevlig och kompetent fotvård i trevlig miljö. Läs mer
  • Helena S skrev om Feet Treat
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Feet Treat
    Jag är supernöjd! Jätteduktig och trevlig fotvårdare och en smärtfri behandling. Läs mer
  • Rikard H skrev om Feet Treat
    Det var trevlig och en proffsig behandling återkommer när fötterna är i dåligt skick. Läs mer
  • Jedina V
    Jedina V skrev om Feet Treat
    Fantastisk bemötande,fick hjälp med nageltrång,liktorn ,Väl utfort jobb en mycket nöjd kund. Läs mer
  • Birgitta G skrev om Feet Treat
    Vad är feet treat? Jag kommer inte ihåg detta. Vem äger Salong ? Läs mer
  • Jakob P skrev om Feet Treat
    Mycket bra, mycket kompetent, mina problem helt lösta, ingA följdproblem. Denna enkät usel. Man borde erbjudas att svara vid en dator. Läs mer
  • Johan K skrev om Feet Treat
    Jag är en nöjd kund. Jag fick effektiv hjälp med mitt huvudproblem, och god fotvård. Trevligt bemötande. Bra helt enkelt Läs mer
  • Lisa F skrev om Feet Treat
    Jag sökte mig till Feet Treat p g a nagelsvamp som jag inte lyckats bli av med trots att jag prövat flera olika medel från apoteket.Jag fick fötter och naglar filade samt en behandling mot fot/nagelsvamp.Jag är mycket nöjd över både bemötande och behandlingen. Läs mer
  • Lars M skrev om Feet Treat
    Mycket trevligt bemötande, noga och proffessionellt handlag. Informativt och mina fötter blev som nya.
    Är numera mycket noggrann själv med mina fötter. Läs mer
  • Gunnila O skrev om Feet Treat
    Trevligt och förtroendeingivande mottagande av Susanne! Fick smärtfri hjälp att bli av med flera månaders onda fotbesvär. Kommer inom kort att boka tid för återbesök. Läs mer
  • William J skrev om Feet Treat
    Det gick snabbt och effektivt för att få bort nageltrånget, kändes knappt och trevlig fotterapeut. 5/5 Läs mer

Bästa fotvårdsalongerna i Stockholm:

Birger Jarlsgatan 39, 11145, STOCKHOLM