Entouch

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm — Visa karta

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym med fillers i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat. Vi erbjuder även kärl och pigments behandling, skin rejuvenation, tar bort prickar och fläckar, uppstramande Thermage och Ultra V Trådlyft! Våra Hudvårdsprodukter ger resultat gärna i kombination med behandlingar här på kliniken. Nyhet från Hösten 2020 är att vi erbjuder klassisk massage allt för ditt välbefinnande.

Hos oss blir du väl omhändertagen av legitimerade sjuksköterskor, legitimerad läkare, auktoriserad hudterapeut eller massageterapeut. Vi har lång erfarenhet och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder. Vi Legitimerade är Certifierade av Estetiska Injektionsrådet och arbetar aktivt i styrelsen för en säkrare skönhetsbransch!

Varmt Välkomna till oss på Entouch!

Läs vad 300 kunder tycker om Entouch

• AGNETA L

2020-10-14

AGNETA L skrev om Entouch
    Fantastiskt proffsig och samtidigt hemtrevlig miljö med behandlingar som är i toppklass. Annika, du är så otroligt kompetent på det du gör och får en att känna sig avslappnad och ompysslad! Läs mer
  • 2020-10-14

Ingemo Amanda S skrev om Entouch
    Väldigt mysig och lyxig klinik och alla som jobbar där är helt underbara tjejer! Läs mer
  • 2020-09-11

Maria C skrev om Entouch
    Mycket bra bemötande och säljer inte in fler ingrepp än nödvändigt som andra kliniker gör. Ser till individen och dennes behov Läs mer
  • Sari Kristiina M

2020-07-07

Sari Kristiina M skrev om Entouch
    Stockholms bästa salong. Jag har varit hos både Annika och Carmen och har varit supernöjd varje gång.
    Professionella och duktiga , man kan verkligen lita på att dom behandlingar man gör är säkra.
    Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2020-07-07 Carmen M svarar Sari Kristiina M
    Tack Sari för dina fina ord! Du är alltid välkommen hos oss!
  • 2020-06-25

Ellinor T skrev om Entouch
    Sofia är professionell och jag känner stor tillit till Entouch som företag. Seriösa, kunniga, med passion för varje kund Läs mer
    2020-06-25 Annika H svarar Ellinor T
    Tack för fin rekommendation Ellinor vi alla blir så glada att Du känner tillit och trygghet här på ENTOUCH! Önskar en härlig sommar!🌸☀️😎
  • 2020-06-25

Urzula D skrev om Entouch
    Jag uppskattar Annikas personliga, lättsamma och samtidigt professionella bemötande.
    Man känner sig omhändertagen och sedd på ett generöst sätt.
    Annika tog tid på sig att göra behandling rätt, hon är väldig kunnig! Läs mer
    2020-06-25 Annika H svarar Urzula D
    Tack Ursula för din fina rekommendation, jag blir så glad för alla fina ord! Önskar ett underbart bröllop i augusti🦋☀️👍😎
  • 2020-06-23

Isolde Q skrev om Entouch
    Fin, lugn lokal mitt inne i stan. Har varit hos Carmen två gånger och blivit bemött väldigt varmt och proffesionellt. Lika nöjd med min behandling båda gångerna jag varit där! Läs mer
    2020-06-23 Carmen M svarar Isolde Q
    Tack för din fina kommentar Isolde!
  • 2020-06-23

Ulrika F skrev om Entouch
    Annika är så bra och proffsig. Jag blir alltid lika nöjd med min behandling med Botox och fillers. Alltid naturligt resultat, som jag vill ha det.
    Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2020-06-23 Annika H svarar Ulrika F
    Tack Ulrika för din fina rekommendation, Blir glad att du känner dig naturligt fräsch! En behandling betyder så mycket för välbefinnandet! Trevlig sommar, kram Annika

Anna F skrev om Entouch
    Professionell och noggrann! Väldigt nöjd. Läs mer

Camilla F skrev om Entouch
    Kompetens, service och brett utbud. Ett besök hos Annika är en höjdpunkt! Kan varmt rekommendera "Stockholms bästa"! Läs mer

Joanna T skrev om Entouch
    Kom ditt för att få hjälp med att se piggare ut. Bemöttes av trevlig och kunnig personal. Lokalen ligger centralt och är mycket fräsch. Är väldigt nöjd med resultatet och tänker absolut komma tillbaka när det är dags igen! Läs mer
  • 2020-04-07

Pernilla S skrev om Entouch
    Tack bästa Annika för att du med din värme och professionalism och öga för det estetiska, alltid ger det lilla extra och gör mig nöjd över förväntan. Läs mer
  • 2020-03-22

Christina H skrev om Entouch
    Alltid trevligt bemött av
    Annika som är lyhörd och snabbt begriper vad jag önskar och behöver för behandling.
    Jag har fullt förtroende för Annika som med adekvat utbildning (sjuksköterska) och lång erfarenhet vet vad hon gör., och dessutom gör det bra ! Läs mer
  • 2020-03-21

Annika E skrev om Entouch
    Professionellt bemötande.
    Saklig information hur ingreppen kommer att utföras och vad jag kan förvänta mig för resultat.
    Tack Sofia Läs mer
    Sofia A, Annika H gillar detta
  • 2020-03-19

Åsa D skrev om Entouch
    Hej, jag har endast varit hos Annika och blir alltid vänligt, och professionellt bemött. Känner stor förtroende för Annika vad det gäller kunskap, erfarenhet och råd. Läs mer
    2020-03-23 Annika H svarar Åsa D
    Tack Åsa för din rekommendation glad att du känner stort förtroende det är målet! Vänlig hälsning Annika
  • 2020-03-19

Maya K skrev om Entouch
    Annika som är bäst jag har haft gjorde fillers i 3 område.
    Väldig nöjd och återkommer snart ! Läs mer
  • 2020-02-08

Pernilla P skrev om Entouch
    Proffsig klinik, med underbar personal och trevlig miljö. Rekommenderas verkligen. Annica har verkligen lyckats få det så perfekt Läs mer
    2020-02-09 Annika H svarar Pernilla P
    Tusen Tack Pernilla för din fina rekommendation så glad att du är kund här hos oss på ENTOUCH alltid lika trevligt när du kommer! Bästa hälsningen Annika på ENTOUCH!
  • 2020-02-08

Chatarina B skrev om Entouch
    Superproffsig behandling och bemötande!
    Botox panna och fillers under ögonen.
    Extra god servis är att inte prissätta per botoxområde utan snarare en helhetslösning där botox behövs, exempel en extra droppe 💧 på hakan 😊
    Hela idén med att skapa och forma till bästa resultat istället gör att fokusera på vilket ansiktsområde som bokats, är proffesionellt. Återbesök efter 2 veckor för att se om något behöver fyllas på skapar både tillit och trygghet.
    Jag rekommenderar varmt EnTouch! ❤️ Läs mer
    2020-02-09 Annika H svarar Chatarina B
    Hej Chatarina, tack för en fin och bra beskrivande rekommendation blir så glad över att du skriver vad du tycker här på RECO det betyder mycket för oss! Vi ses Varmt välkommen åter! Hälsningar Annika på ENTOUCH😀
  • 2020-02-06

Karin A skrev om Entouch
    Går till Carmen. Hon är mkt bra! Läs mer
    2020-02-08 Carmen M svarar Karin A
    Tack Karin för din rekommendation!
    Välkommen!
  • 2020-02-06

Jenni G skrev om Entouch
    Alltid superproffsigt och varmt bemötande hos Annika på Entouch! Läs mer
    2020-02-06 Annika H svarar Jenni G
    Tack Jenni för din rekommendation alltid lika trevligt när du kommer till kliniken! Vi ses!
  • 2019-12-22

Camilla B skrev om Entouch
    Förväntningar
    Bli lyssnad på
    Få råd och tillräckligt med tid
    Inga förslag om onödiga ytterligare behandlingar

Förväntningarna infriades med råge. Behandlingen urfördes perfekt. Läs mer
    Carmen M gillar detta
  • 2019-12-22

Sophia G skrev om Entouch
    Varmt och proffesionellt bemötande. Hundraprocentig förståelse för behovet. Jag är urnöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-12-20

Theres C skrev om Entouch
    Proffesionellt bemötande och lyckat resultat Läs mer
  • 2019-12-18

Åsa G skrev om Entouch
    Köpte profhilo o trådlyft. Bemötandet var bra förklarade väl. Svarade på alla frågor som jag hade. Profhilo har jag gjort förut fast på annan klinik. Trådlyftet var jag orolig över men Carmen var lugn o säker, förväntningarna på trådlyft var "Jag hoppas det funkar" men nu ca 1v efter så är jag super nöjd. Min upplevelse av entuch är väl bemötande. Lokalerna mysigt o välkomnade. Läs mer
    2019-12-18 Annika H svarar Åsa G
    Tack Åsa för din fina rekommendation och fina ord om vårt bemötande och att du redan nu är nöjd och glad med behandlingarna! Välkommen åter 2020!!
  • 2019-11-18

Linda D skrev om Entouch
    Alltid ett otroligt professionellt och kunnigt bemötande! Annika Harlén har lång erfarenhet i branschen och hennes personliga bemötande och engagemang gör varje behandling till en lyx som känns väl värt pengarna. Läs mer
    2019-11-18 Annika H svarar Linda D
    Vad glad jag blir att få en så fin rekommendation Linda, jag älskar mitt jobb och är så glad att Ni kunder blir glada och nöjda med de behandlingar som vi kan erbjuda på ENTOUCH! Alltid välkommen åter!
  • 2019-11-17

Hanna L skrev om Entouch
    Utmärkta resultat och alltid trevligt och proffesionellt bemötande. Jag hade höga förväntningar och de har Entouch uppfyllt. Läs mer
    2019-11-17 Annika H svarar Hanna L
    Tack Hanna, vi är så glada att höra att dina förväntningar är uppfyllda vi kommer alltid göra vårt yttersta för att alla våra kunder ska känna som du! Varmt välkommen till oss på ENTOUCH!
  • 2019-11-15

Anna P skrev om Entouch
    Softlift
    Mkt positivt bemött
    Motsvarade mer än väl mina förväntningar Läs mer
    2019-11-17 Annika H svarar Anna P
    Härligt att få fint omdöme Anna tusen Tack!
  • 2019-11-12

Karin B skrev om Entouch
    Mina erfarenheter av entouch är mycket positiva.
    Jag har gjort en botox behandling och en ansiktsbehandling.
    Vid båda behandlingstillfällena har jag känt mig trygg i att vara i goda, erfarna händer. Läs mer
    2019-11-12 Annika H svarar Karin B
    Tack Karin för din fina rekommendation! Varmt välkommen när du behöver oss igen! Vänlig hälsning Annika
    Annika H, Carmen M gillar detta
  • Anna M

2019-11-12

Anna M skrev om Entouch
    För mig var det viktigt att känna mig trygg då det var första gången jag fick botoxbehandling. Valde Entouch på rekommendation och fick alla mina förväntningar uppfyllda. Ett mycket varmt mottagande ihop med ett proffsigt utförande. Vad mer kan man önska? Läs mer
    Annika H, Sofia A, Carmen M gillar detta
  • 2019-10-02

Helena O skrev om Entouch
    Jag har träffat Sofia och tycker att hon är oerhört proffessionell med ett stort medvetet tänkt kring proportioner och med fokus på vad som ger ett naturligt resultat. Jag är väldigt nöjd med bemötandet på Entouch. Läs mer
    2019-11-12 Sofia A svarar Helena O
    Vad roligt att höra Helena!
    Du är alltid varmt välkommen till Entouch.
  • 2019-09-28

Hanna N skrev om Entouch
    Fräscha lokaler, väldigt kunnig och proffsig personal. Kände mig trygg och vänligt bemött hela vägen. Läs mer
  • 2019-09-27

Cecilia L skrev om Entouch
    Gjorde laserbehandling hos dr Carmen som tog emot mig proffesionellt och lyhört. Mycket nöjd med bemötande och resultat! Trevliga lokaler Läs mer
    Annika H, Carmen M gillar detta
  • 2019-09-27

Karina J skrev om Entouch
    Kände mig så trygg, bemötande och utförande är så proffesionellt rekommenderar alla att göra ett besök här jag kan lova att ni inte kommer bli missnöjda på något plan
    Carina Läs mer
  • Marianne Ö

2019-09-27

Marianne Ö skrev om Entouch
    Carmen gav mig Restylane och hon är så duktig!
    Önskar det skulle vara billigare. Läs mer
    2019-09-27 Annika H svarar Marianne Ö
    Tack Marianne för din fina rekommendation om Carmen, priset är anpassat till långerfarenhet, god estetisk kunskap och en yrkesskicklighet! Vi på ENTOUCH ger hög kvalité på våra behandlingar! Du är alltid välkommen till oss!
  • 2019-09-26

Karin W skrev om Entouch
    Jättenöjd med resultatet, bemötandet. Läs mer
    Carmen M gillar detta
  • 2019-09-25

Anna M skrev om Entouch
    Lever alltid upp till förväntningar. Ibland mkt svårt att få tider när det passar mig o skulle önska lördags-söndags öppet. Allt annat super nöjd! Läs mer
    Sofia A, Carmen M, Annika H gillar detta
  • 2019-09-25

Merike I skrev om Entouch
    Har gått hos Sofia Augustsson i flera år och kan varmt rekommendera henne! Alltid trevlig och professionell. Är alltid supernöjd med resultatet.. Läs mer
  • Helena G

2019-09-24

Helena G skrev om Entouch
    Allt Entouch gör blir till Magi! Utöver de fina resultaten så har jag alltid känslan av att vara VIP. Ger mina allra bästa rekommendationer till varma, trevliga och kompetenta Annika och de andra tjejerna på kliniken. Läs mer
    2019-09-24 Annika H svarar Helena G
    Tack Helena för din fina rekommendation vi strävar verkligen att alla ska få känslan av att vara VIP! Vi älskar våra kunder!
  • 2019-09-23

Anna F skrev om Entouch
    Botox
    Proffsigt
    Lyhört
    Billigare än förväntat Läs mer
    2019-09-23 Annika H svarar Anna F
    Tack Anna! Du är alltid välkommen till oss på Entouch!
  • 2019-07-02

Johanna F skrev om Entouch
    Jag tog en botox och fillers behandling. Väldigt nöjd med bemötande och resultatet. Lugn och trygg hantering, och bra uppföljning. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Anna B

2019-07-01

Anna B skrev om Entouch
    Duktiga, proffsiga, trevliga - bäst i Stockholm! Läs mer
    Carmen M, Sofia A gillar detta
  • 2019-06-30

Josefine S skrev om Entouch
    Jag har gjort ett Softlift för att pigga upp mitt ansikte efter två graviditeter och många nätter av dålig sömn under mina barns småbarnsår Jag blev varmt bemött av Sofia och Annika på den fina kliniken. Det kändes tryggt att göra behandlingen på Entouch och jag känner mig nu piggare och fräschare. Jag är så nöjd över resultatet och kommer fortsätta underhålla mitt ansikte. Läs mer
    2019-06-30 Annika H svarar Josefine S
    Tack Josephine för din rekommendation härligt att höra att du känner dig bra bemött och att resultatet gjort att du känner dig piggare och fräschare. Varmt välkommen till oss!
  • 2019-06-30

Carmen M, Sofia A gillar detta
  • 2019-06-29

Marie-louise H skrev om Entouch
    Fillers & Botox

Bra tidsbokning, bra samtal o ärlig i konsultation, avslappnad miljö, proffsighet i bemötande, kunnighet och uppföljning, bra resultat och kundvård i alla steg Läs mer

Emelinda S skrev om Entouch
    ”Korrigering” kan man kalla det
    Trevligt och proffsigt både bemötande och utförande av tjänsten jag hade bokat.
    Hade höga förväntningar då jag hade hört mycket positivt om personen som skulle utföra behandlingen.
    Trevligt enkelt avslappnat och okonstlat i en lugn och harmonisk miljö;-) Läs mer

Falah A skrev om Entouch
    Jag betalade 4900 kronor för 1 ml, hyaluronsyran Restylane Lyft men inom en vecka försvann behandling och tillbaka rynkor igen. Trots att Annika sagt sitter ca 6 månader. Sen hon bjuda mig att jag betala 3900 kr för 1 ml till.
    Tack Läs mer
    2019-06-30 Annika H svarar Falah A
    Hej Falah inget av vår behandling har försvunnit det finns kvar men dina linjer var så pass djupa att du behöver mer volym för att grunda upp dina förvärvade linjer! Erbjöd dig mer volym från början men du ville ta det försiktigt om du önskar ett bättre resultat rekommenderar jag att du kostar på dig mer behandling! Vänlig hälsning, Annika på ENTOUCH

Veronika F skrev om Entouch
    Bra bemötande och hela tiden frågade om det gick bra , lugnt och förklarande Läs mer

Katja M skrev om Entouch
    Härliga och fräscha lokaler centralt i Sthlm.
    Vänlig, välutbildad och noggrann personal som lyssnar på ens önskemål.
    Fick hjälp med att ta bort spruckna kärl med skonsam laser på kinden och läppen. Fint resultat och touchup ingick om det skulle behövas.
    Kommer gå dit igen. Läs mer

Eva S skrev om Entouch
    Jag fick behandling med Restylane och resultatet blev ungefär vad jag förväntat mig. För att bli helt nöjd fordras det mer åtgärder och då handlar det om kostnaden för att fortsätta. Bemötandet var utmärkt! Läs mer

Fanny A skrev om Entouch
    Carmen är extremt kunnig och säker att gå till! För mig finns det ingen annan som får injicera mig! Läs mer
    Carmen M, Annika H gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte