Entouch

Entouch

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym med fillers i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat. Vi erbjuder även kärl och pigments behandling, skin rejuvenation, tar bort prickar och fläckar, uppstramande Thermage och Ultra V Trådlyft! Våra Hudvårdsprodukter ger resultat gärna i kombination med behandlingar här på kliniken. Nyhet från Hösten 2020 är att vi erbjuder klassisk massage allt för ditt välbefinnande.

Hos oss blir du väl omhändertagen av legitimerade sjuksköterskor, legitimerad läkare, auktoriserad hudterapeut eller massageterapeut. Vi har lång erfarenhet och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder. Vi Legitimerade är Certifierade av Estetiska Injektionsrådet och arbetar aktivt i styrelsen för en säkrare skönhetsbransch!

Varmt Välkomna till oss på Entouch!

Läs vad 318 kunder tycker om Entouch 2

• 2021-06-18
    Proffsigt, trevligt, enkelt och interaktiv kommunikation.
  • 2021-06-18
    Professionellt bemötande. Mycket kunnig personal.
    100 % kvalitét.
  • 2021-06-17
    Väldigt vänligt och professionellt bemötande. Förklarade allt på ett bra sätt, gav råd etc. Kan verkligen rekommendera och kommer att använda dom igen.
    Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är bara glada att vi kan hjälpa våra kunder =) Entouch
  • 2021-06-14
    Professionellt förtroendeskapande mottagande och behandling
    Tack så mycket Björn för ditt omdöme! Entouch
  • 2021-05-17
    Köpte en softlift. Mycket nöjd. Trevligt och proffsigt.
  • 2021-05-11
    Fick en superskön ansiktsbehandling av Cecilia Hjortfors. Alla är mycket vänliga och serviceorienterade på Entouch och miljön är skön och behaglig! Rekommenderas varmt!
    Tack Dominika för ditt omdöme så glad att du hade en skön och avkopplande stund hos oss på ENTOUCH varm välkommen tillbaka!😀👏🌹 Entouch
  • 2021-05-10
    Jag har under lång tid varit hålig under ögonen och tänkt att kirurgi är enda botmedlet, men med Annikas hjälp har jag fått tillbaka fylligheten för ett betydligt piggare utseende. Det var som natt och dag, jag är så nöjd med resultatet! Med botox har jag dessutom blivit av med argrynkan, fått en slätare panna, fått ett lyft vid ögonen och blivit av med hängande mungipor. Jag hade innan inte kunnat föreställa mig hur små justeringar i ansiktet kunde ge en så bra effekt! Entouch och i synnerhet Annika mötte mig med proffsighet och härligt bemötande. Att Entouch sätter säkerhet i prioritet går inte att missa, jag kände mig verkligen trygg i denna för mig nya situation.
    Tack Anna 😁för din fina beskrivning om hur mycket denna behandling har betytt för dig, blir glad att kunna behandla dig och göra dig glad och nöjd! Det krävs erfarnenhet att behandla området av mellanansikte, kindben och under ögonen ett område som behöver bedömas från kund till kund! Rätt produkt på rätt plats och vävnad djup! Anna varmt välkommen åter! 👍🌹🤗kram Annika på ENTOUCH Entouch
  • 2021-03-17
    Fantastiskt bemötande och professionalism! Bäst i stan!
    Tack Helena för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation till ENTOUCH! Tack din bedömning och tankar om oss på det uppskattar vi verkligen!!! Entouch
  • 2021-03-16
    Den höga nivån av konsultationen jag fick var utöver mina förväntningar. Företagets bemötade var mycket bra. Kompetent personal och inbjudade miljö skapade väldigt positiv upplevelse för mig. Ser fram emot nästa besök.
  • 2021-03-15
    Jag gjorde ”Kärl i ansiktet”.
    Det var professionell och snabbt.
    Dessutom de är jätte trevliga.
  • 2021-03-15
    Jag känner mig trygg och lyssnad på. Jag var hos Annika och hon jobbar väldigt proffsigt och tiden är väl tilltagen så det finns ingen löpandebands känsla alls.
    Tack snälla Jonas det är alltid lika trevligt att se dig på ENTOUCH, du är alltid lika glad och underbar. Tack för att du är kund hos oss! KRAM Entouch
  • 2021-02-26
    Var hos Entouch för att få hjälp med min spänningshuvudvärk. Fick hjälp utav Carmen som är väldigt professionell och förklarade processen pedagogiskt. Mår väldigt bra och känns bättre för varje dag som går. Ni som har problem med spänningshuvudvärk, vänta inte, pröva omgående!
    Tusen tack Entouch & Carmen!
    Tack Spyros för din fina rekommendation . Vi blir väldigt glada när våra kunder mår bra ( och blir snyggare). Entouch
  • 2021-02-23
    Så proffsigt och trevligt bemötande med mycket kunnig personal. Jag känner mig alltid så väl omhändertagen på Entouch!
  • 2021-02-22
    Mina kinder börjar ”tappa”formen.
    Kom till Entouch och träffade Annika. Där gick vi igenom hur och vad man kan göra för att få ett naturligt resultat.
    Fillers fyller nu mina kinder till en naturlig look. Annika är pedagogisk och lugn person som gör att man känner sig trygg!
    Rekommenderar varmt denna salong!
    Tusen Tack Susanne för fin rekommendation, blir så glada att vi upplevs pedagogiska och lugna och att Du känner dig trygg det är alltid vår största intention och strävan. Alltid välkommen! Entouch
  • 2021-02-19
    Mycket nöjd med behandlingen, professionellt och trevlig bemötande, jag kan verkligen rekommendera Annika och har bokat fler behandlingen hos Entouch.
  • 2021-02-19
    Professionella, kunniga med väldigt hög service. Man känner sig alltid trygg och väl omhändertagen
  • 2021-02-19
    Hade turen att vinna ett härligt pris genom en av de tävlingar Entouch har på sitt Instagram konto! Vann ett fantastiskt pris I form av en ansiktsbehandling ~ PRX-T33 som är ny på marknaden ~ en ansikts peeling av en kräm istället för en injektion!

Fick avboka 3 ggr pga att jag insjuknade med covid19 I slutet på okt!

När jag sen blivit frisk & piggare så kunde jag ta mig iväg till Entouch ♡

Kom dit med mitt glåmiga törstiga ansikte och fick en ljuvlig stund med self care av Annika Harlén ♡ Trots ett missöde i bokningen som gjorde att jag fick vänta 30 min så fick jag den yttersta härligaste behandlingen ~ så nöjd! Dessutom fick jag dosen x 2 helt kostnadsfritt ♡

Jag har aldrig tidigare varit på en ansiktsbehandling & där personalen varit så proffsiga!!

Så tacksam 🙏💫

Julia Mäkinen 🧚🏼‍♂️
  • 2021-02-19
    Det var mitt första besök hos Entouche och Sofia. Jag gjorde en kombinationsbehandling - PrX och Profhilo. Blev så nöjd med såväl behandling som bemötandet och den otroliga kunskap/fingertoppskänsla Sofia besitter. Jag kommer fortsätta hos Sofia med fler behandlingar!
  • 2020-10-14
    Fantastiskt proffsig och samtidigt hemtrevlig miljö med behandlingar som är i toppklass. Annika, du är så otroligt kompetent på det du gör och får en att känna sig avslappnad och ompysslad!
  • 2020-10-14
    Väldigt mysig och lyxig klinik och alla som jobbar där är helt underbara tjejer!
  • 2020-09-11
    Mycket bra bemötande och säljer inte in fler ingrepp än nödvändigt som andra kliniker gör. Ser till individen och dennes behov
  • 2020-07-07
    Stockholms bästa salong. Jag har varit hos både Annika och Carmen och har varit supernöjd varje gång.
    Professionella och duktiga , man kan verkligen lita på att dom behandlingar man gör är säkra.
    Kan varmt rekommendera.
    Tack Sari för dina fina ord! Du är alltid välkommen hos oss! Entouch
  • 2020-06-25
    Sofia är professionell och jag känner stor tillit till Entouch som företag. Seriösa, kunniga, med passion för varje kund
    Tack för fin rekommendation Ellinor vi alla blir så glada att Du känner tillit och trygghet här på ENTOUCH! Önskar en härlig sommar!🌸☀️😎 Entouch
  • 2020-06-25
    Jag uppskattar Annikas personliga, lättsamma och samtidigt professionella bemötande.
    Man känner sig omhändertagen och sedd på ett generöst sätt.
    Annika tog tid på sig att göra behandling rätt, hon är väldig kunnig!
    Tack Ursula för din fina rekommendation, jag blir så glad för alla fina ord! Önskar ett underbart bröllop i augusti🦋☀️👍😎 Entouch
  • 2020-06-23
    Fin, lugn lokal mitt inne i stan. Har varit hos Carmen två gånger och blivit bemött väldigt varmt och proffesionellt. Lika nöjd med min behandling båda gångerna jag varit där!
    Tack för din fina kommentar Isolde! Entouch
  • 2020-06-23
    Annika är så bra och proffsig. Jag blir alltid lika nöjd med min behandling med Botox och fillers. Alltid naturligt resultat, som jag vill ha det.
    Jag kan verkligen rekommendera henne!
    Tack Ulrika för din fina rekommendation, Blir glad att du känner dig naturligt fräsch! En behandling betyder så mycket för välbefinnandet! Trevlig sommar, kram Annika Entouch
  • 2020-05-29
    Professionell och noggrann! Väldigt nöjd.
  • 2020-05-29
    Kompetens, service och brett utbud. Ett besök hos Annika är en höjdpunkt! Kan varmt rekommendera "Stockholms bästa"!
  • 2020-05-29
    Kom ditt för att få hjälp med att se piggare ut. Bemöttes av trevlig och kunnig personal. Lokalen ligger centralt och är mycket fräsch. Är väldigt nöjd med resultatet och tänker absolut komma tillbaka när det är dags igen!
  • 2020-04-07
    Tack bästa Annika för att du med din värme och professionalism och öga för det estetiska, alltid ger det lilla extra och gör mig nöjd över förväntan.
  • 2020-03-22
    Alltid trevligt bemött av
    Annika som är lyhörd och snabbt begriper vad jag önskar och behöver för behandling.
    Jag har fullt förtroende för Annika som med adekvat utbildning (sjuksköterska) och lång erfarenhet vet vad hon gör., och dessutom gör det bra !
  • 2020-03-21
    Professionellt bemötande.
    Saklig information hur ingreppen kommer att utföras och vad jag kan förvänta mig för resultat.
    Tack Sofia
  • 2020-03-19
    Hej, jag har endast varit hos Annika och blir alltid vänligt, och professionellt bemött. Känner stor förtroende för Annika vad det gäller kunskap, erfarenhet och råd.
    Tack Åsa för din rekommendation glad att du känner stort förtroende det är målet! Vänlig hälsning Annika Entouch
  • 2020-03-19
    Annika som är bäst jag har haft gjorde fillers i 3 område.
    Väldig nöjd och återkommer snart !
  • 2020-02-08
    Proffsig klinik, med underbar personal och trevlig miljö. Rekommenderas verkligen. Annica har verkligen lyckats få det så perfekt
    Tusen Tack Pernilla för din fina rekommendation så glad att du är kund här hos oss på ENTOUCH alltid lika trevligt när du kommer! Bästa hälsningen Annika på ENTOUCH! Entouch
  • 2020-02-08
    Superproffsig behandling och bemötande!
    Botox panna och fillers under ögonen.
    Extra god servis är att inte prissätta per botoxområde utan snarare en helhetslösning där botox behövs, exempel en extra droppe 💧 på hakan 😊
    Hela idén med att skapa och forma till bästa resultat istället gör att fokusera på vilket ansiktsområde som bokats, är proffesionellt. Återbesök efter 2 veckor för att se om något behöver fyllas på skapar både tillit och trygghet.
    Jag rekommenderar varmt EnTouch! ❤️
    Hej Chatarina, tack för en fin och bra beskrivande rekommendation blir så glad över att du skriver vad du tycker här på RECO det betyder mycket för oss! Vi ses Varmt välkommen åter! Hälsningar Annika på ENTOUCH😀 Entouch
  • 2020-02-06
    Går till Carmen. Hon är mkt bra!
    Tack Karin för din rekommendation! Välkommen! Entouch
  • 2020-02-06
    Alltid superproffsigt och varmt bemötande hos Annika på Entouch!
    Tack Jenni för din rekommendation alltid lika trevligt när du kommer till kliniken! Vi ses! Entouch
  • 2019-12-22
    Förväntningar
    Bli lyssnad på
    Få råd och tillräckligt med tid
    Inga förslag om onödiga ytterligare behandlingar

Förväntningarna infriades med råge. Behandlingen urfördes perfekt.
  • 2019-12-22
    Varmt och proffesionellt bemötande. Hundraprocentig förståelse för behovet. Jag är urnöjd med resultatet.
  • 2019-12-20
    Proffesionellt bemötande och lyckat resultat
  • 2019-12-18
    Köpte profhilo o trådlyft. Bemötandet var bra förklarade väl. Svarade på alla frågor som jag hade. Profhilo har jag gjort förut fast på annan klinik. Trådlyftet var jag orolig över men Carmen var lugn o säker, förväntningarna på trådlyft var "Jag hoppas det funkar" men nu ca 1v efter så är jag super nöjd. Min upplevelse av entuch är väl bemötande. Lokalerna mysigt o välkomnade.
    Tack Åsa för din fina rekommendation och fina ord om vårt bemötande och att du redan nu är nöjd och glad med behandlingarna! Välkommen åter 2020!! Entouch
  • 2019-11-18
    Alltid ett otroligt professionellt och kunnigt bemötande! Annika Harlén har lång erfarenhet i branschen och hennes personliga bemötande och engagemang gör varje behandling till en lyx som känns väl värt pengarna.
    Vad glad jag blir att få en så fin rekommendation Linda, jag älskar mitt jobb och är så glad att Ni kunder blir glada och nöjda med de behandlingar som vi kan erbjuda på ENTOUCH! Alltid välkommen åter! Entouch
  • 2019-11-17
    Utmärkta resultat och alltid trevligt och proffesionellt bemötande. Jag hade höga förväntningar och de har Entouch uppfyllt.
    Tack Hanna, vi är så glada att höra att dina förväntningar är uppfyllda vi kommer alltid göra vårt yttersta för att alla våra kunder ska känna som du! Varmt välkommen till oss på ENTOUCH! Entouch
  • 2019-11-15
    Softlift
    Mkt positivt bemött
    Motsvarade mer än väl mina förväntningar
    Härligt att få fint omdöme Anna tusen Tack! Entouch
  • 2019-11-12
    Mina erfarenheter av entouch är mycket positiva.
    Jag har gjort en botox behandling och en ansiktsbehandling.
    Vid båda behandlingstillfällena har jag känt mig trygg i att vara i goda, erfarna händer.
    Tack Karin för din fina rekommendation! Varmt välkommen när du behöver oss igen! Vänlig hälsning Annika Entouch
  • 2019-11-12
    För mig var det viktigt att känna mig trygg då det var första gången jag fick botoxbehandling. Valde Entouch på rekommendation och fick alla mina förväntningar uppfyllda. Ett mycket varmt mottagande ihop med ett proffsigt utförande. Vad mer kan man önska?
  • 2019-10-02
    Jag har träffat Sofia och tycker att hon är oerhört proffessionell med ett stort medvetet tänkt kring proportioner och med fokus på vad som ger ett naturligt resultat. Jag är väldigt nöjd med bemötandet på Entouch.
    Vad roligt att höra Helena! Du är alltid varmt välkommen till Entouch. Entouch
  • 2019-09-28
    Fräscha lokaler, väldigt kunnig och proffsig personal. Kände mig trygg och vänligt bemött hela vägen.
  • 2019-09-27
    Gjorde laserbehandling hos dr Carmen som tog emot mig proffesionellt och lyhört. Mycket nöjd med bemötande och resultat! Trevliga lokaler