Entouch

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm — Visa karta

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet på djupet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat.

Hos oss blir du väl omhändertagen av utbildad sjuksköterska, läkare eller hudterapeut. Vi har lång erfarenhet av och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder.

Välkommen till Entouch!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 149 kunder tycker om Entouch

• Margareta W
    Margareta W skrev om Entouch
    Känner mig väl omhändertagen med proffessionalitet hos Entouch. Är mycket nöjd med min fillerbehandling! Läs mer
  • Titti S
    Titti S skrev om Entouch
    Härliga människor, varma och proffsiga. Det var pirrigt men slutade lättsamt och positivt! Läs mer
    2018-05-23 Annika H svarar Titti S
    Strålande att höra att du är glad och nöjd med dina behandlingar Titti önskar en härlig sommar och varmt välkommen åter!
  • Yvon H
    Yvon H skrev om Entouch
    När man kommer till Entouch så vet man att man blir omhändertagen. När jag går därifrån så är jag både snygg utanpå men också på insidan. Ni utför Magic!!
    tacksam för att ni alltid kan finna en tid som passar fast jag är sent ute. Läs mer
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Entouch
    Botox och Restylane.
    Väl bemött av de jag träffade på kliniken.
    Jag tycker att företaget levde upp till mina förväntningar,
    även om jag tycker att det blev väldigt dyrt.
    Det gjorde ont, men vill man vara fin får man... :) Läs mer
    2018-05-23 Annika H svarar Camilla M
    Tack Camilla för din Recco rekommendation glad att du är kund hos oss på ENTOUCH vi är en klinik med kunskap som alltid håller hög kvalité med gedigen utbildning och givetvis Certifierade genom Estetiska Injektionsrådet Varmt välkommen åter i höst!
  • Marlene E
    Marlene E skrev om Entouch
    Fantastiskt bemötande och ärlig rådgivning Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Entouch
    Jag hade, efter mycket noga övervägande, bestämt mig för att prova fillers.
    Efter mycket research föll valet på Entouch by Annika Harle’n. Goda omdömen samt att hon är sjuksköterska med lång erfarenhet. När jag sedan också såg att Annika är en av grundarna/ initiativtagarna till Estetiska injektionsrådet, då bestämde jag mig. Kändes tryggt. Har känt mig varmt välkommen och väl omhändertagen.
    Annika känns varm och äkta som person.
    Kan erkänna atg jag var nervös, men fanns ingen anledning alls. Annika är mjuk och försiktig på handen. Känns också verkligen att hon är noga med att det inte ska bli något onaturligt. Tre gånger har jag varit där nu. Sista gången hos Sofia och kan även varmt rekommendera hemne☺️ Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Entouch
    Fräscha lokaler och underbar personal. Sofia är bäst! Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Entouch
    Botox i pannan - jag är mycket nöjd. Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Entouch
    Väldigt professionell klinik. Bra bemötande och trevlig miljö. Man känner trygghet- de vet vad de gör och alltid blir det snyggt. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Entouch
    Peeling
    Trevligt bemötande av utövare och kunnig utövare
    Fint resultat Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Entouch
    Jag har gått hos Sofia flera gånger, då hon tidigare jobbade på en annan klinik, och det var självklart att följa med henne när hon började på nytt. Är jättenöjd med både bemötande och resultat. Har alla gånger lagt botox i panna och ”argrynkan”, naturligt och fint resultat. Tack! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Entouch
    Injektionsbehandling med botox. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Har tidigare varit kund hos Sofia Augustsson på Ak och eftersom jag trivs väldigt bra med Sofia så fortsätter jag gärna att bli behandlad av henne. Läs mer
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Entouch
    Hos Annika fick jag ett väldigt proffesionellt bemötande som gjorde mig trygg och kände mig sedd och hörd!
    Annika vill verkligen att man ska bli nöjd där av ett återbesök för att kolla upp att allt är ok. Det känns tryggt att gå till någon som inte ”tvingar” på mig massor av fillers och botox bara för att tjäna pengar. Jag har rekommenderat många att gå till Annika. Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Entouch
    Bästa Sofia! Perfektionist med fingertopskänsla för vad som passar varje individ. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Entouch
    Entouch är en hudvårdsklinik med fantastiskt trevlig personal som är synnerligen kompetent och välutbildad. Företaget ligger centralt men ändå avskilt i exklusiva lokaler.
    Jag skulle aldrig gå någon annan stans! Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Entouch
    Fantastiskt bra bemötande och behandlingar men jag hade gärna fått en bättre beskrivning av hur planen framåt skulle se ut när jag var där första gången.
    Plan och långsiktig kostnad borde man prata om från början. Läs mer
  • Carin D
    Carin D skrev om Entouch
    Hej,
    Jag är mycket nöjd med mitt första besök hos Entouch. Träffade Sofia Augustsson som genomförde en botoxinjektion och jag ska dit igen den 25 april för en ansiktsbehandling. Är mycket nöjd med såväl genomförandet och bemötandet, såväl professionellt som personligt. Uppskattar det mycket!
    Carin Dannert Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Entouch
    Annika Harlén är helt fantastisk! Hon är både enormt skicklig och supertrevlig. Mottagningen är dessutom mysig. Jag har gjort Belkyra samt borttagning av röda kärl (med laser) med mycket goda resultat. Man känner verkligen att man är i goda händer. Rekommenderas starkt! /Maria Läs mer
  • Hulya T
    Hulya T skrev om Entouch
    Allt var professionellt, från första kontakten till själva behandlingen. Trevlig personal! Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Entouch
    Allt var superbra! Fint bemötande, härlig miljö och bra utfört av Annika! Är mycket nöjd :) Läs mer
  • Stina L
    Stina L skrev om Entouch
    Jag va tvungen att bok om behandlingen Läs mer
    2018-04-15 Annika H svarar Stina L
    Hoppas du hittar en ny tid inom kort Välkommen! önskar vi på ENTOUCH
  • Sara R
    Sara R skrev om Entouch
    Sofia är väldigt professionell och otroligt mån om sina kunder, man blir alltid väl omhändertagen. Jag känner mig alltid trygg när jag besöker Sofia, hon har en lång erfarenhet inom branchen, och det märks både på resultat av behandlingen och allt runt omkring. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Entouch
    Bra mottagande och privat - vilket uppskattas Läs mer
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Entouch
    Vänligt och, framförallt, förtroendeingivande bemötande. Proffsigt utförande. En klinik jag verkligen vågar rekommendera andra. Läs mer
  • Hannah K
    Hannah K skrev om Entouch
    Jättemysigt ställe, man känner sig välkommen och hemma! Alla på Entouch är väldigt professionella och kunniga. Jag har känt mig helt trygg med deras behandlingar och rekommendationer, och fått fina resultat. Har gjort botox-behandling av käkmusklerna samt kemisk peeling. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Entouch
    Utmärkt service. Sofia är en mästare Läs mer
  • Charlott R
    Charlott R skrev om Entouch
    När du ska unna dig själv eller överraska någon i din närhet med en professionell ansiktsbehandling vill jag varmt rekommendera Entouch.
    Med en lugn och välkomnande miljö och duktiga terapeuter/sköterskor känner man sig väl omhändertagen.
    De lyssnar på dina önskemål men kan vid behov rekommendera en mer effektiv behandling för att du ska få ut det bästa av ditt besök.
    Det känns tryggt, ärligt och seriöst.
    Hit kommer jag gärna tillbaka.
    /Lotta Läs mer
  • Christina O
    Christina O skrev om Entouch
    Jag är så nöjd med allt som Entouch hjälpt mig med. Botox och fillers har hjälpt mig att känna mig vacker igen. Tack Läs mer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Entouch
    Proffsigt, trevligt bemötande. Kompetens, erfarenhet, lättillgängligt.
    Köpte behandlingar. Läs mer
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Entouch
    Jag fick ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande på Entouch av Annika Harlén.
    Jag är supernöjd med mina behandlingar. Jag har varit där två gånger och kommer garanterat gå tillbaks igen.
    Hon kan sin sak och resultaten är över förväntan. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Marta O
    Marta O skrev om Entouch
    Jag hR vid ett par tillfällen gjort fillings och är mycket nöjd Läs mer
  • Ann F
    Ann F skrev om Entouch
    Bra rådgivning och behandling.
    Tack! Läs mer
  • Vanda D
    Vanda D skrev om Entouch
    Mysig hemmakänsla, professionell, duktig och trevlig personal Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Entouch
    Proffsigt. Annika är oklanderlig i sin proffesion. Läs mer
  • Frida P
    Frida P skrev om Entouch
    Professionellt och personligt bemötande! Läs mer
  • Malin T
    Malin T skrev om Entouch
    Fick fillers i mina läppar & är väldigt nöjd med det jämna fina & lagom fylliga resultatet! Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Entouch
    Botox, mkt bra bemötande, proffsigt utfört som alltid Läs mer
  • Michele F
    Michele F skrev om Entouch
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande
    Har köpt en rad av olika tjänster sedan starten. Läs mer
  • Safia L
    Safia L skrev om Entouch
    Sofia Augustsson på Entouch är fantastisk! Jag litar 100% på hennes omdöme och jag är alltid supernöjd efter hennes behandlingar. Läs mer
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Entouch
    Proffsigt och kompetent företag där man känner sig trygg. Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Entouch
    Fantastiskt bra! Trevligt,, varmt och personligt bemötande. Köpte tidigare behandlingar från annat företag men har nu hittat rätt och kommer ej att byta!
    Annika är skicklig och noggran både med behandlingar och uppföljning! Hon vill att allt skall bli perfekt! Och med tanke på att det är injektioner jag köper så är jag ytterst tacksam för det! Kan verkligen rekomendera Entouch! Läs mer
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Entouch
    Härligt, trevligt och vänligt. Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Entouch
    Allt funkade fint, proffsigt bemötande, tryggt och bra Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Entouch
    Kund sedan 5 år tillbaka. Alltid supernöjd med resultatet och mottagandet. Annika är ett proffs! Läs mer
  • Evelina H
    Evelina H skrev om Entouch
    Fantastisk personal. Lugna, tillmötesgående. Trygga i sin roll. Perfektion ut i fingerspetsarna. Är mån om att kunden ska stå i fokus, inte bara under behandlingen utan efter också om så önskas. Väldigt nöjd och kommer absolut komma tillbaka. Läs mer
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Entouch
    Personligt, tryggt, omsorgsfullt och professionellt Läs mer
  • Helen S
    Helen S skrev om Entouch
    Jag har gjort en stamcells ansiktsbehandling. Jag är jätte nöjd. Jag har och kommer att rekommendera er till fler. Den var jättebra. Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Entouch
    Jättebra bemötande! Har både tagit botox till pannan samt kemisk peeling & köpt produkter. Känt mig mycket väl omhändertagen rakt igenom. Samt att dte är en trevlig & harmonisk miljö att anlända till!
    Superbra! Läs mer
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Entouch
    Hej!
    Jag ser inte så mycket än så länge, så vi får se...
    Hur mycket kostar att upprepa behandlingen och när ska man göra det? Läs mer
  • Carina D
    Carina D skrev om Entouch
    Sofia är varm, lyhörd och ärlig i sin kommunikation. Känns även väldigt pålitlig och kunnig i sin roll. Jätteduktig på alla sätt och vis! Läs mer

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm