Entouch

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm — Visa karta

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet på djupet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat.

Hos oss blir du väl omhändertagen av utbildad sjuksköterska, läkare eller hudterapeut. Vi har lång erfarenhet av och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder.

Välkommen till Entouch!

Lina L skrev om Entouch
    Jättetrevliga och tillmötesgående:-) Läs mer
  • Sonja N
    Sonja N skrev om Entouch
    Har bara träffat Annika och hon har varit väldigt trevlig och hjälpsam. Proffsig och duktig. Dock tycker jag inte riktigt att behandlingarna är värda priset och är tveksam om jag återkommer Läs mer
    2017-12-13 Annika H svarar Sonja N
    Hej Sonja, Tack för din rekommendation skickar bilder till dig på mail så får du se vilken fin utveckling du fick på bara 2 behandlingar. Det är givetvis mycket pengar men det är något som var och en får prioritera om man vill. Varmt välkommen tillbaka om du ändrar dig! Vänlig hälsning Annika Harlén på ENTOUCH
  • Therese L
    Therese L skrev om Entouch
    Kunnig , trevlig och professionell personal . Gjorde fillers i läpparna och jag blev supernöjd ! Läs mer
  • Linda D
    Linda D skrev om Entouch
    Kunniga och proffsiga! Man känner sig verkligen lyxigt omhändertagen. Läs mer
  • Catharina T
    Catharina T skrev om Entouch
    Toppen, kan varm rekommenderas Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om Entouch
    Varmt emottagande av fina lokaler,
    underbar personal och
    stor trygghet i utövandet! Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Entouch
    Bra bemötande, proffsigt, känns tryggt. Skulle gärna få något extraerbjudande som återkommande kund. Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Entouch
    Alltid ett trevligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd med mina behandlingar. Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Entouch
    Jag har gjort fillers ett par ggr hos Annika och blivit nöjd. Tyvärr är jag så pass gammal att det inte lönar sig längre att göra fillers, det skulle bli för dyrt, men fint blev det även om det inte höll då länge! Läs mer
  • Birgitta Z
    Birgitta Z skrev om Entouch
    Jag har under ett antal år träffat Annika H för filler och Botox.
    Jag har alltid varit nöjd med resultatet och bemötandet.

Annika har en förmåga att se vad som blir bäst för det pris du är villig att betala. Eller komma med förslag, jag har aldrig upplevt att hon försöker "övertala" mig att göra något som jag är tveksam till Läs mer
    2017-12-07 Annika H svarar Birgitta Z
    Tack Birgitta för en fin rekommendation jag vill att du ska fortsätta vara en nöjd kund!
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Entouch
    Jag fick botox mot bl.a. argrynkan. Fick påfyllning för det syntes inte att jag fått botox. Men det blev inte bättre efter påfyllningen och jag känner mig lite lurad och missnöjd då jag betalat för något som inte tog. Jag fick ingen respons när jag på andra mötet frågade vad händer om det inte tar nu heller. Jag kände mig inte välkommen att fråga om mer botox när jag märkte att det inte tagit. Uppfattade det som att det bara var två gånger som ingick i priset. Läs mer
    2017-12-07 Annika H svarar Jenny H
    Hej Jenny, tråkigt att du inte kände dig nöjd med behandlingen jag gör alltid mitt yttersta! Du fick fin rabatt eftersom du kom via en vän och hade fått presentkort på 1000:- Vi gjorde en marginell justering efter 2 veckor som ingick i priset, mer botullinum toxin hade inte kunnat få dina ögonbryn att lyfta ytterligare. Det är svårt att få ett stort lyft när inte argrynke muskeln är det ända som styr som i ditt fall med relativt tunga ögonlock! Kanske denna erfarenhet leder dig vidare till en ögonlocksplastik eller att du är nöjd som det är! Vänlig hälsning Annika Harlén ENTOUCH
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Entouch
    Trevligt bemötande och trevlig personal. Rent och fräscht. Läs mer
  • Ladan A
    Ladan A skrev om Entouch
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt. Läs mer
  • Richard K
    Richard K skrev om Entouch
    Mycket trevlig personal, behandlades av Annika. Nöjd med resultatet och bemötandet. Ligger centralt och bra. Läs mer
  • Carola B
    Carola B skrev om Entouch
    Hög känsla för estetik, naturlig resultat. Diskret, proffsig och mycket trevlig atmosfär. Läs mer
  • Pouneh P
    Pouneh P skrev om Entouch
    Efter att ha varit kund där länge fick jag som svar på ett klagomål jag hade på en behandling, att jag borde ha sagt att jag var missnöjd tidigare för nu var ju det dags för en ny behandling igen!!! I det samtalet kändes det som att jag och min terapeut inte kände varandra alls! Ett kyligt samtal där mitt missnöje inte togs det minsta på allvar. Läs mer
  • Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K skrev om Entouch
    Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö! Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om Entouch
    Annika är superduktig och dessutom alltid glad och lättsam ! Dessutom blir man behandlad i jättefina lokaler som jag gärna går till så ofta jag har råd:-)
    // Pia Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Entouch
    Jag valde Entouch då Annika lämnade Akademikliniken. Hon är mkt duktig och jag litar helt på henne vilket är viktigt när man ska göra förändringar i sitt utseende. Har gjort sk fillers vid ett flertal tillfällen och ska fortsätta med det hos Entouch. Läs mer
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Entouch
    Bäst! Alltid bra bemötande och service. Läs mer
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Entouch
    Proffsigt bemötande och gedigen kunskap inom hudvård och behandlingar Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Entouch
    Alltid lika trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
  • Angelique T
    Angelique T skrev om Entouch
    Varmt, kunnigt, egagerande och alltid nöjd med resultatet. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Entouch
    Kan verkligen rekommendera Entouch. Alltid lika bra och proffsigt bemötande.
    Jag har gått länge hos Annica och är supernöjd över hennes kunnande och proffsighet. Läs mer
  • Harriette S
    Harriette S skrev om Entouch
    Jag är väldigt nöjd. Jag känner mig trygg och har stort förtroende för Annica som är den jag har. Läs mer
  • Carina Ö
    Carina Ö skrev om Entouch
    Tack vare Entouch är jag 10 år yngre! Med ett enormt kunnande och super känsla för naturlig skönhet tar Entouch hand om mig Läs mer
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Entouch
    Man känner sig alltid välkommen av alla som jobbar där. Jag har bl a fått hjälp med min torra hy i ansiktet, även filler och botox. Det känns tryggt och proffsigt.
    Går gärna dit snart igen. Läs mer
  • Ann-cathrine H
    Ann-cathrine H skrev om Entouch
    Mycket bra bemötande och bra informatinnoc råd. Läs mer
  • charlotte p
    charlotte p skrev om Entouch
    Jag tycker bemötandet är utmärkt, lugnt och förtroendeingivande. Över mina förväntningar Läs mer
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Entouch
    Är mycket nöjd med Entouch och kan varmt rekommendera företaget. Proffsigt bemötande och kunnande, man känner sig trygg och väl omhändertagen. Läs mer
  • Barbara L
    Barbara L skrev om Entouch
    Jag är super nöjd både med bemötande och bahandlingar - har varit kund hos Entouch en längre tid och tänker fortsätta med det! Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Entouch
    Kan verkligen rekommendera Entouch. Annika är så proffsig! Läs mer
  • Kaja N
    Kaja N skrev om Entouch
    Mycket bra service och kunskap. Önskar dock att jag också kan få se "för och efter". Så jag får en förståelse för ändringarna. Läs mer
    2017-05-05 Annika H svarar Kaja N
    Givetvis nästa gång du kommer ska vi ta fram bilder och jämföra! Trevlig helg!
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Entouch
    Snabbt, trevligt & proffesionellt bemötande/resultat! Läs mer
  • Stephanie W
    Stephanie W skrev om Entouch
    Alltid så väl omhändertagen och känner mig fräschare än någonsin varje gång jag lämnar kliniken! Ingen kan lyfta fram ens egna drag så bra som Annika! Topp! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Entouch
    Omtänksam lugn bra behandlingar i vacker miljö Läs mer
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Entouch
    Oerhört professionell, erfaren, naturlig, estetiskt konstnärlig, lyhörd, trevligt bemötande...ja, den perfekta kliniken för estetisk behandling. Den absolut bästa på marknaden, man är helt säkert nöjd när man går därifrån. Läs mer
  • Gabrielle L
    Gabrielle L skrev om Entouch
    Behandlingarna ligger kostnadsmässigt i det högre skiktet även med Stockholmsnivå som måttstock.

Behandlingarna i sig är OK men inte prisvärda och dessutom får man som kund inte riktigt själv bestämma vilken typ av look man vill ha. Läs mer
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Entouch
    Vänligt, professionellt och seriöst.
    Underhåll med hjälp av fillers och botox.
    Hudvårdsprodukter mot Rosacea.

Alltid nöjd och bokar alltid ny tid utan uppmaning. Läs mer
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Entouch
    Trevligt bemötande och fina resultat av behandlingen. Läs mer
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Entouch
    Världens bästa! Alltid lika nöjd! Läs mer
  • Sari M
    Sari M skrev om Entouch
    Är alltid super nöjd alltid med Annikas behandlingar. Hon är så proffesionell och resultatet blir alltid bra och naturligt! Läs mer
  • Tuula W
    Tuula W skrev om Entouch
    Mycket bra bemötande. Jag har köpt ansiktsbehandlingar som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Entouch
    Har mest haft kontakt med Annika som alltid är professionell och vänlig. Läs mer
  • Ingrid L
    Katharina R skrev om Entouch
    Fantastiska Annika Bra resultat Trevligt bemötande Mycket nöjd Läs mer
  • Sissi K
    Sissi K skrev om Entouch
    Ett personligt och professionellt bemötande av av kunniga och inlyssnande behandlare Läs mer
  • Helena H
    Helena H skrev om Entouch
    Jag bokade hos Entouch för att Annika H är där. Hon var någon jag anlitade för länge sedan på annan klinik, och jag blev jätteglad när jag såg att hon startat ENtouch och jag kunde boka hos henne. Jag ha räven bokat Ulrika för ansiktsbehandling.
    Tycker Annika & CO är superduktiga, trevliga och kan sin sak. Man får bra råd, blir bra bemött och får valuta för penagrna. Jag känner stort förtroende för Annika. Läs mer
  • Pia L
    Pia L skrev om Entouch
    Linjer från näsa till mun - nasolabialveck

Fantastiskt bemötande och är så nöjd med resultatet Läs mer
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Entouch
    Jag går där sedan länge främst för injektionsbehandlingar. Finns ingen som är så duktig på det som Annika. Har varit på andra ställen tidigare men kommer aldrig mera att byta klinik. Hos Entouch görs skönhetsbehandlingarna så passande att man alltid bara ser bättre ut, aldrig för mycket av något.
    Snygg klinik, personligt, bra service.
    Jag rekommenderar kliniken så ofta jag kan. Läs mer

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm