Entouch

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm — Visa karta

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym med fillers i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat. Vi erbjuder även kärl och pigments behandling, skin rejuvenation, tar bort prickar och fläckar, uppstramande Thermage och Ultra V Trådlyft! Våra Hudvårdsprodukter ger resultat gärna i kombination med behandlingar här på kliniken.

Hos oss blir du väl omhändertagen av legitimerade sjuksköterskor, legitimerad läkare eller auktoriserad hudterapeut. Vi har lång erfarenhet och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder. Vi är certifierade av Estetiska Injektionsrådet och arbetar aktivt i styrelsen för en säkrare skönhetsbransch!

Varmt Välkomna till oss på Entouch!
Mån: 09:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 261 kunder tycker om Entouch

• 2019-07-02

Johanna F skrev om Entouch
    Jag tog en botox och fillers behandling. Väldigt nöjd med bemötande och resultatet. Lugn och trygg hantering, och bra uppföljning. Läs mer
  • Anna B

2019-07-01

Anna B skrev om Entouch
    Duktiga, proffsiga, trevliga - bäst i Stockholm! Läs mer
  • 2019-06-30

Josefine S skrev om Entouch
    Jag har gjort ett Softlift för att pigga upp mitt ansikte efter två graviditeter och många nätter av dålig sömn under mina barns småbarnsår Jag blev varmt bemött av Sofia och Annika på den fina kliniken. Det kändes tryggt att göra behandlingen på Entouch och jag känner mig nu piggare och fräschare. Jag är så nöjd över resultatet och kommer fortsätta underhålla mitt ansikte. Läs mer
    2019-06-30 Annika H svarar Josefine S
    Tack Josephine för din rekommendation härligt att höra att du känner dig bra bemött och att resultatet gjort att du känner dig piggare och fräschare. Varmt välkommen till oss!
  • 2019-06-30

Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-29

Marie-louise H skrev om Entouch
    Fillers & Botox

Bra tidsbokning, bra samtal o ärlig i konsultation, avslappnad miljö, proffsighet i bemötande, kunnighet och uppföljning, bra resultat och kundvård i alla steg Läs mer

Emelinda S skrev om Entouch
    ”Korrigering” kan man kalla det
    Trevligt och proffsigt både bemötande och utförande av tjänsten jag hade bokat.
    Hade höga förväntningar då jag hade hört mycket positivt om personen som skulle utföra behandlingen.
    Trevligt enkelt avslappnat och okonstlat i en lugn och harmonisk miljö;-) Läs mer

Falah A skrev om Entouch
    Jag betalade 4900 kronor för 1 ml, hyaluronsyran Restylane Lyft men inom en vecka försvann behandling och tillbaka rynkor igen. Trots att Annika sagt sitter ca 6 månader. Sen hon bjuda mig att jag betala 3900 kr för 1 ml till.
    Tack Läs mer
    2019-06-30 Annika H svarar Falah A
    Hej Falah inget av vår behandling har försvunnit det finns kvar men dina linjer var så pass djupa att du behöver mer volym för att grunda upp dina förvärvade linjer! Erbjöd dig mer volym från början men du ville ta det försiktigt om du önskar ett bättre resultat rekommenderar jag att du kostar på dig mer behandling! Vänlig hälsning, Annika på ENTOUCH

Veronika F skrev om Entouch
    Bra bemötande och hela tiden frågade om det gick bra , lugnt och förklarande Läs mer

Katja M skrev om Entouch
    Härliga och fräscha lokaler centralt i Sthlm.
    Vänlig, välutbildad och noggrann personal som lyssnar på ens önskemål.
    Fick hjälp med att ta bort spruckna kärl med skonsam laser på kinden och läppen. Fint resultat och touchup ingick om det skulle behövas.
    Kommer gå dit igen. Läs mer

Eva S skrev om Entouch
    Jag fick behandling med Restylane och resultatet blev ungefär vad jag förväntat mig. För att bli helt nöjd fordras det mer åtgärder och då handlar det om kostnaden för att fortsätta. Bemötandet var utmärkt! Läs mer

Fanny A skrev om Entouch
    Carmen är extremt kunnig och säker att gå till! För mig finns det ingen annan som får injicera mig! Läs mer
    Carmen M, Annika H gillar detta

Clara Ö skrev om Entouch
    Så trevligt bemötande! Blev supernöjd med resultatet, kommer definitivt gå till entouch i fortsättningen. Läs mer
  • Aline E

2019-06-28

Aline E skrev om Entouch
    Carmen är helt underbar, jag har testat några behandlingar hos henne. Hon gör mig att se 10 år yngre varje gång! Läs mer
  • 2019-06-27

Ulrika B skrev om Entouch
    Professionellt och vänligt bemötande. Supernöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-06-27

Anita N skrev om Entouch
    Jag har genomgått tre olika behandlingar hos Entouch
    - borttagande av kärl i knäveck.
    - fillers läppar
    - thermage ansikte, öga, hals

Jag har alltid fått ett bra bemötande. Är mkt nöjd med resultat av kärlbehandling knäveck och fillers läppar. Har inte sett resultat av den otroligt dyra thermagebehandlingen. Fick heller ingen uppföljning av denna. Ifrågasätter därför denna behandling på mig och tänker att jag kunde använt pengarna bättre.

Jag är särskilt nöjd med Sofia, som fixat mina läppar mkt proffsigt med stor lyhördhet. Läs mer
    2019-07-02 Carmen M svarar Anita N
    Hej Anita. Vi följer upp alla kunder via ett automatiskt meddelande som skickas av vår bokningssystem, jag är ledsen om du inte fick det. Främförallt med Thermage är det viktigt att jämföra före och efter- bilder så att man ser skillnaderna. Du är välkommen att boka en ny tid hos mig så att vi kan ta nya bilder och jämföra. Mvh
    Carmen på Entouch

Christina F skrev om Entouch
    Jag har besökt Entouch vid ett flertal tillfällen och gjort botox samt fillers. Bemötandet är alltid väldigt trevligt och personligt. Mina resultat är fantastiskt fina och jag får många goda råd om hur vi ska göra framöver. Uppskattar extra mkt att Sofia kan se helheten och vad som ser naturligt ut. Hon stoppar mig när jag vill ha mer än vad som blir bra. Otroligt proffsigt! Läs mer

Marie S skrev om Entouch
    Jag köpte fillers, blev utmärkt! Jag fick ett fantastiskt bemötande!
    Har rekommenderar Entouch till flera av mina vänner. Läs mer
    2019-06-26 Annika H svarar Marie S
    Tack Marie, för att du rekommenderar oss till dina vänner! Härligt att du är glad och nöjd!

Vanda D skrev om Entouch
    Vänliga, personliga och proffsiga som ger råd efter kundens behov och inte för kunna ta så mycket betalt som möjligt. Terapeuterna lyssnar på kunden Läs mer

Monica F skrev om Entouch
    Förtroendefull och trygg i händerna på proffsiga Sofia! Läs mer

Savannah B skrev om Entouch
    Jag gjorde en klassisk ansiktsbehandling som var ljuvlig, och fick personlig rådgivning gällande min hy och vad den behöver. Kommer absolut att bli flera återbesök! Läs mer

Gunilla H skrev om Entouch
    Bokade tid hos Annika för en bedömning och förslag på behandlingar. Annika ser till helheten, vet jag sen tidigare. Lät Annika göra det hon tyckte var bäst och jag Är supernöjd och kommer definitivt tillbaka! Tack Annika! Läs mer
    2019-06-26 Annika H svarar Gunilla H
    Tack Gunilla för din fina rekommendation vi tycker det är viktigt att konsultera innan behandling för att just bedöma helheten! Varmt välkommen åter!

Marie T skrev om Entouch
    Jag besökte Entouch och den fantastiska Dr Carmen för att fylla mina läppar. Carmen vet alltid hur mycket filler som blir snyggt och gör behandlingen smärtfri och proffsig. Dessutom har vi trevligt under tiden. Jag skulle aldrig gå till någon annan än Carmen. Läs mer
    2019-07-02 Carmen M svarar Marie T
    Tack för dina fina ord Marie! Du är alltid välkommen!
    Carmen M, Annika H gillar detta

Cecilia I skrev om Entouch
    Personligt bemötande i avkopplande och proffsig atmosfär. Läs mer
    2019-06-26 Annika H svarar Cecilia I
    Tack Cecilia för fin rekommendation glad att höra att du trivs i vår miljö på kliniken, varmt välkommen åter!

Johanna N skrev om Entouch
    Professionellt bemötande och mycket trevliga samt väldigt kunniga på sitt område. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-26 Annika H svarar Johanna N
    Tack Johanna för din fina rekommendation, härligt att läsa att du uppskattade vår kunskap och erfarenhet! Vi ses!

Lina L skrev om Entouch
    Proffsigt bemött, trevlig personal, gjort fillers i läppar, mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-26 Annika H svarar Lina L
    Tack Lina för din rekommendation, trevligt att få ha dig här som kund varmt välkommen åter!

Marit H skrev om Entouch
    Sofia är fantastisk! Fint bemötande och väldigt duktig på sitt arbete. Det är uppenbart att hon vet precis vad hon gör. Läs mer

Sofia A skrev om Entouch
    Botox mot argrynka. Vänligt och proffsigt bemötande! Lugn och trygg behandlare.
    Trevliga lokaler centralt i Sthlm.
    Toppen! Läs mer

Jessica N skrev om Entouch
    Bra bemötande. Gott resultat av behandling. Läs mer

Piret B skrev om Entouch
    Professionella, kunniga och trevlig bemötande
    Behandling Läs mer
    2019-06-26 Annika H svarar Piret B
    Tack Piret för din fina rekommendation! Trevlig sommar och varmt välkommen åter!

Emelie P skrev om Entouch
    Har gått till Cecilia för att få hjälp med min acne som kommit i vuxen ålder. Har fått väldigt bra rådgivning, behandling och rekommendation om produkter som verkligen har gjort stor skillnad! Läs mer

Carolina B skrev om Entouch
    Botoxbehandling, Annika behandlade mig hon är erfaren och kom med råd ingen gett mig förut som gjorde stor skillnad på behandlingen samt generös med reatuchen vilken uppskattas. Läs mer
  • Margareta L

2019-06-26

Margareta L skrev om Entouch
    Carmen är superduktig och proffsig! Läs mer

Marianne N skrev om Entouch
    Fillers samt botox. Allt var utmärkt, det enda var att vid högra mungipan var det som två finnar av Restylane i några veckor innan det spridits ut. Nu är det bra, jag önskar er alla en fin sommar 😀☀️ Läs mer

Eva B skrev om Entouch
    Köpte botoxbehandling i samband med konsultation. Träffade Sofia som var mycket proffsig och kunnig.
    Hon lyssnade och läste av mina önskemål exemplariskt. Vi hade en mycket bra dialog angående nuläge och plan för framtid. Läs mer
  • Emma W

2019-06-26

Emma W skrev om Entouch
    Har genomfört 2 laserbehandlingar mot ytliga kärl i ansikte som inte get något alls resultat. Då jag har just en stor mängd ytliga blodkärl så är jag förvånad att behandlingen inte fungerar. Som det ser ut nu så ser det värre ut men det kan ju självklart vara en tillfällighet och behöver inte bero på behandlingen.
    Jag har fått bra, proffsigt bemötande men då jag var där med förhoppningen att få bort ytliga blodkärl och därigenom få en finare hy då blir betyget därefter.
    Pengar i sjön för mig tyvärr. Läs mer

Karin P skrev om Entouch
    Toppen service på alla sätt! Plusen går ner direkt när man kommer innanför dörrarna på Entouch. Sofias lugna och professionella sätt att hantera min argrynka gör mitt ansikte och min själ så mycket gladare! Rekommenderas varmt. Läs mer

Michael G skrev om Entouch
    Har varit kund hos Annika under många år och är extremt nöjd. Alltid vänliga och proffsiga oavsett vilken behandling jag valt att göra. Supernöjd! Läs mer

Nathalie D skrev om Entouch
    Bra service och utförande! Full pott! Läs mer
  • 2019-03-22

FREDRIK T skrev om Entouch
    Har gått hos Sofia per år och följde med henne till Entouch! Jag kan inte annat än lovorda både Sofia och Entouch. Målet med behandlingen är att du ska både se och uppleva en förändring utan att det för den skull ser "fixat" ut.

Annika har verkligen lyckats med att skapa en varm och professionell plats där du kan bli en bättre version av dig själv. Läs mer
    2019-03-23 Annika H svarar FREDRIK T
    Tack Fredrik för ett hjärtligt och varmt rekommenderande för ENTOUCH! Vi är glada att ha dig som kund! ? ?
  • 2019-03-06

Susanna S skrev om Entouch
    Proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Läs mer

Sophie S skrev om Entouch
    Jag hade mycket höga förväntningar som överträffades! Kunnig personal och fantastiskt bemötande. Läs mer
    2019-03-05 Annika H svarar Sophie S
    Hej Sophie tack för att hu skriver på Reco att du är nöjd och glad med behandlingarna och bemötandet! Varmt välkommen så fortätter vi att leverera!
  • Johan S

2019-03-04

Johan S skrev om Entouch
    Väldigt bra! Supertrevliga och jättefräscha lokaler. Superlyx! Läs mer
    2019-03-05 Annika H svarar Johan S
    Tack Johan för att du är glad och nöjd med din behandling och att du tycker om våra lokaler, varmt välkommen åter!

Helena R skrev om Entouch
    Professionellt och ett trevligt bemötande och arbete. Läs mer
    2019-03-05 Annika H svarar Helena R
    Tack Helena! Vi finns här för dig och alla våra kunder som önskar just ett professionellt team, vi brinner för att göra våra kunder nöjda! Varmt välkommen åter!

My L skrev om Entouch
    Otroligt nöjd! Sofia är en stjärna! Läs mer
  • Åsa M

2019-03-04

Åsa M skrev om Entouch
    Jag är återkommande kund för botoxinjektioner. Entouche har ett professionellt, rådgivande och mycket kompetent bemötande. De tar utgångspunkt i kundens behov och vägleder i frågor på ett mycket trovärdigt och seriöst sätt. De överträffar alltid mina förväntningar och är sannolikt en av de bästa i branschen. Jag rekommenderar alla mina bekanta med stolthet till Entouche. Läs mer
    2019-03-05 Annika H svarar Åsa M
    Tack Åsa för fina ord och dina rekommendationer till dina vänner och bekanta! Alltid välkommen till oss på ENTOUCH!
  • Shirin W

2019-02-03

Shirin W skrev om Entouch
    Fyllde på mina läppar, vilket jag gör regelbundet. Lika nöjd som alltid att besöka Carmen. Hon sätter alltid sina kunder främst och ger en utmärkt service på högsta nivå. Har gått hos henne senaste 10 åren och kommer aldrig gå till någon annan då hon är den bästa inom sin bransch. Carmen vet precis vad som behövs göra för att få en att gå därifrån och känna sig som världens vackraste. Hon skulle heller aldrig göra en tjänst om hon inte visste att det gav kunden ett perfekt resultat. Mina förväntningar är alltid skyhöga och hon lyckas alltid överträffa dem endå. Första gången jag besökte henne på sin nya arbetsplats entouch och miljön var avslappnad & välkomnande fast i en privat miljö. Läs mer
    2019-02-12 Annika H svarar Shirin W
    Tack för din fina omdöme Shirin. Tack för ditt förtroende under alla dessa år.
  • 2019-02-01

Barbro N skrev om Entouch
    Professionellt rakt igenom vilket resulterar i förväntat resultat! Läs mer
  • 2019-01-31

Louise S skrev om Entouch
    Bemöyande har varit toppen. Jag har gjort diverse olika behandlingar bland annat Botox mot tandgnissling det har dock inte hjälpt speciellt mycket. Det har nu gått ca en och halv månad sen behandling men varje morgon vaknar jag fortfarande med värk även om den avtagit något.
    Övriga behandlingar är jag nöjd med. Läs mer
    Annika H, Sofia A gillar detta
  • KRISTINA M

2019-01-31

KRISTINA M skrev om Entouch
    Min kontakt Sofia är fabtastiskrt lyhörd och proffsig. Kan sitt yrke och har kuskaper som inger förtroende. Läs mer
  • 2019-01-31

Michèle F skrev om Entouch