Entouch

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm — Visa karta

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym med fillers i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat. Vi erbjuder även kärl och pigments behandling, skin rejuvenation, tar bort prickar och fläckar, uppstramande Thermage och Ultra V Trådlyft! Våra Hudvårdsprodukter ger resultat gärna i kombination med behandlingar här på kliniken.

Hos oss blir du väl omhändertagen av legitimerade sjuksköterskor, legitimerad läkare eller auktoriserad hudterapeut. Vi har lång erfarenhet och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder. Vi är certifierade av Estetiska Injektionsrådet och arbetar aktivt i styrelsen för en säkrare skönhetsbransch!

Varmt Välkomna till oss på Entouch!
Mån: 09:00-18:00

Läs vad 216 kunder tycker om Entouch

• Shirin W

2019-02-03

Shirin W skrev om Entouch
    Fyllde på mina läppar, vilket jag gör regelbundet. Lika nöjd som alltid att besöka Carmen. Hon sätter alltid sina kunder främst och ger en utmärkt service på högsta nivå. Har gått hos henne senaste 10 åren och kommer aldrig gå till någon annan då hon är den bästa inom sin bransch. Carmen vet precis vad som behövs göra för att få en att gå därifrån och känna sig som världens vackraste. Hon skulle heller aldrig göra en tjänst om hon inte visste att det gav kunden ett perfekt resultat. Mina förväntningar är alltid skyhöga och hon lyckas alltid överträffa dem endå. Första gången jag besökte henne på sin nya arbetsplats entouch och miljön var avslappnad & välkomnande fast i en privat miljö. Läs mer
    2019-02-12 Annika H svarar Shirin W
    Tack för din fina omdöme Shirin. Tack för ditt förtroende under alla dessa år.
  • 2019-02-01

Barbro N skrev om Entouch
    Professionellt rakt igenom vilket resulterar i förväntat resultat! Läs mer
  • 2019-01-31

Louise S skrev om Entouch
    Bemöyande har varit toppen. Jag har gjort diverse olika behandlingar bland annat Botox mot tandgnissling det har dock inte hjälpt speciellt mycket. Det har nu gått ca en och halv månad sen behandling men varje morgon vaknar jag fortfarande med värk även om den avtagit något.
    Övriga behandlingar är jag nöjd med. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Kristina M

2019-01-31

Kristina M skrev om Entouch
    Min kontakt Sofia är fabtastiskrt lyhörd och proffsig. Kan sitt yrke och har kuskaper som inger förtroende. Läs mer
  • 2019-01-31

Michèle F skrev om Entouch
    Alltid snabbt och supertrevligt bemötande. Lyhört och individuellt. Läs mer

Karin E skrev om Entouch
    Trevligt o proffsigt bemötande. Du känner dig välkommen och omhändertagen. Läs mer

Denise N skrev om Entouch
    Extremt trevliga lokaler och ett vänligt och professionellt bemötande. Jag har själv ingen koll på vad jag vill ha för behandling utan mest att jag vill få hyn att må bättre. Gillar verkligen att jag kan få en konsultation och en anpassad behandling varje gång jag är där och inte själv måste välja ut exakt behandling. Läs mer

Denise A skrev om Entouch
    Alltid trevligt bemötande, proffsig kunnig och göra alltid sitt bästa för att ge bästa behandlingar som anpassad till det kunden behöver hjälp med.
    Jag är alltid 100% nöjd efter varje behandling hos Carmen 🌸 och är mycket glad att hittat henne . Entouch rekommendera jag varmt Läs mer

Lisa S skrev om Entouch
    Jag har både fått injektioner och behandlats med Dermapen - vid samtliga mina besök så har jag mötts av proffsighet vilket förutom kvalit’e också skapar en trygghet. Läs mer

Marie N skrev om Entouch
    Konsultation hos Annika. Så otroligt varm & godhjärtad människa som lyssnade och anpassade sina förslag efter just mig som unik människa! Läs mer

Camilla N skrev om Entouch
    Köpt både behandlingar och produkter från 2 st olika terapeuter och båda är så kompetenta och trevliga. Alltid trevligt bemötande när man kommer. Jag kommer att fortsätta gå dit. Jag känner mig trygg när jag går dit vilket är väldigt viktigt. Jag rekommenderar dom alltid till vänner. Läs mer

Åsa R skrev om Entouch
    bra resultat, bra service, proffsigt Läs mer
  • 2018-12-03

Claes W skrev om Entouch
    Botox mot argrynka i pannan och surrynkor runt munnen.
    Professionellt, kompetent handläggande och trevligt bemötande.
    Mycket nöjd! Läs mer

Britt-mari S skrev om Entouch
    Mycket fint bemötande. Fint resultat. Läs mer
  • 2018-11-27

Ewa T skrev om Entouch
    Annika, professionell, lugn och lyssnande och fina, harmoniska resultat.
    Rekommenderas !

Vänligen
    Ewa T Läs mer
    2018-11-27 Annika H svarar Ewa T
    Tack Ewa för din fina rekommendation våra behandlingar ska ge mjuka fina resultat som bevarar dig och ditt välbefinnande!

Cristine D skrev om Entouch
    Hög kvalitet och proffsigt bemötande! Väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
    2018-11-27 Annika H svarar Cristine D
    Tusen Tack Cristine för att du skriver en rekommendation vi är glada att få göra våra kunder glada och nöjda!
  • Elisabeth A

2018-11-26

Elisabeth A skrev om Entouch
    Olika behandlingar som alla har varit professionellt utförda av kunnig personal.
    Resultatet har oftast blivit bättre än förväntat. Mottagandet är alltid varmt och välkomnande. Betyget är 5 solar av 5. Läs mer

Catrine L skrev om Entouch
    Blev inte lyssnad på överhuvudtaget, det handlade bara om försäljning och inte behov. Läs mer
    2018-11-27 Annika H svarar Catrine L
    Hej Catrine, tråkigt att du upplevde vår konsultation på det viset, ville ge dig en bred blid på vad man kan göra för olika behandlingar här på ENTOUCH då ingår information om priser Du är givetvis varmt välkommen åter på ett kostnadsfritt möte och jag lovar att lyssna på dina önskemål igen. MVH Annika Harlén
  • Eva D

2018-11-26

Eva D skrev om Entouch
    Trevligt bemötande och omhändertagande dock inte nöjd med behandlingen då problemet finns kvar. Läs mer

Mia F skrev om Entouch
    Bra och professionell konsultation som ger förtroende Alldeles utmärkt Läs mer

Heidi K skrev om Entouch
    Proffsigt, rekommenderar varmt ! Läs mer

Annika K skrev om Entouch
    Upplevelsen hos Entouch är alltid positiv, såväl som bemötande och behandling.... Läs mer
  • 2018-11-25

Monica W skrev om Entouch
    Annika är mycket trevlig och engagerad! Mycket proffesionell och pålitlig. Känns som hon är genuint intresserad av att göra sina kunder nöjda. Dessutom med i utveckling av nya tankar och intresserad av läkarvetenskapen! Läs mer
  • 2018-11-23

Åsa B skrev om Entouch
    Konsultation. Information. Samtal och frågor kring olika behandlingar. Läs mer
    2018-11-28 Annika H svarar Åsa B
    Välkommen åter Åsa! Vänlig hälsning ENTOUCH
  • Nikki S

2018-11-23

Nikki S skrev om Entouch
    Jag gjorde fillers i läpparna hos Entouch, hade länge letat efter en klinik som skulle passa för mina behov och bokade en tid direkt när jag hittade entouch.

Jag var väldigt nervös innan och under mitt besök men Sofia lugnade mig otroligt bra och förklarade hela processen innan eftersom hon visste att jag var orolig. Proffsigt och trevligt bemötande.

Jag är väldigt nöjd med mitt resultat och jag anser att dom har räddat mitt utseende med tanke på att läpparna var min enda osäkerhet. Tack!! Läs mer
  • 2018-11-23

Anna B skrev om Entouch
    Personligt och kompetent. Jag känner mig mycket väl omhändertagen och har fullt förtroende för Sofias bedömningar och jobb! Resultatet blir precis som det är tänkt - med ganska små medel känner jag mig fräschare och snyggare. 😊 Läs mer
  • 2018-10-03

Lil R skrev om Entouch
    Blir alltid bemött med värme. Profesionell behandling i vacker hemmiljö. Annika är okonstlad och beskriver alltid noggrant vad jag kan förvänta mig.
    Mycket nöjd!
    Lil Läs mer
    2018-10-03 Annika H svarar Lil R
    Tack Lil så trevligt att ha dig som kund! Kram Annika
  • 2018-10-02

Elena K skrev om Entouch
    Jag är väldigt nöjd. Sophia är bäst inom detta område och jag får en bra resultat efter min behandling. Naturlig skönhet som håller sig länge. Ser fram emot mitt nästa besök. Läs mer

Kerstin G skrev om Entouch
    Harmonisk miljö med professionell personal som har en gedigen blick för det estetiska utifrån varje persons förutsättningar Läs mer
  • Åsa M

2018-10-01

Åsa M skrev om Entouch
    - Professionella
    - Kompetenta inom sitt område
    - Alltid trevliga
    - Utvecklar hela tiden verksamheten på ett bra sätt
    Levererar det man vill ha utan att på ett påfrestande sätt försöka sälja på något mer/annat Läs mer
    2018-10-01 Annika H svarar Åsa M
    Tack fina Åsa för din fina rekommendation! Glad att du tycker att kliniken utvecklas på ett bra sätt! Bästa hälsning Annika

Carina W skrev om Entouch
    Trevlig bemötande och bra och ärlig information. Läs mer

Joanna L skrev om Entouch
    Jag hade bokat en ansiktsbehandling och detta var mitt första besök. Mycket proffesionellt bemötande. Behandlingen gav önskat resultat och jag har bokat in fler behandlingar. Läs mer

Helene P skrev om Entouch
    Fantastiska i sitt bemötande, massor av kunskap. Innovation och estitik på topp. Önskar ibland mer uppföljning och helhetssyn när det gäller långsiktig planering kring behandlingar som sträcker sig över lång tid.
    Saknar lojalitets program. Läs mer
    2018-10-01 Annika H svarar Helene P
    Hej Helene klart vi ska hjälpa dig med långsiktig behandlings planering! Viktigt att dela in olika behandlingar efter årstider, nu extra bra tid för kemiska peelingar och laserbehandlingar men året om kan vi göra muskelavslappnade "botox" behandlingar och fillers. Nålningsbehandling kan du också göra året om en bra behandling för poorer och kollagen! Vi hörs bästa hälsningen, Annika

Anci K skrev om Entouch
    Ett minifacelift, har köpt det flera gånger förut och är mycket nöjd med både bemötande, behandling och resultat. Annika är superduktig!

Jag har gjort ögonbrynsfärgning en gång, det var jag inte nöjd med och har inte upprepat Läs mer

Lisa P skrev om Entouch
    Annika är professionell och superduktig! Gått till henne i flera år och kommer aldrig vilja gå till någon annan för fillers. Läs mer

Annelie R skrev om Entouch
    Mycket varmt och proffsigt bemötande av Annika! Inget av den lite stressiga miljö som jag har upplevt på andra kliniker. Nu ledde inte min konsultation till någon behandling denna gång, men Entouch är definitivt den klinik jag kommer gå tillbaka till i framtiden för behandling med botox/fillers. Läs mer

Lena E skrev om Entouch
    Jag är en ” krävande” kund, jag förväntar mig det absolut bästa.
    Annika levererar just detta, jag blir alltid nöjd😃
    Trevlig, serviceminded och väldigt skicklig på det hon gör👍
    Jag känner mig alltid fin när jag varit hos Annika och kan varmt rekommendera henne till andra som liksom jag vill ha den bästa😀😀
    Lena Läs mer
    2018-10-01 Annika H svarar Lena E
    Haha krävande nej det tycker jag inte jag gillar att leverera och jag brinner för att göra bra behandlingar, glad att höra att du är nöjd med det jag gör! Bästa hälsingen Annika
  • 2018-09-29

Laila S skrev om Entouch
    Dermapen och botox..alltid blivit mkt väl bemött av Annika. Proffsigt, tryggt och kunnigt. She is the best! Läs mer
    2018-09-30 Annika H svarar Laila S
    Tack Laila för fint omdöme alltid roligt att se dig på kliniken! Du är alltid välkommen!

Marianne T skrev om Entouch
    Jag var hos Sofia och fick bland annat fillers . Som vanligt är jag helnöjd då hon är den skickligaste på att sätta fillers Jag känner mig trygg för jag kan alltid lita på Sofia då hon ger mig ärliga svar och råd . Läs mer

Helena A skrev om Entouch
    Proffsigt bemötande i fina lokaler. Annika som behandlat mig i flera år är otroligt duktig - jag har stort förtroende för hennes expertis och känner mig trygg i hennes händer. Läs mer

Ylva S skrev om Entouch
    Tryggt! Proffsigt o alltid bra resultat! Läs mer
    2018-09-28 Annika H svarar Ylva S
    Toppen kära Ylva, det är just det vi vill att ni ska känna Er trygga och med vår erfarenhet blir det också fina resultat! Du är alltid varmt välkommen till ENTOUCH! Bästa hälsningen Annika på ENTOUCH
  • Sofi R

2018-09-28

Sofi R skrev om Entouch
    Jag har gjort en kemisk peeling hos Cecilia. Superduktig och väldigt trevlig. Jag rekommenderar starkt! Läs mer

Eva W skrev om Entouch
    Har varit kund i många år alltid lika nöjd både vad gäller behandlingar och bemötande Läs mer

Christina E skrev om Entouch
    Underbar upplevelse att komma till Annica trött... Läs mer
    2018-09-28 Annika H svarar Christina E
    Vad bra hoppas du blev pigg efteråt! Bästa hälsningen Annika ENTOUCH

Emelie P skrev om Entouch
    Jag har bland annat gjort fillers i läpparna. Jag blir alltid lika väl bemött och besöket lever varje gång upp till mina förväntningar. Jag trivs väldigt bra på entouch och alltid blir fantastiskt nöjd! Läs mer
    2018-09-28 Annika H svarar Emelie P
    Tack Söta fina Emelie för fina ord det är alltid en sann glädje att få behandla dig du är så vacker och fin både utanpå och inuti! Önskar lycka till med dina funderingar om vidare studier. Varm hälsning Annika på ENTOUCH

Helene O skrev om Entouch
    Rofylld mottagning, trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderar denna klinik till goda vänner. Är så nöjd ned mina läppar ! Läs mer

Carina D skrev om Entouch
    Det är alltid ett rent nöje att komma till Annika och Entouch . Blir alltid fantastiskt behandlad och man vet att man går nöjd och fräsch därifrån!
    Professionell och trygg . Läs mer
    2018-09-28 Annika H svarar Carina D
    Tack Carina för fint omdöme jag är glad att få göra dig nöjd och behålla din fräschhet genom livet! Bästa hälsningen Annika
  • 2018-08-29

Pia O skrev om Entouch
    Hade turen att träffa Annika på AK precis innan hon slutade där för att starta i egen regi. Är nu sedan flera år återkommande kund för softlift och enstaka andra ingrepp såsom läppar. Kan bara instämma i alla superlativer som skrivits om Annika av andra kunder. Det är enkelt och trevligt att samarbeta. Annika har en fantastisk känsla för proportioner och behov. Man behöver aldrig bekymra sig om något. Efter ett besök känner man sig inte bara fysiskt utan även mentalt fräsch och lyft då kontakten är så behaglig och välgörande. Läs mer
    2018-08-30 Annika H svarar Pia O
    Tack Pia för en jätte fin beskrivning av vad du tycker om att komma till ENTOUCH så glad att ha dig som kund och alla fina samtal som vi haft medans vi gör behandlingarna. Bästa hälsning Kram Annika
  • 2018-07-19

Susanna S skrev om Entouch
    Mycket duktiga men något dyra jämfört med andra på marknaden. Läs mer
Annika Harlén
Carmen Mirón Romo