Entouch

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm — Visa karta

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet på djupet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat.

Hos oss blir du väl omhändertagen av utbildad sjuksköterska, läkare eller hudterapeut. Vi har lång erfarenhet av och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder.

Välkommen till Entouch!
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 189 kunder tycker om Entouch

• Lil R skrev om Entouch
    Blir alltid bemött med värme. Profesionell behandling i vacker hemmiljö. Annika är okonstlad och beskriver alltid noggrant vad jag kan förvänta mig.
    Mycket nöjd!
    Lil Läs mer
    2018-10-03 Annika H svarar Lil R
    Tack Lil så trevligt att ha dig som kund! Kram Annika
  • Elena K skrev om Entouch
    Jag är väldigt nöjd. Sophia är bäst inom detta område och jag får en bra resultat efter min behandling. Naturlig skönhet som håller sig länge. Ser fram emot mitt nästa besök. Läs mer
  • Kerstin G skrev om Entouch
    Harmonisk miljö med professionell personal som har en gedigen blick för det estetiska utifrån varje persons förutsättningar Läs mer
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Entouch
    - Professionella
    - Kompetenta inom sitt område
    - Alltid trevliga
    - Utvecklar hela tiden verksamheten på ett bra sätt
    Levererar det man vill ha utan att på ett påfrestande sätt försöka sälja på något mer/annat Läs mer
    2018-10-01 Annika H svarar Åsa M
    Tack fina Åsa för din fina rekommendation! Glad att du tycker att kliniken utvecklas på ett bra sätt! Bästa hälsning Annika
  • Carina W skrev om Entouch
    Trevlig bemötande och bra och ärlig information. Läs mer
  • Joanna L skrev om Entouch
    Jag hade bokat en ansiktsbehandling och detta var mitt första besök. Mycket proffesionellt bemötande. Behandlingen gav önskat resultat och jag har bokat in fler behandlingar. Läs mer
  • Helene P skrev om Entouch
    Fantastiska i sitt bemötande, massor av kunskap. Innovation och estitik på topp. Önskar ibland mer uppföljning och helhetssyn när det gäller långsiktig planering kring behandlingar som sträcker sig över lång tid.
    Saknar lojalitets program. Läs mer
    2018-10-01 Annika H svarar Helene P
    Hej Helene klart vi ska hjälpa dig med långsiktig behandlings planering! Viktigt att dela in olika behandlingar efter årstider, nu extra bra tid för kemiska peelingar och laserbehandlingar men året om kan vi göra muskelavslappnade "botox" behandlingar och fillers. Nålningsbehandling kan du också göra året om en bra behandling för poorer och kollagen! Vi hörs bästa hälsningen, Annika
  • Anci K skrev om Entouch
    Ett minifacelift, har köpt det flera gånger förut och är mycket nöjd med både bemötande, behandling och resultat. Annika är superduktig!

Jag har gjort ögonbrynsfärgning en gång, det var jag inte nöjd med och har inte upprepat Läs mer
  • Lisa P skrev om Entouch
    Annika är professionell och superduktig! Gått till henne i flera år och kommer aldrig vilja gå till någon annan för fillers. Läs mer
  • Annelie R skrev om Entouch
    Mycket varmt och proffsigt bemötande av Annika! Inget av den lite stressiga miljö som jag har upplevt på andra kliniker. Nu ledde inte min konsultation till någon behandling denna gång, men Entouch är definitivt den klinik jag kommer gå tillbaka till i framtiden för behandling med botox/fillers. Läs mer
  • Lena E skrev om Entouch
    Jag är en ” krävande” kund, jag förväntar mig det absolut bästa.
    Annika levererar just detta, jag blir alltid nöjd😃
    Trevlig, serviceminded och väldigt skicklig på det hon gör👍
    Jag känner mig alltid fin när jag varit hos Annika och kan varmt rekommendera henne till andra som liksom jag vill ha den bästa😀😀
    Lena Läs mer
    2018-10-01 Annika H svarar Lena E
    Haha krävande nej det tycker jag inte jag gillar att leverera och jag brinner för att göra bra behandlingar, glad att höra att du är nöjd med det jag gör! Bästa hälsingen Annika
  • Laila S skrev om Entouch
    Dermapen och botox..alltid blivit mkt väl bemött av Annika. Proffsigt, tryggt och kunnigt. She is the best! Läs mer
    2018-09-30 Annika H svarar Laila S
    Tack Laila för fint omdöme alltid roligt att se dig på kliniken! Du är alltid välkommen!
  • Marianne T skrev om Entouch
    Jag var hos Sofia och fick bland annat fillers . Som vanligt är jag helnöjd då hon är den skickligaste på att sätta fillers Jag känner mig trygg för jag kan alltid lita på Sofia då hon ger mig ärliga svar och råd . Läs mer
  • Helena A skrev om Entouch
    Proffsigt bemötande i fina lokaler. Annika som behandlat mig i flera år är otroligt duktig - jag har stort förtroende för hennes expertis och känner mig trygg i hennes händer. Läs mer
  • Ylva S skrev om Entouch
    Tryggt! Proffsigt o alltid bra resultat! Läs mer
    2018-09-28 Annika H svarar Ylva S
    Toppen kära Ylva, det är just det vi vill att ni ska känna Er trygga och med vår erfarenhet blir det också fina resultat! Du är alltid varmt välkommen till ENTOUCH! Bästa hälsningen Annika på ENTOUCH
  • Sofi R
    Sofi R skrev om Entouch
    Jag har gjort en kemisk peeling hos Cecilia. Superduktig och väldigt trevlig. Jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • Eva W skrev om Entouch
    Har varit kund i många år alltid lika nöjd både vad gäller behandlingar och bemötande Läs mer
  • Christina E skrev om Entouch
    Underbar upplevelse att komma till Annica trött... Läs mer
    2018-09-28 Annika H svarar Christina E
    Vad bra hoppas du blev pigg efteråt! Bästa hälsningen Annika ENTOUCH
  • Emelie P skrev om Entouch
    Jag har bland annat gjort fillers i läpparna. Jag blir alltid lika väl bemött och besöket lever varje gång upp till mina förväntningar. Jag trivs väldigt bra på entouch och alltid blir fantastiskt nöjd! Läs mer
    2018-09-28 Annika H svarar Emelie P
    Tack Söta fina Emelie för fina ord det är alltid en sann glädje att få behandla dig du är så vacker och fin både utanpå och inuti! Önskar lycka till med dina funderingar om vidare studier. Varm hälsning Annika på ENTOUCH
  • Helene O skrev om Entouch
    Rofylld mottagning, trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderar denna klinik till goda vänner. Är så nöjd ned mina läppar ! Läs mer
  • Carina D skrev om Entouch
    Det är alltid ett rent nöje att komma till Annika och Entouch . Blir alltid fantastiskt behandlad och man vet att man går nöjd och fräsch därifrån!
    Professionell och trygg . Läs mer
    2018-09-28 Annika H svarar Carina D
    Tack Carina för fint omdöme jag är glad att få göra dig nöjd och behålla din fräschhet genom livet! Bästa hälsningen Annika
  • Pia O skrev om Entouch
    Hade turen att träffa Annika på AK precis innan hon slutade där för att starta i egen regi. Är nu sedan flera år återkommande kund för softlift och enstaka andra ingrepp såsom läppar. Kan bara instämma i alla superlativer som skrivits om Annika av andra kunder. Det är enkelt och trevligt att samarbeta. Annika har en fantastisk känsla för proportioner och behov. Man behöver aldrig bekymra sig om något. Efter ett besök känner man sig inte bara fysiskt utan även mentalt fräsch och lyft då kontakten är så behaglig och välgörande. Läs mer
    2018-08-30 Annika H svarar Pia O
    Tack Pia för en jätte fin beskrivning av vad du tycker om att komma till ENTOUCH så glad att ha dig som kund och alla fina samtal som vi haft medans vi gör behandlingarna. Bästa hälsning Kram Annika
  • Susanna S skrev om Entouch
    Mycket duktiga men något dyra jämfört med andra på marknaden. Läs mer
  • Ann-christin S skrev om Entouch
    Jag bokade ett sommarerbjudande med två filler- och en botoxbehandling. Jag hade hört mycket gott om er och blivit rekommenderad av vänner.

Jag blev fantastiskt bemött av Sofia och känner mig mycket nöjd. Läs mer
  • Hanna C skrev om Entouch
    Proffsigt bemötande, stor kunskap och bra förståelse för vad som efterfrågas. Läs mer
  • Annette G skrev om Entouch
    Alltid nöjd med mina besök hos Annicka. Läs mer
  • Teresia M
    Teresia M skrev om Entouch
    Injektionsbehandlingbav Annika Harlén. Oerhört proffsigt och vänligt bemötande.
    Vacker och avslappnande miljö.
    Fantastisk upplevelse från det att man stiger in genom dörren till dess att man lämnar mottagningen. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Entouch
    Efter konsutlation blev det ett vår-och sommarerbjudsnde hos Annika! Känner mig mycket fräschare! Bra present till mig själv! Läs mer
  • Lena L skrev om Entouch
    Professionell och tryggt bemötande och behandling. Läs mer
  • Simone P
    Simone P skrev om Entouch
    Kund i 10 år. Professionell klinik. Super nöjd varje gång efter behandlingar jag får av Annika.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Annelie A skrev om Entouch
    Entouch och Annika Harlén är helt fantastiska!! Jag rekommenderar Entouch och Annika till alla mina vänner. Annika är proffesionell och har lång erfarenhet av yrket och ett skarpt öga för detaljer och skönhet! :) Vill du bli vackrare och förbättra något i ditt utseende ska du besöka Annika Harlén.💕

Mvh Annelie Läs mer
  • Anita L skrev om Entouch
    Fillers. Kände mig inte pressad att göra för mycket. Vänligt bemötande med bra resultat. Läs mer
  • jennie k
    jennie k skrev om Entouch
    Härlig klinik, seriöst! Har en del bekanta som går hit, ingen stress här- Rekommenderas! Läs mer
  • Jennie K skrev om Entouch
    Vänlig och ser lösningar för kundens bästa. Ett seriös klinik med lyxig touch :) Läs mer
  • Susanne W skrev om Entouch
    Entouch har en vänlig och varm personal.
    De behandlingar jag fått har varit utmärkta och jag har ett stort förtroende för de rekommendationer de ger mig.
    Företaget är seriöst och jag har en stor tillit till alla som jobbar för det. Läs mer
  • Birgitta Ö skrev om Entouch
    Hej!
    Filers
    Vänligt bemötande och suverän behandling. Läs mer
  • Linnea Z skrev om Entouch
    Jättefin service och proffsigt bemötande av sofia! Väldigt nöjd med mitt resultat :) Läs mer
  • Charlotte W skrev om Entouch
    Köpte behandling
    Alltid ett varmt o vänligt bemötande
    De är professionella och man känner sig trygg Läs mer
  • Agneta B skrev om Entouch
    Kompetent, seriös, erfaren och skicklig. Läs mer
  • Åsa D skrev om Entouch
    Trevlig och kunnig. Lyssnar till dina önskemål och gör utifrån det. Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Entouch
    Känner mig väl omhändertagen med proffessionalitet hos Entouch. Är mycket nöjd med min fillerbehandling! Läs mer
  • Titti S skrev om Entouch
    Härliga människor, varma och proffsiga. Det var pirrigt men slutade lättsamt och positivt! Läs mer
    2018-05-23 Annika H svarar Titti S
    Strålande att höra att du är glad och nöjd med dina behandlingar Titti önskar en härlig sommar och varmt välkommen åter!
  • Yvon H skrev om Entouch
    När man kommer till Entouch så vet man att man blir omhändertagen. När jag går därifrån så är jag både snygg utanpå men också på insidan. Ni utför Magic!!
    tacksam för att ni alltid kan finna en tid som passar fast jag är sent ute. Läs mer
  • Camilla M skrev om Entouch
    Botox och Restylane.
    Väl bemött av de jag träffade på kliniken.
    Jag tycker att företaget levde upp till mina förväntningar,
    även om jag tycker att det blev väldigt dyrt.
    Det gjorde ont, men vill man vara fin får man... :) Läs mer
    2018-05-23 Annika H svarar Camilla M
    Tack Camilla för din Recco rekommendation glad att du är kund hos oss på ENTOUCH vi är en klinik med kunskap som alltid håller hög kvalité med gedigen utbildning och givetvis Certifierade genom Estetiska Injektionsrådet Varmt välkommen åter i höst!
  • Marlene E skrev om Entouch
    Fantastiskt bemötande och ärlig rådgivning Läs mer
  • Maria N skrev om Entouch
    Jag hade, efter mycket noga övervägande, bestämt mig för att prova fillers.
    Efter mycket research föll valet på Entouch by Annika Harle’n. Goda omdömen samt att hon är sjuksköterska med lång erfarenhet. När jag sedan också såg att Annika är en av grundarna/ initiativtagarna till Estetiska injektionsrådet, då bestämde jag mig. Kändes tryggt. Har känt mig varmt välkommen och väl omhändertagen.
    Annika känns varm och äkta som person.
    Kan erkänna atg jag var nervös, men fanns ingen anledning alls. Annika är mjuk och försiktig på handen. Känns också verkligen att hon är noga med att det inte ska bli något onaturligt. Tre gånger har jag varit där nu. Sista gången hos Sofia och kan även varmt rekommendera hemne☺️ Läs mer
  • Caroline N skrev om Entouch
    Fräscha lokaler och underbar personal. Sofia är bäst! Läs mer
  • Linda G skrev om Entouch
    Botox i pannan - jag är mycket nöjd. Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Helena G skrev om Entouch
    Väldigt professionell klinik. Bra bemötande och trevlig miljö. Man känner trygghet- de vet vad de gör och alltid blir det snyggt. Läs mer
  • Sofia S skrev om Entouch
    Peeling
    Trevligt bemötande av utövare och kunnig utövare
    Fint resultat Läs mer
Annika Harlén