Entouch

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym med fillers i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat. Vi erbjuder även kärl och pigments behandling, skin rejuvenation, tar bort prickar och fläckar, uppstramande Thermage och Ultra V Trådlyft! Våra Hudvårdsprodukter ger resultat gärna i kombination med behandlingar här på kliniken. Nyhet från Hösten 2020 är att vi erbjuder klassisk massage allt för ditt välbefinnande.

Hos oss blir du väl omhändertagen av legitimerade sjuksköterskor, legitimerad läkare, auktoriserad hudterapeut eller massageterapeut. Vi har lång erfarenhet och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder. Vi Legitimerade är Certifierade av Estetiska Injektionsrådet och arbetar aktivt i styrelsen för en säkrare skönhetsbransch!

Varmt Välkomna till oss på Entouch!

Läs vad 371 kunder tycker om Entouch 2

• 2022-06-25 Insamlad av företaget
    Jag känner ett stort förtroende för Annika. Hon är väldigt trevlig, proffsig och såklart skicklig och mycket noggrann. Känner mig trygg när jag går dit. Rekommenderas starkt👍
    Lena
  • 2022-06-25 Insamlad av företaget
    Jag kan verkligen rekommendera Entouche. Välkomnande, hög kompetens, tryggt, bra rådgivning och fantastiska behandlingar. Så nöjd.
  • 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Gillar besöka hos Carmen, jättetrevligt.
    Hon vet vad jag önskar till!
    Tack Yue, jag är glad över att vi har samma vision! Entouch
  • 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Injektionsbehandling. Trygg miljö och hög kunskapsnivå hos läkare och sköterska. Tydlig information om vad kunden kan förvänta sig av behandlingen och vilka risker som är förenade med den.
    Tack för din fina recension Eva! Entouch
  • 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Professionellt och vänligt bemötande, mycket goda resultat.
  • 2022-05-03 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och alltid nöjd med resultatet!
  • 2022-05-01 Insamlad av företaget
    Jag bokade konsultation med Carmen. Jag blev fantastiskt bra bemött. Vid nästa behandling är det till Entouch jag kommer att gå!
    Tack för ditt fina ömdöme Marie! Välkommen när det är dags!
    Mvh/ Carmen!
  • 2022-05-01 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Nöjd med min behandling
    Tack Vivi! Hoppas att behandlingen fortsätter att bli bättre med tiden! Mvh/Carmen Entouch
  • 2022-04-29 Insamlad av företaget
    Fantastiskt och professionella 👍😃❤️
  • 2022-03-20 Insamlad av företaget
    Professionellt och trevligt bemötande:)
    Tusen Tack Lena för att du skriver en rekommendation för ENTOUCH. Du är varmt välkommen till oss! Entouch
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd hos Carmen! Fint proffesionellt bemötande! Kommer definitivt rekommendera Entouch!
    Tack Caroline för ditt fina omdöme om vår Dr Carmen vi är så glada att ha henne här på ENTOUCH. Entouch
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Ett varmt mottagande! Kände mig vilsen om det gick att göra något över huvud taget. Bemöttes med hopp verkligen och gick därifrån så glad och lycklig ,en känsla jag inte känt på flera år! Erhöll en djupverkande behandling om två gånger!
    Är så tacksam!
    Tack Jeannette för din fina rekommendation alltid roligt att ses och blir du glad och nöjd så blir jag detsamma! Välkommen åter om några veckor! Entouch
  • 2022-03-10 Insamlad av företaget
    Väldigt kunniga och med kundens bästa i fokus. Alltid ett trevligt och varmt bemötande som får en som kund att känna sig både trygg och sedd. Kan varmt rekommendera Entouch.
    Tack Maja för ditt omdöme vi vill verkligen att du ska känna dig trygg och sedd så glad att du känner så! Varmt välkommen! Entouch
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    alltid en bra upplevelse.
    bra rådgivning
    Toppen Sara vi ses igen! Entouch
  • 2022-02-14 Insamlad av företaget
    Med stor expertis tar Carmen hand om en genom hela behandlingen. Man känner sig varmt mottagen och vet att Entouch leverar på högsta nivå. Det personliga mötet är skräddarsytt efter sina egna förutsättningar och behov. Jag har varit en trogen kund i flera år och kommer fortsätta vara lojal! Att känna sig trygg och vacker när man går därifrån är den bästa känslan!
    Tack så mycket Shirin för din fina rekommendation! Du är alltid varmt välkommen! Kram!/Carmen Entouch
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    Alltid i tid alltid lika proffisionella o fina resultat!
    Tusen tack Barbro för din fina rekommendation! Entouch
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande med ordentlig information om hur Botox verkar och vilka resultat som kan uppnås. Kvalificerad behandlare som lever upp till mina förväntningar på professionalitet och ansvar.
    Tack! Entouch
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    Jag tror de gjort det bästa utifrån mina förutsättningar.
    Tack för ditt förtroende Christopher! Entouch
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    En av de få riktigt seriösa aktörerna på marknaden.
    Underbar rekommendation Tack Therese! Entouch
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    Proffsiga och humanistiska! Jag har varit kund sen Entouch startade och kommer att fortsätta med det. Kan varmt rekommendera Entouch!
    Tack för din rekommendation vi tycker om att ha dig som kund på ENTOUCH! Entouch
  • 2022-02-08 Insamlad av företaget
    Alltid ett vänligt och inlyssnande bemötande och professionellt utförda behandlingar. Fantastiska resultat. Rekommenderas!
    Tack Ewa för din rekommendation härligt att ha dig som kund på ENTOUCH! Entouch
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande, proffsigt och trevligt. Man är i goda händer i vacker miljö.
    Tack fina Tina för att du skickar en fin rekommendation varmt välkommen åter! Entouch
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Har varit stadig kund i hos Annika, och Entouch, i 7 års tid. Hon har ett otroligt öga för estestik, vilka behandlingar som är rätt för att hålla mitt ansikte fräsch, samt är ytterst skicklig i sitt utförande.

Varje besök är personligt, Annika är alltid genuint varm, välkomnande och intresserad av att ge sina klienter det bästa för just dem.

Lokalerna och utrustning är förstaklassiga, inbjudande, ombonad och samtidigt mycket proffsigt.

Rekommendera kliniken varmt!

//Kund sedan 7 år
    Tusen Tack för jätte fin och varm rekommendation! Entouch
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Fint och trevligt bemötande samt lyhörda för kundens önskemål vid laserbehandling.
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    I am always warmly welcomed by Annika Harlén at her beautiful clinic. She has so much knowledge and know-how about achieving a very natural result!
    Thank you for the recommendation, always welcome Entouch
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Jättebra! Inkännande och duktiga.
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    det känns alltid tryggt på Entouch och jag vet att jag är i goda händer.
    Toppen Anna! Tusen Tack! Entouch
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Alla som jobbar här är så vänliga och trevliga. Miljön är fin och mysig, det känns som att komma hem till en väldigt gästfri person med god smak :) Känner mig alltid helt trygg med Sofia, superproffs!
    Tack vad härligt att du trivs bra hos oss på ENTOUCH! Entouch
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Bara varit på entouch en gång men kommer definitivt att komma tillbaka.
    Mycket trevligt & avslappnat bemötande, man känner att man är i trygga händer.
    Alltid välkommen! Tack för ditt omdömme! Entouch
  • 2022-02-06 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande. Positiva och ger mkt komplimanger. Gjorde provbehandlingar som dock inte gav någon effekt på min hy.
    Tack för ditt omdöme Linda välkommen åter på alternativa behandlingar som kanske kan ge goda effekter på din hud på sikt. Entouch
  • 2022-02-06 Insamlad av företaget
    Jag är alltid nöjd efter mitt besök hos Sofia. Hon är proffsig och väldigt kunnig inom sitt område.
    Toppen Elena att du får bra behandlingar Sofia är ett proffs! Entouch
  • 2022-02-04 Insamlad av företaget
    Gick från behandlingen (lite underhåll här och där i ansiktet med Restylane och botox) med ett leende på 👄. Speglade mig i första skyltfönstret - super nöjd. Proffsigt bemötande i en harmonisk miljö
    Tack för ditt målande omdöme underbart att gå med ett leende på läpparna! Entouch
  • 2022-02-04 Insamlad av företaget
    Egentligen för dyrt för mig, en pensionär, men Carmen är bäst!
    Tack Marianne för ditt förtroende alla dessa år! Entouch
    Fantastiskt klinik
    Annika är otroligt proffsigt , noggrann
    Är alltid super nöjd efter mitt besök hos henne
    Rekommenderar varmt
    Tack fina Anna för din rekommendation Vi vill gärna att dina vänner kommer till oss! Entouch
    Hej!
    Annika betyder mycket för mitt välmående.
    Hälsningar Anita Malmén
    Tack Anita det är ett privilegium att få behandla dig! Önskar dig en God Jul om en månad! Bästa hälsningen Annika Entouch
  • 2021-11-24 Insamlad av företaget
    Alltid proffesionellt bemötande och tydlig information och fokus på säkerhet för mig som kund.
    Tack Kristina för din fina rekommendation, blir verkligen glad att du känner dig informerad och trygg! Alltid välkommen till ENTOUCH! Entouch
  • 2021-11-24 Insamlad av företaget
    Är alltid jätte nöjd med mina behandlingar. Annika och Carmen vet precis vad man behöver och det blir alltid ett väldigt naturligt resultat. Kan varmt rekommendera.
    Tack tack bästa Sari för din fina rekommendation, vi är angelägna om att varje kund ska känna sig naturligt fin när dom går ifrån ENTOUCH! Entouch
  • 2021-11-24 Insamlad av företaget
    Proffsigt och blir alltid nöjd!
    Underbart att du alltid känner dig nöjd Therese det är alltid vårt motto! Kram Entouch
  • 2021-11-23 Insamlad av företaget
    Bästa Annika Harlén! Alltid lika proffsigt bemötande och fina resultat. Kan verkligen rekommendera!
    Tack Ulrika för ditt omdöme alltid lika kul att få behandla dig! Varmt Välkommen åter! Entouch
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande och alltid nöjd!
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Man blir väldigt fint omhändertagen oavsett vilken behandling man är där för att göra. Trevliga lokaler. Lätt att hitta tider.
    Tack Gunilla för ditt fina omdöme härligt att du gillar våra lokaler. Varmt välkommen åter när du önskar! Bästa hälsningar Annika Entouch
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Så nöjd med ansiktsbehandlingen utförd med varsam hand av mycket kompetenta Cecilia.
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsiga,trevligt bemötande alltid - lätt boka tider samt byta tider funkar alltid.
    Inga anmärkningar alls 😀
  • 2021-11-21 Insamlad av företaget
    Alltid tillmötesgående och välkomnande. Bra konsultationer.
    Tack fina Michele för fint omdöme, alltid lika roligt att träffa dig och ta hand om dig! På återseende, Bästa hälsningen Annika Entouch
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Tack Marie för ditt fina omdöme det är alltid vårt mål att kunderna ska bli sedda och bra bemötta. Glad att höra att du känner dig bra behandlad och bemött, alltid välkommen till ENTOUCH! Entouch
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Alltid ett professionellt bemötande. Känner mig alltid trygg och har alltid varit nöjd. Kan verkligen rekommendera till andra.
    Har höga förväntningar vilket jag tycker man ska ha och jag upplever att jag alltid fått enligt mina önskemål.
    Vid sista besöket köpte jag profhilo och botox, är jättenöjd och kommer att välja Entouch även framåt .
    Tusen Tack bästa Helena för ett jätte fint omdöme, blir så glad att läsa att du är jätte nöjd inget gör oss gladare än när våra kunder är nöjda och glada! Varmt välkommen åter Kram Annika Entouch
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Lugn och trevlig atmosfär hos Entouch och det känns alltid tryggt att bli behandlad av både Sofia och Carmen.
    Du är alltid välkommen Anna! Entouch
  • 2021-09-02 Insamlad av företaget
    Proffsigt mottagande. Känner mig alltid i trygga händer när jag varit hos Annika.
    Tack Lena för ditt omdöme, blir så glad att läsa att du känner dig trygg det betyder allt för oss på ENTOUCH! Kram Annika Entouch
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och konkret rådgivning om vilka behandlingar som passar för mitt ansikte.
    Tack för ditt omdöme Helena. Hör av dig om du har fler frågor och funderingar över de behandlingarna som vi diskuterade! Entouch
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Professionellt och vänligt bemötande. Tacksam att injektionerna utförs av legitimerad läk eller ssk, som det nu också är lag på. Läkaren verkade erfaren och skicklig. Bra resultat inom ramarna för mina förväntningar.
    Tack för ditt omdöme! Vi strävar efter en hög professionell - och kunskapstandard för vår kunds säkerhet. Entouch