Entouch

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm — Visa karta

I vår kliniks lugna och exklusiva miljö erbjuder vi en rad effektiva behandlingar som anpassas och kombineras efter dina önskemål. Under konsultationen är vi noga med att förstå just dina behov och vi kommer tillsammans fram till den bästa behandlingen.

Vi behandlar muskler i ansiktet på djupet för ett piggare utseende, suddar ut ålderstecken eller skapar form och volym i ansiktet. Målet är alltid en mjukhet och ett naturligt resultat.

Hos oss blir du väl omhändertagen av utbildad sjuksköterska, läkare eller hudterapeut. Vi har lång erfarenhet av och stor kunskap om de behandlingar vi erbjuder.

Välkommen till Entouch!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 74 kunder tycker om Entouch

• Carola B
    Carola B skrev om Entouch
    Hög känsla för estetik, naturlig resultat. Diskret, proffsig och mycket trevlig atmosfär.
  • Pouneh P
    Pouneh P skrev om Entouch
    Efter att ha varit kund där länge fick jag som svar på ett klagomål jag hade på en behandling, att jag borde ha sagt att jag var missnöjd tidigare för nu var ju det dags för en ny behandling igen!!! I det samtalet kändes det som att jag och min terapeut inte kände varandra alls! Ett kyligt samtal där mitt missnöje inte togs det minsta på allvar.
  • Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K skrev om Entouch
    Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!
  • Pia J
    Pia J skrev om Entouch
    Annika är superduktig och dessutom alltid glad och lättsam ! Dessutom blir man behandlad i jättefina lokaler som jag gärna går till så ofta jag har råd:-)
    // Pia
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Entouch
    Jag valde Entouch då Annika lämnade Akademikliniken. Hon är mkt duktig och jag litar helt på henne vilket är viktigt när man ska göra förändringar i sitt utseende. Har gjort sk fillers vid ett flertal tillfällen och ska fortsätta med det hos Entouch.
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Entouch
    Bäst! Alltid bra bemötande och service.
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Entouch
    Proffsigt bemötande och gedigen kunskap inom hudvård och behandlingar
  • Christina H
    Christina H skrev om Entouch
    Alltid lika trevlig och professionellt bemötande.
  • Angelique T
    Angelique T skrev om Entouch
    Varmt, kunnigt, egagerande och alltid nöjd med resultatet.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Entouch
    Kan verkligen rekommendera Entouch. Alltid lika bra och proffsigt bemötande.
    Jag har gått länge hos Annica och är supernöjd över hennes kunnande och proffsighet.
  • Harriette S
    Harriette S skrev om Entouch
    Jag är väldigt nöjd. Jag känner mig trygg och har stort förtroende för Annica som är den jag har.
  • Carina Ö
    Carina Ö skrev om Entouch
    Tack vare Entouch är jag 10 år yngre! Med ett enormt kunnande och super känsla för naturlig skönhet tar Entouch hand om mig
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Entouch
    Man känner sig alltid välkommen av alla som jobbar där. Jag har bl a fått hjälp med min torra hy i ansiktet, även filler och botox. Det känns tryggt och proffsigt.
    Går gärna dit snart igen.
  • Ann-cathrine H
    Ann-cathrine H skrev om Entouch
    Mycket bra bemötande och bra informatinnoc råd.
  • charlotte p
    charlotte p skrev om Entouch
    Jag tycker bemötandet är utmärkt, lugnt och förtroendeingivande. Över mina förväntningar
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Entouch
    Är mycket nöjd med Entouch och kan varmt rekommendera företaget. Proffsigt bemötande och kunnande, man känner sig trygg och väl omhändertagen.
  • Barbara L
    Barbara L skrev om Entouch
    Jag är super nöjd både med bemötande och bahandlingar - har varit kund hos Entouch en längre tid och tänker fortsätta med det!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Entouch
    Kan verkligen rekommendera Entouch. Annika är så proffsig!
  • Kaja N
    Kaja N skrev om Entouch
    Mycket bra service och kunskap. Önskar dock att jag också kan få se "för och efter". Så jag får en förståelse för ändringarna.
    2017-05-05 Annika H svarar Kaja N
    Givetvis nästa gång du kommer ska vi ta fram bilder och jämföra! Trevlig helg!
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Entouch
    Snabbt, trevligt & proffesionellt bemötande/resultat!
  • Stephanie W
    Stephanie W skrev om Entouch
    Alltid så väl omhändertagen och känner mig fräschare än någonsin varje gång jag lämnar kliniken! Ingen kan lyfta fram ens egna drag så bra som Annika! Topp!
  • Anna W
    Anna W skrev om Entouch
    Omtänksam lugn bra behandlingar i vacker miljö
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Entouch
    Oerhört professionell, erfaren, naturlig, estetiskt konstnärlig, lyhörd, trevligt bemötande...ja, den perfekta kliniken för estetisk behandling. Den absolut bästa på marknaden, man är helt säkert nöjd när man går därifrån.
  • Gabrielle L
    Gabrielle L skrev om Entouch
    Behandlingarna ligger kostnadsmässigt i det högre skiktet även med Stockholmsnivå som måttstock.

Behandlingarna i sig är OK men inte prisvärda och dessutom får man som kund inte riktigt själv bestämma vilken typ av look man vill ha.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Entouch
    Vänligt, professionellt och seriöst.
    Underhåll med hjälp av fillers och botox.
    Hudvårdsprodukter mot Rosacea.

Alltid nöjd och bokar alltid ny tid utan uppmaning.
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Entouch
    Trevligt bemötande och fina resultat av behandlingen.
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Entouch
    Världens bästa! Alltid lika nöjd!
  • Sari M
    Sari M skrev om Entouch
    Är alltid super nöjd alltid med Annikas behandlingar. Hon är så proffesionell och resultatet blir alltid bra och naturligt!
  • Tuula W
    Tuula W skrev om Entouch
    Mycket bra bemötande. Jag har köpt ansiktsbehandlingar som jag är mycket nöjd med.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Entouch
    Har mest haft kontakt med Annika som alltid är professionell och vänlig.
  • Ingrid L
    Katharina R skrev om Entouch
    Fantastiska Annika Bra resultat Trevligt bemötande Mycket nöjd
  • Sissi K
    Sissi K skrev om Entouch
    Ett personligt och professionellt bemötande av av kunniga och inlyssnande behandlare
  • Helena H
    Helena H skrev om Entouch
    Jag bokade hos Entouch för att Annika H är där. Hon var någon jag anlitade för länge sedan på annan klinik, och jag blev jätteglad när jag såg att hon startat ENtouch och jag kunde boka hos henne. Jag ha räven bokat Ulrika för ansiktsbehandling.
    Tycker Annika & CO är superduktiga, trevliga och kan sin sak. Man får bra råd, blir bra bemött och får valuta för penagrna. Jag känner stort förtroende för Annika.
  • Pia L
    Pia L skrev om Entouch
    Linjer från näsa till mun - nasolabialveck

Fantastiskt bemötande och är så nöjd med resultatet
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Entouch
    Jag går där sedan länge främst för injektionsbehandlingar. Finns ingen som är så duktig på det som Annika. Har varit på andra ställen tidigare men kommer aldrig mera att byta klinik. Hos Entouch görs skönhetsbehandlingarna så passande att man alltid bara ser bättre ut, aldrig för mycket av något.
    Snygg klinik, personligt, bra service.
    Jag rekommenderar kliniken så ofta jag kan.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Entouch
    Otroligt proffsigt, varmt och kunnigt bemötande, från första kontakten. Snabba svar på förfrågningar och hög tillgänglighet. Började med fillers och har sedan även lagt till botoxinjektioner. Var total nybörjare men fick guidning till en ny värld på ett väldigt kunnigt och förtroende ingivande vis. Kommer fortsätta att träffa Annika regelbundet. Resultatet är otroligt, min ungdom hänger sig envist kvar med lite extra hjälp av injektioner, och tack vare Annikas varsamma och skickliga hjälp är det ingen som kan se att jag "fuskar" lite ;)
  • Lucia N
    Lucia N skrev om Entouch
    En bra och mycket kunnig klinik, personalen tar hand om sina klienter på ett mycket tillfredsställande sätt.
    Jag rekomenderar Entouch och kommer att besöka dom igen
  • Karin H
    Karin H skrev om Entouch
    Jag har gjort Thermage, filler, botox och senast 2 behandlingar för att ta bort ytliga blodkärl. Bemötandet på kliniken är mycket bra. Senast vid behandling av ytliga blodkärl så framgick det inte vilket innehållet i behandlingen var för det pris som nämnde i prislistan.
  • Lois S
    Lois S skrev om Entouch
    Alltid ett vänligt bemötande med en "go" känsla. Jag har fått hjälp med att fylla rynkor under flera år med utmärkt resultat. Jag är så nöjd och kommer att bli kund hela livet. Annika är mycket kunnig och har ett estetiskt, utmärkt sinne för vad som behövs.
  • Helen M
    Helen M skrev om Entouch
    Bra behandling ochvtrevligt bemötande
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Entouch
    Bemötandet var mycket bra.Jag blev informerad om behandlingen hur den skulle utföras även priset.Annika är en lugn ock förtroendegivande person och det betyder mycket för mej.Fillers har jag fått och upplevt det positivt för mitt utseende.Har rekommenderat detta till min dotter som också är nöjd med resultatet.Vänligen Gunilla.Nord
  • Agneta Å
    Agneta Å skrev om Entouch
    trevligt bemötande och att man känner att man blir väl omhändertagen,har gjort fillers och dermapen, även köpt produkter,tycker man kan fråga om det mesta utan att känna sig dum.
  • Gabriella L
    Gabriella L skrev om Entouch
    Med deras erfarenhet och professionella bakgrund känner man sig säker och trygg hos Entouche.
  • Hacer K
    Hacer K skrev om Entouch
    Proffsig bemötande, trevlig och kunnig personal... Jag rekomenderar starkt till alla.
  • Vashti S
    Vashti S skrev om Entouch
    Dem är väldigt duktiga fin/ren lokal väldigt professional och dem är bra och lyssna också.
  • Madeleine V
    Madeleine V skrev om Entouch
    Mycket proffsigt. Vänligt engagerande bemötande.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Entouch
    Väldigt proffessionella och duktiga. Mycket nöjd!
  • Annika H
    Annika H skrev om Entouch
    Rekommenderar starkt denna salong med duktiga Annika Harlén i spetsen.
  • Christina E
    Christina E skrev om Entouch
    Jag har sedan flera år tillbaka behandlats med fillers av Annika Harlén. Jag är mycket nöjd med resultatet och med bemötandet, som varit professionellt och vänligt.

Birger Jarlsgatan 39, 111 45 Stockholm