Topp 25 massörer

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Johan M
    Johan M: Helt okej. Hade mindre besvär efter mitt besök.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Frida E
    Frida E: Superproffsiga! Fick jättebra hjälp och övningar för framtiden. Kommer absolut gå tillbaka flera gånger!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Titti S
    Titti S: Härliga människor, varma och proffsiga. Det var pirrigt men slutade lättsamt och positivt!

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Susanne E
    Susanne E: Proffsigt bemötande och bra resultat.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    per a
    per a: Mycket kunnig personal och bra bemötande!

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Birthe S
    Birthe S: Kiropraktor. Fick hjälp med mina besvär och blev mkt bra bemött av företaget

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Slappna av eller behandla värkande muskler med svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!
    Christoffer P
    Christoffer P: En återkommande kund som kör 1 gång i veckan & kommer förmodligen att göra det livet ut! Tack 🙏🏽

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Linn T
    Linn T: Mycket bra! Min naprapat Luciano har varit jättebra från dag 1! Har tagit både naprapati och massage Jag har provat ...

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Lars J
    Lars J: Ultraljudsundersökning för att få svar på problem med foten

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Josefine C
    Josefine C: Mycket trevligt och professionellt bemötande

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Peter R
    Peter R: Bra behandling och analys av skada

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Maria L
    Maria L: Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Bengt P
    Bengt P: Proffsigt företag vad ska jag mera skriva

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på Södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Eva H
    Eva H: Kallt i rummet gav ingen skön känsla. Annars bra, duktig och trevlig personal.

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Erika N
    Erika N: Mycket nöjd med mina 3 besök och jag kommer säkert tillbaka 2018!

Naprapat & Rehabcenter Haninge

Hantverkarvägen 23c, Handen
    Välkommen till Naprapat & Rehabcenter Haninge! Här får du vad du behöver inom naprapati och rehabilitering. Kontakta oss så hjälper vi dig med smärtan.
    Helena S
    Helena S: Kunnigt, kompetent och varmt bemötande.

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Maria J
    Maria J: Fantastiskt med varm, helande rygg- och nackmassage en kall dag i februari. Vänligt och professionellt bemötande. Hit vi...

Naprapathälsan i Sollentuna

Turebergsleden 107, Sollentuna
    Vi hjälper dig till ökad rörlighet och minskad smärta! Välkommen!
    Elisabet S
    Elisabet S: Trevligt bemötande och kunnig personal. Rekommenderas varmt!

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Gunilla G
    Gunilla G: Jag har behandlats med nålar mot smärta och extrem trötthet med gott resultat. Jag är mycket nöjd med både bemötande och...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Care of Ryggkliniken

DJURGÅRDSGATAN 33, Göteborgg
    Katarina T
    Katarina T: Fått hjälp med min rygg och nacke. Bra behandlingar, råd och trevligt bemötande.

Access Rehab - Falun

Åsgatan 41, Falun
    Välkommen till Access Rehab Falun! Vi diagnosticerar, behandlar och rehabiliterar de flesta problem med muskler och leder. Kontakta oss.
    Hilde B
    Hilde B: Mycket bra möte besök, fick äntligen klart för mig vad som kan vara mitt problem. Kunnigt bemötande.

Seppos Massage

Rindögatan 6, Stockholm
    Lars L
    Lars L: Om varken läkare, kiropraktorer, naprapater eller sjukgymnaster lyckats lindra era rygg- eller ischiasproblem, smärtande...