Topp 15 massörer

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Anna N
    Anna N: Trevlig och professionellt mottagande.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Tony P
    Tony P: Bra från första kontakten tills jag var färdigbehandlad

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Slappna av eller behandla värkande muskler med svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!
    Daniel A
    Daniel A: bra bemötande och proffsigt utfört arbete! mycket nöjd!

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Gabriella B
    Gabriella B: Så trevliga! Maria, som skippar del av sin lunch för att hjälpa till så allt blir rätt, och IRA och Peter och Ulrich och...

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness i Göteborg! Här erbjuder vi ett brett utbud inom massage, ergonomi och friskvård.
    Anders H
    Anders H: Mycket bra och trevligt bemötande. Kunniga på djupgående idrottslärare och vad som kan orsaka problem eller besvär.

Care of Ryggkliniken

DJURGÅRDSGATAN 33, Göteborgg
    Katarina T
    Katarina T: Fått hjälp med min rygg och nacke. Bra behandlingar, råd och trevligt bemötande.

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Ingela S
    Ingela S: Bokade massage och det var bra.

Naprapathälsan i Sollentuna

Turebergsleden 107, Sollentuna
    Vi hjälper dig till ökad rörlighet och minskad smärta! Välkommen!
    Sofia S
    Sofia S: Jag har varit kund i snart 4 år hos Naprapathälsan. De är otroligt skickliga och de lyssnar på mig som kund. Jag är supe...

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Tomas B
    Tomas B: Sjukgymnastik. Gick på NSAID dagligen när jag kom till SR. Efter ett par besök behövde jag inte det alls och nu är jag ...

Move

Vallgatan 10, Kolbäck
    Naprapati, massage och rehabilitering för alla - elitidrottare eller ej! Vi hjälper dig med dina led- och muskelproblem på din nivå.
    Kent L
    Kent L: kunnig och trevlig,angaskerad, han tog sig verkligen sig tid att lyssna och fråga

Seppos Massage

Rindögatan 6, Stockholm
    Ryggbesvär som inte går över? Seppo Mikkola är rygg, led och nervspecialist och har hjälpt många bli helt smärtfria genom åren!
    Sverre S
    Sverre S: Mycket trevligt och proffisionellt bemötande hos Seppo. Seppo har hjälpt mig behandla ett diskbråck och ger numera föreb...

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Wellness & Massage på Kungsholmen! Här kan du få allt från avslappnande och klassisk massage till naprapati, friskvård och ergonomi.
    Moa T
    Moa T: Massage tidningshuset, Kungsholmen. Helkropp. Förtroendeingivande, kompetent. Superskön massage! Var som återkop...