Topp 21 massörer

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Ulwebring Westin L
    Ulwebring Westin L: Mycket professionellt bemötande och kunniga inom sitt område

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Dino L
    Dino L: Allt var grymt! Allt var grymt! Allt var grymt! Allt var grymt!

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Tony P
    Tony P: Bra från första kontakten tills jag var färdigbehandlad

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Slappna av eller behandla värkande muskler med svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!
    Tobias A
    Tobias A: Proffsigt bemötande... Duktig kille.....

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Pernilla S
    Pernilla S: Mycket trevligt bemötande och mycke bra hjälp med mina problem

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Johan E
    Johan E: Hej . Det har fungerat alldeles utmärkt. Snabbt och proffsigt bemötande och service. Johan Ekander

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Marie A
    Marie A: Som återkommande kund upplevde jag från första stund ett mycket bra bemötande. Är mycket nöjd med proffessionell behandl...

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Anna N
    Anna N: Trevlig och kunnig personal. Fick massagebehandling på ond nacke och rygg.

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Gabriella B
    Gabriella B: Så trevliga! Maria, som skippar del av sin lunch för att hjälpa till så allt blir rätt, och IRA och Peter och Ulrich och...

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness i Göteborg! Här erbjuder vi ett brett utbud inom massage, ergonomi och friskvård.
    Anders H
    Anders H: Mycket bra och trevligt bemötande. Kunniga på djupgående idrottslärare och vad som kan orsaka problem eller besvär.

Care of Ryggkliniken

DJURGÅRDSGATAN 33, Göteborgg
    Katarina T
    Katarina T: Fått hjälp med min rygg och nacke. Bra behandlingar, råd och trevligt bemötande.

Naprapathälsan i Sollentuna

Turebergsleden 107, Sollentuna
    Vi hjälper dig till ökad rörlighet och minskad smärta! Välkommen!
    Anders L
    Anders L: Det har varit helt fantastisk personal. De kan verkligen sin sak.

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Ingela S
    Ingela S: Bokade massage och det var bra.

Move

Vallgatan 10, Kolbäck
    Kent L
    Kent L: kunnig och trevlig,angaskerad, han tog sig verkligen sig tid att lyssna och fråga

Seppos Massage

Rindögatan 6, Stockholm
    Ryggbesvär som inte går över? Seppo Mikkola är rygg, led och nervspecialist och har hjälpt många bli helt smärtfria genom åren!
    Richard Å
    Richard Å: Har haft problem med ryggen och nacken hela mitt liv och dom senaste sex åren har jag även lidit av migrän minst en gång...

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Wellness & Massage på Kungsholmen! Här kan du få allt från avslappnande och klassisk massage till naprapati, friskvård och ergonomi.
    Moa T
    Moa T: Massage tidningshuset, Kungsholmen. Helkropp. Förtroendeingivande, kompetent. Superskön massage! Var som återkop...

Ht Massage & Friskvård

1 reco
    Dalarövägen 10A, Handen
    Maria A
    Maria A: Både jag (och många jag känner - familj, vänner osv.) har varit kund hos HT Massage & Friskvård i många år nu. Jag har p...