Topp 13 massörer

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Antonio F
    Antonio F: Goda kunskaper och kanon bra bemötande!

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen - välkommen till Odenplans Ryggklinik!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Slappna av eller behandla värkande muskler med svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!
    Johan F
    Johan F: Har alltid fått ett trevligt bemötande och bra behandling. Dom är även väldigt duktiga på att följa upp efter behandling...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Erika N
    Erika N: Mycket nöjd med bemötande och behandling

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Care of Ryggkliniken

DJURGÅRDSGATAN 33, Göteborgg
    Katarina T
    Katarina T: Fått hjälp med min rygg och nacke. Bra behandlingar, råd och trevligt bemötande.

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Ingela S
    Ingela S: Bokade massage och det var bra.

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Olof B
    Olof B: Superbra! Mycket nöjd med service och utförda tjänster. Rekommenderas starkt.

Naprapathälsan i Sollentuna

Turebergsleden 107, Sollentuna
    Vi hjälper dig till ökad rörlighet och minskad smärta! Välkommen!
    Sofia S
    Sofia S: Jag har varit kund i snart 4 år hos Naprapathälsan. De är otroligt skickliga och de lyssnar på mig som kund. Jag är supe...

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness i Göteborg! Här erbjuder vi ett brett utbud inom massage, ergonomi och friskvård.
    Malin S
    Malin S: Har gått på massage under de senaste två åren på Ugglapraktiken och har alltid gått därifrån mer än nöjd. Alltid ett my...

Move

Vallgatan 10, Kolbäck
    Naprapati, massage och rehabilitering för alla - elitidrottare eller ej! Vi hjälper dig med dina led- och muskelproblem på din nivå.
    Kent L
    Kent L: kunnig och trevlig,angaskerad, han tog sig verkligen sig tid att lyssna och fråga

Seppos Massage

Rindögatan 6, Stockholm
    Ryggbesvär som inte går över? Seppo Mikkola är rygg, led och nervspecialist och har hjälpt många bli helt smärtfria genom åren!
    Sverre S
    Sverre S: Mycket trevligt och proffisionellt bemötande hos Seppo. Seppo har hjälpt mig behandla ett diskbråck och ger numera föreb...