Topp 25 massörer

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Boel E
    Boel E: Blev vänligt och trevligt bemött .Proffsig Naprapat och bra på alla sätt.Blev väldigt positivt överraskad

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Agneta S
    Agneta S: Bra bemötande å service varje gång.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Hanna C
    Hanna C: Proffsigt bemötande, stor kunskap och bra förståelse för vad som efterfrågas.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Simon D
    Simon D: Behandling av överbelast häl Proffsigt, snabbt o vänligt Lever väl upp till sitt goda rykte Fick träningsprogram

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    veronica w
    veronica w: Jag blir alltid proffessionelt mött av Mahr när jag kommer till centret för mina problem som har växt under åren, stelhe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Jonas E
    Jonas E: Mycket bra upplevelse av både bemötande, behandling och tips till träning efter behandling.

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Christoffer P
    Christoffer P: En återkommande kund som kör 1 gång i veckan & kommer förmodligen att göra det livet ut! Tack 🙏🏽

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Said M
    Said M: Väldigt bra, personalen är rolig och behandlingar är bra.

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Lars J
    Lars J: Ultraljudsundersökning för att få svar på problem med foten

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Sara S
    Sara S: Superbra service och snabb hjälp!

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    Josefine C
    Josefine C: Mycket trevligt och professionellt bemötande

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Roland S
    Roland S: Mycket bra bemötande av både kundtjänst och behandlade naprapat! Jag är nöjd!

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Maria L
    Maria L: Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på Södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Eva H
    Eva H: Kallt i rummet gav ingen skön känsla. Annars bra, duktig och trevlig personal.

Naprapat & Rehabcenter Haninge

Hantverkarvägen 23c, Handen
    Välkommen till Naprapat & Rehabcenter Haninge! Här får du vad du behöver inom naprapati och rehabilitering. Kontakta oss så hjälper vi dig med smärtan.
    Helena S
    Helena S: Kunnigt, kompetent och varmt bemötande.

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Erika N
    Erika N: Mycket nöjd med mina 3 besök och jag kommer säkert tillbaka 2018!

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Maria J
    Maria J: Fantastiskt med varm, helande rygg- och nackmassage en kall dag i februari. Vänligt och professionellt bemötande. Hit vi...

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Kajsa G
    Kajsa G: Jag har gjort kosmetisk ansiktsbehandling och blivit så fint mottagen varje gång. Jag känner nu att jag är beroende av b...

Naprapathälsan i Sollentuna

Turebergsleden 107, Sollentuna
    Vi hjälper dig till ökad rörlighet och minskad smärta! Välkommen!
    Elisabet S
    Elisabet S: Trevligt bemötande och kunnig personal. Rekommenderas varmt!

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Access Rehab - Falun

Åsgatan 41, Falun
    Välkommen till Access Rehab Falun! Vi diagnosticerar, behandlar och rehabiliterar de flesta problem med muskler och leder. Kontakta oss.
    Karinm R
    Karinm R: Konsultation kring ont i rygg och fot Blev bra bemött. proffsigt Det enda dåliga är att företaget inte är knutet till ...

Care of Ryggkliniken

DJURGÅRDSGATAN 33, Göteborgg
    Katarina T
    Katarina T: Fått hjälp med min rygg och nacke. Bra behandlingar, råd och trevligt bemötande.

Seppos Massage

Rindögatan 6, Stockholm
    Lars L
    Lars L: Om varken läkare, kiropraktorer, naprapater eller sjukgymnaster lyckats lindra era rygg- eller ischiasproblem, smärtande...