Topp 25 massörer

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Els-Marie C
    Els-Marie C: mycket bra omhändertagande, proffsiga.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Linda H
    Linda H: Superbra och känner mig mycket bättre i ryggen nu. Rekommenderas!

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Daniel D
    Daniel D: Mycket bra! Rekommenderas varmt. Besökte Adrian och är mycket bättre efter bara några behandlingar.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Ulf K
    Ulf K: Mycket bra behandling och en omtanke om mig som prrson som jag aldrig upplevt.

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Slappna av eller behandla värkande muskler med svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!
    Carina J
    Carina J: Mycket bra å trevligt bemötande. Fick hjälp med min axel.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Lina S
    Lina S: Kanon hela vägen. Bokade tid via nätet, fick ett vänligt bemötande och proffsig analys och behandling.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Lina L
    Lina L: Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Maria L
    Maria L: Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Eleanor R
    Eleanor R: Allt jättebra. Inget att anmärka på. Trevlig, duktig och uppmuntrande personal. Har inte gått så länge, får se hur det b...

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Barbro L
    Barbro L: - Vänligt bemötande - Bra "resultat" - Stort kunnande - Fick stort förtroende - Kommer varmt rekommendera Joylife ti...

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Magnus N
    Magnus N: Pedagogisk och kunnig. Bra bemötande och ingen stress, tog sig tid att förklara orsaken till problemet.

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Gulcan K
    Gulcan K: Utmärkt, trevlig personal. Bra bemötande och behandling

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Berit K
    Berit K: Vi har båda erfarenhet av Joylife Uppsala, faktiskt för likartade besvär, och tycker att vi fick god hjälp av dem. Vårt ...

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Henrik J
    Henrik J: Fått ett vänligt och proffessionellt bemötande från första början. Har fått hjälp med ett ryggskott som blivit mycke bät...

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Gunilla G
    Gunilla G: Jag har behandlats med nålar mot smärta och extrem trötthet med gott resultat. Jag är mycket nöjd med både bemötande och...

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Navid R
    Navid R: Bra service Fräsh lokal Mycket nöjd med behandlingen

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness i Göteborg! Här erbjuder vi ett brett utbud inom massage, ergonomi och friskvård.
    Rickard H
    Rickard H: Jag var på massage för min rygg e dålig & har knutor i vaderna av ett slitsamt jobb. Fick mycke bra behandlingar och kom...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Care of Ryggkliniken

DJURGÅRDSGATAN 33, Göteborgg
    Katarina T
    Katarina T: Fått hjälp med min rygg och nacke. Bra behandlingar, råd och trevligt bemötande.

Naprapathälsan i Sollentuna

Turebergsleden 107, Sollentuna
    Vi hjälper dig till ökad rörlighet och minskad smärta! Välkommen!
    Anders L
    Anders L: Det har varit helt fantastisk personal. De kan verkligen sin sak.

Seppos Massage

Rindögatan 6, Stockholm
    Ryggbesvär som inte går över? Seppo Mikkola är rygg, led och nervspecialist och har hjälpt många bli helt smärtfria genom åren!
    Lars L
    Lars L: Om varken läkare, kiropraktorer, naprapater eller sjukgymnaster lyckats lindra era rygg- eller ischiasproblem, smärtande...

Move

Vallgatan 10, Kolbäck
    Kent L
    Kent L: kunnig och trevlig,angaskerad, han tog sig verkligen sig tid att lyssna och fråga

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Wellness & Massage på Kungsholmen! Här kan du få allt från avslappnande och klassisk massage till naprapati, friskvård och ergonomi.
    Mikael L
    Mikael L: Kanon bra massage. skulle varmt rekomendera någon att gå hit.