Idrottshälsan Värmdö

Idrottshälsan Värmdö

www.idrottshalsan.com
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-408 323 20 Dela

Välkommen till Idrottshälsan Värmdö! Vi som arbetar här är legitimerade naprapater med många års erfarenhet. Företaget grundades 1999 och här arbetar Janaxel & Anton. Hos oss får du hjälp med både akuta och kroniska besvär i kroppens muskler och leder. Vi erbjuder akuttider som regel samma dag. Våra öppettider är 7:20-19:00...

136 omdömen om Idrottshälsan Värmdö

Richard R
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Proffsigt bemötande och kunnig. En stor förbättring för mig.

Vanda B
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Super trevlig, duktig och effektiv.

Per N
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Mycket bra. Väldigt proffsig kunnig.

Wanja Katarina B
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Trevligt bemötande och kunnig!

Sophie Å
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Proffsigt bemötande, lugn och kunnig.

Wiktor E
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Proffsig hjälp med höft och vadproblem!

Edvard H
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Blev bemött på ett väldigt trevligt och välkomnande sätt. Jag hade ganska höga förväntningar och Janaxel levde upp till dem alla. Han förklarade problemets orsak och effekter väldigt bra och visade även vad som krävdes för att fix problemet.

Susanne U
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Trevligt bemötande och Janaxel känns proffsig ! Janaxel lyssnar in och kommer sen med sitt förslag på behandling! Har fullt förtroende för honom och kan varmt rekommendera Janaxel.

Annelie L
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Bra erfarenhet och bra på kommunicera vad han planerar att göra.

Pernilla K
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Anton är noggrann och pedagogisk. Förklarar varför, vad och hur behandlingen ska genomföras. Detta är min andra behandling hos Anton, fått mycket bra hjälp både med ryggskott och nackspärr.

Olof W
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Hade förväntat mig resultat i form av ökad rörlighet och mindre smärta , men inget av detta infann sig.

Svar från Janaxel

Hej! Bra att du hör av dig. Om det är du Olle som skrivit detta hör av dig till mig. Jag tror inte riktigt att mina rekommendationer gick fram. Det är förståligt att det blir så ibland vid ett akut tillstånd när jag vill hinna med både undersökning och behandling samt ge träningsråd på en och samma gång. Vi kunde tyvärr bara ses vid ett tillfälle innan jag gick på ledighet. Vi löser det med att du ringer mig på 0704-959395 så tar vi det via telefon. Med vänlig hälsning, Janaxel

Ulla-Britta A
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Trevligt bemötande samt bra behandling.

Joakin E
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Jag besökte Janaxel med min för tillfället dåliga rygg och blev mycket trevligt och proffesionellt bemött. Janaxel genomförde olika tester samtidigt som han förklarade varför han genomförde dom och vad han kom fram till. Helt enligt mina förväntningar fick jag efter behandling förslag på åtgärder och övningar jag själv skulle jobba med för att dels lindra/ bli av med mina akuta problem samt även undvika framtida. Jag upplevde mitt besök som väldigt givande och min uppfattning är att Janaxel är mycket kunnig och proffesionell....

KERSTIN S
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Nu har Anton hjälpt mig med två olika ryggrelaterade problem. Kan varmt rekommendera honom: kunnig, pedagogisk och trevlig🌟

Anton L gillar detta
Madelene P
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Extremt skicklig och trevlig.

Lea P
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Vänlig, duktig och professionell.

Annika O
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Kamaxel när alltid trevlig och en väldigt varm och uppmärksam. Han förklarar på ett väldigt pedagogiskt sätt vart i kroppen det onda sitter och vad han tänker på vad som måste göras. Av tidigare erfarenheter av Janaxel så vet jag att han kan hjälpa mig med mitt onda. Jag sökte för en nerv som sitter i kläm i sätesmuskeln. Jag har flera gånger rekommenderat honom

Johannes S
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Fick snabb och otroligt bra hjälp vid muskelsmärta i ryggen!

Per L
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Eftersom jag varit hos Janaxel vid ett flertal tillfällen tycker jag att det funkar bra. Jag kommer att gå dit igen vid behov.

Peter W

Kunnig och förtroendeingivande. Effektiv behandling

Rasmus L
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Vi fick ett fint bemötande och är nöjda med de råd och den hjälp vi fick. Vi kommer att kontakta Janaxel igen om vi behöver hjälp.

Tina N
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Mycket trevligt bemötande, snabbt, i tid och utan överdrifter. Jan axel levde upp till mina förväntningar och gav mig behandling och råd som kan hjälpa mig att bli av med min smärta i framtiden. Mycket positiv upplevelse, över förväntan. Jag har fått en diagnos på en krånglande axel och några övningar jag ska träna på.

Lisa N
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Trevlig, proffsig, kompetent! Rekommenderar varmt att gå till Janaxel när man behöver naprapat.

Christian O
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Mycket professionell! blev extra nöjd med att Janaxel berättade när han tyckte att jag var färdigbehandlad hos honom (inte översäljer) Han var försiktigt och tog hänsyn till min kropp och skada.

Lars A
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Jan-Axel är välkomnade och omhändertagande. Han är bra på lyssna på din berättelse och hitta ett sätt att gå framåt. Jag ville få hjälp med min rygg och Jan-Axel har hjälpt mig med att kunna undvika kommande problem. Man får en professionell behandling och mycket trevligt bemötande.

Herman D
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Han vet vad han gör, visar tydligt vad problemet sitter, väldigt trevlig

Ingela A
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Har gått hos honom i väldigt många år. Han är väldigt kunnig och jag får alltid toppenbra behandling för mina besvär. Känner mig trygg med honom.,

Hanna J
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Kunnig, lyhörd och en god behandlare.

Aleksander R

Vänligt och professionell . Bemötande och effektiv behandling

Ove A
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Janaxel är väldigt kunnig och visar på stort intresse för att hitta orsak till värk. Jag har varit hos många Naprapater, men rankar honom högst. Jag kommer göra återbesök när behov finnes. Ove Allerskog

Thordis A
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Kunnig, förtroendeingivande och trevlig. Kom för en ömmande axel. Han visste vad det var för fel, fick behandling och övningar att göra hemma. Han levde upp till mina förväntningar och jag kommer att anlita honom igen..

Pontus J
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Väldigt proffsigt bemötande och behandling!

Johan K
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Upplever Anton som proffsig, kunnig och lyhörd

Anna Cecilia A
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Kunnig och professionell, har besökt flera gånger och alltid med ett nöjt resultat. Kommer med bra tips och hur man ska förebygga.

Daniel H
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Kunnig och erfaren. Man känner sig i väldigt trygga händer. Kommer absolut tillbaka vid besvär. Varit hos många naprapater genom åren. Janaxel är en av de bästa.

Pian S
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Trevligt o proffsigt bemötande med stor kunskap om skador o behandling. I mitt fall avseende höften.

Susanne K
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Hjälpte mig att få ordning på en trilskande tibialis anterior som påverkade min löpning. Fick även tips på övningar som jag kunde göra hemma. Bra och professionellt bemötande.

Leif Jakob Teodor K
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Jag kan verkligen rekommendera Idrottshälsan. Genom åren har jag behandlats för ett antal problem från tennisarmbåge, via nackspärr till ryggont och (den ibland ganska tuffa behandlingen) har faktiskt hjälpt mig med alla dessa krämpor. Jag tackar och kommer åter när jag behöver :-)

Peter H
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Alltid ett bra och engagerat bemötande. Rekommenderas varmt

Mikael S
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Alltid bra bemötande samt bra behandling

Rickard S
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Trevligt bemötande och löste mitt problem i ryggen.

Johan Fredrik L
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Trevlig, proffsig och väldigt bra behandling som har hjälpt mig med mina ryggbesvär. Känns som en nivå över andra naprapater som jag har varit hos tidigare.

John Erik Mikael F
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Janaxel är en väldigt skicklig naprapat som inte bara ger behandling utan också kommit med råd om egna övningar för att lindra besvären. Dessutom använder han en palett av verktyg för att kunna ge bästa behandlingen - bland annat akupunktur och massagepistol.

Catherine Å
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Jan-Axel är duktig, trevlig och lyhörd. Vi har haft hans tjänster via jobbet och han har alltid varit uppskattad.

Erik W
Skrev om Idrottshälsan Värmdö

Kan starkt rekommendera Jan-Axel!

Alexander L
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Jag gick till Anton för att få hjälp med en muskelbristning. Han är mycket pedagogisk och kunnig. Vi testade lite olika behandlingar under mina 3 besök och resultatet har blivit över förväntan. Rekommenderas starkt

Svar från Anton

Kul att du är nöjd! Välkommen åter vid behov.

Henry R
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Blev väl bemöt och Anton förefaller mycket kunnig i sitt yrke. Jag är mycket nöjd med behandlingen. Jag sökte hjälp med en svår nackspärr.

Anna-Klara K
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Kompetent, noggrann och lyhörd.

Anna W
Skrev om Janaxel en del av Idrottshälsan Värmdö

Trevlig, tryggt och kändes kunnig. Snabb och effektiv behandling. Rekommenderar 🙂

Jamie L
Skrev om Anton en del av Idrottshälsan Värmdö

Anton är jättetrevlig och vi hann med mycket på mitt första besök, inte bara patienthistoria utan anpassade övningar och råd. Jag är akrobat och klättrare och det var skönt att träffa någon som förstår mina aktiviteter i första hand så att jag får bästa resultat/återhämtning. Rekommenderar Anton!