Kellerkliniken

Kellerkliniken

Kellerkliniken (Keller Wellness AB) har varit verksam sedan 2005 med start i Norrtälje-Stockholm. Företaget flyttade till Norrköping 2014.

Kellerkliniken erbjuder resultatinriktade och upplevelserika behandlingar inom friskvård. Med fokus på fasciaterapi och atlaskorrigering (AtlasPROfilax), men även vanligare massage som klassisk massage och massageterapeutiska behandlingar.

Vi är även leverantör och utbildare utav ett flertal olika fasciatekniker och har ett samarbete med bland annat Fascia Research Group.

Läs vad 9 kunder tycker om Kellerkliniken 2

2022-05-19 Verifierad kund
    Fick massage hon lyssnade p på mig, förklara bra när jag fråga något.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och professionell personal. Äntligen någon som förstår sig på mina muskelproblem. Maries behandlingar med hjälp av Fazer IAMT stålverktyg har hjälpt mig jättemycket från att ha varit liggandes flera gånger i månaden till endast några enstaka gånger om året. Kommer även med bra tips som hjälper till att må bättre.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Hej

Mycket fint bemötande och mycket kunnig. Marie bryr sig att man ska bli bra. Jag har gjort massage och arbete med atlas korrigering. Kan varmt rekommendera att gå dit.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Bra mottagande och proffsigt genomfört
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag blev tipsad av min naprapat att ta kontakt med Marie på Kellerkliniken för att göra AtlasPROfilax.
    Det är den bästa behandlingen jag gjort för den har tagit bort mycket nackvärk som ingen annan behandling jag provat lyckats med. Efter det har jag regelbundet gått på Fasciaterapi hos Marie och jag upplever att hon kan ge en väldigt djupgående och behaglig behandling med hjälp av sina Fazer IAMT stålverktyg.
    Jag är jättetacksam att min naprapat tipsade mig om Kellerkliniken och jag rekommenderar gärna andra att gå dit.
    2022-04-28 Verifierad kund
    De är mycket bra. Lyhörda och ger den bästa behandlingen. Jag är super nöjd de har hjälpt både mig och min familj. De är väldigt måna om att man mår bra. Vi får bra tips.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Blir alltid nöjd efter min massage hos Marie
    2022-04-28 Verifierad kund
    Fantastisk bra, professionell och välgörande massage.
    Marie är väldigt duktig på att hitta de ömma punkter och spänningar som behöver masseras. Hon är väldigt lyhörd för mina önskemål och anpassar behandlingen vid varje tillfälle.
    Jag vill varmt rekommendera Kellerkliniken
    Fin och lugn miljö.
    Professionellt bemötande och yrkeskunnande. Massagen gav resultat.