Kellerkliniken

Kellerkliniken

www.kellerkliniken.se
  • BadgeTwoYears

Kellerkliniken (Keller Wellness AB) har varit verksam sedan 2005 med start i Norrtälje-Stockholm. Företaget flyttade till Norrköping 2014. Kellerkliniken erbjuder resultatinriktade och upplevelserika behandlingar inom friskvård. Med fokus på fasciaterapi och atlaskorrigering (AtlasPROfilax), men även vanligare massage som klassisk...

66 omdömen om Kellerkliniken

Anneli S
Skrev om Kellerkliniken

Blev bra bemött. Hon förstod mina problem , jag behövde inte förklara någon längre tid. Har inte haft huvudvärk på en hel vecka. Jag både ser bättre och hör bättre därför känner jag mig också gladare. Rekommenderas varmt till dem som lider av huvudvärk och migrän. Jag ser fram emot nya överraskningar att upptäcka i läkandet av min kropp.

Stefan F
Skrev om Kellerkliniken

Bara bra, trevlig och kunnig personal

Ena O
Skrev om Kellerkliniken

Bästa behandlingen jag har varit på! Det finns även en riktig gravidbänk på kliniken och inte en madrass man lägger på en bänk som jag tyvärr fick erfara på en annan klinik. Marie är väldigt duktig och har underlättat mina krämpor under min höggravida tid :) längtar att gå tillbaka efter förlossningen!

Skrev om Kellerkliniken

Fantastiskt bemötande, alla förväntningar uppfyllda och lite till. Känner hur alla muskler slappnar av och kommer på plats. Marie är mycket skicklig på att hitta alla skavanker. Återkommer gärna.

Birgitta K
Skrev om Kellerkliniken

Marie Keller är en helt fantastisk och proffsig massör. Vill du ha en individuellt anpassad behandling som verkligen gör skillnad är Kellerkliniken ditt bästa val.

Maria J
Skrev om Kellerkliniken

Super! Här jobbas det på djupet!

Francika B

Väldigt bra , bästa kliniken i Norrköping bara positivt

Skrev om Kellerkliniken

Oerhört skickligt bemötande. Verklig hjälp med problem av akut karaktär likaså "underhåll" av alla muskler.

Astrid P
Skrev om Kellerkliniken

Lungt,harmoniskt välbemött trevligt mottagande, proffitionellt utövande av behandling,.

Anna A
Skrev om Kellerkliniken

Trevligt bemötande och professionellt utförande av behandling.

Elzbieta N
Skrev om Kellerkliniken

Bra bemötande. Förväntningar om resultat och de kom ganska omgående. Korrigering av atlaskotan samt massage

Lena N
Skrev om Kellerkliniken

Fint bemötande i lugn miljö. Marie är en mycket skicklig massör som hittar rätta ställena där det behövs som bäst. Tack Marie

Felix K
Skrev om Kellerkliniken

Har stenkoll och jätteduktig! Rekommenderas starkt.

Göran G
Skrev om Kellerkliniken

Bra bemötande och mycket kompetent personal.

Marko T
Skrev om Kellerkliniken

Superkunnig! Man känner att man är i trygga händer. Kommer garanterat rekommendera kliniken till mina nära och kära. /Evangelia

Christian H
Skrev om Kellerkliniken

Marie har mycket kunskap och erfarenhet inom bland annat massage, neuromuskulär fasciaterapi och atlaskotan. Om du behöver hjälp inom dessa områden behöver du inte leta vidare. På Kellerkliniken får du professionell undersökning, behandling och rådgivning av mycket hög kvalitet. Mina varmaste rekommendationer!

Marie C
Skrev om Kellerkliniken

Utmärkt på alla vis. Är stamkund sen länge.

Pia Ö
Skrev om Kellerkliniken

Duktig och vet vad hon gör alltid nöjd efteråt! Kan varmt rekommendera!

Marie S
Skrev om Kellerkliniken

Väldigt bra massage. Väldigt nöjd.

Susanne F
Skrev om Kellerkliniken

Man känner sig alltid väl omhändertagen hos Marie. Hon lyssnar och förstår vad man har för problem. Går alltid hem med ett bra resultat av behandlingen, som har varit massage.

Lotta R
Skrev om Kellerkliniken

Önskar att jag hittat till Kellerkliniken tidigare. Superkunnig behandlare. Precis vad man vill ha när man själv har problem. Tack Marie Keller för din kompetens.

Mona O
Skrev om Kellerkliniken

Proffsigt bemötande och behandlingar som Inger förtroende och visar resultat!!!

Martin Ö
Skrev om Kellerkliniken

Marie har lång erfarenhet av yrket och har fördjupande kunskaper som få i Sverige har. Hon bemöter dig med ett lugn och får dig att kunna slappna av fullt ut under behandlingen. Med precision varvas hårdare tryck som ger fantastiska resultat. Rekommenderar varmt ett besök hos Kellerkliniken

Susanne I
Skrev om Kellerkliniken

Kellerkliniken har stöttat och behandlat mig i under en lång tid. Både initialt när jag var mycket svårt skadad och veckovis, vilket har hjälpt mig att leva ett bra liv under 7 år. Ett livsviktigt återkommande besök i livet.

Bona Lameso G
Skrev om Kellerkliniken

Jag tycker att det var mycket bra med Kellerklinimen. Bemötande var mycket bra.

Birgitta K
Skrev om Kellerkliniken

Marie Keller är en superproffsig och lyhörd massör. Hon hittar mina ömma punkter och behandlingen ger alltid gott resultat. Jag gillar att Marie är flexibel och att hon anpassar behandlingen och fokuserar på de områden av kroppen som bäst behöver extra omsorg. En fantastisk duktig massör som jag varmt kan rekommendera.

Kristina E
Skrev om Kellerkliniken

Marie Keller är väldigt kunnig i sitt yrke. Jag blir alltid väl bemött och är nöjd efter varje behandling. Jag har blivit av med spänningar och smärta genom den behandlign jag fått på Kullerkliniken.

Niclas S
Skrev om Kellerkliniken

Proffsigt, både bemötande och behandling.

Pirta Y
Skrev om Kellerkliniken

Rekommenderar starkt! Den absolut bästa kliniken i Norrköping! Marie är super trevlig, kunnig i sitt jobb😍 hon har hjälpt mig med min nacke och rygg problem. Jag har även gjort Atlas behandling hos henne och det va super bra, det hjälpte mig massor. Min syster och min bror har även gått till henne och fått hjälp

Eva Karin A
Skrev om Kellerkliniken

hej Mycket bra behandling och mottagande.

Peter B
Skrev om Kellerkliniken

Känns tryggt och bra. Lång erfarenhet i yrket

Bengt K
Skrev om Kellerkliniken

Massage av axlar och arm. Kompetent och bra bemötande

Ingrid E
Skrev om Kellerkliniken

Ett mycket seriöst företag med stort kunnande och fantastiskt bemötande. Har fått superfin hjälp med min nacke och muskler. Kan inte vara bättre!

Malja N
Skrev om Kellerkliniken

Mycket bra.Bäst bemötande. Mycket bra behandling. Stort tack!

Skrev om Kellerkliniken

Marie är otroligt skicklig! Hon har hjälpt mig igång efter fyra protesopertioner, senast en "lyftarmuskel" på axeln som jag trots mycket stretching inte lyckats med. Jag känner mig återställd när hon är klar. Tack Marie.

Cecilia E
Skrev om Kellerkliniken

50 min massage med fokus på önskat problemområde. Lite dyrare jämfört med andra massörer men värt pengarna med tanke på kvalité och professionalism

Anna A
Skrev om Kellerkliniken

Blev mycket bra bemött av massören som lyssnade på vad mina besvär var. Jag hade inte så stora förväntningar eftersom det var första gången jag var där men jag är mycket nöjd med behandlingen. Jag hade beställt en fasciaterapi massage och jag var mycket nöjd med den.

Skrev om Kellerkliniken

Känns alltid bättre och mer hoppfullt när jag går därifrån!

Klas D
Skrev om Kellerkliniken

Mycket kunnig och engagerad. Axel och ländryggsproblem.

Pierre W
Skrev om Kellerkliniken

Bra bemötande! Proffsig behandling, bra råd och tips.

Jan- Owe W
Skrev om Kellerkliniken

Jag har en bra upplevelse, och kommer troligen att boka nya besök

Lotta T
Skrev om Kellerkliniken

Efter ett trevligt samtal och undersökning blev jag erbjuden en behandling direkt. Marie fick justera atlaskotan i nacken som av någon anledning blivit förskjuten med tillhörande massage. Ska tillbaka imorgon för efterkontroll och massage.

Paulin W
Skrev om Kellerkliniken

Bra, har tid för sina kunder, gör det noggrant och har kunskap...

Mattias S
Skrev om Kellerkliniken

Proffesionellt bemötande och väldigt bra massagebehandling. Rekommenderas.

Jan F
Skrev om Kellerkliniken

Massage proffsigt genomförd hjälpte mot mina besvär bra

LARS K
Skrev om Kellerkliniken

I 8 år 3* året i 1-2 v. Fruktansvärd smärta i bakhuvud/nacke (såg syner) var hos nap+kir+Dr ingen kunde hjälpa. Gick 2020 till Marie på Kellerkliniken 2 gånger, peppar peppar har varit symtomfri sedan dess. Tack Marie för hjälpen och ett trevligt bemötande.

Fredrik E
Skrev om Kellerkliniken

Kunnig. Fick loss mina låsningar o muskelknutar samt visade vad jag själv kan göra för massage mm om problemen skulle uppstå igen. Kan rekommenderas.

Dzenana G
Skrev om Kellerkliniken

Jätte bra bemötande, bra förklaring , uppylllde mina förväntningar.

Agneta N
Skrev om Kellerkliniken

Har blivit mycket fint bemött och omhändertagen med mina problem!

Lisa E
Skrev om Kellerkliniken

Tycker att Marie har ett dåligt kundbemötande. Hon förklarade knappt vad hon gjorde under massagen och sen drog hon ett verktyg rakt över käkarna, utan att säga något. Det gör ju ganska ont och jag förstår att det är en del av behandlingen, men kommunikation är ganska viktigt. Hon avslutade med att trycka rakt in i ena armhålan och sen var hon tydligen klar.

Svar från Kellerkliniken

Väldigt tråkigt att du upplever ditt besök som du beskriver det. Som utbildad coach i kommunikation håller jag med om att kommunikation är viktigt, därför fick du en kostnadsfri konsultation där jag gick igenom våra behandlingsmetoder och upplägg. Informationen finns även på hemsidan. Forskning har visat att tystnad under behandling ger effektivare resultat, därför tog jag kort information under själva behandlingen. Så här står det på vår hemsida:
Rubrik ”Så här kan du själv påverka din behandling” Du väljer själv om...