Käkledsbehandlingen hjälper mig och min stela kropp jättebra!
Hälsokliniken i Luleå
Om företaget
UPPLEV RESULTATINRIKTADE BEHANDLINGAR SOM GÖR SKILLNAD - sedan 2005! Välkommen till Hälsokliniken i Luleå - Sari Johansson Hälsokliniken i Luleå erbjuder effektiva behandlingsmetoder för dig med besvär i rörelseapparaten. Jag arbetar med medicinsk massage, medicinsk laser, deep-tissue behandling, triggerpunktsterapi, käkledsbehandling,...
316 omdömen om Hälsokliniken i Luleå
Sedan starten hos Reco 2022
TACK Emma 💚 för ditt fina oomdöme!
Superbra bemötande. Hade bra förväntningar, men upplevelsen blev dubbelt så bra än förväntat. Upplevelse var superbra, blev hjälpt med besvär som funnits under längre tid. Bokade en medicinsk massage, den var helt suverän. Kommer att fortsätta boka tid där.
TACK Susanne 💚 för ditt fina & utförliga omdöme!
Mycket bra. Kan verkligen rekommendera
TACK 💚 Torbjörn för ditt fina omdöme & att du rekommenderar mig!
Alltid proffesionellt bemötande. Går därifrån med skön känsla i kroppen. Ändå sedan Sari fixade rörligheten i min axel, efter min ridolycka, förlitar jag mig på hennes kunskap och genomförande. Rekommenderar henne verkligen när kroppen behöver omsorg / Ingela
TACK Ingela 💚 för ditt utförliga omdöme!
Sari är helt fantastiskt duktig. Medicinskt massage var det bästa jag varit med om. Blev mycket bra bemött.
TACK Hellevi 💚 för ditt fina omdöme!
Sari är fantastisk! Finns ingen som hon!
TACK 💚 💚 💚 Malin för ditt fina omdöme!
Alltid bra bemötande på Hälsokliniken. Denna gången medicinsk massage som gör att de problem jag har försvinner efter ett par dagar. Alltid nöjd med mina besök hos Sari 😊
TACK Stina 💚 för att du delar med dig & att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!
Helt galet duktig. Kroppens smärta börjar sakta att släppa.
TACK Ove 💚 💚 💚 för att du uppskattar mitt behandlingsupplägg & delar med dig!
trevlig och ordentlig ansvarig person, rätt typ av smärta för att senare bli bättre - det var dock inte mitt svar till min smärta men jag ångrar inte besöket
TACK Ella 💚 för att du gav ett ärligt omdöme! Jag är inte för alla då detta med begreppet 'massage' i detta land är ett brett spektra. Jag utför behandlingar, återställer funktion där det stumnat till eller låst sig.
Jag har haft flera behandlingar med laser och min smärta hade minskat redan efter första besök. Jag känner mih bekväm med Sari och jag tänker att hon är väldigt duktig.
TACK Milijana 💚 för ditt omdöme & att du delar med dig av din upplevelse!
Mycket kunnig, tuff behandling på djupet.
TACK Viktoria 💚 för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!
Eftersom jag återkommer gång på gång så visar det att jag tycker att jag tycker att det är bra. Gången före då min axel fick mycket uppmärksamhet gjorde att axeln ”lossnade”. Så SKÖNT!!
TACK 💚 Ann-Louise för ditt omdöme. Härligt att du märker att mitt behandlingsupplägg fungerar!
Jag har nyss gått med i hälsokliniken och inte varit på något besök där än. Därför kan jag inte svara på det.
Hej Gunilla, du får ett mejl efter varje besök så du kan ge ett omdöme.
Oerhört kunnig, känslan man kommer därifrån med är otroligt tillfredställande
TACK Oskar 💚 för att du gillar mitt behandlingsupplägg!
Toppen upplevelse Sari är grym
TACK Jenny 💚 för ditt omdöme!
Alltid bra bemötande. Jag hade egentligen inga större förväntningar innan jag besökte Hälsokliniken första gången men det blev hur bra som helst. Mina besvär som hänger kvar efter diskbråck är det bara Sari som får bukt på. Rejäl massage på djupet. Det känns när man blir masserad och ibland ett par dagar efter men DET GÖR skillnad. Rekommenderar varmt!
Men tusen TACK 💚 Kai för ditt utförliga omdöme och din upplevelse av mitt behandlingsupplägg!
Där har jag fått hjälp med mitt problem då ingen annan har kunnat hjälpa mig. Man blir bra bemött och lyssnad på, jag rekommenderar andra att göra ett besök på Hälsokliniken/ Anita
TACK Anita 💚 för ditt fina omdöme. Och härligt att höra att du svarar bra på mina behandlingar!
Den bästa hjälp jag fått kan rekomendra det starkt😊
TACK Christina 💚 för ditt omdöme!
Tryggt, kunnigt och genomtänkt!
TACK 💚 Åsa för ditt omdöme, kort och on-point!
Bemötande: Professionellt och trevligt av en kunnig person som var intresserad av att jag gav utförliga svar om mitt hälsotillstånd. Förväntningar: Få hjälp med mina problem vilket jag fått på ett mycket bra sätt. Vara: Medicins massage vilket var nytt för mig och varit till stor hjälp.
TACK 💚 Ulla för ditt fina & utförliga omdöme!
Väldigt kunnig och bra, kan inte tänka mig att gå till någon annan!
TACK Mary 💚 för att du delade med dig av din upplevelse!
Sari har ”magiska” händer! Varit stadig kund i +15 år. Byter aldrig till någon annan. Väl värt ett besök
TACK Peter 💚 för att du delar med dig av din upplevelse här på bänken!
Blev väl omhändertagen även om jag blev mörbultad.
Vad bra att du delar med dig av din upplevelse Susanne 💚
Jag har mycket stort förtroende för Sari. Blir bemött med respekt, intuition och proffessionalitet. Medicinsk massage, triggerpunktsmassage är vad jag behöver när diskarna bråkar.
TACK 💚 💚 💚 Lena för att du delar med dig av din upplevelse!
Fint bemötande, lyhördhet samt kunskap. Den medicinska massagen släppte lös ett och annat, återkommer snart igen.
TACK Sofia 💚 du är välkommen åter så jag får möjligheten att behandla klart!
Proffsig och stor kunskap om olika problematik när det kommer till bl a huvudvärk och smärta från ryggen.
TACK Cecilia 💚 för ditt omdöme & att du beskriver din upplevelse!
Ett mycket trevligt bemötande och en otoligt kunnig fysioterapeut och behandling. Har gått där nu i månfa år och är otroligt nöjd med resultaten.
TACK Berit 💚 för ditt fina omdöme där du delar med dig av att mina behandlingar ger resultat!
Hälsokliniken har hjälpt mig både min kropp och knopp. Har gått där i många år, bemötandet och behandlingen är det bästa. Jag mår så bra när jag går därifrån.
TACK 💚 Britt-Inger, fina du! Vi har tappats på bänken genom åren 😘
Jag brukar gå på medicinsk massage hos Sari. Hon är jätteduktig och kunnig. Känner verkligen att man kan lita på att hon vet vad hon gör! Brukar ofta rekommendera andra att gå dit.
TACK Hanna ❤ för ditt omdöme & kul att höra att det fungerar med mitt behandlingsupplägg!
Mycket fint bemötande å bra jobb av Sari!
TACK Margaretha 💚 för fint omdöme!
Jag fick den bästa behandlingen. Jag har varit på två behandlingar och skulle behöva fler. Men eftersom det kostar en hel del får jag skjuta fram nästa besök.
TACK Ulla 💚 för att du hittade till mig & gav mig förtroendet att hjälpa dig med dina krämpor!
Jag har bara bra saker att säga! Toppen på alla sätt och vis! Har varit kund många år (massage) och fått mycket hjälp av Sari. Jag hoppas hon fortsätter i måååånga år till! Hon är unik i sitt kunnande.
TACK 💚 💚 💚 Karin för ditt fina omdöme & din tillit då jag har hjälpt dig med dina krämpor.
Har alltid bemötts med respekt. Läkande massage som är mycket bra.
TACK Peter 💚 för ditt fina omdöme!
Proffsigt bemötande, lång erfarenhet, väldigt kompetent, känner mig trygg i vetenskapen att Sari kan fixa mina problem med bröstryggen och axlarna.
TACK Bodel 💚 för tilliten att hjälpa din kropp till läkning!
Bästa kliniken i stan. Ser helheten och går till botten av problemet istället för att enbart behandla det enskilda problemet man söker hjälp för. Grundlig koll innan första behandling för att kunna anpassa behandlingen efter behov och bakomliggande historik. Efter två omgångar medicinsk massage har jag blivit av med hjälp inte läkare kunnat hjälpa mig med under en lång tid. Rekommenderar verkligen Hälsokliniken!
TACK 💚 💚 💚 Evelina för ditt fina & utförliga upplevelse av mina behandlingsresultat!
Bra bemötande. Gick hem med öm kropp, men oj så bra det blev efter några dagar! Tack för en proffsig knådning!
TACK Lilian 💚 för din reflektion & fina beskrivning av upplevelsen!
Fantastiskt på alla sätt och vis
TACK 💚 Eva-Britt för det fantastiska ömdömet!
Väldigt trevlig och kunnig personal jag hade inga speciella förväntningar eftesom det var första gången jag var där. Jag tyckte personen som gjorde massagen var toppen bra,
TACK Ann-Christin 💚 för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!
Otroligt skicklig och läser av precis vad som behöver göras. Alltid i trygga händer och resultaten låter inte vänta på sig. Enda nackdelen är att man aldrig vill sluta gå dit. 10/10.
TACK 💚 för ditt otroligt fina omdöme Jessica! Kul att höra att du uppskattar min kompetens & erfarenhet.
Hon är så bra på sitt jobb och jättetrevligt.
TACK 💚 Sawarin för att du uppskattar mina tjänster!
Proffsigt, personligt och över förväntan.
TACK Ulla 💚 för ditt fina omdöme!
Blir alltid lika fint, professionellt och respektfullt bemött av Sari. Massage i särklass den bästa jag har fått. Ländrygg, bröstrygg, höfter, käke, problemen med kroppen har varit många under åren och utan Hälsoklinikens hjälp hade jag mest troligt varit sjukpensionär idag. Hon ser till helheten, inte bara det specifika problemet för stunden. Kroppen är en helhet, både kroppsligt och själsligt. Det tar Hälsokliniken hand om på ett fantastiskt sätt.
TACK Maria 💚 💚 💚 för en utförlig beskrivning av din upplevelse & de resultat vi åstadkommit!
Alltid lika trevligt och bra bemötande och alltid nöjd med massage behandling. En av dom bästa massörerna i stan.
TACK Calle 💚 för att du uppskattar mina behandlingar!
En behaglig atmosfär med trevligt och proffsigt bemötande. Jag fick bra hjälp och förklaring vad mina krämpor betor på. Fick medicinsk massage.
TACK Agneta 💚 för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!
Sari hjälper mig på många sätt, hon behandlar bindväven, hjälper mig släppa det som jag inte längre ska bära. Hennes massage är djupgående i alla lager av mig. Jag har hela livet haft tilllitsbrist, finns det någon som vill mig väl?? Får jag vara den jag är?? Hennes behandling är tuff och hade jag inte tillit till henne skulle jag inte kunna släppa taget, så enkelt är det! Tack Sari💞!
TACK Anita 💚 för att du beskriver effektfullt hur mina behandlingar kan te sig!
Extremt professionell och hyggligt smärtsamt … ”träningsvärken ” var även den av hög kvalitet o kvantitet. Jag återkommer 👍
TACK 💚 Ingrid för att du beskrev din upplevelse!
Sari hittar punkter som jag var helt ovetande om! Tack
Härligt Marianne, fantastiskt att jag kan bistå med utmaning på alla plan 💚 TACK!
Jag blir bra bemött av Sari varje gång jag är till Hälsokliniken. Sari är mycket kunnig i sin yrkesutövning och behandlingen med medicinsk massage ger önskat resultat. Jag kan varmt rekommendera andra att besöka Hälsokliniken.
TACK 💚 Ingemar för din upplevelse & att du tog dig tiden att ge ett omdöme!
Den kunnigaste ”massör” jag någonsin träffat på. Jag har fått mycket hjälp med min stela och värkande kropp. Dessutom ett trevligt bemötande.
TACK 💚 Elisabet för ditt fina omdöme!
Mycket bra behandlingar av mina träningsrelaterade problem. Mycket lyhörd och känner av vart smärtgränsen för dagen går. Gett mig förståelse vad mina besvär kommer från och hur jag skall tänka i min träning. Bra coachningen under behandlingarna.
TACK David 💚 för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme & skönt att höra att behandling ger effekt!