Hälsokliniken i Luleå

Hälsokliniken i Luleå

www.halsoklinikenlulea.se
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 0920-21 59 53 Dela

Välkommen till Hälsokliniken i Luleå - Sari Johansson Upplev resultatinriktade behandlingar som gör skillnad - sedan 2005. Hälsokliniken i Luleå erbjuder effektiva behandlingsmetoder för dig med besvär i rörelseapparaten. Jag arbetar med medicinsk massage, medicinsk laser, käkledsbehandling, svensk klassisk massage, hot stone...

178 omdömen om Hälsokliniken i Luleå

Britt-Inger T
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Det bästa som har hänt mig, jag mår så bra efteråt. Det har tagit tid och besöken var många i början men nu känns det bra. Medicinsk massage det bästa för kroppen och knoppen.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Britt-Inger för ditt fina omdöme & att du tog dig tiden att ge mig ett!

Lena S
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Proffsig behandling och varit där så många gånger att det känns både familjärt och välkomnande.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Lena 💚 och TACK för ditt fina omdöme & att du tog dig tiden att ge mig den!

Elena I

Professionell och sakligt. Lyhörd

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Elena för ditt fina omdöme & att du tog dig tiden att skriva den!

Sofia L
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Medicinsk massage hjälpte mig att få tillbaka full rörlighet i mitt ena ben efter lång tid av felbelastning, nu kan jag fara ut o jogga i skogen igen till sommaren🏃‍♀️. Så tacksam för hälsokliniken!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Sofia och TACK 💚 för ditt omdöme!

Susanne J
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Fantastiskt!! Helt plötsligt kan jag kram mig själv igen.. Önska så att ni fanns hör på österlen men jag kommer tillbax nästa gång jag besöker Luleå

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Susanne för ditt fina omdöme! Du är välkommen tillbaka när du är i Lulé igen.

Sven B
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

God kunnighet och insatt i min problematik, bra behandling med gott resultat, hade höga förväntningar på att kunna få hjälp med mitt besvär vilket infriades. Enda negativa, 45 min behandlingstid på bokad 70 minuter, borde isf finnas kortare nybesök Men mycket nöjd i överlag

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Sven och TACK 💚 för ditt omdöme! Nybesöket är individuellt anpassat baserat på vad du behöver hjälp med, därav ca 70 min. Ibland behövs inte mer än 50 min för det behandlingstillfället och därav är också priset reducerat på nybesöken.

Staffan H

Proffsigt., lungt och trevligt

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej 💚 Staffan och TACK för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!

Andreas S
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Massageterapi. Mycket trevlig och trygg miljö. Progfsig avslappnat bemötande. Bra behandling som gör skillnad för mig. Nu fungerar övningarna jag fått från fysioterapeuten.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Andreas och TACK 💚 för ditt omdöme!

Britt B
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

För det fösta att komma in till denna trevliga lokal och sen bli bemött på så fin sätt av Sari. Jag fick lägga mig på den sköna sängen och Sari började behandla mig i 70 min som var helt fantastiskt. Har aldrig upplevt en så duktig massör och som gav mig en otrolig upplevelse med Medisinsk Massage. Pratade lugnt o fint och hennes händer o armar gjorde ett otroligt arbete. Är såå tacksam o nöjd för allt hon gjort. Tack Sari !

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Britt 💚 för ditt fina omdöme & att du gillar det jag erbjuder!

Mathias K
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Proffesionellt och mycket bra behandlingar.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Mathias 💚 för ditt omdöme!

Elsie J
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Trevlig och duktig. Hoppas på bättring.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Elsie för ditt omdöme!

Daniel N
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Sari är oerhört kunnig och bra. Stor skillnad jämfört med många andra ställen ifall du har faktiska besvär du vill behandla .

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Daniel 💚 för ditt omdöme & att du tog dig tiden att ge mig ett!

Cecilia B
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Bästa Sari vet presic vad min kropp behöver för behandling 😍

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Cecilia för att du litar på mig och min kompetens!

Bertil L
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Har besökt Hälsokliniken flera gånger aldrig varit besviken!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Bertil 💚 för attdu tog dig tiden att ge mig ett omdöme!

Marie U
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Jag är så nöjd med den massage Sari ger och hur lyhörd hon är. Tror verkligen att hon kan hjälpa mig med min smärta. Jag rekommenderar henne varmt.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Marie 💚 för ditt fina omdöme! Kul att höra att mina behandlingar hjälper.

Lars Gunnar L
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

- Bra bemötande - Bra introduktion innan behandling - Bra behandling som gett resultat Rekommenderas varmt!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Tack Lars Gunnar 💚 för ditt fina omdöme!

Mari L
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Får alltid hjälp med min kropp som krånglar. Finns ingen som Sari, hon vet vad hon gör👏🏻😃

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Mari för ditt omdöme & att du får effekt av mina behandlingar!

Malin K
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Sari är fantastisk! Hon hittar direkt mina problem, och löser dem. Förutom att hon är fenomenal på sitt jobb, så är hon rolig och klok. En investering för både kropp och själ. Rekommenderar alltid alla att gå till häloskliniken, och ingen har någonsin blivit besviken, utan snarare regelbundna besökare .

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 för ditt hjärtliga betyg Malin! Härligt att höra att du både gillar mig och mina tjänster.

Linda J
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Proffsigt bemötande och behandling!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Linda 💚 för ditt omdöme & att du gillar mina tjänster!

Daniel N
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Ett bra bemötande på hälsokliniken. Kunnig personal och man kände att man blev väl omhändertagen. Kommer rekommendera andra om att ta kontakt med hälsokliniken vid behov.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Daniel 💚 och TACK för ditt omdöme & att du uppskattar mina tjänster!

Eva F

Blev behandlad efter ett fall …. Otroligt bra resultat

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Eva 💚 för ditt omdöme och skönt att höra att du blev hjälpt!

Morgan I
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Lugn och beroligende atmosfär men en kraftfull och effektivt massage som fick mina smärtor i axlarna och rygg till att försvinna

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Morgan för att du gillar mina tjänster & att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!

Pia W
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

En massage som inte liknar nåt annat. Sari är en otroligt duktig medicinsk massageterapeut. Hon får spänningar och stelhet att försvinna fem av fem poäng👍🏻

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Pia för att du gillar och märker effekt av det jag erbjuder. Och att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!

Sara E
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Trevliga lokaler och bra behandling.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Tack Sara 💚 för att du tog dig tiden att ge mig ett omföme!

Maud M
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Hälsokliniken i Luleå har alltid varit proffsiga och välkomnande. Jag rekommenderar vänner att ta hjälp där. Jag har i många år bokat in mig regelbundet hos Sari som är fantastiskt att behandla både för besvär och friskvård. Det är ett bra sätt att vårda sin kropp!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Maud för ditt fina omdöme och att du återkommer år efter år!

Deria Y
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Väldigt fin, varm och professionell upplevelse! Hade inga riktiga förväntningar, blev rekommenderad av en kompis och gick dit med öppet sinne. Första gången jag testar på medicisnk massage och blev väldigt väl informaread om vad det innebär, hur min kropp ser ut för tillfällen och orsaken till mina spänningsproblem.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Deria 💚 för ditt utförliga omdöme och att du uppskattar mina tjänster!

Per-Anders M
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Fick hjälp för en långvarig stelhet.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Tack Per-Anders 💚 för ditt omdöme!

Johanna J
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Sari är fantastiskt duktig och har hjälpt mig med diverse ryggproblem under flera års tid, rekommenderar henne varmt!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Johanna 💚 för ditt omdöme och att du märker effekt av mina behandlingar!

Ulrika L
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Sari är bara bäst! Hon lyckas få ordning på allt från axlar till knän. Jag rekommenderar alltid henne när någon behöver massage/hjälp med kroppen.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Ulrika 💚 för ditt fina omdöme och skönt att du blir hjälpt av mina nypor och min kompetens!

Annika B
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Väl bemött och laser behandlingen uppfyllde mina förväntningar, kunnig.Ska boka fler besök

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Annika och TACK 💚 för ditt omdöme!

Frida Ö
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Sari är otroligt kunnig och jag blev hjälptelefon efter första behandlingen!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Frida för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme! Skönt att höra att behandling gav effekt!

Åke P
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Trevligt bemötande. Otroligt professionell behandling.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Åke och TACK 💚 för omdömet!

Mary A
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Väldigt kunnig massör som jag rekommenderar!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Mary för ditt omdöme och att du gillar det jag gör!

Gun L
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Blir alltid bemött på ett trevligt och professionellt sätt.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Gun 💚 för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!

Roger R
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Proffsigt och bra bemötande av Sari. Men framförallt bra resultat och det är stor skillnad efter bara en behandling. Bokat nytt besök för fortsatt behandling. Försiktigt optimistisk! /Roger

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Tack Roger 💚 för ditt omdöme!

Anett K

Mycket bra djupgående massage

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Anett 💚 och TACK för att du gillar det jag erbjuder!

Peter A
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Jag har varit kund länge och har alltid varit nöjd med behandling och bemötande.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Peter 💚 för att du delar med dig av ditt omdöme!

Egil E
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Vänligt bemött, kände att samtalen under tiden låg på en nivå som jag kunde anpassa, fick råd om hur jag kunde ta hand om mig utöver själva massagen.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Egil och TACK 💚 för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!

Åsa N

Jättenöjd med massagen. Proffsigt😀

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Åsa och TACK 💚 för att du ger mig ett omdöme & att det ger resultat!

Åsa E
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Professionellt bemötande och behandling. Lindrade mina besvär. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK Åsa 💚 för ditt fina omdöme & att du gillar det jag erbjuder!

Jessica H
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Engagerad, kunnig och ser hela människan

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Jessica för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme & att du uppskattar det jag gör!

Barbro K
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Blev som vanligt bra bemött av Sari ! Hon är så fantastiskt duktig !

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Barbro och TACK 💚 för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme!

Tomas B
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Bra bemötande och det gick snabbt. Fick dock ingen information på förhand när jag kunde ta provtagningen så det blev två besök av den anledningen. Jag blev lite förvånad att man inte kontrollerade bättre identifieringen av mig innan provtagning, men allt övrigt var toppenbra.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Tomas, tror att du gett 'fel' omföme här. Du har varit på massagebehandling hos Sari och det är det omdömet vi frågar efter.

Elisabet P
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Jag fick ett presentkort av min son och dotter och tyckte inte själv att jag var i behov att besöka Hälsokliniken. På grund av det så hade jag inte några direkta förväntningar, jag gick dit för att pröva vad det var. Jag har förstås vissa problem men det tänker jag alla har när åren går. Vår dotter har gått hos Sari och hade så klart rekommenderat henne. Bemötandet var bra, jag fick skriva innan via nätet vilka problem jag hade och då jag kom dit mötte Sari upp. Jag fick sitta ned och stressa ner en stund för att sen komma...

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Elisabet för ditt fina omdöme och att du tog dig tiden att beskriva din upplevelse före, under och efter ditt besök hos mig! Härligt att höra att vi ses igen 🙏

Lena N
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Ger högsta betyg till hälsoklinikens massör

Svar från Hälsokliniken i Luleå

Hej Lena 💚 och TACK för att du tog dig tiden att ge mig ett sånt fint omdöme!

Ebba B
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Jag blir alltid väl bemött av Sari och hon är väldigt trevligt. Dessutom otroligt duktig och har hjälpt mig kontinueligt med mina känningar, är dessutom en väldigt mysig lokal där man snabbt känner sig trygg och som hemma. Jag köpte medicinsk massage och den har hjälpt mig väldigt mycket.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Ebba för ditt fina omdöme!

Valentina S
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Sari är i högsta betyg en professionell begåvat mästare i sitt yrke! Tacka henne mår jag mycket bättre och jag är glad att jag fick en sådan fantastisk stöd och hjälp med hennes massage och konsultation och jag inte orolig länge för min sjuka ryggen. Hon är min ängel nu! Stor tack , Sari!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Valentina för att du gillar det jag gör och framförallt för att du märker effekt av behandling!

Caroline L
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Sari är klart bäst av de oändligt många massageterapeuter jag provat. Fantastisk personlighet och kunskap!

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Caroline för att du gillar det Sari erbjuder med sin erfarenhet och kunskap!

Martin H
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Käkledsbehandling. Professionellt bemötande. Skicklig. Behandlar på djupet, helhetstänk. Mycket nöjd. Gott intryck av lokalerna.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Martin för ditt fina omdöme och för att du uppskattar Saris behandling och erfarenhet!

Jenny H
Skrev om Hälsokliniken i Luleå

Jättebra. Trevligt bemötande och kompetent personal.

Svar från Hälsokliniken i Luleå

TACK 💚 Jenny för att du tog dig tiden att ge ett omdöme!