Alla kategorier Skönhetssalong Fotvård Stockholms län

Fotvård i Stockholms län

Torra och trötta fötter kan vara både tråkigt och obekvämt. Att själv få ordning på problemen kan dessutom kännas omåttligt krångligt och komplicerat. Som tur är finns det utbildade podiatriker och pedikyrister som kan hjälpa dig med både medicinska och kosmetiska problem! Vi har listat rekommenderad fotvård i Stockholms län för att göra det lätt för dig att hitta en fotvårdsklinik eller salong som passar dig!

Det finns alltså olika typer av fotvård som används för olika typer av problem med dina fötter. Har du ont i fötterna kan du behöva träffa en podiatriker som kan utföra en medicinsk undersökning av hur du belastar fötterna, hur blodcirkulationen fungerar och hur stabila dina fötter är. Därefter kan hen ställa diagnos och rekommendera behandling som till exempel specialanpassade skor och sulor eller övningar för att öka stabiliteten i foten.

En annan typ av fotvård är mer kosmetisk och handlar då vanligtvis om pedikyr. Detta är kanske en vanligare form av fotvård och den vi ofta menar i dagligt tal. Någon som är utbildad och vet hur naglar och fötter ska se ut och kännas för att må bra tar hand om dina fötter genom att fila bort förhårdnader och vårda naglarna. Med regelbunden pedikyr kan du undvika problem som nageltrång och dessutom kan du känna dig fräsch och fin!

Fotvård
Täby  (1 st)

Topp 25 fotvårdsalonger i Stockholms län

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Irene S
    Irene S: Mkt bra bemötande och kändes som om jag var i trygga händer! Mkt bra info från behandlaren, trevlig familjär stämning ja...

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Lotta N
    Lotta N: Jag är mycket nöjd med både bemötande och behandling.

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Wärns Salonger

Drottning Kristinas Esplanad 55, Solna
    Oscar H
    Oscar H: Supertrevligt, varm och harmonisk stämning

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Olivia T
    Olivia T: Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick sna...

Feet Treat

Oxenstiernsgatan 25, Stockholm
    Medicinsk fotvård både förebygger och åtgärdar dina fötters problem. Välkommen!
    Rosa A
    Rosa A: Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig!

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm. Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Kerstin R
    Kerstin R: Proffsigt och vänligt bemötande.

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, Stockholm
    Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Hans B
    Hans B: Mycket trevligt bemötande samt proffesionellt utfört fotvårdsarbete. Därför har jag rekommenderat Gugge till två av min...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Agnes T
    Agnes T: Väldigt trevligt bemötande och väldigt kompetent personal. Känns väldigt tryggt att det finns en riktig läkare som även ...

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!

Ninas Massage & Fotvård

Bergsunds Strand 47, Stockholm
    Minna S
    Minna S: Nina är väldigt professionell och oerhört trevlig!

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

Sköna Helenas Kliniken

Kungsvägen 26, Sollentuna
    Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Massage, manikyr, ansiktsbehandling, vaxning...och mycket mer!
    Eva T
    Eva T: Fantastiska behandlingar och trevligt omhändertagande. Ja, allt perfekt!

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Eva Å
    Eva Å: Allt trevligt bemötande och bra service

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Svenska Fot & Hudkliniken

Sollentunavägen 158, Sollentuna
    Vi erbjuder professionell hudvård och medicinsk fotvård i fräscha lokaler av diplomerade terapeuter. Välkommen till Svenska Fot & Hudkliniken i Sollentuna och Jakobsberg!
    Clas C
    Clas C: Mycket bra! Man går som på moln efter behandling.

Studio Total

Vegagatan 7, Sundbyberg
    Mari T
    Mari T: Alltid trevliga o tillmötesgående man blir väl omhändertagen

AGE Balance Skincare

Upplandsgatan 33, Stockholm
    Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skincare! Här kan du får massage, manikyr och pedikyr, ansiktsbehandlingar och mycket mer. Välkommen in för en konsultation e...
    Carina K
    Carina K: Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

A Kropps Harmonie

Brantingsgatan 37, Stockholm
    Jonny B
    Jonny B: Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med .
Sida:   1 2   Nästa