Rekommenderat företag 2016 - Hälsofrid
Rekommenderat företag 2015 - Hälsofrid

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, 116 62 Stockholm — Visa karta

Hälsofrid är uppskattat för sina noggranna och omtänksamma massageterapeuter. Vi utför även företagsmassage ute på arbetsplatser. Vi finns till för dig som har ont i ryggen, nackspärr och spända axlar eller du som bara vill ha en stunds avkoppling. Vi erbjuder olika typer av massage och vårt huvudfokus ligger på klassisk och medicinsk massage, även kallat idrottsmassage eller triggerpunktsmassage. Varmt välkomna!
Mån: 11:00-19:00
Tis-Fre: 10:00-19:00
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 124 kunder tycker om Hälsofrid

• Elisabet d
    Elisabet d skrev om Hälsofrid
    Lisa G. på Hälsofrid har fått ordning på en nacke och rygg som krånglat i flera år. Kan verkligen rekommenderas.

//Elisabet
  • Peter P
    Peter P skrev om Hälsofrid
    Carina Ristholm är den överlägset mest begåvade massageterapeut jag har träffat på. Makalöst bra på sitt jobb.
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Hälsofrid
    Jag är mimare och har arbetat som dansare förr. Jag har många skador. Jag gick dit för att få medicinsk massage och blev masserad av en ung blond man som var nyutexaminerad naprapat. Han var väldigt duktig. Han gkjorde en bra diagnos och tog i bra. Efter hans pass kände jag mig bättre. Han tyckte jag skulle gå en gång till. Jag beställde en tid till då jag beskrev mina behov i receptionen för en medelålders kvinna. Hon sa att hon skulle se till att jag fick bra behandling. När jag kom tillbaka var det en ung kvinna som hade masserat i USA som tog hand om mig. Hon var absolut inte kvalificerad för medicinsk massage. Hon tog i för löst och förstod inte mitt problem. Jag kunde verkligen varit utan hennes massage och kände att jag slängde pengarna i sjön. Sedan dess har jag inte kommit tillbaka till er. Jag har många gånger tänkt att jag ska komma in och prata med er men har inte haft tid eller rätta lusten att ta tag i mitt missnöje. Men om jag ska gå till er igen så vill jag på något sätt bli kompenserad för vad jag tyckte vara pengarna i sjön. Med vänlig hälsning, Ulf Evren/ granne
    2016-12-06 Mattias R svarar Ulf E
    Hej Ulf!

Vi terapeuter har olika inriktningar, utbildningar och tillvägagångssätt. Jag uppmuntrar alltid kunder att kommunicera med mig under behandlingen, särskilt då jag oftast tar i ganska ordentligt. Bedömer jag att det inte är säkert pga tidigare skador så justerar jag mitt tryck och sätt att arbeta.
    Tråkigt att höra att min behandling inte var vad du behövde just då, har du tidigare haft bra resultat med naprapati så rekommenderar jag att du fortsätter med det. Som tur är finns det gott om naprapater och terapeuter med andra inriktningar i Stockholm! Förhoppningsvis hittar du rätt så småningom.

/Liza, Hälsofrid
  • Suha S
    Suha S skrev om Hälsofrid
    De är jätte bra och jag är helt nöjd och jag har rekommenderat de till många .
  • Linda L
    Linda L skrev om Hälsofrid
    Fantastisk massage och trevligt bemötande. Dessutom sköna morgonrockar och bastu
  • Erica E
    Erica E skrev om Hälsofrid
    Fantastiskt! Skulle rekommendera en vän alkad dagar.
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Hälsofrid
    Alltid trevligt bemötande. Rena och fräscha lokaler samt kompetent personal.
    Går på massage där, och har så gjort i flera år.
  • Maria M
    Maria M skrev om Hälsofrid
    Fint och fräscht men den personalen kunde varit trevligare. Jag kände mig lite osynlig och obekväm. Kommer inte gå dit igen.
    2016-11-22 Mattias R svarar Maria M
    Hej! Det var tråkigt att höra att du inte kände dig väl bemött. Jag skulle bli jätteglad om du ville återkomma till mig med mer feedback om hur du upplevde ditt besök hos oss. Maila mig på mattias@halsofrid.se. Mvh Mattias, Hälsofrid
  • Jasse J
    Jasse J skrev om Hälsofrid
    Jag har alltid fått känna mig välkommen och har blivit hörd och behandlad utifrån mina symptom.

Hälsofrid är en plats för alla som vill bli friskare och må bättre ur hälsoperspektiv.

Att behandla sig själv och ha hand om sin kropp är lika viktigt som att dricka vatten när du är törstig.

Lyssna på din kropp och ta tag i det innan du behöver det.
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Hälsofrid
    Alltid lika trevliga och väldigt kunniga på det de gör.
  • Maroan M
    Maroan M skrev om Hälsofrid
    Oslagbar medicinsk massage. Proffesionel hantering
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Hälsofrid
    Bra bemötande, startade tidigare eftersom jag var tidig. Väldigt duktig på det hon gör!
  • Per
    Per skrev om Hälsofrid
    Väldigt bra massörer, rekommenderar varmt Frida och Liza.
  • Angelica A
    Angelica A skrev om Hälsofrid
    Frida Heilert var toppen, bästa!
  • Sven R
    Sven R skrev om Hälsofrid
    Oseriösa massörer och dålig behandling. Bad om en sak med fick en annan. Alla religiösa symboler är kränkande och känns diskriminerande.

Även när jag sa till vid flertalet tillfällen att jag inte ville ha den behandlingen så gjorde det så oavsett.

Jag skall avstå detta företag och rekommenderar verkligen inte!
    2016-09-18 Mattias R svarar Sven R
    Hej Sven! Vad tråkigt att höra att du inte fått den behandlingen du velat. Jag skulle uppskatta om du kunde maila mig och berätta mer och vilken massör du hade så vi kan se över våra förbättringsområden. mattias@halsofrid.se. Mvh Mattias, Hälsofrid.
  • Anissa H
    Anissa H skrev om Hälsofrid
    bra manniskor som jobbade snälla och duktiga dem alla fall som jag har bemöt
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Hälsofrid
    Fick massage under graviditet vilket var perfekt för anstränga muskler i tung kropp. Trevligt bemötande och bra massage.
  • Marie-louise B
    Marie-louise B skrev om Hälsofrid
    Fått underbar massage, fått en delvtips, ej handlat något.
  • Monika B
    Monika B skrev om Hälsofrid
    Fantastiskt bemötande, jättebra behandling. Jag är supernöjd!
  • Mona B
    Mona B skrev om Hälsofrid
    Fantastisk miljö, trevligt bemötande och väldigt bra massage!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Hälsofrid
    Fantastiskt bemötande och omhändertagande.
  • Karin B
    Karin B skrev om Hälsofrid
    Bra, dock var det en present från min sambo. Tycker själv det är onödigt.
  • David B
    David B skrev om Hälsofrid
    Prisvärt, trevligt och med ypperlig service!
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Hälsofrid
    Trevligt bemötande
    Massag för barn
    Min son var mycket nöjd med behandlingen
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Hälsofrid
    Carina Ristholm är en mycket professionell och kunnig massör, mina rygg- och nackproblem förbättrades markant
  • Owe W
    Owe W skrev om Hälsofrid
    Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sängen. så jag blev rekommenderad att gå till Hälsofrid där jag träffade Liza Grape som efter 1 timmes behandling tog tag i min trasiga rygg
    Dagen efter åkte jag skidor och är så överlycklig nu
    Kan varmt rekommendera Liza och hennes behandlingar
    och då har jag innan Lizas behandlade händer provat på både den ena efter den andra massören och kiropraktorn
    Stort tack
  • Malin B
    Malin B skrev om Hälsofrid
    Hälsofrid lämnar mig inte ifred. Jag har bett om att bli borttagen från deras mejllista flera gånger men de fortsätter mejla. Jag har besökt hälsofrid en enda gång och var nöjd men efter denna respektlöshet är jag inte sugen på att komma tillbaka.
    2016-03-29 Mattias R svarar Malin B
    Vi raderar alla som ber att få bli borttagna från mailinglistan. Varför detta inte skett vet jag inte. Beklagar detta.
  • Jakob
    Jakob skrev om Hälsofrid
    Var hos den nya massören Joakim idag och tog en medicinsk massage, är mycket nöjd!
    Han kändes väldigt kunnig och det är nog bara en tidsfråga innan han är lika uppbokad som Carina.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Hälsofrid
    Bra bemötande i en lugn och fridfull atmosfär.
  • Ellen A
    Ellen A skrev om Hälsofrid
    "Klarade mig" inte utan gravidmassagen, unnade mig det 1-4ggr/månad under större delen av min graviditet. Det lindrade och hjälpte mot de olika graviditetskrämporna, allt från ömma trötta fötter till ryggvärk. Säger bara: stort tack för det Liza Grape, massageterapeut.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Hälsofrid
    Jag upplever att Hälsofrid bemöter mig personligt, vänligt och trevligt. De bemödar sig om att förstå mina problem och behandlar mina problem. Jag har köpt massage av Hälsofrid vid 5 tillfällen och tycker de är superproffsiga, trevliga och har enbart positivt att säga.
    De hade ett rykte att hita orsaken till smärta och behandla den. Det var mina förväntningar och de levde helt upp till det.
  • Annica W
    Annica W skrev om Hälsofrid
    Massage var bokad, fick en helt underbar upplevelse med massage och frid. Fantastiskt bra!
  • Ann-cristine J
    Ann-cristine J skrev om Hälsofrid
    Bemötandet från den medicinska massageterapeuten var utomordentligt. Alla behandlingar utfördes mkt professionellt, med ett varmt och inkännande sätt, och hög diskretion. Problemet, som var svårartat, förbättrades avsevärt, och behandlaren prövade hela tiden noggrant utvecklingen. Jag vill varmt rekommendera alla, intensivt tränande eller andra som kan behöva medicinsk massage, att vända sig till Hälsofrid!
  • Ann W
    Ann W skrev om Hälsofrid
    Jag bokade tid på Hälsofrid i dec-14 för en aroma massage dagen innan jag skulle resa till Gran Canaria.
    Terapeuten var trevlig o behandlingen var helt ok så helhets omdömet blir 3 Reco av 5.
  • Anastasios P
    Anastasios P skrev om Hälsofrid
    VÄLDIGT BRA
    jag var mycket nöjt
  • Ana T
    Ana T skrev om Hälsofrid
    Jättenöjd med behandlingen! Personligt och trevligt bemötande.
  • Anders F
    Anders F skrev om Hälsofrid
    Superbra. Proffesionellt bemötande och behandling till mycket bra priser.
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Hälsofrid
    Jag gillar Hälsofrid och då framför allt Carina. Superkompetent och väldigt bra att ha att göra med. Jag har rekommenderat Hälsofrid till många andra.
  • Anette L
    Anette L skrev om Hälsofrid
    Suveränt bra på alla sätt. Gick därifrån med en ny kropp..:-))
  • Anders G
    Anders G skrev om Hälsofrid
    Bara bra upplevelser av Hälsofrid. Varm och skön atmosfär. Mycket trevligt bemötande och proffsig och bra behandling. Rekommenderas.
  • Joshua M
    Joshua M skrev om Hälsofrid
    Fantastisk massör med förståelse för kroppen, hur allt hänger ihop!
  • Eden
    Eden skrev om Hälsofrid
    Bokade vanlig pedikyr och talade även i tel innan att det var vanlig pedikyr, inte medicinsk fotvård. Tjejen var väldigt snäll men börjardirekt beklaga sig att hon inte kommer hinna göra ordentlig pedikyr då det bara var 30min Fastän vi redan diskuterat det över tel. (Som om det är mitt fel?) Fortsatte att klaga över att jag bokat 30min. Dessutom var hon extremt hårdhänt. Allt gjorde ont. Resultat? För fullt pris 390kr fick jag klippta tånaglar och extremt dåligt filade fötter på ett mkt oskönt sätt. Hade lätt gjort bättre jobb själv. Inget polerande av naglar, inga släta hälar 390kr rakt i sjön. Går aldrig hit igen.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Hälsofrid
    Jag fick ett mycket professionellt och trivsamt bemötande.Jag beställde en vanlig massage. Jag var nöjd med behandlingen.Om det finns något att klaga över så var det att både massören och jag tillhörde de pratglada typerna. Det här ledde till att det inte riktigt blev den avkoppling jag förväntat mig. Men större delen av ansvaret för det tar jag och skall försöka vara tystare vid nästa tillfälle.Så utmärkt blir betyget trots detta. Mvh Bengt Rejhed
  • Michael B
    Michael B skrev om Hälsofrid
    Jag är mycket nöjd med den massagebehandling jag fick på Hälsofrid. Klart proffsigt och kundvänligt.Ett utmärkt bokningssystem, som även fungerar med kort varsel gör inte totalupplevelsen sämre - utan tvärtom. Rekommenderas.
  • Catrine B
    Catrine B skrev om Hälsofrid
    Det här är den i särklass bästa massören jag har varit hos. Jag besökte Hälsofrid i samband med värk i höfterna. Jag fick ett oerhört fint bemötande när jag kom. Massören visade sig vara långt bättre än jag hoppats. Hon lyssnade på mig och undersökte var det kändes mest, masserade utifrån problemområdet och hon gav bra tips på övningar efter behandlingen.
    Hit rekommenderar jag alla att gå som behöver professionell hjälp.
  • Linnan H
    Linnan H skrev om Hälsofrid
    Professionellt bemötande i ljusa, rena och fina lokaler. Massagen var riktigt bra och prisvärd.
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Hälsofrid
    Utmärkt benmassage av Frida Heilert.
  • Therese M
    Therese M skrev om Hälsofrid
    Mycket trevligt bemötande! Jag har testat olika massörer/behandlingar här och blir alltid nöjd! Bra priser dessutom!
  • Björn B
    Björn B skrev om Hälsofrid
    Trevlig miljö och proffsigt bemötande. Inget att anmärka på massagen jag fick.
  • Anita B
    Anita B skrev om Hälsofrid
    Rekommenderar varmt! Var på ryggmassage och massören var fantastiskt skicklig.

Blekingegatan 67 A, 116 62 Stockholm