Alla kategorier Rehabilitering Akupunktur

Kalmar

Topp 17 akupunktörer

Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, Stockholm
    Välkommen till oss på Kina-Terapi! Vi är specialister på att lindra smärta, stress och allergier. Här får du kvalitetssäkra behandlingar.
    Jan D
    Jan D: Kompetenta och trevligt bemötande, Lite "svårt" ibland med språket. Men inget hinder, Det viktiga är behandlingen.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Åsa F
    Åsa F: Jag har varit hos Anna vid ett antal tillfällen. Hon är duktig och genuint engagerad, dessutom trevlig.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Folkungagatan 97, Stockholm
    Wangs goda resultat bygger bl.a. på patienternas förtroende för honom! Behandla depression, värk, barnlöshet, allergier m.m. med kinesisk medicin.
    Lisa L
    Lisa L: Bra ställe och mycket kunnig personal. Lätt att få tid snabbt även om det är ett populärt ställe med mycket kunder.

Akupunkturkliniken Kinesisk Medicin

Södra Vägen 13, Ängelholm
    Nellie F
    Nellie F: Bra massage men väldigt ”kallt” rum. Ljust och sjukhus-feeling. Hade varit trevligt med lite dämpad belysning osv

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Gunilla G
    Gunilla G: Jag har behandlats med nålar mot smärta och extrem trötthet med gott resultat. Jag är mycket nöjd med både bemötande och...

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

UFIT - GYM SPORT REHAB

Fräsarvägen 6, Skogås
    Jonas N
    Jonas N: Magnus har hjälpt mig flera gånger med diverse smärtor. Han är supertrevlig, proffsig och noggrann i allt han gör. Rekom...

Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Johan Enbergsväg 20, Solna
    Göran Jakobsson är utbildad inom QiGong och kinesisk medicin i Sverige, USA och Kina. Välkommen!
    Gunnar W
    Gunnar W: HEJ ! En mycket positiv upplevelse, bra behandling och ett trevligt bemötande.

Leg. Sjukgymnast Linus Andersson

Kaggensgatan 19, Kalmar
    Nicklas J
    Nicklas J: Jag gick till Linus med en inflammerad axel som jag knappt kunde använda. Fick akupunktur (dry needling) och kände genas...

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm

Barnhusgatan 6, Stockholm
    Veronica S
    Veronica S: Mycket bra!! Bra stöd i försök att bli gravid.

Dr Ma Akupunktur

1 reco
    Tulegatan 28 NB, Stockholm
    Monica S
    Monica S: Var på akupunkturbehandling (10 besök) hos Dr Ma. Dr. Ma är läkare från Kina och hon har en mer holistisk syn på människ...