Alla kategorier Sjukgymnast Kalmar Kalmar Leg. Sjukgymnast Linus Andersson

Leg. Sjukgymnast Linus Andersson

Kaggensgatan 19, 392 32 Kalmar — Visa karta

Jag arbetar i en centralt belägen lokal på Kaggensgatan i Kalmar. Jag är legitimerad sjukgymnast och har lång erfarenhet av rehab och idrottsskador. Hos mig kan du känna trygg och alla behandlingar är givetvis i enighet med vetenskaplig evidens och beprövad erfarenhet.

Läs vad 12 kunder tycker om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson

• 2016-02-12

Yan W skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    I am very happy and satisfied with service I received from Linus Andersson.
    With his help, my left foot indeed got better after each treatment. And I have learned several tips from him so that I can protect my foot during the day.
    And Linus is a very nice person to talk with.
    Thank you again.
    Yan Läs mer
  • Nicklas J

2016-01-18

Nicklas J skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Jag gick till Linus med en inflammerad axel som jag knappt kunde använda. Fick akupunktur (dry needling) och kände genast skillnad och efter fyra behandlingar och sjukgymnastik övningar var jag tillbaka med tyngdlyftning och kunde använda axeln normalt igen. Supernöjd! Läs mer
  • 2016-01-18

Maria J skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Lugn och metodisk, sympatisk. Lätt att få tid. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2016-01-08

Malin N skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Väldigt professionellt bemötande, före och under behandling. Har fått hjälp med ömmande rygg/axel med akupunkturbehandling. Under behandlingen kände jag mig trygg och blev väldigt nöjd efter behandlingen. Finns inget att klaga på. Läs mer
  • Malin T

2016-01-08

Malin T skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Jag har av sjukgymnast Linus fått hjälp med min svåra huvudvärk, nacksmärtor samt smärtor i skuldror. Senare även hjälp vid foglossning samt ryggvärk i samband med graviditet.
    Jag upplever bemötandet från sjukgymnast Linus som väldigt bra. Han är mycket noggrann och lyhörd. Han har en bred kompetens och använder sig av flera olika behandlingsmetoder vilket är mycket bra och effektivt i smärtlindringssyfte. Läs mer
  • 2016-01-08

Per Olof P skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Jag är helt nöjd med mina besök och behandlingar hos Linus Andersson.
    Han får en stark 4 .
    Lätt att justera besökstiden och fräscha snygga lokaler också kanonbra.
    Med vänlig hälsning,
    per-Olof persson Läs mer

Helen G skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Jag rekommenderar varmt leg. sjukgymnast Linus Andersson. Lätt att få snabb tid
    och bra med kväll och helg. Bra med kombination av olika slags behandlingar som akupunktur, laser och massage m.m. Proffesionellt och engerat bemötande.
    Bra resultat på kort tid. Läs mer

Anna-lena J skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Jag är nöjd och har tider som passat mig. Läs mer

Diana Å skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Jag tyckte att Linus var en mycket duktig sjukgymnast. Han fixade till mig så att jag kunde röra mig bättre och tipsade om övningar som har varit jättebra.. Läs mer
  • Anders C

2016-01-06

Anders C skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Den behandling jag fick av Linus varit helt avgörande för mitt tillfrisknande från tennisarmbåge. Att Linus har ett vänligt bemötande gör ju upplevelsen ännu bättre. Att använda min arm som nåldyna var en mycket bra ide! 😂 Läs mer
  • 2016-01-05

Johan E skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Linus är lyhörd för patientens behov och stor empatisk förmåga vilket ger bra förtroende. Linus visar på vilja att förbättra patientens status och ambition att hitta olika lösningar. Läs mer
  • 2015-12-28

Mia H skrev om Leg. Sjukgymnast Linus Andersson
    Bra bemötande av kunnig och pedagogisk sjukgymnast. Behandlingen lever upp till min förväntan och gav resultat.

Mia Hasselgren Läs mer

Arenavägen 3, Plan 2, 37155, Karlskrona