Alla kategorier Naprapat Stockholms län Sollentuna Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till en lugn och mysig plats där du kan utveckla din fysiska och mentala förmåga. Välkommen till Sweet Body Mind!

Här är alla välkomna och utifrån dina unika förutsättningar, och utan krav, kan du stärka kroppen, varva ned med andningsövningar och meditation eller förbättra balansen. Vi erbjuder kurser i olika yogaformer och genom att träna din spirala stabilitet kan du bli fri från flera vanliga besvär i muskler och leder.

Utöver yogakurser erbjuds även traditionell naprapatbehandling, akupunktur och massage.

Unna dig själv en stunds stärkande avkoppling hos oss på Sweet Body Mind.

Läs vad 40 kunder tycker om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

• Sophie P
    Sophie P skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag letade naprapat i Sollentuna och hittade Anna Glad. Har problem med rygg utav dålig hållning bland annat har jag lärt mig av Anna. Anna är lyhörd och duktig på det hon gör, blir så bra jag kan bli varje gång! Rekommenderar verkligen Anna Glad!!
    Med vänlig hälsning, Sophie
  • Linda E
    Linda E skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Kan varmt rekommendera Anna Glad. Hon är i särklass den bästa och mest kompetenta naprapat jag varit hos. Jag har ett stort förtroende för henne!
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Haft problem med ryggen som låser sig snett och ger mig smärta, även en skadad axel efter en gammal skada. Jag är en nöjd kund sedan många år tillbaks och kommer förutsätta med det då Anna är extremt kompetent, lyhörd för de problem man har och anpassar sig efter varje unik skada.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag har fått massage o accupunktur hos Anna. Bra och väldigt lyhört bemötande. Anna är bra på att känna o se vad som behövs för kroppen att må bättre. Kände mig trygg under behandlingen. Rejäla behandlingar på ett bra sätt. Mycket nöjd.
  • Esther W
    Esther W skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Har fått naprapatbehandlingar av Anna till o från under flera år. Anna är seriös och proffsig och jag känner mig trygg när jag är där.
    Esther
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Bemötandet har varit jätte bra från början och framåt. Jag är väldigt nöjd! Anna är otroligt duktig och man märker hon verkligen vill hjälpa en! Jag kom dit för hjälp med spänningsvärk i nacken, Problem med huvudvärk. Men då jag har haft mycket problem med kroppen och psykiskt så har Anna hjälpt mig inom mer än så. Jag har gått på naprapatbehandling 5 gånger. Min upplevelse har alltid varit positivt när jag gått till Anna. Har testat mycket för att få hjälp med kroppen men hos Anna känns de som jag äntligen funnit svaren. Väldigt tacksam!
  • Anita L
    Anita L skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Seriös, glad, ödmjuk men bestämd!
    Jag är livrädd för sprutor/nålar men Anna har lyckats få mig att känna mig tillräckligt lugn för att våga prova.

Anna "överbehandlar" inte utan skickar hem dig med övningar för att fortsätta rehab på egen hand.

Jag har stort förtroende för Anna då hon inte "bara" är naprapat utan massör och akupunktör samt fortbildar sig hela tiden. Hon ser kroppen som en helhet och behandlar därefter! Kan rekommendera henne med högsta betyg :)
  • Kjersti G
    Kjersti G skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Enkelt att boka tid och det gick att få tid snabbt. Jag sökte för stramt/ont i baksida höger lår. Fick bra adekvat hjälp med akupressur, akupunktur, massage och tips om stretchövningar och ändra löpsteg. Jag blev så absolut hjälpt av behandlingen och det jag gjorde på hemmaplan. Anna "scannade" även av andra spända områden vilket var bra.
  • Elisabet W
    Elisabet W skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag kan varmt rekommendera Anna! Sökte för ett problem och fick snabb hjälp. Anna har ett holistisk synsätt, omfattande yrkeskunskap och stort engagemang och letar alltid efter grundorsaken till smärtan.
  • Christina E
    Christina E skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag rekommenderar varmt Anna Glad! Anna ger ett väldigt professionellt intryck och är väldigt duktig på sitt yrke, svarar på alla frågor man ställer och man känner sig trygg som kund. Jag har problem med ryggen och Anna har hjälpt mig med mina besvär. Sen kan jag även rekommendera hennes klasser som håller hög klass, har bla gått på Yoga hos henne.
  • Thorbjörn B
    Thorbjörn B skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Mycket bra bemötande från första början. Fick hjälp med mer akuta smärtor i ländrygg med tips om hur undvika det framöver, samt hjälp med smärtor i fötter och spänningar i nacken.
  • Marie B
    Marie B skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag uppfattar att Anna har djup kunskap och ett bemötande som kombinerar proffesionalism med värme. Jag kan verkligen rekommendera Anna!
    2017-08-04 anna g svarar Marie B
    Tack Marie för dina ord. Tar till mig dom :)
  • Mirela V
    Mirela V skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jätte nöjd med besöket! Hade fått nackspärr som varade i över en vecka och behövde hjälp med den. Kontaktade vården och akuten men ingen vill hjälp direkt med mitt problem så googlade upp "naprapat" och såg Anna Glads sida direkt och valde den och hoppades att jag skulle få hjälp snabbt, det fick jag! Otroligt fint bemötande och fantastikt hjälp fick jag. Knäckte mina kotor, nacke, höft och fick massage och råd hur jag skulle förhindra framtida nackspärr och dålig hållning, då jag jobbar inom butik/service och lyfter mycket. Definitivt återkommer jag till höst som kund! Otroligt nöjd! //Mirela
  • Francina N
    Francina N skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Mycket nöjd! Har bokat naprapatbehandlingar i flera år för olika problem och alltid varit nöjd efteråt. Hjälpen jag har fått var även varit långsiktig och jag upplever att Anna Glad jobbar efter indivdbehov. Påläst, kunnig, bra och snabb service och enkelt att boka tid. Jag har rekommenderat naprapat Anna Glad åt flera jag känner.
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Sökte för min vä axel och tidigare min onda rygg.
    Snabb och bra hjälp med mitt onda.
    Kmr alltid söka mig dit😀
  • Carina V
    Carina V skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag rekommenderar verkligen Anna! Har problem med nacke/rygg till och från, och går alltid därifrån betydligt mer rörlig än när jag kom. Anna är lyhörd och är inte rädd för att ta i med "nyporna".
  • Dewi S
    Dewi S skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Bemötandet toppen från början till slut. Mkt engagerad och intresserad av att hitta en långvarig lösning på problemet. Anna är helt enkelt proffesionellt bäst!
  • Karolina E
    Karolina E skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Anna Glad har mycket gedigen kunskap om ryggen och hela kroppen. Har fått behandlingar av Anna med jämna mellanrum under många år till stor belåtenhet. Kan varmt rekommendera naprapatbehandling hos Anna Glad.
  • Allan K
    Allan K skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Behandling av axel efter en frozen shoulder operation.
    Stressrelaterade problem har gjort att rörligheten varit begränsad.
    Anna har en bred kompetens inom olika områden som hon sätter samman för att komma åt roten till problemet. Hon har hjälpt mig 2 ggr med väldigt bra resultat.
    2017-07-31 anna g svarar Allan K
    TACK Allan. Inte kul för dig med frozen shoulder men alltid Intressant/ kul med lite mer komplicerade fall att sätta sig in in för mig :) Ta hand om dig/ Anna
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Anna har behandlat mig till och från under 1 års tid. Hon har förvandlat mig från en stel-krämpig 45 årig gubbe till en pigg, smidig och stark 20 åring. Typ.

Anna ser helheter och ger sig inte förrän hon är nöjd. Innan jag började gå till Anna hade jag haft kroniskt ont i över fem år (trots massor med behandlingar av andra läkare och naprapater)....

Nu finlirar vi kroppen emellanåt. Nu är jag stark nog för fjällmaran och åter kunna staka från Sälen till Mora i Vasaloppet.

Anna är helt enkelt Bäst!
    2017-07-31 anna g svarar Niklas A
    Har varit ett nöje att få behandla dig och sett din förvandling till stark 20 åring :) Tackar ödmjukast för förtroendet och önskar dig lycka till på fjällmaran som kommer./ Anna
  • Melina N
    Melina N skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag fick naprapatbehandling och genomgång av övningar med Anna Glad. Jag fick den hjälp jag behövde och blev väldigt seriöst bemött. Anna är seriös, trevlig och kompetent och jag skulle mer än gärna rekommendera henne till andra.
    2017-07-31 anna g svarar Melina N
    Tack Melina för dina ord. Ska bli kul att följa dig och se hur övningarna som jag tror stark på kommer förbättra dig på riktigt. Vi höres/ Anna
  • Rosemarie G
    Rosemarie G skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag sökte Anna Glad för jag hade länge gått med värk i armarna, som kom från nacken (en gammal whiplashskada) Hos Anna fick jag äntligen någon som lyssnade och förstod vad som skulle göras. Både bålen och ryggen behövde stabiliseras och efter 3 behandlingar hos henne, och några bra övningar som jag fick med mig, är jag helt fri från värk.

Jag är otroligt nöjd med hjälpen jag fick, jag inte ont längre. Anna har en utbildning inom spiralstabilisering och jag är helt övertygad om det var det som hjälpte mig.
  • Mia N
    Mia N skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag har både gått på flera naprapatbehandlingar och nu senast parallellt gått spiral stabiliserings träning i grupp som förebyggande för mina rygg och nackbesvär med hemuppgifter. Jag tycker att naprapat Anna Gladh är mycket kunnig och kreativ och blandar olika tekniker i sina behandlingar. Jag har tidigare prövat tre olika naprapater och saknat just övningar att göra själv för att stärka muskler och lösa spänningar för att inte återfå besvär.
    Anna är väldigt engagerad och inspirerar till träning och ger hopp om att bli förbättrad vilket motiverar till egen träning. Hon är även duktig på att uppmärksamma och ge tips för att göra övningarna så rätt som möjligt.Det har varit väldigt pedagogiskt att ta del av hennes filmklipp och bilder på övningarna som stöd vid träning hemma.

Vid ett tillfälle var jag med på Sweet Friday en yogatemakväll med fokus på dofter och restorative yoga som ett var väldigt mysigt och avkopplande sätt att inleda helgen på.
  • Karl A
    Karl A skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Efter att ha provat en mängd olika typer av behandlingar/träningsformer efter mina dubbla diskbråck känner jag att jag äntligen hittat något som ger resultat vad gäller att stärka de delar av min rygg som annars "viker ner sig" när jag får känningar eller hög smärta. Efter bara några veckor hos Anna tyckte även min sambo att jag blivit rakare och fått bättre hållning.
  • Hanna T
    Hanna T skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag gick till Anna första gången för att få råd och hjälp och det fick jag verkligen! Hon förklarade varför mina spänningar uppstått och hur jag i min vardag påverkade dessa samt hur jag skulle förhindra dem. Hon coatchade mig till att aktivera och arbeta med rätt muskler. 1 gång i veckan under loppet av en månad samt mindre än 10 minuters träning med gummiband dagligen gav mig en starkare och mer avslappnad rygg som har hjälpt mig både till vardags och i min sportsatsning. Både jag och min häst mår så mycket bättre efter att jag påbörjade min behandling. Anna är en väldigt kunnig, övertygande och peppande coatch. Tack!
    2017-05-22 anna g svarar Hanna T
    Tack Hanna för dina ord. Har varit toppen att få jobba med dig, lättlärd och lyhörd. Kan bara peppa dig att traggla med banden lite då och då så kan du lösa dina spänningar själv framöver tror jag. Hälsning/ Anna
  • Pernilla O
    Pernilla O skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Proffsig och bra behandling av Anna!
    2017-05-22 anna g svarar Pernilla O
    Tack Pernilla för förtroendet att jag fått behandla både dig och sonen./ Hälsning Anna
  • Janne L
    Janne L skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Kanon! Väldigt duktig!! Enkelt att boka, bra priser! Kan verkligen rekommendera!!
    2017-05-22 anna g svarar Janne L
    Tusen tack Janne, alltid lika trevligt ha få ta mig an dina krämpor :) Kan bara tacka och bocka för förtroendet/ Anna
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    En av de bäste naprapater jag haft, kan varmt rekommendera Anna Glad om du har problem med rygg eller liknande
    2017-05-22 anna g svarar Susanne S
    Oj tack Susanne det värmer, trevligt att ha dig på bänken:) / Anna
  • Anki E
    Anki E skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Naprapatbehandlingar. (tidigare yoga)
    Spiralstabiliseringträning
    Jag är mycket nöjd med Anna, hon är duktig, proffesionell trevlig, lyhörd.
    2017-04-23 anna g svarar Anki E
    Tack Anki, det värmer att höra. Peppar dig att hålla i dina mål och ha tålamod, du gör så mycket rätt tror jag. / Anna
  • Malin S
    Malin S skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jättebra hjälp, kompetent och supertrevlig!!
    2017-04-23 anna g svarar Malin S
    Tack Malin, för ord och förtroende. Kul med lyhörda patienter som testar mina idéer om träning/övningar i praktiken. Alltid lika trevligt att ha dig på bänken:)/ Anna
  • Margaretha S
    Margaretha S skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag går till naprapaten Anna Glad och har i flera år fått hjälp med olika problem. Jag har även gått på yoga hos Anna samt Anne. Jag går just nu en kurs om spiralstabilisering vilket är spännande och nytt.
    Hos Sweet Body and Mind blir man alltid varmt bemött och man känner sig som hemma. Man kan köpa te, naturprodukter och olika hjälpmedel.
    Ett härligt ställe som jag varmt kan rekommendera!
    2017-04-23 anna g svarar Margaretha S
    Tack Margareta för dina ord. Härligt att du även hakade på Spiralstabilisering som jag tror så många människor skulle må så bra över att träna. Det har inte bara hjälpt mig själv och min kropp utan ett ovärdeligt verktyg i att förklara och behandla dom som söker mig för alla typer av besvär från hela rörelseapparaten. Det är så kul att ha med dig i gruppen, sprider bra energi :) Tackar ödmjukt för förtroendet/ Anna
  • Marlene E
    Marlene E skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    En mysig klinik med en av Stockholms bästa naprapater - en naprapat som inte fastnat i något uråldrigt tänk utan ständigt utvecklas
    2017-03-14 anna g svarar Marlene E
    Tack för dina ord Marlene och jag tackar för förtroendet att fått behandla dig. Och att du orkar lyssna på mina teorier och tar dig til mina råd. En roligt utmaning:) / Anna
  • Anders S
    Anders S skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Duktig, proffsig och trevlig!

Kan verkligen rekommenderas.
    2017-03-14 anna g svarar Anders S
    Tack för dina ord och för förtroendet att fått behandla dig verkligen:) / Anna
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag har varit på yogaklasser samt fått ett antal naprapatbehandlingar. Min kontakt med Sweet Body Mind/Anna Glad har alltid varit positiv. Ett bra, engagerat och positivt bemötande så att man känner sig både välkommen och väl omhändertagen. Mycket tillmötesgående och flexibel för att hjälpa till på bästa sätt. Mina förväntningar har infriats eller överträffats.
    2017-03-14 anna g svarar Kerstin H
    Hej Kerstin, tack för dina ord. Så glad att fått hjälpa dig och att du orkat lyssna på mina teorier :) men även följt mina råd, guld värt för en terapeut. Ta hand om dig/ Anna
  • Roshanak Q
    Roshanak Q skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    fantastiskt harmoniskt lokal och kundbemötande. Lyssnar på de du vill ha hjälp med.
    2017-03-14 anna g svarar Roshanak Q
    Tack Roshi verkligen, det värmer. Ta hand om dig/ Anna
  • Peter B
    Peter B skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Trevlig och engagerad. Sätter sig in i problemet och kommer med lösningar. Fick ordning på min hamstring som jag dragits med alldeles för länge. Kan varmt rekommenderas.
    2017-03-14 anna g svarar Peter B
    Tack Peter, har varit givande för mig också att sätta sig in i ett mera långdraget problem som du kom med. Fint att höra att det hjälpt. Keep on running :) Tackar för förtroendet/ Anna
  • Linda F
    Linda F skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Anna Glad är en jätteduktig naprapat som även är mycket trevlig och ödmjuk. Kan varmt rekommenderas!
    2017-03-14 anna g svarar Linda F
    Tack Linda för dina ord, och jag tackar dig för förtroendet att få hjälpa dig då det behövs./ Anna
  • Helena C
    trygghet
    bra naprapatbehandlingar
    fantastisk massage
    och yoga!
    Bra produkter som matta, oljor, bollar, band mm.
    2017-03-14 anna g svarar Helena C
    Tack Helena, verkligen. Du är för mig en vitamininjektion med dina erfarenheter. Kul att du gillar bredden på mitt lilla företag:) / Anna
  • Annika S
    Annika S skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Jag har under ett antal år regelbundet besökt Anna, dels har jag gått på behandlingar och dels på yoga. Ett besök hos Anna känns alltid som välinvesterad tid, hon har en förmåga att kunna ge individuella råd och tips utöver det vanliga. Under den period då jag både gick på yoga och tog behandlingar så kändes det extra lyxigt - som om jag hade min egen coach, inte bara för träning och få bort värk utan för livet.
    2017-03-14 anna g svarar Annika S
    Tusen tack Annika för dina ord, dom värmer. Så glad att ha kunna hjälpa dig/ Anna
  • Linda V
    Linda V skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB
    Anna är en superbra naprapat och människa. Så glad att jag har möjligheten att gå till henne. Hon har hjälpt mig med så mycket nack- och ryggbesvär.
    2017-03-14 anna g svarar Linda V
    Tack Linda, kul att följa din utveckling samt kan bara instämma med att jag är glad att ha fått chansen att hjälpa dig :)

Turebergsallé 4, 191 62 Sollentuna