Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Ring 070-720 55 59 www.annaglad.se

Välkommen till en lugn och mysig plats där du kan utveckla din fysiska och mentala förmåga. Välkommen till Sweet Body Mind! Här är alla välkomna och utifrån dina unika förutsättningar, och utan krav, kan du stärka kroppen, varva ned med andningsövningar och meditation eller förbättra balansen. Vi erbjuder kurser i olika yogaformer...

58 omdömen om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Anna F
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag har varit hos Anna pga höft-/knä- och fotledsproblem och är mycket nöjd. Anna ser helheten i kroppen och har gett mig många insikter om hur min kropp behöver stärkas och hur jag kan tänka och jobba med detta i mitt vardagliga liv.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Åsa F
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag har varit hos Anna vid ett antal tillfällen. Hon är duktig och genuint engagerad, dessutom trevlig.

Tina G
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag har deltagit i träningsklasser hos Anna under många år och även fått naprapat-behandlingar och massage ett flertal gånger. Jag upplever att klasserna varit roliga och inspirerande och att Anna givit professionella behandlingar som varit effektiva att ta bort värk och spänningar. Jag har alltid som kund fått ett trevligt bemötande.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1023 omdömen 4.7 av 1023 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Lotta B
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Anna har varit en fantastiskt duktig naprapat, både trevlig och proffsig. Jag känner mig trygg hos henne. Hon har hjälpt mig med smärta och stelhet i rygg, axlar och nacke. Han har verkligen levt upp till mina förväntningar och jag kommer absolut att fortsätta att anlita henne.

Magnus B
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Ett väldigt kompetent och trevligt möte varje gång jag besöker Anna. Har en stor kompetens/passion för sitt arbete och detta märks i kvaliten. Hon hittar därför alltid sambandet mellan det upplevda problemet och det verkliga. Har ett flertal gånger haft problem med rörlighet i lår/höfter men detta är nu i princip helt borta.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen

Det har fungerat väldigt bra. Jag blev väl bemött och fick den hjälp jag behövde.

Joakim Karl Mikael S Joakim Karl Mikael S
Magnus G
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Alltid nöjd efter att blivit behandlad av Anna. Hon hittat orsaken till problemet och ger bra instruktioner hur man kan fortsätta att bearbeta själv efteråt.

Lina L
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag har problem med min nacke och har haft det i många år till och från. Hos Anna har jag fått hjälp att lösa upp spänningar i nacken vilket är det som orsakat smärta, stelhet och låsningar. Jag har även fått förslag på träning för att stabilisera ryggrad och nacke samt blivit coachad i hur träningen kan hjälpa mig. Jag är väldigt nöjd med Annas behandlingar och de träningstillfällen vi haft och kommer fortsätta vända mig till Anna när behov finns. Det har varit enkelt att boka tid både akut och långsiktigt och jag känner...

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Susanne O
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jätte bra bemötande. Anna gjorde så att jag verkligen kände mig trygg. Hade problem med låsning i nacke och spänningshuvudvärk. Gick ett par gånger för behandling och fick bra resultat av det. Kan inte bli mer nöjd och rekommenderar verkligen Anna som naprapat.

Eva F
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Det mest akuta problemet löstes via telefon att minskade smärta och få igång rörlighet i ryggen. Första behandlingen gjorde att Jag kom iväg på min resa. Trevligt och professionellt bemötande av Anna. Återbesök, ryggen blev återställd. Sen med hjälp av akupunktur fick jag i gång mer rörligheten i min stortå. En stortå som jag trodde var nästan bortom räddning. Enkelt, lätt och snabbt att få tider.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 879 omdömen 4.7 av 879 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Katarina S
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Lyhörd, oerhört kunnig, överlägset bästa naprapaten jag varit hos! O inte minst väldigt trevlig;).

Dennis B
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Professionellt bemötande och väldigt positivt resultat. Rekommenderas verkligen!

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Angelica M
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Naprapati, massage. Anna är proffsig från första kontakt! Smidig bokning, sätter sig in i besvären, ser helheten och är mkt frikostig i sin expertis i att uppnå ett välmående. Rekommenderas starkt!

Birgitta S
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Har fått hjälp med mitt svullna knä och stelhet i lår. Anna är en rak och ärlig behandlare som inte utlovar under utan förklarar kroppens processer på ett begripligt sätt. Hon är inte rädd för att ta i men är även öppen med vilka reaktioner som kommer uppstå. Uppskattar hennes helhetssyn på kroppen och att behandlingarna är så pass olikartade och ingående att det ger resultat.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 608 omdömen 4.7 av 608 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Agneta B
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Ryggskott, naprapatbehandling. Suverän hjälp o råd!

Jan G

Behandling av skuldra. Naprapati

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2586 omdömen 4.7 av 2586 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Anna Karin B
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Mycket proffsigt bemötande av kunnig naprapat Anna, jag känselorgan väl omhändertagen och blev helt fri från mina besvär!

Erika E
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Anna är grym! Hon lyssnar och bryr sig verkligen om att hjälpa och tycker om att se en utveckling efter varje besök. Det motivativerade mig ännu mer. Sen är hon den enda som lyckats släppa på mina spänningar i nacke/axlar.

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Åh tack Erika, verkligen. Så kul att ha fått jobba med dig. Peppar dig till att hålla i hållningsträningen så du bygger upp dig ännu mer. Ha det fint i Barca:)

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Linda H
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Hej. Jag har behandlat rygg och arm hos Anna Glad. Otroligt trevligt bemötande hos och väldigt kunnig naprapat som verkligen kunde se helheten av de besvär jag sökte för. Kan verkligen rekommendera ett besök.

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack Linda för din ord och förtroendet att fått behandla dig. Lycka till med Karaten :)

Sophie P
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag letade naprapat i Sollentuna och hittade Anna Glad. Har problem med rygg utav dålig hållning bland annat har jag lärt mig av Anna. Anna är lyhörd och duktig på det hon gör, blir så bra jag kan bli varje gång! Rekommenderar verkligen Anna Glad!! Med vänlig hälsning, Sophie

Linda E
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Kan varmt rekommendera Anna Glad. Hon är i särklass den bästa och mest kompetenta naprapat jag varit hos. Jag har ett stort förtroende för henne!

Magnus P
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Haft problem med ryggen som låser sig snett och ger mig smärta, även en skadad axel efter en gammal skada. Jag är en nöjd kund sedan många år tillbaks och kommer förutsätta med det då Anna är extremt kompetent, lyhörd för de problem man har och anpassar sig efter varje unik skada.

Lotta E
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag har fått massage o accupunktur hos Anna. Bra och väldigt lyhört bemötande. Anna är bra på att känna o se vad som behövs för kroppen att må bättre. Kände mig trygg under behandlingen. Rejäla behandlingar på ett bra sätt. Mycket nöjd.

Esther W
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Har fått naprapatbehandlingar av Anna till o från under flera år. Anna är seriös och proffsig och jag känner mig trygg när jag är där. Esther

Jennifer B
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Bemötandet har varit jätte bra från början och framåt. Jag är väldigt nöjd! Anna är otroligt duktig och man märker hon verkligen vill hjälpa en! Jag kom dit för hjälp med spänningsvärk i nacken, Problem med huvudvärk. Men då jag har haft mycket problem med kroppen och psykiskt så har Anna hjälpt mig inom mer än så. Jag har gått på naprapatbehandling 5 gånger. Min upplevelse har alltid varit positivt när jag gått till Anna. Har testat mycket för att få hjälp med kroppen men hos Anna känns de som jag äntligen funnit svaren. Väldigt tacksam!

Anita L
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Seriös, glad, ödmjuk men bestämd! Jag är livrädd för sprutor/nålar men Anna har lyckats få mig att känna mig tillräckligt lugn för att våga prova. Anna "överbehandlar" inte utan skickar hem dig med övningar för att fortsätta rehab på egen hand. Jag har stort förtroende för Anna då hon inte "bara" är naprapat utan massör och akupunktör samt fortbildar sig hela tiden. Hon ser kroppen som en helhet och behandlar därefter! Kan rekommendera henne med högsta betyg :)

Kjersti G
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Enkelt att boka tid och det gick att få tid snabbt. Jag sökte för stramt/ont i baksida höger lår. Fick bra adekvat hjälp med akupressur, akupunktur, massage och tips om stretchövningar och ändra löpsteg. Jag blev så absolut hjälpt av behandlingen och det jag gjorde på hemmaplan. Anna "scannade" även av andra spända områden vilket var bra.

Elisabet W
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag kan varmt rekommendera Anna! Sökte för ett problem och fick snabb hjälp. Anna har ett holistisk synsätt, omfattande yrkeskunskap och stort engagemang och letar alltid efter grundorsaken till smärtan.

Christina E
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag rekommenderar varmt Anna Glad! Anna ger ett väldigt professionellt intryck och är väldigt duktig på sitt yrke, svarar på alla frågor man ställer och man känner sig trygg som kund. Jag har problem med ryggen och Anna har hjälpt mig med mina besvär. Sen kan jag även rekommendera hennes klasser som håller hög klass, har bla gått på Yoga hos henne.

Thorbjörn B
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Mycket bra bemötande från första början. Fick hjälp med mer akuta smärtor i ländrygg med tips om hur undvika det framöver, samt hjälp med smärtor i fötter och spänningar i nacken.

Marie B
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag uppfattar att Anna har djup kunskap och ett bemötande som kombinerar proffesionalism med värme. Jag kan verkligen rekommendera Anna!

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack Marie för dina ord. Tar till mig dom :)

Mirela V
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jätte nöjd med besöket! Hade fått nackspärr som varade i över en vecka och behövde hjälp med den. Kontaktade vården och akuten men ingen vill hjälp direkt med mitt problem så googlade upp "naprapat" och såg Anna Glads sida direkt och valde den och hoppades att jag skulle få hjälp snabbt, det fick jag! Otroligt fint bemötande och fantastikt hjälp fick jag. Knäckte mina kotor, nacke, höft och fick massage och råd hur jag skulle förhindra framtida nackspärr och dålig hållning, då jag jobbar inom butik/service och lyfter mycket. Definitivt återkommer jag till höst som kund! Otroligt nöjd! //Mirela

Francina N
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Mycket nöjd! Har bokat naprapatbehandlingar i flera år för olika problem och alltid varit nöjd efteråt. Hjälpen jag har fått var även varit långsiktig och jag upplever att Anna Glad jobbar efter indivdbehov. Påläst, kunnig, bra och snabb service och enkelt att boka tid. Jag har rekommenderat naprapat Anna Glad åt flera jag känner.

Andreas F
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Sökte för min vä axel och tidigare min onda rygg. Snabb och bra hjälp med mitt onda. Kmr alltid söka mig dit😀

Carina V
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag rekommenderar verkligen Anna! Har problem med nacke/rygg till och från, och går alltid därifrån betydligt mer rörlig än när jag kom. Anna är lyhörd och är inte rädd för att ta i med "nyporna".

Dewi S
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Bemötandet toppen från början till slut. Mkt engagerad och intresserad av att hitta en långvarig lösning på problemet. Anna är helt enkelt proffesionellt bäst!

Karolina E
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Anna Glad har mycket gedigen kunskap om ryggen och hela kroppen. Har fått behandlingar av Anna med jämna mellanrum under många år till stor belåtenhet. Kan varmt rekommendera naprapatbehandling hos Anna Glad.

Allan K
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Behandling av axel efter en frozen shoulder operation. Stressrelaterade problem har gjort att rörligheten varit begränsad. Anna har en bred kompetens inom olika områden som hon sätter samman för att komma åt roten till problemet. Hon har hjälpt mig 2 ggr med väldigt bra resultat.

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

TACK Allan. Inte kul för dig med frozen shoulder men alltid Intressant/ kul med lite mer komplicerade fall att sätta sig in in för mig :) Ta hand om dig/ Anna

Niklas A
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Anna har behandlat mig till och från under 1 års tid. Hon har förvandlat mig från en stel-krämpig 45 årig gubbe till en pigg, smidig och stark 20 åring. Typ. Anna ser helheter och ger sig inte förrän hon är nöjd. Innan jag började gå till Anna hade jag haft kroniskt ont i över fem år (trots massor med behandlingar av andra läkare och naprapater).... Nu finlirar vi kroppen emellanåt. Nu är jag stark nog för fjällmaran och åter kunna staka från Sälen till Mora i Vasaloppet. Anna är helt enkelt Bäst!

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Har varit ett nöje att få behandla dig och sett din förvandling till stark 20 åring :) Tackar ödmjukast för förtroendet och önskar dig lycka till på fjällmaran som kommer./ Anna

Melina N
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag fick naprapatbehandling och genomgång av övningar med Anna Glad. Jag fick den hjälp jag behövde och blev väldigt seriöst bemött. Anna är seriös, trevlig och kompetent och jag skulle mer än gärna rekommendera henne till andra.

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack Melina för dina ord. Ska bli kul att följa dig och se hur övningarna som jag tror stark på kommer förbättra dig på riktigt. Vi höres/ Anna

Rosemarie G
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag sökte Anna Glad för jag hade länge gått med värk i armarna, som kom från nacken (en gammal whiplashskada) Hos Anna fick jag äntligen någon som lyssnade och förstod vad som skulle göras. Både bålen och ryggen behövde stabiliseras och efter 3 behandlingar hos henne, och några bra övningar som jag fick med mig, är jag helt fri från värk. Jag är otroligt nöjd med hjälpen jag fick, jag inte ont längre. Anna har en utbildning inom spiralstabilisering och jag är helt övertygad om det var det som hjälpte mig.

Mia N
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag har både gått på flera naprapatbehandlingar och nu senast parallellt gått spiral stabiliserings träning i grupp som förebyggande för mina rygg och nackbesvär med hemuppgifter. Jag tycker att naprapat Anna Gladh är mycket kunnig och kreativ och blandar olika tekniker i sina behandlingar. Jag har tidigare prövat tre olika naprapater och saknat just övningar att göra själv för att stärka muskler och lösa spänningar för att inte återfå besvär. Anna är väldigt engagerad och inspirerar till träning och ger hopp om att bli...

Karl A
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Efter att ha provat en mängd olika typer av behandlingar/träningsformer efter mina dubbla diskbråck känner jag att jag äntligen hittat något som ger resultat vad gäller att stärka de delar av min rygg som annars "viker ner sig" när jag får känningar eller hög smärta. Efter bara några veckor hos Anna tyckte även min sambo att jag blivit rakare och fått bättre hållning.

Hanna T
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag gick till Anna första gången för att få råd och hjälp och det fick jag verkligen! Hon förklarade varför mina spänningar uppstått och hur jag i min vardag påverkade dessa samt hur jag skulle förhindra dem. Hon coatchade mig till att aktivera och arbeta med rätt muskler. 1 gång i veckan under loppet av en månad samt mindre än 10 minuters träning med gummiband dagligen gav mig en starkare och mer avslappnad rygg som har hjälpt mig både till vardags och i min sportsatsning. Både jag och min häst mår så mycket bättre efter...

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack Hanna för dina ord. Har varit toppen att få jobba med dig, lättlärd och lyhörd. Kan bara peppa dig att traggla med banden lite då och då så kan du lösa dina spänningar själv framöver tror jag. Hälsning/ Anna

Pernilla O
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Proffsig och bra behandling av Anna!

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack Pernilla för förtroendet att jag fått behandla både dig och sonen./ Hälsning Anna

Janne L
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Kanon! Väldigt duktig!! Enkelt att boka, bra priser! Kan verkligen rekommendera!!

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tusen tack Janne, alltid lika trevligt ha få ta mig an dina krämpor :) Kan bara tacka och bocka för förtroendet/ Anna

Susanne S
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

En av de bäste naprapater jag haft, kan varmt rekommendera Anna Glad om du har problem med rygg eller liknande

Oj tack Susanne det värmer, trevligt att ha dig på bänken:) / Anna

Anki E
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Naprapatbehandlingar. (tidigare yoga) Spiralstabiliseringträning Jag är mycket nöjd med Anna, hon är duktig, proffesionell trevlig, lyhörd.

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack Anki, det värmer att höra. Peppar dig att hålla i dina mål och ha tålamod, du gör så mycket rätt tror jag. / Anna

Malin S
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jättebra hjälp, kompetent och supertrevlig!!

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack Malin, för ord och förtroende. Kul med lyhörda patienter som testar mina idéer om träning/övningar i praktiken. Alltid lika trevligt att ha dig på bänken:)/ Anna

Margaretha S
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Jag går till naprapaten Anna Glad och har i flera år fått hjälp med olika problem. Jag har även gått på yoga hos Anna samt Anne. Jag går just nu en kurs om spiralstabilisering vilket är spännande och nytt. Hos Sweet Body and Mind blir man alltid varmt bemött och man känner sig som hemma. Man kan köpa te, naturprodukter och olika hjälpmedel. Ett härligt ställe som jag varmt kan rekommendera!

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack Margareta för dina ord. Härligt att du även hakade på Spiralstabilisering som jag tror så många människor skulle må så bra över att träna. Det har inte bara hjälpt mig själv och min kropp utan ett ovärdeligt verktyg i att förklara och behandla dom som söker mig för alla typer av besvär från hela rörelseapparaten. Det är så kul att ha med dig i gruppen, sprider bra energi :) Tackar ödmjukt för förtroendet/ Anna

Marlene E
Skrev om Sweet Body Mind/Anna Glad AB

En mysig klinik med en av Stockholms bästa naprapater - en naprapat som inte fastnat i något uråldrigt tänk utan ständigt utvecklas

Svar från Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Tack för dina ord Marlene och jag tackar för förtroendet att fått behandla dig. Och att du orkar lyssna på mina teorier och tar dig til mina råd. En roligt utmaning:) / Anna