Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Kristineberg Performance Center Lindhagen

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, 112 15 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Performance Center Lindhagen!

Här ser vi hälsa och träning på ett holistiskt sätt och du kan träna på dina egna villkor, oavsett vilka mål du satt för dig själv. Träna i vårt fräscha och välutrustade gym, boka tid med någon av våra personliga tränare eller naprapater, de hjälper dig gärna för att du ska nå dit du vill.

Välj om du vill träna själv med fria vikter och maskiner, i grupp eller med personlig tränare. Du kan även nyttja kunskapen hos vår dietist och vid besvär kan våra naprapater guida dig rätt i din träning.

Du hittar oss på nordvästra Kungsholmen, extra smidigt för dig som jobbar eller bor i Stadshagen, Kristineberg, Hornsberg eller Thorildsplan. Naprapatkliniken och gymmet ligger vägg i vägg, så det är enkelt att hitta till båda!

Läs vad 167 kunder tycker om Performance Center Lindhagen

• Ronny B skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna var väldigt duktig. På kvällen efter hennes behandling så var min rygg helt perfekt. Det var ett mirakel må jag säga. Läs mer
  • Björn Å skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Proffsigt & trevligt bemötande. Kunnig. Har skickat fler till Anna på Performance som varit nöjda Läs mer
  • Olle B
    Olle B skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna engagerade sig verkligen i min onda nacke och tog sig tiden att försöka hitta en bra lösning, både kort- och långsiktigt. Läs mer
  • Jill A skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Jag tycker hon verkade väldigt och och professionell men hann tyvärr bara gång två ggr sen lämnade hon åb pga sjukt barn, och det kan ju hända. Det är inget konstigt men den nästa tid jag fick lämnade hon också åb till för att vara med i barnets skola, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har inte fått någon ny tid ännu. Läs mer
  • Norbert P skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Trevligt och korrekt bemötande. Kunnig och löste mitt problem snabbare än jag trodde. Läs mer
  • Jorgen L skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Ont i axlar övre ryggen.

Mycket trevligt bemötande och man känner direkt att hon är kunnig.

Förväntningen var ju värsta värken skulle minska vilket och att det blev bättre.

Mycket bra Läs mer
  • Anna N skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Klassisk massage. JAg kan både rekommendera företaget och Anna. Hon är lyhörd, lugn och inkännande samt utför massagen på ett bra sätt. Läs mer
  • Fredrik B skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Proffesionellt, duktiga. Ser till att man får det anpassning man behöver, kunden i fokus. Läs mer
  • Johanna Z skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Duktig massör men lite klen massage, hade önskat att Anna tagit reda på hur man som kund ville ha det. Läs mer
  • Richard B skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Professionell, kunnig och trevlig. Läs mer
  • Chatrine M skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket duktig, trevlig och lyssnade på vad jag som kund behövde hjälp med. Gav tips på vad jag kan göra. Läs mer
  • Anna H skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Kompetent och professionell. Trevlig bemötande och förstod mina besvär väl och utförde behandling som hjälpte snabbt. Över förväntan. Läs mer
  • Katrin J skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    efter två behandlingar har jag bara positiva erfarenheter av Anna. Förutom hjälpande behandlingar så har vi också diskuterat, delat information och tips. Läs mer
  • Kjell S skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket professionell och kunnig! Läs mer
  • Tom Z skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Tycker Anna Hansson är toppen! Kunnig och svara mina frågor på ett bra sätt! Läs mer
  • Lars J skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är superproffs. Kurs 1a!! ( på rikitgt och det märks) :-) Läs mer
  • Niclas H skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är den bästa naprapaten jag vart hos i Stockholm. Bra kunskap och ambitionen att få mig frisk och sedan plan för att det inte ska hända igen. Toppen
    /Niclas Läs mer
    2018-03-07 Hege S svarar Niclas H
    Tack snälla Niclas för dina fina ord🙏😊
  • Therese H skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Engagerad att på bästa sätt vilja uppnå resultat sv skadan & lökprocess är igång & hoppas på läkning. Läs mer
  • Camilla G skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Väldigt nöjd. Snabb och bra hjälp! Läs mer
  • Olle L
    Olle L skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna har ett trevligt bemötande och är engagerad ii sitt arbete. Läs mer
  • Liselott L skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    jättetrevlig och snäll naprapat. kunnig Läs mer
  • Christina B skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket väl bemött. Kunnig massör och omtänksam. Hege är bra på akupunktur om det skulle behövas. Läs mer
  • Sari R skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Jag upplevde besöket och behandlingen som mycket professionell med stor kunskap hos naprapaten och med ett gott bemötande. Jag kände mig väl omhändertagen och jag fick hjälp med mitt problem. Läs mer
  • Refik S skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket trevligt bemötande och professionellt utfört naprapati som hjälper mig att hålla mina problem med ryggmuskeln i schack Läs mer
  • Ulf L skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Jag fick ett mycket bra och professionellt bemötande och de problem jag hade blev snabbt åtgärdade. Läs mer
  • Jonna N skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Anna. Hon är väldigt lyhörd och upplevde att hon tog mina problem på allvar. Varm och omtänksam, som jag gärna går till igen. Läs mer
  • Leo H skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Gick dit med ryggproblem. Anna hittade direkt orsaken och nu går jag kontinuerligt på återbesök. Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    De tjänster jag fick var alldeles strålande utmärkta.
    Bra bemötande professionell & empatiskt. Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket trevligt bemötande. Oväntat bra behandlingsresultat som
    fått mig att återkomma och planerar att återkomma fortsättningsvis för behandling vid behov Läs mer
  • Gunilla B skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Proffsigt och kunnigt bemötande Läs mer
  • Marcus H skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Över förväntan, då jag gått obotad från tidigare naprapat. Kan verkligen rekommendera Anna, jag blev av med min värk i axel som jag dragits med länge. Läs mer
  • Thomas K skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Världsklass ger allra högsta betyg 👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Zoran M skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Professionell, kunnig, duktig, trevlig och social. Läs mer
  • Ulrika S skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Saklig, mjuk och intresserad. Upplevdes som kunnig inom sitt gebit. Läs mer
  • Thomas D skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är en duktig och engagerad naprapat som inte bara behandlar det akuta utan också tipsar om förebyggande åtgärder. Alltid glad och trevlig. Läs mer
  • Dennis O skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Riktigt bra bemötande. Bra förklaringar till varför problemen uppstår. Kände resultat redan dagen efter! Läs mer
  • Gabriella M skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket proffsig och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Maria B skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket vänligt och professionellt bemötande!
    Hon använder även akupunktur, vilket har hjälpt mig jättemycket!
    Rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • Fredrik W skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Bästa Naprapaten jag varit hos !
    Lugn , förstående , lyssnar på vad man säger.
    Tar sig tid trots att det är tight mellan kunderna. Läs mer
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna är kompetent, duktig och trevlig Läs mer
  • Joakim G skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Lyssnande, trevlig och kompetent Läs mer
  • Catarina M skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    PCL är ett litet och personligt gym där allt som jag behöver finns tillgängligt. Det är avslappnad stämning och alla är välkomna, alltifrån nybörjartränaren till tyngdlyftaren och medelålderskvinnor däremellan :) Passen är i små grupper där instruktören alltid ger bra stöd och tips. Gymmet ligger bra till för att börja i gymmet och avsluta med en löprunda - och kanske bad längs strandpromenaden. Läs mer
  • Helena S skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna var både kompetent och trevlig - och hon löste mitt problem :-) Läs mer
  • Kenth S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket trevligt gym och perfekt att man alltid får duschandduk så man slipper ha en blöt handduk i träningsväskan hela dagen. Läs mer
  • Pär S
    Pär S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Lokalerna ligger på ett bra avstånd och är lagom stora, ljusa och moderna. Personalen är genuint trevlig.

Oavsett vad man tränar finns det alltid maskiner och fria vikter att tillgå. Inte en enda gång har jag behövt vänta på min tur eller byta till något annat. Klientelet består av alla typer av människor och det känns som ett gym där alla kan trivas.

Det finns en familjär stämning bland kunderna och när man tränat regelbundet känns det som man fått en helt ny vänkrets där de flesta hälsar och småpratar och ger ett trevligt bemötande.

Det är enkelt att träna på Performance Center då man slipper ta med handduk, tvål och lotion och framförallt slipper släpa hem den blöta handdken.
    Mindre att packa hemifrån och man har även möjlighet att hyra skåp för sina träningskläder och skor om man vill.

Toaletterna, duscharna och omklädningsrummen är jättefräscha.
    Kan rekommendera Performance Center till alla. Läs mer
  • Jouni S
    Jouni S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Har varit deras stamkund över sju år nu och är nöjd för kundbemötande och deras gym både avseende tillgänglighet och utrustning. Läs mer
  • Risto H skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna är en jätteduktig naprapat som jobbar tillsammans med kunden för bästa resultat. Hon har hjälpt mig väldigt mycket. Läs mer
  • Ann S skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Kände mig väl omhändertagen. Fick vänta 10-15 min första gången, men vid övriga besök kom jag in punkligt. Fick bra info om vad jag själv kunde göra för att må bättre. Läs mer
  • Malin B skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Alltid glatt och vänligt bemötande på Performance Center. Gymmet är fräsch, ljust och välkomnande. Läs mer
  • Sigfrid L
    Sigfrid L skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna Hansson har hjälpt mig under en tid då jag väntat på operation av spinal stenos. Med hennes övningar, massage och tips har mina ofta smärtsamma besvär kunnat mildras. Anna har ett behagligt sätt som inger förtroende. Jag rekommenderar henne varmt till patienter med ryggbesvär . Läs mer
Hege Sommerstad
Anna Hansson