Performance Center Lindhagen

Performance Center Lindhagen

Välkommen till oss på Performance Center Lindhagen!

Här ser vi hälsa och träning på ett holistiskt sätt och du kan träna på dina egna villkor, oavsett vilka mål du satt för dig själv. Träna i vårt fräscha och välutrustade gym, boka tid med någon av våra personliga tränare eller naprapater, de hjälper dig gärna för att du ska nå dit du vill.

Välj om du vill träna själv med fria vikter och maskiner, i grupp eller med personlig tränare. Du kan även nyttja kunskapen hos vår dietist och vid besvär kan våra naprapater guida dig rätt i din träning.

Du hittar oss på nordvästra Kungsholmen, extra smidigt för dig som jobbar eller bor i Stadshagen, Kristineberg, Hornsberg eller Thorildsplan. Naprapatkliniken och gymmet ligger vägg i vägg, så det är enkelt att hitta till båda!

Läs vad 215 kunder tycker om Performance Center Lindhagen 2

2021-11-21
    Gick till Hege med rygg- och nackbesvär som hon hjälpte mig med. Hon är professionell, kunnig, stark och superbra. Jag rekommenderar Hege varmt!
    2021-11-21
    Gymmet är superbra! Tränade tidigare på Sats i många år men det här gymmet är mycket bättre. Det som kanske utmärker gymmet mest är att det är så trevligt att komma dit, utan att vara pretentiöst.
    2021-11-20
    Mitt tredje besök hos Hege. Alltid lika trevligt bemötande. Otroligt professionell och har stort förtroende. Rekommenderas starkt!
    2021-11-20
    Mycket professionell och trevlig. Jag har alltid fått bra hjälp vid mina besök.
    2021-11-20
    Mycket trevligt gym och trevlig personal
    2021-11-19
    Trevligt och personligt bemötande. Ren och fin lokal som har allt som krävs. Rekommenderar detta gym för både gruppträning och gym.
    2021-11-19
    Frächt och personligt gym med grymma Small Group Training pass där man får personlig coaching.
    2021-11-18
    Jag tycker performance center erbjuder en härlig atmosfär, trevlig personal och ett bra utbud av träningsredskap och klasser!
    2021-11-18
    Hege är en mycket duktig naprapat som kan förklara anatomi, orsak/verkan och har med god framgång behandlat mig!
    2021-11-18
    Lugn och personligt gym med både maskiner och fria vikter.
  • Lisa P
    2021-11-18
    Hege är exceptionellt duktig på napratbehandlingar och den mest mirakulösa behandlingen för spänningar i bröstrygg och bröstmuskler, nämligen ”dry needling”. För att ”dry needling” ska vara optimal krävs stor kunskap och erfarenhet, det har Hege.
    Jag har haft ett långvarigt problem med spänningar i bröstrygg beroende på min allvarliga stress-sjukdom (utmattningssyndrom). Det har varit 3 år med mycket smärta och det har varit till enorm stor hjälp med ”dry needling”-behandling inom ramen för naprapati (lite knäckande naprapat-rörelse har också varit en viktig). Så jag är väldigt glad och tacksam att jag hittade till Hege. Verkligen guld värt för mig.
  • Kim Anders Fredrik F
    2021-11-17
    Familjärt gym, trevlig och kunnig personal. Rent och snyggt! Plus att det finns handdukar på plats!
  • Jesper Ulf Sven P
    2021-02-16
    Ville löser inte bara akuta besvär utan ser alltid till att få till en hållbar och långvarig lösning.
    Empatisk och tar sig tid!
    2021-01-10
    Ville är mycket kunnig, professionell, empatisk och lyhörd för behov att kunna träna trots skada. Efter två behandlingar och generöst med tips kring övningar och träningsupplägg är idag min överansträngda armbåge betydligt bättre. Jag kan varmt rekommendera Ville!
  • Sebastian L
    2020-12-22
    Väldigt bra och kunnig. Som
    Gammal hockeyspelare med många olika krämpor så är det alltid en utmaning att gå till en ny massör. Men vi hittade rätt direkt. Hade
    Först 30min men köpte en till 30min massage för att det var så bra. Rekommenderar Ville starkt.
    2020-12-12
    Ville är mycket kompetent och proffsig. Trevligt bemötande och förstod mina behov och skräddarsydde massagen efter detta. Rekommenderar starkt Ville!
  • LUDVIG H
    2020-12-11
    Riktigt bra! Blev först besviken över att Ludvig hade slutat eftersom han var toppen, men Ville är en fullgod ersättare. Kan verkligen rekommendera!
  • ROBERT V
    2020-11-29
    Ville är väldig kunnig, geniet lyhörd, proffesionell och en twist trevlig rolig!
    Tack att du gör så enkelt så möjligt för att förstår smärtan och hur man ska går till vägen.
  • HANNES W
    2020-11-28
    Trevlig och bra uppfattning om mitt problem
  • CHRISTINA K
    2020-11-28
    Tack Wille för att fixade mitt ryggskott och dessutom gav mig övningar så att ryggontet inte kommer tillbaka!
    2020-11-25
    Kunnig, engagerad och trevlig. Jag kände verkligen att han var genuint intresserad av min situation och vad jag ville ha ut av besöket. Lyhörd och anpassar massagen efter mitt önskemål. Rekommenderas varmt!
  • JEANETTE C
    2020-11-21
    Ville är väldigt kompetent och proffesionell! Alltid trevlig och lyhörd för ens önskemål.
    2020-11-21
    Väldigt kunnig och trevlig. Jag hade smärtor i kroppen som begränsade min träning men efter några behandlingar med Ville var smärtorna helt borta och jag kunde åter fokusera på min träning. Rekommenderas stark.
  • SEBASTIAN L
    2020-11-20
    Toppen gym som har allt man kan önska!
    2020-09-24
    Jag sökte för min höft, nacke och axlar. Har blivit suveränt mottagen! Kunnig och inlyssnande. Tydliga och uppnårliga mål. Är supernöjd!
    2020-09-24
    Kändes som Ludvig var förberedd då jag angett mitt problem innan besöket.

Lugn och balanserad vilket ger en trygghet när man har ont och svårt att röra sig.
    2020-09-23
    Tycker att Ludvig Axelsson varit mycket kompetent och duktig, alltid fått mycket hjälp och rådgivning för att bli kvitt problemen. Jättetråkigt att han inte längre ska vara kvar på octapharma
    2020-09-23
    Jättebra!
    * Jag hade spänningar i käken och sätesmuskeln som jag fick hjälp med. Fick även hjälp med att knäcka ryggen lite.

* Ludvig är supertrevlig och fick mig att känna mig bekväm.

* Jag förväntar mig professionella naprapater som lyssnar på vad man har för problem och hjälper en att känna sig bättre samt ge tips och övningar på vad man kan/bör och inte bör göra för att bli av med problemen man har. Jag tycker Ludvig har gjort ett utmärkt jobba och har definitivt nått över mina förväntningar. Speciellt då han är trevlig och besvarar mina frågor och förklarar så jag förstår.

* Fick svar på mina frågor och bra tips på vad jag ska göra för övningar framöver för att slippa problemen. Fick även en jättebra och pedagogisk förklaring på varför jag exempelvis blir trött i käken eller varför min käke låser sig och knäcks. Det motiverade mig till att faktiskt försöka inkorporera övningarna i mina dagliga rutiner.
    2020-09-22
    Ludvig är väldigt trevlig, professionell och lätt att ha att göra med. Bra kraft i nyporna om man som jag vill ha en djupare massage, men är alltid lyhörd.
    2020-06-16
    God hjälp för det jag sökte kan varmt rekomendera
    2020-04-29
    Problem med ryggen. Spänningar och värk.

Proffsigt bemötande och trevligt . Fick hjälp akut med massage och stretch samt förebyggande genom övningar som jag har gjort hemma.
    2020-03-12
    Snabb hjälp mycket kunnig och bra på att förklara vad som kommer och rent fysiologiskt hur kroppen agerar.

Mycket nöjd
    2020-01-22
    Jag fick en tid samma dag och Ludvig identifierade snabbt mitt problem (inflammerad och spänd ryggmuskulatur) men resonerade också kring möjliga alternativa förklaringar på ett sätt som kändes mycket seriöst.

Med två behandlingar och de övningar jag fick med mig blev jag snabbt bra igen efter att ha gått med besvären i två månader.
    2019-09-30
    Jag hade ont i ett knä vid löpning. Fick mycket bra hjälp och tips på träningsövningar.
    Kändes kunnig, professionell och pålitlig. Kan varmt rekommenderas.
    2019-07-20
    Ludvig Axelsson är en mycket engagerad och kunnig naprapat. Jag har fått så bra hjälp med min svåra smärta i höfterna. Ludvig är noggrann, tydlig och förutom behandling tog han sig tid att ge många bra träningstips och kollade att jag gjorde rätt. Jag är mer än nöjd!
    2019-07-20
    Mycket bra, fick akut tid och hjälp.
    2019-06-21
    Har bra koll, trevligt bemötande.
    2019-06-21
    Bra massage............................................................................ .........
    2019-06-20
    Blev väldigt bra bemött av en kunnig naprapat, kände förtroende direkt. Många bra tips och övningar fick jag med mig.
    2019-06-18
    Jag sökte naprapathjälp pga nackspärr. Blev vänligt och proffsigt bemött. Jag hade höga förväntningar pga pris osv och blev inte besviken. Allt som allt är jag väldigt nöjd och kommer besöka samma naprapat om jag behöver hjälp i framtiden.
  • Patrik J
    skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    2019-03-20
    Hege är en extremt kompetent och professionell naprapat som jag vid flera tillfällen har fått mycket god hjälp av. Tack vara den höga kompetensen är det inte många tillfällen som behövts. Rekommenderas starkt!
    2019-03-14
    Kompetent personal med hög servicenivå. Rent och fräscht gym. Bra öppettider.
    2019-02-11
    Det här är ett guldkorn till gym, litet, personligt och proffsigt. Små grupp-pass ledda av välutbildade ledare (PT, naprapater, m.m.) som hjälper alla deltagare i varje pass att göra övningarna rätt - det har jag aldrig sett på de större gymmen.
    Många snabba men effektiva lunchpass finns. Bra träningsutrustning och maskiner i övrigt, i en modern och trevlig miljö.
    Bekvämt att tvål, kräm och handdukar tillhandahålls, minskar tvätt hemma och packning.
    2019-02-11
    Toppenbra! Lugnt och väldigt trevligt bemötande.
    2019-02-11
    Jag har köpt ett årskort på Performance center, Lindhagen. Jag går ofta på olika lunchpass som är väldigt effektiva och bra. Gymmet tillhandahåller handdukar och duschtvål etc, viket är väldigt praktiskt. Det är bra öppettider på gymmet och trevligt bemötande av personal.
    2019-02-08
    Jag hade problem med en led och provat med sjukgymnastik på annat håll som inte hjälpt. Här fick jag en mer grundlig genomgång av hela kroppen och bra övningar som hjälpte. Lyhörd, kunnig och professionell. Skulle ha gått hit tidigare.
    2019-02-08
    Jag beställde en vanlig massage senast, men har varit på ett flertal naprapatbehandlinger hos Hege och blir alltid mycket professionell bemött. Hon är väldigt kunnig och har alltid hjälpt mig med diverse besvär jag drabbats av. Behandlingarna överträffar alltid mina förväntningar och jag känner mig alltid mycket bättre när jag går där ifrån.
  • Mikael H
    skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen
    2019-02-07
    Gymkort

Trevligt, utan krångel.

Att det var ett "basic gym" med bra priser, bra maskiner.

Passar mig utmärrt, rent fräscht, bra priser, trevligt bemötande.
    2019-02-07
    PCL är ett trevligt och familjärt gym med engagerad personal. Generösa öppettider för egen inpassering. Ingen trängsel och bra att det erbjuds mindre gruppträning både under lunchtid samt em./kvällar. Eftersom det är en mindre grupp får man också personlig hjälp under passet att utföra träningen rätt, super! Ett enormt plus är att man också får låna handduk samt att det erbjuds gratis duschprodukter, väldigt uppskattat!
  • skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    2018-05-16
    Anna var väldigt duktig. På kvällen efter hennes behandling så var min rygg helt perfekt. Det var ett mirakel må jag säga.