Performance Center Lindhagen

Performance Center Lindhagen

www.pcl.nu
  • BadgeEightYears
Boka tid Ring 08-509 221 58 Dela

Välkommen till oss på Performance Center Lindhagen! Här ser vi hälsa och träning på ett holistiskt sätt och du kan träna på dina egna villkor, oavsett vilka mål du satt för dig själv. Träna i vårt fräscha och välutrustade gym, boka tid med någon av våra personliga tränare eller naprapater, de hjälper dig gärna för att du ska...

282 omdömen om Performance Center Lindhagen

Johan T
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Kompetent, lyhörd och trevlig. Därför är jag regelbundet återkommande, och egentligen vill jag inte skriva ett såhär bra omdöme och riskera att få fler konkurrenter om Viktorias tid. Men hon förtjänar det.

Paris G
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Det finns ingen ord som kan beskriva Viktoria! Trevlig , bemötte mig med respekt, lugn ,ödmjuk, duktig, Hon kan vara en förebild för många vårdgivare! Det är inte utbildning som gör dig till bättre Naprapat, det när det finns inom dig som Viktoria har redan !! Jag ser inte henne som min Naprapat, som en familj medlem ! Tacksam för att jag går till henne!!!!!!

Petrus H
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Bra behandling som ger önskad effekt!!!

Jan  L
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är väldigt kunnig, duktig, professionell och dessutom trevlig. Rekommenderas varmt!

Svar från Hege Sommerstad

Stort tack Jan för dina fina ord Jan! Är glad att jag kan hjälpa och uppskattar samtidigt våra trevliga och roliga samtal!

Lisbeth A
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Professionellt och empatiskt bemötande samt omhändertagande. Behandlingar i kombination med ordinerade praktiska övningar anpassade efter min förmåga har resulterat i förbättrad rörlighet och god smärtlindring. Högsta betyg till Hege!

Svar från Hege Sommerstad

Stort tack för fina ord Lisbeth🙏🤗

Narges K
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min kropp men nu jag känner mig som en normal människa i min vardagsliv utan ändras hjälp. Hon är enormt duktig kunnig och smart båda praktik och som rådgivare, jag får enormt hjälp av henne och väldigt glad att hon finns och enormt tacksam att mår mycket mycket bättre nu tack vare henne, Stort och hjärtligt tack för allt. Mvh Narges

Svar från Hege Sommerstad

Tack för dina fina ord Narges🙏🫶. Är så glad att jag kan hjälpa och bidra till att du mår bättre. Vi har verkligen haft en fantastisk resa tillsammans ❤️

Andreas J
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Kunnig och väldigt duktig. Har hjälp mig med flera problem. Alltid nöjd med besöket 👍🏻.

Arin M
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Verkligen plågsamt men det hjälpte och jag blev bra igen efter några dagar.

Cristian P
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Väldigt väldigt nöjd med Viktoria. Från första dagen så blev jag väl bemött..frågade och gick igenom alla mina besvär. Och vilka förväntningar jag hade.. Hon kan ta i eller va mjuk med sina behandlingar! Gillar henne stark….väldigt kunnig naprapat! Kommer att boka fler gånger hos Viktoria Tack Viktoria! Mvh Cristian

Kathrine G
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Riktigt nöjd, Viktoria är väldigt kompetent!

Christian B
Skrev om Performance Center Lindhagen

Lungt, fräscht och trevligt fristående gym. Jonathan är en pedagogisk och tålmodig PT som jag varmt rekommenderar.

Mathias R
Skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen

Performance Center Lindhagen är ett mycket modernt och fräscht gym med alla maskiner och vikter som behövs för ett lyckat träningspass! Lagom mycket folk. Rekommenderas starkt till alla boende på Kungsholmen.

Johanna C
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är fantastisk och har på sitt professionella bemötande hjälpt mig vid flertalet tillfällen. Alltid med en grundlig genomgång om vad orsaken kan vara samt tips o hjälp hur man ska undvika att det händer igen/återkommer som problem. Rekommenderar Hege till alla!

Svar från Hege Sommerstad

Stort tack för din fina recension Johanna!🙏! Hoppas allt är bra med dig o familjen! Vi ses framöver 🤗

Sara V
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är proffsig, glad och trevlig i sitt bemötande. Har prövat både naprapati och massage och är väldigt nöjd. Är en återkommande kund

Svar från Hege Sommerstad

Stort tack for din fina recension Sara🙏😊. Trevlig resa till Aruba, vi ses in på det nya året🤗./ Hege

Peter N
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Nogsam och trygg konsultation samt trevligt och professionellt bemötande. Väl avvägd behandling som gav en positiv effekt med en gång. Rekommenderas varmt!

Jenny S
Skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen

Trevlig atmosfär på gymmet med proffsig och kunnig personal. Har tagit PT-lektioner för att komma igång, vilket varit superbra! Kan varmt rekommendera det här gymmet för den som vill träna på ett bra ställe!

JINGJIE X
Skrev om Performance Center Lindhagen

Jonathan is best personal training coach I have met. He is very caring and professional. I have tried different training places in Kungsholmen.This one is the best one.

Performance Center Lindhagensgatan och JINGJIE X gillar detta
Sofie E
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Jag har gått till Victoria Stefanescu på behandlingen idrottsmassage ett flertal gånger. Efter varje behandling blir min annars så stela nacke alltid lite mindre stel. Victoria är även väldigt lätt att prata med vilket underlättar när man ska berätta om vilka problemområden man vill ha hjälp med.

Sanna T
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Super vänligt bemötande och fick hjälp att bli av med återkommande huvudvärk och stela axlar efter en gammal skada i axeln. Fixade även liten låsning i korsrygg och har inte haft fler problem efter sista besök. Var hos Viktoria 3 gånger. Rekommenderar starkt!

Shirin O
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Kompetent personal med väldigt bra bemötande som ger kropp och själ bättre mående när man lämnar stället.

Fredrik S
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Kunnig, mycket professionell och bäst!

Malin G
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Väldigt trevligt, proffsigt och lyhört bemötande. Behandlingen var mitt i prick och vi är supernöjda. Rekommenderas starkt!

Diana G
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Gick till Hege med rygg- och nackbesvär som hon hjälpte mig med. Hon är professionell, kunnig, stark och superbra. Jag rekommenderar Hege varmt!

Diana G
Skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen

Gymmet är superbra! Tränade tidigare på Sats i många år men det här gymmet är mycket bättre. Det som kanske utmärker gymmet mest är att det är så trevligt att komma dit, utan att vara pretentiöst.

Mona A
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Mitt tredje besök hos Hege. Alltid lika trevligt bemötande. Otroligt professionell och har stort förtroende. Rekommenderas starkt!

Kenneth S
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Mycket professionell och trevlig. Jag har alltid fått bra hjälp vid mina besök.

Kenneth S
Skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen

Mycket trevligt gym och trevlig personal

Camilla R
Skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen

Trevligt och personligt bemötande. Ren och fin lokal som har allt som krävs. Rekommenderar detta gym för både gruppträning och gym.

KARIN S
Skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen

Frächt och personligt gym med grymma Small Group Training pass där man får personlig coaching.

Adam A
Skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen

Jag tycker performance center erbjuder en härlig atmosfär, trevlig personal och ett bra utbud av träningsredskap och klasser!

Anders J
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är en mycket duktig naprapat som kan förklara anatomi, orsak/verkan och har med god framgång behandlat mig!

Anders J
Skrev om Gym  en del av Performance Center Lindhagen

Lugn och personligt gym med både maskiner och fria vikter.

Lisa P
Skrev om Performance Center Lindhagen

Hege är exceptionellt duktig på napratbehandlingar och den mest mirakulösa behandlingen för spänningar i bröstrygg och bröstmuskler, nämligen ”dry needling”. För att ”dry needling” ska vara optimal krävs stor kunskap och erfarenhet, det har Hege. Jag har haft ett långvarigt problem med spänningar i bröstrygg beroende på min allvarliga stress-sjukdom (utmattningssyndrom). Det har varit 3 år med mycket smärta och det har varit till enorm stor hjälp med ”dry needling”-behandling inom ramen för naprapati (lite knäckande naprapat-rörelse...

Kim Anders Fredrik F
Skrev om Performance Center Lindhagen

Familjärt gym, trevlig och kunnig personal. Rent och snyggt! Plus att det finns handdukar på plats!

Jesper Ulf Sven P

Ville löser inte bara akuta besvär utan ser alltid till att få till en hållbar och långvarig lösning. Empatisk och tar sig tid!

Linnea Johanna J

Ville är mycket kunnig, professionell, empatisk och lyhörd för behov att kunna träna trots skada. Efter två behandlingar och generöst med tips kring övningar och träningsupplägg är idag min överansträngda armbåge betydligt bättre. Jag kan varmt rekommendera Ville!

Sebastian L

Väldigt bra och kunnig. Som Gammal hockeyspelare med många olika krämpor så är det alltid en utmaning att gå till en ny massör. Men vi hittade rätt direkt. Hade Först 30min men köpte en till 30min massage för att det var så bra. Rekommenderar Ville starkt.

Suzanne Josefin H

Ville är mycket kompetent och proffsig. Trevligt bemötande och förstod mina behov och skräddarsydde massagen efter detta. Rekommenderar starkt Ville!

LUDVIG H

Riktigt bra! Blev först besviken över att Ludvig hade slutat eftersom han var toppen, men Ville är en fullgod ersättare. Kan verkligen rekommendera!

ROBERT V

Ville är väldig kunnig, geniet lyhörd, proffesionell och en twist trevlig rolig! Tack att du gör så enkelt så möjligt för att förstår smärtan och hur man ska går till vägen.

HANNES W

Trevlig och bra uppfattning om mitt problem

CHRISTINA K

Tack Wille för att fixade mitt ryggskott och dessutom gav mig övningar så att ryggontet inte kommer tillbaka!

David B

Kunnig, engagerad och trevlig. Jag kände verkligen att han var genuint intresserad av min situation och vad jag ville ha ut av besöket. Lyhörd och anpassar massagen efter mitt önskemål. Rekommenderas varmt!

JEANETTE C

Ville är väldigt kompetent och proffesionell! Alltid trevlig och lyhörd för ens önskemål.

ROSS R

Väldigt kunnig och trevlig. Jag hade smärtor i kroppen som begränsade min träning men efter några behandlingar med Ville var smärtorna helt borta och jag kunde åter fokusera på min träning. Rekommenderas stark.

SEBASTIAN L
Skrev om Performance Center Lindhagen

Toppen gym som har allt man kan önska!

Jenny H

Jag sökte för min höft, nacke och axlar. Har blivit suveränt mottagen! Kunnig och inlyssnande. Tydliga och uppnårliga mål. Är supernöjd!

Paul M

Kändes som Ludvig var förberedd då jag angett mitt problem innan besöket. Lugn och balanserad vilket ger en trygghet när man har ont och svårt att röra sig.

Olivia B

Tycker att Ludvig Axelsson varit mycket kompetent och duktig, alltid fått mycket hjälp och rådgivning för att bli kvitt problemen. Jättetråkigt att han inte längre ska vara kvar på octapharma

Lydia W

Jättebra! * Jag hade spänningar i käken och sätesmuskeln som jag fick hjälp med. Fick även hjälp med att knäcka ryggen lite. * Ludvig är supertrevlig och fick mig att känna mig bekväm. * Jag förväntar mig professionella naprapater som lyssnar på vad man har för problem och hjälper en att känna sig bättre samt ge tips och övningar på vad man kan/bör och inte bör göra för att bli av med problemen man har. Jag tycker Ludvig har gjort ett utmärkt jobba och har definitivt nått över mina förväntningar. Speciellt då han...