Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Kristineberg Performance Center Lindhagen
Rekommenderat företag 2016 - Performance Center Lindhagen

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, 112 15 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Performance Center Lindhagen!

Här ser vi hälsa och träning på ett holistiskt sätt och du kan träna på dina egna villkor, oavsett vilka mål du satt för dig själv. Träna i vårt fräscha och välutrustade gym, boka tid med någon av våra personliga tränare eller naprapater, de hjälper dig gärna för att du ska nå dit du vill.

Välj om du vill träna själv med fria vikter och maskiner, i grupp eller med personlig tränare. Du kan även nyttja kunskapen hos vår dietist och vid besvär kan våra naprapater guida dig rätt i din träning.

Du hittar oss på nordvästra Kungsholmen, extra smidigt för dig som jobbar eller bor i Stadshagen, Kristineberg, Hornsberg eller Thorildsplan. Naprapatkliniken och gymmet ligger vägg i vägg, så det är enkelt att hitta till båda!

Läs vad 126 kunder tycker om Performance Center Lindhagen

• Margaretha F
    Margaretha F skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är en fantastisk kunnig och trevlig person. Har alltid tid med en och man känner sig inte stressad när man är hos Hege, hon är en väldigt lugn person. Man får ett förtroende för henne och hennes yrkesskicklighet. Jag kan varmt rekommendera Hege till vänner och bekanta. Ser fram emot att träffa henne igen efter mammaledigheten.
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Besöken hos Lisa har varit över förväntan. Väldigt bra bemötande och professionellt.
  • Hans L
    Hans L skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    - Alltid glad med en positiv attityd
    - Lyssnar mycket
    - Följer upp och ger råd på ett professionellt sätt
    - Jag fick hjälp och blev bra! :-)
  • Ian J
    Ian J skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Väldigt kunnig och professionell. Jag har fått hjälp med mina idrottsskador och fått bra träningsprogram.
  • Mischa S
    Mischa S skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna är utomordentlig duktig Naprapat.
    Anna har hjälpt mig under förra året med arbetsrelaterade skador och ävan hjäpt mig att förebygga sådana skador.
    Jag kan varmast rekommendera Anna som Naprapat.
  • Mischa S
    Mischa S skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är en utomordentlig bra Naprapat.
    Hon har hjälpt mig igemon sport och arbetsrelatrade skador, smat hjälpt mig att förbygga sådana.
    Jag kan rekommendera ett besök hos Hege.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är en väldigt kompetent och duktig Naprapat, hon vet vad hon gör. Jag kan varmt rekomendera henne.
  • Johan E
    Johan E skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket professionellt bemötande och kunnig inom sitt område. Jag fick hjälp med både förebyggande åtgärder och med deta faktiska problemt som var löparknä. Hon har även själv en gedigen träningsbakgrund inom flera idrotter.
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna bemötte mig med vänlighet och respekt. Jag har bara besökt henne två gånger. Jag fick god hjälp med mina besvär och även tips på övningar som skulle hjälpa och förebygga. Det tycker jag är extra viktigt!

Sammanfattningsvis tycker jag Anna var vänlig och kunnig!
  • Kristel K
    Kristel K skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege Sommerstad är väldigt duktigt på det hon gör och tom mer! Hon har sinne för sina kunder och bemöter upp deras behov på bästa sätt. Hon ger tom lilla extra man förväntar inte sig! Gulda värt!
  • Lena B
    Lena B skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Bra bemötande. Kunnig och trevlig som sina kollegor.
  • Magdalena F
    Magdalena F skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Professionellt och bra bemötande. Lisa var förtroendeingivande och lyckades hjälpa mig fort med mina besvär.
  • Marie S
    Marie S skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är en väldigt erfaren och duktig naprapat som infriade alla mina förväntningar.
  • Stephan L
    Stephan L skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    har bara varit hos Anna en gång, har inte behövt återkomma än pga en utmärkt behandling. Jag upplevde Anna som mycket proffesionell
  • Erika B
    Erika B skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Anna är otroligt vänlig, duktig och professionell. Rekommenderar!
  • Robert Å
    Robert Å skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Hade problem med smärtra i axel, nack och ryggparti som Anna hjälpte mig med på ett seriöst och professionellt sätt.
  • Peter S
    Peter S skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Trevlig och professionell behandling med mig som kund i centrum.
  • Arash B
    Arash B skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Hade halv-akuta besvär i ländryggen och sätesmuskulaturen. Lisa agerade proffsigt och systematiskt. Jag fick vanlig behandling och akupunktur mot de akuta besvären vilket hjälpte efter ett par tre sessioner. Jag fick också övningar hem för att stärka bålmusklerna. Grundbesvären försvann dock inte helt efter 4-5 sessioner.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa var väldigt engagerad och kunnande under den lilla tid jag hade kontakt med henne. Gav mig tips på övningar utöver de jag hade hos min primära sjukgymnast, samt hjälpte mig ta beslut angående korsbadsoperation. Kontaktade till och med en ortoped för att ge mig kortare väntetid.
  • Gabriel P
    Gabriel P skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa är en mycket bra naprapat, både kunnig och trevlig i bemötandet. Rekommenderar gärna henne! Mig hjälpte hon med ryggen som krånglade inför skidåkning.
  • Izabella H
    Izabella H skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket nöjd med bemötande samt behandling. Man får väldig personlig hjälp och det är tryggt att kunna vända sig om ny upptäckta grejer när som helst
  • Catarina M
    Catarina M skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är den bästa naprapat (även jämfört med kiro/massage) som jag har varit hos utifrån att hon har en helhetsbild och inte bara behandlar ngt symptom. Hon hittar de områden som behöver behandling. Mycket skicklig!
  • Tuve J
    Tuve J skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Intresse, kunskap och kompetens såväl för individen som för den fysiska åkomman. En trygghet i nöden.
  • Gudrun C
    Gudrun C skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Jag har känt Hege sedan hennes sista år på Naprapathögskolan. Hennes bemötande o det hon presterar är enastående! Eftersom jag fortsatt vara hennes kund så är jag hur nöjd som helst!

Gudrun
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Jag är mer än nöjd! Hon är jätteduktig och kunnig på det hon gör. Hon gjorde en grundlig och bra behandling.
  • Ulrica M
    Ulrica M skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Kunnig, inte rädd för att ta i!
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa är mycket kompetent och alltid med ett trevligt bemötande.
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa har med sin komptens kring idrottsskador hjälp mig att komma till rätta med mina ryggproblem samt öka min smidighet vilket är viktigt för mitt välmående och min fysiska prestation. Jag har efter min behandling fortsatt med mina övningar hemma vilket ytterligare förbättrat min smidighet.
  • Anna S
    Anna S skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket trevligt bemötande och mycket duktig!
  • Micke L
    Micke L skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Har gått en tid hos Lisa och fått mycket bra hjälp med det problem jag hade . Proffsiga behandlingar och mycket bra råd om övningar jag kan fortsätta med själv .
    Lisa är väldigt kunnig och tar sig tid att det ska bli bra.

Jag är helt klart supernöjd med den hjälp jag fått.
  • Tom S
    Tom S skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa är otroligt proffesionell och kunnig. Lisa lever absolut upp till förväntningarna. Jag får inte bara hjälp med skadan hon behandlar. Hon tipsar mig även om enkla övningar för att förbättra hållningen för att minska risken för värk i nacke och rygg. Hennes bemötande är genuint trevligt och hon har alltid ett leende som vittnar om att hon trivs med sitt jobb.
  • Platini T
    Platini T skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa är väldigt kunnig proffsigt i sitt jobb och strävar alltid
    Kunder ska må bättre. Grym människa helt enkelt :)
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Fick mycket bra förtroende för henne direkt och hon visade sin kunnighet. Mycket bra.
  • Göran O
    Göran O skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa är en mycket professionell Naprapat som med fast hand har hjälp mig med mina problem👍
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Den var mycket bra, trevligt och kunnigt bemötande
  • Pia G
    Pia G skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Trevligt och professionellt mottagande. Bra tips på övningar som även mailades över.
  • Arianne R
    Arianne R skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är en lyhörd och inkännande naprapat
  • Frida D
    Frida D skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Genuint trevlig och man känner att hon är intresserad av "historiken" kring varför man sökt hjälp. Hon lyssnar in, anpassar mina förväntningar till ett realistiskt mål.
  • Carina J
    Carina J skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Jag har gått hos Lisa vid upprepade tillfällen i olika perioder och hon är inlyssnande och seriös. Ger bra behandling och övningar mellan tillfällena.
    Lever absolut upp till mina förväntningar och jag kan rekommendera henne till andra.
  • Carina J
    Carina J skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Jag har fått toppenbemötande under hela perioden. Hon lyssnar och är seriös i sitt utövande och i har hela tiden en dialog om nästa steg. Lever verkligen upp till mina förväntningar.
  • Asa H
    Asa H skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Engagerad och fokuserad på målet, dvs bot. Trevligt bemötande och skulle utan tvekan gå dit igen.
  • Petteri V
    Petteri V skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Jag har varit mycket nöjd med både bemötandet och kvaliteten på behandlingarna jag fått av Lisa. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Leif A
    Leif A skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen
    Trevlig och proffsig! Förtroendeingivande. Bra resultat av behandlingen.
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Trevlig och snäll. Förklarade väl vad som skulle ske så jag slapp vara orolig.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Trevlig och en person som lyssnade dock borde hon ha rekommenderat en annan väg, lösning utifrån de besvär jag hade.
  • Lucas L
    Lucas L skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa fixar även sånt som alla andra misslyckats med.
    Hon ser människan och anpassar så att rehaben passar som hand i handske.
    Jag kunde inte vara nöjdare.
  • Malin P
    Malin P skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lisa är lyhörd och gör sitt yttersta för att lösa de problem man kommer med. Hon nöjer sig inte med enkla lösningar utan försöker gå till botten med alla besvär.
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Utmärkt. Kunnig och lösningsorienterad.
  • Björn J
    Björn J skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Lugn och fin, stark och säker!
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Lisa Nykvist en del av Performance Center Lindhagen
    Utmärkt, fokuserat och lyhört.
Lisa Nykvist
Hege Sommerstad