Performance Center Lindhagen

Performance Center Lindhagen

Välkommen till oss på Performance Center Lindhagen!

Här ser vi hälsa och träning på ett holistiskt sätt och du kan träna på dina egna villkor, oavsett vilka mål du satt för dig själv. Träna i vårt fräscha och välutrustade gym, boka tid med någon av våra personliga tränare eller naprapater, de hjälper dig gärna för att du ska nå dit du vill.

Välj om du vill träna själv med fria vikter och maskiner, i grupp eller med personlig tränare. Du kan även nyttja kunskapen hos vår dietist och vid besvär kan våra naprapater guida dig rätt i din träning.

Du hittar oss på nordvästra Kungsholmen, extra smidigt för dig som jobbar eller bor i Stadshagen, Kristineberg, Hornsberg eller Thorildsplan. Naprapatkliniken och gymmet ligger vägg i vägg, så det är enkelt att hitta till båda!

Läs vad 226 kunder tycker om Performance Center Lindhagen 2

2022-11-10 Insamlad av företaget
    Performance Center Lindhagen är ett mycket modernt och fräscht gym med alla maskiner och vikter som behövs för ett lyckat träningspass! Lagom mycket folk. Rekommenderas starkt till alla boende på Kungsholmen.
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Hege är fantastisk och har på sitt professionella bemötande hjälpt mig vid flertalet tillfällen. Alltid med en grundlig genomgång om vad orsaken kan vara samt tips o hjälp hur man ska undvika att det händer igen/återkommer som problem. Rekommenderar Hege till alla!
    Stort tack för din fina recension Johanna!🙏! Hoppas allt är bra med dig o familjen! Vi ses framöver 🤗 Hege Sommerstad
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    Hege är proffsig, glad och trevlig i sitt bemötande. Har prövat både naprapati och massage och är väldigt nöjd. Är en återkommande kund
    Stort tack for din fina recension Sara🙏😊. Trevlig resa till Aruba, vi ses in på det nya året🤗./ Hege Hege Sommerstad
  • Peter N
    skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen
    2022-11-01 Insamlad av företaget
    Nogsam och trygg konsultation samt trevligt och professionellt bemötande. Väl avvägd behandling som gav en positiv effekt med en gång. Rekommenderas varmt!
    2022-10-31 Insamlad av företaget
    Trevlig atmosfär på gymmet med proffsig och kunnig personal. Har tagit PT-lektioner för att komma igång, vilket varit superbra! Kan varmt rekommendera det här gymmet för den som vill träna på ett bra ställe!
    2022-09-21 Spontant omdöme
    Jonathan is best personal training coach I have met. He is very caring and professional. I have tried different training places in Kungsholmen.This one is the best one.
    2022-09-19 Insamlad av företaget
    Jag har gått till Victoria Stefanescu på behandlingen idrottsmassage ett flertal gånger. Efter varje behandling blir min annars så stela nacke alltid lite mindre stel. Victoria är även väldigt lätt att prata med vilket underlättar när man ska berätta om vilka problemområden man vill ha hjälp med.
    2022-09-13 Insamlad av företaget
    Super vänligt bemötande och fick hjälp att bli av med återkommande huvudvärk och stela axlar efter en gammal skada i axeln.

Fixade även liten låsning i korsrygg och har inte haft fler problem efter sista besök. Var hos Viktoria 3 gånger. Rekommenderar starkt!
    2022-09-12 Insamlad av företaget
    Kompetent personal med väldigt bra bemötande som ger kropp och själ bättre mående när man lämnar stället.
    2022-08-22 Insamlad av företaget
    Kunnig, mycket professionell och bäst!
    2022-08-07 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt, proffsigt och lyhört bemötande. Behandlingen var mitt i prick och vi är supernöjda. Rekommenderas starkt!
    2021-11-21 Insamlad av företaget
    Gick till Hege med rygg- och nackbesvär som hon hjälpte mig med. Hon är professionell, kunnig, stark och superbra. Jag rekommenderar Hege varmt!
    2021-11-21 Insamlad av företaget
    Gymmet är superbra! Tränade tidigare på Sats i många år men det här gymmet är mycket bättre. Det som kanske utmärker gymmet mest är att det är så trevligt att komma dit, utan att vara pretentiöst.
    2021-11-20 Insamlad av företaget
    Mitt tredje besök hos Hege. Alltid lika trevligt bemötande. Otroligt professionell och har stort förtroende. Rekommenderas starkt!
    2021-11-20 Insamlad av företaget
    Mycket professionell och trevlig. Jag har alltid fått bra hjälp vid mina besök.
    2021-11-20 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt gym och trevlig personal
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Trevligt och personligt bemötande. Ren och fin lokal som har allt som krävs. Rekommenderar detta gym för både gruppträning och gym.
    2021-11-19 Spontant omdöme
    Frächt och personligt gym med grymma Small Group Training pass där man får personlig coaching.
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Jag tycker performance center erbjuder en härlig atmosfär, trevlig personal och ett bra utbud av träningsredskap och klasser!
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Hege är en mycket duktig naprapat som kan förklara anatomi, orsak/verkan och har med god framgång behandlat mig!
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Lugn och personligt gym med både maskiner och fria vikter.
  • Lisa P
    2021-11-18 Spontant omdöme
    Hege är exceptionellt duktig på napratbehandlingar och den mest mirakulösa behandlingen för spänningar i bröstrygg och bröstmuskler, nämligen ”dry needling”. För att ”dry needling” ska vara optimal krävs stor kunskap och erfarenhet, det har Hege.
    Jag har haft ett långvarigt problem med spänningar i bröstrygg beroende på min allvarliga stress-sjukdom (utmattningssyndrom). Det har varit 3 år med mycket smärta och det har varit till enorm stor hjälp med ”dry needling”-behandling inom ramen för naprapati (lite knäckande naprapat-rörelse har också varit en viktig). Så jag är väldigt glad och tacksam att jag hittade till Hege. Verkligen guld värt för mig.
  • Kim Anders Fredrik F
    2021-11-17 Spontant omdöme
    Familjärt gym, trevlig och kunnig personal. Rent och snyggt! Plus att det finns handdukar på plats!
  • Jesper Ulf Sven P
    2021-02-16 Spontant omdöme
    Ville löser inte bara akuta besvär utan ser alltid till att få till en hållbar och långvarig lösning.
    Empatisk och tar sig tid!
    2021-01-10 Spontant omdöme
    Ville är mycket kunnig, professionell, empatisk och lyhörd för behov att kunna träna trots skada. Efter två behandlingar och generöst med tips kring övningar och träningsupplägg är idag min överansträngda armbåge betydligt bättre. Jag kan varmt rekommendera Ville!
  • Sebastian L
    2020-12-22 Spontant omdöme
    Väldigt bra och kunnig. Som
    Gammal hockeyspelare med många olika krämpor så är det alltid en utmaning att gå till en ny massör. Men vi hittade rätt direkt. Hade
    Först 30min men köpte en till 30min massage för att det var så bra. Rekommenderar Ville starkt.
    2020-12-12 Spontant omdöme
    Ville är mycket kompetent och proffsig. Trevligt bemötande och förstod mina behov och skräddarsydde massagen efter detta. Rekommenderar starkt Ville!
  • LUDVIG H
    2020-12-11 Spontant omdöme
    Riktigt bra! Blev först besviken över att Ludvig hade slutat eftersom han var toppen, men Ville är en fullgod ersättare. Kan verkligen rekommendera!
  • ROBERT V
    2020-11-29 Spontant omdöme
    Ville är väldig kunnig, geniet lyhörd, proffesionell och en twist trevlig rolig!
    Tack att du gör så enkelt så möjligt för att förstår smärtan och hur man ska går till vägen.
  • HANNES W
    2020-11-28 Spontant omdöme
    Trevlig och bra uppfattning om mitt problem
  • CHRISTINA K
    2020-11-28 Spontant omdöme
    Tack Wille för att fixade mitt ryggskott och dessutom gav mig övningar så att ryggontet inte kommer tillbaka!
    2020-11-25 Spontant omdöme
    Kunnig, engagerad och trevlig. Jag kände verkligen att han var genuint intresserad av min situation och vad jag ville ha ut av besöket. Lyhörd och anpassar massagen efter mitt önskemål. Rekommenderas varmt!
  • JEANETTE C
    2020-11-21 Spontant omdöme
    Ville är väldigt kompetent och proffesionell! Alltid trevlig och lyhörd för ens önskemål.
    2020-11-21 Spontant omdöme
    Väldigt kunnig och trevlig. Jag hade smärtor i kroppen som begränsade min träning men efter några behandlingar med Ville var smärtorna helt borta och jag kunde åter fokusera på min träning. Rekommenderas stark.
  • SEBASTIAN L
    2020-11-20 Spontant omdöme
    Toppen gym som har allt man kan önska!
    2020-09-24 Insamlad av företaget
    Jag sökte för min höft, nacke och axlar. Har blivit suveränt mottagen! Kunnig och inlyssnande. Tydliga och uppnårliga mål. Är supernöjd!
    2020-09-24 Insamlad av företaget
    Kändes som Ludvig var förberedd då jag angett mitt problem innan besöket.

Lugn och balanserad vilket ger en trygghet när man har ont och svårt att röra sig.
    2020-09-23 Insamlad av företaget
    Tycker att Ludvig Axelsson varit mycket kompetent och duktig, alltid fått mycket hjälp och rådgivning för att bli kvitt problemen. Jättetråkigt att han inte längre ska vara kvar på octapharma
    2020-09-23 Insamlad av företaget
    Jättebra!
    * Jag hade spänningar i käken och sätesmuskeln som jag fick hjälp med. Fick även hjälp med att knäcka ryggen lite.

* Ludvig är supertrevlig och fick mig att känna mig bekväm.

* Jag förväntar mig professionella naprapater som lyssnar på vad man har för problem och hjälper en att känna sig bättre samt ge tips och övningar på vad man kan/bör och inte bör göra för att bli av med problemen man har. Jag tycker Ludvig har gjort ett utmärkt jobba och har definitivt nått över mina förväntningar. Speciellt då han är trevlig och besvarar mina frågor och förklarar så jag förstår.

* Fick svar på mina frågor och bra tips på vad jag ska göra för övningar framöver för att slippa problemen. Fick även en jättebra och pedagogisk förklaring på varför jag exempelvis blir trött i käken eller varför min käke låser sig och knäcks. Det motiverade mig till att faktiskt försöka inkorporera övningarna i mina dagliga rutiner.
    2020-09-22 Insamlad av företaget
    Ludvig är väldigt trevlig, professionell och lätt att ha att göra med. Bra kraft i nyporna om man som jag vill ha en djupare massage, men är alltid lyhörd.
    2020-06-16 Insamlad av företaget
    God hjälp för det jag sökte kan varmt rekomendera
    2020-04-29 Insamlad av företaget
    Problem med ryggen. Spänningar och värk.

Proffsigt bemötande och trevligt . Fick hjälp akut med massage och stretch samt förebyggande genom övningar som jag har gjort hemma.
    2020-03-12 Insamlad av företaget
    Snabb hjälp mycket kunnig och bra på att förklara vad som kommer och rent fysiologiskt hur kroppen agerar.

Mycket nöjd
    2020-01-22 Insamlad av företaget
    Jag fick en tid samma dag och Ludvig identifierade snabbt mitt problem (inflammerad och spänd ryggmuskulatur) men resonerade också kring möjliga alternativa förklaringar på ett sätt som kändes mycket seriöst.

Med två behandlingar och de övningar jag fick med mig blev jag snabbt bra igen efter att ha gått med besvären i två månader.
    2019-09-30 Insamlad av företaget
    Jag hade ont i ett knä vid löpning. Fick mycket bra hjälp och tips på träningsövningar.
    Kändes kunnig, professionell och pålitlig. Kan varmt rekommenderas.
    2019-07-20 Insamlad av företaget
    Ludvig Axelsson är en mycket engagerad och kunnig naprapat. Jag har fått så bra hjälp med min svåra smärta i höfterna. Ludvig är noggrann, tydlig och förutom behandling tog han sig tid att ge många bra träningstips och kollade att jag gjorde rätt. Jag är mer än nöjd!
    2019-07-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra, fick akut tid och hjälp.
    2019-06-21 Insamlad av företaget
    Har bra koll, trevligt bemötande.
    2019-06-21 Insamlad av företaget
    Bra massage............................................................................ .........
    2019-06-20 Insamlad av företaget
    Blev väldigt bra bemött av en kunnig naprapat, kände förtroende direkt. Många bra tips och övningar fick jag med mig.