Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, 112 15 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Performance Center Lindhagen!

Här ser vi hälsa och träning på ett holistiskt sätt och du kan träna på dina egna villkor, oavsett vilka mål du satt för dig själv. Träna i vårt fräscha och välutrustade gym, boka tid med någon av våra personliga tränare eller naprapater, de hjälper dig gärna för att du ska nå dit du vill.

Välj om du vill träna själv med fria vikter och maskiner, i grupp eller med personlig tränare. Du kan även nyttja kunskapen hos vår dietist och vid besvär kan våra naprapater guida dig rätt i din träning.

Du hittar oss på nordvästra Kungsholmen, extra smidigt för dig som jobbar eller bor i Stadshagen, Kristineberg, Hornsberg eller Thorildsplan. Naprapatkliniken och gymmet ligger vägg i vägg, så det är enkelt att hitta till båda!

Läs vad 158 kunder tycker om Performance Center Lindhagen

• 2019-09-30

Isabel B skrev om Ludvig Axelsson en del av Performance Center Lindhagen
    Jag hade ont i ett knä vid löpning. Fick mycket bra hjälp och tips på träningsövningar.
    Kändes kunnig, professionell och pålitlig. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-07-20

Marie-Ann W skrev om Ludvig Axelsson en del av Performance Center Lindhagen
    Ludvig Axelsson är en mycket engagerad och kunnig naprapat. Jag har fått så bra hjälp med min svåra smärta i höfterna. Ludvig är noggrann, tydlig och förutom behandling tog han sig tid att ge många bra träningstips och kollade att jag gjorde rätt. Jag är mer än nöjd! Läs mer
  • 2019-07-20

Beata M skrev om Ludvig Axelsson en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket bra, fick akut tid och hjälp. Läs mer
  • 2019-06-21

Marcus J skrev om Ludvig Axelsson en del av Performance Center Lindhagen
    Har bra koll, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-21

Johan D skrev om Ludvig Axelsson en del av Performance Center Lindhagen
    Bra massage............................................................................ ......... Läs mer
  • 2019-06-20

Suzanne H skrev om Ludvig Axelsson en del av Performance Center Lindhagen
    Blev väldigt bra bemött av en kunnig naprapat, kände förtroende direkt. Många bra tips och övningar fick jag med mig. Läs mer
  • 2019-06-18

Elnaz N skrev om Ludvig Axelsson en del av Performance Center Lindhagen
    Jag sökte naprapathjälp pga nackspärr. Blev vänligt och proffsigt bemött. Jag hade höga förväntningar pga pris osv och blev inte besviken. Allt som allt är jag väldigt nöjd och kommer besöka samma naprapat om jag behöver hjälp i framtiden. Läs mer
  • Patrik J

2019-03-20

Patrik J skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är en extremt kompetent och professionell naprapat som jag vid flera tillfällen har fått mycket god hjälp av. Tack vara den höga kompetensen är det inte många tillfällen som behövts. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-14

mustapha r skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Kompetent personal med hög servicenivå. Rent och fräscht gym. Bra öppettider. Läs mer

Åsa C skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Det här är ett guldkorn till gym, litet, personligt och proffsigt. Små grupp-pass ledda av välutbildade ledare (PT, naprapater, m.m.) som hjälper alla deltagare i varje pass att göra övningarna rätt - det har jag aldrig sett på de större gymmen.
    Många snabba men effektiva lunchpass finns. Bra träningsutrustning och maskiner i övrigt, i en modern och trevlig miljö.
    Bekvämt att tvål, kräm och handdukar tillhandahålls, minskar tvätt hemma och packning. Läs mer

Katja H skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Toppenbra! Lugnt och väldigt trevligt bemötande. Läs mer

Linda L skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Jag har köpt ett årskort på Performance center, Lindhagen. Jag går ofta på olika lunchpass som är väldigt effektiva och bra. Gymmet tillhandahåller handdukar och duschtvål etc, viket är väldigt praktiskt. Det är bra öppettider på gymmet och trevligt bemötande av personal. Läs mer
  • 2019-02-08

Åsa C skrev om Performance Center Lindhagen
    Jag hade problem med en led och provat med sjukgymnastik på annat håll som inte hjälpt. Här fick jag en mer grundlig genomgång av hela kroppen och bra övningar som hjälpte. Lyhörd, kunnig och professionell. Skulle ha gått hit tidigare. Läs mer
  • 2019-02-08

Malin B skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Jag beställde en vanlig massage senast, men har varit på ett flertal naprapatbehandlinger hos Hege och blir alltid mycket professionell bemött. Hon är väldigt kunnig och har alltid hjälpt mig med diverse besvär jag drabbats av. Behandlingarna överträffar alltid mina förväntningar och jag känner mig alltid mycket bättre när jag går där ifrån. Läs mer
  • Mikael H

2019-02-07

Mikael H skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Gymkort

Trevligt, utan krångel.

Att det var ett "basic gym" med bra priser, bra maskiner.

Passar mig utmärrt, rent fräscht, bra priser, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-07

Johanna N skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    PCL är ett trevligt och familjärt gym med engagerad personal. Generösa öppettider för egen inpassering. Ingen trängsel och bra att det erbjuds mindre gruppträning både under lunchtid samt em./kvällar. Eftersom det är en mindre grupp får man också personlig hjälp under passet att utföra träningen rätt, super! Ett enormt plus är att man också får låna handduk samt att det erbjuds gratis duschprodukter, väldigt uppskattat! Läs mer
  • 2018-04-11

Jill A skrev om Performance Center Lindhagen
    Jag tycker hon verkade väldigt och och professionell men hann tyvärr bara gång två ggr sen lämnade hon åb pga sjukt barn, och det kan ju hända. Det är inget konstigt men den nästa tid jag fick lämnade hon också åb till för att vara med i barnets skola, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har inte fått någon ny tid ännu. Läs mer
  • 2018-04-09

Norbert P skrev om Performance Center Lindhagen
    Trevligt och korrekt bemötande. Kunnig och löste mitt problem snabbare än jag trodde. Läs mer
  • 2018-03-15

Jorgen L skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Ont i axlar övre ryggen.

Mycket trevligt bemötande och man känner direkt att hon är kunnig.

Förväntningen var ju värsta värken skulle minska vilket och att det blev bättre.

Mycket bra Läs mer
  • 2018-03-09

Fredrik B skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Proffesionellt, duktiga. Ser till att man får det anpassning man behöver, kunden i fokus. Läs mer

Richard B skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Professionell, kunnig och trevlig. Läs mer

Chatrine M skrev om Performance Center Lindhagen
    Mycket duktig, trevlig och lyssnade på vad jag som kund behövde hjälp med. Gav tips på vad jag kan göra. Läs mer

Anna H skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Kompetent och professionell. Trevlig bemötande och förstod mina besvär väl och utförde behandling som hjälpte snabbt. Över förväntan. Läs mer

Kjell S skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket professionell och kunnig! Läs mer

Lars J skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är superproffs. Kurs 1a!! ( på rikitgt och det märks) :-) Läs mer

Niclas H skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är den bästa naprapaten jag vart hos i Stockholm. Bra kunskap och ambitionen att få mig frisk och sedan plan för att det inte ska hända igen. Toppen
    /Niclas Läs mer
    2018-03-07 Hege S svarar Niclas H
    Tack snälla Niclas för dina fina ord??
  • 2018-02-11

Therese H skrev om Performance Center Lindhagen
    Engagerad att på bästa sätt vilja uppnå resultat sv skadan & lökprocess är igång & hoppas på läkning. Läs mer
  • 2018-02-08

Camilla G skrev om Performance Center Lindhagen
    Väldigt nöjd. Snabb och bra hjälp! Läs mer
  • 2018-01-18

Liselott L skrev om Performance Center Lindhagen
    jättetrevlig och snäll naprapat. kunnig Läs mer

Christina B skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket väl bemött. Kunnig massör och omtänksam. Hege är bra på akupunktur om det skulle behövas. Läs mer

Sari R skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Jag upplevde besöket och behandlingen som mycket professionell med stor kunskap hos naprapaten och med ett gott bemötande. Jag kände mig väl omhändertagen och jag fick hjälp med mitt problem. Läs mer

Refik S skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket trevligt bemötande och professionellt utfört naprapati som hjälper mig att hålla mina problem med ryggmuskeln i schack Läs mer
  • 2018-01-16

Ulf L skrev om Performance Center Lindhagen
    Jag fick ett mycket bra och professionellt bemötande och de problem jag hade blev snabbt åtgärdade. Läs mer
  • Björn T

2018-01-15

Björn T skrev om Performance Center Lindhagen
    De tjänster jag fick var alldeles strålande utmärkta.
    Bra bemötande professionell & empatiskt. Läs mer
  • Gunnar L

2018-01-15

Gunnar L skrev om Performance Center Lindhagen
    Mycket trevligt bemötande. Oväntat bra behandlingsresultat som
    fått mig att återkomma och planerar att återkomma fortsättningsvis för behandling vid behov Läs mer

Gunilla B skrev om Performance Center Lindhagen
    Proffsigt och kunnigt bemötande Läs mer

Thomas K skrev om Performance Center Lindhagen
    Världsklass ger allra högsta betyg 👍🏻👍🏻 Läs mer

Zoran M skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Professionell, kunnig, duktig, trevlig och social. Läs mer

Ulrika S skrev om Performance Center Lindhagen
    Saklig, mjuk och intresserad. Upplevdes som kunnig inom sitt gebit. Läs mer

Thomas D skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Hege är en duktig och engagerad naprapat som inte bara behandlar det akuta utan också tipsar om förebyggande åtgärder. Alltid glad och trevlig. Läs mer

Dennis O skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen
    Riktigt bra bemötande. Bra förklaringar till varför problemen uppstår. Kände resultat redan dagen efter! Läs mer

Gabriella M skrev om Performance Center Lindhagen
    Mycket proffsig och mycket trevligt bemötande! Läs mer

Maria B skrev om Performance Center Lindhagen
    Mycket vänligt och professionellt bemötande!
    Hon använder även akupunktur, vilket har hjälpt mig jättemycket!
    Rekommenderar henne gärna! Läs mer

Fredrik W skrev om Performance Center Lindhagen
    Bästa Naprapaten jag varit hos !
    Lugn , förstående , lyssnar på vad man säger.
    Tar sig tid trots att det är tight mellan kunderna. Läs mer
  • 2017-06-05

Joakim G skrev om Performance Center Lindhagen
    Lyssnande, trevlig och kompetent Läs mer
  • 2017-06-02

Catarina M skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    PCL är ett litet och personligt gym där allt som jag behöver finns tillgängligt. Det är avslappnad stämning och alla är välkomna, alltifrån nybörjartränaren till tyngdlyftaren och medelålderskvinnor däremellan :) Passen är i små grupper där instruktören alltid ger bra stöd och tips. Gymmet ligger bra till för att börja i gymmet och avsluta med en löprunda - och kanske bad längs strandpromenaden. Läs mer
  • 2017-05-31

Kenth S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Mycket trevligt gym och perfekt att man alltid får duschandduk så man slipper ha en blöt handduk i träningsväskan hela dagen. Läs mer
  • Pär S

2017-05-31

Pär S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Lokalerna ligger på ett bra avstånd och är lagom stora, ljusa och moderna. Personalen är genuint trevlig.

Oavsett vad man tränar finns det alltid maskiner och fria vikter att tillgå. Inte en enda gång har jag behövt vänta på min tur eller byta till något annat. Klientelet består av alla typer av människor och det känns som ett gym där alla kan trivas.

Det finns en familjär stämning bland kunderna och när man tränat regelbundet känns det som man fått en helt ny vänkrets där de flesta hälsar och småpratar och ger ett trevligt bemötande.

Det är enkelt att träna på Performance Center då man slipper ta med handduk, tvål och lotion och framförallt slipper släpa hem den blöta handdken.
    Mindre att packa hemifrån och man har även möjlighet att hyra skåp för sina träningskläder och skor om man vill.

Toaletterna, duscharna och omklädningsrummen är jättefräscha.
    Kan rekommendera Performance Center till alla. Läs mer
  • Jouni S

2017-05-30

Jouni S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Har varit deras stamkund över sju år nu och är nöjd för kundbemötande och deras gym både avseende tillgänglighet och utrustning. Läs mer
  • 2017-05-29

Ann S skrev om Performance Center Lindhagen
    Kände mig väl omhändertagen. Fick vänta 10-15 min första gången, men vid övriga besök kom jag in punkligt. Fick bra info om vad jag själv kunde göra för att må bättre. Läs mer
Hege Sommerstad
Gym