Gym
Aktiv på Reco.se sedan 2017
I vårt gym kan du träna med enkla och effektiva styrketränings- och konditionsmaskiner i avslappnad miljö. Vi har också en separat del i gymmet med fria vikter, om du hellre använder det i din träning. Läs mer

Läs vad 20 Läs vad Gym

• mustapha r skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2019-03-14

Kompetent personal med hög servicenivå. Rent och fräscht gym. Bra öppettider. Läs mer
  • Åsa C skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2019-02-11

Det här är ett guldkorn till gym, litet, personligt och proffsigt. Små grupp-pass ledda av välutbildade ledare (PT, naprapater, m.m.) som hjälper alla deltagare i varje pass att göra övningarna rätt - det har jag aldrig sett på de större gymmen.
    Många snabba men effektiva lunchpass finns. Bra träningsutrustning och maskiner i övrigt, i en modern och trevlig miljö.
    Bekvämt att tvål, kräm och handdukar tillhandahålls, minskar tvätt hemma och packning. Läs mer
  • Katja H skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

Toppenbra! Lugnt och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Linda L skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2019-02-11

Jag har köpt ett årskort på Performance center, Lindhagen. Jag går ofta på olika lunchpass som är väldigt effektiva och bra. Gymmet tillhandahåller handdukar och duschtvål etc, viket är väldigt praktiskt. Det är bra öppettider på gymmet och trevligt bemötande av personal. Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2019-02-07

Gymkort

Trevligt, utan krångel.

Att det var ett "basic gym" med bra priser, bra maskiner.

Passar mig utmärrt, rent fräscht, bra priser, trevligt bemötande. Läs mer
  • Johanna N skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2019-02-07

PCL är ett trevligt och familjärt gym med engagerad personal. Generösa öppettider för egen inpassering. Ingen trängsel och bra att det erbjuds mindre gruppträning både under lunchtid samt em./kvällar. Eftersom det är en mindre grupp får man också personlig hjälp under passet att utföra träningen rätt, super! Ett enormt plus är att man också får låna handduk samt att det erbjuds gratis duschprodukter, väldigt uppskattat! Läs mer
  • Catarina M skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2017-06-02

PCL är ett litet och personligt gym där allt som jag behöver finns tillgängligt. Det är avslappnad stämning och alla är välkomna, alltifrån nybörjartränaren till tyngdlyftaren och medelålderskvinnor däremellan :) Passen är i små grupper där instruktören alltid ger bra stöd och tips. Gymmet ligger bra till för att börja i gymmet och avsluta med en löprunda - och kanske bad längs strandpromenaden. Läs mer
  • Kenth S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2017-05-31

Mycket trevligt gym och perfekt att man alltid får duschandduk så man slipper ha en blöt handduk i träningsväskan hela dagen. Läs mer
  • Pär S
    Pär S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2017-05-31

Lokalerna ligger på ett bra avstånd och är lagom stora, ljusa och moderna. Personalen är genuint trevlig.

Oavsett vad man tränar finns det alltid maskiner och fria vikter att tillgå. Inte en enda gång har jag behövt vänta på min tur eller byta till något annat. Klientelet består av alla typer av människor och det känns som ett gym där alla kan trivas.

Det finns en familjär stämning bland kunderna och när man tränat regelbundet känns det som man fått en helt ny vänkrets där de flesta hälsar och småpratar och ger ett trevligt bemötande.

Det är enkelt att träna på Performance Center då man slipper ta med handduk, tvål och lotion och framförallt slipper släpa hem den blöta handdken.
    Mindre att packa hemifrån och man har även möjlighet att hyra skåp för sina träningskläder och skor om man vill.

Toaletterna, duscharna och omklädningsrummen är jättefräscha.
    Kan rekommendera Performance Center till alla. Läs mer
  • Jouni S
    Jouni S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen

2017-05-30

Har varit deras stamkund över sju år nu och är nöjd för kundbemötande och deras gym både avseende tillgänglighet och utrustning. Läs mer
Hege Sommerstad
Gym