en del av Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, 112 15 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 6 rekommendationer
I vårt gym kan du träna med enkla och effektiva styrketränings- och konditionsmaskiner i avslappnad miljö. Vi har också en separat del i gymmet med fria vikter, om du hellre använder det i din träning.

Läs vad 6 användare tycker om Gym

• Anneli I
    Anneli I skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    trevliga, professionella, hjälpsamma!
  • Senait E
    Senait E skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Gym som är fräsch med kunniga trevliga personal
    Det finns allt jag behöver
    Älskar de lunch pass som finns, de är korta och effektiva
  • Hans N
    Hans N skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Trevligt bemötande och bra support.
    Ett ljust trevligt och frächt gym.
    Ett bra gym som jag kan rekommendera.
  • Mariella R
    Mariella R skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Modern och fräsch träningsanläggning med kunnig och trevlig personal. Atmosfären i lokalen är lugn och hit ska du definitivt komma om du vill få ut nåt av din träning istället för att trängas och vänta på att nån maskin blir ledig. Omklädningsrummen är fräscha och här erbjuds handduk och duschtvål ifall man glömmer ta med. Anläggningen ligger några meter bort från Hornbergs Strand.
  • Linda W
    Linda W skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Från en som avskyr gym.
    Så har jag äntligen hittat ett bra gym med skön avslappnad miljö, inga spännisar, behaglig musik och kunnig personal som gör att gymtiden är och blir riktigt behaglig.
    Skönt att det är små grupper vid gruppträningen och ledarna som håller i grupperna är hjälpsamma och kunniga.

För den som är glömsk så finns det både tvål och handduk gratis,
    Perfekt för den som vill ha behagliga pass och, eller träna själv på maskiner som är hela och det det finns gratis Wifi i lokalen.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Gym en del av Performance Center Lindhagen
    Komplett gym med modern utrustning. Utbudet av många olika redskap gör att man kan variera sin träning på ett sätt som få andra gym kan konkurrera med.
    Kunnig och tillmötesgående personal som alltid svarar på frågor och gärna ger tips. Ljus lokal samt alltid rent och fräscht i både gym och omklädningsrum.
    Konceptet med mindre gruppträningspass gör att varje individ får mer fokus och kvalité än vad som brukar vara fallet i större grupper.
    Toppbetyg rakt igenom.
Lisa Nykvist