Gym
Aktiv på Reco.se sedan 2017
I vårt gym kan du träna med enkla och effektiva styrketränings- och konditionsmaskiner i avslappnad miljö. Vi har också en separat del i gymmet med fria vikter, om du hellre använder det i din träning. Läs mer

Läs vad 14 kunder tycker om Gym

• PCL är ett litet och personligt gym där allt som jag behöver finns tillgängligt. Det är avslappnad stämning och alla är välkomna, alltifrån nybörjartränaren till tyngdlyftaren och medelålderskvinnor däremellan :) Passen är i små grupper där instruktören alltid ger bra stöd och tips. Gymmet ligger bra till för att börja i gymmet och avsluta med en löprunda - och kanske bad längs strandpromenaden. Läs mer
    Performance Center Lindhagensgatan gillar detta
  • Mycket trevligt gym och perfekt att man alltid får duschandduk så man slipper ha en blöt handduk i träningsväskan hela dagen. Läs mer
  • Pär S
    Lokalerna ligger på ett bra avstånd och är lagom stora, ljusa och moderna. Personalen är genuint trevlig.

Oavsett vad man tränar finns det alltid maskiner och fria vikter att tillgå. Inte en enda gång har jag behövt vänta på min tur eller byta till något annat. Klientelet består av alla typer av människor och det känns som ett gym där alla kan trivas.

Det finns en familjär stämning bland kunderna och när man tränat regelbundet känns det som man fått en helt ny vänkrets där de flesta hälsar och småpratar och ger ett trevligt bemötande.

Det är enkelt att träna på Performance Center då man slipper ta med handduk, tvål och lotion och framförallt slipper släpa hem den blöta handdken.
    Mindre att packa hemifrån och man har även möjlighet att hyra skåp för sina träningskläder och skor om man vill.

Toaletterna, duscharna och omklädningsrummen är jättefräscha.
    Kan rekommendera Performance Center till alla. Läs mer
  • Jouni S
    Har varit deras stamkund över sju år nu och är nöjd för kundbemötande och deras gym både avseende tillgänglighet och utrustning. Läs mer
    Performance Center Lindhagensgatan gillar detta
  • Alltid glatt och vänligt bemötande på Performance Center. Gymmet är fräsch, ljust och välkomnande. Läs mer
  • Bra gym och personal.
    Rekomenderas om du är ute efter att träna allsidig styrketräning. Läs mer
  • Seppo M
    Härligt gym, trevlig personal, grym workout, trivs väldigt bra. Läs mer
  • Trevligt familjärt bemötande
    Trevliga lokaler
    Bästa passen, här finns allt! Läs mer
    Performance Center Lindhagensgatan gillar detta
  • trevliga, professionella, hjälpsamma! Läs mer
    Performance Center Lindhagensgatan gillar detta
  • Gym som är fräsch med kunniga trevliga personal
    Det finns allt jag behöver
    Älskar de lunch pass som finns, de är korta och effektiva Läs mer
Hege Sommerstad
Anna Hansson