Viktoria Stefanescu

Viktoria Stefanescu

Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Viktoria har en träningsbakgrund inom handboll och styrketräning. Innan hon började studera till naprapat har hon arbetat som massör och personlig tränare. När hon inte pluggar eller arbetar spenderar hon sin tid på gymmet, i köket eller i naturen. Viktoria brinner för att hjälpa människor till en smärtfri och aktiv vardag.
Boka tid hos Viktoria för att hitta orsaken till din smärta och få en långsiktig lösning för en smärtfri och välmående kropp.

6 omdömen om Viktoria Stefanescu

Sedan starten hos Reco 2022
Peter N
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Nogsam och trygg konsultation samt trevligt och professionellt bemötande. Väl avvägd behandling som gav en positiv effekt med en gång. Rekommenderas varmt!

Sofie E
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Jag har gått till Victoria Stefanescu på behandlingen idrottsmassage ett flertal gånger. Efter varje behandling blir min annars så stela nacke alltid lite mindre stel. Victoria är även väldigt lätt att prata med vilket underlättar när man ska berätta om vilka problemområden man vill ha hjälp med.

Sanna T
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Super vänligt bemötande och fick hjälp att bli av med återkommande huvudvärk och stela axlar efter en gammal skada i axeln. Fixade även liten låsning i korsrygg och har inte haft fler problem efter sista besök. Var hos Viktoria 3 gånger. Rekommenderar starkt!

Shirin O
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Kompetent personal med väldigt bra bemötande som ger kropp och själ bättre mående när man lämnar stället.

Fredrik S
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Kunnig, mycket professionell och bäst!

Malin G
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Väldigt trevligt, proffsigt och lyhört bemötande. Behandlingen var mitt i prick och vi är supernöjda. Rekommenderas starkt!