Viktoria Stefanescu

Viktoria Stefanescu

Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Viktoria har en träningsbakgrund inom handboll och styrketräning. Innan hon började studera till naprapat har hon arbetat som massör och personlig tränare. När hon inte pluggar eller arbetar spenderar hon sin tid på gymmet, i köket eller i naturen. Viktoria brinner för att hjälpa människor till en smärtfri och aktiv vardag.
Boka tid hos Viktoria för att hitta orsaken till din smärta och få en långsiktig lösning för en smärtfri och välmående kropp.

13 omdömen om Viktoria Stefanescu

Johan T
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Kompetent, lyhörd och trevlig. Därför är jag regelbundet återkommande, och egentligen vill jag inte skriva ett såhär bra omdöme och riskera att få fler konkurrenter om Viktorias tid. Men hon förtjänar det.

Paris G
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Det finns ingen ord som kan beskriva Viktoria! Trevlig , bemötte mig med respekt, lugn ,ödmjuk, duktig, Hon kan vara en förebild för många vårdgivare! Det är inte utbildning som gör dig till bättre Naprapat, det när det finns inom dig som Viktoria har redan !! Jag ser inte henne som min Naprapat, som en familj medlem ! Tacksam för att jag går till henne!!!!!!

Petrus H
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Bra behandling som ger önskad effekt!!!

Andreas J
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Kunnig och väldigt duktig. Har hjälp mig med flera problem. Alltid nöjd med besöket 👍🏻.

Arin M
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Verkligen plågsamt men det hjälpte och jag blev bra igen efter några dagar.

Cristian P
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Väldigt väldigt nöjd med Viktoria. Från första dagen så blev jag väl bemött..frågade och gick igenom alla mina besvär. Och vilka förväntningar jag hade.. Hon kan ta i eller va mjuk med sina behandlingar! Gillar henne stark….väldigt kunnig naprapat! Kommer att boka fler gånger hos Viktoria Tack Viktoria! Mvh Cristian

Kathrine G
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Riktigt nöjd, Viktoria är väldigt kompetent!

Peter N
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Nogsam och trygg konsultation samt trevligt och professionellt bemötande. Väl avvägd behandling som gav en positiv effekt med en gång. Rekommenderas varmt!

Sofie E
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Jag har gått till Victoria Stefanescu på behandlingen idrottsmassage ett flertal gånger. Efter varje behandling blir min annars så stela nacke alltid lite mindre stel. Victoria är även väldigt lätt att prata med vilket underlättar när man ska berätta om vilka problemområden man vill ha hjälp med.

Sanna T
Skrev om Viktoria Stefanescu en del av Performance Center Lindhagen

Super vänligt bemötande och fick hjälp att bli av med återkommande huvudvärk och stela axlar efter en gammal skada i axeln. Fixade även liten låsning i korsrygg och har inte haft fler problem efter sista besök. Var hos Viktoria 3 gånger. Rekommenderar starkt!