Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Fredsgatan 4A, 222 20 Lund — Visa karta

Välkommen till Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast!

Aku-Center med Tomas Nysjö i spetsen har varit aktiva sedan 1987 och har därför en bred kompetens och erfarenhet av sjukgymnastik och akupunktur. Förutom den långa erfarenheten ser Tomas även till att fortbilda sig och utvecklas i sin roll som sjukgymnast och akupunktör. Med över 5000 behandlingar per år har Aku-Center inte bara hundratals nöjda kunder utan är även unika i form av sin specialutbildning inom akupunktur i kombination med sjukgymnastik/fysioterapi-proffessionen. Patientavgiften då du besöker Aku-Center är alltid max 200 kr per behandlingstillfälle med ansvarsförsäkring via fysioterapiförbundet för att du som kund ska känna dig extra trygg.

Välkommen till Aku-Center Tomas Nysjö - Akupunktur som sätter patienten i centrum.

Utbildning:
Sjukgymnastutbildning - Lunds universitet.
Akupunkturutbildning - Sri Lanka, Singapore och Bangkok.
Åtskilliga internationella symposier/kurser genom åren.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

• Helene N

2019-04-19

Helene N skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast
    Jag har haft svår migrän i många år. När jag sen kom till Tomas blev jag mycket bättre. Han har kunskap och väldigt fint bemötande till mig som patient. Jag kan varmt rekommendera honom. Mvh helene Läs mer
  • Linda J

2019-03-07

Linda J skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast
    Jag sökte mig till Aku-Center efter att ha levt större delen av mitt liv med framför allt ryggont och diverse kroniska smärtåkommor och hade egentligen inga större förväntningar på resultat.
    Tomas kunskap, erfarenhet, sakliga och lyssnande patientbemötande samt flexibiliteten med att tillmötesgå ens olika behov utmärker Aku-Center för min del.
    Den kontinuerliga behandlingen lindrar till stor del kroniska smärtor för min del, varav denna form av behandling passar min kropps behov väldigt bra.
    Jag har tidigare provat diverse alternativ, medicinska såväl som alternativa behandlingar och kan varmt rekommendera denna behandlingsform som faktiskt tillgodoser helheten och ger resultat. Läs mer
    2019-03-07 Tomas N svarar Linda J
    Vi tackar för den fina recensionen och kommer att fortsätta att jobba för det bästa behandlingsresultatet
    som vi kan uppnå.
    Det är ständigt vår ambition.
    Mvh// Tomas Nysjö, Aku-Center, Lund
  • 2019-02-17

Danijel S skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast
    Tjänsten: Akupunktur
    Fantastiskt bra bemött. Tomas Nysjö är mycket trevlig, kunnig och professionell legitimerad sjukgymnast.
    Hade ingen förväntan om att något nånsin skulle hjälpa mitt kroniska smärtstillestånd, förrän jag träffade Tomas Nysjö.
    Känner mig fantastiskt lättad och min kropp reagerar extremt bra på hans behandlingar.
    Han är ett stort proffs ända ut i fingerspetsarna. Läs mer
    2019-02-18 Tomas N svarar Danijel S
    Jag tackar för den mycket vänliga recensionen av verksamheten som bedrivs med akupunktur vid kliniken.
    Känner mig både glad och tacksam att metoden är så effektiv.
    Vänliga hälsningar// Tomas Nysjö, Le. Sjukgymnast, Specialist inom Akupunktur
  • Jessica A

2019-02-10

Jessica A skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast
    Tomas har med lyhördhet och varm hand botat min migrän och sömnsvårighet.

Tomas har en bred utbildning, både som leg sjukgymnast och vidareutbildad inom akupunktur i Sri Lanka, vilket gör att det känns tryggt att vara patient på Aku-Center.
    /Jessica, AT läkare Läs mer
    2019-02-11 Tomas N svarar Jessica A
    Jag tackar för det fina omdömet, och hoppas att du fortsatt skall få lika bra effekt av
    akupunkturbehandlingen.
    Vänlig Halsning// Tomas Nysjö, Aku-Center i Lund
  • Tina F

2019-02-08

Tina F skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast
    Helt fantastisk akupunktör! Har hjälpt mig med rygg och axelvärk. Har även kunnat mildra mina värmevallningar som jag fått pga medicinering. Ett underbart bemötande och jag kan varmt rekommendera att gå dit! Läs mer
    2019-02-08 Tomas N svarar Tina F
    Tack för ett fint omdöme, jag hoppas även att i fortsättningen kunna hjälpa dig med dina besvär.
    Vänliga hälsningar// Tomas Nysjö
  • 2019-02-07

Anette F skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast
    Mycket kunnig och lyhörd för patientens önskemål. Läs mer
    2019-02-07 Tomas N svarar Anette F
    Jag tackar så mycket för denna fina kommentar!
    Mvh// Tomas Nysjö
  • 2019-01-08

Peder G skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast
    Jag kan verkligen rekommendera Tomas!

Jag kom in med mycket svåra ryggsmärtor efter att ha varit sängliggande över en månad, men efter några behandlingar var jag på benen igen.

Tomas är dessutom en väldigt trevlig person, som sprider positiv stämning och man går därifrån bättre både till kropp och sinne! Läs mer
    2019-01-10 Tomas N svarar Peder G
    Tack så mycket för det fina omdömet, roligt att behandlingen fungerade så bra.
    Vänliga hälsningar// Tomas, Aku-Center

Fredsgatan 4A, 222 20 Lund