Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm — Visa karta

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi t.ex. Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, Fotmassage, Zonterapi och även med modern teknik för hälsoproblematik.

Vi är även specialiserade med terapiformer på områden som smärtlindring , allergibehandling, stresshantering , rökavvänjning och infertilitetsbehandling med goda resultat, inte för att glömma estetisk akupunktur (ansikte ) .

Utöver de traditionella behandlingar utför vi även med traditionell kinesisk medicin fettreducering, dessa i kombination med modern teknik.

Vi är ett kvalitetssäkrat bolag av SFKM (Skandinaviska Förbundet Komplementär Medicin)
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 706 kunder tycker om Kina-Terapi

• Kirsi K

2019-04-11

Kirsi K skrev om Kina-Terapi
    Otroligt välkomnande och professionellt bemötande. Mycket skratt och leenden.
    Avslappnad varm miljö. Gullig tjej i receptionen.
    Hittills bara provat Hifu men ska även prova andra behandlingar och är övertygad om att jag kommer bli nöjd.
    Tack till min Hifu-terapeut och Magnus!
    Risk för att jag blir en stamkund 😊 Läs mer
  • 2019-04-11

Jai M skrev om Kina-Terapi
    Massage
    Mycket bra
    Mina förväntningar infriades

Bra massage och blev hjälpt i stunden Läs mer
  • 2019-04-11

Tanja K skrev om Kina-Terapi
    Går på LPG paket. Prisvärd och skön.
    Gick på olika masager förut. De var också bra. Trevlig personal. Inte alla som pratar svenska men det bar ingen problem .
    Rekommenderas Läs mer

Malin F skrev om Kina-Terapi
    Magnus ger bästa behandlingen! Läs mer

Edit S skrev om Kina-Terapi
    Väldigt nöjd, trevlig och proffsig personal, mycket bra massage Läs mer

Elena N skrev om Kina-Terapi
    Trevlig bemötande !kunniga och professionella behandlingar. Dr Ren är helt underbart! Läs mer
  • 2019-03-17

Dejan M skrev om Kina-Terapi
    Köpte behandling av massage och akupunktur. Jätte trevligt personal.
    Behandling hjälpte ganska mycket.
    Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Maria Ö

2019-03-10

Maria Ö skrev om Kina-Terapi
    Köpte fotbehandling gm Let’s deal.
    Trevlig klinik och så bra behandling! Läs mer
  • 2019-03-10

Joanna K skrev om Kina-Terapi
    Jag har köpt fotmassage och kan bar säga att det var en fantastisk upplevelse så avslappnade och jag kände mig så bra efteråt. Varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-03-08

Inger L skrev om Kina-Terapi
    Rent och snyggt. Bra mottagande med både kaffe och vatten.
    Behandlingen var underbar! Läs mer
  • 2019-03-08

Naima A skrev om Kina-Terapi
    Jag köpte massage och akupunktur. Jag fick mycket bra bemötande och är väldigt nöjd. Har rekommenderat för vänner och kommer återkomma. Läs mer
  • Tony O

2019-02-28

Tony O skrev om Kina-Terapi
    Massage och akupunktur som behandling mot muskel och led värk. Kan bara ge högsta betyg för behandlingarna ,bemötandet och receptionens bemötande. Kommer alltid att gå till kina-terapi på gulmarsplan för massage och akupunktur . Läs mer
  • 2019-02-09

Malin E skrev om Kina-Terapi
    Har träffat dr Ren ett antal gånger och kommer alltid därifrån med en lugn känsla i kroppen. Övriga personal är också väldigt trevliga och man känner sig alltid välkommen. Läs mer
  • 2019-02-08

Anna P skrev om Kina-Terapi
    Toppen bra, många fler stjärnor än fem. Läs mer

Leif S skrev om Kina-Terapi
    Jag sökte hjälp för smärtlindring i nacken och har blivit vänligt bemött. Jag får en utmärkt behandling med hopp om att bli återställd och tycker att läkaren (Dr. Ren) är mycket kunnig. Jag är tacksam och nöjd med den hjälp jag får. Läs mer
  • Camilla S

2019-02-06

Camilla S skrev om Kina-Terapi
    Akupunkturutbildning. Bra bemötande och snabba och adekvata svar. Inget att klaga på. Läs mer

Mari B skrev om Kina-Terapi
    Den kontakt jag har haft hitills har varit tillmötesgående, snabba svar och trevlig. Läs mer

Carina H skrev om Kina-Terapi
    De är professionella, kunniga och trevliga och jag känner mig alltid väl bemött. Jag har fått hjälp både med mina problem med spänning och smärta i muskler och leder och med hudproblem och hormonell obalans. Läs mer

Veronica T skrev om Kina-Terapi
    Det var ok. Bra. Inget speciellt extra mrn inte dåligt heller Läs mer

Mohaned H skrev om Kina-Terapi
    Gick för axel skada behandling så upptäckte att de har mer kunskap än väling rehab så rekomndarar värmt att besöka . Läs mer

Felicia W skrev om Kina-Terapi
    Jag var 20 min sen till min tid och dök mest upp för att be om ursäkt för att jag inte hört av mig. Blev glatt överraskad över att få tid ändå. Personalen var mycket vänlig och skicklig. Har bara bra saker att säga om stället. Läs mer
  • Jacqueline S

2019-01-25

Jacqueline S skrev om Kina-Terapi
    Anmält oss på kurs för Tai chi. Helt galet utan ngn introduktion börjar vi rörelserna och vi ska hitta kraften chi utan att veta vad vi letar efter eller vad det är. Därefter dyker det upp en läkare som är norrman och säger att alla läkare i Sverige är usla men han som både är vanlig läkare och dessutom kinesisk läkare är något att räkna med. Jag som själv kommer från en läkarfamilj med både professorer och representanter i Nobelkommittén .... baxnar !!!!! Vi avbryter efter halva tiden. Övriga kommentarer överflödiga!!!! Läs mer
    2019-01-26 Kina-Terapi S svarar Jacqueline S
    Ledsen att ni känner er besvikna , kursen ni deltog var för Qi Gong , inte Thai Chi . Formatet för kursen är upplagt för lära in rörelserna på en kort och effektiv tid , innan var kursen upplagd på två dagar men på elevers önskan har kursen gjorts kortare , och då blir det intensivt , med prioritet att lära in rörelserna , dag två går man in mer på vad Qi Gong är . Qi Gong kursen har pågått i flertal år med bara nöjda deltagare. Hänvisande till er kommentar om läkare , vi har full respekt för alla läkare både inom skolmedicin som den alternativa . Frågan om svenska vården uppkom av kursdeltagarnas fråga om vad som är skillnaden mellan skolmedicin ( västerländsk medicin ) och traditionell kinesisk medicin . Som i all verksamhet kan inte alla vara nöjda med allt .

Guner K skrev om Kina-Terapi
    Fick en underbar kur av Magnus, mkt professionellt. Läs mer

Renee N skrev om Kina-Terapi
    Experter på rygg och andra problem. Trevliga och bra service. Har gått där i många år och fått. God hjälp. Rekommenderas Varmt Läs mer

Marianne E skrev om Kina-Terapi
    Har fått många akupunktur behandlingar och några massgebehandlingar.
    Företaget har varit mycket tillmötesgående och verkar SE patienterna och ger förslag på åtgärder. Läs mer
  • 2019-01-23

Rachel L skrev om Kina-Terapi
    Dr. Lee är bäst . Jag rekommendera kina terapi. Läs mer
  • 2019-01-22

Yvonne A skrev om Kina-Terapi
    Mycket nöjd med behandlingen. Läs mer
  • 2019-01-22

Marie A skrev om Kina-Terapi
    Jag har gått hos dr. Lee och fått akupunktur och massage. Riktigt bra och välgörande. Dom är aldrig försenade och man får ett jättefint bemötande. Priserna är bra också Läs mer
  • Isabella B

Isabella B skrev om Kina-Terapi
    Bra behandling trevlig personal Läs mer
  • KATE L

KATE L skrev om Kina-Terapi
    Lyxmassage.
    Lugn och trevligt personligt bemötande.
    Jag förväntade mig en avkopplande och njutbar stund där jag kunde slappna av och som löste upp spänningar och lösgjorde flödena i min kropp, så jag känner mig pigg och frisk. Jag fick vad jag sökte över förväntan. Massören är fantastisk, samtidigt som hon är lugn, behaglig och estetisk är hon mycket kraftfull och noggrann. Jag har fått mycket massage genom åren med olika tekniker på olika ställen. Massagen jag fått här är utöver det vanliga.
    Kate Läs mer
  • Monica R

Monica R skrev om Kina-Terapi
    Strukturerad och väl planerad kurs . Positiva och duktiga kursledare som kunde lära ut bra . Tid och material fungerade bra Läs mer

Therese B skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande och duktiga terapeuter! Läs mer

Monica K skrev om Kina-Terapi
    Jag blev rekomenderad att gå dit på grund av värk som jag haft i många år och inte blivit hjälpt med på andra håll. Bemötandet var fantastiskt och jag har fått massage, akupunktur och har fått pröva många andra behandlingar för att ta reda på vad det är för fel och vilken /vilka behandlingar som just jag behöver. För första gången på 30 år är min värk i fötterna borta. Jag är otroligt glad över att jag gick dit, då jag gett upp hoppet om att någonsin slippa min värk. Jag har även köpt naturmedel som hjälpt mig. Läs mer

Maria B skrev om Kina-Terapi
    Mycket proffesionellt och bra bemötande. Mycket kunniga Läs mer

Elin G skrev om Kina-Terapi
    Hade bokat fotmassage men hade fått ryggskott samma dag och behandlingen gjordes om till ryggmassage och akupunktur. Vilken service! Och så skönt! Läs mer

Anette B skrev om Kina-Terapi
    Massage.
    Hög kompetens!
    Kundvänliga o hörsammar kundens behov. Läs mer

Neda V skrev om Kina-Terapi
    Bästa! Så trevlig personal. Kunniga läkare och det funkar fan som magi!!! Gör ont men det är värt för efteråt mår man så sjukt bra! Riktigt bra ställe! Läs mer
  • Aldejana J

2019-01-18

Aldejana J skrev om Kina-Terapi
    Hejsan jag är väldigt nöjd med både bemötande av personalen och själva behandlingen. Efter att har bilvit diagnostiserat blandannat av srs. Med konstant smärta så hjälper denna behandlingen mig väldigt bra. Jag känner mig hoppful varje gång jag lämnar Kina - tetapi. Köpte 12 behandlingar som snart går mot sin slut. Men kommer att fortsätta. Ser stor skilnad. Kan varmt rekomendera Kina- terapi till alla. Har redan gjort det och de flesta av mina vänner går nu till Kina-Terapi. Läs mer
  • Monica S

2019-01-18

Monica S skrev om Kina-Terapi
    Mycket nöjd med bemötandet, kvaliten i behandlingar och engagemang av alla behandlare jag har träffat på Kina-terapi.
    Kina-terapi har rymliga priser på högt kvalite behandlingar. Tack vore det kan jag nu genomgå en lång behandling för en skada jag har haft i flera år och blir bättre.
    Rekommenderas starkt!! Läs mer

Lynette M skrev om Kina-Terapi
    Blev väldigt bra bemött, extrakul att få prata kinesiska med dem, fick väldigt bra behandling och Dr Lee var väldigt väldigt trevlig! Läs mer

Ibet G skrev om Kina-Terapi
    En excellent group of professionals!
    I am very please with the services and the treatment I having with the clinic. Läs mer

Lillan N skrev om Kina-Terapi
    Mesig behandling, flickan kändes inte utbildad. Läs mer

Solveig M skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra. Kunnig och trevlig personal. Bra massage.fona lokaler. Läs mer

Thommy J skrev om Kina-Terapi
    Spänningar i axlar ben o kropp
    Samt stress!
    Väldigt proffsigt bemötande!
    Behandlingen var bättre än förväntat!
    Kroppen mår mycket bättre av behandlingarna! Läs mer

Malin E skrev om Kina-Terapi
    Lugn härlig miljö och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-01-16

Gustav E skrev om Kina-Terapi
    Profitionella med fantastisk kunskap som är svår att hitta i Sverige. Läs mer
  • 2019-01-16

Lotta W skrev om Kina-Terapi
    Gått på massage o akupunktur hos Kina Terapi flera år och blir alltid trevligt och respektfullt bemött. Behandlingarna anpassas alltid efter mina behov. Läs mer
  • 2019-01-15

Jessica Maria L skrev om Kina-Terapi
    Bra behandling av Dr Ren gällande smärtlindring av magbesvär samt diverse andra ställen i rörelseapparaten. Läs mer
  • 2019-01-15

Slavica V skrev om Kina-Terapi
    Allt var så bra som jag har förväntat mig. Läs mer
  • Pasi S

2019-01-15

Pasi S skrev om Kina-Terapi
    Massage bästa jag fått, trivsam miljö, alltid välkommen när man kommer dit Läs mer

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm