Rekommenderat företag 2016 - Kina-Terapi
Rekommenderat företag 2015 - Kina-Terapi

Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm — Visa karta

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi tex Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, och modern teknik hälsa lösningen.

Vi är även specialiserad med denna terapiform på områden som rökavvänjning och infertilitet behandling med goda resultat.

Utöver de traditionella behandlingar utför vi även i kombination med traditionell kinesisk medicin fettreducering. dessa i kombination med modern teknik.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 229 kunder tycker om Kina-Terapi

• Tony G
    Tony G skrev om Kina-Terapi
    Behandlingen som sådan var det väl inget fel på och trevligt att få en kopp te före behandl. Men jag tycker att personalen, framförallt de som utför terapin, borde kunna åtminstone lite svenska. Nu förstår de tydligen rätt mkt engelska men det kan vara svårt, även för yngre personer, att på engelska fråga om el ha synpunkter på behandl el likn. Personalen borde oxå vara mer mån om hur kunden upplever behandl, inte
    bara säga ok och sen gå därifrån. Tjejen i receptionen verkade vara den enda som talade svenska och hon
    var helt ok. Däremot var det svårt förstå kvinnan i
    telefonen när jag ringde och ställde några frågor.
    Hälsar
    Tony G
    2016-11-20 Kina-Terapi S svarar Tony G
    Hej Tony ,
    tack för din kommentar . Vi måste ta tag i detta med om hur du/ni som kund upplevt behandlingen, vi jobbar med att göra bättre rutiner för detta. Tyvärr händer det när det är många kunder/ patienter och man är lite jäktad . Språktekniska , ja du har rätt , men när vi som klinik är baserad på TKM ( traditionell kinesisk medicin) behandlingar , så nyttjar vi den djupa kunskap som våra kinesiska läkare och terapister har, självklart har de inte alla samma språktekniska kunskaper som våra kunder. Men kunskapen för behandling är viktigare för Er och oss , för att nå bästa möjliga resultat.
    Receptionen och kundtjänsten pratar självklart en bra svenska , men ibland hjälper terapister till att svara i telefon, bara för att ni som kund skall bli besvarad när ni ringer och då kan det tyvärr bli små missförstånd .

Kundtjänsten / Kina Terapi .
  • Jan S
    Jan S skrev om Kina-Terapi
    Helt ok massage och bemötande.
  • Sarah R
    Sarah R skrev om Kina-Terapi
    Bra effektiv behandling, lugnande
    Jag saknade bara lite bakgrundsmusik
  • Malin F
    Malin F skrev om Kina-Terapi
    Bra massage, service, och personal.
  • Richard L
    Richard L skrev om Kina-Terapi
    Mycket nöjd med behandlig som fungerar.
  • Annika L
    Annika L skrev om Kina-Terapi
    väldigt bra massage
    enda missen var att jag kom tidigt och blev sittandes i väntrummet tills jag sa till
  • Pamela P
    Pamela P skrev om Kina-Terapi
    Konsultationen var mycket bra och gjorde att jag bestämde mig för att köra en behandling för viktminskning under ca 8 - 10 veckpr (8 st behandlingar)
    Men första behandlingsmöte gick inte alls som förväntat. En annan person än lovat tog hand om mig, pratade inte svenska, mycket lite engelska, därför fick ingen info, förklaring om vad som gjordes, alla var stressade, försenade och folk kom in och ut från mitt behandlingsrum medan jag var där och behandlades, obehagligt...
    De bad om ursäkt och försökte sitt bästa men i efterhand känns endå son en besvikelse. På topp av allt blev min nästa behandling avbokat, då går det hela två veckor mellan första o andra behandling, enligt dem är det viktig att man gjorde täta behandlingar i början...
    Annars är de mycket trevliga, det är rent och snyggt.
    2016-10-20 Kina-Terapi S svarar Pamela P
    Jätteledsen att du känner dig besviken , i normala fall är det jag ( Ma ) som behandlar Er som går på fettreducering men ibland kommer det oväntade förhinder som gör att mina kollegor utför behandlingen . I ditt fall hade vi ju en konsultation redan innan vi påbörjade behandlingen och gick igenom hur / vad som görs när vi kör igång . Synd att du är besviken , vi tar detta till oss och måste förbättra oss . Personen som utförde behandlingen är gedigen utbildad men har tyvärr begränsade språktekniska kunskaper .
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Kina-Terapi
    Jag har endast hunnit med en behandling som jag köpte via Let's deal. När jag kom möttes jag av väldigt trevliga människor. Väl inne i rummet med massören var han väldigt tydlig med vad han skulle göra, han ställde massor av frågor om mig och vad jag hade problem med. Under massagen berättade han vad han kände på mina muskler och om diverse knutar. Det var väldigt skönt att få allt förklarat och det var precis lagom hårt och jag fick en helkroppsmassage. Efter massagen fick jag vila lite för att sedan avsluta med lite varmt te. Jag var väldigt nöjd och kommer att gå tillbaka när tiden räcker till. Rekommenderas varmt!
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Kina-Terapi
    De kan verkligen sitt, fick hjälp mot smärta/ont i ryggen redan från första behandling. Köpte helkropsmassage med Dr. Lee.
  • Ina F
    Ina F skrev om Kina-Terapi
    Hej!
    Mottagningen är modern, ren och inredd med avslappnande detaljer.
    Jag blev väl omhändertagen. Personalen ger professionellt intryck. Jag har fått förslag på andra behandlingar som var lämpliga i min hälso situation. Jag provade på behandlingen.
    Jag kan tänka mig att rekommendera kliniken.
  • Zelal G
    Zelal G skrev om Kina-Terapi
    Välbemött av alla på mottagningen. Trevlig och kompetent personal. Alltid tillmötesgående.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Kina-Terapi
    Fantastiskt att det är läkare som masserar som verkligen vet vad de gör. Kommer definitivt besöka Kina Terapi igen :)
  • Loella S
    Loella S skrev om Kina-Terapi
    Super duktig massör, kommer att boka ny tid👍
  • Diana M
    Diana M skrev om Kina-Terapi
    Mycket fint mottagande trevlig personal proffsig massage
  • Lilian B
    Lilian B skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande engagerad personal. Bra behandling. Har bokat ett nytt besök.
  • Sara D
    Sara D skrev om Kina-Terapi
    Det var jättebra. Trevlig och kunnig personal. Jag fick bra hjälp och råd.
  • Blessing A
    Blessing A skrev om Kina-Terapi
    Helt magiskt! Underar, avkopplande. Somnar alltid under behandlingen. Gött!!
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Kina-Terapi
    Fantastik proffsig och kunnig personal!
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Kina-Terapi
    Har fått hjälp med min rygg, både massage & akupunktur. Kan verkligen rekommendera den behandlingen, värken har försvunnit.
  • Ida S
    Ida S skrev om Kina-Terapi
    Köpte lyxmassage. Allt bemötande var perfekt. Jättenöjd.
  • Bitte A
    Bitte A skrev om Kina-Terapi
    Skön massage.Dock får hårt i nacken, ont efteråt.Dessutom lätt huvudverk 2 dagar efteråt,som gått över till hög feber. Kanske massagen utlöste det.Annars inge skillnad vad gäller min rygg och benet.Besviken
    2016-10-06 Kina Terapi svarar Bitte A
    Hej Bitte , det är som du själv nämner , att om man han en infektion eller förkylning i kroppen , så kan massagen vara en utlösande faktor ..
    Ledsen att du känner dig besviken , ring oss på vår reception 0850863626 , och boka tid för en ny koll på din rygg och ben . Vår strävan är ju att utföra en behandling som är dig behjälplig .
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Kina-Terapi
    De pratade bara engelska vilket gör att det blir 4 istället för 5.
    Rekommenderas verkligen.
  • Maryam K
    Maryam K skrev om Kina-Terapi
    Det var en super bra massag jag fått och trevlig Group som jobbar där! Tack
  • Lilian B
    Lilian B skrev om Kina-Terapi
    Bemötandet var positivt. Behandlingen bra. Väldigt nöjd. Bokade nytt besök.
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevlig och hjälpsam personal. Givande behandling. Bokade genast en ny tid.
  • Loella S
    Loella S skrev om Kina-Terapi
    Duktig och kunnig massör, gav tips på träning för att minska besvär.
  • Ellinor H
    Ellinor H skrev om Kina-Terapi
    Personligt och professionellt bemötande. Effektfull akupunktur, något mindre hjälpsam massage.
  • Gudrun H
    Gudrun H skrev om Kina-Terapi
    Mkt väl omhändertagen o lyssnad på. Engagerad personal!
  • Aro M
    Aro M skrev om Kina-Terapi
    Väldigt professionella och erfarna massörer
    10/10
  • Åse J
    Åse J skrev om Kina-Terapi
    Helt ok!
    Var bara inte beredd på att massören skulle hoppa upp på britsen och massera med fötterna
  • Wynn J
    Wynn J skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevligt bemötande och mycket professionell massage/smärtbehandling
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Kina-Terapi
    Proffsigt behandling och vänligt bemötande
  • Sahier A
    Sahier A skrev om Kina-Terapi
    Det var mycket trevligt personal
    tänkte komma mer
  • Catherine Å
    Catherine Å skrev om Kina-Terapi
    Var på mitt 3:e besök hos Kina-terapi idag. Fått smärtlindrande behandling som är helt fantastisk, tycker jag. Proffsig massage i ca 1 timme. Sedan akupunktur i 30 minuter! Sist fick jag även koppning på rygg och axlar, medan jag fick mina ben masserade. Jag är mycket nöjd! Känner att det gör verkan på de rätta sällena. Ska dit 3 ggr till!
  • Evali B
    Evali B skrev om Kina-Terapi
    Gillar inte att man inte fick infon om att massagen var med fötterna. Massören talade inte klarspråk så man visste inte om och när man skulle gå hem..
    blev lite vilse.
  • Diana R
    Diana R skrev om Kina-Terapi
    Mina fötter kändes som nya efter behandlingen! :)
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Kina-Terapi
    En fantastisk upplevelse!
    Trevlig och proffsig personal som har lång erfarenhet och utbildning inom Kinesisk terapi.
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Kina-Terapi
    Bra, trevlig massör. Han kanske pratade lite för mycket men annars mycket nöjd.
  • Anna H
    Anna H skrev om Kina-Terapi
    Jag fick hjälp med hjälp av akupunktur och massage för att underlätta smärta i nacke och rygg. Jag fick oerhört bra bemötande och det kändes bra i kroppen efteråt.
  • Per Å
    Per Å skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevligt och seriöst bemötande vid ankomst och vid genomgång av behandling. Jag har valt en smärtbehandling/akupunktur behandling, vilken var smärtsam vid behandlingstillfället eftersom jag hade så stela muskler, men resultatet har blivit bra och smärtan på väg att försvinna, även om det krävs fler behandlingar innan problem är helt borta.
    Känner att jag är på rätt väg och kan rekommendera denna behandling om du har smärtsamma problem med rygg, nacke och höft.
  • Stanley N
    Stanley N skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra behandling, men jag saknade en uppföljning efter denna
  • Giesela A
    Giesela A skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra behandlingar. Trevlig personal.
  • Jani S
    Jani S skrev om Kina-Terapi
    Bra och kunnig personal! Trevliga lokaler och bra läge.
  • Bosse B
    Bosse B skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra bemötande och behandling!
    Kommer att fortsätta med fler besök!
  • Lise H
    Lise H skrev om Kina-Terapi
    Det var bra. Lite svårt att hitta till rätt lägenhet.
  • Medina C
    Medina C skrev om Kina-Terapi
    Hade hoppats på med Kina-tema i lokalen. Ingen lugnande musik under vistelsen eller behandlingen. Kvinnan som behandlade mig pratade exakt hela tiden vilket gjorde så att jag kunde slappna av mindre.
  • Anna K
    Anna K skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt utförd massage som väl motsvarade mina förväntningar. Återkommer gärna!
  • Janne N
    Janne N skrev om Kina-Terapi
    Hej.
    Introduktionen var bristfällig, ingen talar om för mig vad som erbjuds, inte vad jag ska få för behandling. Jag har köpt ett tillfälle för smärtlindring. Efter besöket får jag ett papper i handen med olika alternativ att fundera på till nästa besök, vilket var bra. Allmänt trevliga.
  • Henriette P
    Henriette P skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande och behandling av hög kvalité
  • Hamid T
    Hamid T skrev om Kina-Terapi
    Vi rekommendera värmt Kina Terapi.

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm