Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm — Visa karta

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi t.ex. Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, Fotmassage, Zonterapi och även med modern teknik för hälsoproblematik.

Vi är även specialiserade med terapiformer på områden som smärtlindring , allergibehandling, stresshantering , rökavvänjning och infertilitetsbehandling med goda resultat, inte för att glömma estetisk akupunktur (ansikte ) .

Utöver de traditionella behandlingar utför vi även med traditionell kinesisk medicin fettreducering, dessa i kombination med modern teknik.

Vi är ett kvalitetssäkrat bolag av SFKM (Skandinaviska Förbundet Komplementär Medicin)
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 450 kunder tycker om Kina-Terapi

• Johan K
    Johan K skrev om Kina-Terapi
    Bra ställe, trots det var dyrt.

Alla arbetarna var hjälpsamma.
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Kina-Terapi
    Mycket nöjd över mina få gånger jag har varit där. Trevligt bemöt och känner att jag har blivit hjälpt
  • Nina A
    Nina A skrev om Kina-Terapi
    Jag blev mycket väl bemött. Jag hade köpt en helkroppsmassage på lets deal. Det var ett mycket bra besök och jag är mycket nöjd med hela besöket.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Kina-Terapi
    Bra bemötande och ont/skön behandlig .
    För dyrt tyvärr för min plånbok om man ska gå regelbundet.
  • Martine T
    Martine T skrev om Kina-Terapi
    Otroligt bra och kunnig massör
    Trist att det är så dyrt med all massage så behandling som massören rekommenderade 2 ggr i veckan i 5-6 veckor har jag tyvärr inte råd med men det var väldigt väldigt bra.
  • Lena D
    Lena D skrev om Kina-Terapi
    Duktiga arbetare.
    Lite dyrt ställe dock jag är nöjd i alla fall.
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Kina-Terapi
    Avslappnat och trivsamt bemöttande, lyssnar in kunden och berättar under behandlingen nästa steg.
  • Maria S
    Maria S skrev om Kina-Terapi
    Har varit där 3 ggr och bemöts av trevlig och kompetent personal,. Fått super bra behandling varje gång , Stor tack!
  • Christine J
    Christine J skrev om Kina-Terapi
    Hej.
    Fick denna behandling som en födelsedagspresent då jag fyllde 70 år. Blev glatt överraskad av det varma bemötandet av personalen.
    Behandlaren var mycket professionell och trevlig. Kände mig väl omhändertagen. Tyvärr har jag inte den ekonomin som fordras för vidare besök.
    Mvh Christine.
  • Preslav N
    Preslav N skrev om Kina-Terapi
    Jag är mycket nöjd med behandlingen jag fick på kina-terapi i gullmarsplan,jag kände efteråt att det verkligen fick min kropp att må bättre!
  • Kaisa T
    Kaisa T skrev om Kina-Terapi
    Nice environment, friendly and skillfull staff. Very relaxing treatment.
  • Peter N
    Peter N skrev om Kina-Terapi
    trevligt ställe. Fin personal. kanske bästa ställe inom kinesisk vård, dock lite dyra priser, men det löner sig.
    Jag återkommer gärna.
  • Cong L
    Cong L skrev om Kina-Terapi
    Jättetrevliga personalen och proffsig service!
  • Frida N
    Frida N skrev om Kina-Terapi
    Bemötandet var jättebra. Fick ett mycket positiv intryck. Jag har bara varit på en behandling av många så tyvärr kan jag inte säga ngt om resultatet än. Men det kändes bra och jag har bokat in mig på fortsatt behandling.
  • Linda K
    Linda K skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra. Rent och fint. Lätt att hitta till.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande, något dåliga på svenska och engelska... behandlingen känns vederhäftig.
  • Beata K
    Beata K skrev om Kina-Terapi
    Nöjd med behandlingen och bemötandet.
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Kina-Terapi
    Bemötandet i telefon vid bokning var bra. En trevlig tjej som var villig att hitta en tid som passa mig. Kan inte beskriva mer om min upplevelse eftersom jag ännu inte upplevt den.
  • Kim B
    Kim B skrev om Kina-Terapi
    Proffsigt och omsorgsfullt bemötande. Toppen
  • Lia H
    Lia H skrev om Kina-Terapi
    Toppenbemötande från början till slut. Helt mör i kroppen efter massagen, men det är det värt när personen verkligen har koll på läget och en vet att det kommer bli bättre.
  • Rima N
    Rima N skrev om Kina-Terapi
    Mycket fint mottagande och professionell personal, fick superskön massage med akupunktur
  • Kim A
    Kim A skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra och effektivt trevlig personal ftächa lokaler
  • Pia N
    Pia N skrev om Kina-Terapi
    Bra bemötande i telefon, snabbt en akuttid.
    Välkomnande direkt jag kom in i lokalen och visad tillrätta.
    Grundlig genomgång med vad behandlaren gjorde och varför. Tog min krämpa på allvar och följde upp.
    Allt som allt ett företag som är seriösa och tar sin uppgift på allvar ovh sätter kunden i fokus.
    Mycket nöjd!
  • Margareta T
    Margareta T skrev om Kina-Terapi
    Har köpt massage de lux .Jag upplevde att det var en väldigt bra och effektiv typ av behandling.Kan verkligen rekommendera det.En mycket professionell och duktig massör.Har beställt fortsatt behandling hos den personen.
  • Banafshe H
    Banafshe H skrev om Kina-Terapi
    Väldigt effektiv och professionell smärtbehandling. Bemötandet var varmt och välkomnande. Rekommenderar starkt.
  • Olga S
    Olga S skrev om Kina-Terapi
    Rekommenderar
    Jag återkommer gärna!
  • Alice G
    Alice G skrev om Kina-Terapi
    Min terapi hos Dr Ren var utmärk, bra bemöternde , har kunskap vad han gör 👌🏿Bara efter 2 dagar kunde känner den upplevelse jag förväntat mej!!! Köpt tjänsten på Wellnet.
    Alice
  • Felicia F
    Felicia F skrev om Kina-Terapi
    Proffsigt och bra bemötande! Mycket positivt.
    Återkommande kund :)
    Hoppas det ska hjälpa mig med mina besvär
  • Cong L
    Cong L skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevlig service och personalen!
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Kina-Terapi
    Gott första intryck!
    Fräscha lokaler och fint mottagande.
    Riktigt bra och erfarna massörer som lyssnar till individens behov.
    Rekommenderas varmt!
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Kina-Terapi
    Personal på Kinaterapi var väldigt snäll och visade mycket tålamod mot mig som är döv.
    Behandlingen själva var helt ok. Önskade mig lite mer fokus på nacken.
    Fick bra tipsar.
  • Monika L
    Monika L skrev om Kina-Terapi
    En trevlig klinik på bästa tänkbara ställa , alla är mycket trevliga och
    Dr Ren är väldigt duktig , min onda axel är bra igen .
  • Andréa F
    Andréa F skrev om Kina-Terapi
    Jag har fått terapi för att slappna av i kropp och själ och hjälp med mitt stora besvär med mina höfter från tidigare yrkesliv som dansare. Vi är på god väg att lösa det. Allt känns så mycket bättre med hjälp av akupunktur och massage. Jag litar fullt på Dr Rens kunskaper.
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Kina-Terapi
    Tjejen var jätte duktig, tog i ordentligt. Tyvärr skulle just hon sluta.
  • Suzana M
    Suzana M skrev om Kina-Terapi
    Rekommenderas absolut inte!!! Jag har upplevt att jag ofta inte fått en hel timmes behandling utan det har varit avkortat i såväl start som slut varje gång och på så vis nästan halverats. Dessutom har Dr Ren lämnat mig ensam ett antal gånger under varje behandling - jag upplevde honom som stressad och tänkte att han har två patienter samtidigt.
    2017-07-13 Kina Terapi svarar Suzana M
    Hej igen Suzana ,
    vi förstår att du nu är besviken då vi idag avslagit ett ärende som du önskat ett annat svar på, efter en av dig önskad omprövning.
    Vi är ledsna att du nu går till personangrepp på en duktig TKM läkare med negativ information. Att man lämnar en patient ensam i behandlingsrum är inte onormalt, speciellt när man får akupunktur. Alla patienter/ kunder har ALLTID knapp för att tillkalla personal om man känner sig obekväm eller orolig. Att en TKM läkare skulle behandla två kunder/patienter är något som INTE sker på vår klinik.
  • Paola L
    Paola L skrev om Kina-Terapi
    Smärtlindring..................................
  • Nada K
    Nada K skrev om Kina-Terapi
    Allt var perfekt. Saltet gav riktigt bra efekt
    Underbart Tack.
  • Julia J
    Julia J skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra! Mycket kunnig terapeut.
  • Isabella D
    Isabella D skrev om Kina-Terapi
    Jättebra, trevliga workers och mycjet bra hjälpande massage och aktupunktur!
  • Deniz B
    Deniz B skrev om Kina-Terapi
    Bäst och duktigast på alla sätt och vis ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Erdem A
    Erdem A skrev om Kina-Terapi
    Är nöjd med Magnus som masserade mig och är trevlig mot mig.
  • Frida S
    Frida S skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande. Men "lyxmassage" var missvisade, det var en traditionell kinesisk behandling som absolut inte är avslappnande, vilket ordet "lyx" indikerar. Den var stenhård inklusive koppning, vilket terapeuten inte informerade om skulle ge tennisbollstora ill-lila blåmärken över hela ryggen som satt kvar en vecka! Inte så lyxigt.
    2017-07-07 Kina-Terapi S svarar Frida S
    Frida , självklart skall du inte känna dig besviken och detta är något vi får ta tag i , vi kommer att ta upp det igen med våra terapeuter.
    Kontakta oss på kundtjänsten , så bjuder vi på en lyxig massage till dig , en massage i 60 minuter som skall fylla upp dina önskningar om lyxig massage i ordens verkliga betydelse .
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Kina-Terapi
    trevliga människor med trevligt bemötande och dom förklarar vad som gör osv. Bra
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Kina-Terapi
    Bra bemötande men alldeles för hårdhänt massage för min del. Har fortfarande blåmärken på axlarna. Men absolut professionella.
  • Sobasik U
    Sobasik U skrev om Kina-Terapi
    Väldig proffsig mottagande
    Härlig atmosfär
    Rekommenderar verkligen
  • Lena E
    Lena E skrev om Kina-Terapi
    Kompetent massör som direkt såg mina problem
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Kina-Terapi
    Jag har fått behandlande massage för andra gången. Första gången fick jag enbart massage - jag var rejält öm ett par dagar efteråt men vilken fantastisk effekt det gav! Det var länge sedan jag kände mig så bra i axlar och rygg!
    Andra gången fick jag en annan läkare som gav mig akupunktur och massage - jag märkte ingen effekt efter behandlingen denna gång.
    Det är en trevlig klinik, bra läge och trevliga behandlare.
  • Mersie M
    Mersie M skrev om Kina-Terapi
    Hej , hade problem med ryggen efter ca 2 veckor mår mkt bättre, och är super nöjd med behandling 🌹🌺👄
  • Sophia N
    Sophia N skrev om Kina-Terapi
    Toppen! Wake-up call och öppnade mina ögon för kinesisk medicin!
  • Gabriel M
    Gabriel M skrev om Kina-Terapi