Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm — Visa karta

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi t.ex. Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, Fotmassage, Zonterapi och även med modern teknik för hälsoproblematik.

Vi är även specialiserade med terapiformer på områden som smärtlindring , allergibehandling, stresshantering , rökavvänjning och infertilitetsbehandling med goda resultat, inte för att glömma estetisk akupunktur (ansikte ) .

Utöver de traditionella behandlingar utför vi även med traditionell kinesisk medicin fettreducering, dessa i kombination med modern teknik.

Vi är ett kvalitetssäkrat bolag av SFKM (Skandinaviska Förbundet Komplementär Medicin)
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 485 kunder tycker om Kina-Terapi

• Alice Å
    Alice Å skrev om Kina-Terapi
    Gav massagen till min pojkvän i julklapp och det var den bästa massagen han någonsin haft. Rekommenderar verkligen!! Läs mer
  • Erfan A
    Erfan A skrev om Kina-Terapi
    I had a TKM-intensiv behandling with Dr. Lee.
    It took 1 hours and I am 100% satisfied with it.
    He listened to me carefully and gave me information about the treatment. During the massage, I felt totally relaxed and didn't understand the time passage.
    Moreover, the stuff at reception was helpful and welcoming.
    I'm looking forward to my next visit :) Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Kina-Terapi
    Bra massage som gör nytta.
    Snabba på att ringa upp om de inte svarar i telefon. Bra återkoppling via mail. Läs mer
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Kina-Terapi
    Det var en bra och annorlunda metod som gjorde mig bra och rörlig och kroppen och på ställen jag haft ont lättade smärtan. Läs mer
  • Slavica V
    Slavica V skrev om Kina-Terapi
    Allt var perfekt, jag fick flera ggr akupunktur mot rygg-och höft besvär som hjälpte mig mycket. Under behandling drabbades jag av förkylnig och behandlades. Tack för allt och lycka till i framtiden. Läs mer
  • Robyn A
    Robyn A skrev om Kina-Terapi
    Otroligt bra och energigivande massage. Ska absolut gå till Kina-Terapi igen! Läs mer
  • Gonca Y
    Gonca Y skrev om Kina-Terapi
    Bra och vänligt bemötande från början till slut. Duktiga på sitt jobb och rent och fint ställe. Läs mer
  • Pär S
    Pär S skrev om Kina-Terapi
    Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvv bvc. Vvvvvvvvvvvgdfgghggggg Läs mer
  • Anita R
    Anita R skrev om Kina-Terapi
    Fantastik Bra kan inte vara bätre Läs mer
  • Maria-louise B
    Maria-louise B skrev om Kina-Terapi
    Mycket fint bemötande! Själva massagen var väldigt skön, precis vad jag behövde. Lokalerna var bra. Läs mer
  • Frank L
    Frank L skrev om Kina-Terapi
    Jag köpte en 60 min lyxmassage för att kunna koppla av och kunna slappna efter en lång år.
    Massören var ganska hårgänd och der gjorde ont ibland när han masserade visa ställe. Inte det bästa upplevelse måste jag säga. Jag var mer spänd hela tiden än avslappnad. Jag betalade 680 kr för en dålig massage. Aldrig mer! Läs mer
    2018-01-03 Kina-Terapi S svarar Frank L
    Hej Frank , ledsen att du är besviken på din behandling .
    Då kroppen inte mår bra och man har spända muskler känns behandlingen , vår strävan är att få din kropp och må bättre och den vägen även dig . Vi är en klinik , inte en spaanläggning .
    Om du anser du vill ha kompensation för felaktig eller dålig behandling , kontakta oss på kundtjänsten 08 508 63626
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Kina-Terapi
    Otroligt bra behandlingar!
    Jag har bara gått hos Magnus och tycker att jag mår mycket bättre på alla sätt och vis när jag kommer därifrån! Läs mer
  • Janina P
    Janina P skrev om Kina-Terapi
    Jag blev mkt trevligt bemött och köpte 5 ggr paketet med massage mm. Mkt nöjd m mina behandlingar. Läs mer
  • Bosse B
    Bosse B skrev om Kina-Terapi
    Kina terapi mycket bra!
    Borde få mer uppmärksamhet för sin superservice! Läs mer
  • Kiell K
    Kiell K skrev om Kina-Terapi
    Trevlig och duktig personal. Hade ryggproblem Läs mer
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Kina-Terapi
    De har ett trevligt bemötande och proffsig behandling. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Kulbeep S
    Kulbeep S skrev om Kina-Terapi
    Det var mycket bra och träffade mina förväntningar. Vill komma igen och rekommendera till mina vänner och bekanta.
    Dr. var kunning och behandlingen var perfekt. Läs mer
  • Milka D
    Milka D skrev om Kina-Terapi
    Alltid otroligt vänlig och välkomnande personal. Proffsigt bemötande igenom hela behandlingen. Rekommenderar företaget till alla bekanta jag tror kan ha nytta av deras tjänster Läs mer
  • Therese D
    Therese D skrev om Kina-Terapi
    Magiskt! tror du på österländsk medicin är detta helt rätt för dig. Testat mängder av naprapater, massager, läkare, men först nu jag känner nåt som sitter i mer än dagen efter! Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Kina-Terapi
    Akupunktur funkar mot långvariga ryggproblem! Ge det tid, men det blir bättre o bättre för varje behandling. Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Kina-Terapi
    Fint bemötande från hela personalen. Lugn och avkopplande miljö Läs mer
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Kina-Terapi
    Fått hjälp med massage och fett reducering acopunktur jätte bra Läs mer
  • Carina H
    Carina H skrev om Kina-Terapi
    Jag har fått ett personligt och mycket professionellt och fint bemötande av både Magnus och Grace. Mina besvär får jag god hjälp med och Magnus stämmer av behandlingsalternativen med mig fortlöpande. Jag har fått hjälp med stelhet i muskler och leder samt smärta och spända muskler. Jag är otroligt nöjd och känner stort förtroende för Magnus. Läs mer
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande. Behandlingen (fotmassage) var djupgående och jag kände mig som en ny människa efteråt. Kommer att återkomma för en behandling/månad, framöver. Läs mer
  • Selina L
    Selina L skrev om Kina-Terapi
    Mycket Trevligt bemötande av kvinnorna i receptionen liksom med mötet av behandlare. Jag brukar komma lite tidigare för att ta en kopp te som finns i väntrummet. Trevligt!
    Jag har gått hos dr Lee och är nöjd med behandlingarna som hjälpt mig mycket även om jag inte kommer att bli frisk. Smärtan i ryggen finns men den är inte som innan jag började på kliniken. Läs mer
  • Rudiger E
    Rudiger E skrev om Kina-Terapi
    Jag har bara positivt att säga. Trevligt bemötande och ordentliga behandlingar. Jag får hjälp med en axel och ömma muskler. Massagen är det som har hjälpt mig mest. Miljön är också avkopplande och servicenivån är hög. Läs mer
  • Karim H
    Karim H skrev om Kina-Terapi
    Kroppsbehandling i form av massage i kina-terapi-stil. De levde upp till mina förväntningar och även högre än mina förväntningar.
    Trevligt bemötande.
    Bra behandling. Läs mer
  • Alla L
    Alla L skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra och rekommenderar att prova på detta , värt pengarna till 100 %
    Var där för lyx massage och är supernöjd med slutresultat. Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om Kina-Terapi
    Bemötandet från personalen hos Kina-Terapi har varit mycket vänligt. Jag kontaktade dem med anledning av ömhet i musklerna runt leden i höger lårben. Behandlingarna har hittills endast lett till smärre förbättringar. Men eftersom det rör sig om ett gammalt problem, är det nog svårt att helt eliminera. Läs mer
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Kina-Terapi
    Jag brukar köpa bantningsplåster (Weightloss-patch), går ner i vikt av det, känner mig nöjd. Det skickas samma dag som man förskottsbetalar. Schysst bemötande. De är trevliga och har tålamod. Som när jag hamnade på sjukhus och inte kunde köpa plåster, de väntade tills jag kom hem och kunde köpa igen. Fick också 10% rabatt för att det snart är jul, då kunde man köpa 60st bantningsplåster för 265:- istället för 30st för 150:- Bra produkt som gör att man går ner i vikt. Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Kina-Terapi
    Ett seriöst och kunnigt bemötande med kunden i fokus. Trevlig och varm personal. Läs mer
  • Carina K
    Carina K skrev om Kina-Terapi
    Bemötandet och behandlingen var helt OK. Provar gärna något annat nästa gång. Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Kina-Terapi
    Jag har haft långvariga ländryggsproblem med olika utstrålning.
    Har behandlats/fått hjälp på olika ställen genom åren.
    På rekommendation vände jag mig till Kinaterapi. Jag blev inte bättre. Var endast där tre gånger. Det kanske hade behövts mer.
    Språkvårigheterna - deras engelska är inte så lätt att förstå.r Detta gjorde att jag inte kunde ha den dialog jag önskat med min behandlande läkare. Därför avslutade jag behandlingarna. Läs mer
    2017-11-13 Kina Terapi svarar Eva W
    Hej Eva , ledsen att du känner dig besviken .. språktekniken vållar ibland lite missförstånd , men kunnigheten i behandlingar och våra tkm läkare är på högsta nivå . Boka gärna en tid som vi bjuder på , då vi kan gå igenom problematiken på svenska .
  • Teresa M
    Teresa M skrev om Kina-Terapi
    Hej!
    Jag är väldigt nöjd med företaget och bemötandet. Jag hade akut rygg-och nacksmärtor och mejlade för att boka en tid och fick svar direkt trots att det var helg. Mycket bra och tacksam gör detta. Behandlingen varade i 60 min och hjälpte mig direkt. Terapeuten kunde ingen engelska men otroligt duktig! Det vore bra om han eller ngn svensktalande kunde förklara hur behandlingen går till.

Jag kan varmt rekommendera kliniken!

Teresa Mateus Läs mer
  • Gun-britt J
    Gun-britt J skrev om Kina-Terapi
    Välkomnande Trevligt bemötande Kunnig personal
    Har fått hjälp med min onda axel med olika metoder jag har fått massage koppning akupunktur och skall även få prova tejpning
    jag känner mej nöjd med resultatet även om det onda inte är helt borta så är det mycket bättre jag blev rekommenderad av mina kompisar att gå dit och det ångrar jag inte Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Kina-Terapi
    Bra ställe, trots det var dyrt.

Alla arbetarna var hjälpsamma. Läs mer
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Kina-Terapi
    Mycket nöjd över mina få gånger jag har varit där. Trevligt bemöt och känner att jag har blivit hjälpt Läs mer
  • Nina A
    Nina A skrev om Kina-Terapi
    Jag blev mycket väl bemött. Jag hade köpt en helkroppsmassage på lets deal. Det var ett mycket bra besök och jag är mycket nöjd med hela besöket. Läs mer
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Kina-Terapi
    Bra bemötande och ont/skön behandlig .
    För dyrt tyvärr för min plånbok om man ska gå regelbundet. Läs mer
  • Martine T
    Martine T skrev om Kina-Terapi
    Otroligt bra och kunnig massör
    Trist att det är så dyrt med all massage så behandling som massören rekommenderade 2 ggr i veckan i 5-6 veckor har jag tyvärr inte råd med men det var väldigt väldigt bra. Läs mer
  • Lena D
    Lena D skrev om Kina-Terapi
    Duktiga arbetare.
    Lite dyrt ställe dock jag är nöjd i alla fall. Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Kina-Terapi
    Avslappnat och trivsamt bemöttande, lyssnar in kunden och berättar under behandlingen nästa steg. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Kina-Terapi
    Har varit där 3 ggr och bemöts av trevlig och kompetent personal,. Fått super bra behandling varje gång , Stor tack! Läs mer
  • Christine J
    Christine J skrev om Kina-Terapi
    Hej.
    Fick denna behandling som en födelsedagspresent då jag fyllde 70 år. Blev glatt överraskad av det varma bemötandet av personalen.
    Behandlaren var mycket professionell och trevlig. Kände mig väl omhändertagen. Tyvärr har jag inte den ekonomin som fordras för vidare besök.
    Mvh Christine. Läs mer
  • Preslav N
    Preslav N skrev om Kina-Terapi
    Jag är mycket nöjd med behandlingen jag fick på kina-terapi i gullmarsplan,jag kände efteråt att det verkligen fick min kropp att må bättre! Läs mer
  • Kaisa T
    Kaisa T skrev om Kina-Terapi
    Nice environment, friendly and skillfull staff. Very relaxing treatment. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Kina-Terapi
    trevligt ställe. Fin personal. kanske bästa ställe inom kinesisk vård, dock lite dyra priser, men det löner sig.
    Jag återkommer gärna. Läs mer
  • Cong L
    Cong L skrev om Kina-Terapi
    Jättetrevliga personalen och proffsig service! Läs mer
  • Frida N
    Frida N skrev om Kina-Terapi
    Bemötandet var jättebra. Fick ett mycket positiv intryck. Jag har bara varit på en behandling av många så tyvärr kan jag inte säga ngt om resultatet än. Men det kändes bra och jag har bokat in mig på fortsatt behandling. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Kina-Terapi