Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm — Visa karta

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi tex Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, Fotmassage , Zonterapi och även med modern teknik för hälsoproblematik.

Vi är även specialiserade med terapiformer på områden som smärtlindring , allergibehandling , stresshantering , rökavvänjning och infertilitets behandling med goda resultat , inte för att glömma estetisk akupunktur (ansikte ) .

Utöver de traditionella behandlingar utför vi även med traditionell kinesisk medicin fettreducering. dessa i kombination med modern teknik.

Vi är ett kvalitetssäkrat bolag av SFKM (Skandinaviska Förbundet Komplementär Medicin)
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 392 kunder tycker om Kina-Terapi

• Frida N
    Frida N skrev om Kina-Terapi
    Lyxmassage var kortare än 60minuter som var sagt. Blev övertalad till koppning utan att informeras om de stora blåmärken de skulle orsaka över hela ryggen. Tycker att det var bättre där för några år sedan.
    2017-06-13 Kina-Terapi S svarar Frida N
    Hej Frida , ojjj
    Självklart skall du inte känna dig besviken och detta är något vi får ta tag i , vi kommer att ta upp det imorgon redan med våra terapeuter.
    Kontakta oss på kundtjänsten , så bjuder vi på en lyxig massage till dig , en massage i 60 minuter som skall fylla upp dina önskningar om lyxig massage i ordens verkliga betydelse .
    //Kundtjänsten
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Kina-Terapi
    Jag är väldigt nöjd med bemötande och behandling från trevlig och kompetent personal
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Kina-Terapi
    Kompetent och mycket trevlig personal.
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Kina-Terapi
    Profisionella och väl omhändertagen!
  • Martin M
    Martin M skrev om Kina-Terapi
    Seriöst, Rejält och Bra!
    Rekommenderas verkligen!
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Kina-Terapi
    Upplevde lugn i en harmonisk miljö. Fick hjälp med ryggmassage och magproblem av dr Lee, som är en tystlåten man pga språket. Passade mig perfekt och jag fick god hjälp efter en enda behandling. Kommer såklart tillbaka för fler behandlingar.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Kina-Terapi
    Fräscha lokaler, trevlig o kunnig personal
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Kina-Terapi
    Hade köpt ett Lets deal erbjudande, hade inga direkta förväntningar.
    Men blev bra bemött och fick jättebra hjälp med de problem jag har.
    Kommer att besöka Kina terapi igen.
  • Tatjana T
    Tatjana T skrev om Kina-Terapi
    Lite för hårdhanta trots begäran. Fick gigantiska blåmärke av kopping och blod fkeckar av akunpunktur.
    2017-06-10 Kina-Terapi S svarar Tatjana T
    Hej Tatjana , ledsen att du känner dig besviken .. kontakta oss på kundtjänsten så ska vi bjuda dig en extra behandling med skön avslappnande massage . Koppningen , som du fick , är en viktig del av traditionell kinesisk behandling . Med hjälp av sugkoppar skapas ett undertryck på akupressurpunkter som påverkar bindväven i muskler och underhud. Energiflödet och blodcirkulationen ökar och bidrar till att transportera bort slaggprodukter i bindväven , men då detta gör ett undertryck så blir det märken i huden efter behandlingen , men dessa försvinner snabbt .
    Akupunkturen , som du även behandlades med , är en viktigt del av traditionell kinesisk medicin, med modern västerländsk forskning har man även kunnat visa att akupunktur har goda effekter i form av smärtlindring samt påverkan på det autonoma nervsystemet, det vill säga det nervsystem som inte styrs med viljan

Kundtjänsten / Kina Terapi
  • cecilia e
    cecilia e skrev om Kina-Terapi
    De har varit fantastiskt hjälpsamma och omtänksamma! Lyssnar och ser till att hjälpa så smärtan försvinner. Väldigt kunniga.
  • Carina S
    Carina S skrev om Kina-Terapi
    Bästa massagen jag fått! Trevligt bemötande.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Kina-Terapi
    jag har fått bättre här än jag hade hoppats på
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Kina-Terapi
    Fantastisk bemötande av personalen 👍 , å väldigt skickliga doktorer, som har hjälpt mig med mitt problem ( ländryggen å höften ) kände mig redan bättre , efter en behandling.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Kina-Terapi
    Väldigt bra och kunnig personal!
  • Monica M
    Monica M skrev om Kina-Terapi
    Underbart! Fick även akupunktur som man kände hjälpte.
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Kina-Terapi
    Super bra mottagande av samtliga personal och även behandlingen i sig!
  • Natali K
    Natali K skrev om Kina-Terapi
    Proffesionell och serviceinriktat personal!
    Hjälper mig att gå ner vikten snabbare.
    Tusen tack !
  • Anna-maria A
    Anna-maria A skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande, trevliga tjejer och kille. Toppen
  • Maria F
    Maria F skrev om Kina-Terapi
    Vilka superproffs. Välutbildade, trevliga och omtänksamma. Rekomenedrar dem varmt
  • Natali N
    Natali N skrev om Kina-Terapi
    Professionell!!!
    Trevlig , riktig service, väldig duktig hög utbildat massör /terapeut.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Kina-Terapi
    Mycket seriöst mottagande av både mottagningen såsom terapeuten som tog sig tid före behandlingen att gå igenom ev smärtor i rygg och nacke och sedan fokuserade på dessa områden. Kände verkligen att behandlingen med ryggmassage var baserad på kunskap och gav stor verkan!
  • Marjana K
    Marjana K skrev om Kina-Terapi
    Blev faktiskt lite besviken !
    Hade förväntat mig massage med olja, in på djupet !
    Nu va det med ett lakan emellan ! Kändes väldigt konstigt mot vad jag förväntade mig.
    Dessutom hade jag ont i ryggkotorna flera dagar efter,
    2017-05-11 Kina-Terapi S svarar Marjana K
    Hej Marjana , jätteledsen att du känner dig besviken .. formen av massage du fick fick var TUINA massage och där måste Dr Lee ( med 25 års erfarenhet ) som utförde din behandling , ha avvägt att för din problematik var det bästa formen för dig.
    Kontakta oss gärna på kundtjänsten 08 50863626 , så kompenserar vi dig med en annan massage .
    Du skall inte känna dig besviken på en behandling hos oss.
  • Anette D
    Anette D skrev om Kina-Terapi
    Bra behandling trevlig bemötande
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Kina-Terapi
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Dagmara S
    Dagmara S skrev om Kina-Terapi
    Jag tycker att jag är väldigt bra behandlad på Kina Terapi. All personal är väldigt duktig och kunnig. Jag ska fortsätta med behandlingar hos de.
  • Pegah K
    Pegah K skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra massage av proffsig personal med kunskap. Man känner sig i trygga händer.
  • Marie D
    Marie D skrev om Kina-Terapi
    Trevligt och respektfullt bemötande. Behandling ger effekt
  • Roozbeh S
    Roozbeh S skrev om Kina-Terapi
    Det var jätte trevliga personal och massören var proffsigt.
  • Cherin K
    Cherin K skrev om Kina-Terapi
    Väldigt professionella och duktiga.
  • Lucy L
    Lucy L skrev om Kina-Terapi
    Jag är glad med Kina terapi den är profecionel med terapeu!!!! Tack är nöj med er
  • Vera B
    Vera B skrev om Kina-Terapi
    Thomas löste mott ryggproblem ! Alla är trevliga är toppe
    2017-05-10 Kina Terapi svarar Vera B
    Hej Vera , tror du menar vår Magnus ..
  • Andrea R
    Andrea R skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevlig personal och bra bemötande
  • Hasse J
    Hasse J skrev om Kina-Terapi
    seriöst mottagande, dock vid första bokningen på telefon svårt att förstå receptionisten som talade dålig engelska.Går nu på en behanding som varit 7 ggr
    hittills som jag hoppas mycket på
  • Nf Fleet Ab
    Nf Fleet Ab skrev om Kina-Terapi
    Vänligt bemötande och professionell behandling
  • Ing-marie S
    Ing-marie S skrev om Kina-Terapi
    Jag har varit hos er på Kina-Terapin vid två tillfällen och har blivit väl omhändertagen. Första gången var på en fotmassage som var fantastiskt välgörande för hela kroppen eftersom det även ingick zonterapi. Andra gången fick s.k. Lyxmassage även då var jag nöjd. Ni har ett proffesionellt, generöst och varmt mottagande som gör att jag gärna kommer tillbaks o rekommenderar er till andra.
  • Sofie Ö
    Sofie Ö skrev om Kina-Terapi
    Fantastiskt bra. Jag var supernöjd och fick tips på vad jag kunde göra hemma. Min rygg kändes mycket bättre när jag gick därifrån.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande, proffsig och extremt kunnig.
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Kina-Terapi
    De är kunniga och vänliga! Jag blev tillfälligt av med min huvudvärk efter en lång behandling. Den är Dick tillbaka igen men jag kommer att besöka Kina terapi igen.
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Kina-Terapi
    Verkligen jättebra! Rekommenderas varmt!
  • Leif B
    Leif B skrev om Kina-Terapi
    Rent och fint med ett vänligt bemötande. Massagen var ovanlig och bra men jag har även varit på bättre.
  • Patricia B
    Patricia B skrev om Kina-Terapi
    Det var bra behandling och tackar för det , hoppas att andra kan komma och säga samma sak som jag .
  • Simon J
    Simon J skrev om Kina-Terapi
    Fantastiskt service och bemötande. Känns som man är en fantastisk människa efter behandlingen.
  • David P
    David P skrev om Kina-Terapi
    Bra mottagande. Trevlig personal och alltid ärliga. Dom vill bli av med en så fort som möjligt men på ett bra sätt ;)
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Kina-Terapi
    Väldigt kunnig personal. Hjälpte mig mycket med rehabilitering av skadad axel.
  • Adam L
    Adam L skrev om Kina-Terapi
    Bra service, trevlig miljö och trevlig personal. Godkänt ställe.
  • Nina E
    Nina E skrev om Kina-Terapi
    Konstigt med ett lakan på lyx masdage
  • Eva H
    Eva H skrev om Kina-Terapi
    Jag kände mig väl omhändertagande även efter kinaterapin med akupunktur och massage och varmt te
  • Anastasia A
    Anastasia A skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra. Trivsamt. Proffigt
  • Geri L
    Geri L skrev om Kina-Terapi
    Jag var jätte nöjd med min behandling. Den var väldigt professionell och hjälpte mig jätte mycket. Jag kan verkligen rekommendera Kina Terapi.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Kina-Terapi
    Duktiga, kunniga och den bästa massage jag fått!

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm