Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm — Visa karta

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi t.ex. Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, Fotmassage, Zonterapi och även med modern teknik för hälsoproblematik.

Vi är även specialiserade med terapiformer på områden som smärtlindring , allergibehandling, stresshantering , rökavvänjning och infertilitetsbehandling med goda resultat, inte för att glömma estetisk akupunktur (ansikte ) .

Utöver de traditionella behandlingar utför vi även med traditionell kinesisk medicin fettreducering, dessa i kombination med modern teknik.

Vi är ett kvalitetssäkrat bolag av SFKM (Skandinaviska Förbundet Komplementär Medicin)
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 769 kunder tycker om Kina-Terapi

• 2019-08-13

Ylva D skrev om Kina-Terapi
    Smärta i fot som gick över efter bara en behandling med massage och akupunktur.

Proffsigt bemötande. Inga tveksamheter utan rak och tydlig info. Dock på engelska vilket var ibland lite knepigt att göra sig förstådd först.

Hade inga speciella förväntningar men var lite i tidspress att smärta skulle gå över då jag skulle på en längre resa inom bara några dagar.

Jag har bra erfarenhet av Kina Terapi och ska även få min man att boka tid för sin onda axel och stela nacke. Läs mer
  • 2019-08-09

Benaly C skrev om Kina-Terapi
    I've gone twice to Kina-Terapi for different ailments, from having neck pain or having lower back pain, and both times they were really helpful in making me feel better, and not only that, to recover completely. I am very thankful for their knowledge and support! Läs mer
  • 2019-08-08

Ulla P skrev om Kina-Terapi
    Fotmassage, mycket trevligt bemötande och härlig behandling som löste upp spänningar. Toppen! Läs mer
  • 2019-08-05

Felicia R skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra bemötande och behandling i fräscha lokaler. Läs mer
  • 2019-08-04

Farzaneh K skrev om Kina-Terapi
    Jag var nöjd med behandlingen. Läs mer
  • 2019-08-04

Eva T skrev om Kina-Terapi
    LPG, trevlig personal men själva behandlingen var rätt smärtsam. Kommer dock att göra den fler gånger. Läs mer
  • 2019-08-02

Andreas S skrev om Kina-Terapi
    Mycket nöjd med min behandling kommer gärna tillbaka Läs mer
  • 2019-08-02

Sara P skrev om Kina-Terapi
    Proffsigt och trevligt bemötande. Med massage och akupunktur fick jag bort smärtan i min nacke. Tack Läs mer
  • 2019-07-06

Kamila Y skrev om Kina-Terapi
    Dr Lee är bäst. Var några gånger på TM behandling hos honom och känner sig mycket bättre som förut.
    Jätte trevlig personalen! Läs mer
  • 2019-06-12

Mariann M skrev om Kina-Terapi
    Jag köper årskort varje år som gör att man kan ju slippa betalningstvång efter varje behandling. Trevlig miljö, hjälpsam och vänlig personal, proffsiga massörer och varmt bemötande året runt. Läs mer

Lena G skrev om Kina-Terapi
    Jag fick i precent bemötandet var mkt bra allt bra Läs mer

Sabina S skrev om Kina-Terapi
    Jag har varit på massage samt på akupunktur hos Kina Terapi. Blev hjälpt efter första besöket! Läs mer

Rebecca N skrev om Kina-Terapi
    Smärtlindring för stel rygg och nacke.
    Mycket bra resultat. Läs mer
  • 2019-06-08

Annika H skrev om Kina-Terapi
    Massage hos Magnus. Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer

Shila L skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande och service minded personal. Läs mer

Helena N skrev om Kina-Terapi
    Mycket proffsigt och väl bemött. Fick hjälp med smärta i ryggen och kände att en hel del energi återvände! Kommer absolut att fortsätta:) Läs mer

Anne M skrev om Kina-Terapi
    Massage akupunktur.huvudvärk har minskat o kommer sällan tillbaka .jag upplever proffsig mötande o behandlingar på högsta nivån Läs mer

Robert S skrev om Kina-Terapi
    Fot massage
    Bra bemött
    Förväntade mig lite hårdare massage

Överlag trevligt och bra Läs mer

Yvonne B skrev om Kina-Terapi
    Man känner sej mycket väl omhändertagen!
    Mycket bra behandling!
    Över förväntan bra🌸 Läs mer

Dilza J skrev om Kina-Terapi
    Personal och doktorer är fantastiska. Det bra att man kan betala delbetalning,

Ni kanon bra. Hälsning Dilza Jones Läs mer

Yvonne G skrev om Kina-Terapi
    Min dotter hade en kompis som fått hjälp av er och beställde en tid till mig. Hittills mycket nöjd. Läs mer

Maria W skrev om Kina-Terapi
    Har inte kommit så långt ännu, med min stressbehandling, men hittills är det lite blandat, både bra och mindre bra. Ett minus för mig, är att jag ska förklara allt om hur jag mår osv, på engelska. Det blir knepigt emellanåt, upplever jag. Det är svårt att beskriva alla gånger, det jag vill få fram.
    Annars, duktig och väldigt professionell terapeut, har full koll på behandlingen som sådan. Personal i övrigt väldigt trevliga och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer

Stephanie V skrev om Kina-Terapi
    Lyxig massage
    Fick inte känsla av lyx men massage var bra! Läs mer

Camilla S skrev om Kina-Terapi
    De har ett helhetstänkande som fascinerar. Lyssnar och förstår. Är lugna och tillmötesgående. Läs mer

Hanna H skrev om Kina-Terapi
    Trevligt mottagande. Och fräsch lokal. Läs mer
  • 2019-05-16

Amelie G skrev om Kina-Terapi
    Jag har gått på TKM intensiv behandling (massage, akupunktur, koppning mm) och jag är mycket nöjd med resultatet. Min spänningshuvudvärk är borta och kroppen känns mjukare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-11

Eva K skrev om Kina-Terapi
    Fotbehandling + massage. Sedan Tuina-massage, båda väldigt bra.Trevligt bemötande båda ggr. Behandlingarna var enligt min förväntan, hög kvalitet. Läs mer
  • 2019-05-10

Sammi L skrev om Kina-Terapi
    Proffsigt bemötande och mycket bra utövande. Jag rekommenderar dom Läs mer
  • Elena N

2019-05-10

Elena N skrev om Kina-Terapi
    Väldigt trevlig bemötande och proffsig hjälp. Läs mer

Lisabeth C skrev om Kina-Terapi
    Skön och utförlig fot- och underbensmassage Läs mer

Fadila J skrev om Kina-Terapi
    Akupunktur och massage i kombination.
    Mycket professionell och vänligt
    Min dotter rekommenderade och hade höga förväntningar.
    Jag är mycket nöjd. Rekommenderar gärna. Läs mer

Kathe T skrev om Kina-Terapi
    Trevlig personal bra bemötande Har gjort hifu men vet inte resultatet ännu så jag får återkomma när jag vet Läs mer

Margareta L skrev om Kina-Terapi
    *Akupunktur och massage i kombination.
    * förtroendeingivande och seriöst ,lugnt och vänligt
    *Hade höga förväntningar efter att ha blivit inspirerad av en vän
    *Är mycket nöjd och känner mig väl omhändertagen vid varje besök.
    Rekommenderar gärna företaget Läs mer

Birgitta I skrev om Kina-Terapi
    Ryggmassage för stel rygg med akupunktur. Personalen är trevlig, man känner sej välkommen. Jag förväntar mej att bli mjukare i ryggen och att sova bättre. Jag känner en stor skillnad efter massagen. Tyvärr så stressar jag mycket ibland med krav på mej själv, har alltid haft svårt att koppla av. Läs mer

Maja W skrev om Kina-Terapi
    Fin stämning och trevlig personal! Läs mer

Pär S skrev om Kina-Terapi
    Härliga personer som jobbar där ..👍 Läs mer

Ulrika D skrev om Kina-Terapi
    Jag hade lyxig massage och det var skönt. Inte som förväntat eftersom det ej var olja utan ett lakan, men det tyckte jag bara var bra, så själva massagen var skön och givande. Jag blev bemött både bra och lite påträngande. Hade sett fram emot att att kanske gå en gång i månaden, men när jag förstod hur ofta jag borde gå enligt min massör, fick jag kalla fötter. Dels har jag inte råd, dels har jag inte tid och dels mår jag bättre än vad utövaren hade uppfattning om. Läs mer

Tunde M skrev om Kina-Terapi
    Jag går på massage/akupunktur. Har blivit mycket väl bemött. Lite svårt att ha engelska som det gemensamma språket men det känns som om min behandlare/läkare (?) är mycket bra på att "läsa av" vad min kropp är i behov av, vilket känns tryggt. Läs mer

Victoria Z skrev om Kina-Terapi
    Allt fungerar mycket bra.
    Bra bemötande.
    Behandlingar mycket effektiva. Läs mer

Maria L skrev om Kina-Terapi
    Alltid väldigt trevligt bemötande. Känns seriöst och väldigt professionella. Ger tips utöver behandlingen och man känner sig sedd och respekterad som kund. Läs mer

Inger L skrev om Kina-Terapi
    Energimassage. Via Letsdeal. Bemötandet var strålande. Mer än förväntat.

Seriös och bra upplevelse! Läs mer

Gunell T skrev om Kina-Terapi
    Akupunktur och massage, mycket bra bemötande och de är professionella. Förväntningarna motsvarade resultatet. Underbart, mycket bra mot spänningar och smärta i kroppen. Läs mer

Nahid B skrev om Kina-Terapi
    Nahid B
    Trevlig bemötande och professionella.
    Gig på olika behandling ( LPG,HIFU och akupunktur för stress ) mycket bra och jag kommer fortsätta att gå dit , jag rekommenderar även andra att gå dit.
    Stort Tack Läs mer

Ragnar H skrev om Kina-Terapi
    Jag har köpt bl a fettreducering. Synnerligen trevligt bemötande och man har helt klart överträffat mina förväntningar Läs mer

Ulf S skrev om Kina-Terapi
    Trevligt bemötande
    Trevliga lokaletrevlig personal Läs mer

Per A skrev om Kina-Terapi
    Zonterapi, avslappnande, skön känsla efteråt, proffsigt, lite dyrt. Läs mer

Petra A skrev om Kina-Terapi
    Toppen bemötande av reception och terapi behandlaren, köpt 5 ggr akupunktur, förväntar förändring - minskad smärta i tennisarmbåge, känner förändring, hopp har tänts Läs mer

Lena H skrev om Kina-Terapi
    Beställt massage. Var utmärkt, jag ör mycket nöjd. Läs mer
  • Anna L

2019-05-08

Anna L skrev om Kina-Terapi
    Jag köpte en smärtbehandling massage + akupunktur via letsdeal.se. Jag blev väldigt väl bemött av både behandlare och övrig personal. Behandlaren jag träffade pratade bara engelska, men det var inte ett problem för mig. Själva behandlingen var mycket behaglig och olik något jag upplevt förut, då han masserade primärt med sina fötter. Det enda problem jag hade var att pga språkliga missförstånd förstod han inte exakt var min smärta satt. Trots det rekommenderar jag upplevelsen och företaget varmt. Läs mer

Torbjörn S skrev om Kina-Terapi
    Trevligt, proffesionellt och kunnigt. Kände mig trygg. Läs mer