Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm — Visa karta

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi t.ex. Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, Fotmassage, Zonterapi och även med modern teknik för hälsoproblematik.

Vi är även specialiserade med terapiformer på områden som smärtlindring , allergibehandling, stresshantering , rökavvänjning och infertilitetsbehandling med goda resultat, inte för att glömma estetisk akupunktur (ansikte ) .

Utöver de traditionella behandlingar utför vi även med traditionell kinesisk medicin fettreducering, dessa i kombination med modern teknik.

Vi är ett kvalitetssäkrat bolag av SFKM (Skandinaviska Förbundet Komplementär Medicin)
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 671 kunder tycker om Kina-Terapi

Anette B skrev om Kina-Terapi
    Massage.
    Hög kompetens!
    Kundvänliga o hörsammar kundens behov. Läs mer

Neda V skrev om Kina-Terapi
    Bästa! Så trevlig personal. Kunniga läkare och det funkar fan som magi!!! Gör ont men det är värt för efteråt mår man så sjukt bra! Riktigt bra ställe! Läs mer
  • Aldejana J

2019-01-18

Aldejana J skrev om Kina-Terapi
    Hejsan jag är väldigt nöjd med både bemötande av personalen och själva behandlingen. Efter att har bilvit diagnostiserat blandannat av srs. Med konstant smärta så hjälper denna behandlingen mig väldigt bra. Jag känner mig hoppful varje gång jag lämnar Kina - tetapi. Köpte 12 behandlingar som snart går mot sin slut. Men kommer att fortsätta. Ser stor skilnad. Kan varmt rekomendera Kina- terapi till alla. Har redan gjort det och de flesta av mina vänner går nu till Kina-Terapi. Läs mer
  • Monica S

2019-01-18

Monica S skrev om Kina-Terapi
    Mycket nöjd med bemötandet, kvaliten i behandlingar och engagemang av alla behandlare jag har träffat på Kina-terapi.
    Kina-terapi har rymliga priser på högt kvalite behandlingar. Tack vore det kan jag nu genomgå en lång behandling för en skada jag har haft i flera år och blir bättre.
    Rekommenderas starkt!! Läs mer

Lynette M skrev om Kina-Terapi
    Blev väldigt bra bemött, extrakul att få prata kinesiska med dem, fick väldigt bra behandling och Dr Lee var väldigt väldigt trevlig! Läs mer

Ibet G skrev om Kina-Terapi
    En excellent group of professionals!
    I am very please with the services and the treatment I having with the clinic. Läs mer

Lillan N skrev om Kina-Terapi
    Mesig behandling, flickan kändes inte utbildad. Läs mer

Solveig M skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra. Kunnig och trevlig personal. Bra massage.fona lokaler. Läs mer

Thommy J skrev om Kina-Terapi
    Spänningar i axlar ben o kropp
    Samt stress!
    Väldigt proffsigt bemötande!
    Behandlingen var bättre än förväntat!
    Kroppen mår mycket bättre av behandlingarna! Läs mer

Malin E skrev om Kina-Terapi
    Lugn härlig miljö och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-01-16

Gustav E skrev om Kina-Terapi
    Profitionella med fantastisk kunskap som är svår att hitta i Sverige. Läs mer
  • 2019-01-16

Lotta W skrev om Kina-Terapi
    Gått på massage o akupunktur hos Kina Terapi flera år och blir alltid trevligt och respektfullt bemött. Behandlingarna anpassas alltid efter mina behov. Läs mer

Jessica Maria L skrev om Kina-Terapi
    Bra behandling av Dr Ren gällande smärtlindring av magbesvär samt diverse andra ställen i rörelseapparaten. Läs mer

Slavica V skrev om Kina-Terapi
    Allt var så bra som jag har förväntat mig. Läs mer
  • Pasi S

2019-01-15

Pasi S skrev om Kina-Terapi
    Massage bästa jag fått, trivsam miljö, alltid välkommen när man kommer dit Läs mer

Erik S skrev om Kina-Terapi
    Bra o lyhörda terapeuter. Bra med att man kan boka online och är man i god tid finns det många tider att tillgå. Läs mer

Anela C skrev om Kina-Terapi
    Bästa bemötande, utmärkt hjälp på mina bekymmer. Rekommenderas starkt! Läs mer

Mariam D skrev om Kina-Terapi
    Ansikte fysiologi genom wellnet Läs mer

Amala A skrev om Kina-Terapi
    är super nöjd med bemötandet å behandlingen, känner mig mkt mindre stressad å stel kroppen Läs mer
  • Gonca Y

2019-01-13

Gonca Y skrev om Kina-Terapi
    Köpte ett tiokort och har använt det till både kroppsmassage och fotmassage. Både min syster och mor har kunnat utnyttja detta kort vilket uppskattas. Vänlig och väldigt serviceminded receptionist. Duktiga och proffsiga massörer. Har köpt nytt tiokort och rekommenderar alla att besöka stället. Läs mer
  • 2019-01-12

Alexander H skrev om Kina-Terapi
    Hittade direkt platserna jag hade ont på och behandlade, kändes direkt att detta va medicinsk massage, mycket bra! Läs mer
  • Amina P

2019-01-11

Amina P skrev om Kina-Terapi
    Köpte behandling via kina terapi hemsidan. Kina terapi har otroligt bra bemötande. Miljön är lugn och avslappnad. De se till att man få det lilla extra. Jag har rekommendera de till alla mina bekanter..
    Jag är super nöjd och kommer fortsätta med behandlingar av akupunktur och massage hos kina terapi Läs mer

Gabriella H skrev om Kina-Terapi
    Köpte initialt massage 60 min via lets deal för ca 1,5 år sedan. Har gått regelbundet på massage-behandling sedan dess och är super nöjd. Fantastiskt personal och ett mkt bra bemötamde. Läs mer

Peter S skrev om Kina-Terapi
    Dr Lee har gjort en fenomenal insats och avhjälpt ryggbesvär som inte löst sig på annat håll.

Vi kan glädjas att han valt att bo och verka i Stockholm. Läs mer
  • Julia A

2019-01-11

Julia A skrev om Kina-Terapi
    Min fotmassage var under all förväntan. Kvinnan som behandlade mig småtryckte på foten istället för att massera ordentligt. Dessutom använde hon plasthandskar som skapade en obehaglig effekt, inte varit med om det tidigare.

Det blev fel i min första behandling och kliniken var generösa och ville verkligen ställa det tillrätta, men valde att inte utföra en sista behandling eftersom det inte var bra alls tyvärr. Läs mer

Tino K skrev om Kina-Terapi
    Otroligt kunnig personal! TKM behandlingen med Ren är att rekommendera. Intensivt men riktigt skönt och läkande. Läs mer

Robin W skrev om Kina-Terapi
    Har blivit normal i kroppen istället för ont och rörlig som ett kylskåp. Livsförändrande för mig. Läs mer

Neda V skrev om Kina-Terapi
    Toppen bra!!! Blev helt återställd. Skön massage och mindre skön akupunktur men defenitivt värt! Läs mer

Louise T skrev om Kina-Terapi
    Zonterapi jag fick ett mycket bra bemötande. Behandlingen var effektiv o väldigt bra Läs mer

Michelle M skrev om Kina-Terapi
    Jag sökte hjälp av doktor Ren för smärtlindring och tycker han var trevlig, lyssnade och var duktig på det han gjorde. All service är också utmärkt och det känns som ett seriöst ställe. Just min smärta behövde dock hjälp från annat håll och behandlingarna kunde inte mer än just lindra mina besvär. Läs mer

Bo / Viviana S skrev om Kina-Terapi
    Alltid trevligt bemötande och mycket professionell personal.
    Kan varmt rekommenderas.
    Bo o Viviana Sandberg Läs mer
  • Özlem Ö

2019-01-10

Özlem Ö skrev om Kina-Terapi
    Pålitlig verksamhet trevlig personal god bemötande Läs mer

Anthony H skrev om Kina-Terapi
    Väldigt nöjd med de. Magnus är super bra Läs mer
  • 2019-01-09

Saziye S skrev om Kina-Terapi
    brist på svensktalande personal, lätt att missförstå varandra Läs mer
  • 2019-01-09

Jessica E skrev om Kina-Terapi
    Jag hade beställt massage 60 min men stressande fick det mig att ta 30 massage och 30 akupunktur, det var stressigt och massagen var inte som den beskrevs på hemsidan och jag fick panik över att bli lämnad i 20 min med nålar. Jag var mer stressad när jag gick därifrån än när jag kom. Tyvärr missnöjd Läs mer
    2019-01-09 Kina Terapi svarar Jessica E
    Hej Jessica , ledsen att du känner dig besviken ...
    Ring oss på kundtjänsten och så bjuder vi dig på en ny lyxig massage 60 min . Terapeuten ansåg troligen att du hade ett behov av akupunktur , men självklart skall det inte gå till så att du känner dig obekväm.

Yvonne A skrev om Kina-Terapi
    Man känner sig alltid välkommen och blir väl omhändertagen.
    Magnus som jag går hos känns mycket kunnig och ger goda råd.
    En bra investering för kroppen. Läs mer
  • Anette B

Anette B skrev om Kina-Terapi
    Jag har varit på TKM Intensiv behandling och helt klart att det gör nytta!
    Rekommenderar varmt detta företag.
    Superbra kundtjänst som hjälpt mig med bokningar, presentkort och fakturor mm. Läs mer

Eva G skrev om Kina-Terapi
    Fotmassage. Hade förväntat mig ett intresse för om jag hade några besvär och en skön behandling. Kände inget under och inget efter behandlingen. Läs mer

Malin R skrev om Kina-Terapi
    Väldigt duktiga väl värt varenda krona. Läs mer
  • Yvette S

Yvette S skrev om Kina-Terapi
    Jag fick Akupunktur och även Ledljusterapi, många behandlingar. Bemötandet på KinaTerapi var otroligt varmt, professionellt och personligt - bara det gjorde att man mådde bra av att komma dit😊🙏Kunskapsnivån och behandlingarna höll mycket hög nivå och jag har relommenderat kliniken till många av mina kunder, vänner och familj sedan jag själv började få behandlingar där!💖 Jag har fått akupunktur på två olika ställen tidigare, det går inte att jämföra på samma dsg.... Skulle aldrig rekommendera någon annan än KinaTerapi ( gick hos Dr Magnus och Dr Ren, oerhört sympatiska och inkännande båda två). Läs mer

Frida L skrev om Kina-Terapi
    Dr Ren rekommenderas varmt! Återkommande kund som alltid får bra bemötande av alla på Kina-Terapi och Dr Rens behandling har hjälpt mig mer än något annat jag provat. Läs mer

Solveig   skrev om Kina-Terapi
    Kunnig och trevlig personal. Känns bra i kroppen efter massagen. Fina lokaler. Läs mer

Hanna W skrev om Kina-Terapi
    Kompetent och kunnig personal med kunden i fokus! Läs mer
  • Eva M

Eva M skrev om Kina-Terapi
    Började gå hos dem för ca tre år sedan, mycket tack vare fotvårdaren Fangson, som tyvärr inte jobbar där längre.
    Fick då tips om Dr Ren, akupunktör. Sedan dess har jag gått frekvent på behandling för mina lungbesvär. Jag och min familj tycker att jag blivit mycket bättre tack vare akupunkturen. Läs mer
  • 2018-12-20

Maria B skrev om Kina-Terapi
    Köpte smärtbehandlings paket 5ggr. En smärtsam men otroligt bra och helande behandling. Bir mycket väl bemött av alla. Man känner sig trygg. Mina förväntningar var att få mindre smärta och det har jag fått. Det blir bättre efter varje gång. De är mycket proffsiga och jag kommer fortsätta att gå dit. Jag rekommenderar även andra att gå dit. Läs mer
  • Maria K

2018-12-12

Maria K skrev om Kina-Terapi
    Jag bad om information om en kurs som jag funderade på. Jag fick svar snabbt och givande svar till alla mina frågor. Jag har anmält mig till kursen och börjar nästa år. Läs mer

Christel S skrev om Kina-Terapi
    5 smärtlindrings-behandlingar. Proffsigt bemötande i receptionen, rena fräscha lokaler. Respektfull och kunnig läkare. Läs mer

Niemi K skrev om Kina-Terapi
    Har gått estetisk akupunktur kurs hos Kina-Terapi och det var väldigt bra och proffsigt genomfört. Läs mer

Louise T skrev om Kina-Terapi
    jAG VAR DÄR PÅ zONTERAPI. JAG BLEV VÄLDIGT VÄL BEMÖTT OCH BEHANDLINGEN VAR JÄTTEBRA. JAG HADE INTE SÅ MYCKET FÖRVÄNTNINGAR DÅ DETTA VAR EN NY UPPLEVELSE. Läs mer

Kate L skrev om Kina-Terapi
    Estetisk,skicklig, stark massös - Shuen. Underbar atmosfär att slappna av i. Mycket bra massage som biter bra och släpper många ansamlingar och laddningar i systemet.
    Alltid trevligt bemötande av receptionen och personalen. Läs mer

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm