Rekommenderat företag 2016 - Kina-Terapi
Rekommenderat företag 2015 - Kina-Terapi

Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm — Visa karta

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi tex Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, och modern teknik hälsa lösningen.

Vi är även specialiserad med denna terapiform på områden som rökavvänjning och infertilitet behandling med goda resultat.

Utöver de traditionella behandlingar utför vi även i kombination med traditionell kinesisk medicin fettreducering. dessa i kombination med modern teknik.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 268 kunder tycker om Kina-Terapi

• Ingela R
    Ingela R skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevlig och kunnig personal
  • Zhane T
    Zhane T skrev om Kina-Terapi
    Trevlig personal och rena lokaler! Behandlingen var inte vad jag hade förväntat mig (de gjorde behandlingarna när man hade en handduk över sig, t.ex.), men blev bra ändå.
  • Marta B
    Marta B skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra!! Allt har blivit bättre!! Även min dotter, svärson och en väninna går där... än så länge, blir nog fler i bekantskapskretsen!! :)
  • Irene P
    Irene P skrev om Kina-Terapi
    Jättebra massage. Annorlunda och väldigt behaglig
  • Gölin F
    Gölin F skrev om Kina-Terapi
    Trevlig personal och kunnig terapeut.
  • Inger A
    Inger A skrev om Kina-Terapi
    Jag har varit på många olika massage behandlingar både i Sverige, Thailand. Indonesien och Indien. Det har varit på helt olika sätt, både med händerna o fötter. Men aldrig har jag blivit masserad genom ett lakan förr! Det var en både underlig o lite obehaglig känsla! Då har man ju tappat poängen med beröring och allt det som gör massage skönt! Det vill jag inte göra om! Det ska vara både bra o skönt att bli masserad!
    2017-02-06 Kina Terapi svarar Inger A
    Hej Inger , ledsen att du känner så . Dr Lee Som utfört din behandling har en 9 års utbildning och 25 års erfarenhet på Tuina massage som massage formen du behandlades med heter . Detta är en djupgående behandlande massage . Om kroppen inte mår bra så känns denna behandling , men som du nämner så är inte formen en oljemassage utan en behandlande massage .
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Kina-Terapi
    Super👍 Längre öppettider och kanske en dag i helgen. Tack.
  • Catarina F
    Catarina F skrev om Kina-Terapi
    Professionellt bemötande och behandling anpassad efter mina behov.
  • Dilsoz T
    Dilsoz T skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra massage och behandling!
  • Frida H
    Frida H skrev om Kina-Terapi
    Toppen, proffesionellt bemötande.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Kina-Terapi
    Väldigt bra. Ännu bättre när jag träffa doktorn som pratar svenska.Dom är alltid trevliga på mottagningen 👍
  • Sophie C
    Sophie C skrev om Kina-Terapi
    Jag fick en lyxig massage som var både avslappnade och smärtlindrande.
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Kina-Terapi
    Jag är jätte nöjd, har aldrig provat på akupunktur eller koppning. Somnade och mitt knä har blivit bättre 😎
  • Elina M
    Elina M skrev om Kina-Terapi
    Väldigt bra service personal; bra bokningssystem; välstädade och fräscha lokaler. Läkaren är kunnig och erfarenhen. Jag har under längre tid haft ryggproblem och tycker att jag fått bra hjälp och min rygg är nu mycket bättre.
  • Afram M
    Afram M skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevlig och kunnig personal. Fick en gåva på lyxmassage 60 min. Perfekt för mig då jag va i desperat behov av massage för att jag har problem med ryggen, har även bokat en återbesök på behandling.
    Kina-terapi är ett professionellt företag som jag absolut skulle rekommendera. Trevliga lokaler och trevlig kunnig personal.
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Kina-Terapi
    Har aldrig provat varken koppning eller akupunktur blev glatt överraskad. Jag är jättenöjd.
  • Eliza L
    Eliza L skrev om Kina-Terapi
    Trevlig och hjälpsam personal. Behandlingar jag gick på gav riktigt bra resultat.
  • Ann C
    Ann C skrev om Kina-Terapi
    Jag var mycket nöjd med behandlingen och tänker återkomma längre fram för ny behandling. Jag har rekommenderat er till bekanta och vänner.
    Mvh Ann
  • Anna J
    Anna J skrev om Kina-Terapi
    Svårt att säga ngt om effekten efter bara en behandling men mottagningen var fräsh och alla var väldigt välkomnande och omhändertagande. Behandlingen var skön.
  • Felicia M
    Felicia M skrev om Kina-Terapi
    Fantastisk smärtbehandling! Hård massage utan att det gör ont.
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Kina-Terapi
    Proffsig lyhörd personal. Känner mig trygg och omhändertagen. Erfarna duktiga terapeuter. Mycket nöjd. Trevlig lokal.
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Kina-Terapi
    Mycket seriöst intryck. Bra service och omhändertagande. Har bokat ny tid.
  • Victor P
    Victor P skrev om Kina-Terapi
    Bra och vänligt bemötande. Wictor
  • Eleni C
    Eleni C skrev om Kina-Terapi
    Mycket professionell bemötande. Behandlingen hjälpte mig väldigt mycket. Skulle rekommendera varmt till alla.
  • Sophie E
    Sophie E skrev om Kina-Terapi
    Det var en fantastisk massage som tog bort det onda jag hade i mina axlar! Jag är verkligen supernöjd. Mvh Sofie
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Kina-Terapi
    Bästa behandlingen någonsin! Kommer gärna tillbaka.
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Kina-Terapi
    Avslappnande atmosfär, grundlig massage.
  • Marta B
    Marta B skrev om Kina-Terapi
    Mycket bra!!! Blev av med sug (övervikt) och depression samt blev mycket piggare!!
  • Irene P
    Irene P skrev om Kina-Terapi
    Fantastiskt bra. Annorlunda lyxmassage!
  • Linda S
    Linda S skrev om Kina-Terapi
    Underbar massage som både var väldigt skön och gjorde mig mindre stel i axlar och nacke. Proffsigt och trevligt bemötande
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Kina-Terapi
    Alltid lika bra behandling av dr Lee.
  • Li L
    Li L skrev om Kina-Terapi
    Fantastiskt bra alternativ till massage var kombinationen massage med smärtlindringsakupunktur! Det gjorde stor verkan på mina spända mamma-muskler ♡ cirkulerade överallt!
    Fick precis det jag kom dit för.
  • Evert M
    Evert M skrev om Kina-Terapi
    Vänliga och tillmötesgående samt bra och effektiva behandlingar.

Vi har rekommenderat dem till flera vänner
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Kina-Terapi
    Är mycket nöjd med allt , från det fina mottagandet av Serena när man kommer till l skickligheten hos DrLee . Toppen är allt . 👍🏻
  • Ghebre G
    Ghebre G skrev om Kina-Terapi
    Hej, jag har tidigare hört att man mår riktigt bra och känner sig avslappnad efter besök hos er men för min del var det helt annorlunda. Jag kände att jag fick ovanligt ont i ryggen efter besöket. Jag vet inte riktigt vad det berodde på men jag antar att fotmassagen var för hård.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Kina-Terapi
    Mycket trevligt bemötande i receptionen. Bra terapibehandling som jag testade också valde jag att köpa flera behandlingar innan jul.
  • Mina P
    Mina P skrev om Kina-Terapi
    Det har varit jätte bra o skönt att fick behandling
    Du är otroligt duktigt dr reco 👍
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Kina-Terapi
    Valuta för pengarna. Personliga, engagerade. Helt annan upplevelse än "vanlig massage".
  • Eva F
    Eva F skrev om Kina-Terapi
    Behandling med massage och akupuktur plus fotvård. Jätte bra bemötande och jag kände mig väl omhändertagen och fick proffesionell hjälp.
  • Tony G
    Tony G skrev om Kina-Terapi
    Behandlingen som sådan var det väl inget fel på och trevligt att få en kopp te före behandl. Men jag tycker att personalen, framförallt de som utför terapin, borde kunna åtminstone lite svenska. Nu förstår de tydligen rätt mkt engelska men det kan vara svårt, även för yngre personer, att på engelska fråga om el ha synpunkter på behandl el likn. Personalen borde oxå vara mer mån om hur kunden upplever behandl, inte
    bara säga ok och sen gå därifrån. Tjejen i receptionen verkade vara den enda som talade svenska och hon
    var helt ok. Däremot var det svårt förstå kvinnan i
    telefonen när jag ringde och ställde några frågor.
    Hälsar
    Tony G
    2016-11-20 Kina-Terapi S svarar Tony G
    Hej Tony ,
    tack för din kommentar . Vi måste ta tag i detta med om hur du/ni som kund upplevt behandlingen, vi jobbar med att göra bättre rutiner för detta. Tyvärr händer det när det är många kunder/ patienter och man är lite jäktad . Språktekniska , ja du har rätt , men när vi som klinik är baserad på TKM ( traditionell kinesisk medicin) behandlingar , så nyttjar vi den djupa kunskap som våra kinesiska läkare och terapister har, självklart har de inte alla samma språktekniska kunskaper som våra kunder. Men kunskapen för behandling är viktigare för Er och oss , för att nå bästa möjliga resultat.
    Receptionen och kundtjänsten pratar självklart en bra svenska , men ibland hjälper terapister till att svara i telefon, bara för att ni som kund skall bli besvarad när ni ringer och då kan det tyvärr bli små missförstånd .

Kundtjänsten / Kina Terapi .
  • Jan S
    Jan S skrev om Kina-Terapi
    Helt ok massage och bemötande.
  • Sarah R
    Sarah R skrev om Kina-Terapi
    Bra effektiv behandling, lugnande
    Jag saknade bara lite bakgrundsmusik
  • Malin F
    Malin F skrev om Kina-Terapi
    Bra massage, service, och personal.
  • Richard L
    Richard L skrev om Kina-Terapi
    Mycket nöjd med behandlig som fungerar.
  • Annika L
    Annika L skrev om Kina-Terapi
    väldigt bra massage
    enda missen var att jag kom tidigt och blev sittandes i väntrummet tills jag sa till
  • Pamela P
    Pamela P skrev om Kina-Terapi
    Konsultationen var mycket bra och gjorde att jag bestämde mig för att köra en behandling för viktminskning under ca 8 - 10 veckpr (8 st behandlingar)
    Men första behandlingsmöte gick inte alls som förväntat. En annan person än lovat tog hand om mig, pratade inte svenska, mycket lite engelska, därför fick ingen info, förklaring om vad som gjordes, alla var stressade, försenade och folk kom in och ut från mitt behandlingsrum medan jag var där och behandlades, obehagligt...
    De bad om ursäkt och försökte sitt bästa men i efterhand känns endå son en besvikelse. På topp av allt blev min nästa behandling avbokat, då går det hela två veckor mellan första o andra behandling, enligt dem är det viktig att man gjorde täta behandlingar i början...
    Annars är de mycket trevliga, det är rent och snyggt.
    2016-10-20 Kina-Terapi S svarar Pamela P
    Jätteledsen att du känner dig besviken , i normala fall är det jag ( Ma ) som behandlar Er som går på fettreducering men ibland kommer det oväntade förhinder som gör att mina kollegor utför behandlingen . I ditt fall hade vi ju en konsultation redan innan vi påbörjade behandlingen och gick igenom hur / vad som görs när vi kör igång . Synd att du är besviken , vi tar detta till oss och måste förbättra oss . Personen som utförde behandlingen är gedigen utbildad men har tyvärr begränsade språktekniska kunskaper .
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Kina-Terapi
    Jag har endast hunnit med en behandling som jag köpte via Let's deal. När jag kom möttes jag av väldigt trevliga människor. Väl inne i rummet med massören var han väldigt tydlig med vad han skulle göra, han ställde massor av frågor om mig och vad jag hade problem med. Under massagen berättade han vad han kände på mina muskler och om diverse knutar. Det var väldigt skönt att få allt förklarat och det var precis lagom hårt och jag fick en helkroppsmassage. Efter massagen fick jag vila lite för att sedan avsluta med lite varmt te. Jag var väldigt nöjd och kommer att gå tillbaka när tiden räcker till. Rekommenderas varmt!
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Kina-Terapi
    De kan verkligen sitt, fick hjälp mot smärta/ont i ryggen redan från första behandling. Köpte helkropsmassage med Dr. Lee.
  • Ina F
    Ina F skrev om Kina-Terapi
    Hej!
    Mottagningen är modern, ren och inredd med avslappnande detaljer.
    Jag blev väl omhändertagen. Personalen ger professionellt intryck. Jag har fått förslag på andra behandlingar som var lämpliga i min hälso situation. Jag provade på behandlingen.
    Jag kan tänka mig att rekommendera kliniken.
  • Zelal G
    Zelal G skrev om Kina-Terapi
    Välbemött av alla på mottagningen. Trevlig och kompetent personal. Alltid tillmötesgående.

Gullmarsplan 13, plan 3, 121 40 Stockholm