Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm

Barnhusgatan 6, 111 23 Stockholm — Visa karta

4.5 i betyg av av 6 omdömen

Akupunktur är en metod ur den traditionella kinesiska läkekonsten som har beprövad effekt på smärta och sjukdom. Vad många inte vet är det även är en effektiv metod för att behandla oförklarlig barnlöshet.

Här på Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm behandlar vi både män och kvinnor som lider av barnlöshet. Akupunktur, örter och genomgående analys har löst problemen för många som sökt hjälp hos oss.

Våra metoder är effektiva för en rad olika krämpor såsom skador, migrän, åksjuka eller när du vill sluta röka. Vi hjälper dig oavsett smärta eller problem, välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm

• 2017-04-03

Linda B skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Väldigt professionella, lyhörda och hjälpsamma! Ger dem mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    Agilokliniken - Arenastaden
    4.7 / 5 i betyg — 162 omdömen
    Badge2019
    "-Låsning rygg/nacke -bra bemötande -att få hjälp med problemet /låsningarna och få förebyggande övningar - känner att jag blir behandl"
  • Veronica S

2017-03-30

Veronica S skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Mycket bra!! Bra stöd i försök att bli gravid. Läs mer
  • Pia D

2017-03-29

Pia D skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Proffsigt & lyhört bemötande. De ser individen & inger en trygg känsla inför utredning/behandling. Läs mer
    Agilokliniken - City
    4.7 / 5 i betyg — 422 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Är mycket nöjd efter första besök. Kommer att göra några besök till. Kan varmt rekommendera Markus som en bra naprapat, mindre snack mer job"
  • 2017-03-28

Eva R skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Mycket väl bemött! En mycket behaglig behandling där man tänker på alla detaljer
    Tack! Läs mer
  • Mobila B

2013-01-02

Mobila B skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Kan varmt rekommendera dem. De fick ordning på mitt onda knä och före jag kom i kontakt med Tobias hade jag besökt ett antal olika doktorer. Läs mer
    Agilokliniken - Tumba
    4.8 / 5 i betyg — 287 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag gick dit för att fixa min stela nacke. Hade inga problem med att fixa en tid . Personalen är få men super trevliga. Jag kom tidigt t"
  • 2012-10-05

Molly skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Oseriösa, känns som löpande band med enda syfte att mjölka pengar. Läs mer

Bästa Akupunktörerna nära Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm:

Lotta S Lotta S tycker:
“Jag får ofta nackspärr och ryg...” Läs mer