Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Norrmalm Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm

Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm

Barnhusgatan 6, 111 23 Stockholm — Visa karta

Akupunktur är en metod ur den traditionella kinesiska läkekonsten som har beprövad effekt på smärta och sjukdom. Vad många inte vet är det även är en effektiv metod för att behandla oförklarlig barnlöshet.

Här på Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm behandlar vi både män och kvinnor som lider av barnlöshet. Akupunktur, örter och genomgående analys har löst problemen för många som sökt hjälp hos oss.

Våra metoder är effektiva för en rad olika krämpor såsom skador, migrän, åksjuka eller när du vill sluta röka. Vi hjälper dig oavsett smärta eller problem, välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm

• Linda B skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Väldigt professionella, lyhörda och hjälpsamma! Ger dem mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Veronica S skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Mycket bra!! Bra stöd i försök att bli gravid. Läs mer
  • Pia D
    Pia D skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Proffsigt & lyhört bemötande. De ser individen & inger en trygg känsla inför utredning/behandling. Läs mer
  • Eva R skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Mycket väl bemött! En mycket behaglig behandling där man tänker på alla detaljer
    Tack! Läs mer
  • Mobila B
    Mobila B skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Kan varmt rekommendera dem. De fick ordning på mitt onda knä och före jag kom i kontakt med Tobias hade jag besökt ett antal olika doktorer. Läs mer
  • Molly skrev om Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm
    Oseriösa, känns som löpande band med enda syfte att mjölka pengar. Läs mer

Bästa akupunktörerna i Stockholm:

Johan Enbergsväg 20, 17161, Solna