Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!
Mån-Tor: 11:00-20:00
Fre: 11:00-17:00
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 414 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• Susanne S
    Susanne S skrev om Beauty & Medical Team
    Har beställt olika behandlingar från Sofi Jennebrand som alltid är oerhört proffesionell och duktig på det hon gör, har rekomenderat henne och Beauty & Medical Team till andra som också är supernöjda.

Alla är trevliga och tillmötesgående, man känner sig välkommen och omhändertagen på ett superbra sätt. Läs mer
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket kompetent och trevlig personal. Jag har bland annat fått hjälp att få bukt med mitt exem i ansiktet och är stamkund bland annat av den anledningen. Rekommenderas! Läs mer
  • Maja L
    Maja L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är nöjd med allt hos er! Önskar bara fanns mer tider att kunna boka in ibland. Oftast lång väntetid. Läs mer
  • Teres J
    Teres J skrev om Beauty & Medical Team
    Jag går till Sofi hon är såååååå duktig och ger mig ett så bra bemötande varje gång :) hon är så jävla bäst! Jag brukar köpa hudvårdsprodukter som hon rekommenderar och min hy har aldrig varit så bra som den är nu! Så rekommenderar alla att gå dit Läs mer
  • Silvana D
    Silvana D skrev om Beauty & Medical Team
    Utmärkt bemötelse, fräsch lokal Läs mer
  • Emira B
    Emira B skrev om Beauty & Medical Team
    Personalen är fantastisk och verkligen hjälper dig med alla dina behov! Min hy har blivit oroligt bra med deras produkter! Hands down bästa hudterapeuterna!! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har gått till dem många gånger även min mamma och mina kompisar. Tyvärr har det bara blivit sämre behandlingar och personal. Personal som försöker skryta om sig själva och inte säkra på sitt arbete på ett sånt sätt så att man känner att men mer är som att man är på en elevbehandling trots att man betalar fullt pris med utbildad personal. Men tyvärr inte så bra längre som sagt. Ingela som tidigare arbetade var den bästa och trevligaste de hade när de tappade henne tappade de allt och även tre kunder, jag min mamma och min vän. En nyanställd skrytsam tjej skulle böja och färga mina fransar men spillde färg på hela ögonlocket samt gjorde fransarna krulliga. Jag gick tillbaka för att kräva pengarna tillbaka och möttes av två anställda som nekade återbetalning men att jag skulle få fixa om dem hos någon som kunde. Men andra gången lyckades de inte heller fixa till det utan jag fick med mig en fransborste och vaselin hem som skulle hjälpa till. Med mig hem fick jag även ett serum som skulle hjälpa fransarna att växa ut. Serumet skulle bli som min återbetalning. Det var inget jag efterfrågade med det var de jag fick som kompensation. Har aldrig gått dit igen och rekommenderar inte de heller och som tidigare nämnt har även min mamma och min vän slutat gå dit efter att de fick höra min historia samt upplevt viss otrevlighet och brist på kunskap bland personalen Läs mer
    2018-09-13 Beauty & Medical Team svarar Cecilia H
    Hej cecilia!

Ledsen att du upplevde allt detta. Du var hos en terapeut som har arbetat hos oss i mer än 4 år. Samt inom branschen i över 10 år. Ibland blir det bara fel.... vi försökte räta ut dina fransar. Fransserumet var inte en kompensation utan näring för dina fransar eftersom vi vill det bästa för våra kunder. Jag sa även till dig att du får en behandling gratis om du väntar 2 mån. Eftersom man inte kan göra en till behandling direkt efter. Du nämnde inte att du ville ha pengarna tillbaka... jag frågade även dig senast du va hos mig ifall allt kändes bra... du sa ja... önskar du kunde sagt något redan då. Tråkigt att du har så srarka åsikter om oss alla pga något som blev fel... vilket är mänskligt. Vi gjorde vårt bästa för att åtgärda, och önskar du skulle återkommit till oss.
    Hoppas du kan ge oss en till chans.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Mvh Liza Haak
  • Mi Y
    Mi Y skrev om Beauty & Medical Team
    Jag påprackades av en iofs trevlig telefonförsäljare. Har inget påtagligt behov av produkterna. Vill inte fortsätta prenumerera eller få tips om andra produkter. Mvh Läs mer
    2018-09-11 Beauty & Medical Team svarar Mi Y
    Hej Mi, tror du menar ett annat bolag. vi är en hudvårdssalong, inte telefonförsäljare. Med vänlig hälsning / liza
  • alex m
    alex m skrev om Beauty & Medical Team
    Super nöjed , kommer altid att vara er kund Läs mer
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag var på besök för vaxning för ungefär ett år sedan. Det var min första gång jag någonsin vaxat mig och fick först från mannen vid telefonbokningen otroligt bra bemötande, han beskrev tydligt hur det skulle gå till och minskade mina orokänslor fantastiskt bra. När jag sedan kom till platsen var atmosfären avslappnad och trygg. Fick äran att bli vaxad av kvinnan som ägde salongen och hon var helt fantastisk, professionell, varm och trevlig. Kunde inte haft en bättre upplevelse. Har inte vaxat mig efter detta då tiden inte funnits där men skulle jag göra det finns det ingen annan jag skulle gå till. Helt klart rätta människor på rätt plats! Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling 90 min samt köpte produkter. Härlig stämning, bra upplevelse! Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Beauty & Medical Team
    En av Stockholms mest magiska platser. På riktigt. Jag har alltid haft svindålig hy men sedan jag hittat till Liza o co...det är som natt och dag. För att hon vill hjälpa på riktigt, inte tjäna pengar (som så extremt många andra man gått till genom åren).

När du kommer in hos det här gänget så är du i världens mest trygga händer. Det är världsklass på riktigt och de mest genuina, starka, vackra kvinnorna med de största av hjärtan. Jag blir tårögd bara av att skriva det för det betyder så jävla mycket i en värld som denna att bemötas av den värmen, generositeten och proffsigheten. Hos Beauty & Medical Team får du förstklassiga behandlingar, no doubt. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Beauty & Medical Team
    Aldrig varit med om sämre bemötande. Efter en lashlift som inte blev något synligt resultat vände jag mig till salongen. Fick till svar att jag var rasist när jag påpekade att terapeuten inte talade så bra svenska. Vilket gjorde att hon inte kunde förklara vilket resultat jag kunde förvänta mig. Nu ska salongen anmäla mig till diskrimineringsombudsmannen. Otroligt obehagligt. Till saken hör att jag har barn som är blandade. Och så långt i från rasist man kan komma. Rekommenderar ingen att vända dig till dem. Läs mer
  • Thea B
    Thea B skrev om Beauty & Medical Team
    För första gången i mitt liv som jag hittat ett ställe som ALLTID ger det där lilla extra. Monica som jag alltid går hos är noggrann, kompetent och trevlig. Fantastisk terapeut. Rekommenderar detta ställe till precis alla! Läs mer
    2018-07-10 Beauty & Medical Team svarar Thea B
    Tack fina Thea! Dina ord värmer:) kram Monica
  • Linn F
    Linn F skrev om Beauty & Medical Team
    Har vaxat mig där länge och lite andra behandlingar. Supertrevliga och ödmjuka alla som jobbar där! Läs mer
  • Elnaz M
    Elnaz M skrev om Beauty & Medical Team
    Beauty Med Team är alltid tillmötesgående och ger bra service! Läs mer
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen sallong, profsigt med omtanke Läs mer
  • Jasse C
    Jasse C skrev om Beauty & Medical Team
    Fotbehandling. Allting var super bra. Rekomenderas. Läs mer
  • Gamze G
    Gamze G skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling , blev väldigt bra omhändertagen och fick svar och tips på mina frågor .. ska definitivt gå igen och dessutom.prova en ny behandling Läs mer
  • Ann R
    Ann R skrev om Beauty & Medical Team
    Har fått fantastisk hjälp med diatermi av en väldigt trevlig, kunnig o professionell tjej Sofi, på Beauty & Medical Team. Kan definitivt rekommendera! Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsigt och omhändertagande. Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Beauty & Medical Team
    Fotvård hos Monica. Väldigt duktig och jag är supernöjd med mitt resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Beauty & Medical Team
    Kemisk peeling. Trevligt men dyrt :-). Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen på alla sätt o vis. Trevligt gäng. Läs mer
  • Marine M
    Marine M skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är super nöjd. LiZA är väldigt duktig, tålmodig, artig och trevlig.Rekommenderar allvarligt! Läs mer
  • Susann A
    Susann A skrev om Beauty & Medical Team
    Super trevlig personal och ett proffsigt bemötande! Jag är jätte nöjd och kommer att boka fler behandlingar! Läs mer
  • Amitabh D
    Amitabh D skrev om Beauty & Medical Team
    Good rsults and helping staff.... :) Läs mer
  • Lilian W
    Lilian W skrev om Beauty & Medical Team
    Professionellt, har stor erfarenhet och kunskap! Väldigt nöjd med ansiktsbehandling. Läs mer
  • Cajsa J
    Cajsa J skrev om Beauty & Medical Team
    Trevlig, kunnigt och proffsigt Läs mer
  • Carmen B
    Carmen B skrev om Beauty & Medical Team
    Fick det finaste bemötandet av teamet. Hade beställt både ansiktsbehandling och rygg masage. Båda behandlingarna utfördes med mycket stor profession . Jag är mycket nöjd och vill ge det högsta betyg man kan ge och mina varmaste rekommendationer . Läs mer
  • Amine U
    Amine U skrev om Beauty & Medical Team
    Vaxa arm o brisaliansk blev jätte nöjd Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Beauty & Medical Team
    Snabb respons vid en första mejlkontakt. Mycket positivt möte med duktig och engagerad terapeut. Blev rekommenderad bra hudvårdsprodukter som ger resultat. Fick också tips om viktiga mineraltilskott, något jag inte förväntat mig. Läs mer
  • Berit S
    Berit S skrev om Beauty & Medical Team
    Har bara gott att säga om mitt besök.Vill gärna återkomma när tiden är inne för ett återbesök. Läs mer
  • Nadja B
    Nadja B skrev om Beauty & Medical Team
    Bra service genom gående härliga behandlingar och trevlig personal Läs mer
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Beauty & Medical Team
    Professionellt och trevligt bemötande. Extremt kunnig personal som förstod mig och vad jag behövde hjälp med. Rekommenderar alla att gå hit. Läs mer
  • Mai T
    Mai T skrev om Beauty & Medical Team
    Jag känner mig mycket trygg med Liza. Liza låter mig att komma med vilka frågor som helst och hon svarar mina frågor proffsigt. Love her! Läs mer
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Beauty & Medical Team
    Min första behandling var mycket bra och jag fick jätte bra råd av hudterapeften Läs mer
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Beauty & Medical Team
    Jätte trevliga.
    Anna proffs på att ta blodprov, brukar ha problem med att de inte hittar någon bra ven men här gick det på första försöket och det kändes knappt. Läs mer
  • Kicki B
    Kicki B skrev om Beauty & Medical Team
    Bemötande via mail och vid mötet för behandling, mycket gott Läs mer
  • Anna Maria M
    Anna Maria M skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling med bryn- och fransfärgning
    Trevligt bemötande, bra behandling
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Beauty & Medical Team
    Super trevlig personal med bra kundbemötande. Kunskap om hyn och hälsan är i fokus.
    Jag har blivit rekommenderad Biolin serien för min extremt torra hy och den funkar utmärkt. Har även testat olika masker som ska motverka finnig hy, dessa har också funkat i 8/10 fall på mig när jag känner att de börjar komma. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid bästa bemötandet och aldrig några problem att fixa mina önskemål. Jag är en livslång kund. Läs mer
  • Maja S
    Maja S skrev om Beauty & Medical Team
    Alltså bästa någonsin. Så trevlig och duktig personal, går hos Liza för att lasra bort hår och hon är så bra på det hon gör och får en att känna sig trygg och omhändertagen. Ångrar inte en sekund att jag gick hit. Läs mer
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Beauty & Medical Team
    Tog kontakt med Liza på Beauty & Medical Team ang min torra hy i ansiktet denna vinter i kombination med Rocacean jag har.
    Gjorde en konsultation hos henne, fick mycket tips och råd. Köpte en hel del produkter av henne. Och även lite smink.

Mycket professionellt intryck gav hon mig, visste vad hon pratade om och var dessutom väldigt lyhörd och trevlig!
    Kommer fortsätta hålla kontakten med henne och garanterat besöka dem fler gånger när jag har vägarna förbi Stockholm! Läs mer
    2018-02-20 Beauty & Medical Team svarar Angelica R
    Hej Angelica!!! Så kul att det går åt rätt håll:) tack för dina fina ord! Värmer otroligt mycket. Hör av dig ifall du har Några funderingar. Hoppas vi ses snart igen:)
    Kram Liza
  • Rosanna F
    Rosanna F skrev om Beauty & Medical Team
    Bästa stället!
    Man blir varmt välkomnad och känner sig verkligen trygg!
    Super gullig och profisionell personal ,10av 10 ! Läs mer
  • Nadja K
    Nadja K skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt trevlig personal! Jag har testat ansiktsbehandling och diatermi och båda är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Beauty & Medical Team
    bra och snabbt bemötande. informativt.
    Gjort en cooltech behandling som jag är nöjd med. Har bokat ytterligare en. Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om Beauty & Medical Team
    Jag var och gjorde en ansiktsbehandling. Toppenservice och fantastiskt omhändertagande. Sen uppskattade jag väldigt mycket rådgivning kring hur jag ska sköta om min hy samt produktrekommendation. Använder nu comfort zone. Läs mer
  • Margaretha E
    Margaretha E skrev om Beauty & Medical Team
    Toppenbemötande, hög kvalitet på behandlingarna, köpt fina produkter samt fått underbar medicinsk fotvård ganska nyligen. Läs mer
  • Gisella A
    Gisella A skrev om Beauty & Medical Team
    Jag kunde beställa tid dagen innan, det fanns gott om tider. Fick en jätte trevlig tjej som gjorde att jag kunde slappna av och koppla av. Jätte fin mysig ställe som jag kommer att bli stammis på. Bra bemötande och fräsch. Hit återkommer jag och rekommenderar starkt! ;) Läs mer

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm