Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!
Sön: Stängt

Läs vad 542 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• 2019-11-15

Nathalie W skrev om Beauty & Medical Team
    Hängiven kund sedan 12-13 år! Liza har hjälpt mig med allt från eksem, bölder & ”vanlig” acne - idag inte ett spår av något av det sedan många år. Fantastiska produkter & kunnig personal i övrigt - både Sofi & Moniqa rekommenderas starkt för övriga skönhets behandlingar 🙌🏼 Lämnar alltid B&T fylld av kärlek & goda livsråd ❤️ Läs mer

Natalia B skrev om Beauty & Medical Team
    Tjejerna på Beauty & Medical Team är proffsiga, vänliga, kunniga och det ger en härlig helhetsupplevelse. Rekommenderar alla att gå hit! Läs mer

Mia B skrev om Beauty & Medical Team
    Liza med sitt underbara team har alltid givit mig professionella behandlingar!
    Det är alltid ett leende på läpparna från det att jag kommer in till jag går. Värmen hos alla får mig att känna mig välkommen och att kramen är aldrig långt borta.
    Vid ett tillfälle sa Liza - "Mia, du ska få uppleva den bästa ansiktsmassage du någonsin har fått känna av". Hon gick och hämtade sin medarbetare. Liza berättade att hon hade kommit till salongen alldeles nyligen och hade en mycket professionell bakgrund... och jaa, jag har sällan upplevt något bättre! Liza visade ett ödmjukt ledarskap genom att i både handling och tal få medarbetaren att känna sig bättre än Liza själv. Lika professionella är hela teamet på Beauty & Medical Team.
    Kan varmt rekommendera alla att göra ett besök! :)
    //Mia B <3 Läs mer

Lena S skrev om Beauty & Medical Team
    kalas service inga negativa upplevelser alls. Läs mer

Anna B skrev om Beauty & Medical Team
    Brazilian wax - superproffsigt bemötande, inte alls obekvämt utan det märktes verkligen att personalen visste vad de höll på med och var bra på att bemöta kund! Läs mer

Zaid A skrev om Beauty & Medical Team
    Kunde inte be om ett bättre bemötande, själv har jag bara gjort ansiktsbehandling ett par gånger hos Liza som har varit mycket bra! Läs mer

Hanna W skrev om Beauty & Medical Team
    Jättetrevlig salong för olika behandlingar. Har gjort brasiliansk hos Sofie flera gånger och är alltid nöjd. Läs mer
  • 2019-11-10

Jessica H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag besöker beauty & medical team några gånger om året för bland annat ansiktsbehandling. Jag blir alltid väldigt bra bemött och de är generösa, jag har fått en bra kontakt med min terapeut som allt ger mig bra behandlingar.
    Om man är ute efter en lyxig spaupplevelse är dock detta inte platsen man ska gå till. Läs mer
  • 2019-11-10

Maysa E skrev om Beauty & Medical Team
    Personalen är så trevliga och duktiga Läs mer
  • 2019-11-07

Shahana P skrev om Beauty & Medical Team
    Det är bra beteende på personalen och var nöjd med behandlingen Läs mer
  • 2019-11-06

Nissa R skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt bemötande och skicklighet. Läs mer
  • 2019-11-03

Helene K skrev om Beauty & Medical Team
    Fantastisk personal som ger det lilla extra hela tiden! Kan rekommenderas till den som vill ha det bästa när det gäller hudvård! Läs mer
  • 2019-11-02

Inger K skrev om Beauty & Medical Team
    Färgning av bryn och fransar
    Mycket personligt och trevligt
    Hade inga särskilda förväntningar men blev positivt överraskad
    Har prövat många salonger under åren men nu har jag hittat hem, här är de jätteduktiga Läs mer
  • 2019-11-01

Kazhal M skrev om Beauty & Medical Team
    Jag köpte två gånger bara produk hos er och jag var mycket njöd! Min hud blev bättre än förut ❤️🙏🏻🌹 Läs mer
  • 2019-11-01

Dina A skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsiga! Inte för mycket sälj. Gör ett ordentligt jobb. Läs mer
  • 2019-10-30

Corinne A skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsig och engagerad personal. Härliga behandlingar. Läs mer
  • 2019-10-30

Anna K skrev om Beauty & Medical Team
    Bra, trevligt, prisvärt, centralt Läs mer
  • 2019-10-28

Kristina S skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid trevligt och avkopplande! Blir också bjuden på kaffe👍 Och trevlig pratstund med Linda och de övriga som finns i salongen. Läs mer
  • Hanna B

2019-10-28

Hanna B skrev om Beauty & Medical Team
    Jag besökte salongen i mitten av augusti i år för att göra lash lift. Under min behandling så bemöttes jag jätte bra, dem var jätte gulliga mot mig och väldigt lätta och trevliga att prata med. Jag fick mycket tips om hur man skulle sköta fransarna. Jag skulle absolut gå dit igen. En jätte bra salong som jag skulle rekommendera! Läs mer
  • Helena A

2019-10-28

Helena A skrev om Beauty & Medical Team
    * Behandlingar.
    * Mycket trevligt bemötande och Service!
    * Jag är en återkommande kund så jag har höga förväntningar som alltid tillgodoses.Tycker att Chefen Liza är väldigt behaglig och kunnig.
    * Mycket, mycket bra! Känner mig alltid fin efter en behanding. Läs mer
  • 2019-10-27

Yvonne M skrev om Beauty & Medical Team
    Fantastisk personal som kan rekommendera precis rätt behandling till ett bra pris o har dessutom verkningsfulla produkter. Jag kommer alltid att vara en trogen kund hos dem❣️ Läs mer
  • 2019-10-27

Asta K skrev om Beauty & Medical Team
    Jag tycker personalen är trevlig och man märker att de vet vad de gör. Läs mer
  • 2019-10-25

Ulrika F skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandlingar, vaxning

Alltid trevligt bemötande när man kommer och har alltid lämnat salongen nöjd. Läs mer
  • 2019-10-24

Shams A skrev om Beauty & Medical Team
    Liza är otroligt professionell och vänlig! Läs mer

Benjamin K skrev om Beauty & Medical Team
    Top kvalite av högsta klass! 5/5 stjärnor. Läs mer

Nenad M skrev om Beauty & Medical Team
    Har gått på ansiktsbehandlingar de senaste åren, men även köpt med mig ansikte produkter. Det är alltid trevligt att komma in i salongen med otroligt bra service.
    /Nenad Läs mer

Erik F skrev om Beauty & Medical Team
    Vaxning av rygg
    Väldigt trevlig och bemötande personal.
    Proffsigt utfört arb.
    Jag är en återkommande kund som känner mig trygg vid mina besök Läs mer
  • 2019-10-20

Carin B skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt och personligt bemötande och alltid blir det utmärkt resultat av behandlingen. Läs mer
  • 2019-10-20

Kajsa B skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid nöjd. Kunnig personal. Trevlig miljö. Bra produkter. Läs mer
  • Jane A

2019-10-20

Jane A skrev om Beauty & Medical Team
    Har varit på behandling två gånger och båda gångerna blivit bra trevligt bemött och kunnig personal. Är nöjd som kund😀. Läs mer
  • 2019-10-18

Charlotta K skrev om Beauty & Medical Team
    Beauty & Medical Team Är en oas att komma till, lugnt och skönt och fantastisk personal som ser och uppmärksammar mig som kund på ett positivt sätt.
    förväntningar jag hade när jag gick dit första gången införlivades med råge, viljan över att fortsätta gå dit är hög.

Känslan när man går därifrån är avslappnad, omhändertagen, sedd, hörd, uppmärksamhet. Läs mer
  • 2019-10-16

Jörgen S skrev om Beauty & Medical Team
    IPL - ansikte (ytliga blodkärl)

Engagerade, kunniga och omtänksamma! Läs mer
  • 2019-10-16

Andra F skrev om Beauty & Medical Team
    Varm och mysig plats 🥰
    Monica is the best Läs mer
  • 2019-10-15

Minka B skrev om Beauty & Medical Team
    Har varit där för en lyx behandling. Fick ett jättebra bemötande! Kunnig och duktig personal som gjorde ett fantastiskt jobb. Därmed återkommer jag som kund! Det känns jätte bra att ha hittat ett ställe med duktig personal som inte försöker få dig att köpa en massa produkter bara för att sälja. Bästa upplevelsen! Och min hy strålade efter behandlingen! Så nöjd kund! Läs mer
    2019-10-15 Beauty & Medical Team svarar Minka B
    Tusen tack Minka! värmer våra hjärtan:) / Liza
    Beauty & Medical Team gillar detta
  • 2019-10-11

Madeleine B skrev om Beauty & Medical Team
    Underbart bemötande med professionell personal! Läs mer
  • 2019-10-09

Wictoria A skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid trevligt bemötande! Rekommenderas. Läs mer

Nina L skrev om Beauty & Medical Team
    Kunnig personal i trevlig miljö. Läs mer

Giota T skrev om Beauty & Medical Team
    Bästa❤️Fräsc och jätte lyx upplevelse Läs mer

Sara K skrev om Beauty & Medical Team
    Sofie är fantastiskt, duktig och noggrann Läs mer

Lena J skrev om Beauty & Medical Team
    Monika är toppen, bästa behandlingen ever! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Catrine M

2019-10-07

Catrine M skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt bemötande. Skicklig kunnig personal. Rekommenderas varmt. Man längtar till nästa gång och blir varmt ompysslad. Läs mer
  • 2019-10-07

Sophie F skrev om Beauty & Medical Team
    Är ett fantastiskt bemötande av Monica som jag gått till många gånger. Hon är noggrann och är genuint intresserad av att hjälpa kunden få en bra behandling.
    Hon har ibland ändrat om behandlingsområden/annan ansiktsbehandling och annat i samråd med kund eftersom det bättre passar behoven för en själv. Läs mer
  • 2019-03-27

Ulrika S skrev om Beauty & Medical Team
    Frans och Brynfärgning samt ansiktsbehandling.
    Är så nöjd med mina ögonbryn, Monica är så duktig. Läs mer
  • Mindi L

2019-03-25

Mindi L skrev om Beauty & Medical Team
    Gått till BMT i över 5 år.
    Alltid professionella, trevliga och personliga. Kunniga och alltid up to date. Ärliga i sina åsikter och måna om dig som kund. Läs mer
  • 2019-03-20

Anne-marie W skrev om Beauty & Medical Team
    Vaxning och trådning har jag (hittills) fått behandling med hos er. Jag har alltid blivit vänligt bemött och känt att jag får behandling av någon som är fokuserad på mig och att ge mig det jag behöver. Läs mer
  • 2019-03-20

Tatjana B skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid hög service och individuella rekommendationer av duktiga, engagerade och erfarna hudterapeuter. Läs mer
  • 2019-03-18

Michaela G skrev om Beauty & Medical Team
    Gjorde fransfärgning denna gång och Liza är alltid mycket professionell. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-03-15

Margaretha E skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling, nagel och fotvård, strålande bemötande Läs mer
  • 2019-03-15

Pia C skrev om Beauty & Medical Team
    Har köpt både produkter och behandlingar. Är supernöjd. Trevlig och duktig personal. Läs mer
  • 2019-03-10

Malin B skrev om Beauty & Medical Team
    Blir trevligt bemött. Lätt att ändra tid. Ansiktskräm. Företaget levererar!! Jag gillar att gå dit! Läs mer
    Beauty & Medical Team gillar detta

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm