Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 369 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• Lena B
    Lena B skrev om Beauty & Medical Team
    bra och snabbt bemötande. informativt.
    Gjort en cooltech behandling som jag är nöjd med. Har bokat ytterligare en.
  • Malin W
    Malin W skrev om Beauty & Medical Team
    Jag var och gjorde en ansiktsbehandling. Toppenservice och fantastiskt omhändertagande. Sen uppskattade jag väldigt mycket rådgivning kring hur jag ska sköta om min hy samt produktrekommendation. Använder nu comfort zone.
  • Margaretha E
    Margaretha E skrev om Beauty & Medical Team
    Toppenbemötande, hög kvalitet på behandlingarna, köpt fina produkter samt fått underbar medicinsk fotvård ganska nyligen.
  • Gisella A
    Gisella A skrev om Beauty & Medical Team
    Jag kunde beställa tid dagen innan, det fanns gott om tider. Fick en jätte trevlig tjej som gjorde att jag kunde slappna av och koppla av. Jätte fin mysig ställe som jag kommer att bli stammis på. Bra bemötande och fräsch. Hit återkommer jag och rekommenderar starkt! ;)
  • Annie Å
    Annie Å skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen, riktigt bra och personlig service. Kan varmt rekommendera
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag kan varmt rekommenderar denna fantastiska salong!
  • Madelene h
    Madelene h skrev om Beauty & Medical Team
    Jätte bra service, kunnig personal! Melasma behandling.
  • Paulina S
    Paulina S skrev om Beauty & Medical Team
    Bokade en behandling tack vare redan fina rekommendationer här på reco. Fick en ansiktsbehandling efter mina önskemål.Monica gav mig ett varmt och vänligt välkomnande och behandlingen blev precis det jag behövde. Fick en jättebra känsla, huden lyser och jag mår toppen. Är fantastisk nöjd och så glad över att hittat ett ställe som jag vill gå tillbaka till. Tack!
  • Hajer May L
    Hajer May L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag blev bemött med jätte trevliga som jobbar där ja jag kommer tillbaka med glädje :)
  • Madeleine D
    Madeleine D skrev om Beauty & Medical Team
    har inte varit där ännu, har tid senare i veckan (2 november)
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Beauty & Medical Team
    Mkt bra! Jag är nöjd med min vaxning och kommer gärna tillbaka. Bra priser och trevlig personal
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Beauty & Medical Team
    Enkel bokning av fotmassage via nätet. Trevligt bemötande i butiken och mycket fint utfört arbete.
    Levde helt klart upp till mina förväntningar och kan definitivt tänka mig att återkomma.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Beauty & Medical Team
    Hej, jag gick hit på rekomendation från min dotter-
    och jag är fantastiskt nöjd- har provat en hel del olika företag och skulle lätt säga att det här är det bästa och mest proffsiga jag har varit på- bemötandet är varmt och jag ser fram emot nästa besök!
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra och trevlig personal
  • Märta R
    Märta R skrev om Beauty & Medical Team
    Mkt bra trevlig och kunnig personal samt fantastiskt bra och effektiva produkter!!
  • Eva L
    Eva L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag gick igenom en traditionell ansiktsbehandling och känner mig nöjd. Jag kommer gärna tillbaka, har dock nyligen köpt en hundvalp som inte kan lämnas ensam ännu så jag får vänta ett tag.... :-)
    2017-09-07 Beauty & Medical Team svarar Eva L
    Hej Eva, Va roligt att höra att du var så nöjd. Och oroa dig inte för hundvalpen, kommer du kan Micke ta hand om den bara under tiden :)
  • Sara S
    Sara S skrev om Beauty & Medical Team
    Underbara Liza! Känner mig så väl omhändertagen varje gång jag har gått dit. Hon brinner verkligen för sitt jobb och kommer gå till botten med att få din hud och kropp må precis som den förtjänar. Dem jobbar med fantastiska produkter och slutar aldrig att utforska vad marknaden har att erbjuda.
  • Clara N
    Clara N skrev om Beauty & Medical Team
    Superbra ställe! Trevlig, kunnig och jättegullig personal. Oerhört omtänksamma och fina människor. Blev supernöjd med min behandling och kommer definitivt att gå tillbaka. Rekommenderar stället varmt!
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt bemötande. Är mycket nöjd med den klassiska ansiktsbehandlingen som jag fick. Hudterapeuten Monika var duktig och gav bra information och tips. Jag är mycket nöjd och kommer att fortsätta hos dem.
  • Claudia K
    Claudia K skrev om Beauty & Medical Team
    Vänlig och pålitlig atmosfär, bra och proffsig personal!
  • Pernilla N
    Pernilla N skrev om Beauty & Medical Team
    Bra och trevlig service. Kände mig välkommen och omhändertagen.
  • Anna S
    Anna S skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt bemötande och bra personal.
  • Christopher E
    Christopher E skrev om Beauty & Medical Team
    Super bra kund bemötande, super service och bra på att analysera kund
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Beauty & Medical Team
    Oerhört bra ställe. Trevlig och professionell personal! Rekommenderar stället varmt. Jag har varit på många ställen men detta är nog bland de bästa i Sthlm faktiskt.
  • Karin M
    Karin M skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket trevlig och proffsig personal!
  • Maja S
    Maja S skrev om Beauty & Medical Team
    Bemötandet har varit föredömligt och "min" hudterapeut Monica, är så kompetent och kundorienterad.
    Det är ganska lätt att få tider och behandlingarna är alltid behagliga. Väldigt prisvärd salong, rekommenderas varmt!
  • Yasemin B
    Yasemin B skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket nöjd! Kan varmt rekommenderas.
  • Annika N
    Edwin H skrev om Beauty & Medical Team
    Bra, inga konstigheter.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Beauty & Medical Team
    I samband med graviditet, amning och nytt preventivmedel fick jag plötsligt jättekänslig rodnande hud och mycket acne igen. En dag blev jag så trött på det hela och gick spontant in på Beauty&Medical och undrade om de kunde hjälpa mig på något sätt. Jag fick ett jättebra bemötande från första stund och har hela tiden känt mig väl omhändertagen och fått hjälp med en bra hudvård (använder Remedy från Comfort Zone) som har lindrat mina värsta besvär. Rekommenderar verkligen denna salong.
  • Sara B
    Sara B skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsig salong med mer kunskap om kropp, kemi och fysik än jag någonsin stött på tidigare. Avslappnat och välkomnande!
  • Anneliese S
    Anneliese S skrev om Beauty & Medical Team
    Är mycket nöjd och har rekommenderat firman till mina vänner. Anneliese
  • Melsa A
    Melsa A skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt bra kundbemötande, bra service och en trygghetskänsla i lokalen! Jag är mycket nöjd med mina behandlingar.. :)
  • Naila J
    Naila J skrev om Beauty & Medical Team
    Liza is fantastic! She is very friendly and easy to talk to, which means she can provide excellent services tailored directly to your needs. I have had many different services provided by Liza and everything was exceptional!
  • Shyrete H
    Shyrete H skrev om Beauty & Medical Team
    Mottaget var fint och kände mig välkommen, synlig och hörd. Undersökningen var fantastiskt och lättsam. Rekommenderar varmt
  • Britta K
    Britta K skrev om Beauty & Medical Team
    fantastiskt, varmt och öppet bemötande!
  • Hanan N
    Hanan N skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt bemötande men tjänsten levde inte upp till mina förväntningar. Bokade brasiliansk vaxning och fast jag hade sparat långt så missades många ställen där man inte noggrant tog bort allt. Inte värt pengarna tyvärr
    2017-09-04 Beauty & Medical Team svarar Hanan N
    Hej Hanan! Tråkigt att höra :( ... Även om man har sparat ut så kan vissa strån brytas av vid friktion, då blir det svårt att få med det när stråna är för korta. Framförallt första gången, man måste oftast gå regelbundet för att få perfekt resultat.
    Kom gärna igen så erbjuder vi dig 20% rabatt.. ha det gott! MVH Liza
  • Greta O
    Greta O skrev om Beauty & Medical Team
    Brasilian vaxning, supernöjd!
  • Sonja I
    Sonja I skrev om Beauty & Medical Team
    Bra service och bemötande ! Har varit på behandling för ytliga blodkärl och kände mig väl omhändertagen . Personalen var både proffsig och ödmjuk. Fast behöver gå ett par gng till . Har även köpt ansikts krämer som jag är super nöjd med , som mjukar upp förbättrar hudstrukturen och doftar gott ! Kommer att testa deras andra behandlingar med i framtiden . Verkligen ett företag att rekommendera !
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Beauty & Medical Team
    Fantastisk service! Super-kunniga! Professionellt och personligt i bra balans!
  • Veronica F
    Veronica F skrev om Beauty & Medical Team
    Jag rekommenderar verkligen en Summerboost Face & Back.
    Superskönt och mycket proffsigt genomfört av Monica.
    Kommer gärna igen.
  • Monica F
    Monica F skrev om Beauty & Medical Team
    Supernöjd med Monika,
    Färgar mina ögonbryn och går på ansiktsbehandling där ,Kan rekommenderas varmt 👌🏻
  • Priya K
    Priya K skrev om Beauty & Medical Team
    Liza var helt fantastisk!
    Aldrig träffat någon som är så proffesionell och omtänksam
  • Elnaz M
    Elnaz M skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid tillmötesgående och serviceinriktade - professionella tjejer!
  • Irene S
    Irene S skrev om Beauty & Medical Team
    Mkt bra bemötande och kändes som om jag var i trygga händer! Mkt bra info från behandlaren, trevlig familjär stämning jag kommer att boka tid nä v när jag kommer till Stockholm. Dessutom hade behandlingen den effekt som utlovades! Jag är mer än nöjd. Tack än en gång VH Irene Söderberg
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Beauty & Medical Team
    Snabb och smidig vaxning utförd av erfaren personal. Tyvärr fick jag lite lätta brännskador av vaxet på ett ställe men detta försvann inom några dagar.
  • Elizabeth L
    Elizabeth L skrev om Beauty & Medical Team
    Super medicinsk fotvård! Rekommenderas!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Beauty & Medical Team
    Jag tyckte det var väldigt bra och fick bra råd!
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Beauty & Medical Team