Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!
Mån-Tor: 11:00-20:00
Fre: 11:00-17:00
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 468 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• 2019-01-17

Lilian W skrev om Beauty & Medical Team
    Superbra, professionella och bra pris!! Läs mer
  • 2019-01-16

Irina V skrev om Beauty & Medical Team
    De är helt fantastiska på ta hand om sina kunder!! Verkligen underbara! Rekommenderas!!! +++++++++++ Läs mer
  • 2019-01-09

My V skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är otroligt nöjd med Monica på Beauty Medical Team. Hon är kunnig och har hjälpt mig att få en fin hud fast jag trodde att det aldrig skulle gå. Läs mer
  • 2019-01-09

Mirna B skrev om Beauty & Medical Team
    Bra bemötande, schyssta priser. Snabba bokningar Läs mer
  • 2019-01-04

Alexandra D skrev om Beauty & Medical Team
    En mysig salong med kompetent och trevlig personal . Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-01-04

Monika M skrev om Beauty & Medical Team
    Vaxning.
    Väldigt proffsigt och duktiga.
    Jag har provat andra ställen men inga är lika bra! Läs mer
  • 2019-01-02

Carina Å skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är alltid nöjd efter mina besök hos Beauty & Medical Team. Sedan jag började gå dit har min hy blivit så fin. Läs mer
  • 2019-01-02

Maria G skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandlingen va toppen, ren som en ängel efteråt. Trevlig personal som kan sin sak. Läs mer
  • 2018-12-31

Yasmin D skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har varit en kund i flera år och har vaxat mig hos tre olika terapeuter och har alltid varit nöjd med resultatet och även bemötandet under behandlingarna. Superproffsiga, duktiga och trevliga! Jag kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2018-12-29

Janice J skrev om Beauty & Medical Team
    Lugn och mysig miljö. Trevlig och kunnig personal. Nöjd kund som alltid kommer tillbaka. Läs mer
  • 2018-12-29

Bodil M skrev om Beauty & Medical Team
    Kompetent och trevligt bemötande. Svåra att nå Läs mer
  • 2018-12-28

Terese U skrev om Beauty & Medical Team
    Professionella och kunniga inom sitt område vilket gör mig trygg som kund! Liza och hennes team är underbara! Läs mer
  • 2018-12-28

Katja P skrev om Beauty & Medical Team
    Tjejer som jobbar på Beauty och medical team är proffsiga, ödmjuka och ärliga. Bästa helt enkelt! Läs mer
  • 2018-12-26

Madelene L skrev om Beauty & Medical Team
    Underbar personal, bra rådgivning och superbra behandlingar. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2018-12-26

Elin E skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling av Liza. Hon är bäst! Läs mer
  • 2018-12-17

Anna Maria P skrev om Beauty & Medical Team
    Trevliga, omtänksama, kunniga och professionella. Läs mer
  • 2018-12-15

Maria E skrev om Beauty & Medical Team
    Dom e dom Bästa. Bäst behandlingar och resultat. Liza äger Läs mer
  • 2018-12-13

Ann-sofie L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag blir sedd, vänligt bemött och får bra råd. Känner mig aldrig påtvingad ngt. Läs mer
  • 2018-12-12

Ellinor W skrev om Beauty & Medical Team
    Gjort flera behandlingar och blir alltid lika nöjd. Sofi är superproffsig. Läs mer
  • 2018-12-09

Cina K skrev om Beauty & Medical Team
    Kunniga med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-05

Erika F skrev om Beauty & Medical Team
    Har gjort ansiktsbehandling vid två tillfällen, bränt bort saker samt färgat ögonbrynen och böjt ögonfransarna. Är mycket nöjd med samtliga behandlingar! Läs mer
  • 2018-12-03

Åke W skrev om Beauty & Medical Team
    skötte mina fötter

proffsigt

levde upp till mina förväntningar

kände mig välkommen Läs mer
  • Maria E

2018-12-03

Maria E skrev om Beauty & Medical Team
    Beauty & Medical Team !

Kunning Fantastiska Team som är mycket mån om kvalite och måna om sina kunder på ett sätt att kunden kan slappna av och tillgodose / njuta av sin behandling !!!!!! Salongen ser till att kunden mår bra från insida och ut !!!!!!!
    Tack Beauty & Medical Team !
    Maria Eriksson Läs mer
  • 2018-12-03

Stina M skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen bemötande på alla sätt! Superkunnig personal och ett riktigt trevligt ställe, helt enkelt!
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Charlotte N skrev om Beauty & Medical Team
    Vaxning av ben och bikinilinje. Skickligt utförande. Läs mer
  • 2018-11-21

Viveka H skrev om Beauty & Medical Team
    Diatermi, borttagning av spruckna blodkärl.
    Sofi är så noggrann och duktig på den här behandlingen. Toppbetyg Läs mer
  • 2018-11-21

Ann K skrev om Beauty & Medical Team
    Trevlig kunnig service minded personal
    En härlig känsla på kliniken Läs mer
  • 2018-11-14

Ingrid K skrev om Beauty & Medical Team
    En skönhetssalong som har extra allt. Trevlig personal, omhändertagande och mycket kunniga. Ser genom hudanalys vilka produkter som passar just din hudtyp. Jag har bara positiva omdömen att ge. Läs mer
  • 2018-11-14

Madeleine F skrev om Beauty & Medical Team
    Min hudterapeut var bra, men förstod inte hur känslig min hud är. Mer än en gång hade jag en väldigt irriterad röd och flagande hy dagar efter behandlingen. Nu letar jag ny hudterapeut för jag känner mig inte trygg att gå tillbaka till samma. Läs mer
  • 2018-11-12

Ingrid S skrev om Beauty & Medical Team
    En avbokning var tvungen att göras och ägaren blev mycket onödigt irriterad och arg. Det fanns ingen anledning speciellt som jag endast skulle boka om inte av men hon var stressad, irriterad och ovänlig. Har inte varit tillbaka sedan dess. Blev också lurad att en medarbetare var sjuk när hon faktiskt hade slutat - detta antagligen för att behålla kunder men inte ok - inte för mig. Kommer ej att använda deras service igen. Läs mer
    2018-11-14 Beauty & Medical Team svarar Ingrid S
    Hej Ingrid!
    Jättetråkigt att du är missnöjd, vi hade önskat att du gav oss denna feedback då när det inträffade. En avbokning som görs efter 24h inpå en behandling ska egentligen debiteras med 100% som står i villkoren du accepterar innan bokningen bekräftats. I detta fall gjordes ingen debitering och vi förstår inte ditt missnöje. Att du upplevde att vi var otrevliga mot dig, ber vi självklart så mycket om ursäkt för.
    Terapeuten du gick hos var sjukskriven under den tiden, att hon sedan valde sluta har inget med saken att göra. Tråkigt att du anklagar oss för att ha ljugit för dig, när detta inte stämmer.

Med vänlig hälsning
    Beauty & MedicalTeam
    Paula M, Beauty & Medical Team gillar detta
  • Dina D

2018-11-12

Dina D skrev om Beauty & Medical Team
    Alla som jobbar på Beauty&Medical team är proffsiga, personliga och supertrevliga. Lätt att få tid och jag är alltid supernöjd med resultatet. Ett besök rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-11

Lena T skrev om Beauty & Medical Team
    Färgar bryn och frans plus plockning
    Blir alltid vänligt bemött
    Förväntningarna infriades, alltid nöjd
    Bra bemötande och väldigt bra hemsida, lätt att boka tid

(Svårt att parkera i närheten) Läs mer
  • 2018-11-09

Helena S skrev om Beauty & Medical Team
    Hej!
    Jag köpte en ansiktsbehandling och även om terapeuten var trevlig och gav ett bra bemötande klämde hon under portömningen så hårt att jag nu har stora sår(!) i ansiktet. Detta kan väl inte vara meningen?!? Jag kan knappt jobba nu 2 dagar senare för stt jag ser så hemsk ut (sitter i reception). Ni får gärna ringa mig ang detta, med ni menar jag någon på salongen. Har tagit foton jag kan skicka, har inte tid att åka dit och visa upp mig just nu.
    Med vänlig hälsning, Helena Läs mer

Anna H skrev om Beauty & Medical Team
    Trevlig personal och ett personligt bemötande. Proffsigt utfört arbete. Omhändertagande personal som får mig att känna mig bekväm i alla lägen. Läs mer

Jeanette A skrev om Beauty & Medical Team
    Super bra ställe speciellt Sofi Läs mer

Malin S skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsiga och mycket kunniga. Alltid redo att hjälpa och gör detta med stor integritet, man känner sig aldrig utlämnad. Ger alltid det lilla extra och ser till att man har mer än nöjda kunder. Läs mer
  • Susanne E

2018-10-31

Susanne E skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket kunnig och trevlig personal! Läs mer
  • 2018-10-31

Lisen S skrev om Beauty & Medical Team
    Jag går till Beauty & Medical Team regelbundet och är alltid nöjd! Läs mer
  • 2018-10-29

anna k skrev om Beauty & Medical Team
    Lisa, är kunnig, väldig duktig , professionell kosmetolog. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-10-19

Eva H skrev om Beauty & Medical Team
    Skön massage. Trevligt bemötande. Lugn stämning på Span. Köpte bodyoil. Läs mer
  • 2018-10-18

Joakim S skrev om Beauty & Medical Team
    Liza och hennes team är otroligt erfarna, kunnig och proffsiga. Känner mig trygg och sedd och alltid lika nöjd och glad när jag går därifrån :) Brett och bra produktsortiment där det finns någonting för alla! Bästa salongen alla kategorier. Läs mer
  • 2018-10-16

Lotta G skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid trevligt och personligt bemötande. Utmärkt koll på vilka produkter jag använder samt bra rådgivning. Läs mer
  • 2018-10-12

Rima T skrev om Beauty & Medical Team
    Seriöst bästa hudterapeuterna i stan, så kompetenta och proffsiga och jag har alltid en underbar upplevelse när jag är där. Läs mer
  • 2018-10-10

Madeleine B skrev om Beauty & Medical Team
    Fransböjning som gjordes med nikotindoftande fingrar. När böjningen var klar kletades en klumpig mascara på "för bättre resultat" så att jag skämdes att gå ute den kvällen pga mascaran. Nu vet ju jag att man inte ska sminka eller en blöta fransarna på 24-48 timmar, svårt med den mascaran... Läs mer
    2018-11-08 Beauty & Medical Team svarar Madeleine B
    Hej Madeleine! Du va hos oss på behandling för drygt 3 år sen... ledsen att du upplevde detta. Den terapeuten jobbar inte hos oss längre. Du är mer än välkommen tillbaks till oss:) kram liza
    Paula M gillar detta
  • 2018-10-09

Martina V skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsprodukter såsom rengöring, fuktmask och nattcreme.
    Fantastisk bra service och snabb leverans Läs mer
  • 2018-10-08

Annika V skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling och köpte nattkräm. Fantastisk omvårdnad och proffs på produkter. Pålitliga och ärliga. Läs mer
  • 2018-10-08

Lotta S skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra behandlingar och bra service!! Läs mer
  • Natasa V

2018-10-05

Natasa V skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsiga och duktiga på sitt jobb. Man känner sig som hemma, alltid välmottagen! Läs mer
  • 2018-10-03

Berit L skrev om Beauty & Medical Team
    Färgade ögonbryn och ögonfransar. Behandlade hudfläck så den blev ljusare Läs mer

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm