Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2001 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!

Läs vad 583 kunder tycker om Beauty & Medical Team 2

2021-03-23
    Jag fick en ansiktsbehandling som jag var nöjd med , m trevligt personal lite sjabbig lokal därför 4 och inte 5 !
    2021-03-17
    Kunnig och trevlig personal som får en att känna sig omhuldad. Och behandlingarna ger verkligen resultat!
    2021-03-15
    Har gått hos Monica regelbundet under flera år. Hon är lyhörd, kunnig och superhärlig! Rekommenderar varmt ett besök
    2021-03-14
    Fint bemötande. Trevlig o social personal. Har varit kund i 10 år och planerar att fortsätta.
  • Marie L
    2021-03-12
    Alltid trevligt bemötande och kunnig personal. Rekommenderas starkt!
    2021-03-12
    Duktiga och snälla personal .
    2021-03-11
    Jag, blev mycket väl bemött. Behandlingen innebar att ta bort cherryspots, jag blev helnöjd, kommer att boka nya besök och kan absolut rekommendera Beauty & Medical Team till mina vänner.
    2021-03-10
    Super trevlig och proffesionellt bemötande!
    2021-03-10
    Alltid bra service, kunniga, bra återkoppling och ett ställe som jag varmt rekommenderar till alla!
  • Christina H
    2021-03-09
    Mexotix behandling, proffsig personal alltid väl utförda behandlingar som jag varmt rekommenderar.
    2021-03-09
    IPL för att ta bort solfläckar och ytliga blodkärl i ansiktet. Mycket professionellt och tryggt bemötande och fint resultat efter behandlandling. De följer upp och ser till att ha dialog med kunden så att man känner sig helt nöjd. De rekommenderar rätt produkter för din egen efterbehandling hemma utan att man känner sig "påsåld".
    Det är är en salong som jag varmt rekommenderar både för "vanlig" hudvård men även för de som önskar behandla bort ärr och andra svåra hudproblem som de är specialiserade på.
    2021-03-09
    Very good face treatment and experienced staff. Super happy about it! However, since the contact is very close I would like that the staff wears masks all the time when physical distance is not respected.
  • CARINA S
    2021-01-13
    Mycket professionell personal. Jag känner mig helt trygg i deras händer och vet att de ger mig rätt behandling och råd för just det mitt besök avser. En salong att bli stamkund på! Rekommenderas högt!
    2020-08-24
    Fick en kemisk peeling följt av portömning och lite ögonbrynsplock. Blev jättebra bemött, och kände mig avslappnad och omhändertagen hela besöket. Proffsiga och trevliga! :)
    2020-08-20
    Ansiktsbehandling. Väl mött av personalen. Jag hade inga förväntningar. Bra behandling och bra tips.
    2020-08-20
    Jag köpte plockning av ögonbrynen samt färgning av ögonbryn och ögonfransar.

Upplevelsen jag hade var väldigt bra, jag blev fint bemött och upplevde personalen som väldigt kunnig inom området och fick bra tips om hur jag skulle göra för att få till den looken jag ville ha.

Jag tyckte det var väldigt prisvärt för det fina resultatet och kommer definitivt komma tillbaka igen när behovet finns.
    2020-08-20
    Familjär liten salong med mycket ”hemma hos”-känsla. Vänlig och rar personal som ser till att lägga på minnet vad du säger och vad som är viktigt just för dig. Bra tips och råd på produkter utan att man får ”sälja på” känslan vilket alltid är positivt.
    2020-08-20
    Mycket bra resultat och service
    2020-08-20
    Jag beställde en portömmning, jag blev väldigt nöjd. Jag fick tips på produkter som skulle passa just min hud och jag tyckte att hjälpen jag fick var den bästa jag fått någonsin!
    2020-08-20
    Jag har gjort manikyr samt pedikyr med shellack. Jättenöjd med personalen dock upplever jag att i utrymmena som dessa behandlingar görs är väldigt mörkt och man ser inte förens i dagsljuset om någonting ser konstigt ut eller har missats. Förståligt att det ska vara mysigt i de andra behandlingsrummen men just för manikyr och pedikyr borde det vara lite ljusare. Sedan tycker jag att det borde finnas fler färger i shellack och vanlig lack som är samma färg, just för jag vill ha samma färg på fingrar och tår men behöver inte shellack på tårna! Det är en onödig dyr kostnad jag lägger bara för att det ska se enhetligt ut. Har påpekat innan att alla behandlingar på hemsidan borde vara lite mer tydliga vad det är för behandling/material man använder osv. Annars tycker jag personalen är supertrevliga och duktiga! Det gör att jag fortsätter komma trots någon miss här o där! :)
    2020-08-20
    Prisvärt, härligt och ger resultat. Monica är toppen!
  • Susanna E
    2020-08-20
    Jag har gjort fotvård med gellack ett par ggr samt lash lift och bryn.

Otroligt bra bemött med egna förslag och ett bra resultat.

Mycket bättre än mina förväntningar!

Jag kommer såklart tillbaka.
    2020-04-21
    Jag var på en ansiktsbehandling och blev mycket bra bemött. Det var avkopplande och levde upp till mina förväntningar.
    2020-04-21
    Ansiktsbehandling + frans/ögonbryn.
    Proffsig behandling, trevligt bemötande
    2020-04-20
    Har varit på ansiktsbehandling 2x.
    Mycket fin personlig service, man känner sig välkommen och jättetrevligt bemötande.
    Då jag hade fått ett presentkort i present hade jag inga stora förväntningar och allt blev mycket trevligare än jag förväntade mig. Blev också rekommenderad vilka produkter jag ska använda och använder dessa produkter sedan november och är mycket nöjd.
    Vill gärna gå tillbaka igen men just nu är det min ekonomi som inte tillåter mig att spendera på upplevelser.
    2020-04-19
    Absolut älskade Sofies bemötande, duktig o professionell och så snäll! Hon rekommenderade vad som var bäst för min kropp då jag gjorde fettfrysning hos dom. Rekommenderar dom rikligt!
    2020-04-19
    Professionellt och samtidigt så personligt. ♥️
    2020-04-19
    Helt fantastiska timmar av njutning. Hel ansiktsbehandling!!
    2020-04-17
    Väldig proffesionellt team, oerhört kunnig och trevlig.
    Bra priser för tjänster.
    Rekommenderas varmt!
    2020-04-17
    Bästa stället & med bästa gänget!
    2020-04-17
    Fick diatermi behandling och Sofie gjorde ett urmärkt jobb och det var lätt att få tid och jag är jättenöjd med resultatet
    2020-04-17
    Har provat klassisk ansiktsbehandling, peeling samt mezotix. Supernöjd, Sofi känns oerhört proffsig och jag kommer absolut besöka henne/salongen fler gånger.
    2020-04-17
    Provat flera olika behandlingar och får fantastiska resultat varje gång. Proffsig personal
    2020-04-17
    Jag fick en ljuvlig ansiktsbehandling av Sofie. Trygga händer och härliga produkter i en varm miljö. Lystern jag haft sedan dess går att jämföra med hur solen strålar:) / Josefine
    2020-04-17
    Jag har gått dig och vaxat mina armar 2 gånger, älskar det gör det hos Liza och wow känner knappt någon smärta för vi bara babblar på om allt möjligt och det är så sjukt kul, älskar att gå dit inte bara för att vaxa armarna utan för sällskapet och omgivningen!!!!
    2020-04-17
    Jag hade bokat in en konsultation+peeling.
    Jag är nöjd över hur jag blev bemött. Även fast detta var mitt första besök hos Liza så fick jag ett sånt bra första intryck och kände mig genast trygg.
    Jag blev positivt överraskad över hur besöket gick, jag kände mig så nöjd och Liza är en fantastisk hudterapeut som verkligen har kunden i fokus.
    2020-04-17
    Har bara haft bra uppelvelser med trevligt bemötande av kunning och härlig personal.
    2020-04-17
    Var på ansiktsbehandling. Jag fick en bra ansiktsbehandling, bra råd om produkter utan att bli påprackad att köpa, utan just råd och tips. Terapeuten som utförde behandlingen var jättetrevlig och kompetent!
    2020-04-17
    Mycket kompetent och vänligt bemötande
    2020-04-17
    Bara positiva upplevelser. Härlig personal, fin personlig service med bra resultat.
    2020-04-17
    Toppen så himla bra. Mina förväntningar blev större än jag trodde.
    2019-11-15
    Hängiven kund sedan 12-13 år! Liza har hjälpt mig med allt från eksem, bölder & ”vanlig” acne - idag inte ett spår av något av det sedan många år. Fantastiska produkter & kunnig personal i övrigt - både Sofi & Moniqa rekommenderas starkt för övriga skönhets behandlingar 🙌🏼 Lämnar alltid B&T fylld av kärlek & goda livsråd ❤️
    2019-11-13
    Tjejerna på Beauty & Medical Team är proffsiga, vänliga, kunniga och det ger en härlig helhetsupplevelse. Rekommenderar alla att gå hit!
    2019-11-13
    Liza med sitt underbara team har alltid givit mig professionella behandlingar!
    Det är alltid ett leende på läpparna från det att jag kommer in till jag går. Värmen hos alla får mig att känna mig välkommen och att kramen är aldrig långt borta.
    Vid ett tillfälle sa Liza - "Mia, du ska få uppleva den bästa ansiktsmassage du någonsin har fått känna av". Hon gick och hämtade sin medarbetare. Liza berättade att hon hade kommit till salongen alldeles nyligen och hade en mycket professionell bakgrund... och jaa, jag har sällan upplevt något bättre! Liza visade ett ödmjukt ledarskap genom att i både handling och tal få medarbetaren att känna sig bättre än Liza själv. Lika professionella är hela teamet på Beauty & Medical Team.
    Kan varmt rekommendera alla att göra ett besök! :)
    //Mia B <3
    2019-11-13
    kalas service inga negativa upplevelser alls.
    2019-11-11
    Brazilian wax - superproffsigt bemötande, inte alls obekvämt utan det märktes verkligen att personalen visste vad de höll på med och var bra på att bemöta kund!
    2019-11-11
    Kunde inte be om ett bättre bemötande, själv har jag bara gjort ansiktsbehandling ett par gånger hos Liza som har varit mycket bra!
    2019-11-11
    Jättetrevlig salong för olika behandlingar. Har gjort brasiliansk hos Sofie flera gånger och är alltid nöjd.
    2019-11-10
    Jag besöker beauty & medical team några gånger om året för bland annat ansiktsbehandling. Jag blir alltid väldigt bra bemött och de är generösa, jag har fått en bra kontakt med min terapeut som allt ger mig bra behandlingar.
    Om man är ute efter en lyxig spaupplevelse är dock detta inte platsen man ska gå till.
    2019-11-10
    Personalen är så trevliga och duktiga