Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!
Mån-Tor: 11:00-20:00
Fre: 11:00-17:00
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 401 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• Thea B
    Thea B skrev om Beauty & Medical Team
    För första gången i mitt liv som jag hittat ett ställe som ALLTID ger det där lilla extra. Monica som jag alltid går hos är noggrann, kompetent och trevlig. Fantastisk terapeut. Rekommenderar detta ställe till precis alla! Läs mer
    2018-07-10 Beauty & Medical Team svarar Thea B
    Tack fina Thea! Dina ord värmer:) kram Monica
  • Linn F
    Linn F skrev om Beauty & Medical Team
    Har vaxat mig där länge och lite andra behandlingar. Supertrevliga och ödmjuka alla som jobbar där! Läs mer
  • Elnaz M
    Elnaz M skrev om Beauty & Medical Team
    Beauty Med Team är alltid tillmötesgående och ger bra service! Läs mer
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen sallong, profsigt med omtanke Läs mer
  • Jasse C
    Jasse C skrev om Beauty & Medical Team
    Fotbehandling. Allting var super bra. Rekomenderas. Läs mer
  • Gamze G
    Gamze G skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling , blev väldigt bra omhändertagen och fick svar och tips på mina frågor .. ska definitivt gå igen och dessutom.prova en ny behandling Läs mer
  • Ann R
    Ann R skrev om Beauty & Medical Team
    Har fått fantastisk hjälp med diatermi av en väldigt trevlig, kunnig o professionell tjej Sofi, på Beauty & Medical Team. Kan definitivt rekommendera! Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsigt och omhändertagande. Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Beauty & Medical Team
    Fotvård hos Monica. Väldigt duktig och jag är supernöjd med mitt resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Beauty & Medical Team
    Kemisk peeling. Trevligt men dyrt :-). Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen på alla sätt o vis. Trevligt gäng. Läs mer
  • Marine M
    Marine M skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är super nöjd. LiZA är väldigt duktig, tålmodig, artig och trevlig.Rekommenderar allvarligt! Läs mer
  • Susann A
    Susann A skrev om Beauty & Medical Team
    Super trevlig personal och ett proffsigt bemötande! Jag är jätte nöjd och kommer att boka fler behandlingar! Läs mer
  • Amitabh D
    Amitabh D skrev om Beauty & Medical Team
    Good rsults and helping staff.... :) Läs mer
  • Lilian W
    Lilian W skrev om Beauty & Medical Team
    Professionellt, har stor erfarenhet och kunskap! Väldigt nöjd med ansiktsbehandling. Läs mer
  • Cajsa J
    Cajsa J skrev om Beauty & Medical Team
    Trevlig, kunnigt och proffsigt Läs mer
  • Carmen B
    Carmen B skrev om Beauty & Medical Team
    Fick det finaste bemötandet av teamet. Hade beställt både ansiktsbehandling och rygg masage. Båda behandlingarna utfördes med mycket stor profession . Jag är mycket nöjd och vill ge det högsta betyg man kan ge och mina varmaste rekommendationer . Läs mer
  • Amine U
    Amine U skrev om Beauty & Medical Team
    Vaxa arm o brisaliansk blev jätte nöjd Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Beauty & Medical Team
    Snabb respons vid en första mejlkontakt. Mycket positivt möte med duktig och engagerad terapeut. Blev rekommenderad bra hudvårdsprodukter som ger resultat. Fick också tips om viktiga mineraltilskott, något jag inte förväntat mig. Läs mer
  • Berit S
    Berit S skrev om Beauty & Medical Team
    Har bara gott att säga om mitt besök.Vill gärna återkomma när tiden är inne för ett återbesök. Läs mer
  • Nadja B
    Nadja B skrev om Beauty & Medical Team
    Bra service genom gående härliga behandlingar och trevlig personal Läs mer
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Beauty & Medical Team
    Professionellt och trevligt bemötande. Extremt kunnig personal som förstod mig och vad jag behövde hjälp med. Rekommenderar alla att gå hit. Läs mer
  • Mai T
    Mai T skrev om Beauty & Medical Team
    Jag känner mig mycket trygg med Liza. Liza låter mig att komma med vilka frågor som helst och hon svarar mina frågor proffsigt. Love her! Läs mer
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Beauty & Medical Team
    Min första behandling var mycket bra och jag fick jätte bra råd av hudterapeften Läs mer
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Beauty & Medical Team
    Jätte trevliga.
    Anna proffs på att ta blodprov, brukar ha problem med att de inte hittar någon bra ven men här gick det på första försöket och det kändes knappt. Läs mer
  • Kicki B
    Kicki B skrev om Beauty & Medical Team
    Bemötande via mail och vid mötet för behandling, mycket gott Läs mer
  • Anna Maria M
    Anna Maria M skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling med bryn- och fransfärgning
    Trevligt bemötande, bra behandling
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Beauty & Medical Team
    Super trevlig personal med bra kundbemötande. Kunskap om hyn och hälsan är i fokus.
    Jag har blivit rekommenderad Biolin serien för min extremt torra hy och den funkar utmärkt. Har även testat olika masker som ska motverka finnig hy, dessa har också funkat i 8/10 fall på mig när jag känner att de börjar komma. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid bästa bemötandet och aldrig några problem att fixa mina önskemål. Jag är en livslång kund. Läs mer
  • Maja S
    Maja S skrev om Beauty & Medical Team
    Alltså bästa någonsin. Så trevlig och duktig personal, går hos Liza för att lasra bort hår och hon är så bra på det hon gör och får en att känna sig trygg och omhändertagen. Ångrar inte en sekund att jag gick hit. Läs mer
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Beauty & Medical Team
    Tog kontakt med Liza på Beauty & Medical Team ang min torra hy i ansiktet denna vinter i kombination med Rocacean jag har.
    Gjorde en konsultation hos henne, fick mycket tips och råd. Köpte en hel del produkter av henne. Och även lite smink.

Mycket professionellt intryck gav hon mig, visste vad hon pratade om och var dessutom väldigt lyhörd och trevlig!
    Kommer fortsätta hålla kontakten med henne och garanterat besöka dem fler gånger när jag har vägarna förbi Stockholm! Läs mer
    2018-02-20 Beauty & Medical Team svarar Angelica R
    Hej Angelica!!! Så kul att det går åt rätt håll:) tack för dina fina ord! Värmer otroligt mycket. Hör av dig ifall du har Några funderingar. Hoppas vi ses snart igen:)
    Kram Liza
  • Rosanna F
    Rosanna F skrev om Beauty & Medical Team
    Bästa stället!
    Man blir varmt välkomnad och känner sig verkligen trygg!
    Super gullig och profisionell personal ,10av 10 ! Läs mer
  • Nadja K
    Nadja K skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt trevlig personal! Jag har testat ansiktsbehandling och diatermi och båda är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Beauty & Medical Team
    bra och snabbt bemötande. informativt.
    Gjort en cooltech behandling som jag är nöjd med. Har bokat ytterligare en. Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om Beauty & Medical Team
    Jag var och gjorde en ansiktsbehandling. Toppenservice och fantastiskt omhändertagande. Sen uppskattade jag väldigt mycket rådgivning kring hur jag ska sköta om min hy samt produktrekommendation. Använder nu comfort zone. Läs mer
  • Margaretha E
    Margaretha E skrev om Beauty & Medical Team
    Toppenbemötande, hög kvalitet på behandlingarna, köpt fina produkter samt fått underbar medicinsk fotvård ganska nyligen. Läs mer
  • Gisella A
    Gisella A skrev om Beauty & Medical Team
    Jag kunde beställa tid dagen innan, det fanns gott om tider. Fick en jätte trevlig tjej som gjorde att jag kunde slappna av och koppla av. Jätte fin mysig ställe som jag kommer att bli stammis på. Bra bemötande och fräsch. Hit återkommer jag och rekommenderar starkt! ;) Läs mer
  • Annie Å
    Annie Å skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen, riktigt bra och personlig service. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag kan varmt rekommenderar denna fantastiska salong! Läs mer
  • Madelene h
    Madelene h skrev om Beauty & Medical Team
    Jätte bra service, kunnig personal! Melasma behandling. Läs mer
  • Paulina S
    Paulina S skrev om Beauty & Medical Team
    Bokade en behandling tack vare redan fina rekommendationer här på reco. Fick en ansiktsbehandling efter mina önskemål.Monica gav mig ett varmt och vänligt välkomnande och behandlingen blev precis det jag behövde. Fick en jättebra känsla, huden lyser och jag mår toppen. Är fantastisk nöjd och så glad över att hittat ett ställe som jag vill gå tillbaka till. Tack! Läs mer
  • Hajer May L
    Hajer May L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag blev bemött med jätte trevliga som jobbar där ja jag kommer tillbaka med glädje :) Läs mer
  • Madeleine D
    Madeleine D skrev om Beauty & Medical Team
    har inte varit där ännu, har tid senare i veckan (2 november) Läs mer
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Beauty & Medical Team
    Mkt bra! Jag är nöjd med min vaxning och kommer gärna tillbaka. Bra priser och trevlig personal Läs mer
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Beauty & Medical Team
    Enkel bokning av fotmassage via nätet. Trevligt bemötande i butiken och mycket fint utfört arbete.
    Levde helt klart upp till mina förväntningar och kan definitivt tänka mig att återkomma. Läs mer
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Beauty & Medical Team
    Hej, jag gick hit på rekomendation från min dotter-
    och jag är fantastiskt nöjd- har provat en hel del olika företag och skulle lätt säga att det här är det bästa och mest proffsiga jag har varit på- bemötandet är varmt och jag ser fram emot nästa besök! Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra och trevlig personal Läs mer
  • Märta R
    Märta R skrev om Beauty & Medical Team
    Mkt bra trevlig och kunnig personal samt fantastiskt bra och effektiva produkter!! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag gick igenom en traditionell ansiktsbehandling och känner mig nöjd. Jag kommer gärna tillbaka, har dock nyligen köpt en hundvalp som inte kan lämnas ensam ännu så jag får vänta ett tag.... :-) Läs mer
    2017-09-07 Beauty & Medical Team svarar Eva L
    Hej Eva, Va roligt att höra att du var så nöjd. Och oroa dig inte för hundvalpen, kommer du kan Micke ta hand om den bara under tiden :)
  • Sara S
    Sara S skrev om Beauty & Medical Team
    Underbara Liza! Känner mig så väl omhändertagen varje gång jag har gått dit. Hon brinner verkligen för sitt jobb och kommer gå till botten med att få din hud och kropp må precis som den förtjänar. Dem jobbar med fantastiska produkter och slutar aldrig att utforska vad marknaden har att erbjuda. Läs mer

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm