Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 324 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• Josefine L
    Josefine L skrev om Beauty & Medical Team
    Snabb och smidig vaxning utförd av erfaren personal. Tyvärr fick jag lite lätta brännskador av vaxet på ett ställe men detta försvann inom några dagar.
  • Elizabeth L
    Elizabeth L skrev om Beauty & Medical Team
    Super medicinsk fotvård! Rekommenderas!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Beauty & Medical Team
    Jag tyckte det var väldigt bra och fick bra råd!
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Beauty & Medical Team
    Proffessionell konsultation!!!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Beauty & Medical Team
    Enkelt, professionellt, kundanpassat
  • Anita R
    Anita R skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt bemötande. Det var en angenäm upplevelse.
  • Christina Å
    Christina Å skrev om Beauty & Medical Team
    Tack till Lina idag, efter några års frånvaro är jag tillbaka till Comfort Zone, så rätt det känns! Tack också till personalen, som proffsigt, vänligt och engagerat hjälpte mig att hitta Foundation, Primer och Rouge. Har bokat in flera behandlingar nu.
    2017-05-21 Beauty & Medical Team svarar Christina Å
    Så kul att du hittade tillbaks till oss:) vi ser framemot att få ta hand om dig!
    Mvh/ Liza
  • Ann-kristin F
    Ann-kristin F skrev om Beauty & Medical Team
    Bra bemötande. Har varit på fotvård och färgning av fransar och bry och är mycket nöjd med resultatet - fotvården var superbra.
  • Tuula H
    Tuula H skrev om Beauty & Medical Team
    Färgning av fransar och bryn.
    Har varit där flera gånger. Lugn och trevlig miljö. Trevligt bemötande.
  • Dragica L
    Dragica L skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket väll omhändetagen. Underbsr person tog hand om mig. Varnt rekomenderar alla..👍👍👍👍👍har tedan bokat ny tid .
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Beauty & Medical Team
    Toppenservice verkligen :):):):)
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket nöjd med bahandlining och trevlig personal :)
  • Diana H
    Diana H skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket kompetent och trevlig personal som fördjupar sig i kundens specifika "problem". Vill starkt rekommendera Liza till andra.
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Beauty & Medical Team
    Service i världsklass! Jag var inne och handlade och skulle även få en produkt hemskickad men den försvann på posten två gånger. Trots det hjälpte dem till att lösa så jag tillslut fick mina produkter. De är alltid trevliga och tillmötesgående. Verkligen service i världsklass och jag har rekommenderat flera vänner att gå till just Beauty & Medical team.
  • Domino S
    Domino S skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt trevligt och professionellt! Salongen var mysig, utförandet proffsigt men även "vänskapligt" på ett väldigt proffsigt sätt. Skulle verkligen rekommendera detta ställe till nära och kära.
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Beauty & Medical Team
    Bra bemötande och väl omhändertagande av kunden.
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Beauty & Medical Team
    Jättenöjd och kommer definitivt att gå tillbaka!
  • Elin N
    Elin N skrev om Beauty & Medical Team
    Strålande service, bemötande, bra behandlingar och nytänkande!
  • Mia H
    Mia H skrev om Beauty & Medical Team
    Jättebra. Trevligt och kunnig personal. Bra produkter. Skönt att bli ompysslad.
  • Tava W
    Tava W skrev om Beauty & Medical Team
    Inte så bra, jag vaxade mig och det var otroligt mycket hår kvar som inte hade tagits bort. Men helt okej bemött personal.
    2017-05-11 Beauty & Medical Team svarar Tava W
    Hej Tava! Jätte tråkigt att du råkade ut för detta. Men många utav dina strån va för korta eller avbrutna så därför kunde vi inte få med alla strån med vaxet. Men du får 20% på din nästa vaxning hos oss så hoppas vi på att det går bättre:)) kontakta Liza så hjälper vi dig med din bokning. Läs gärna om tips & råd gällande vaxning på vår hemsida.

Ha det gott// Beauty & Medicalteam
  • Milla S
    Milla S skrev om Beauty & Medical Team
    Supertrevliga och kunniga. Lättillgängligt och mysigt ställe.
  • William W
    William W skrev om Beauty & Medical Team
    Seriös och trevlig fotterapeut! Rekommenderas verkligen!
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra. Trevligt. Kunnig. Fräscha lokaler
  • Felix R
    Felix R skrev om Beauty & Medical Team
    Otroligt proffsig och trevlig personal. Alltid ett bra bemötande.
  • Ida G
    Ida G skrev om Beauty & Medical Team
    Fick en bra fotbehandling av en duktig tjej. Rekommenderar varmt.
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket trevligt bemötande, professionell behandling och smidig bokning med automatisk påminnelse. Här finns inget att klaga på. Toppbetyg!
  • Naomi E
    Naomi E skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra personal, mycket bra behandling, trevligt bemötande och känns alltid bra att gå på behandling där. Går hos Monica och trivs som kund hos henne! :)
  • Ritva F
    Ritva F skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt bra bemötande både vid bokning av tid och därefter vid behandlingen.
    Behandlingen blev som jag hade förväntat mig.
    Absolut ett ställe som jag kommer att rekommendera för kollegor, vänner m.m
  • Mia H
    Mia H skrev om Beauty & Medical Team
    Beställde tid för medicinsk fotvård på företagets hemsida. Enkelt och smidigt. Trevligt bemötande när jag kom till företaget. Behandlingen utfördes mycket professionellt och jag fick råd och tips om hur man bäst tar hand om sina fötter.
    Det var mitt första besök hos företaget och jag rekommenderar varmt mina vänner och bekanta att kika in på företagets hemsida! Här finns många bra behandlingar att välja bland och även bra priser på produkter!!
  • Asawer A
    Asawer A skrev om Beauty & Medical Team
    Det är jättebra och tycker om den
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt bemötande och bra behandling.
  • Diana
    Diana skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra och jag är mycket nöjd
  • Sara W
    Sara W skrev om Beauty & Medical Team
    Fryzning, bra bemötande, bra förklaring, vid avbokning av tid ringde de en timme innan. Bra att istället bli kontaktad todigare...
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Beauty & Medical Team
    Bra upplevelse. Mkt ekologiskt vilket är toppen!
  • Laura J
    Laura J skrev om Beauty & Medical Team
    Seriös klinik som använder FDAgodkänd lasermaskin samt följer strålsäkerhetsmyndighetens föreskrifter.
    Jättebra bemötande från Liza!!
    2017-02-15 Beauty & Medical Team svarar Laura J
    Tack Laura:) det värmer! Ses snart.. / liza
  • Mitra H
    Mitra H skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra, trevlig och kompetent personal.
  • Suzanne R
    Suzanne R skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är mycket nöjd med min upplevelse. Jag blev trevligt bemött och är mycket nöjd med resultatet av min behandling.
  • Anna S
    Anna S skrev om Beauty & Medical Team
    Bra bemötande, trevlig och kunnig personal. Har fått bra tips båda om produkter och behandlingar. Har både testa ansiktsbehandling och laserbehandling.
  • Didem I
    Didem I skrev om Beauty & Medical Team
    Otroligt kunniga och trevligt bemötande
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Beauty & Medical Team
    Det är för jobbigt att göra varje dag i 10 dagar det blev inte av att jag gjorde det
  • Aviva C
    Aviva C skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket trevligt bemötande, men tyvärr en ansiktsbehandling som
    inte alls levde upp till mina förväntningar. Ung, söt flicka, men inte
    professionell. Några år till på nacken, gör nog susen med bra vägledning.
    Produkten jag blev rekommenderad (Primaluce) är jag nöjd med.
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Beauty & Medical Team
    Omhändertagande och lugn personal, tid för avkoppling. Rekommenderar dem varmt
  • Tina S
    Tina S skrev om Beauty & Medical Team
    Bra bemötande. Ansiktsbehandlingen var bra. Dock väldigt lyhört så man hör samtal och den surrande maskinen vid fotvård väldigt tydligt.
  • Sara B
    Sara B skrev om Beauty & Medical Team
    Bra behandling, service och tips!
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Beauty & Medical Team
    Superbra service samt mina hudproblem har blivit avsevärt bättre sedan jag började gå till Beauty and medical team!
  • Emelie Caroline E
    Emelie Caroline E skrev om Beauty & Medical Team
    Gjorde en kemisk peeling i oktober. Minns inte vad terapeuten hette men det var en söt tjej och hon gav ett proffsigt bemötande. Jag kommer att komma tillbaka ! :)
  • Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och de behandlingar som jag har gjort. Det är främst ansiktsbehandlingar av olika slag men även ryggmassage och fransfärgning m m. Jag har också testat Biolines produkter - främst för rengöring och är nöjd med dessa.
  • Julia P
    Julia P skrev om Beauty & Medical Team
    Underbart bemötande. Supertrevlig personal och Liza är magisk!
  • Rahima B
    Rahima B skrev om Beauty & Medical Team
    Supernöjd!! 5/5

Personalen kunning vet vad dom pratar om och är ärliga.
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Beauty & Medical Team
    Hej!
    Jag har verkligen blivit bra bemött på Beauty & Medical team. Mina ärenden har varit fotvård, IPL-behandling och ansiktsbehandling. Det har känts att man har blivit professionellt omhändertagen.

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm