Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2001 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!

Läs vad 599 kunder tycker om Beauty & Medical Team 2

2021-11-18
    Jag hade en fantastisk upplevelse med bästa Liza. Mycket information och rådgivning har jag fått.
    2021-11-18
    Jag träffade Liza och gjorde en klassiskt ansiktsbehandling. Har aldrig varit på denna klinik så hade inga direkta förväntningar men blev väldigt fint bemött och jag kände mig verkligen omhändertagen. Lisa känns väldigt kunnig och kompetent inom sitt yrke samtidigt som hon är super trevlig och varm.
    Köpte en ansiktstvätt och dagkräm samt multivitamin.
    2021-10-26
    Avslappnat och personligt bemötande. Jättebra service och behandling. Fick behandlingar, prov på produkter och tips avsett för just min hy. Har upplevt positiv förändring på hyn efter besöken
  • Anette A
    2021-10-26
    Personlig kunnig personal med bästa tänkbara bemötande
    2021-10-19
    I have been going to Beauty & Medical Team for my facials for several months now and have always been extremely happy with the treatment and the results.
    The facialists are extremely friendly and informative, they are very knowledgeable and very diligent in their work which I appreciate very much. I have been getting facials for 10 years now, and I have never experienced the level of service and knowledge that I had experienced here. I will continue coming back and would highly recommend anyone to visit Beauty & Medical Team for their facials!
    2021-10-17
    Tjejerna som jobbar där är proffsiga och trevliga, dem kan sitt jobb och jag litar på dem 100%.
    Har aldrig varit där
    Varför får jag detta sms
    Hej Petra! Hemskt ledsen ifall det har skett ett missförstånd. Men enligt din journal har du vart hos oss en gång. Eller så har vi fått felaktigt mobil nr. I vilket fall så ber vi om ursäkt. Kram liza Beauty & Medical Team
    2021-10-17
    Ett otroligt bra företag med professionell personal i världsklass som gav mig ett enastående bemötande, är väldigt glad över att jag besökte dom. Ni är fantastiska. Framförallt Liza du är en stjärna. Tack för att du finns!
    2021-10-15
    Mycket trevligt bemötande och avstressande atmosfär. Alla hudterapeut är proffesionella och hjälpsamma, man känner sig trygg. Rekommenderar varmt.
    2021-10-15
    The place had a good energy from the people that work there.
    Liza was very professional and wonderful personality.
    She has a lot of knowledge about the treatment.
    I just moved from Houston Texas and I have done the treatments there.
    Now I found this clinic jus 5 minutes walking from where I live.
    Perfect 👍🥰
    Thank you Magdalena! It was my pleasure to take care of you! Hope to see u soon again:) / Liza Beauty & Medical Team
    2021-10-14
    En mycken avkopplande upplevelse med mycket trevlig personal… Rekommenderar ansiktsbehandlingen!!!
    2021-10-12
    Gått hit i många år, gänget som jobbar är så professionella, kunniga och trevliga och alltid känt mig så trygg när jag går in dit. Dom tar sin tid att göra det lilla extra och förklarar allt som händer under behandlingen så att man alltid vet vad som händer och varför.

Bästa kliniken i sthlm!
    2021-10-08
    Excellenta behandlingar anpassade till dina personliga förutsättningar och ett mycket varmt och trevligt mottagande. Rekommenderar starkt denna salong.
    2021-10-06
    Bästa stället! Liza och övriga medarbetare är helt fantastiska! Väldigt professionella, duktiga och dessutom härliga personer. Min hud har blivit otroligt fin och jag har gjort många olika behandlingar hos Liza. Kan varmt rekommendera Beauty & Medical Team. Missa inte!!
    2021-08-24
    Otroligt bra bemötande & service hos Liza på Beuty & Medical Team. Man känner sig som ny människa efter ansiktsbehandlingen. Rekommenderas starkt!
    2021-08-24
    Coolshaping som tyvärr inte gav nått resultat över huvud taget...lite som att kasta pengarna i sjön!
    2021-03-23
    Jag fick en ansiktsbehandling som jag var nöjd med , m trevligt personal lite sjabbig lokal därför 4 och inte 5 !
    2021-03-17
    Kunnig och trevlig personal som får en att känna sig omhuldad. Och behandlingarna ger verkligen resultat!
    2021-03-15
    Har gått hos Monica regelbundet under flera år. Hon är lyhörd, kunnig och superhärlig! Rekommenderar varmt ett besök
    2021-03-14
    Fint bemötande. Trevlig o social personal. Har varit kund i 10 år och planerar att fortsätta.
  • Marie L
    2021-03-12
    Alltid trevligt bemötande och kunnig personal. Rekommenderas starkt!
    2021-03-12
    Duktiga och snälla personal .
    2021-03-11
    Jag, blev mycket väl bemött. Behandlingen innebar att ta bort cherryspots, jag blev helnöjd, kommer att boka nya besök och kan absolut rekommendera Beauty & Medical Team till mina vänner.
    2021-03-10
    Super trevlig och proffesionellt bemötande!
    2021-03-10
    Alltid bra service, kunniga, bra återkoppling och ett ställe som jag varmt rekommenderar till alla!
  • Christina H
    2021-03-09
    Mexotix behandling, proffsig personal alltid väl utförda behandlingar som jag varmt rekommenderar.
    2021-03-09
    IPL för att ta bort solfläckar och ytliga blodkärl i ansiktet. Mycket professionellt och tryggt bemötande och fint resultat efter behandlandling. De följer upp och ser till att ha dialog med kunden så att man känner sig helt nöjd. De rekommenderar rätt produkter för din egen efterbehandling hemma utan att man känner sig "påsåld".
    Det är är en salong som jag varmt rekommenderar både för "vanlig" hudvård men även för de som önskar behandla bort ärr och andra svåra hudproblem som de är specialiserade på.
    2021-03-09
    Very good face treatment and experienced staff. Super happy about it! However, since the contact is very close I would like that the staff wears masks all the time when physical distance is not respected.
  • CARINA S
    2021-01-13
    Mycket professionell personal. Jag känner mig helt trygg i deras händer och vet att de ger mig rätt behandling och råd för just det mitt besök avser. En salong att bli stamkund på! Rekommenderas högt!
    2020-08-24
    Fick en kemisk peeling följt av portömning och lite ögonbrynsplock. Blev jättebra bemött, och kände mig avslappnad och omhändertagen hela besöket. Proffsiga och trevliga! :)
    2020-08-20
    Ansiktsbehandling. Väl mött av personalen. Jag hade inga förväntningar. Bra behandling och bra tips.
    2020-08-20
    Jag köpte plockning av ögonbrynen samt färgning av ögonbryn och ögonfransar.

Upplevelsen jag hade var väldigt bra, jag blev fint bemött och upplevde personalen som väldigt kunnig inom området och fick bra tips om hur jag skulle göra för att få till den looken jag ville ha.

Jag tyckte det var väldigt prisvärt för det fina resultatet och kommer definitivt komma tillbaka igen när behovet finns.
    2020-08-20
    Familjär liten salong med mycket ”hemma hos”-känsla. Vänlig och rar personal som ser till att lägga på minnet vad du säger och vad som är viktigt just för dig. Bra tips och råd på produkter utan att man får ”sälja på” känslan vilket alltid är positivt.
    2020-08-20
    Mycket bra resultat och service
    2020-08-20
    Jag beställde en portömmning, jag blev väldigt nöjd. Jag fick tips på produkter som skulle passa just min hud och jag tyckte att hjälpen jag fick var den bästa jag fått någonsin!
    2020-08-20
    Jag har gjort manikyr samt pedikyr med shellack. Jättenöjd med personalen dock upplever jag att i utrymmena som dessa behandlingar görs är väldigt mörkt och man ser inte förens i dagsljuset om någonting ser konstigt ut eller har missats. Förståligt att det ska vara mysigt i de andra behandlingsrummen men just för manikyr och pedikyr borde det vara lite ljusare. Sedan tycker jag att det borde finnas fler färger i shellack och vanlig lack som är samma färg, just för jag vill ha samma färg på fingrar och tår men behöver inte shellack på tårna! Det är en onödig dyr kostnad jag lägger bara för att det ska se enhetligt ut. Har påpekat innan att alla behandlingar på hemsidan borde vara lite mer tydliga vad det är för behandling/material man använder osv. Annars tycker jag personalen är supertrevliga och duktiga! Det gör att jag fortsätter komma trots någon miss här o där! :)
    2020-08-20
    Prisvärt, härligt och ger resultat. Monica är toppen!
  • Susanna E
    2020-08-20
    Jag har gjort fotvård med gellack ett par ggr samt lash lift och bryn.

Otroligt bra bemött med egna förslag och ett bra resultat.

Mycket bättre än mina förväntningar!

Jag kommer såklart tillbaka.
    2020-04-21
    Jag var på en ansiktsbehandling och blev mycket bra bemött. Det var avkopplande och levde upp till mina förväntningar.
    2020-04-21
    Ansiktsbehandling + frans/ögonbryn.
    Proffsig behandling, trevligt bemötande
    2020-04-20
    Har varit på ansiktsbehandling 2x.
    Mycket fin personlig service, man känner sig välkommen och jättetrevligt bemötande.
    Då jag hade fått ett presentkort i present hade jag inga stora förväntningar och allt blev mycket trevligare än jag förväntade mig. Blev också rekommenderad vilka produkter jag ska använda och använder dessa produkter sedan november och är mycket nöjd.
    Vill gärna gå tillbaka igen men just nu är det min ekonomi som inte tillåter mig att spendera på upplevelser.
    2020-04-19
    Absolut älskade Sofies bemötande, duktig o professionell och så snäll! Hon rekommenderade vad som var bäst för min kropp då jag gjorde fettfrysning hos dom. Rekommenderar dom rikligt!
    2020-04-19
    Professionellt och samtidigt så personligt. ♥️
    2020-04-19
    Helt fantastiska timmar av njutning. Hel ansiktsbehandling!!
    2020-04-17
    Väldig proffesionellt team, oerhört kunnig och trevlig.
    Bra priser för tjänster.
    Rekommenderas varmt!
    2020-04-17
    Bästa stället & med bästa gänget!
    2020-04-17
    Fick diatermi behandling och Sofie gjorde ett urmärkt jobb och det var lätt att få tid och jag är jättenöjd med resultatet
    2020-04-17
    Har provat klassisk ansiktsbehandling, peeling samt mezotix. Supernöjd, Sofi känns oerhört proffsig och jag kommer absolut besöka henne/salongen fler gånger.
    2020-04-17
    Provat flera olika behandlingar och får fantastiska resultat varje gång. Proffsig personal
    2020-04-17
    Jag fick en ljuvlig ansiktsbehandling av Sofie. Trygga händer och härliga produkter i en varm miljö. Lystern jag haft sedan dess går att jämföra med hur solen strålar:) / Josefine