Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team
Rekommenderat företag 2016 - Beauty & Medical Team
Rekommenderat företag 2015 - Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!

Läs vad 263 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• Marianne W
    Marianne W skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har gjort lite olika behandlingar hos Liza på Beauty & Medical Team: IPL, Dermastamp, kemisk peeling, klassiska ansiktsbehandlingar mm. Jag har varje gång blivit mycket nöjd! Jämfört med andra salonger jag tidigare besökt är priserna dessutom lägre, och behandlingarna är kraftfulla, noggranna, och resultatinriktade.
    Rekommenderas starkt :)!
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt nöjd med mitt resultat och bra service
  • Elin J
    Elin J skrev om Beauty & Medical Team
    Avslappnad miljö, kunnig personal, personlig service och RESULTAT. Bra valuta för pengarna.
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Beauty & Medical Team
    alltid trevligt bemött, trivsamt
  • Nathalie W
    Nathalie W skrev om Beauty & Medical Team
    Underbar, kunnig & fantastisk personal. Produkterna är de enda som fungerar på min känsliga hy! Kund sedan 8-9 år <3
  • Ellenor E
    Ellenor E skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt o proffsigt bemötande .
  • Mira P
    Mira P skrev om Beauty & Medical Team
    Bäst och noggrana med fantastisk personal och bra bemötande
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Beauty & Medical Team
    Sjukt nöjd med min brudsminkning!
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Beauty & Medical Team
    Jag kan rekommendera Beauty & Medical team till alla som vill bli professionellt bemötta och letar efter hudvård i världsklass. Jag har varit kund i många år och är 100% nöjd med bemötande och utförande av behandlingarna. Personalen är fantastisk och får mig att känna mig väl omhändertagen. De har en gedigen kunskap och rekommenderar alltid behandlingar/produkter utifrån mitt behov och säljer inte en massa behandlingar/produkter man inte behöver.
  • Karin N
    Karin N skrev om Beauty & Medical Team
    Kunnig och trevlig personal samt bra medicinskt resultat.
  • delnia r
    delnia r skrev om Beauty & Medical Team
    Beauty and Medical Team på Kungsholmen har enligt min mening dem mest professionella, erfarna och auktoriserade hudterapeuter i Stockholm! Du blir emottagen av personalen på ett mycket vänligt sätt och får dem bästa behandlingarna som passar just dig efter en noggrann konsultation.
    Efter att ha varit kund hos Beauty and Medical Team i mer än 10 år ger jag mina allra bästa rekommendationer.

Med vänlig hälsning
    Delnia Razzazi
  • Anna-britta T
    Anna-britta T skrev om Beauty & Medical Team
    Bra. Trevlig personal som är engagerad. Jag går dock på portömning på annat ställe eftersom jag blir lite besviken när jag kommer hem och ser att det är massa oklämda porer kvar.
    2016-09-29 Beauty & Medical Team svarar Anna-britta T
    Hej Anna-Britta! Tack :)
    Gällande portömningen, eftersom du hade väldigt mycket små porer att klämman så är det svårt att hinna med allt på 60 min. Dessutom så blir det en påfrestning för huden ifall man klämmer för mkt på en gång. Vi är väldigt mån om att vårda huden samtidigt. Man får ta det i etapper. Du är välkommen till oss igen :)
  • Slavac Z
    Slavac Z skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket mycket bra jag är jete nejd
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket trevligt bemötande
    Medicinsk fotvård bra (inte alltid helt smärtfri )och
    alltid med gott resultat trots besvärligt nageltrång
  • Linda T
    Linda T skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen bemötande, bra öppettider och min favoritbehandlare, bästa behandlare om jag jämför alla tidigare kliniker jag besökt
  • Mayade H
    Mayade H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är mycket nöjd med behandlingen
  • Eva S
    Eva S skrev om Beauty & Medical Team
    mycket trevligt bemötande. köpte en del ansiktsprodukter
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Beauty & Medical Team
    Supergo personal med mycket kunskap i mysig miljö. Lätt bäst i stan!
  • Antonia M
    Antonia M skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid väl omhändertagen, dom bryr sig verkligen om att du ska vara nöjd.
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Beauty & Medical Team
    Vänliga, professionella o generösa!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Beauty & Medical Team
    Extremt serviceminded och kunnig personal med gott bemötande.
  • Elin N
    Elin N skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika typer av behandlingar. De lever upp till mina förväntningar och har ett väldigt bra individuellt kundfokus, de får dig att känna dig speciellt och vad som är det bästa för just dig som kund.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Beauty & Medical Team
    Trevliga och bra bemötande när man kommer in.

Pratsamma under behandlingen, tiden går väldigt fort.

rekommenderar starkt
  • Malin V
    Malin V skrev om Beauty & Medical Team
    Proffisgt bemötande och behandligen som jag gjorde gav verkligen resultat. Supernöjd kund och kommer att boka ny tid framöver
  • Anna-karin V
    Anna-karin V skrev om Beauty & Medical Team
    Bäst i stan tycker jag. Har testat flera olika behandlingar med fint resultat, proffsigt trevligt kunnigt och trovärdigt på alla sätt.
  • Dayana M
    Dayana M skrev om Beauty & Medical Team
    bästa personalen! Med bästa produkter som ger resultat! Hjälper dig med dina besvär och att nå de du verkligen behöver, rekommenderar stort själv är jag super nöjd!
  • Maria H
    Maria H skrev om Beauty & Medical Team
    Supertrevlig och kunnig personal! Tack! :) <3
  • Gabrielle N
    Gabrielle N skrev om Beauty & Medical Team
    Nöjd med bemötande och behandling. Uppskattar öppettiderna och självbokningssystem.
  • Carina P
    Carina P skrev om Beauty & Medical Team
    Professionell och mycket trevligt bemötande. Och den bästa fotvård jag fått.
  • Karolina Z
    Karolina Z skrev om Beauty & Medical Team
    Superduktiga o trevliga. Alltid hjälpsamma.
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Beauty & Medical Team
    Ser alltid fram mot besöken och behandlingarna. Trevligt bemötande och proffsigt utfört. Fått bra tips och råd.
  • Malin F
    Malin F skrev om Beauty & Medical Team
    Är så nöjd som man kan bli med er! Otrolig service och ni gör att man känner sig bekväm och säker hos er under behandling. Har prövat andra salonger innan men ingen är i klass med er!
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Beauty & Medical Team
    Duktig och generös personal, känner mig väl omhändertagen när jag är där.
  • Linda Y
    Linda Y skrev om Beauty & Medical Team
    Jätte trevlig personal och service
    Man går alltid därifrån med ett leende på läpparna
    Rekommenderar starkt
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt bemötande och professionell behandling. Jag är jättenöjd!
  • Hanan  T
    Hanan T skrev om Beauty & Medical Team
    Har gått till dom i 15 år. Utan tvekan den bästa salongen med fantastisk personal som alltid ger ärliga råd. Rekommenderar varmt!
  • Helena M
    Helena M skrev om Beauty & Medical Team
    Jag hittade salongen utav en slump för 10 år sedan, Liza är en mycket kompetent, professionell och en fantastisk terapeft, det märks att Liza älskar det hon gör och hon vet precis vad jag behöver som kund. Min hy strålar efter varje besök på salongen!
  • Ellen G
    Ellen G skrev om Beauty & Medical Team
    Världens bästa salong! De vet verkligen vad de gör. De räddade min hy!!! Rekommenderas verkligen!
  • Cila H
    Cila H skrev om Beauty & Medical Team
    Härlig mottagande, trevlig och mycket duktig personal! Jätte nöjd och de bästa rekommendationerna lämnar jag till Beauty medical team!
  • Maha Z
    Maha Z skrev om Beauty & Medical Team
    Jag fick en ansiktsbehandling som var helt fantastisk. Liza som utförde behandlingen kunde se vilka vitaminbrister jag hade samt vilka mediciner jag åt. En behandling som var rofylld. Rekomenderade salongen för vänner som blev lika nöjda efter deras besök. Intim liten Salong som alla borde känna till.
  • Anna S
    Anna S skrev om Beauty & Medical Team
    Har gått till Liza. Hon är som hatten i Harry Potter ni vet? Hon känner efter, sen vet hon exakt var du ska, vad du behöver, vilken ompyssling som du är i behov av. Helt underbar och det bästa mottagandet alltid! Så genuint, så kärleksfylld klinik. Rekommenderar å mitt varmaste!
  • Frida
    Frida skrev om Beauty & Medical Team
    Jag trivs så bra hos Ingela på Beauty & Medical Team. Hon är duktig, proffesionell och snäll.
  • Linda K
    Linda K skrev om Beauty & Medical Team
    Kemisk peeling 90, portömning och brynplock m hos Ingela Larsson samt råd om hudkräm och rengöring. Mycket nöjd med kontakten med Ingela och resultaten!
  • Marie L
    Marie L skrev om Beauty & Medical Team
    Bra och professionellt bemötande (vaxning och brynplockning). Lätt och smidigt att boka.
  • Anna A
    Anna A skrev om Beauty & Medical Team
    Superbra bemötande, trevlig salong,

Gjorde shellac som tyvärr började skava av vara efter 5 dagar, det slutade med att jag drog bort resten själv efter två veckor.

Färgade även fransar vilket jag blev nöjd med.
  • Karin A
    Karin A skrev om Beauty & Medical Team
    Supernöjd med Beauty and medical
  • Helena U
    Helena U skrev om Beauty & Medical Team
    Härlig upplevelse när man blir behandlad. Känner sig prioriterad. Går att boka tider som passar en.
  • Emma A
    Emma A skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid ett glatt, trevligt och proffsigt bemötande! Man går alltid därifrån nöjd och man vill mer än gärna komma tillbaka igen!
  • Maria A
    Maria A skrev om Beauty & Medical Team
    Jag känner mig alltid välkommen och bemöts professionellt. De vet vad de gör och är intresserade av dig som kund och att du blir nöjd. Jag rekommenderar mer än gärna till mina vänner.
    2016-08-12 Beauty & Medical Team svarar Maria A
    Det värmer verkligen att läsa vad du skrev.. Och speciellt roligt att du kände att vi sätter er kunder först då ni ändå är det allt handlar om :) stort tack och kram på dig.
  • Veronika J
    Veronika J skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är mycket nöjd. Duktig och trevlig personal. Jag skulle absolut rekommendera Beauty & Medical Team till mina vänner.

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm