Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team
Rekommenderat företag 2016 - Beauty & Medical Team
Rekommenderat företag 2015 - Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!

Läs vad 293 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• Diana
    Diana skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra och jag är mycket nöjd
  • Sara W
    Sara W skrev om Beauty & Medical Team
    Fryzning, bra bemötande, bra förklaring, vid avbokning av tid ringde de en timme innan. Bra att istället bli kontaktad todigare...
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Beauty & Medical Team
    Bra upplevelse. Mkt ekologiskt vilket är toppen!
  • Laura J
    Laura J skrev om Beauty & Medical Team
    Seriös klinik som använder FDAgodkänd lasermaskin samt följer strålsäkerhetsmyndighetens föreskrifter.
    Jättebra bemötande från Liza!!
    2017-02-15 Beauty & Medical Team svarar Laura J
    Tack Laura:) det värmer! Ses snart.. / liza
  • Mitra H
    Mitra H skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra, trevlig och kompetent personal.
  • Suzanne R
    Suzanne R skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är mycket nöjd med min upplevelse. Jag blev trevligt bemött och är mycket nöjd med resultatet av min behandling.
  • Anna S
    Anna S skrev om Beauty & Medical Team
    Bra bemötande, trevlig och kunnig personal. Har fått bra tips båda om produkter och behandlingar. Har både testa ansiktsbehandling och laserbehandling.
  • Didem I
    Didem I skrev om Beauty & Medical Team
    Otroligt kunniga och trevligt bemötande
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Beauty & Medical Team
    Det är för jobbigt att göra varje dag i 10 dagar det blev inte av att jag gjorde det
  • Aviva C
    Aviva C skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket trevligt bemötande, men tyvärr en ansiktsbehandling som
    inte alls levde upp till mina förväntningar. Ung, söt flicka, men inte
    professionell. Några år till på nacken, gör nog susen med bra vägledning.
    Produkten jag blev rekommenderad (Primaluce) är jag nöjd med.
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Beauty & Medical Team
    Omhändertagande och lugn personal, tid för avkoppling. Rekommenderar dem varmt
  • Tina S
    Tina S skrev om Beauty & Medical Team
    Bra bemötande. Ansiktsbehandlingen var bra. Dock väldigt lyhört så man hör samtal och den surrande maskinen vid fotvård väldigt tydligt.
  • Sara B
    Sara B skrev om Beauty & Medical Team
    Bra behandling, service och tips!
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Beauty & Medical Team
    Superbra service samt mina hudproblem har blivit avsevärt bättre sedan jag började gå till Beauty and medical team!
  • Emelie Caroline E
    Emelie Caroline E skrev om Beauty & Medical Team
    Gjorde en kemisk peeling i oktober. Minns inte vad terapeuten hette men det var en söt tjej och hon gav ett proffsigt bemötande. Jag kommer att komma tillbaka ! :)
  • Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och de behandlingar som jag har gjort. Det är främst ansiktsbehandlingar av olika slag men även ryggmassage och fransfärgning m m. Jag har också testat Biolines produkter - främst för rengöring och är nöjd med dessa.
  • Julia P
    Julia P skrev om Beauty & Medical Team
    Underbart bemötande. Supertrevlig personal och Liza är magisk!
  • Rahima B
    Rahima B skrev om Beauty & Medical Team
    Supernöjd!! 5/5

Personalen kunning vet vad dom pratar om och är ärliga.
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Beauty & Medical Team
    Hej!
    Jag har verkligen blivit bra bemött på Beauty & Medical team. Mina ärenden har varit fotvård, IPL-behandling och ansiktsbehandling. Det har känts att man har blivit professionellt omhändertagen.
  • Marguerite J
    Marguerite J skrev om Beauty & Medical Team
    En trevlig stund med trevlig personal
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Beauty & Medical Team
    Inga långa väntetider. Trevlig och kunnig personal. Skön miljö. Kände mig fräsch efter behandlingarna.

Marianne N
  • Elin-Saga H
    Elin-Saga H skrev om Beauty & Medical Team
    Mkt bra ansiktsbehandling, och kunnig personal. Återkommer självklart!
  • Sonja W
    Sonja W skrev om Beauty & Medical Team
    De är mycket trevliga, och har stor kunskap, bra priser på de produkter jag gillar, det finns alltid något trevligt erbjudande att utnyttja. Jag har fått bra hjälp med att få tillbaka en fin och mindre ärrfri hy
  • David L
    David L skrev om Beauty & Medical Team
    Bra och proffsiga. Min sambo går regelbundet och hon är jättenöjd!
  • Malin T
    Malin T skrev om Beauty & Medical Team
    Professionella och personlig personal. Bra kampanjer liksom bra produkter. Jag har blivit en permanent kund!
  • Fanny A
    Fanny A skrev om Beauty & Medical Team
    Trevlig personal och lokal. Man känner sig trygg och omhändertagen. De gör allt vad de kan för att man inte ska bli obekväm vilket är en av många anledningar till att rekommendera Beauty & Medical Team.
  • Osman H
    Osman H skrev om Beauty & Medical Team
    Har blivit väl bemötande av personalen ;
    Och fått super behandling som man kunde få 👍.
  • Linda Y
    Linda Y skrev om Beauty & Medical Team
    Trevlig personal och bra service rekommendera starkt
  • Eva S
    Eva S skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsig, kunnig, trevlig och vänlig personal. Ingen lång väntetid för behandling. Mycket bra produktinformation och utan känsla av köptvång. Jag rekommenderar er till vänner och bekanta.
  • Therese A
    Therese A skrev om Beauty & Medical Team
    Bra!! Men kunde ha varit lite snabb massage också el likn som följer med behandlingen Frans o bryn.
    2017-01-23 Beauty & Medical Team svarar Therese A
    Hej Therese! Tyvärr så ingår det inte en massage i en frans och bryn färgning. Ledsen att du hade förväntat dig det, det är inget som står på hemsidan att det ingår. Nästa gång du bokar så kan vi lägga till det, mejla oss bara innan så gör vi en special behandling mot en liten extra kostnad :) . Mvh liza
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har gjort lite olika behandlingar hos Liza på Beauty & Medical Team: IPL, Dermastamp, kemisk peeling, klassiska ansiktsbehandlingar mm. Jag har varje gång blivit mycket nöjd! Jämfört med andra salonger jag tidigare besökt är priserna dessutom lägre, och behandlingarna är kraftfulla, noggranna, och resultatinriktade.
    Rekommenderas starkt :)!
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt nöjd med mitt resultat och bra service
  • Elin J
    Elin J skrev om Beauty & Medical Team
    Avslappnad miljö, kunnig personal, personlig service och RESULTAT. Bra valuta för pengarna.
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Beauty & Medical Team
    alltid trevligt bemött, trivsamt
  • Nathalie W
    Nathalie W skrev om Beauty & Medical Team
    Underbar, kunnig & fantastisk personal. Produkterna är de enda som fungerar på min känsliga hy! Kund sedan 8-9 år <3
  • Ellenor E
    Ellenor E skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt o proffsigt bemötande .
  • Mira P
    Mira P skrev om Beauty & Medical Team
    Bäst och noggrana med fantastisk personal och bra bemötande
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Beauty & Medical Team
    Sjukt nöjd med min brudsminkning!
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Beauty & Medical Team
    Jag kan rekommendera Beauty & Medical team till alla som vill bli professionellt bemötta och letar efter hudvård i världsklass. Jag har varit kund i många år och är 100% nöjd med bemötande och utförande av behandlingarna. Personalen är fantastisk och får mig att känna mig väl omhändertagen. De har en gedigen kunskap och rekommenderar alltid behandlingar/produkter utifrån mitt behov och säljer inte en massa behandlingar/produkter man inte behöver.
  • Karin N
    Karin N skrev om Beauty & Medical Team
    Kunnig och trevlig personal samt bra medicinskt resultat.
  • delnia r
    delnia r skrev om Beauty & Medical Team
    Beauty and Medical Team på Kungsholmen har enligt min mening dem mest professionella, erfarna och auktoriserade hudterapeuter i Stockholm! Du blir emottagen av personalen på ett mycket vänligt sätt och får dem bästa behandlingarna som passar just dig efter en noggrann konsultation.
    Efter att ha varit kund hos Beauty and Medical Team i mer än 10 år ger jag mina allra bästa rekommendationer.

Med vänlig hälsning
    Delnia Razzazi
  • Anna-britta T
    Anna-britta T skrev om Beauty & Medical Team
    Bra. Trevlig personal som är engagerad. Jag går dock på portömning på annat ställe eftersom jag blir lite besviken när jag kommer hem och ser att det är massa oklämda porer kvar.
    2016-09-29 Beauty & Medical Team svarar Anna-britta T
    Hej Anna-Britta! Tack :)
    Gällande portömningen, eftersom du hade väldigt mycket små porer att klämman så är det svårt att hinna med allt på 60 min. Dessutom så blir det en påfrestning för huden ifall man klämmer för mkt på en gång. Vi är väldigt mån om att vårda huden samtidigt. Man får ta det i etapper. Du är välkommen till oss igen :)
  • Slavac Z
    Slavac Z skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket mycket bra jag är jete nejd
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket trevligt bemötande
    Medicinsk fotvård bra (inte alltid helt smärtfri )och
    alltid med gott resultat trots besvärligt nageltrång
  • Linda T
    Linda T skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen bemötande, bra öppettider och min favoritbehandlare, bästa behandlare om jag jämför alla tidigare kliniker jag besökt
  • Mayade H
    Mayade H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är mycket nöjd med behandlingen
  • Eva S
    Eva S skrev om Beauty & Medical Team
    mycket trevligt bemötande. köpte en del ansiktsprodukter
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Beauty & Medical Team
    Supergo personal med mycket kunskap i mysig miljö. Lätt bäst i stan!
  • Antonia M
    Antonia M skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid väl omhändertagen, dom bryr sig verkligen om att du ska vara nöjd.
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Beauty & Medical Team
    Vänliga, professionella o generösa!

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm