Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!
Mån-Tor: 11:00-20:00
Fre: 11:00-17:00
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 438 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• Ingrid S skrev om Beauty & Medical Team
    En avbokning var tvungen att göras och ägaren blev mycket onödigt irriterad och arg. Det fanns ingen anledning speciellt som jag endast skulle boka om inte av men hon var stressad, irriterad och ovänlig. Har inte varit tillbaka sedan dess. Blev också lurad att en medarbetare var sjuk när hon faktiskt hade slutat - detta antagligen för att behålla kunder men inte ok - inte för mig. Kommer ej att använda deras service igen. Läs mer
  • Dina D
    Dina D skrev om Beauty & Medical Team
    Alla som jobbar på Beauty&Medical team är proffsiga, personliga och supertrevliga. Lätt att få tid och jag är alltid supernöjd med resultatet. Ett besök rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lena T skrev om Beauty & Medical Team
    Färgar bryn och frans plus plockning
    Blir alltid vänligt bemött
    Förväntningarna infriades, alltid nöjd
    Bra bemötande och väldigt bra hemsida, lätt att boka tid

(Svårt att parkera i närheten) Läs mer
  • Helena S skrev om Beauty & Medical Team
    Hej!
    Jag köpte en ansiktsbehandling och även om terapeuten var trevlig och gav ett bra bemötande klämde hon under portömningen så hårt att jag nu har stora sår(!) i ansiktet. Detta kan väl inte vara meningen?!? Jag kan knappt jobba nu 2 dagar senare för stt jag ser så hemsk ut (sitter i reception). Ni får gärna ringa mig ang detta 0708235603, med ni menar jag någon på salongen. Har tagit foton jag kan skicka, har inte tid att åka dit och visa upp mig just nu.
    Med vänlig hälsning, Helena Strömberg Läs mer
  • Anna H skrev om Beauty & Medical Team
    Trevlig personal och ett personligt bemötande. Proffsigt utfört arbete. Omhändertagande personal som får mig att känna mig bekväm i alla lägen. Läs mer
  • Jeanette A skrev om Beauty & Medical Team
    Super bra ställe speciellt Sofi Läs mer
  • Malin S skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsiga och mycket kunniga. Alltid redo att hjälpa och gör detta med stor integritet, man känner sig aldrig utlämnad. Ger alltid det lilla extra och ser till att man har mer än nöjda kunder. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket kunnig och trevlig personal! Läs mer
  • Lisen S skrev om Beauty & Medical Team
    Jag går till Beauty & Medical Team regelbundet och är alltid nöjd! Läs mer
  • anna k skrev om Beauty & Medical Team
    Lisa, är kunnig, väldig duktig , professionell kosmetolog. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva H skrev om Beauty & Medical Team
    Skön massage. Trevligt bemötande. Lugn stämning på Span. Köpte bodyoil. Läs mer
  • Joakim S skrev om Beauty & Medical Team
    Liza och hennes team är otroligt erfarna, kunnig och proffsiga. Känner mig trygg och sedd och alltid lika nöjd och glad när jag går därifrån :) Brett och bra produktsortiment där det finns någonting för alla! Bästa salongen alla kategorier. Läs mer
  • Lotta G skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid trevligt och personligt bemötande. Utmärkt koll på vilka produkter jag använder samt bra rådgivning. Läs mer
  • Rima T skrev om Beauty & Medical Team
    Seriöst bästa hudterapeuterna i stan, så kompetenta och proffsiga och jag har alltid en underbar upplevelse när jag är där. Läs mer
  • Madeleine B skrev om Beauty & Medical Team
    Fransböjning som gjordes med nikotindoftande fingrar. När böjningen var klar kletades en klumpig mascara på "för bättre resultat" så att jag skämdes att gå ute den kvällen pga mascaran. Nu vet ju jag att man inte ska sminka eller en blöta fransarna på 24-48 timmar, svårt med den mascaran... Läs mer
    2018-11-08 Beauty & Medical Team svarar Madeleine B
    Hej Madeleine! Du va hos oss på behandling för drygt 3 år sen... ledsen att du upplevde detta. Den terapeuten jobbar inte hos oss längre. Du är mer än välkommen tillbaks till oss:) kram liza
  • Martina V skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsprodukter såsom rengöring, fuktmask och nattcreme.
    Fantastisk bra service och snabb leverans Läs mer
  • Annika V skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling och köpte nattkräm. Fantastisk omvårdnad och proffs på produkter. Pålitliga och ärliga. Läs mer
  • Lotta S skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket bra behandlingar och bra service!! Läs mer
  • Natasa V
    Natasa V skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsiga och duktiga på sitt jobb. Man känner sig som hemma, alltid välmottagen! Läs mer
  • Berit L skrev om Beauty & Medical Team
    Färgade ögonbryn och ögonfransar. Behandlade hudfläck så den blev ljusare Läs mer
  • Anna L skrev om Beauty & Medical Team
    Kunnig och professionell personal. Läs mer
  • Ebba H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är väldigt nöjd efter jag har varit hos Beauty & Medical Team! Bra bemött och bra service! Läs mer
  • Ingrid J skrev om Beauty & Medical Team
    Vänligt proffsigt omhändertagande. Kan varmt rekommendera företaget. Har besökt dem under flera år. Läs mer
  • Josefin F skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt professionella! Har provat olika behandlingar och blivit nöjd varje gång. Läs mer
  • Susanne S skrev om Beauty & Medical Team
    Har beställt olika behandlingar från Sofi Jennebrand som alltid är oerhört proffesionell och duktig på det hon gör, har rekomenderat henne och Beauty & Medical Team till andra som också är supernöjda.

Alla är trevliga och tillmötesgående, man känner sig välkommen och omhändertagen på ett superbra sätt. Läs mer
  • Angelica S skrev om Beauty & Medical Team
    Mycket kompetent och trevlig personal. Jag har bland annat fått hjälp att få bukt med mitt exem i ansiktet och är stamkund bland annat av den anledningen. Rekommenderas! Läs mer
  • Maja L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är nöjd med allt hos er! Önskar bara fanns mer tider att kunna boka in ibland. Oftast lång väntetid. Läs mer
    2018-09-27 Beauty & Medical Team svarar Maja L
    Hej Maja! Mejla oss eller ring så kan vi alltid trolla fram tider:)
    Tack för din rekommendation! Mvh Liza Haak
  • Teres J skrev om Beauty & Medical Team
    Jag går till Sofi hon är såååååå duktig och ger mig ett så bra bemötande varje gång :) hon är så jävla bäst! Jag brukar köpa hudvårdsprodukter som hon rekommenderar och min hy har aldrig varit så bra som den är nu! Så rekommenderar alla att gå dit Läs mer
  • Silvana D skrev om Beauty & Medical Team
    Utmärkt bemötelse, fräsch lokal Läs mer
  • Emira B skrev om Beauty & Medical Team
    Personalen är fantastisk och verkligen hjälper dig med alla dina behov! Min hy har blivit oroligt bra med deras produkter! Hands down bästa hudterapeuterna!! Läs mer
  • Cecilia H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har gått till dem många gånger även min mamma och mina kompisar. Tyvärr har det bara blivit sämre behandlingar och personal. Personal som försöker skryta om sig själva och inte säkra på sitt arbete på ett sånt sätt så att man känner att men mer är som att man är på en elevbehandling trots att man betalar fullt pris med utbildad personal. Men tyvärr inte så bra längre som sagt. Ingela som tidigare arbetade var den bästa och trevligaste de hade när de tappade henne tappade de allt och även tre kunder, jag min mamma och min vän. En nyanställd skrytsam tjej skulle böja och färga mina fransar men spillde färg på hela ögonlocket samt gjorde fransarna krulliga. Jag gick tillbaka för att kräva pengarna tillbaka och möttes av två anställda som nekade återbetalning men att jag skulle få fixa om dem hos någon som kunde. Men andra gången lyckades de inte heller fixa till det utan jag fick med mig en fransborste och vaselin hem som skulle hjälpa till. Med mig hem fick jag även ett serum som skulle hjälpa fransarna att växa ut. Serumet skulle bli som min återbetalning. Det var inget jag efterfrågade med det var de jag fick som kompensation. Har aldrig gått dit igen och rekommenderar inte de heller och som tidigare nämnt har även min mamma och min vän slutat gå dit efter att de fick höra min historia samt upplevt viss otrevlighet och brist på kunskap bland personalen Läs mer
    2018-09-13 Beauty & Medical Team svarar Cecilia H
    Hej cecilia!

Ledsen att du upplevde allt detta. Du var hos en terapeut som har arbetat hos oss i mer än 4 år. Samt inom branschen i över 10 år. Ibland blir det bara fel.... vi försökte räta ut dina fransar. Fransserumet var inte en kompensation utan näring för dina fransar eftersom vi vill det bästa för våra kunder. Jag sa även till dig att du får en behandling gratis om du väntar 2 mån. Eftersom man inte kan göra en till behandling direkt efter. Du nämnde inte att du ville ha pengarna tillbaka... jag frågade även dig senast du va hos mig ifall allt kändes bra... du sa ja... önskar du kunde sagt något redan då. Tråkigt att du har så srarka åsikter om oss alla pga något som blev fel... vilket är mänskligt. Vi gjorde vårt bästa för att åtgärda, och önskar du skulle återkommit till oss.
    Hoppas du kan ge oss en till chans.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Mvh Liza Haak
  • Mi Y
    Mi Y skrev om Beauty & Medical Team
    Jag påprackades av en iofs trevlig telefonförsäljare. Har inget påtagligt behov av produkterna. Vill inte fortsätta prenumerera eller få tips om andra produkter. Mvh Läs mer
    2018-09-11 Beauty & Medical Team svarar Mi Y
    Hej Mi, tror du menar ett annat bolag. vi är en hudvårdssalong, inte telefonförsäljare. Med vänlig hälsning / liza
  • alex m skrev om Beauty & Medical Team
    Super nöjed , kommer altid att vara er kund Läs mer
  • Evelina L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag var på besök för vaxning för ungefär ett år sedan. Det var min första gång jag någonsin vaxat mig och fick först från mannen vid telefonbokningen otroligt bra bemötande, han beskrev tydligt hur det skulle gå till och minskade mina orokänslor fantastiskt bra. När jag sedan kom till platsen var atmosfären avslappnad och trygg. Fick äran att bli vaxad av kvinnan som ägde salongen och hon var helt fantastisk, professionell, varm och trevlig. Kunde inte haft en bättre upplevelse. Har inte vaxat mig efter detta då tiden inte funnits där men skulle jag göra det finns det ingen annan jag skulle gå till. Helt klart rätta människor på rätt plats! Läs mer
  • Sara L skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling 90 min samt köpte produkter. Härlig stämning, bra upplevelse! Läs mer
  • Anna B skrev om Beauty & Medical Team
    En av Stockholms mest magiska platser. På riktigt. Jag har alltid haft svindålig hy men sedan jag hittat till Liza o co...det är som natt och dag. För att hon vill hjälpa på riktigt, inte tjäna pengar (som så extremt många andra man gått till genom åren).

När du kommer in hos det här gänget så är du i världens mest trygga händer. Det är världsklass på riktigt och de mest genuina, starka, vackra kvinnorna med de största av hjärtan. Jag blir tårögd bara av att skriva det för det betyder så jävla mycket i en värld som denna att bemötas av den värmen, generositeten och proffsigheten. Hos Beauty & Medical Team får du förstklassiga behandlingar, no doubt. Läs mer
  • Linda B

2018-08-10

Omdömet har granskats och är verifierat

Linda B skrev om Beauty & Medical Team
    Aldrig varit med om sämre bemötande. Efter en lashlift som inte blev något synligt resultat vände jag mig till salongen. Fick till svar att jag var rasist när jag påpekade att terapeuten inte talade så bra svenska. Vilket gjorde att hon inte kunde förklara vilket resultat jag kunde förvänta mig. Nu ska salongen anmäla mig till diskrimineringsombudsmannen. Otroligt obehagligt. Till saken hör att jag har barn som är blandade. Och så långt i från rasist man kan komma. Rekommenderar ingen att vända dig till dem. Läs mer
  • Thea B
    Thea B skrev om Beauty & Medical Team
    För första gången i mitt liv som jag hittat ett ställe som ALLTID ger det där lilla extra. Monica som jag alltid går hos är noggrann, kompetent och trevlig. Fantastisk terapeut. Rekommenderar detta ställe till precis alla! Läs mer
    2018-07-10 Beauty & Medical Team svarar Thea B
    Tack fina Thea! Dina ord värmer:) kram Monica
  • Linn F skrev om Beauty & Medical Team
    Har vaxat mig där länge och lite andra behandlingar. Supertrevliga och ödmjuka alla som jobbar där! Läs mer
  • Elnaz M skrev om Beauty & Medical Team
    Beauty Med Team är alltid tillmötesgående och ger bra service! Läs mer
  • Jeanette R skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen sallong, profsigt med omtanke Läs mer
  • Jasse C skrev om Beauty & Medical Team
    Fotbehandling. Allting var super bra. Rekomenderas. Läs mer
  • Gamze G skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling , blev väldigt bra omhändertagen och fick svar och tips på mina frågor .. ska definitivt gå igen och dessutom.prova en ny behandling Läs mer
  • Ann R skrev om Beauty & Medical Team
    Har fått fantastisk hjälp med diatermi av en väldigt trevlig, kunnig o professionell tjej Sofi, på Beauty & Medical Team. Kan definitivt rekommendera! Läs mer
  • Cecilia R skrev om Beauty & Medical Team
    Proffsigt och omhändertagande. Läs mer
  • Sandra F skrev om Beauty & Medical Team
    Fotvård hos Monica. Väldigt duktig och jag är supernöjd med mitt resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna R skrev om Beauty & Medical Team
    Kemisk peeling. Trevligt men dyrt :-). Läs mer
  • Pernilla S skrev om Beauty & Medical Team
    Toppen på alla sätt o vis. Trevligt gäng. Läs mer
  • Marine M
    Marine M skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är super nöjd. LiZA är väldigt duktig, tålmodig, artig och trevlig.Rekommenderar allvarligt! Läs mer
  • Susann A skrev om Beauty & Medical Team
    Super trevlig personal och ett proffsigt bemötande! Jag är jätte nöjd och kommer att boka fler behandlingar! Läs mer

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm