Alla kategorier Hårborttagning Stockholms län Stockholm Kungsholmen Beauty & Medical Team

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2002 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi vill också få dig att känna dig vacker genom att ta fram den skönhet som alltid funnits där. Vi vill helt enkelt hitta en väg där vi genom medicinsk kunskap, kan hjälpa dig att lösa dina problem. Vi använder oss av de bästa produkterna som finns på marknaden, detta kombinerat med en livstid av erfarenhet gör att vi kan locka fram din allra bästa sida! Vi står för det slutgiltiga, det enkla och det självklara som alla människor vill ha.

Det vi erbjuder till skillnad från alla andra är att vi verkligen bryr oss om dig som kund. Det lilla extra för oss är inte att erbjuda gratis kaffe medan du väntar eller att ha de flashigaste lokalerna. Det lilla extra vi erbjuder är att vi skräddarsyr de tillgångar vi har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för just dig. Vi gör det som krävs för att du som kund ska bli nöjd, om det så är att ändra behandling eller att dra ut på tiden. Vi ser till att helheten blir så bra den bara kan genom att hitta den bästa möjliga behandlingen för dig. Välkommen in och prata med oss eller varför inte ta del av vad våra tidigare kunder tycker om oss?
Varmt välkommen!
Mån-Tor: 11:00-20:00
Fre: 11:00-17:00
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 500 kunder tycker om Beauty & Medical Team

• 2019-03-27

Ulrika S skrev om Beauty & Medical Team
    Frans och Brynfärgning samt ansiktsbehandling.
    Är så nöjd med mina ögonbryn, Monica är så duktig. Läs mer
  • Mindi L

2019-03-25

Mindi L skrev om Beauty & Medical Team
    Gått till BMT i över 5 år.
    Alltid professionella, trevliga och personliga. Kunniga och alltid up to date. Ärliga i sina åsikter och måna om dig som kund. Läs mer
  • 2019-03-20

Anne-marie W skrev om Beauty & Medical Team
    Vaxning och trådning har jag (hittills) fått behandling med hos er. Jag har alltid blivit vänligt bemött och känt att jag får behandling av någon som är fokuserad på mig och att ge mig det jag behöver. Läs mer
  • 2019-03-20

Tatjana B skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid hög service och individuella rekommendationer av duktiga, engagerade och erfarna hudterapeuter. Läs mer
  • 2019-03-18

Michaela G skrev om Beauty & Medical Team
    Gjorde fransfärgning denna gång och Liza är alltid mycket professionell. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-03-15

Margaretha E skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling, nagel och fotvård, strålande bemötande Läs mer
  • 2019-03-15

Pia C skrev om Beauty & Medical Team
    Har köpt både produkter och behandlingar. Är supernöjd. Trevlig och duktig personal. Läs mer
  • 2019-03-10

Malin B skrev om Beauty & Medical Team
    Blir trevligt bemött. Lätt att ändra tid. Ansiktskräm. Företaget levererar!! Jag gillar att gå dit! Läs mer
  • Silvia F

2019-03-09

Silvia F skrev om Beauty & Medical Team
    Behandling för att ta bort hår i ansiktet för gott.
    Humana priser. Lugn atmosfär. Läs mer
  • 2019-03-08

Åsa K skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid så välkomnande och proffsiga. Har gått hos dem i flera år och skulle aldrig välja en annan salong. Läs mer

Therese G skrev om Beauty & Medical Team
    Alltid härliga behandlingar av kunnig personal. Läs mer

Tanja C skrev om Beauty & Medical Team
    Väldigt trevlig personal, mysig salong, bra priser Läs mer

Jennifer S skrev om Beauty & Medical Team
    Trevliga människor som arbetar där. Kanske lite trött stämning. Lite trång och mörk lokal. Läs mer
  • 2019-02-27

Anita L skrev om Beauty & Medical Team
    Bra service av Liza som också är mycket kunnig och kompetent när gäller behandlingar och produkter. Läs mer
  • Sonita G

2019-02-27

Sonita G skrev om Beauty & Medical Team
    har gjort ansiktsbehandlingar .
    det är väldigt skönt
    genom reklam Läs mer
  • 2019-02-27

Ulla E skrev om Beauty & Medical Team
    Alla behandlingar har varit superbra och uppfyllde alla förväntningar med både personal och behandlingar 👍 Läs mer
  • Christina S

2019-02-22

Christina S skrev om Beauty & Medical Team
    Har fått hårborttagning med lacet och rejuinivate.
    Personlig och trevlig service. Läs mer
  • 2019-02-20

Jeanette K skrev om Beauty & Medical Team
    Anledningen till att jag är kund är naturligtvis för att jag tycker att det är professionella och trevliga personer som arbetar på Beauty.

Själva stället är dock lite småmurrigt. Läs mer
  • Annica G

2019-02-18

Annica G skrev om Beauty & Medical Team
    Kompetent personal med ett trevligt bemötande. Alltid hjälpsam och som kund känner man sig väl omhändertagen. Toppensalong! Läs mer
  • 2019-02-17

Mathilda S skrev om Beauty & Medical Team
    Trogen kund sen snart 3 år tillbaka då jag fått professionell, omtänksam och genuin hjälp med min hud anpassat på ett personligt sätt. De produkter jag har blivit rekommenderad och bytt till har verkligen hjälpt. Hos Beauty and medical team får man verkligen det till lilla extra och stämningen är alltid mysig :) Man känner sig som hemma och kan känna sig helt avslappnad vilket är viktigt för mig! Bästa salongen! Läs mer
  • 2019-02-17

Annica H skrev om Beauty & Medical Team
    Bästa bemötandet! Proffsiga och kundorienterade. Alltid lika nöjd efter varje besök och kommer alltid tillbaka 😊 Läs mer
  • 2019-02-15

Paula G skrev om Beauty & Medical Team
    Professionella, trevliga och personliga. Som kund känner man sig mycket väl omhändertagen. Läs mer
  • 2019-02-15

Anneli H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har inte köpt något på flera år
    vet inget om hur det fungerar nu... Läs mer
  • 2019-02-12

Sanja S skrev om Beauty & Medical Team
    Liza är väldigt kompetent och har lyckats lösa alla mina hudproblem. Jag har gått hos Liza i flera år och har alltid varit jättenöjd efter behandlingen. De är helt fantastiska på att ta hand om sina kunder. Jag kan varmt rekommendera Liza och salongen.
    Sanja S. Läs mer
  • 2019-02-11

Christina H skrev om Beauty & Medical Team
    Jag köpte presentkort Vinter-Glow till en mycket kär vän.
    Köpte Bioline rengöringsprodukter till mig själv.
    Jag har stort förtroende hudterapeuterna som arbetar här, de utför kvalificerat arbete.
    Tack för att ni finns.
    Christina Läs mer
  • 2019-02-11

Jessica R skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt och bra ställe. Har gått där i mer än två år och är himla nöjd! Läs mer
  • 2019-02-06

Catrin J skrev om Beauty & Medical Team
    Trevligt och proffsigt.
    Går ngn gång i kvartalet och kör ansiktsbehandling färger fransar och bryn. Brukar hoppa på kampanjer som mailas ut. Köper produkter. Använder det som jag fått rekommenderat här och är jättenöjd Läs mer
  • 2019-02-05

Natasha J skrev om Beauty & Medical Team
    Färgning av fransar och bryn, inkl plock.

Har alla gånger jag besökt dem fått ett varmt och professionellt bemötande.
    De är proffs på det de gör och mina förväntningar på dem har alltid infriats och mer därtill. När jag besöker en skönhetssalong förväntar jag mig kunnighet inom yrkesområdet samt ett vänligt bemötande. Beauty & Medical Teams medarbetare har i detta avseende alltid överträffat mina förväntningar! T o m när det blivit fel eller svårigheter har uppstått har de hanterat det på ett ytterst professionellt sätt. Jag kan bara ge dem mina varmaste rekommendationer - de ger mig alltid ett personligt, varmt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Karin J

2019-02-05

Karin J skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har gjort flera behandlingar och köpte diverse produkter. Jag har alltid bemötts på ett korrekt och kunskapsmässigt sätt . Läs mer
  • 2019-01-30

Tina H skrev om Beauty & Medical Team
    Kan varmt rekommendera salongen och Liza. Läs mer
  • Sofie A

2019-01-28

Sofie A skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har gått hos flera skönhetssalonger men aldrig blivit så nöjd som hos Liza. Liza är både duktig på det hon gör och kan mycket om hud och hår. Tyvärr har jag flyttat ganska långt bort men skulle absolut gå dit när jag har vägarna förbi. Jag rekommenderar henne varmt, hon är den bästa på marknaden.
    Jag har testat många av hennes behandlingar. Och har alltid blivit nöjd. Läs mer
  • 2019-01-23

Therese H skrev om Beauty & Medical Team
    Så trevlig & proffsig personal! Man blir alltid bemött med ett leende & tjänsterna är mycket prisvärda. Läs mer
  • 2019-01-17

Lilian W skrev om Beauty & Medical Team
    Superbra, professionella och bra pris!! Läs mer
  • 2019-01-16

Irina V skrev om Beauty & Medical Team
    De är helt fantastiska på ta hand om sina kunder!! Verkligen underbara! Rekommenderas!!! +++++++++++ Läs mer
  • 2019-01-09

My V skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är otroligt nöjd med Monica på Beauty Medical Team. Hon är kunnig och har hjälpt mig att få en fin hud fast jag trodde att det aldrig skulle gå. Läs mer
  • 2019-01-09

Mirna B skrev om Beauty & Medical Team
    Bra bemötande, schyssta priser. Snabba bokningar Läs mer
  • 2019-01-04

Alexandra D skrev om Beauty & Medical Team
    En mysig salong med kompetent och trevlig personal . Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-01-04

Monika M skrev om Beauty & Medical Team
    Vaxning.
    Väldigt proffsigt och duktiga.
    Jag har provat andra ställen men inga är lika bra! Läs mer
  • 2019-01-02

Carina Å skrev om Beauty & Medical Team
    Jag är alltid nöjd efter mina besök hos Beauty & Medical Team. Sedan jag började gå dit har min hy blivit så fin. Läs mer
  • 2019-01-02

Maria G skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandlingen va toppen, ren som en ängel efteråt. Trevlig personal som kan sin sak. Läs mer
  • 2018-12-31

Yasmin D skrev om Beauty & Medical Team
    Jag har varit en kund i flera år och har vaxat mig hos tre olika terapeuter och har alltid varit nöjd med resultatet och även bemötandet under behandlingarna. Superproffsiga, duktiga och trevliga! Jag kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2018-12-29

Janice J skrev om Beauty & Medical Team
    Lugn och mysig miljö. Trevlig och kunnig personal. Nöjd kund som alltid kommer tillbaka. Läs mer
  • 2018-12-29

Bodil M skrev om Beauty & Medical Team
    Kompetent och trevligt bemötande. Svåra att nå Läs mer
  • 2018-12-28

Terese U skrev om Beauty & Medical Team
    Professionella och kunniga inom sitt område vilket gör mig trygg som kund! Liza och hennes team är underbara! Läs mer
  • 2018-12-28

Katja P skrev om Beauty & Medical Team
    Tjejer som jobbar på Beauty och medical team är proffsiga, ödmjuka och ärliga. Bästa helt enkelt! Läs mer
  • 2018-12-26

Madelene L skrev om Beauty & Medical Team
    Underbar personal, bra rådgivning och superbra behandlingar. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2018-12-26

Elin E skrev om Beauty & Medical Team
    Ansiktsbehandling av Liza. Hon är bäst! Läs mer
  • 2018-12-17

Anna Maria P skrev om Beauty & Medical Team
    Trevliga, omtänksama, kunniga och professionella. Läs mer
  • 2018-12-15

Maria E skrev om Beauty & Medical Team
    Dom e dom Bästa. Bäst behandlingar och resultat. Liza äger Läs mer
  • 2018-12-13

Ann-sofie L skrev om Beauty & Medical Team
    Jag blir sedd, vänligt bemött och får bra råd. Känner mig aldrig påtvingad ngt. Läs mer

Kungsgatan 79, 112 27 Stockholm