Topp 25 skönhetssalonger

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grooming.se

1,480 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Hans R
    Hans R: Bra pris, snabb leverans och en hemsids med mycket information och många tips

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Josefine W
    Josefine W: Fantastiskt! Har gått dit flertal gånger för olika typer av behandlingar (t.ex idag) och det är så bra service, från ALL...

Care of Skin

Västmannagatan 88, Stockholm
    Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det finns 21 olika program att välja bland. Behandlingen som pågår i 45 minuter (1 tim) motsvarar flera timmars styrketränin...
    Anne F
    Anne F: Jag har upplevt Care of Skin som mycket proffsiga och snabba vid beställningar av varor. Det känns som de är mycket måna...

Hudcompagniet Sollentuna

Hertig Karls väg 13, Sollentuna
    Välkommen till Hudcompagniet Sollentuna! Vår ägare Febronia Behnam är hudterapeut och arbetar alltid med omtanke, trygghet och service i fokus.
    Nurdan S
    Nurdan S: Bra service, bra produkter och kunnig personal.

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Anna Maria M
    Anna Maria M: Ansiktsbehandling med bryn- och fransfärgning Trevligt bemötande, bra behandling Mycket nöjd!

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, Stockholm
    Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Michael H
    Michael H: Gugge är mycket trevlig, kunnig och väldigt professionell! Jag känner mig mycket nöjd med fotvården. Han är noggrann och...

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Jasmine T
    Jasmine T: Bra bemötande och proffesionell personal! Super nöjd med min läppbehandling med 1ml Stylage!

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Jonas E
    Jonas E: kan starkt rekommendera Oss salong, de är väldigt duktiga och man känner sig alltid välkommen👍

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, Stockholm
    STILO Ögonfransar Sthlm består av certifierade och utbildade ögonfransstylister. Hos oss får du alltid kvalitet på ögonfransförlängning och färgning!
    Annika G
    Annika G: Gör ögonfransförlängning hos Rececca, alltid lika nöjd, fint bemötande och fransar som håller.

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Eva S
    Eva S: Jag kan varmt rekommendera Härliga Fötter. Trevligt bemötande och kunnig personal.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Madeleine K
    Madeleine K: Hej! Jag ser inte så mycket än så länge, så vi får se... Hur mycket kostar att upprepa behandlingen och när ska man gö...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Michelle J
    Michelle J: Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var ...

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Arjamand K
    Arjamand K: Bra bemötande och genomgång avbehandling

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Sandra D
    Sandra D: Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt .

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Sara S
    Sara S: Fantastisk personal! Rekommenderar alla att gå dit, Maria är underbar!

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Varmt välkommen till hudvård anpassad efter dina önskemål och din huds behov. Resultatinriktade behandlingar med lyxig spakänsla.
    Sophie L
    Sophie L: Jag hade en jättebra upplevelse hos Emelie, hon var proffsig och duktig.

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Julia R
    Julia R: Jag fick ljuvliga slingor idag i perfekta blonda nyanser, från kycklinggul & sönderblonderad till supersnyggt! Då är jag...

Fotvårdskliniken Åsa Berglund

Stora Gatan 41, Västerås
    Välkommen till Fotvårdskliniken Åsa Berglund! Här kan du både medicinsk fotvård och fotvård som friskvård.
    Birgitta E
    Birgitta E: Jag fick ett mycket trevligt bemötande och är helt nöjd med den medicinska fotvården. Åsa ägnade mig och mina fötter all...

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Anna Z
    Anna Z: Professionella och trevliga, jättenöjd!!

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Gabriella M
    Gabriella M: Proffsigt och kunnit bemötande

Glowme Skönhetssalong

Östergatan 27A, Södertälje
    Hos mig kan du få ögonfransförlängning eller utbilda dig för att själv kunna erbjuda det till andra. Jag säljer också produkter för all typ av ögonfransbehandling. Välkommen!
    Magdalena A
    Magdalena A: Underbart bemötande och Linda är super!!!