Topp 25 skönhetssalonger

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grooming.se

1,403 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Simon T
    Simon T: Webbsidan var lätt att använda, snabb leverans. Paketeringen av varorna var bra. Inga egentliga problem, allt skedde smi...

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Johanna S
    Johanna S: Felicia var jättetrevlig och lyssnade verkligen på vad jag önskade. Jag kände stort förtroende för henne och behandlinge...

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Lena B
    Lena B: bra och snabbt bemötande. informativt. Gjort en cooltech behandling som jag är nöjd med. Har bokat ytterligare en.

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, Stockholm
    Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Mona B
    Mona B: Beställde tid för min gamla mamma, som har mycket besvär med sina fötter . Vi kom till en väldigt vänlig och proffsig Gu...

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Christer T
    Christer T: mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Eva S
    Eva S: Jag kan varmt rekommendera Härliga Fötter. Trevligt bemötande och kunnig personal.

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Vanessa H
    Vanessa H: Hej, jag har aldrig gjort läppar där men jag var där när mina tcå kompisar skulle göra fillers och det blev ett bra resu...

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Alexandra J
    Alexandra J: Isabella är jätteduktig och fransarna håller mycket längre än hos de salonger jag besökt tidigare :)

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Linea Malmesjö T M
    Linea Malmesjö T M: Bes bemötande och Linda förstod hur jag ville ha det!

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, Stockholm
    STILO Ögonfransar Sthlm består av certifierade och utbildade ögonfransstylister. Hos oss får du alltid kvalitet på ögonfransförlängning och färgning!
    Linda F
    Linda F: Helt ok. Dock frysning av mina märken gav inte det resultat jag blev lovad

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Annelie
    Annelie: Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Nathalie W
    Nathalie W: Fin och trevlig salong. Min härliga frisör Jennifer är grym! Alltid jättenöjd med både klipp och färg.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Liala B
    Liala B: Superbra service vid bokning och information av behandlingen. Vi behandlingen upplystes jag hela tiden om vad som gjorde...

Glowme Skönhetssalong

Östergatan 27A, Södertälje
    Hos mig kan du få ögonfransförlängning eller utbilda dig för att själv kunna erbjuda det till andra. Jag säljer också produkter för all typ av ögonfransbehandling. Välkommen!
    Magdalena A
    Magdalena A: Underbart bemötande och Linda är super!!!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Josefin E
    Josefin E: Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong.

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Välkommen till Emelie hudterapeut!
    Elin A
    Elin A: Jag kan bara ge Emelie mina absolut varmaste rekommendationer! Hon är oerhört professionell och lyhörd.

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Anders E
    Anders E: Fick hjälp för mina gamla acneärr av Sheri, som är väldigt pedagogisk och erfaren. Är väldigt nöjd och rekommenderar and...

Feet Treat

Oxenstiernsgatan 25, Stockholm
    Medicinsk fotvård både förebygger och åtgärdar dina fötters problem. Välkommen!
    Rosa A
    Rosa A: Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig!

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Anette E
    Anette E: Jag rekommenderar Elin , alltid nöjd med mina naglar.

Care of Skin

Västmannagatan 88, Stockholm
    Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det finns 21 olika program att välja bland. Behandlingen som pågår i 45 minuter (1 tim) motsvarar flera timmars styrketränin...
    Åsa S
    Åsa S: Jag är en mycket nöjd kund då jag alltid blivit vänligt bemött. Det har ofta gått att ordna en tid som motsvarat mina ön...

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm! Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Hans V
    Hans V: Kunnig, inkännande och skicklig. Personligt och mycket trevligt omhändertagande. Mina allra varmaste rekommendationer!...