Topp 25 skönhetssalonger

Grooming.se

1,296 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Tuulikki L
    Tuulikki L: Jätte bra shop för diverse raknings grejor

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Marie G
    Marie G: Har endast besökt kroppskliniken 1 gång på en yoga och gongavslappning. Bra bemötande bra avslappning,

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Ebba S
    Ebba S: Jättebra - snabb service och bra utbud!

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Josefine L
    Josefine L: Snabb och smidig vaxning utförd av erfaren personal. Tyvärr fick jag lite lätta brännskador av vaxet på ett ställe men d...

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Lotta N
    Lotta N: Jag är mycket nöjd med både bemötande och behandling.

Vasastans Nagelcenter AB

Frejgatan 19, Stockholm
    Vi har flexibla öppettider om så önskas och bokas i förväg.
    Sara B
    Sara B: Bara varit kund vid ett tillfälle men är nöjd med mitt besök, trevligt & proffsigt bemötande då jag fick min spraytan. S...

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Britt-marie L
    Britt-marie L: Bra service, trevligt bemötande, bra behandling

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Sari-anna S
    Sari-anna S: Det var minn första gång hos Linda. Hittade salongen via nätet. Jag är väldigt nöjd men min nya hårfärg!

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Ulla S
    Ulla S: Mycket proffsigt och tryggt bemötande! Kan verkligen rekommendera Ung för Evigt!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Välkomna till Irradia Kliniken!
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, Stockholm
    Beatrice P
    Beatrice P: Första gången jag gjorde lash lift så inget att jämföra med men kändes tryggt o professionellt, kommer gå tillbaks.

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Olivia T
    Olivia T: Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick sna...

Wärns Salonger

Drottning Kristinas Esplanad 55, Solna
    Oscar H
    Oscar H: Supertrevligt, varm och harmonisk stämning

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Maria Å
    Maria Å: Jag kan varmt rekommendera Maria som är både professionell och trevlig.

Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, Göteborg
    Välkommen in till vår fina salong på Norra hamngatan 18!
    Nathalie B
    Nathalie B: Perfekt centralt ställe. Jättenöjd!!!

Feet Treat

Oxenstiernsgatan 25, Stockholm
    Medicinsk fotvård både förebygger och åtgärdar dina fötters problem. Välkommen!
    Rosa A
    Rosa A: Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Care of Skin

Västmannagatan 88, Stockholm
    Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det finns 21 olika program att välja bland. Behandlingen som pågår i 45 minuter (1 tim) motsvarar flera timmars styrketränin...
    Sofia T
    Sofia T: Alltid vänliga och professionella! Fina och fräscha lokaler och gudomliga behandlingar.

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm. Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Kerstin R
    Kerstin R: Proffsigt och vänligt bemötande.

Nova Park Conference

Gredelbyleden 138, Knivsta
    Cecilia E
    Cecilia E: Bemötandet / servicen vid våra konferenser är utmärkt!

Lasercenter

Solna Torg 19, Solna
    Vi erbjuder exklusiva behandlingar med marknadens mest avancerade och dokumenterade utrustning till humana, rimliga priser. Våra mål har alltid varit säkra, effektiva och högkvalitativa behandlingar m...
    Bodil F
    Bodil F: Trevligt bemötande, bra behandlingar och goda resultat.Rekommenderas!

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Jelena L
    Jelena L: Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekom...