Topp 25 skönhetssalonger

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grooming.se

1,456 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Joakim A
    Joakim A: Mycket trevligt bemötande av kundtjänst! Väldigt snabb leverans och stort utbud.

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Josefine W
    Josefine W: Fantastiskt! Har gått dit flertal gånger för olika typer av behandlingar (t.ex idag) och det är så bra service, från ALL...

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Nadja K
    Nadja K: Väldigt trevlig personal! Jag har testat ansiktsbehandling och diatermi och båda är jag mycket nöjd med.

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, Stockholm
    Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Michael H
    Michael H: Gugge är mycket trevlig, kunnig och väldigt professionell! Jag känner mig mycket nöjd med fotvården. Han är noggrann och...

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Jasmine T
    Jasmine T: Bra bemötande och proffesionell personal! Super nöjd med min läppbehandling med 1ml Stylage!

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Eva S
    Eva S: Jag kan varmt rekommendera Härliga Fötter. Trevligt bemötande och kunnig personal.

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, Stockholm
    STILO Ögonfransar Sthlm består av certifierade och utbildade ögonfransstylister. Hos oss får du alltid kvalitet på ögonfransförlängning och färgning!
    Julia G
    Julia G: Bästa ögonfransstylisten jag gått till!

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Carolin K
    Carolin K: Rekomenderas varmt ⭐️ Har klippt mig hos Veronika under flera år och är alltid lika nöjd.

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Johanna G
    Johanna G: Fantastisk bemött från början till slut. Kan starkt rekommendera skincare by Louise!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Katarina S
    Katarina S: Trettondagsafton var jag där behövde hjälp att föna till mitt långa hår Hollywood style till partyt på kvällen. Jag var...

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Christer T
    Christer T: mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Sandra D
    Sandra D: Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt .

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Mattias O
    Mattias O: Toppservice! Jättetrevligt bemötande!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Lina L
    Lina L: Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Helena A
    Helena A: Proffesionellt och tillmötesgående bemötande. Nöjd med resultatet.

Fotvårdskliniken Åsa Berglund

Stora Gatan 41, Västerås
    Välkommen till Fotvårdskliniken Åsa Berglund! Här kan du både medicinsk fotvård och fotvård som friskvård.
    Jesse I
    Jesse I: Otroligt proffsig, super trevlig, har full koll påbsitt yrke och vad kunden behöver, väldigt lätt att vara hos henne och...

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Varmt välkommen till hudvård anpassad efter dina önskemål och din huds behov. Resultatinriktade behandlingar med lyxig spakänsla.
    Emilie H
    Emilie H: Första gången hos en hudterapeut och jag är nöjd med hur besöket var. Hon tog verkligen hand om en och verkade väldigt s...

Sköna Helenas Klinik

Kungsvägen 26, Sollentuna
    Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Massage, manikyr, ansiktsbehandling, vaxning...och mycket mer!
    Carolina K
    Carolina K: Jag blev supernöjd med ögonbrynen. Hon gjorde verkligen sitt yttersta för tillmötesgå mig som kund.

Glowme Skönhetssalong

Östergatan 27A, Södertälje
    Hos mig kan du få ögonfransförlängning eller utbilda dig för att själv kunna erbjuda det till andra. Jag säljer också produkter för all typ av ögonfransbehandling. Välkommen!
    Magdalena A
    Magdalena A: Underbart bemötande och Linda är super!!!

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Care of Skin

Västmannagatan 88, Stockholm
    Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det finns 21 olika program att välja bland. Behandlingen som pågår i 45 minuter (1 tim) motsvarar flera timmars styrketränin...
    Sofia T
    Sofia T: Alltid vänliga och professionella! Fina och fräscha lokaler och gudomliga behandlingar.

Feet Treat

Oxenstiernsgatan 25, Stockholm
    Medicinsk fotvård både förebygger och åtgärdar dina fötters problem. Välkommen!
    Rosa A
    Rosa A: Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig!