Topp 25 skönhetssalonger

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Laura M
    Laura M: Proffsigt bemötande. Jättenöjd med slingor och klippning!

Grooming.se

1,576 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Åke G
    Åke G: Snabbt leverans och bra produkt

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, Stockholm
    Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Magnus R
    Magnus R: Professionell fotvårdare. Kan varmt rekommendera!

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 9, Stockholm
    Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Julia J
    Julia J: Väldigt bra bemötande och blev jättenöjd med mina läppar!

Hudcompagniet Sollentuna

Hertig Karls väg 13, Sollentuna
    Välkommen till Hudcompagniet Sollentuna! Vår ägare Febronia Behnam är hudterapeut och arbetar alltid med omtanke, trygghet och service i fokus.
    Åsa G
    Åsa G: Hudvård i lugn och vänlig miljö av proffsig terapeut!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Susanna S
    Susanna S: Mycket duktiga men något dyra jämfört med andra på marknaden.

Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Elisabeth F
    Elisabeth F: En härlig kvinna med hjärtat på rätt ställe.

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Anna A
    Anna A: Maria har tagit hål i mina döttrars öron, alla 3 :) SÅ fina, välplacerade hål. Bra bemötande.

Care of Skin

Västmannagatan 88, Stockholm
    Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det finns 21 olika program att välja bland. Behandlingen som pågår i 45 minuter (1 tim) motsvarar flera timmars styrketränin...
    Anne F
    Anne F: Jag har upplevt Care of Skin som mycket proffsiga och snabba vid beställningar av varor. Det känns som de är mycket måna...

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Linda B
    Linda B: Toppen, bästa ansiktsbehandling man kan få :)

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Elin N
    Elin N: Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smin...

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Sara R
    Sara R: Superfin spraytan inför studenten! Nöjd!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    veronica w
    veronica w: Jag blir alltid proffessionelt mött av Mahr när jag kommer till centret för mina problem som har växt under åren, stelhe...

MOMENT Signalfabriken

Sundbybergs Torg 3, Sundbyberg
    Hos oss på Moment Signalfabriken får du en hudvårdssalong, frisörsalong och butik i ett. Vår dröm är att ge dig en oförglömlig stund hos oss. Välkommen!
    Marie E
    Marie E: Bra klippning i trevlig miljö och med bra bemötande av personalen.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Emily H
    Emily H: Tyckte bemötandet var kanon. Och plus i kanten att det fanns lediga tider utanför jobbtider. Jag gjorde en ansiktsbehand...

Bättre Fötter - Bättre Hy

Sörgårdsvägen 24, Spånga
    Letar du efter hudvård, fotvård eller bara vill få en avkopplande stund i din vardag? Kontakta oss på Bättre Fötter - Bättre Hy. Vi leder dig till högre livskvalitet.
    Maria A
    Maria A: Skön fotbehandling av en kunnig terapeut. Kändes att man var i goda händer!

Sundelins Fotvård

Kvarnvägen 1B, Upplands väsby
    Välkommen till Sundelins Fotvård! Här får du hjälp med små som stora problem med dina fötter, självklart enligt Sveriges Fotterapeuters regler
    Annika R
    Annika R: Jag heter Annelie inte Annika så börja med att skriva rätt namn men behandlingen var väldigt bra

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, Stockholm
    STILO Ögonfransar Sthlm består av certifierade och utbildade ögonfransstylister. Hos oss får du alltid kvalitet på ögonfransförlängning och färgning!
    Katarina Å
    Katarina Å: Jag gjorde en fettfrysning som tyvärr inte gav några resultat men blev mycket bra bemött av personalen och fick mycket b...

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Anna M
    Anna M: Blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    James D
    James D: Great service and very professional. Would highly recommend.

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Varmt välkommen till hudvård anpassad efter dina önskemål och din huds behov. Resultatinriktade behandlingar med lyxig spakänsla.
    Ida B
    Ida B: Jag gjorde en avslappnande ansiktsbehandling med massage och det var helt underbart!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Emma S
    Emma S: Fantastiskt bra på alla sätt och vis! Maria är väldigt kunnig och duktig på det hon gör så man ser verkligen resultat av...

Anna SkinCare & Beauty

Huvudstagatan 6, Solna
    LPG-behandling är vetenskapligt bevisad att förbättra hudens kvalitet - Boka tid hos oss på AnnaSkinCare & Beauty direkt.
    Jenny B
    Jenny B: Toppenbemötande med stor kunskap om lipödem som verkligen hjälper till en bättre hälsa.

Sköna Helenas Klinik

Kungsvägen 26, Sollentuna
    Mia L
    Mia L: Lugnt och trevligt bemötande. Gjorde IPL kur med bra resultat. Kan rekommendera denna klinik.