Topp 25 skönhetssalonger

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grooming.se

1,390 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Linda A
    Linda A: Allt bra, inget att anmärka på. Snabb leverans

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Hanna J
    Hanna J: Felicia är trevlig och lagom privat. Vidare är Felicia effektiv och serviceminded. Den enda kritik jag har är att Felici...

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Sofia H
    Sofia H: Mycket bra och trevlig personal

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, Stockholm
    Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Mikaela I
    Mikaela I: Kunnig och bra! Jag var väldigt nöjd efter min fotvård och kommer absolut gå dit igen.

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Erik S
    Erik S: Mycket professionell massageterapeut, hon hjälpte mig mycket med mitt smärttillstånd .

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Eva S
    Eva S: Jag kan varmt rekommendera Härliga Fötter. Trevligt bemötande och kunnig personal.

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Lina L
    Lina L: Bra service, trevlig personal och fin salong!

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Ellen F
    Ellen F: Linda är jättetrevlig och jag är jättenöjd med resultatet, mysig salong.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Johanna B
    Johanna B: Bemötandet var toppen! Jag formade och plockade ögonbryn och är jätte nöjd. Trevligt bemötande och trevlig miljö. Hit åt...

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Sara P
    Sara P: Trevligt bemötande, tar sig tid för sina kunder.

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, Stockholm
    STILO Ögonfransar Sthlm består av certifierade och utbildade ögonfransstylister. Hos oss får du alltid kvalitet på ögonfransförlängning och färgning!
    Suss P
    Suss P: Gjorde franspåfyllning fr annan salong. Inget att klaga på, bra jobb, supertrevlig personal, skön säng 😉 bra läge, komm...

Glowme Skönhetssalong

Östergatan 27A, Södertälje
    Hos mig kan du få ögonfransförlängning eller utbilda dig för att själv kunna erbjuda det till andra. Jag säljer också produkter för all typ av ögonfransbehandling. Välkommen!
    Magdalena A
    Magdalena A: Underbart bemötande och Linda är super!!!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Mejsa J
    Mejsa J: Väldigt professionell och trevlig, ger bra o h värdefull information. Fick jätte fin resultat och ska snart boka en.ny t...

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Anders E
    Anders E: Fick hjälp för mina gamla acneärr av Sheri, som är väldigt pedagogisk och erfaren. Är väldigt nöjd och rekommenderar and...

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Välkommen till Emelie hudterapeut!
    Caroline E
    Caroline E: Min upplevelse av Emelie är att hon är flexibel och extremt tillmötesgående. Sätter kunden i fokus, är kunnig och tydlig...

Feet Treat

Oxenstiernsgatan 25, Stockholm
    Medicinsk fotvård både förebygger och åtgärdar dina fötters problem. Välkommen!
    Rosa A
    Rosa A: Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig!

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Care of Skin

Västmannagatan 88, Stockholm
    Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det finns 21 olika program att välja bland. Behandlingen som pågår i 45 minuter (1 tim) motsvarar flera timmars styrketränin...
    Åsa S
    Åsa S: Jag är en mycket nöjd kund då jag alltid blivit vänligt bemött. Det har ofta gått att ordna en tid som motsvarat mina ön...

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Jennifer E
    Jennifer E: Fin lokal och trevligt bemötande, samt kunnig personal.

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm! Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Michaela L
    Michaela L: Väldigt trevlig och fräsh lokal! Kvinnan som driver mottagningen vet vad hon pratat om. Hon förklarar hur förhårdnader u...