WAU Visby

Adelsgatan 34, 621 57 Visby — Visa karta

Mitt på gågatan i Visby bland putsade hus och kullerstenar finns vår senaste salongsbutik. Vi kallar den salongsbutik eftersom den både är en frisörsalong och en butik med Pickedouts
inredning och kläder. Här kan du även fixa naglarna.

Vi vill att WAU skall vara ett ställe där du trivs och känner dig bekväm.
Ett ställe som ger möjlighet till ”egen tid” och där vi bryr oss om just dig.
Vi fixar ditt yttre och strävar efter att du skall känna ett välmående även i ditt inre.
I vår digitaliserade värld ser vi behov av att mötas på ”riktigt”. Du är unik och vi får
inspiration och idéer av att träffa dig.

Välkommen till WAU!

Läs vad 104 kunder tycker om WAU Visby

• 2020-11-08

Elvira E skrev om Emma en del av WAU Visby
    Trevlig och serviceminded, försiktig när hon hanterade ens hår däremot behövde jag påminna att jag inte ville få håret fönat väldigt varmt. Helt okej styling men varit med om bättre. Läs mer
  • 2020-11-08

Elvira E skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Noggrann på att göra naglar, mån om att man blir nöjd, däremot synd att det var väldigt begränsat med val av färger och design. Läs mer
  • 2020-09-21

Elisabeth N skrev om Emma en del av WAU Visby
    Vanlig nagelvård glatt opretentiöst och trevligt bemötande. Förväntningarna var precis det jag ville. En Härlig kvinna mycket social, glad och positiv Läs mer
  • 2020-09-21

Elisabeth N skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Klippning färgning och en värmeskydd för håret.. bra trevligt bemötande företaget levde upp till mina förväntningar på klipp och färg. Avslappnad rofylld miljö och trevligt socialt bemötande Och mycket vänliga människor Läs mer
  • 2020-09-14

Mariana H skrev om Emma en del av WAU Visby
    Så glad för min fina naglar! Blev så väl omhändertagen av Emma, proffsig och trevlig! Läs mer
  • 2020-09-12

Sara O skrev om Linda B en del av WAU Visby
    En super stjärna! Topp betyg av mig och mina barn Läs mer
  • 2020-09-11

Anna K skrev om WAU Visby
    WAU klippte och fargade mitt hår. Jag var mycket nøjd och fick ett valdigt trevligt och proffsigt mottagande. Jag ar valdigt nøjd och rekommenderar varmt WAU Visby. Läs mer
  • Olivia M

2020-09-10

Olivia M skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Jag klippte mig hos Linda första gången för några veckor sedan. Är fortfarande supernöjd och hon hjälpte mig med att få fram mina lockar som jag ville ha hjälp med 💁🏽‍♀️ Hon är lyhörd, snabb och snackar inte massa 🦜 som många av hennes kollegor... Rekommenderar varmt henne 💇🏽‍♀️🤩 ✂️ Läs mer

Lisa A skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Trevlig, noggrann och snabb! Väldigt nöjd med min upplevelse :) skulle gå tillbaka Läs mer

Låtta H skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Kom till salongen med en misslyckad klippning (från annat ställe) och gick därifrån med min bästa klippning någonsin.
    Supernöjd med både bemötande och resultat!
    Full pott! Läs mer

Eva C skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Supertrevlig, Skicklig på färg, uppsättningar och klippning. Lyssnar på kunden och fixar allt. Högsta betyg från mig. Läs mer

Anna N skrev om Emma en del av WAU Visby
    Fick ett fantastiskt bemötande. Emma hade bra tålamod och fila och fixa med mina naglar. Jag blev så nöjd efter och kommer självklart tillbaka. Läs mer

Elin S skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Jag färgade håret!
    Blev så väl bemött av klippan Daniel!!
    Resultatet blev bättre än väntat!
    Mysig och avslappnad stämning - duktiga frisörer! Läs mer
  • 2020-07-24

Karin B skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    En fantastisk frisör på alla sätt och vis, mycket kunnig, finkänslig, rolig och jag har fått en fin frisyr och många bra tips om hur jag skall sköta om och styla mitt annars hopplöst sköra lockiga hår. Jag kan varmt rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2020-07-19

Linda M skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Klippning och slingor. Väldigt nöjd. Daniel är också väldigt kunnig och ger bra råd om stylingprodukter. Trevlig. Läs mer
  • 2020-07-19

Lina B skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Första gången jag går ut från en frisörsalong 100% nöjd med allt! Daniel är fantastisk. Läs mer

Pernilla K skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Mycket duktigt och kunnig! Trevlig och proffsig med en underbar attityd vi kommer absolut tillbaka! Läs mer

Nina D skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Bokade en vanlig klippning. Supertrevlig personal som förstod mitt hår och anpassade klippningen efter det. Frisören var lättsam att prata med och skicklig i sitt arbete.
    Var mycket nöjd när jag gick därifrån. Läs mer

Julia H skrev om Emma en del av WAU Visby
    Fantastiskt bemötande och väldigt trevlig personal! Läs mer

Jennifer E skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Väldigt trevlig och allmänt duktig! Läs mer

Fanny A skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Jag blev supernöjd!! Daniel är en fantastisk frisör och själva klippningen är fantastisk. Tack! Läs mer

Camilla L skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Trevlig, kvick och proffsig! Rekommenderar! Läs mer

Susan H skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Mycket nöjd med min behandling av Linda ! Läs mer

Janni J skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Jag har bara varit på frisörsalongen WAU en gång och då hos Daniel. Där färgade jag håret med foilayage och balayage teknik. Jag är supernöjd med bemötandet. En jättefin salong med härlig stämning och en otroligt trevlig frisör. Bra service där jag blev bjuden på dricka och choklad medan färgen satt i håret. Även resultatet på håret är jag supernöjd med. Det blev till och med finare resultat än vad jag förväntat mig. Och färgerna är fin om inte ännu finare nu ungefär två månader efter besöket. Daniel var otroligt duktig och förklarade hela tiden vad han gjorde och varför vilket kändes jättebra. Så att man som kund förstår vad som händer och vad frisören gör med håret. Jag fick också bra tips om produkter att använda som just mitt hår behövde och också tips på hur jag kan styrka håret. Över lag så är jag så nöjd man kan bli och Daniel var en fantastisk frisör ! Läs mer

Mariana H skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Frisören fick fria händer, och jag blev jättenöjd! Härligt bemötande och fint omhändertagande. Jag vill varmt rekommendera honom. Läs mer

Henrik L skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Duktig och trevlig och det känns skönt att ha en frisör som man känner sig bekväm med. Läs mer

Linda S skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Mycket trevlig och lättpratad. Bjöd på sig själv och ingav en känsla av omhändertagande och öppenhet. Jag skulle starkt rekommendera Daniel, han är en pärla! Läs mer
  • 2020-05-19

Hildevi P skrev om Emma en del av WAU Visby
    Magnifik Manikyr.
    Köpte bra handkräm och nagelbandsolja
    Mycket bra bemötande med lugn och vänlighet

Hade hört mycket Gott om Emma som stämde mycket väl.

Gav Mersmak och kommer med säkerhet Tillbaka. Läs mer
  • 2020-05-19

Suzanne W skrev om Emma en del av WAU Visby
    Jag gör mina naglar av fina Emma.
    Så duktig och noggrann. Och trevlig🥰
    Hela atmosfären super, och samtliga som jobbar där är väldigt trevliga. Läs mer
  • 2020-03-28

Nathalie L skrev om Emma en del av WAU Visby
    Jag har aldrig haft så fina naglar! Lacket satt länge, mer än en månad, helt utan att alls flagna. Trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Emma som nagelspecialist! Läs mer
  • 2020-03-28

Karin B skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Superfin klippning och bra stylingtips! Läs mer
  • 2020-03-27

Marie S skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Noggrann, trevlig, kunnig, ger tips och idéer.
    Färgade ögonbryn och fransar Läs mer

Mona B skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Klippning av hår. Trevlig. Klippte endast lugg. Läs mer

Siv M skrev om Emma en del av WAU Visby
    Beställde tid för manikyr men fick lite mer gjort.Emma la på gele o lackade naglarna. Det är 3 veckor sedan o så fina har mina naglar aldrig varit. Emma ledsagade mig igenom hela processen eftersom jag aldrig varit o fixat mina naglar hos någon utbildad. Emma utstrålade en härlig energi som även fanns i hela lokalen.
    Jag kommer mer än gärna tillbaka. Läs mer

Tio S skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Klippning Dam

Grymt trevligt bemötande. Familjärt, glad, öppet! Väldigt välkomnande! Hade inga förväntningar men klev ut genom dörren som än nöjd kund! Läs mer
  • 2020-03-25

Angela B skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Daniel was the nicest, I felt appreciated and he spend a lot of time and attention to me, which made me feel really good.
    We had funny conversations and for me it wasn't just like any other hairdresser because of his great personality. Läs mer
  • 2020-03-25

Tina M skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Proffsig, trevlig och sprudlande frisör! Jag är supernöjd och sonen likaså. Han (sonen) vill inte gå till någon annan frisör efter ett besök hos Daniel! Läs mer

Mia E skrev om Emma en del av WAU Visby
    Väldigt duktig och trevlig! Rekommenderar verkligen Emma. Läs mer

Anna D skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Jag har klippt mig två gånger hos Daniel. Daniel hittade en perfekt frisyr till mig, hjälpte mig med en styling som jag klarar av, han är supertrevlig - en av de bästa frisörer jag gått hos och jag har gått hos många!!
    Daniel är verkligen något extra och jag önskar honom allt gott. Om jag har möjlighet så kommer jag att fortsätta gå hos Daniel! Läs mer

Elin B skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Mycket kunnig, noggrann och lyhörd! Läs mer

Emma G skrev om Emma en del av WAU Visby
    Alltid lika nöjd efter ett besök vid Emma!! Läs mer

Hanna J skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Jag färgade och klippte mitt hår i en blond nyans och jag har aldrig blivit så nöjd och aldrig känt mig så fin i håret! Jag kommer aldrig vilja gå till någon annan framöver. Daniel är otroligt noggrann, professionell och man märker att de tips han ger är direkt individuella efter ens egna hår. Hela besöket var trevligt, avslappnat och härligt! Läs mer

Monica K skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Nogrann, kreativ och otroligt serviceinriktad Läs mer

Camilla K skrev om Emma en del av WAU Visby
    Emma är väldigt professionell, noggrann och jag lämnar varje gång med strålande resultat. Att hon dessutom är väldigt positiv och vänlig gör ju inte saken sämre. Läs mer

Linda P skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Mycket trevlig frisör som var lätt att prata med och som kunde komma med bra förslag på klippning till mig som inte riktigt hade koll på vad jag ville! Jag var helnöjd när jag gick därifrån. Enda minus var att jag upplever att håret efter tvätt är lite ojämnt. Läs mer

Amina F skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Bra bemötande, lyhörd och väldigt trevlig. Vill ha sina kunder nöjd:) Läs mer

Jarl A skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    riktigt trevlig, social,

om man är lite osäker på att förklara hur man vill ha sin frisyr så hjälper han dig att hitta rätt ord och föreslår vissa saker som är väldigt bra.

klagar inte om man vill ändra lite på sin frisyr efter han tar fram spegeln

skicklig och snabb.

10/10 Läs mer
  • Daniel A

2020-01-28

Daniel A skrev om Emma en del av WAU Visby
    Hon gillar vad hon gör och det märks! Hon är noggrann och professionell, och OTROLIG charmig! Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-01-27

Tove S skrev om Linda B en del av WAU Visby
    Jag klippte mig och fick tips på hur jag bättre skulle ta hand om mitt hår. Jag blev mycket väl bemött och går gärna dit igen. Läs mer
  • 2020-01-25

Hilda R skrev om Daniel A en del av WAU Visby
    Trivelig, satsar bra på å utføre en god jobb. Det tok lite for lang tid men jeg antar at det blir bedre med erfaring. Läs mer
    2020-01-28 Daniel A svarar Hilda R
    Hej Hilda, det känns bra att du tycker att jag gör ett bra jobb. När det gäller tid så bokar jag lite extra tid för behandlingarna under min trainee period, en vanlig klippning som tar 45 minuter i vanliga fall tar mig ungefär en timme, men det tränar jag mig framåt för att jobba mer tideffektiv. Hoppas vi ses igen, Mvh. Daniel :)
    Daniel A gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte