WAU Visby

WAU Visby

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeSixYears

Mitt på gågatan i Visby bland putsade hus och kullerstenar finns WAU´s tredje i ordningen Salongsbutik. Vi kallar den salongsbutik eftersom den både är en frisörsalong och en butik med våra fina accessoarer och våra grymma hårprodukter. Här kan du även fixa naglarna. Vi vill att WAU skall vara ett ställe där du trivs och känner...

821 omdömen om WAU Visby

Sedan starten hos Reco 2019

Elisabeth O
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Blev fint bemött vid bokning av tid, färgning av utväxt Perfekt gjort. Kan verkligen rekommendera Fanny.

Johanna S
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Det var första gången Fanny såg mitt hår, hade mig som kund, samt att jag hade en urtvättbar hemmatoning i det 🫣 Inte roligaste förutsättningar men Fannys kompetenta bemötande gjorde att jag kände mig helt trygg med hennes val av färger och vi gjorde en halv balayage med en toning som topp. Tack Fanny, det blev så bra, och kommer fortsätta vara fint när solen bleker det! Utöver sin skicklighet med hår är Fanny också väldigt trevlig! 😊

Svar från Fanny S

Tusen tusen tack Johanna, för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök, det är vi otroligt tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Cecilia V
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

En riktigt trevlig frisör med trevliga lokaler och bra bemötande👍🏻

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback, Cecilia! Vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Clara R
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Fixade min bröllopsfrisyr hos Ellenor och blev otroligt nöjd. Så gullig, härlig och proffsig! Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Ellenor S

Stort stort tack för dina värmande ord, Clara. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka och grattis till bröllopet 🫶🏼

Staffan J
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Pigg glad proffsig utan att det blev för mycket. Hon ordnade en tid trots att det var ont om tid. Klippningen blev mycket bra

Svar från Fanny S

Stort tack, Staffan. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Anna S
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Så fint bemötande och proffsigt klippt!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din feedback, Anna. Den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Maryam S
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fanny har ett gott bemötande ock mycket bra kund perspektiv, Fanny upplevs som en kompetent frisör ❤️ Jag är supernöjd kund som är i Visby på besök från Göteborg Fanny klippte mitt hår exakt som jag önskade, Fanny du är bäst👍 Hälsar Maryam

Svar från Fanny S

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss, Maryam ❤️ Det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du har vägarna förbi ön igen!

Lena-Marie B
Skrev om WAU Visby

En mycket positiv upplevelse! Väldigt trevligt bemötande av Mathilda - som vanligtvis jobbar med WAU i Karlstad- samt en jättefin klippning vilken jag är supernöjd med! Bara så nöjd!

Svar från WAU Visby

Vad roligt att du blev nöjd med din upplevelse hos oss, Lena- Marie! Vi blir så glada för att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Det är ovärderligt! Tack och varmt välkommen tillbaka.

Maria S
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Proffsigt bemötande och mycket fint omhändertagande. Jag är mycket nöjd med min nya frisyr! Kommer gärna åter!

Svar från Fanny S

Tack för din feedback, Maria! Vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Du är varmt välkommen tillbaka.

Jane J
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Kunnig , trevlig . Fanny bryr sig verkligen om att det ska bli bra och det blir det !!!

Svar från Fanny S

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge din feedback Jane, vi uppskattar det mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Carolina S
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Jätte nöjd! Bra klippning och trevligt bemötande.

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Carolina. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Agneta E
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Varit kund ett par år. Duktig och trevlig.

Svar från Alice H

Tusen tack Agneta! Vi uppskattar verkligen din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Conny S

Jag kände mig väl omhändertagen och resultatet blev toppen!

Svar från Linda B

Stort tack Conny. Vi blir så tacksamma för att du är nöjd med ditt besök och tar dig tiden att ge oss din feedback. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Charlotte B
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Noggrann och jättetrevlig. Både jag och min dotter är supernöjda.

Svar från Fanny S

Tack för din feedback, Charlotte. Det glädjer oss att att ni båda är nöjda! Ni är varmt välkomna tillbaka.

Sandra O
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Duktig och lättsam! Förklarar vad hon gör och varför (vilket resultat det kommer bli) om man ber om det. Aldrig blivit missnöjd!

Svar från Ellenor S

Stort tack Sandra, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Carina F
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fanny är glad trevlig och engagerad. Jag går alltid därifrån väldigt nöjd med klippningen. Rekommenderas varmt.

Svar från Fanny S

Stort tack för din rekommendation Carina och tack för att du tog dig tiden att ge din feedback. Det uppskattas mycket. Hjärtligt välkommen igen.

Ulrika B
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Proffsig, noggrann och fantastiskt trevlig!

Svar från Fanny S

Tusen tack Ulrika, vi blir så tacksamma över din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Maria T
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Toppenfint resultat och trevligt bemötande

Svar från Fanny S

Tack för din feedback Maria. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Helena H
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alice är den duktigaste och mest ödmjuka människa jag har träffat. STOR KRAM till henne. Helena

Svar från Alice H

Stort stort tack för dina värmande ord Helena 🤗 Hjärtligt välkommen tillbaka!

Marlene B
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Lyhörd och proffsig frisör! Duktig på färg och form och kommer med goda förslag om man så vill .

Svar från Ellenor S

Stort tack Marlene, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Lina P

Första gången jag gick till Linda och wow så fint hon gjorde mitt hår efter mina önskemål 👌🏻 Väldigt nogrann och gjorde mitt frissiga gråa hår till nytt, fräscht och ljust 🙌 Hade önskat Linda stannat kvar på Gotland för jag hade äntligen hittat en dröm frisör som gör allt för att man ska bli fin. Tack för ett fint resultat Linda och ha det toppen! Med vänlig hälsning, Lina

Svar från Linda B

Tusen tusen tack för din fina feedback och för dina lyckönskningar till Linda. Eskilstuna kan vara tacksamma för att få Linda till sig och som tur är har vi två grymma frisörer kvar på ön som du är varmt välkommen till 🫶🏼

Lena E
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fantastiskt trevlig och duktig frisör

Svar från Fanny S

Tusen tack för din feedback Lena, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Vivvi S
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Toppen! Skappade en lugnt atmosfär och lyssnade till mina behov, klippte precis som jag ville.

Svar från Fanny S

Stort tack Vivvi, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Hanna K
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Går alltid till Ellenor S, bästa som finns. Alltid supernöjd, kommer absolut tillbaka!

Svar från Ellenor S

Din feedback värmer Hanna, stort stort tack! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Ali I
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Väldigt bra resultat och tips dessutom är frisören där väldigt trevliga hela tiden

Svar från Ellenor S

Stort tack Ali, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Samuel G

Jag blev väldigt nöjd med frisyren

Svar från Linda B

Tack Samuel för din feedback. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Andreea M

Very happy with my haircut! Linda is friendly, sociable and very good at her job! 😊

Svar från Linda B

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Andreea, we really appreciate it, warm welcome back!

Saga S

Bästa Linda som fått tagit hand om mitt hår på bästa sätt i 5 år. Så himla empatisk och en riktig glädjespridare! Den enda som fått mig riktigt nöjd varje gång, en riktig frisörstjärna!⭐️

Svar från Linda B

Tusen tack Saga för din otroligt fina feedback, den värmer och det glädjer så att du är nöjd! Tack och välkommen tillbaka 🫶🏼

Kristina J
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Det var toppen. Fanny var vänlig och gjorde den frisyr som min dotter önskade. Det var på det hela taget toppen!

Svar från Fanny S

Stort tack Kristina, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Ni är varmt välkomna tillbaka.

Ingela B
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Bästa Alice, så trevlig och gör ett fantastiskt jobb med mina naglar! Alltid så nöjd. 5/5 👌

Svar från Alice H

Tusen tack för din 5:a, Ingela 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka!

Majbritt R
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Hon är trevlig omtänksam och hjälpsam med allt som hör mitt hår. Hon är också mycket social och kunnig i allehanda ting. Jättetrevlig person helt enkelt!

Svar från Ellenor S

Din feedback värmer, stort tack Majbritt! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Maja B
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Så trevlig och jätteduktig. Blev supernöjd med håret, både färgen och klippningen!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din feedback Maja, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Jonas W

Linda är proffsig trevlig och helt enkelt bäst på hår!

Svar från Linda B

Tusen tack Jonas! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter.

Eva S
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Första gången hos Fanny , mycket possessivt , trevlig oc klipper bra ,lyssnar på mina önskemål

Svar från Fanny S

Stort tack Eva, uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Frida S
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alice är så lyhörd, otroligt noggrann och allt hon gör är ett konstverk. Hon är bäst helt enkelt!

Svar från Alice H

Tusen tack Frida för din fina feedback! Det betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Alice Y
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jättetrevlig o fin tjej. Kommer absolut tillbaka t henne❤️

Svar från Fanny S

Tusen tack för din feedback Alice, den betyder massor för oss! ❤️ Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Katarina G
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alice är lugn och välkomnande.Hon är väldigt noggrann,så man är i trygga händer 😉. Valde gellack behandling, har så många fina färger också. Blev väldigt nöjd med resultatet.

Tusen tack Katarina! Välkommen åter! 🫶🏼

Adelina R
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Ellenor är alltid glad och trevlig! Hon ger goda råd om man behöver det och resultatet blir alltid som man har bestämt med henne innan. Jag är supernöjd!

Svar från Ellenor S

Stort tack Adelina, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Anita L

Proffs. superbra resultat, trevligt bemötande

Svar från Linda B

Tusen tack Anita! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Ellen B
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Tyvärr upplevde vi att hon inte lyssnade på kunden när det gällde färg förändringen. Resultatet blev inte som min dotter bad om.

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Ellen. Vi har alltid som första prio att våra kunder ska känna sig nöjda efter ett besök hos oss, därför är ni hjärtligt välkomna att kontakta oss så vi kan få chansen att lyssna och förstå vad som skett, och reda ut eventuella missförstånd.

Pauline B

Med flera a års erfarenhet av Wau Visbys Linda B rekommenderar jag henne varmt. Linda är en mycket skicklig frisör. Hon är kunnig och har ett behagligt, pmsorgsfullt och trevligt bemötande. Dessutom snabb och proffsig!! Håret blir jättefint och mår mycket bra både efter klipp, behandling och styling.

Svar från Linda B

Tusen tack för din rekommendation och för din feedback Pauline! Det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att skriva om ditt besök. Hjärtligt välkommen tillbaka!

Carolinne W
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Är så nöjd! Verkligen Proffsig!

Svar från Fanny S

Tusen tack Carolinne! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter.

Anna B
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Som alltid jättebra! Lyhörd, kunnig och "rådgivande" då man själv inte riktigt vet. Alltid supernöjd när jag kommer därifrån. Mvh Anna Björk

Svar från Ellenor S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Anna. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Ulrica L
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jag tyckte mycket om henne. Lyssnade på vad jag behövde och hjälpte mig. Så tacksam och det blev perfekt

Svar från Fanny S

Stort tack Ulrica, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Kicki G

Mycket trevlig och duktig. Väldigt nöjd

Svar från Linda B

Tusen tack Kicki. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Anneli C

Hon är en mycket duktig frisör och jag fick ett fint bemötande. Kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Linda B

Tusen tack för din rekommendation och för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Anneli. Det uppskattas mycket! Välkommen åter.

Inger J
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Proffsigt, trevligt omhändertagen, jag är jättenöjd.

Svar från Ellenor S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Inger. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Isabelle P
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alltså 10/10 upplevelse! Så trevligt och fint bemött! Fick mina naglar precis som jag ville ha dem! Rekommenderar varmt till alla!

Svar från Alice H

Tusen tack för din 10:a Isabelle, och tack för din rekommendation. Det uppskattas massor! Varmt välkommen tillbaka.

Alice O

Hon var supertrevlig men fick inte alls som jag ville ha det

Svar från Linda B

Tack för din feedback Alice. Vi välkomnar alltid återkoppling om resultatet inte blev som förväntat, så att vi får chansen att åtgärda och förstå. Du är hjärtligt välkommen att kontakta oss igen.

Emelie T

Linda är alltid professionell och effektivt, man lämnar salongen med fantastiskt fint hår och ett stort leende.

Svar från Linda B

Stort tack för din feedback Emelie. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.