WAU Visby

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.8

Om företaget

Mitt på gågatan i Visby bland putsade hus och kullerstenar finns WAU´s tredje i ordningen Salongsbutik. Vi kallar den salongsbutik eftersom den både är en frisörsalong och en butik med våra fina accessoarer och våra grymma hårprodukter. Här kan du även fixa naglarna. Vi vill att WAU skall vara ett ställe där du trivs och känner...

800 omdömen om WAU Visby

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 800 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Lina P

Första gången jag gick till Linda och wow så fint hon gjorde mitt hår efter mina önskemål 👌🏻 Väldigt nogrann och gjorde mitt frissiga gråa hår till nytt, fräscht och ljust 🙌 Hade önskat Linda stannat kvar på Gotland för jag hade äntligen hittat en dröm frisör som gör allt för att man ska bli fin. Tack för ett fint resultat Linda och ha det toppen! Med vänlig hälsning, Lina

Lena E
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fantastiskt trevlig och duktig frisör

Hanna K
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Går alltid till Ellenor S, bästa som finns. Alltid supernöjd, kommer absolut tillbaka!

Svar från Ellenor S

Din feedback värmer Hanna, stort stort tack! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Ali I
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Väldigt bra resultat och tips dessutom är frisören där väldigt trevliga hela tiden

Samuel G

Jag blev väldigt nöjd med frisyren

Svar från Linda B

Tack Samuel för din feedback. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Andreea M

Very happy with my haircut! Linda is friendly, sociable and very good at her job! 😊

Svar från Linda B

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Andreea, we really appreciate it, warm welcome back!

Saga S

Bästa Linda som fått tagit hand om mitt hår på bästa sätt i 5 år. Så himla empatisk och en riktig glädjespridare! Den enda som fått mig riktigt nöjd varje gång, en riktig frisörstjärna!⭐️

Svar från Linda B

Tusen tack Saga för din otroligt fina feedback, den värmer och det glädjer så att du är nöjd! Tack och välkommen tillbaka 🫶🏼

Kristina J
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Det var toppen. Fanny var vänlig och gjorde den frisyr som min dotter önskade. Det var på det hela taget toppen!

Svar från Fanny S

Stort tack Kristina, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Ni är varmt välkomna tillbaka.

Ingela B
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Bästa Alice, så trevlig och gör ett fantastiskt jobb med mina naglar! Alltid så nöjd. 5/5 👌

Svar från Alice H

Tusen tack för din 5:a, Ingela 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka!

Majbritt R
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Hon är trevlig omtänksam och hjälpsam med allt som hör mitt hår. Hon är också mycket social och kunnig i allehanda ting. Jättetrevlig person helt enkelt!

Svar från Ellenor S

Din feedback värmer, stort tack Majbritt! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Maja B
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Så trevlig och jätteduktig. Blev supernöjd med håret, både färgen och klippningen!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din feedback Maja, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Jonas W

Linda är proffsig trevlig och helt enkelt bäst på hår!

Svar från Linda B

Tusen tack Jonas! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter.

Eva S
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Första gången hos Fanny , mycket possessivt , trevlig oc klipper bra ,lyssnar på mina önskemål

Svar från Fanny S

Stort tack Eva, uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Frida S
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alice är så lyhörd, otroligt noggrann och allt hon gör är ett konstverk. Hon är bäst helt enkelt!

Svar från Alice H

Tusen tack Frida för din fina feedback! Det betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Alice Y
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jättetrevlig o fin tjej. Kommer absolut tillbaka t henne❤️

Svar från Fanny S

Tusen tack för din feedback Alice, den betyder massor för oss! ❤️ Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Katarina G
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alice är lugn och välkomnande.Hon är väldigt noggrann,så man är i trygga händer 😉. Valde gellack behandling, har så många fina färger också. Blev väldigt nöjd med resultatet.

Tusen tack Katarina! Välkommen åter! 🫶🏼

Adelina R
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Ellenor är alltid glad och trevlig! Hon ger goda råd om man behöver det och resultatet blir alltid som man har bestämt med henne innan. Jag är supernöjd!

Svar från Ellenor S

Stort tack Adelina, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Anita L

Proffs. superbra resultat, trevligt bemötande

Svar från Linda B

Tusen tack Anita! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Ellen B
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Tyvärr upplevde vi att hon inte lyssnade på kunden när det gällde färg förändringen. Resultatet blev inte som min dotter bad om.

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Ellen. Vi har alltid som första prio att våra kunder ska känna sig nöjda efter ett besök hos oss, därför är ni hjärtligt välkomna att kontakta oss så vi kan få chansen att lyssna och förstå vad som skett, och reda ut eventuella missförstånd.

Pauline B

Med flera a års erfarenhet av Wau Visbys Linda B rekommenderar jag henne varmt. Linda är en mycket skicklig frisör. Hon är kunnig och har ett behagligt, pmsorgsfullt och trevligt bemötande. Dessutom snabb och proffsig!! Håret blir jättefint och mår mycket bra både efter klipp, behandling och styling.

Svar från Linda B

Tusen tack för din rekommendation och för din feedback Pauline! Det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att skriva om ditt besök. Hjärtligt välkommen tillbaka!

Carolinne W
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Är så nöjd! Verkligen Proffsig!

Svar från Fanny S

Tusen tack Carolinne! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter.

Anna B
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Som alltid jättebra! Lyhörd, kunnig och "rådgivande" då man själv inte riktigt vet. Alltid supernöjd när jag kommer därifrån. Mvh Anna Björk

Svar från Ellenor S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Anna. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Ulrica L
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jag tyckte mycket om henne. Lyssnade på vad jag behövde och hjälpte mig. Så tacksam och det blev perfekt

Svar från Fanny S

Stort tack Ulrica, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Kicki G

Mycket trevlig och duktig. Väldigt nöjd

Svar från Linda B

Tusen tack Kicki. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Anneli C

Hon är en mycket duktig frisör och jag fick ett fint bemötande. Kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Linda B

Tusen tack för din rekommendation och för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Anneli. Det uppskattas mycket! Välkommen åter.

Inger J
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Proffsigt, trevligt omhändertagen, jag är jättenöjd.

Svar från Ellenor S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Inger. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Isabelle P
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alltså 10/10 upplevelse! Så trevligt och fint bemött! Fick mina naglar precis som jag ville ha dem! Rekommenderar varmt till alla!

Svar från Alice H

Tusen tack för din 10:a Isabelle, och tack för din rekommendation. Det uppskattas massor! Varmt välkommen tillbaka.

Alice O

Hon var supertrevlig men fick inte alls som jag ville ha det

Svar från Linda B

Tack för din feedback Alice. Vi välkomnar alltid återkoppling om resultatet inte blev som förväntat, så att vi får chansen att åtgärda och förstå. Du är hjärtligt välkommen att kontakta oss igen.

Emelie T

Linda är alltid professionell och effektivt, man lämnar salongen med fantastiskt fint hår och ett stort leende.

Svar från Linda B

Stort tack för din feedback Emelie. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Annette A

Mycket trevligt och professionellt

Svar från Linda B

Tusen tack Anette! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Elisabet A
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Ellenor ger alltid ett vänligt mottagande och lyssnar in vad jag som kund vill och ger bra förslag. Jag känner mig alltid väl omhändertagen!

Svar från Ellenor S

Vad fint att höra Elisabet. Tusen tack. Varmt välkommen tillbaka!

Maria L

Alltid lika nöjd efter ett besök. Tack 🥰

Svar från Fanny S

Tack själv Maria 🥰 Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Linnea N

Har nästan aldrig blivit hundra procent nöjd hos frisören. Antingen för mörkt, varmt, kallt. Men Linda fixade mitt hår exakt så som jag ville ha det! Jag har aldrig gått ifrån frisören så nöjd som jag gjorde när jag hade varit hos henne. Underbar frisör! Jag bad om en rotfärgning och lite fix på mitt hemmablekta ojämna hår. Hon löste det galant.

Svar från Linda B

Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss, Linnea. Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback. Varmt välkommen tillbaka.

Anna-karin K
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fanny är toppen! Lyssnar och vet vad hon gör. Tack!

Svar från Fanny S

Stort tack Anna-karin. Vad fint av dig att ta dig tiden att ge din feedback. Det betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Åsa L

Så nöjd. Kände mig trygg i Lindas händer.

Svar från Linda B

Tusen tack Åsa. Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Irene S

Väldigt bra blev jag bemött av Linda,med mig hade jag en bra bild på hur jag ville bli klippt. Uppklippt i olika etapper med lite längd i och nacken kom vi överens om att den inte behövde vara så mycket kortare men det blev den +lite till, Linda försökte ändra lite till men det är ju inte så lätt på ett då redan kort hår men lite bättre blev det faktiskt. Jag tror att nästa gång kan bli bättre. Mvh.Irene

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Irene, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen åter för nästa besök.

Karin B

Alltid proffsig och kompetent!

Svar från Linda B

Tusen tack Karin. Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Thomas A

Proffsig & väl omhändertagande med & av mitt hår. Stort Tack!

Svar från Linda B

Stort tack själv Thomas! Din feedback betyder mycket för oss. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Marianne V
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Jag hade inga förväntningar allt eftersom jag bara droppa de in. Allt blev över all förväntan jag kunde haft bättre tur Tack, tack 🙏🥰😃

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Marianne, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt drop in besök! 🥰 Varmt välkommen tillbaka.

Ramona H
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Toppen betyg! Duktig på riktigt. Hon designar t.ex blommor och citroner på fri hand. Vem gör ens sånt?! Lacket blir tunt och jämnfördelat till skillnad från andra jag besökt. Kanske de viktigaste för mig, snygga naglar som inte ser billiga ut. Alice håller hög kvalité!

Svar från Alice H

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Ramona. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Ella B
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Har gått till Alice flera gånger och jag blir alltid lika nöjd. Hon är jätte duktig på det jobbet hon gör och är alltid så trevlig

Svar från Alice H

Tusen tack Ella, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge din feedback. Hjärtligt välkommen igen.

Lia W

En stjärnfrisör! Så proffsig, trots en stor förändring så var jag 100% trygg och så jäkla nöjd efteråt!

Svar från Linda B

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Lia. Det betyder mycket! Tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Jennie J
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Ellenor var glad och trevlig. Uppmärksammade mig med en gång. Speglade mitt humör och var lyhörd. Förväntade mig bra kvalité på klippningen och fick det resultat jag förväntade mig. Klippning.

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Jennie. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Anna P

Jättebra! Blir alltid så nöjd

Svar från Fanny S

Tack för din feedback Anna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Frida L
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Alltid trevlig och lyhörd. Framförallt är Fanny superduktig, och jag alltid nöjd med resultatet efter att mitt hår blivit färgat och klippt!

Svar från Fanny S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök & tusen tack för din feedback Frida. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Isabelle S
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Så trevlig! Jätte duktig på sitt jobb, fick precis de resultat jag önskade.

Svar från Fanny S

Stort tack Isabelle, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Hjärtligt välkommen igen.

Paula S
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Fantastiskt duktig i både bemötande, arbete och lyssnandet! Alice levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag gjorde en nagelförlängning, första gången nånsin och hon var helt fantastiskt duktig!

Svar från Alice H

Tusen tack för din feedback Paula. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Linn D
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Otroligt trevlig och jobbar verkligen i kundens anda! Är super tacksam och hon räddade verkligen mitt hår! Jag är mer en suuuper nöjd!

Svar från Ellenor S

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Linn! Varmt välkommen tillbaka.

Simon L

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande, Resultatet blev utmärkt. Och det var en trevlig pratstund som inte kändes forcerad

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Simon, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Julia E
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Trevlig, professionell och lyhörd.

Svar från Fanny S

Tusen tack Julia! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Filtrera omdömen