WAU Fagersta

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Mitt i Fagersta centrum hittar du WAUconcept´s fjärde salong. Här erbjuder vi allt inom hår. Vi på WAU Fagersta vill att detta ska vara en plats där du får din “egen tid” och där vi bryr oss om just dig. Hos oss ska du alltid känna att du trivs och vara bekväm med oss som jobbar här. Vi strävar alltid efter att fixa ditt yttre...

563 omdömen om WAU Fagersta

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 563 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Gunbritt E
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Nöjd med besöket. Väldigt trevligt bemötande.

Svar från Jessica L

Tack Gunbritt! Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka!

Inga S
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Alltid glad och positiv Hon är en fantastiskt bra och jätte duktig frisör! Den bästa frisör jag haft ! Mvh Inga

Svar från Pernilla Ö

Din feedback värmer! Stort stort tack Inga! Varmt välkommen tillbaka.

Ingalill D
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Trevligt bemötande..Sen med föregående kund.MVH. Inga-Lill

Svar från Tova E

Tack Ingalill, för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback. Vi uppskattar den mycket! Välkommen åter!

Annika I

Trevlig, noggrann och skicklig

Svar från Cajsa L

Stort tack för din feedback Annika. Varmt välkommen tillbaka!

Joakim K

Helt underbar frisör med barn. Den enda min snart 6 åriga dotter vill gå till

Svar från Cajsa L

Tusen tack för din feedback Joakim! Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Camilla C
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Superduktig tjej som jag är återkommande kund till.Lyhörd, proffsig och riktigt duktig på sitt jobb. Super trevligt bemötande, och erfaren frisör ⭐⭐⭐⭐⭐

Svar från Cajsa L

Tusen TACK Camilla för dina fina ord! Det betyder massor 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka!

Sirja L
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Superbra bemötande! Jessica levererar varenda gång. Återkommer!

Svar från Jessica L

Så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök Sirja! Du är varmt välkommen tillbaka!

Annmarie K
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Engagerad, proffsig och mycket positiv var Jessica!

Svar från Jessica L

Din feedback värmer, stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Annelie W
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Jag är mycket nöjd med Jessica. ❤️ hon är trevlig och klipper mig alltid som jag har föreställt mig.

Svar från Jessica L

Din feedback värmer ❤️ stort tack Annelie! Varmt välkommen tillbaka.

Anette S
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Glad och trevlig. En skön och mysig stund.

Svar från Cajsa L

Stort tack för din feedback och för din rekommendation Anette, varmt välkommen när det är dags igen och då satsar vi på 5 av 5! :)

Kerstin W
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Pigg och glad. Alltid lika roligt att komma dit.

Svar från Pernilla Ö

Vad roligt att höra Kerstin! Tusen tack! Nästa gång går vi för 5 av 5! :) Varmt välkommen igen.

Anne B

Väldigt avslappnat och trevligt

Svar från Jessica L

Stort tack för din fina feedback Anne, varmt välkommen tillbaka!.

Annika F
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Glad, trevlig, inspirerande och proffsig! Supernöjd. Kan rekommendera alla som jobbar på Wau Fagersta ❤️

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack för din fina feedback och för din rekommendation Annika ❤️ Varmt välkommen tillbaka!

Krister W
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Mycket bra jag återkommer till er snart

Svar från Tova E

Du är så välkommen tillbaka Krister. Tusen tack för din feedback och välkommen när det är dags!

Kirsti B
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Bra bemötande hon lyssnar,tar vara på kundens önskemål har erfarenhet.Lpter kunden vara i centrum.Tillsammans med kunden kommer hon överens om hur hon vill ha det Frågar vad kunden vill bekräftar det. Förväntade mig tips hur jag kan göra med mitt hår och frisyr. Bra bemötande fick tips om frisyr och är nöjd. Köpte Kerastase produkter.

Svar från Cajsa L

Tusen tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna fina feedback Kirsti 🫶🏼 varmt välkommen åter!

Mattias L
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Professionell, bemötande och alltid ett trevligt samtal.

Svar från Tova E

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Mattias, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Wilma C
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Trevligt bemötande och supernöjd med resultatet!

Svar från Tova E

Stort tack för din feedback Wilma, hoppas vi ses snart igen.

Anna E
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Otroligt kunnig & trevlig frisör.

Svar från Jessica L

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Anna, vi uppskattar den mycket, hoppas vi ses snart igen!

Anna Maria B
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Proffsig och lyhörd för mina önskemål

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Anna Maria. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, nästa gång satsar vi på 5 av 5 😄 💯 Varmt välkommen åter!

Lovisa A
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Jag blir alltid nöjd när jag klipper mig hos Cajsa👍

Svar från Cajsa L

Stort tack för din fina feedback Lovisa, hoppas vi ses snart igen!

Ymer N
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Bra, lagom mycket prat för en introvert som jag själv.

Svar från Cajsa L

Tusen tack för din feedback Ymer, den betyder mycket för oss 🫶🏼 Du är varmt välkommen åter!

Anna L
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Jessica är alltid mycket trevlig och välkomnande. Klippningen blev bra och jag fick råd om andra produkter också.

Svar från Jessica L

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Anna, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Riitta N
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Så nöjd med klippningen och styling 👍🏼😊

Svar från Jessica L

Stort tack för din feedback Riita och vad roligt att du är nöjd, hoppas vi ses snart igen.

Britta S
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Glad och trevlig en bra frisör som jag varmt kan rekommendera.

Svar från Jessica L

Tusen tack för din feedback Britta, den betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Brittmarie T
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tova är jätte trevlig och jag blev bra bemött. Jag är velig med mitt hår men Tova fixar det. Trevlig upplevelse, lite små prat. Köpte en klippning.

Svar från Tova E

Stort tack Brittmarie för din feedback, den betyder mycket för oss. Hjärtligt välkommen åter.

Hans W
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Perfekt som vanligt och mycket bra mottagande

Svar från Jessica L

Tusen tack Hans för din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Pernilla B
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Kunnig, professionell, omhändertagande och kreativ!

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack Pernilla för din fina feedback! Hjärtligt välkommen tillbaka igen.

Fia N
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Glad, trevlig och nyfiken. Förstod hur jag ville ha mitt hår klippt och var duktig på att få det så. Och frågade om jag var nöjd och så. Mycket nöjd.

Svar från Cajsa L

Stort tack Fia för din feedback och det glädjer oss att höra att du är så nöjd med ditt besök. Hjärtligt välkommen åter!

Terttu S
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Jag blev så fin tack så mycket.de är duktiga och trevliga allihop. God Jul!

Svar från Jessica L

Tusen tack för dina fina ord! God Jul till dig också Terttu och varmt välkommen tillbaka!

Katarina S
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Bästa frisörskan ever 🤩 Blir alltid väldigt väl omhändertagen och lyssnad på hur jag vill ha mitt hår.

Svar från Pernilla Ö

Tack snälla Katarina för dina fina ord! Det värmer och betyder massor för oss. Hjärtligt välkommen åter!

Kerstin W

Vänligt bemötande.😊 Possitivt .Kommer gärna åter

Svar från Cajsa L

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback Kerstin. Du är hjärtligt välkommen åter!

Krister W
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Jag mycket nöjd trevligt mottagandeoch duktig personal så jag återkommer igen. Britta

Svar från Cajsa L

Stort tack för din feedback Britta, hoppas vi ses snart igen :)

Majinger E
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Jättebra service o trevlig personal

Svar från Jessica L

Stort tack för din feedback, hoppas vi ses snart igen!

Christina W
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevligt bemötande, bra klipp och fina tips för håret.

Svar från Cajsa L

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Christina, varmt välkommen åter!

Inger V
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Jättebra på alla sätt, så nöjd med håret🌷👍

Svar från Tova E

Tack för din fina feedback, vad roligt att höra att du är så nöjd. Det värmer!

Frida H
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Jag har gått till Tova i många år, redan innan hon började på WAU. Hon är den enda frisören som kan hålla mig tjocka, svårblekta hår glamoröst blont utan att skada kvaliteten, jag kan verkligen rekommendera Tova!

Svar från Tova E

Stort stort tack Frida för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Janet J
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Mycket nöjd med Cajsas bemötande och klippning. Kommer gärna tillbaka.

Svar från Cajsa L

Tack Janet, vad roligt att du är blev nöjd! Hoppas vi ses snart igen!

Nelli H
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Blev bemött som vanligt otroligt trevligt! Vi pratade om hur jag ville ha de å som vanligt så vart de precis så jag tänkt mig. Jag gillar att gå till Cajsa inte bara för att hon är otroligt duktig på de hon gör men också för att hon är så trevlig å besvarar min pratgladhet :)

Svar från Cajsa L

Tack tack tack för din feedback Nelli! Vad roligt att höra. Hoppas vi ses snart igen, varmt välkommen!

Margurit E
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Vänlig och oerhört kunnig inom sin proffesion.

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack för att du tog dig tid att ge feedback Margurit. Det betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Ann-Sofie W
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Jätte gullig och trevlig tjej. Duktig frisör!

Svar från Tova E

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Berit H
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Som vanligt trevligt bemötande og.snygg i håret blev jag oxå.

Svar från Jessica L

Tack Berit för din feedback och vi älskar att du känner dig snygg i håret! Varmt välkommen tillbaka!

Anna L
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Alltid lika trevligt att träffa Jessica på Wau. Efter en snabb beskrivning av hur jag ville bli klippt så förstod hon direkt och som vanligt gick jag efteråt nöjd ut från salongen

Svar från Jessica L

Stort stort tack för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Åsa D
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Cajsa är toppen! Kommer med bra idéer och dubbelkollar att det funkar utifrån mina förväntningar. Dessutom är hon pratglad som mig, stort plus!

Svar från Cajsa L

Tusen tack Åsa för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Margarete E
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Jag tycker att hon är en bra och duktig frisör har gått flera år till salongen och är nöjd😊

Svar från Cajsa L

Stort stort tack Margarete för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Jon A
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Jag klipper mig alltid hos Pernilla.

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack Jon för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme! Vi ses snart!

Helene C
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Varmt och fint bemötande, Bra o proffsig klippning i en välkomnande o trevlig miljö

Svar från Cajsa L

Tusen tack för dina fina ord Helene, det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Anneli F
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Bra och trevligt bemötande. Proffsigt utförande.

Svar från Cajsa L

Tusen tack Anneli för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Julia H
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Otroligt trevlig och klippte som jag ville ha det, hon gav även väldigt bra tips. Nöjd!

Svar från Cajsa L

Tack så mycket Julia för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Vivianne M
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Mjuk, lyssnande och har idéer 🤗

Svar från Tova E

Stort tack Vivianne för din feedback, hoppas vi ses snart igen.

Marit H
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Mycket professionell och med bra handlag!

Svar från Tova E

Tusen tack Marit för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Filtrera omdömen