WAU Fagersta

WAU Fagersta

En del av WAU www.wauconcept.com
  • BadgeSixYears

Mitt i Fagersta centrum hittar du WAUconcept´s fjärde salong. Här erbjuder vi allt inom hår. Vi på WAU Fagersta vill att detta ska vara en plats där du får din “egen tid” och där vi bryr oss om just dig. Hos oss ska du alltid känna att du trivs och vara bekväm med oss som jobbar här. Vi strävar alltid efter att fixa ditt yttre...

597 omdömen om WAU Fagersta

Sedan starten hos Reco 2019

Gunilla E
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevlig. Helnöjd. Klippning. Och slingor av eleven.

Svar från Cajsa L

Tusen tack Gunilla. Vi är så tacksamma för att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Hjärtligt välkommen åter!

Gunilla E
Skrev om WAU Fagersta

Helnöjd klippning och slingor

Svar från WAU Fagersta

Vi uppskattar verkligen din feedback Gunilla, tack! Välkommen åter!

Inez D
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tova är bäst, alltid så trevlig och förstår vad jag vill ❤️

Svar från Tova E

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Inez! ❤️ Varmt välkommen tillbaka.

Katarina E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Vänligt bemötande, lyhörd , kunnig och alltid mån om kundens önskan och slutresultat.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Katarina, den betyder massor för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Jessica S
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevlig och duktig frisör. Passar att klippa barn.

Svar från Cajsa L

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Jessica! Ni är varmt välkomna tillbaka.

Marie K
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Duktig och skicklig som frisör samt lyhörd för vad jag som kund önskar.

Svar från Tova E

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Marie, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Rasmus S
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Väldigt duktig och trevlig, rekommenderas verkligen.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Rasmus och tack för din rekommendation! Varmt välkommen igen!

Aleksandra D
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Professionell, kunnig och lyssnande. En frisör som man kan lita på.

Svar från Jessica L

Din feedback värmer, stort tack Aleksandra! Varmt välkommen tillbaka.

Anna L
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Klipper barnen snabbt och bra!

Svar från Pernilla Ö

Tack Anna, din feedback betyder mycket. Vad roligt att ni är nöjda. Varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Pernilla H
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Lyssnade in ordentligt hur jag vill ha mitt hår och jag kan inte ha blivit mer nöjd! Toppen betyg!

Svar från Cajsa L

Tusen tack för din fina feedback Pernilla, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Emma L
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Bra bemötande och bra klippning.

Svar från Cajsa L

Stort tack Emma, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Anja N
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tova E är alltid trevlig och glad. Hon lyssnar och ger råd om frisyrer och hårvård. Hennes arbete hjälper mitt tunna hår. Tack.

Svar från Tova E

Stort tack Anja, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Hjärtligt välkommen åter!

Christina L
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Pernilla är alltid lika glad och positiv. Är alltid lika nöjd när jag går därifrån. Hon är en kunnig frisör. 👍🤩

Svar från Pernilla Ö

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Christina & tack för din feedback! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Hewen J
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Jessica är en fantastisk frisör! Hon är väldigt lyhörd och tar sig tid att förstå precis vad jag vill ha. Jag är alltid nöjd med hennes arbete - hon är verkligen duktig på att klippa och fixa mitt hår precis som jag vill ha det. Jag rekommenderar henne varmt till alla som letar efter en professionell och vänlig frisör!

Svar från Jessica L

Tusen tusen tack för din fina feedback Hewen. Det betyder massor att du tar dig tiden att skriva om ditt besök och att du rekommenderar oss vidare. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Christine L
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Ett besök hos Tova är alltid trevligt och resultatet blir alltid fantastiskt

Svar från Tova E

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Christine! Varmt välkommen tillbaka.

Emelie R
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Bästa Pernilla! Både trevlig och så duktig! Gått till Pernilla i många år! Alltid lika nöjd!☺️

Svar från Pernilla Ö

Din feedback betyder mycket för oss Emelie, stort tack! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen ☺️

Larsa L
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Har alltid blivit bemött med ett glatt leende.Har alltid roliga samtal när Pernilla klipper mig.Att jag återkommer är för att Pernilla kan å vet hur jag vill bli klippt. Larsa Lindfors

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Larsa, vi uppskattar det mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Mikaela E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Proffsig och duktig frisör! Blev väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Tova E

Tack för din feedback Mikaela, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Mary C
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Så nöjd med min nya frisyr! Cajsa är väldigt trevlig och professionell. Jag kommer definitivt att återkomma. Tack.

Svar från Cajsa L

Tusen tack Mary för din fina feedback, och det glädjer oss att du är nöjd med din nya frisyr! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Anna B
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Lättsam att prata med. Lyssnade på hur jag tänkte med mitt hår och kom med bra förslag. Duktig på att klippa. Mycket nöjd.

Svar från Jessica L

Tack för din feedback Anna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka igen.

Anneli B
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tillmötesgående.Trevlig. Mycket nöjd med hennes klippning.

Svar från Tova E

Stort tack för din feedback Anneli, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge den! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Sofia E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Mycket kompetent och noggrann. Jag gjorde ljusa slingor och blev supernöjd. Fin färg med en naturlig look.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Sofia. Det glädjer oss att att du blev nöjd. Varmt välkommen tillbaka.

Benita H
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevlig stund hos Cajsa som gav vägledning och tips. Social och trevlig.

Svar från Cajsa L

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Benita, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Ann-Katrin P
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Fantastisk. Jätteduktig Inlyssnande. Briljant.

Svar från Jessica L

Tack så jättemycket Ann-Katrin! Din feedback betyder massor. Varmt välkommen tillbaka!

Izabell S
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Alltid ett bra bemötande. Upplever alltid mina förväntningar.

Svar från Cajsa L

Stort tack Izabell! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge oss din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Inger V
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevligt o bra trivs med nya frisyren kul pratstund 👍

Svar från Cajsa L

Stort tack för din feedback Inger. Den betyder mycket för oss & vad roligt att du trivs med din nya frisyr. Varmt välkommen tillbaka!

Linda F
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Det var min dotter som klippte & gjorde slingor hos Pernilla. Hon kom hem och var helt lyrisk och supernöjd över sitt hår. Pernilla är helt fantastisk.

Svar från Pernilla Ö

Din feedback betyder massor för oss Linda. Tusen tack för den & det glädjer oss att din dotter blev nöjd med sitt hår. Ni är varmt välkomna igen.

Gunnel J
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Jag har valt Pernilla sedan första gången jag var till salongen. Jag var väldigt nöjd, och fick ett mycket fint bemötande, och hon kändes mycket kunnig, och därefter har jag valt att återkomma till henne.

Svar från Pernilla Ö

Din feedback värmer Gunnel, stort stort tack! Varmt välkommen!

Annsofie W
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Blev väldigt nöjd med klippningen

Svar från Jessica L

Stort tack för din feedback Annsofie, varmt välkommen tillbaka!

Eva W
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Jag är supernöjd med klippningen. Vill gärna ha Pernilla igen.

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack för din feedback Eva, du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Sally S
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Riktigt professionell frisör som vet vad hon kan, gav många bra tips.

Svar från Tova E

Vi uppskattar mycket att du tog dig tiden att ge oss din feedback Sally. Stort tack & varmt välkommen tillbaka!

Monika M
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Trevlig bemötande. Jag är jättenöjd med klippning! Köpte en spray mousse

Svar från Tova E

Tack Monika för att du tog dig tiden att ge denna feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med din klippning! Varmt välkommen tillbaka igen.

Charlotta J
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Fantastiskt bemötande och jag blir så nöjd efter varje besök.

Svar från Tova E

Stort tack Charlotta, vi uppskattar att du tog dig tiden att ge oss din fina feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Jenny J
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Jätteduktig frisör,, kommer med nya ideer, är alltid nöjd efter ett besök hos Tova. Hon är en varm och peppande person. 10 av 10 poäng.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback & för din 10a Jenny, den betyder mycket! Varmt välkommen igen!

Gunbritt E
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Nöjd med besöket. Väldigt trevligt bemötande.

Svar från Jessica L

Tack Gunbritt! Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka!

Inga S
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Alltid glad och positiv Hon är en fantastiskt bra och jätte duktig frisör! Den bästa frisör jag haft ! Mvh Inga

Svar från Pernilla Ö

Din feedback värmer! Stort stort tack Inga! Varmt välkommen tillbaka.

Ingalill D
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Trevligt bemötande..Sen med föregående kund.MVH. Inga-Lill

Svar från Tova E

Tack Ingalill, för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback. Vi uppskattar den mycket! Välkommen åter!

Annika I

Trevlig, noggrann och skicklig

Svar från Cajsa L

Stort tack för din feedback Annika. Varmt välkommen tillbaka!

Joakim K

Helt underbar frisör med barn. Den enda min snart 6 åriga dotter vill gå till

Svar från Cajsa L

Tusen tack för din feedback Joakim! Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Camilla C
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Superduktig tjej som jag är återkommande kund till.Lyhörd, proffsig och riktigt duktig på sitt jobb. Super trevligt bemötande, och erfaren frisör ⭐⭐⭐⭐⭐

Svar från Cajsa L

Tusen TACK Camilla för dina fina ord! Det betyder massor 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka!

Sirja L
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Superbra bemötande! Jessica levererar varenda gång. Återkommer!

Svar från Jessica L

Så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök Sirja! Du är varmt välkommen tillbaka!

Annmarie K
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Engagerad, proffsig och mycket positiv var Jessica!

Svar från Jessica L

Din feedback värmer, stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Annelie W
Skrev om Jessica L en del av WAU Fagersta

Jag är mycket nöjd med Jessica. ❤️ hon är trevlig och klipper mig alltid som jag har föreställt mig.

Svar från Jessica L

Din feedback värmer ❤️ stort tack Annelie! Varmt välkommen tillbaka.

Anette S
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Glad och trevlig. En skön och mysig stund.

Svar från Cajsa L

Stort tack för din feedback och för din rekommendation Anette, varmt välkommen när det är dags igen och då satsar vi på 5 av 5! :)

Kerstin W
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Pigg och glad. Alltid lika roligt att komma dit.

Svar från Pernilla Ö

Vad roligt att höra Kerstin! Tusen tack! Nästa gång går vi för 5 av 5! :) Varmt välkommen igen.

Anne B

Väldigt avslappnat och trevligt

Svar från Jessica L

Stort tack för din fina feedback Anne, varmt välkommen tillbaka!.

Annika F
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Glad, trevlig, inspirerande och proffsig! Supernöjd. Kan rekommendera alla som jobbar på Wau Fagersta ❤️

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack för din fina feedback och för din rekommendation Annika ❤️ Varmt välkommen tillbaka!

Krister W
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Mycket bra jag återkommer till er snart

Svar från Tova E

Du är så välkommen tillbaka Krister. Tusen tack för din feedback och välkommen när det är dags!

Kirsti B
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Bra bemötande hon lyssnar,tar vara på kundens önskemål har erfarenhet.Lpter kunden vara i centrum.Tillsammans med kunden kommer hon överens om hur hon vill ha det Frågar vad kunden vill bekräftar det. Förväntade mig tips hur jag kan göra med mitt hår och frisyr. Bra bemötande fick tips om frisyr och är nöjd. Köpte Kerastase produkter.

Svar från Cajsa L

Tusen tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna fina feedback Kirsti 🫶🏼 varmt välkommen åter!

Mattias L
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Professionell, bemötande och alltid ett trevligt samtal.

Svar från Tova E

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Mattias, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!