WAU Karlstad

WAU Karlstad

En del av WAU wauconcept.com
  • Badge2024

Vad härligt att du hittat till vår nya salong på Sundsta Torg i Karlstad! Här har vi samlat några av Värmlands bästa frisörer som står redo att skämma bort dig för en liten stund. WAU Karlstad strävar efter att erbjuda en annorlunda upplevelse, och även om vi inte är belägna mitt i stan, är vi ändå nära till hands. Ta dig...

113 omdömen om WAU Karlstad

Sedan starten hos Reco 2024

Kristine G
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Underbart bemötande, härlig upplevelse i avslappnad miljö🫶🏼

Ida J
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Felicia är den bästa frisören jag gått till, lyssnar verkligen på sina kunder och utför det bästa arbetet.

Ulla H
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Maja är seriös, har alltid en dialog innan och uppfyller de önskningar man har som kund. Maja är dessutom trevlig, naturlig och fin som person.

Emmelie E
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Maja träffade jag när jag började klippa mig på Bergvik när hon arbetade där. Maja bemötte mig på ett mycket professionellt sätt redan då och det har Maja fortsatt med. När jag såg att hon bytt salong till WAU så följde jag med för hon är en av de bästa frisörer jag har varit hos. Hade inga förväntningar alls utan var där för att fräscha upp mitt hår. Men när Maja första gången klippte och färgade mitt hår blev jag så nöjd så nu får ingen annan mer än Maja göra detta på mig. Klippte mig hos Maja i söndags och blev...

Charlotte B
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Jag och min familj har varit klippkund hos Maja i flera år och har har följt med henne från tidigare salonger. Vi är en familj med både en tonårig son och en yngre dotter och vi gillar henne allihopa och är nöjda när vi går därifrån. Vi tycker hon är fantastisk och kommer fortsätta hos henne länge till :)

Svar från Maja

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge din feedback Charlotte. Vi uppskattar det mycket och blir så glada av att höra att du och familjen är nöjda. Ni är varmt välkomna tillbaka allihopa :)

Camila T
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Har haft Emilia som frisör i ca 3 år nu, och går alltid hem super nöjd! Väldigt duktig med att fråga och lyssna under tiden man är hos henne ♥️ Något som kan förbättras är hårtvätten, då det går lite för fort och man hinner inte att njuta av den lilla tiden man får. Annars strålande och fantastisk frisör, rekommenderas på det starkaste!

Svar från Emilia

Stort tack för dina värmande ord och för din rekommendation Camila. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att skriva om ditt besök. Önskar du ännu mer tid att njuta vid nästa besök kan du alltid kolla in vår WAU ADD meny, där hittar du det lilla extra. Varmt välkommen tillbaka 🫶🏼

Linda-Marie S

Så nöjd med frisyren. Tack Maja

Svar från Maja

Tusen tack Linda-Marie, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Varmt välkommen tillbaka.

Ronja S
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Jag har klippt mig hos Maja i flera år (på flera salonger) och kan intyga att hon är otroligt kunnig, skicklig och kreativ. Hon är dessutom jätteduktig på skalpmassage och väldigt trevlig!

Svar från Maja

Tusen tack Ronja! Vi uppskattar verkligen din feedback. Du är varmt välkommen igen!

Lisa S
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Trevligt och positivt bemötande, jättenöjd med både färg och klippning. Rekommenderar verkligen att gå till Matilda!😊

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback Lisa och för din rekommendation 🙂 Varmt välkommen igen!

Julia H
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Helt klart Karlstads bästa frisör, hon är så OTROLIGT duktig och förtroendegivande. Hon lyssnar på vad man har för önskemål och det blir precis så bra som man önskat varje gång! Skulle aldrig byta frisör

Svar från Felicia

Stort stort tack Julia för dina värmande ord. Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Caroline M
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Felicia är alltid lyhörd och tar in, värderar och säger hur hon tycker vilket är uppskattat om du inte vet konsekvenserna av olika nyanser! + supertrevlig, lugn och proffsig ❤️

Svar från Felicia

Din feedback värmer, stort stort tack Caroline! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Fanny A
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Fräsch lokal, superhärligt och proffsigt bemötande! Maja T klippte och styla mitt hår: flexibel kvällstid och blev väldigt nöjd med håret. Första intrycket var positivt och kommer garanterat tillbaka!

Svar från Maja

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Tack för din feedback Fanny, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Anita V
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

En duktig frisör och så trevlig

Svar från Matilda

Tusen tack Anita! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Robin M
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Glad, trevlig och väldigt duktig 5/5 toasters. Kommer garanterat åka Oslo Karlstad för ny klippning!

Svar från Felicia

Tusen tack Robin för dina 5/5 toasters! Din feedback betyder mycket. Du är varmt välkommen tillbaka från Oslo.

Pernilla K

Vart jättenöjd & kommer att komma tillbaka till Matilda🤩

Svar från Matilda

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Pernilla! Du är varmt välkommen tillbaka.

Victoria P
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Fantastisk service och har aldrig varit så nöjd med håret någonsin

Svar från Emilia

Tusen tack Victoria. Vi uppskattar verkligen din feedback och vi blir så glada av att höra att du är nöjd! Hjärtligt välkommen tillbaka!

Evelina N
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Hon var väldigt trevligt och vi hade väldigt bra konversationer, hon va också väldigt snäll och förstod fort vad jag ville ha. Jag kan inte komma på något som jag var missnöjd med eller inte gillade med hennes service. Jag hade redan träffat Maja på hennes tidigare hår salong(visste faktiskt inte det när jag först bokade henne) och jag tyckte att hon va lika bra då som tidigare, jag fick var jag ville ha och hon var hela tiden väldigt trevlig. Jag ville klippa mitt hår på samma sätt som jag hade hos henne tidigare och det gjorde hon utan problem, vet inte vad mer jag ska skriva

Svar från Maja

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Evelina. Vi uppskattar det väldigt mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka.

Katarina F
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Jag fick ett mycket trevlig bemötande av Maja och en trevlig stund med henne. Maja fick till mina slingor väldigt fint!

Svar från Maja

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Katarina! Varmt välkommen tillbaka.

Kristoffer S
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Emilia är en fantastisk frisör med enastående känsla för stil och precision. Rekommenderas starkt!

Svar från Emilia

Tusen tack för din fina feedback Kristoffer och tack för din rekommendation, det värmer! Varmt välkommen igen!

Jennie B
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Jag klippte mig och färgade håret. Jag blev bra bemött av Emilia, hon var trevlig och tillmötesgående. Jag blev nöjd med klippningen men blev tyvärr inte så nöjd med hur färgen blev.

Svar från Emilia

Vi har alltid som största och första prio att våra kunder ska känna sig nöjda efter ett besök hos oss. Vi välkomnar alltid all feedback för att få chansen att mötas på bästa sätt. Så tack för din feedback Jennie och hoppas att du är nöjd med justeringen vi nu gjort. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Jenny H
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Alltid lika nöjd med Maja! Trevlig, duktig och kunnig!

Svar från Maja

Tusen tack för din fina feedback Jenny, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Annelie K
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Jag har nyligen flyttat tillbaka till Karlstad efter att ha bott på andra ställen i 23 år så jag hade ingen aning om vilka frisörsalonger som var bra nuförtiden. Googlade och hittade WAU och det blev ju fullträff direkt! Irma var toppen, jag är så nöjd!

Svar från Irma

Tusen tack Anneli för din feedback! Vi blir så glada att du har hittat till oss nu när du är tillbaka i Karlstad, och att du blev nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka!

Jenny A

Otroligt duktig! Rekommenderar starkt 🤩

Svar från Felicia

Stort tack Jenny! Vi blir så tacksamma över din rekommendation 🫶🏼 Hjärtligt välkommen åter!

Ida W
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Så himla fin och trevlig tjej som verkligen lyssnade på vad jag ville göra Är så nöjd med både behandling och resultat!!

Svar från Emilia

Din feedback värmer, stort tack Ida! Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Gerd F
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Maja var proffisionell och väldigt trevlig. Hon lyssnade in och kom med bra förslag för klippning, färgning och styling. Kommer gärna tillbaka.

Svar från Maja

Din feedback betyder massor, stort tack Gerd! Du är varmt välkommen tillbaka.

Gunilla F
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Fick ett fint bemötande av Maja. Lyssnade på mina önskningar och var professionell i sitt förhållningssätt.

Svar från Maja

Stort tack Gunilla, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Annika A
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Toppen service, bra bemötande och yrkesskicklig. så nöjd kommer snart tillbaka!

Svar från Felicia

Stort tack för din feedback Annika, den betyder mycket. Hoppas vi ses snart igen!

Ida A
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Världens bästa frisör! Finns ingen jag litar på så mycket när det kommer till hår som på Maja!❤️ Blir alltid så nöjd med resultatet !!

Svar från Maja

Stort stort tack för dina värmande ord Ida. Din feedback betyder massor! ❤️ Varmt välkommen tillbaka.

Carina E
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Jätte trevlig tjej med ett proffsigt bemötande. Massagen hon ger i hårbotten under schamponeringen var så skön!

Svar från Felicia

Stort tack Carina, vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att berätta hur du upplevde ditt besök. Det betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Maud J
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Väldigt trevlig och varmt bemötande! Bra på att förklara och ge råd utan att vara övertalade ☺️

Svar från Emilia

Tusen tack Maud! Vi uppskattar verkligen din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Mila B
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Mycket duktig och noggrann frisör. Jag blev väldigt nöjd med klippningen på min son 👦!

Svar från Emilia

Tack för din feedback Mila. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök tillsammans med din son. Ni är varmt välkommen tillbaka.

Ida F
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Lyhörd och mycket duktig frisör. Man får bra tips och känner sig hörd på. Bästa Maja!

Svar från Maja

Stort tack Ida, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Marie K
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Emilia är jätteduktig och noga och hon lyssnar på vad man har för önskemål. Tidigare jobbade hon på Hairoffice och när hon började på Wau så var det självklar att hon skulle fortsätta ta hand om mitt hår😀

Svar från Emilia

Vi är så tacksamma för din feedback Marie, den betyder mycket & det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Monica F
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Maja var trevlig och frisyren blev precis som jag ville. Saltvattensprayen jag köpte funkade fint👌

Svar från Maja

Tack för din feedback Monica. Va roligt att du är nöjd med din produkt & vi blir så glada av att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka!

Frida P
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Maja jätteduktig, hon är lyhörd gällande mina önskemål men kommer också med egna kloka förslag. Extra lyxigt med den FANTASTISKA huvudmassagen. Alltid nöjd när jag går från Maja! Rekommenderas varm.

Svar från Maja

Tusen tusen tack för din fina feedback Frida och tack för din rekommendation! Vi uppskattar mycket att du tog dig tiden att berätta om ditt besök. Varmt välkommen igen!

Karin A
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Trevligt bemötande, noggrann och tillmötesgående. Köpte schampo och balsam.

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback Karin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Figge A
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Mycket trevligt bemötande Hade inga förväntningar då detta var första besöket Behövde snabb klippning o då jag bor i ”huset” passade jag på att testa, vilket var en mycket bra idé! Maja ”fattade” direkt hur jag ville bli klippt o jag blev ”toppen nöjd” /Bernt

Svar från Maja

Tusen tack för din feedback Figge! Roligt att du har hittat till oss och att du är nöjd med ditt besök . Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Pauline O
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Bra bemötande och lyssnade på mina önskemål och gav förslag för att hjälpa håret att se friskare ut.

Svar från Matilda

Tusen tack Pauline för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Marina N
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Så himla nöjd efter dagens besök hos Maja! Tusen tack för att du verkligen RÄDDADE mitt hår på ett otroligt sätt 🫶🏼 blev mycket bättre än vad jag kunnat ana. Fantastiskt duktigt att kunna få ordning på det där. Jag kommer tillbaka!

Svar från Maja

Tusen tusen tack för din fina feedback Marina! Det betyder massor att du tar dig tiden att skriva hur du upplevde ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Malin A
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Alltid nöjd efter besök hos Emilia!

Svar från Emilia

Tusen tack Malin! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Hanna T
Skrev om WAU Karlstad

Jag är alltid så himla nöjd hos Emilia, bäst!💇🏽‍♀️ så himla trevlig, väldigt noggrann och mån om att man blir nöjd 💕

Svar från WAU Karlstad

Din feedback värmer, stort stort tack Hanna! 💕 Varmt välkommen tillbaka.

Linn B
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Världens bästa frisör och är en trogen stamkund. Varm och härligt bemötande. Är lyhörd på vad man önskar att göra och går igenom steg för steg i processen. Helt enkelt 10 av 10♥️

Svar från Felicia

Tusen tack för din fina feedback Linn och för din 10:a, den värmer! Varmt välkommen igen 🫶🏼

Birgitta S
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Jag är nöjd med det bemötande jag fick av Emilia. Köpte en hårvårdorodukt som Emilia rekommenderade. Jag fick håret klippt och det kändes ok.

Svar från Emilia

Tack Birgitta, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback och det glädjer oss att du är nöjd! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Amanda T
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Blev jättebra bemött och hade en super trevligt frisörbesök. Håret och färgen blev precis som jag ville och jag är super nöjd. Schamponering va helt fantastiskt

Svar från Irma

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Amanda. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Hannah N
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

FANTASTISKT frisör! Super trevlig och duktig. Lyssnade på va jag ville ha och kom med super bra idéer. Har aldrig varit såhär nöjd med mitt hår som nu. Definitivt nya favorit salongen!😍

Svar från Maja

Din feedback värmer verkligen Hannah, stort stort tack! 🥰 Hjärtligt välkommen tillbaka.

Angelica G
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Felicia är den bästa och den enda frisören som min familj går till ♥️

Svar från Felicia

Stort tack för din feedback Angelica, den betyder mycket! 🫶🏼 Ni är varmt välkommen tillbaka!.

Linnea K
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Kunde inte blivit mer nöjd med mitt hår, hon förstod precis hur jag ville ha det, både när det kom till färg och klippning!

Svar från Felicia

Underbart att höra Linnea, tusen tack för din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Emil H
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Sjukt duktig, otroligt trevlig och väldigt flexibel. Hela familjen klipper sig hos henne och vi alla är extremt nöjda.

Svar från Maja

Vad härligt att höra att ni är nöjda hela familjen med era besök, det glädjer oss! Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Madeleine J
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Felicia är otrolig på att fixa en fin i håret! Också super härlig som person och det är alltid trevligt att komma till henne för hårfix ❤️

Svar från Felicia

Tusen tack för din feedback Madeleine, den betyder massor för oss! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka!

Lovisa H
Skrev om Emilia en del av WAU Karlstad

Emilia är helt otrolig, både som frisör och person! Jag känner mig alltid i trygga händer, har alltid väldigt roligt och trevligt hos henne! Jag rekommenderar henne starkt💗 Hon skapar magi med mitt hår varje gång som håller sig friskt och fräscht länge!

Svar från Emilia

Tusen tack för din fina feedback Lovisa och tack för din rekommendation! Varmt välkommen igen! 💕