Felicia

25 omdömen om Felicia

Sedan starten hos Reco 2024
Jenny S
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Super trevlig och proffesionell! Alltid så nöjd när jag kommer ifrån dig. Bästa frisören, kommer aldrig byta igen!

Linn E
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Gått hos Felicia i över 10 år, det säger sig självt ✨ genuin, proffsig och alltid omhändertagande 💆🏼‍♀️❣️

Veronica J
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Toppen! Mycket Duktig frisör och personkännare. Nya lokalerna är luftiga och ger ett lugn.

Svar från Felicia

Stort tack Veronica, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Emma A
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Felicia är SÅ duktig på det hon gör och hur trevlig som helst! Hon överträffade alla mina förväntningar och jag kommer aldrig välja en annan frisör när det gäller färg. Så nöjd med hela upplevelsen på salongen!

Svar från Felicia

Tusen tusen tack för din feedback Emma. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är hjärtligt välkommen tillbaka.

Amanda O
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Hon gör verkligen magi med hår!

Svar från Felicia

Stort tack Amanda för din feedback. Varmt välkommen åter!

Kristine G
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Underbart bemötande, härlig upplevelse i avslappnad miljö🫶🏼

Svar från Felicia

Tack för din feedback Kristine. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Ida J
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Felicia är den bästa frisören jag gått till, lyssnar verkligen på sina kunder och utför det bästa arbetet.

Svar från Felicia

Din feedback värmer, stort stort tack Ida! Varmt välkommen tillbaka.

Julia H
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Helt klart Karlstads bästa frisör, hon är så OTROLIGT duktig och förtroendegivande. Hon lyssnar på vad man har för önskemål och det blir precis så bra som man önskat varje gång! Skulle aldrig byta frisör

Svar från Felicia

Stort stort tack Julia för dina värmande ord. Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Caroline M
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Felicia är alltid lyhörd och tar in, värderar och säger hur hon tycker vilket är uppskattat om du inte vet konsekvenserna av olika nyanser! + supertrevlig, lugn och proffsig ❤️

Svar från Felicia

Din feedback värmer, stort stort tack Caroline! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Robin M
Skrev om Felicia en del av WAU Karlstad

Glad, trevlig och väldigt duktig 5/5 toasters. Kommer garanterat åka Oslo Karlstad för ny klippning!

Svar från Felicia

Tusen tack Robin för dina 5/5 toasters! Din feedback betyder mycket. Du är varmt välkommen tillbaka från Oslo.