Irma

16 omdömen om Irma

Sedan starten hos Reco 2024
Lisbett K
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Väldigt nöjd efter mitt första besök hos Irma. Det blev slingor denna gång. Kände att hon lyssnade på mig och vi hade en jättebra diskussion om mitt hår. Superduktig! Och jag är supernöjd!

Jonathan M
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Proffesionell i både jobb och kundmottagande, rekommenderar Irma starkt !

Anna S
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Trevligt och kunnigt bemötande!

Lea S
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Man känner sig så trygg! Hon förstår vad man menar och ger verkligen håret magi. Hon pratat igenom och förklarar så man förstår. Alltså tas inga hastiga beslut så kunden blir nöjd. Hon förstod och pricka in de! Hon är otrolig, rekommenderar alla🫶🏼

Svar från Irma

Stort stort tack för din fina feedback och för din rekommendation Lea. Det värmer verkligen! 🫶🏼 Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Annelie K
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Jag har nyligen flyttat tillbaka till Karlstad efter att ha bott på andra ställen i 23 år så jag hade ingen aning om vilka frisörsalonger som var bra nuförtiden. Googlade och hittade WAU och det blev ju fullträff direkt! Irma var toppen, jag är så nöjd!

Svar från Irma

Tusen tack Anneli för din feedback! Vi blir så glada att du har hittat till oss nu när du är tillbaka i Karlstad, och att du blev nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka!

Amanda T
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Blev jättebra bemött och hade en super trevligt frisörbesök. Håret och färgen blev precis som jag ville och jag är super nöjd. Schamponering va helt fantastiskt

Svar från Irma

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Amanda. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Kimberly S
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Otroligt nöjd med Irma, hon är lyhörd och har det där lilla extra som man söker hos en frisör. Hon ser vad just JAG passar i och är otroligt pedagogisk, och man blir inte bara nöjd med resultatet utan man får en trevlig upplevelse under tiden också.

Svar från Irma

Din feedback värmer, stort tack Kimberly! Varmt välkommen tillbaka.

Ellinor F
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Kunnig och med magiska fingrar och kreativ anda!

Svar från Irma

Tusen tack Ellinor! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Frida H
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Otroligt duktig på sitt jobb och jag är alltid lika nöjd efter ett besök hos Irma som får mitt hår att kännas så fräscht. Min favorit frisör som man dessutom får en så otrolig trevlig stund hos med prat och massa skratt. Bäst helt enkelt😍❤️

Svar från Irma

Din feedback värmer! Stort stort tack Frida! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Catrin J
Skrev om Irma en del av WAU Karlstad

Otroligt bra bemötande och proffsig konsultation. Irma förstod vad jag var ute efter och förklarade de olika alternativen på ett bra sätt.

Svar från Irma

Din feedback värmer, stort stort tack Catrin! Din feedback betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka.