Matilda

Sedan starten hos Reco 2024
Yvonne H

Jättebra tjej är nöjd med klippning och ögonbryn MVH Yvonne

Svar från Matilda

Stort tack, Yvonne. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Ingrid K
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Jag är väldigt nöjd med min klippning hos Matilda. Professionell och lyhörd men kom också med egna förslag. Jag kan verkligen rekommendera Matilda.

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Ingrid, det uppskattas mycket! Varmt välkommen åter!

Karina E
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

En duktig och trevlig frisör och jag fick en väldigt go huvudmassage

Svar från Matilda

Tack för din feedback, Karina. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök och din huvudmassage. Varmt välkommen tillbaka.

Suzan L
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Mycket professionell, trevlig, hjälpsam och snabb!

Svar från Matilda

Tack för din feedback Suzan. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Magnus E
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Klippte två unga grabbar som hon inte klippt förut. Stenkoll, individuell känsla för hur det skulle göras - båda blev jättefina!

Svar från Matilda

Tack för din feedback Magnus, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att ni är nöjda med er upplevelse hos oss! Ni är varmt välkomna tillbaka alla tre när det är dags igen.

Olivia S
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Matilda gav ett mycket trevligt bemötande, var lätt att prata med, rolig, trevlig och snäll. Förstod vad jag ville göra med håret och hjälpte mig att vägleda till det resultatet jag ville få. Supernöjd med det slutliga resultatet och hela upplevelsen på salongen.

Svar från Matilda

Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss, Olivia! Stort tack för din fina feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Margareta H
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Jättenöjd med både klippning o styling 💓

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback Margareta. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka 🌸

Marie W
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Trevlig bemöttande. Avslappnad stämning. Lyhörd och duktig. Kommer komma tillbaka.

Svar från Matilda

Tusen tack, vi blir så tacksamma över din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka.

Erika E
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Trevligt bemötande och jag blev nöjd med min behandling. Första gången jag var hos er men Jag kommer tillbaka.

Svar från Matilda

Tack för din feedback Erika. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök och du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Stina R
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Trevlig, professionell och duktig. Alltid orolig över att få kritik över mitt sönderblekta hår och fått det tidigare men här fick jag hjälp istället. Extremt avslappnande hårtvätt.

Svar från Matilda

Tusen tack Stina för din feedback, vad fint att du är nöjd och kände att du fick hjälp med ditt hår! Du är hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen!