Matilda

13 omdömen om Matilda

Sedan starten hos Reco 2024
Karin A
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Trevligt bemötande, noggrann och tillmötesgående. Köpte schampo och balsam.

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback Karin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Pauline O
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Bra bemötande och lyssnade på mina önskemål och gav förslag för att hjälpa håret att se friskare ut.

Svar från Matilda

Tusen tack Pauline för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Josefine L
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Jättenöjd med hela besöket.

Svar från Matilda

Tack för din feedback Josefine. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Frida H
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Kunnig och noggrann! Hon är bäst!

Svar från Matilda

Stort tack för din feedback Frida. Det glädjer oss att att du blev nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Carina U
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Matilda är en skicklig frisör samt trevlig att prata med..

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback Carina, den betyder massor för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Linn S
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Fick ett oerhört fint bemötande från Matilda. Hon gav även goda råd och bedömningar av vad som rimligen kan förväntas. Utöver detta blev resultatet helt i linje med vad vi diskuterat och jag önskat. Jag rekommenderar starkt att gå till Matilda!

Svar från Matilda

Stort tack Linn! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge denna fina feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Leo E

Väldigt bra upplevelse! Bra kunskap och rådgivning från frisören Matilda

Svar från Matilda

Tack för din feedback Leo. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Jonna H

Väldigt duktig & omhändertagande

Svar från Matilda

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Jonna. Den betyder mycket för oss! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Annika L
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Supernöjd med både frisyr och frisör. Matilda är 100% proffs, så noggrann och jag fick t om hårbottensmassage, Det har jag aldrig varit med om tidigare. Förklarade också hur jag skulle sköta mitt permanentade hår. Bästa någonsin!

Svar från Matilda

Din feedback värmer Annika, stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Malin D
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Proffsig och mycket trevligt! Supernöjd med hela besöket

Svar från Matilda

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge denna fina feedback Malin, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!