Matilda

20 omdömen om Matilda

Sedan starten hos Reco 2024
Teres W
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Matilda är en riktig energikick! Alltid snygg i håret när jag lämnar. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback Teres och tack för din rekommendation. Uppskattas väldigt mycket. Varmt välkommen igen!

Kristin R
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Mycket nöjd. Kommer absolut boka henne igen.

Svar från Matilda

Stort tack Kristin, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka.

Sanna W
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Mycket trevlig och lyhörd mot kunden, märks tydligt att Matilda har erfarenhet inom frisöryrket. Mycket nöjd och garanterat återkommande kund här!

Svar från Matilda

Tack för din feedback Sanna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök & du är varmt välkommen tillbaka!

Josefin E
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Supertrevlig och superproffsig! Kommer tillbaka!

Svar från Matilda

Tusen tack Josefin! Vi uppskattar verkligen din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Lisa S
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Trevligt och positivt bemötande, jättenöjd med både färg och klippning. Rekommenderar verkligen att gå till Matilda!😊

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback Lisa och för din rekommendation 🙂 Varmt välkommen igen!

Anita V
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

En duktig frisör och så trevlig

Svar från Matilda

Tusen tack Anita! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Pernilla K

Vart jättenöjd & kommer att komma tillbaka till Matilda🤩

Svar från Matilda

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Pernilla! Du är varmt välkommen tillbaka.

Karin A
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Trevligt bemötande, noggrann och tillmötesgående. Köpte schampo och balsam.

Svar från Matilda

Tusen tack för din feedback Karin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Pauline O
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Bra bemötande och lyssnade på mina önskemål och gav förslag för att hjälpa håret att se friskare ut.

Svar från Matilda

Tusen tack Pauline för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Josefine L
Skrev om Matilda en del av WAU Karlstad

Jättenöjd med hela besöket.

Svar från Matilda

Tack för din feedback Josefine. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.