Maja

39 omdömen om Maja

Sedan starten hos Reco 2024
Ulrica S
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Suveränt duktig, jag får många tips å idéer av Maja. Alltid nöjd!

Britta E
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Glad, Positiv och professionell.

Josefin J
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Maja är fantastiskt duktig och mjuk i sitt bemötande. Hon har ett otroligt tålamod med min son som kan ha svårt att sitta stilla. Vi är alltid lika nöjda när vi varit hos henne!

Svar från Maja

Vad roligt att ni är nöjda med erat besök Josefin. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Åsa F
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Mycket proffsigt bemötande och klippning. Hon gav bra förslag på hur hon tyckte att jag skulle klippas och varför. Positiv och trevlig i sättet. Jag kommer att återkomma 😀

Svar från Maja

Tack för din feedback Åsa, vi uppskattar den mycket. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök och vill återkomma! 🤗 Du är varmt välkommen tillbaka.

Angelica Fagrell K

Lika underbar som vanligt och vet vad jag vill utan att behöva säga det 🙂🌹

Svar från Maja

Stort tack Angelica, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge din feedback! 🌸 Varmt välkommen tillbaka.

Ulla H
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Maja är seriös, har alltid en dialog innan och uppfyller de önskningar man har som kund. Maja är dessutom trevlig, naturlig och fin som person.

Svar från Maja

Stort tack för dina värmande ord Ulla. Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Emmelie E
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Maja träffade jag när jag började klippa mig på Bergvik när hon arbetade där. Maja bemötte mig på ett mycket professionellt sätt redan då och det har Maja fortsatt med. När jag såg att hon bytt salong till WAU så följde jag med för hon är en av de bästa frisörer jag har varit hos. Hade inga förväntningar alls utan var där för att fräscha upp mitt hår. Men när Maja första gången klippte och färgade mitt hår blev jag så nöjd så nu får ingen annan mer än Maja göra detta på mig. Klippte mig hos Maja i söndags och blev...

Svar från Maja

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Emmelie, det betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen i juni :)

Charlotte B

Jag och min familj har varit klippkund hos Maja i flera år och har har följt med henne från tidigare salonger. Vi är en familj med både en tonårig son och en yngre dotter och vi gillar henne allihopa och är nöjda när vi går därifrån. Vi tycker hon är fantastisk och kommer fortsätta hos henne länge till :)

Svar från Maja

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge din feedback Charlotte. Vi uppskattar det mycket och blir så glada av att höra att du och familjen är nöjda. Ni är varmt välkomna tillbaka allihopa :)

Linda-Marie S

Så nöjd med frisyren. Tack Maja

Svar från Maja

Tusen tack Linda-Marie, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Varmt välkommen tillbaka.

Ronja S
Skrev om Maja en del av WAU Karlstad

Jag har klippt mig hos Maja i flera år (på flera salonger) och kan intyga att hon är otroligt kunnig, skicklig och kreativ. Hon är dessutom jätteduktig på skalpmassage och väldigt trevlig!

Svar från Maja

Tusen tack Ronja! Vi uppskattar verkligen din feedback. Du är varmt välkommen igen!