WAU Jakobsbergsplatsen

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeNineYears
1 109
Boka tid Ring 021-13 30 08 Dela

Bakom Djäkneberget i ett 50-tals hus hittar du oss i en fin gammal tegelbyggnad. Här utför vi alla sorters hårbehandlingar, allt från vanliga klippningar till stora förändringar och hårförlängningar. Hos oss kan du alltid boka en konsultation en tid innan behandlingen så att du känner dig helt bekväm med vad som ska göras vid...

1109 omdömen om WAU Jakobsbergsplatsen

Lena A
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

En bra frisör som lyssnar på kundens önskemål. Frida levde upp till mina förväntningar. Min upplevelse var positiv och jag är nöjd med klippningen.Lena

Svar från Frida P

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, Lena. Vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Martin L
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Bra klippning! Noggrant och kändes mer skräddarsytt än hos andra.

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback Martin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Jessica L
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Noggrann o lyssnade på mina önskemål, kan rekommendera Karin!

Svar från Karin Ö

Stort tack för din rekommendation, Jessica! Vi uppskattar verkligen din feedback. Hjärtligt välkommen igen.

Marianne T
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Lugnt o trevligt bemötande. Lyssnade på mina önskemål och använde sin skicklighet. Mycket nöjd.

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback, Marianne. Den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Anna L
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida lyssnade på mina önskemål och gav mig råd. Det gjorde att jag blev jättenöjd med min klippning och henne 😊.

Svar från Frida P

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Anna. Tack för din feedback, den betyder mycket! 😊 Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Erik B
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Kunnig och hjälpande i beslut att ta

Svar från Louise R

Tusen tack, Erik! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Louise S
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Klippte min 10 månaders son hos underbara Frida. Hon var så fin med honom och trots att han var otålig och hade svårt att sitta still lyckades hon få till en perfekt klippning. Vi kommer definitivt tillbaka och rekommenderar Frida varmt!❤️

Svar från Frida P

Tusen tack för din fina feedback Louise, och tack för din rekommendation! ❤️ Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du och sonen är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen!

Catrine L
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Louise lyssnade och gav mig exakt det resultat jag ville ha.

Svar från Louise R

Tack för din feedback Catrine. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Ingalill D
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Mycket skicklig frisör, serviceminded, väldigt trevlig. Positiv upplevelse på alla sätt att träffa Karin.

Svar från Karin Ö

Tack för din feedback Ingalill. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Nina S
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida är en superduktig frisör! Väldigt noggrann och inkännande. Rekommenderar verkligen henne!

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Nina, det värmer! Varmt välkommen igen!

Jonna H
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Har gått till Louise i flera år, blir alltid så nöjd! Louise lyssnar och går igenom ordentligt med mig vad det är jag vill ha för frisyr både när det gäller klipp och färg. Hon ser till att genom hela tiden att det känns bra och att jag är nöjd. Bästa frisören vi har i Västerås!

Svar från Louise R

Stort stort tack för dina värmande ord Jonna. Din feedback betyder väldigt mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Veronika S
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Super trevlig och bra service under hela besöket

Svar från Karin Ö

Tusen tack Veronika! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Stina V
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Hon mötte mig på ett trevligt och lugnt sätt vilket gav mig en avslappnad känsla, brukar annars tycka det är jobbigt med exempelvis besök hos frisören. Hon lyssnade på mina behov och önskemål och uppfyllde de toppen.

Svar från Karin Ö

Stort tack för din fina feedback Stina, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du hade en bra upplevelse hos oss. Hjärtligt välkommen tillbaka igen!

Therese H
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Hon är inlyssnande men inte heller rädd att ge förslag på klippning som hon tycker passar!

Svar från Frida P

Tack för din feedback Therese, vi uppskattar den massor! Varmt välkommen tillbaka.

Frida J
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

När jag flyttade till Västerås letade jag med blåslampa efter en bra frisör. Min man tipsade om Frida och efter första besöket blev jag såld. Frida är otroligt duktig på att höra och leva upp till mina förväntningar. Hon pushar mig (på ett bra sätt) till att vara vågad. Hon gör magi med mitt hår och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Frida delar med sig av sin kunskap och erfarenhet och ger en verkligen en helupplevelse. Har nästan köpt alla produkter som hon rekommenderar för de gör verkligen under till mitt hår.

Svar från Frida P

Stort stort tack för dina värmande ord Frida. Det betyder massor att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback! . Varmt välkommen tillbaka.

Ann-mari P
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevlig och förstår hur jag vill ha mitt hår klippt.

Svar från Karin Ö

Tack för din feedback Ann-mari, den betyder mycket! Hjärtligt välkommen åter.

Ewa B
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Karin är genuint trevlig och proffsig ända ut i fingerspetsarna. Jag blev väldigt nöjd med färg, klippning och styling.

Svar från Karin Ö

Tack för din feedback Ewa. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Jens A
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Känner mig väldigt väl behandlad! Rolig att prata med.

Svar från Karin Ö

Din feedback värmer, stort tack Jens! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Ingrid S
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Hon var bra. Hon sa inte så mkt.

Svar från Karin Ö

Tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback om ditt besök Ingrid , vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Linnea L
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Upplevde Karin som kunnig inom klippning. Dessvärre något hårdhänt för mig som håröm. Hade önskat feedback på hur håret mår, vad man kan göra för förbättringar osv. Är nöjd med klippningen och resultatet.

Svar från Karin Ö

Tack Linnea för din feedback, vi uppskattar att du tog dig tid att skriva om ditt besök. Vi tar till oss av det du ger input om och önskar dig varmt välkommen åter!

Pär O
Skrev om WAU Jakobsbergsplatsen

Supertrevlig bemötande och proffsigt utfört arbete

Svar från WAU Jakobsbergsplatsen

Tusen tack Pär för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Marta A

Mycket nöjd! Över Mina expectations! Marta

Svar från Frida P

Tack Marta, vad roligt att du är nöjd med dina extensions! Varmt välkommen tillbaka.

Rauha K
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Det var bra, jag blev så nöjd med mitt hår.

Svar från Karin Ö

Tusen tack Rauha. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Tuva S
Skrev om WAU Jakobsbergsplatsen

lovisa var väldigt trevlig och proffsig och resultatet vart över mina förväntningar skulle verkligen rekommendera henne !!

Svar från WAU Jakobsbergsplatsen

Tusen tack för din feedback Tuva och extra tack för din rekommendation, det värmer! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Marianne S

Emma är alltid glad , trevlig och proffesionell i sitt arbete. Blir alltid nöjd när jag klipper och slingar mitt hår hos henne. Hon är toppen helt enkelt

Svar från Emma H

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Marianne. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Monica V
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Karin är helt enkelt bäst.Hon frågar hur jag har tänkt mig det i dag.Tillsammans pratar vi ihop oss om hur hon ska klippa mig med tanke på alla virvlar i håret. Resultatet blir superbra varje gång. Karin är en skicklig och trevlig frisör..Jag kan med hela mitt hjärta rekommendera Karin . Prova! Du kommer inte att bli besviken! Jag köpte två produkter från Kerastase Champo och balsam

Svar från Karin Ö

Tusen tusen tack för att du tog dig tiden att ge din fina feedback Monica, vi blir så tacksamma över det! Extra tack också för din rekommendation. Du är hjärtligt välkommen åter när det är dags igen.

Jenna T
Skrev om WAU Jakobsbergsplatsen

Jag är väldigt missnöjd med min klippning hos Wau. Gick dit med väldigt enkla ”önskemål”, ta bort det slitna & klippa till luggen i olika längder. Men det är väldigt ojämnt klippt ÖVERALLT & nu måste jag gå till en annan frisör & försöka lösa detta. Skrev till frisören i fråga som snarare sa att det såklart kommer se ojämt ut när man plattar för att jag har självfall i håret naturligt. Men det borde enligt mig inte vara HELT ojämnt överallt i håret för det. Hon erbjöd sig att ”fixa” till det. Men känner mig inte alls trygg...

Svar från WAU Jakobsbergsplatsen

Otroligt tråkigt att du blev så missnöjd med ditt hår, Jenna. Något vi på WAU tycker är väldigt tråkigt är att dina ord om oss utelämnar att din klippning utfördes av en helt nyutbildad trainee frisör. När man går till elev för klippning så får du ett billigare pris (240kr i detta fall) och eleven får öva på att klippa. Blir detta inte som tänkt behöver dem få lära av sina misstag. Vi har försökt nå dig igen och hoppas på att vi kan tillsammans med handledare på salongen få rätta till din frisyr. Kontakta oss gärna, vi...

Ellen A
Skrev om WAU Jakobsbergsplatsen

Supermysigt ställe och alla är jättetrevliga, klippt mig där i flera år och är lika nöjd varje gång :)

Svar från WAU Jakobsbergsplatsen

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Ellen, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Lisa E
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Mycket trevligt bemötande och hon förstod genast hur jag ville ha håret. Hon tordes klippa så kort som jag ville ha det och det är jag inte så van vid när jag besökt andra salonger. Dessutom stod hon ut med mitt "tjattrande", vilket inte är självklart. Jag hade en trevlig stund!

Svar från Frida P

Tack för din feedback Lisa. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Alicia L
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag är supernöjd med klippningen och framförallt färjningen!

Svar från Miriam W

Stort tack Alicia, vi blir så glada av att höra att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Matilda M
Skrev om WAU Jakobsbergsplatsen

Riktigt bra omhändertagen av Lovisa Oden. Fick lyxen att Lovisas handledare även stöttade upp. Kommer absolut tillbaka

Svar från WAU Jakobsbergsplatsen

Tusen tack för din feedback Matilda, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Monika G

Toppen! Kunnig, noggrann, serviceminded 😊👍

Svar från Louise R

Tusen tack Monika! Vi uppskattar verkligen din feedback 😊 Välkommen åter!

Ulrica N
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag är mycket nöjd med mitt besök hos Karin. Jag blev vänligt bemött och jag är mycket nöjd med resultatet av min klippning/färgning. Jag återkommer gärna till salongen. Vänliga hälsningar Ulrica

Svar från Karin Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Ulrica, vi uppskattar det mycket. Du är varmt välkommen tillbaka igen!

Casandra P
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag är så nöjd. Blev precis som jag tänkt och lite mer 😍

Svar från Karin Ö

Tack för din feedback Casandra. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Maja B
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Grym på sitt jobb och väldigt trevlig!!

Svar från Louise R

Stort tack Maja, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Ann Christine L
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Bästa frisören. Alltid jättenöjd!

Svar från Karin Ö

Tusen tack Ann Christine! Vi uppskattar verkligen din feedback. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Charlotte L

Emma var väldigt trevlig och inlyssnande. Kom med förslag och gjorde ett noggrant arbete.

Svar från Emma H

Tusen tack för din feedback Charlotte, den betyder massor för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Hanna L
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Klipper mig alltid hos duktiga och trevliga Frida!

Svar från Frida P

Tusen tack Hanna! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Peter H
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Vi startade upp ett ettårs projekt med min frisyr, och har sedan dess följt planen. Gediget hår hantverk med noggrannhet som A-O

Svar från Karin Ö

Tack för din feedback Peter. Det glädjer oss massor att du är nöjd med dina besök. Varmt välkommen tillbaka.

Daniel Å

Mycket proffsig och trevlig. Frisyren blev fantastisk.

Svar från Emma H

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Daniel. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Sandra W
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Har följt Frida i många år. Dit hon går, går även jag. Öppen, lyhörd och gör ett fantastiskt jobb!

Svar från Frida P

Stort tack Sandra, det betyder mycket! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Mirelle M
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevlig och blev så nöjd med både klippning och hårfärg :)

Svar från Louise R

Tack för din feedback Mirelle. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök :) Varmt välkommen tillbaka.

Moa A
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Superduktig på blonda slingor och lyssnar in vad kunden verkligen vill ha. Är alltid nöjd med Louises arbete när jag lämnar salongen.

Svar från Louise R

Stort tack Moa. Det betyder mycket att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Varmt välkommen åter.

Jessica T
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Fantastiskt trevlig, duktig och serviceminded. Jag är så nöjd! Grym tjej! 🤩🌷

Svar från Miriam W

Stort tack för din feedback Jessica, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter.

Heidi S

Jag är nöjd och fick många bra råd om mitt hår. Duktig frisör.

Svar från Emma H

Tack för din feedback Heidi, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Heidi S
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Professionell och inlyssnande. Jag är nöjd med resultatet.

Svar från Karin Ö

Tusen tack Heidi. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge din feedback! Välkommen åter!

Kasper L

Hon var jättetrevlig och lättsam

Svar från Emma H

Stort tack Kasper, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Fanny H

Blev supernöjd med klippningen

Svar från Emma H

Vad roligt att höra Fanny, tusen tack! Det betyder mycket. Du är varmt välkommen tillbaka.

Alice S

Trevligt bemötande och lyssnade noga på mina önskemål som efterföljdes :)

Svar från Emma H

Din feedback betyder mycket Alice, stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Johanna S
Skrev om WAU Jakobsbergsplatsen

Mysig salong. Väldigt bra bemötande. Har inte klippt mig på 10år och var i behov av en förändring och bokade "klippning ny frisyr". Kände mig lyssnad på och resultatet blev över förväntan. Jag är väldigt nöjd!

Svar från WAU Jakobsbergsplatsen

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Johanna. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss & extra roligt att efter den tiden kunna uppfylla ditt behov av förändring. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags :)