WAU Jakobsbergsplatsen

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 021-580 27 47 Dela

Om företaget

Bakom Djäkneberget i ett 50-tals hus hittar du oss i en fin gammal tegelbyggnad. Här utför vi alla sorters hårbehandlingar, allt från vanliga klippningar till stora förändringar och hårförlängningar. Hos oss kan du alltid boka en konsultation en tid innan behandlingen så att du känner dig helt bekväm med vad som ska göras vid...

1036 omdömen om WAU Jakobsbergsplatsen

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 1036 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Alice A
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jätte trevlig bemötande. Duktig och kunnig! Äntligen hittade jag en frisör som kan och gör vad kunden önskar. Rätt person på rätt plats! Tack Frida!

Svar från Frida P

Din feedback värmer! Stort stort tack Alice! Varmt välkommen tillbaka.

Ove P
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Mycket trevlig och professionell! En mycket perfekt herrklippning men något för dyr för c 35 minuter.

Svar från Emma H

Stort tack för din feedback Ove och vad roligt att du är nöjd med din klippning. Du är varmt välkommen åter!

Malin Ida Elina O
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Efter att min frisör slutat och det gått lång tid sedan senaste färgning och klippning så gjorde Emma underverk! Superfin helomvandlig! Trevligt bemötande.

Svar från Emma H

Tusen tack för din fina feedback! Vad roligt att du blev nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Nova J
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Emma H. är jätte duktig, diskuterar och respekterar kundens val.

Svar från Emma H

Din feedback värmer. Stort tack Nova! Varmt välkommen tillbaka.

Julia I
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Otroligt duktig och trevlig frisör!

Svar från Frida P

Stort tack för din fina feedback Julia, varmt välkommen igen!

Marie L
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida var lugn och lyssnade in det jag sa om mitt hår.

Svar från Frida P

Tack så mycket Marie för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter!

Arlene O
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

I am satisfied with the service 😊

Svar från Emma H

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Arlene, we really appreciate it, welcome back!

Matas M
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

allt var professionellt, mycket nöjd med frisyren.

Svar från Karin Ö

Din feedback värmer, stort tack Matas! Varmt välkommen tillbaka.

Nathalie E
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Super trevlig och noggrann! Är väldigt nöjd :)

Svar från Emma H

Tusen tack för din feedback Nathalie. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Åsa W

Emma är duktig, lugn och proffsig. Hon är lyhörd och jag är supernöjd 🌟💕 Åsa

Svar från Emma H

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Åsa, tusen tack för din feedback! 🫶🏼 Varmt välkommen åter!

Sebastian F
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Blev trevligt bemött och var lyhörd på mitt önskemål om frisyr samt hade trevligt samtal om lite allt möjligt. Hade haft långt hår i över 20 år och ville prova en kortare frysyr och det löste hon galant!

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Sebastian. Vad roligt att du är nöjd med din nya kortare frisyr. Varmt välkommen åter!

Jessica T
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Fantastiskt duktig kompetent och ödmjuk, jag kände mig så otroligt snygg i håret när jag lämnade! 🙏🏻🙌🏻 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🙌🏻🤩 /Jessica

Svar från Frida P

Stort stort tack för din fina feedback Jessica, vad roligt att höra! 🤩 🙌 Varmt välkommen tillbaka.

Carla W

Trevlig, tillmötesgående och proffessionell👌 Erbjudande januari/februari + färg

Svar från Frida P

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Carla, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Jenny R
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Både bemötandet och resultatet var väldigt bra 😊

Svar från Frida P

Stort tack för din feedback Jenny ❣️ Varmt välkommen åter!

Jeanette S
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättetrevlig och lättsam att prata med. Är väldigt nöjd med klippningen:)

Svar från Karin Ö

Din feedback betyder mycket för oss! Stort tack Jeanette. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)

Eva N
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt Bemötande ! Proffsigt Klippt . . Jag Ville klippa Frisyren Som Är " inne " Uppklippt . . 2024 ! Jag hade Jätte Långt Hår ! Jag Är Mycket Nöjd ! Köpte Hårspray Loreal 👍🍀

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Eva! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök och din "inne" frisyr 🤩 🫶🏼 Varmt välkommen åter!

Johanna S
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb. Jag blev supernöjd.

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback Johanna. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Hilda D
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Lousie är fantastisk både som frisör och person. Alltid lika nöjd!

Svar från Louise R

Stort stort tack för dina värmande ord Hilda. Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.

Olle B
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Alltid glad och positiv med en hög servicenivå.

Svar från Louise R

Stort tack för din feedback Olle, hoppas vi ses snart igen!

Ella B
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Väldigt trevlig och noggrann som förstår och får en att känna sig bekväm i sin frisyr. Bästa frisören som satt i extensions på mig!

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback Ella. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök och din isättning av extension! Varmt välkommen åter!

Hanna H
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida har en otrolig fingertoppskänsla och resultatet blir alltid över förväntan. Ett proffs när det kommer till klipp och färg och därtill en fantastisk personlighet, en riktig klippa!🫶

Svar från Frida P

Stort stort tack för dina värmande ord Hanna. Din feedback betyder massor 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka!

Dzeneta M
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Supertrevlig och flexibel vad gäller kundens Önskan.

Svar från Karin Ö

Stort tack för din fina feedback Dzeneta, varmt välkommen tillbaka.

Anna R
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Grymt kunnig och sjukt härlig människa. Går alltid därifrån supernöjd med mitt hår.

Svar från Miriam W

Stort stort tack för dina värmande ord Anna. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Amanda M
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Väldigt trevlig och lyhörd på de jag ville göra med mitt hår

Svar från Karin Ö

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Amanda, välkommen åter!

Catarina K
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Bra bemött! Serviceinriktad och noggrann!

Svar från Frida P

Tack Catarina för din fina feedback. Att du tar dig tiden att skriva betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka.

Susanne S
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Mitt första besök på WAU på J.KB. Louise tog hand om mitt hår på bästa sätt. Satte sig in i mina önskemål. Tillmötesgående, bra kommuniakton, lättsam och trevlig. Kan varmt rekommendera Louise.

Svar från Louise R

Tack för din fina feedback och din rekommendation Susanne, den betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Linn S
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Karin är otrolig, magiker när det gäller att få fram rätt nyanser. Nöjd ☺️

Svar från Karin Ö

Stort tack Linn för dina fina ord och vad roligt att du är nöjd! Varmt välkommen tillbaka igen!

Julia P
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättehärlig och lyssnade på mig! Klippte av precis den längden som behövdes på mitt slitna hår, samt var försiktig med luggen och klippte dem två gånger, vilket jag uppskattar då jag var rädd att den skulle bli för kort! Lätt att prata med, förklarade varje steg och besvarade alla mina frågor!

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Julia, den betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Helena Å
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Så trevlig tjej. Hon är duktig frisör

Svar från Frida P

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Malin S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam är engagerad och glad, säger alltid vad hon tycker och tänker och har en bra dialog med kunden. Bästa frisören som finns! ⭐️

Svar från Miriam W

Tusen tack för dina fina ord Malin! Hoppas vi ses snart igen.

Hanna I
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättetrevlig och var ärlig om vad som kunde göras med mitt hår!

Svar från Frida P

Tusen tack Hanna, din feedback betyder mycket för oss. Välkommen åter!

Monika G
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Min favoritfrissa! Duktig och lyhörd och kommer med tips och förslag. Jag får alltid så fina komplimanger från vänner och bekanta när jag varit på behandlingar, såväl färgning som klippningar.

Svar från Louise R

Vad roligt att höra att du alltid blir bemött med komplimanger efter ditt besök hos oss, det blir vi så glada av att höra! Stort tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka.

Ella B
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jätteduktig på att förstå vad jag ville ha

Svar från Frida P

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Hans G
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt bemötande och proffsig klippning

Svar från Louise R

Stort tack Hans för din fina feedback! Varmt välkommen tillbaka!

Ove P
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Otroligt trevlig och duktig,ett proffsigt bemötande 👍

Svar från Louise R

Stort tack för din feedback Ove, hoppas vi ses snart igen!

Anette H
Skrev om Karin Ö en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Lugn och saklig, skicklig och erfaren. Bra på att förklara hur hon klippt och hur hon använde produkterna.

Svar från Karin Ö

Tack Anette för din feedback. Det betyder mycket för oss att du tog dig tiden! Varmt välkommen åter!

Pekka N
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Kunnig, trevlig, och humoristisk. Frida vet hur jag vill ha det, jag är mycket nöjd

Svar från Frida P

Tack vad kul att höra och tack för att du tog dig tid att ge en recension Pekka. Varmt välkommen tillbaka!

Ulla N
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida är professionell och har ett trevligt bemötande. Är alltid nöjd när jag går därifrån !

Svar från Frida P

Tusen tack Ulla för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Anette Heléna B
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Louise är en superhärlig människa med full expertis inom sitt område. Jag har bara gott att säga!

Svar från Louise R

Tusen tusen tack för din fina feedback! Det betyder massor. Varmt välkommen tillbaka.

Ebba S
Skrev om WAU Jakobsbergsplatsen

Superfin upplevelse när jag kom in hälsade personalen glatt. 🙂 alla var så fina & mysiga. Är supernöjd . Jag kommer tillbaka garanterat. Jättemysig salong. 🙂

Svar från WAU Jakobsbergsplatsen

Vad fina ord Ebba. Hjärtligt tack för din feedback. Du är varmt välkommen tillbaka!

Dan E
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Bra upplevelse, duktig frisör, som dessutom är trevlig!

Svar från Frida P

Fint att du tog dig tid Dan att ge en recension. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Sanna J
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Är jättenöjd med Frida!! Mitt poäng 4 av 5 beror endast på priset.

Svar från Frida P

Vad kul att du är så är nöjd med ditt besök, det värmer att höra. Varmt välkommen tillbaka!

Åsa L
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Lugnt och trevligt bemötande, jag klippte mig kom fram gemensamt om hur jag ska klippas och vad som passar mig.

Svar från Frida P

Tack för att du tog dig tid att ge feedback, det betyder massor för oss! Hjärtligt välkommen tillbaka!

Carina H
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättetrevlig och kunnig tjej. Omsättning av extensions.

Svar från Louise R

Tack för din feedback Carina! Den betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Hanna F
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag blev super nöjd och hon var väldigt varsam och kunnig när jag behövde hjälp. Jag hade absolut rekommenderat henne till andra! Mvh nöjd kund

Svar från Louise R

Tack så hjärtligt Hanna! Din rekommendation betyder massor och det värmer att höra att du är så nöjd. Varmt välkommen tillbaka!

Nellie M
Skrev om Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Super duktig, berättade hela tiden vad hon gjorde och resultatet var verkligen såååå fint!

Svar från Emma H

Stort stort tack Nellie för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Kristina B
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida har ett trevligt bemötande och är skicklig i sitt yrkesutövande

Svar från Frida P

Stort stort tack Kristina för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Elin Ä
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Frida är alltid lyhörd, trygg och trevlig och jag går alltid därifrån nöjd med frisyren 😊

Svar från Frida P

Tusen tack Elin för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Birgitta O
Skrev om Frida P en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Välkomnande, lyhörd och skicklig.

Svar från Frida P

Tack så mycket Birgitta för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Marina J
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Så nöjd! Man blir alltid väl omhändertagen på Wau!

Svar från Louise R

Tack så mycket Marina för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Filtrera omdömen