Frida P

Frida P

119 omdömen om Frida P

Lena A

En bra frisör som lyssnar på kundens önskemål. Frida levde upp till mina förväntningar. Min upplevelse var positiv och jag är nöjd med klippningen.Lena

Svar från Frida P

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, Lena. Vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Martin L

Bra klippning! Noggrant och kändes mer skräddarsytt än hos andra.

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback Martin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Marianne T

Lugnt o trevligt bemötande. Lyssnade på mina önskemål och använde sin skicklighet. Mycket nöjd.

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback, Marianne. Den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Anna L

Frida lyssnade på mina önskemål och gav mig råd. Det gjorde att jag blev jättenöjd med min klippning och henne 😊.

Svar från Frida P

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Anna. Tack för din feedback, den betyder mycket! 😊 Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Louise S

Klippte min 10 månaders son hos underbara Frida. Hon var så fin med honom och trots att han var otålig och hade svårt att sitta still lyckades hon få till en perfekt klippning. Vi kommer definitivt tillbaka och rekommenderar Frida varmt!❤️

Svar från Frida P

Tusen tack för din fina feedback Louise, och tack för din rekommendation! ❤️ Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du och sonen är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen!

Nina S

Frida är en superduktig frisör! Väldigt noggrann och inkännande. Rekommenderar verkligen henne!

Svar från Frida P

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Nina, det värmer! Varmt välkommen igen!

Therese H

Hon är inlyssnande men inte heller rädd att ge förslag på klippning som hon tycker passar!

Svar från Frida P

Tack för din feedback Therese, vi uppskattar den massor! Varmt välkommen tillbaka.

Frida J

När jag flyttade till Västerås letade jag med blåslampa efter en bra frisör. Min man tipsade om Frida och efter första besöket blev jag såld. Frida är otroligt duktig på att höra och leva upp till mina förväntningar. Hon pushar mig (på ett bra sätt) till att vara vågad. Hon gör magi med mitt hår och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Frida delar med sig av sin kunskap och erfarenhet och ger en verkligen en helupplevelse. Har nästan köpt alla produkter som hon rekommenderar för de gör verkligen under till mitt hår.

Svar från Frida P

Stort stort tack för dina värmande ord Frida. Det betyder massor att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback! . Varmt välkommen tillbaka.

Marta A

Mycket nöjd! Över Mina expectations! Marta

Svar från Frida P

Tack Marta, vad roligt att du är nöjd med dina extensions! Varmt välkommen tillbaka.

Lisa E

Mycket trevligt bemötande och hon förstod genast hur jag ville ha håret. Hon tordes klippa så kort som jag ville ha det och det är jag inte så van vid när jag besökt andra salonger. Dessutom stod hon ut med mitt "tjattrande", vilket inte är självklart. Jag hade en trevlig stund!

Svar från Frida P

Tack för din feedback Lisa. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.