Frida P

Frida P

106 omdömen om Frida P

Stefan S

Jag tycker Frida är väldigt trevlig och enkel att ha att göra med, flexibel och hörsam. Blir lika nöjd varje gång jag går därifrån och skulle inte byta bort Frida för någon annan!

Svar från Frida P

Stort stort tack Stefan, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Sanna Z

Sonen klippte sig och jag hörde deras diskution om frisyrer mm. Vi är jättenöjda

Svar från Frida P

Vad roligt att du och din son är nöjda med erat besök! Stort tack för din feedback Sanna. Varmt välkomna tillbaka igen.

Margreta E

Professionell! Inkännande. Pratar inte en massa strunt.

Svar från Frida P

Tack för din feedback Margreta, den betyder mycket! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Tatiana K

Frida är väldigt duktig. Jag är nöjd varje gång!

Svar från Frida P

Tack för din feedback Tatiana. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt/dina besök :) Varmt välkommen tillbaka.

Nelly N

Med perfektion och noggrannhet får man en upplevelse i toppklass!

Svar från Frida P

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Nelly! Varmt välkommen tillbaka.

Anneli E

Frida är fantastisk! Är lyhörd och gör det bästa för ditt hår, får alltid fint och fräscht hår hos henne.

Svar från Frida P

Stort tack Anneli för din fina feedback. Den betyder väldigt mycket. Varmt välkommen tillbaka!

Carina L

Jag har jobbat med Frida och sett hur hon jobbar,är numera hennes kund.Frida är proffs på hennes yrke och jag är alltid nöjd när hon har fixat mitt hår

Svar från Frida P

Din feedback värmer Carina, stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Alice A

Jätte trevlig bemötande. Duktig och kunnig! Äntligen hittade jag en frisör som kan och gör vad kunden önskar. Rätt person på rätt plats! Tack Frida!

Svar från Frida P

Din feedback värmer! Stort stort tack Alice! Varmt välkommen tillbaka.

Julia I

Otroligt duktig och trevlig frisör!

Svar från Frida P

Stort tack för din fina feedback Julia, varmt välkommen igen!

Marie L

Frida var lugn och lyssnade in det jag sa om mitt hår.

Svar från Frida P

Tack så mycket Marie för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter!