Trevlig och duktig frisör - rekommenderas
260 omdömen om Louise R
Louise är helt otrolig!!! Alltid tillmötesgående, glad , pratsam och tillgänglig . Bästa frisören 👌!!!
Louise är super duktig, jag trivs jätte bra med henne som min frisör. Rekommenderas starkt.👍👍👍
Louise var lyhörd, professionell, inkännande och omhändertagande. Hon lyssnade på mina önskemål och kom med egna förslag kring vad som skulle passa mig bäst. Hon överträffade verkligen mina förväntningar.
Jättenöjd med Louise som är grym på slingor och färg! Rekommenderar!!
Tusen tack Julia! Vi blir otroligt glada för din rekommendation och att du har gett oss förtroendet att ta hand om dig och ditt hår. Varmt välkommen tillbaka igen.
Som alltid supernöjd, Louise är världsbäst!
Tack bästa Hilda! Vi uppskattar verkligen din feedback. Varmt välkommen tillbaka igen.
Perfect som vanligt resultatet över förvänntningarna TACK LOUISE
Tusen tusen TACK för din fina feedback Marta! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.
Toppen betyg till en toppen tjej, alltid trevlig och förstår alltid vad man vill ha 🤩
Stort stort tack för dina värmande ord, Pernilla. 🫶🏼 Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.
Väldigt nöjd med mina slingor!!
Tack snälla Cecilia! Så roligt att du blev så nöjd! Varmt välkommen åter!
Noggrann och duktig! Blev jättenöjd med min nya frisyr!
Tusen tack Susanne för dina fina ord! Så roligt att du blev nöjd med resultatet. Varmt välkommen åter!