Louise R

Louise R

156 omdömen om Louise R

Sedan starten hos Reco 2019
Clara H

Otroligt trevlig, lyssnade till mina önskemål och kom med olika förslag. Väldigt kunnig och proffsig. :)

Svar från Louise R

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Clara! Varmt välkommen tillbaka.

Helena O

Lyhörd, noggrann och mycket trevlig. Förstår vad jag vill och framför allt vad jag behöver. Kommer med egen input vilket är toppen eftersom jag själv inte är ett proffs på hår. Jag har hittat min frisör!

Svar från Louise R

Tusen tack Helena för din fina feedback! Du är varmt välkommen tillbaka.

Sebastian F

Blev trevligt bemött och var lyhörd på mitt önskemål om frisyr samt hade trevligt samtal om lite allt möjligt. Hade haft långt hår i över 20 år och ville prova en kortare frysyr och det löste hon galant!

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Sebastian. Vad roligt att du är nöjd med din nya kortare frisyr. Varmt välkommen åter!

Eva N
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt Bemötande ! Proffsigt Klippt . . Jag Ville klippa Frisyren Som Är " inne " Uppklippt . . 2024 ! Jag hade Jätte Långt Hår ! Jag Är Mycket Nöjd ! Köpte Hårspray Loreal 👍🍀

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Eva! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök och din "inne" frisyr 🤩 🫶🏼 Varmt välkommen åter!

Hilda D

Lousie är fantastisk både som frisör och person. Alltid lika nöjd!

Svar från Louise R

Stort stort tack för dina värmande ord Hilda. Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.

Olle B
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Alltid glad och positiv med en hög servicenivå.

Svar från Louise R

Stort tack för din feedback Olle, hoppas vi ses snart igen!

Susanne S

Mitt första besök på WAU på J.KB. Louise tog hand om mitt hår på bästa sätt. Satte sig in i mina önskemål. Tillmötesgående, bra kommuniakton, lättsam och trevlig. Kan varmt rekommendera Louise.

Svar från Louise R

Tack för din fina feedback och din rekommendation Susanne, den betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Julia P

Jättehärlig och lyssnade på mig! Klippte av precis den längden som behövdes på mitt slitna hår, samt var försiktig med luggen och klippte dem två gånger, vilket jag uppskattar då jag var rädd att den skulle bli för kort! Lätt att prata med, förklarade varje steg och besvarade alla mina frågor!

Svar från Louise R

Tusen tack för din feedback Julia, den betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Monika G

Min favoritfrissa! Duktig och lyhörd och kommer med tips och förslag. Jag får alltid så fina komplimanger från vänner och bekanta när jag varit på behandlingar, såväl färgning som klippningar.

Svar från Louise R

Vad roligt att höra att du alltid blir bemött med komplimanger efter ditt besök hos oss, det blir vi så glada av att höra! Stort tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka.

Hans G
Skrev om Louise R en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt bemötande och proffsig klippning

Svar från Louise R

Stort tack Hans för din fina feedback! Varmt välkommen tillbaka!