Läs vad 89 Läs vad Louise R

2022-10-03 Verifierad kund
    Har klippt mig hos Louise i många år och jag skulle aldrig byta. Det är som att bli klippt hemma hos sin vän fast proffsigare. Jag är alltid 100% nöjd och hon vet exakt vad jag menar. Snygg fräsch lokal full av bra och snygga produkter till alla tillfällen och hår.
    Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka. Louise R
    2022-10-01 Verifierad kund
    Louise var supertrevlig och lättsam. Väldigt kunnig och duktig frisör, blev supernöjd med klippning och styling. Kommer absolut gå tillbaka till henne.

2022-09-18 Verifierad kund
    Lyssnar på kunden, kunnig och erfaren personal
    Stort tack för din feedback, hoppas vi ses snart igen.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd, erfaren, snabb, trevlig, flexibel… listan kan göras lång! Gå till Louise om du vill ha bästa frisören helt enkelt :)
    Tusen tack för din feedback! Vilka fina ord! Varmt välkommen åter :) Louise R
    2022-08-31 Verifierad kund
    Bästa frisören!!! Alltid nöjd 😄
    TUSEN TACK! Vi ses snart igen! :) Louise R
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bästa frisören jag gått till! Noggrann, kompetent, snabb, pålitlig, flexibel och vill alltid göra det lilla extra för kunden. Duktig på löshår och blont hår. Alltid trevlig och lättpratad.
    TACK Johanna! Vilka fina ord! Vi ses snart igen! :) Louise R
    2022-08-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig och duktig på sitt jobb. Lyssnar på mig som kund. Känner mig alltid välkommen och trygg.
    Tack för dina värmande ord. Välkommen tillbaka :) Louise R
    2022-08-25 Verifierad kund
    Har gått till Louise i flera år. Hon är den enda som får röra mitt hår. Väldigt professionell och lyssnar alltid på kunden!
    Tack Elin för dina fina ord. Vi ses snart igen :D Louise R
    2022-08-15 Verifierad kund
    Otroligt bra kundbemötande och man går alltid därifrån nöjd och glad!
    Tusen tack Daniel för dina fina ord! Vi ses snart igen :D Louise R
  • 2021-07-09 Insamlad av företaget
    Det var litet otydligt när jag kom fram, ingen som välkomnade mig eller frågade mitt namn (omkring bokningen), men resten var super bra, så jag är nöjd :)