WAU Nyköping

WAU Nyköping

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeSixYears

Välkommen till WAU Nyköping! Hos oss på WAU Nyköping hittar du våra duktiga frisörer och barberare. Vår frisörsalong ligger på Västra Kvarngatan 4 i Nyköping. Vi strävar efter att ge dig en personlig upplevelse och lyssnar till dina tankar och idéer och försöker blanda dessa med vår erfarenhet och kunskap för att du ska få...

519 omdömen om WAU Nyköping

Emelie B
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Jätte trevlig tjej och frisör! Kom väl inte därifrån riktigt med den frisyren jag ville och förväntade mig! Bra tips gällande hårprodukt till mitt hår och vad det behövde!

Emelie B
Skrev om WAU Nyköping

Mycket trevlig personal! Berättade vad jag ville ha, frisören förstod mig? Kom ut med en helt annan frisyr! + kortare hår än vad jag tänkt! Men det växer ut! :)

Annika O
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Mycket fin och trevlig. Verkar mycket kunnig som frisör.Färgade slingor som jag är så nöjd med.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Annika, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Neo W
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är grym på att klippa och väldigt trevlig. Så nöjd +++++

Svar från Sandra M

Tack för din feedback, Neo. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Diana S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Trevlig att prata med,lyhörd för vad jag ville ha

Svar från Tanja

Tusen tack Diana. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Helene B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig, lyhörd och väldigt noggrann. Håret (både klippning och färg) blev väldigt bra!

Svar från Sandra M

Tusen tack Helene! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Andrew F
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja was a pleasure to talk to. Friendly, calm and made me feel very welcomed. I was very happy with her professionalism and would recommend friends to see her.

Svar från Tanja

Thank you Andrew for taking the time to give us your feedback, we really appreciate it! Warm welcome back!

Christer H
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jag ville göra mig snygg inför min 80årsdag. Sandra lyssnade på mig och resultatet blev över förväntan. Jag är mycket nöjd och återkommer definitivt

Svar från Sandra M

Tack för din feedback, Christer. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. STORT grattis till dig och dina 80 år 🥳 Fira nu ordentligt , så är du välkommen tillbaka igen när det är dags igen!

Lisa K
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Hon bemötte mig med glatt leende och var jätte trevlig! Mina förväntningar var mycket bra och blev nöjd. Vi småpratade lite medans processen, allting gick bra, jag klippte mig och färgade med balyage och slingor. :D

Svar från Sandra M

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, Lisa. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :D

Kalle K
Skrev om WAU Nyköping

Min son klippte sitt långa hår kort för första gången på tio år och blev så nöjd att han inte kunde sluta prata om det. Allt från bemötandet till hur duktig och professionell frisören var. Full pott extra allt blev betyget. +++++

Svar från WAU Nyköping

Underbart att höra Kalle! Stort stort tack för din fina feedback, den betyder massor! Du och din son är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen!

Tim V
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Himla bra, rolig och trevlig. Alltid nöjd med resultatet.

Svar från Sandra M

Stort tack, Tim! Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Jeanette J

Otroligt duktig! Sååå nöjd! ☺️

Svar från Sandra M

Tack för din feedback Jeanette. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök 😁 Varmt välkommen tillbaka.

Benita C
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra var jätteduktig och väldigt trevlig. Det var mitt första besök till salongen och jag kunde inte ha varit mer nöjd. Sandra lyssnade till mina önskningar, visade olika färg nyanser och resultatet var perfekt!! Rekommenderar absolut Sandra. Jag kommer återvända utan tvekan. Salongen är mycket trevlig och lätt att hitta.

Svar från Sandra M

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge din fina feedback, Benita. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka igen!

Jeanette J
Skrev om WAU Nyköping

Var hos Sandra och fixade till utväxt och nyans häromdagen, så otroligt nöjd blev jag! Sandra var supertrevlig och otroligt duktig, färgen blev exakt som jag tänkt mig. Kan verkligen ge allra högsta rekommendationer!

Svar från WAU Nyköping

Stort stort tack för dina värmande ord Jeanette. Din feedback och din rekommendation betyder massor! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Jonathan S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

supertrevlig och jätteduktig på sitt jobb. Fick bra bemötande och jag köpte en herrklippning.

Svar från Tanja

Tusen tack för din feedback Jonathan, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Lise-Lotte J

Klippte mig superbra. Trevligt sätt. Återkommer gärna

Svar från Tanja

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Lise-Lotte. Tack för din feedback, den betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Viveka M
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja är jätteduktig och jag är jättenöjd! Kommer gå dit igen, när det är dags för klippning 👍

Svar från Tanja

Tusen tack Viveka! Din feedback är vi så tacksamma för, hjärtligt välkommen igen! 🫶🏼

Rasymi V
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja gör allt för att man ska bli nöjd, noggrann och skicklig. Jag blev 100% glad över min klippning och återkommer gärna igen.

Svar från Tanja

Tusen tack Rasymi! Vi är 100% tacksamma för din feedback, den betyder massor! Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Linda F
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Tar hand om håret på bästa sätt, stylar och är supertrevlig

Svar från Sandra M

Tusen tack Linda! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Taisto J
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Mycket professionell och serviceinriktad.

Svar från Tanja

Tusen tack för din feedback Taisto, den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Kevin L
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Som en riktig frisör ska bemöta sina kunder han är även Kungen av barberare :)

Svar från Yama C

Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss Kevin! :) Stort tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka!

Emma H
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Väldigt trevligt bemötande och lyssnade verkligen på hur man vill ha det. Jag är jätte nöjd med resultatet och kommer återkomma till WAU i fortsättningen!

Svar från Tanja

Tack för din fina feedback Emma. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss och vill återkomma! Du är varmt välkommen tillbaka!

Nina A
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja är en väldigt duktig frisör, jag är jättenöjd.

Svar från Tanja

Stort tack Nina, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Jane B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Både jag och dottern har varit nöjda när vi gått därifrån ⭐️

Svar från Sandra M

Vad roligt att ni är nöjda med era besök. Tack för din feedback Jane, den betyder mycket! Varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Sverker E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

En mycket duktig och trevlig person med ett fint bemötande. Sandra uppfyllde alla mina förväntningar på en proffesionell frisör En mycket bra upplevelse, återkommer gärna

Svar från Sandra M

Tusen tack Sverker! Vi uppskattar verkligen din feedback! Varmt välkommen åter.

Elinora F
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tanja var jättetrevlig och förstod precis hur jag ville ha mitt hår!! Blev så nöjd och kommer garanterat komma tillbaka.

Svar från Tanja

Tack för din feedback Elinora. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök! Du är varmt välkommen tillbaka.

Anna S
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Superduktig! Gjorde blonda slingor halvt hår samt klippning långt hår. Färgade fransar under nyanseringen. Blev jättebra!

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Anna, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Rebecka N
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Trevligt bemötande och två otroligt fint klippta döttrar. Vi är jättenöjda!

Svar från Tanja

Tack för din feedback Rebecka. Det glädjer oss att du och döttrarna är nöjda med er upplevelse hos oss! Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Karzan A
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Inget negativt att anmärka, blev väldigt nöjd!

Svar från Tanja

Stort tack Karzan, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Sofia C
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Jättetrevlig, ödmjuk och inlyssnande! Tanja kom också med bra input gällande mina funderingar, men utifrån min målbild. Jättenöjd och kommer garanterat tillbaka!

Svar från Tanja

Tack för din fina feedback Sofia. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka igen.

Stefan S
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Bra i nacken men kunde klippt lite mera på tinningarna.

Svar från Sandra M

Tack Stefan för din feedback, det får vi komma ihåg till nästa gång 🙌 Varmt välkommen åter!

Emelie S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Hon är väldigt duktig på att se vad som passar kunden, jag kommer definitivt boka tanja igen!

Svar från Tanja

Tusen tack för din feedback Emelie, den betyder massor. Varmt välkommen tillbaka!

Birgit V
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Vänligt bemötande och väldigt duktig på att klippa. Har fått tillbaka mitt vanligtvis lättskötta hår.

Svar från Sandra M

Tusen tack Birgit för att du tog dig tiden att ge din feedback, det betyder mycket! Välkommen åter!

Sofie V
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är en av de bästa frisörer jag har varit hos! Hon är helt klart i nivå med proffsen på de största salongerna jag besökt i Stockholm. Jag syftar så klart på hennes kunskap om färger och klippteknik men även subtila egenskaper som handlag (jag är håröm), och samtalston (otvunget).

Svar från Sandra M

Stort stort tack Sofie för denna fina feedback. Det betyder massor att du tar dig tiden att skriva om din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka!

Fredrik R
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är duktig och lätt att komma överens med, det är alltid trevligt att komma till WAU i Nyköping.

Svar från Sandra M

Tack för din feedback Fredrik. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka!

Alexandra I
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Jag blev jättetrevligt bemött och hon fick till mitt hår precis som jag önskade! Jag färgade och klippte håret och blev supernöjd :-)

Svar från Tanja

Tack för din feedback Alexandra. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Sussane W
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är trevlig ,lyhörd och lätt att prata med.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Sussane, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Lisa B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Fantastiskt bra. Jag bemöttes väl med tydlighet och bra bollande med idéer inför håret, väl mött med mina förväntningar och önskningar. Sandra har fått en ny stamkund.

Svar från Sandra M

Stort tack för din feedback Lisa. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse & vill komma tillbaka. Du är varmt välkommen!

Kalle S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Blev super nöjd med min klippning!

Svar från Tanja

Tusen tack för din feedback Kalle, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Alicia L
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag är supernöjd med klippningen och framförallt färjningen!

Svar från Miriam W

Stort tack Alicia, vi blir så glada av att höra att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Daniel W
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevligt bemötande, resultatet blev som jag önskade

Svar från Sandra M

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Daniel, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Evelina G
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Min son kom hem och var mycket nöjd över klippningen hos Sandra!

Svar från Sandra M

Det glädjer oss att din son blev nöjd med sitt besök, Evelina. Stort tack för din feedback. Ni är båda varmt välkomna tillbaka.

Bodil N
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevligt Bra bemötande, blev fin i håret

Svar från Sandra M

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback. Den betyder mycket. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Birgitta L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Väldigt trevligt bemötande och hon förstod precis hur jag ville bli klippt. Mycket nöjd.

Svar från Sandra M

Tack för din feedback Birgitta. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Hedvig F
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

superduktig och trevlig och bemöter ens önskningar!

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Hedvig, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Jessica T
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Fantastiskt trevlig, duktig och serviceminded. Jag är så nöjd! Grym tjej! 🤩🌷

Svar från Miriam W

Stort tack för din feedback Jessica, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter.

Fanny S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Trevligt bemötande och hon fyllde upp mina önskemål!

Svar från Tanja

Tusen tack Fanny. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Ulrika M
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Extremt kunnig och duktig och serviceinriktad. Kan varmt rekommendera Tanja.

Svar från Tanja

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Ulrika, det värmer! Varmt välkommen igen!

Malou N
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Min dotter klippte sig och vi båda upplevde Tanja trevlig och proffsig :)

Svar från Tanja

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Malou! Ni är varmt välkomna tillbaka.

Larissa B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra har klippt mig nu flera gånger och jag har varit nöjd varenda gång. Tack!

Svar från Sandra M

Stort tack Larissa, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.