WAU Nyköping

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Välkommen till WAU Nyköping! Hos oss på WAU Nyköping hittar du våra duktiga frisörer och barberare. Vår frisörsalong ligger på Västra Kvarngatan 4 i Nyköping. Vi strävar efter att ge dig en personlig upplevelse och lyssnar till dina tankar och idéer och försöker blanda dessa med vår erfarenhet och kunskap för att du ska få...

450 omdömen om WAU Nyköping

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 450 omdömen med 4.9 i snittbetyg
John W
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Mycket bra och väldigt trevlig!

Svar från Sandra M

Stort tack för att du tog dig tid att skriva denna feedback John, det betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka!

Eila L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra ställde upp på kvällstid med kort varsel för att hjälpa mig med håret när min egen frisör hade blivit sjuk. Duktig frisör och trevlig bemötande.

Svar från Sandra M

Tack för din feedback Eila, kul att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Lotta .
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevligt och jag blev nöjd med håret ♥️

Svar från Sandra M

Stort tack för din feedback Lotta, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Linda H
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Blev superfint bemött av Sandra direkt när jag kom in, hon har en sprudlande energi och man märker verkligen hur mkt hon älskar sitt jobb. Sandra började men en väldigt proffsig konsultation där vi diskuterade mina önskemål och förväntningar. Hon var väldigt lyhörd och noga med att vi båda hade samma vision och jag är supernöjd med resultatet:) Det var mitt första besök hos Sandra och ett självklart val att direkt boka in en ny tid framåt våren!

Svar från Sandra M

Tusen tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback Linda! Det värmer enormt att läsa. Du är varmt välkommen tillbaka till våren!

Johanna Z
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jätte bra Frissa! Klipper bra!

Svar från Sandra M

Tack Johanna! Din feedback betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Eva-marie H
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Redan vid entrén, hälsade Sandra på mej, även fast hen var upptagen av en kund. Det känns välkomande, det var första gången för mej att vara där. Sandra gav mej råd om min frisyr och beskrev hur hen skulle klippa, visade intresse för sitt yrke och för det hen gör. Jag kan utan tvekan rekommendera Sandra och salongen. Ska definitivt återkomma till henne.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Eva-marie och tack för din rekommendation, det värmer! Kul att du har hittat till oss. Du är hjärtligt välkommen tillbaka igen!

Lisen L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Mitt första, men absolut inte sista besök hos Sandra!! Äntligen en frisör som hör vad jag säger och ser vad jag vill ha. Otroligt nöjd!

Svar från Sandra M

Din feedback värmer Lisen! Stort stort tack! Så roligt att du hittat till oss och att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Beatrice E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Över förväntan! Sandra besitter alla kvaliteter som man önskar av sin frisör ! Hon är super trevlig, vänlig och välkomnande utöver det ;Professionellt arbete mycket bra handlag, inkännande och lyhörd för kundens önskemål. Jag gjorde hårförlängning och inklipp. Supernöjd! Tack Sandra !

Svar från Sandra M

Stort stort tack för dina värmande ord Beatrice! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök! Din feedback betyder massor. Varmt välkommen tillbaka!

Lisa L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

En mkt trevlig sittning med bra bemötande o gemensamma intressen som gjorde att tiden gick fort! Kommer tillbaka!

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Lisa, den värmer! Du är varmt välkommen igen när det är dags!

Rania K

Duktig på sitt jobb, nöjd 100% med henne

Svar från Sandra M

Tusen tack för din fina feedback Rania! Den betyder massor för oss! 💯 Varmt välkommen tillbaka!

Andreas C
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Trevlig och mycket kompetent barberare och frisör! Möts alltid av ett leende!

Svar från Yama C

Stort tack Andreas! Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Guri B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jag är supernöjd med min klippning, och jag kommer att gå dit igen. Trevligt bemötande. Trivsamt ställe.

Svar från Sandra M

Stort tack för din feedback Guri, det betyder mycket! Hoppas vi ses snart igen!

Thomas A
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Super tjej gör allt rätt hoppas hon får lön för sitt bemötande o skicklighet

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Thomas. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Lars Hugo J
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Det var första besöket på WAU och jag blev mycket väl emottagen av Sandra. Hon var omtänksam och frågade hur jag ville ha håret klippt. Det kändes fint och jag kommer gärna tillbaka!

Svar från Sandra M

Vad roligt att du hittat till oss och att du var nöjd med ditt besök Lars Hugo. Du är varmt välkommen igen när det är dags igen och då går vi in för 5 av 5 🙌 😄

Hanna E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Proffesionellt och lyhört bemötande. Gav råd och konsulterade kring mina önskemål. Kommer återvända för färgning men fick tyvärr avboka pga livet. Tur att iaf håret får liv tillbaka i frisörstolen 😅

Svar från Sandra M

Tack för din fina feedback Hanna och att håret ditt fått livet tillbaka! Du är hjärtligt välkommen åter när det är dags nästa gång 🫶🏼

Gunilla E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Som alltid är Sandra en mästare på att få till mitt hår presentabelt. Sandra är mycket lyhörd och kunnig, ser vilken frisyr som passar just mig.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Gunilla. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Christoffer T
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är ett fullblodsproffs av rang. Trevlig, professionell och det blir alltid en härlig stund när man klipper sig hos henne. :-)

Svar från Sandra M

Tusen tack för dina fina ord Christoffer. Varmt välkommen tillbaka!

Anna R
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Grymt kunnig och sjukt härlig människa. Går alltid därifrån supernöjd med mitt hår.

Svar från Miriam W

Stort stort tack för dina värmande ord Anna. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Marie A
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevlig, duktig och tillmötesgående.

Svar från Sandra M

Tusen tack för din feedback Marie! Varmt välkommen tillbaka!

Christina E
Skrev om WAU Nyköping

Proffsigt och fint bemötande. Återkommer gärna.

Svar från WAU Nyköping

Tack för din feedback Christina. Du är hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Mikael L
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Proffesionell och bra konsultation, och en duktig barberare

Svar från Yama C

Stort tack för din feedback Mikael, hoppas vi ses snart igen.

Agneta K
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Väldigt duktig och professionell, är mycket nöjd med hennes klippning och kunnande. Alltid vänlig och behaglig och man känner sig alltid ompysslad när man kommer till salongen.

Svar från Sandra M

Stort tack för att du tog dig tiden att ge denna fina feedback Agneta, varmt välkommen tillbaka!

Caroline F
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Alltid en trygghet att gå till Sandra. Hon är lyhörd och ger alltid det bästa resultatet.

Svar från Sandra M

Vad fint att höra. Tusen tack för din fina feedback Caroline. Varmt välkommen tillbaka!

Anne B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Trevligt bemötande och hon lyssnade på vad jag ville och kom med förslag på klippning. Gjorde slingor och allt vart så naturligt i färgningen, gick bra ihop med min egen färg. Lagom pratig, tycker det är jobbigt om frisören är alldeles för pratig då jag vill sitta och njuta av att bli ompysslad. Mina förväntningar var att det inte skulle synas så mycket att jag gjort slingor utan allt det skulle bli en naturlig look och så var det. Tack Sandra 😃

Svar från Sandra M

Tack själv Anne för ditt besök och för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback! Vad roligt att du blev nöjd. Varmt välkommen tillbaka!

Annika A
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är en trevlig och duktig frisör!

Svar från Sandra M

Stort stort tack för din feedback, du är varmt välkommen tillbaka Annika!

Malin S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam är engagerad och glad, säger alltid vad hon tycker och tänker och har en bra dialog med kunden. Bästa frisören som finns! ⭐️

Svar från Miriam W

Tusen tack för dina fina ord Malin! Hoppas vi ses snart igen.

Birgitta W

Klippning Fint bemötande Behaglig Skicklig

Svar från Sandra M

Tack Birgitta för din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Mikael E
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Brukar fixa hår/skägg hos Yama, alltid bra bemötande och bra resultat

Svar från Yama C

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Mikael och kul att du är nöjd! Hjärtligt välkommen tillbaka!

Anette L

Trevligt och proffsigt. Är Såå nöjd med min lugg

Svar från Sandra M

Tack för att du tog dig tid att ge denna feedback Anette. Det betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Pernilla R
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Så himla duktig och inkännande i vad jag försökte förklara. Första gången som jag är nöjd när jag går från frisören 🙏

Svar från Sandra M

Vad fint att höra att du äntligen blivit nöjd med ett frisörbesök Pernilla. Det betyder massor att du tog tiden att skriva denna feedback. Varmt välkommen tillbaka igen.

Kerstin E
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Sandra är alltid glad, trevlig och tillmötesgående. Jag skulle fixa en ny salong eftersom Sandra skulle sluta vid Åhléns, döm om min förvåning när jag kom in på WAU och mötte Sandra det kändes jättebra. God jul och gott nytt år ⛄️❄️🥳

Svar från Sandra M

Vad roligt att höra att era vägar kunde korsas igen hos oss Kerstin :) God Jul & Gott nytt år önskar vi dig och varmt välkommen tillbaka!

Robin H
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Alltid grym service, får precis vad man vill ha och det görs proffsigt! Trevligt att prata med alla som jobbar där!

Svar från Yama C

Tack så mycket Robin för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter!

Lenana B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Toppen ställe, toppen frisör..Jag kommer tillbaka !!! ( (nästa gång kanske man får bubbel )🤗

Svar från Sandra M

Tack snälla! Du är varmt välkommen tillbaka! :)

Felix J
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jag har blivit bemött väldigt bra. Blivit erbjuden dryck medans jag väntar och alltid väldigt trevlig. Mina förhoppningar var att hitta en permanent frisör vilket jag anser att jag gjort nu.

Svar från Sandra M

Tack för din feedback Felix & vad roligt att höra! Varmt välkommen åter!

Helen G
Skrev om WAU Nyköping

Jättetrevlig frisör och duktiga med sin jobb. Jag är nöjd!

Svar från WAU Nyköping

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Ewa B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Supernöjd. Sandra är professionell och trevlig. Rekommenderar!

Svar från Sandra M

Tack för din rekommendation Ewa! Det betyder massor för oss att du tar dig tid att skriva feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Maria S
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Professionel och lyssnar in kundens önskemål och kommer med förslag. Dit kommer jag gå igen.

Svar från Sandra M

Stort stort tack Maria för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Jonny J
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Alltid lika nöjd när jag har varit hos Yama. Proffsig och lyhörd, rekommenderas starkt!

Svar från Yama C

Tack snälla för din rekommendation Jonny och för att du tog dig tid att ge denna feedback! Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Janne L
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Alltid trevligt,alltid supernöjd med klippningen 😊

Svar från Yama C

Stort stort tack Janne för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Linnéa L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Mycket bra och fint resultat. Trevlig och man känner sig trygg🥰

Svar från Sandra M

Stort stort tack Linnéa för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Victor B

Rekommenderar stark! Sandra kan sin grej. Helt nöjd // Victor

Ville M
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Underbart att klippa sig hos Sandra som ser till mina önskemål, bollar idéer och är trevlig!

Svar från Sandra M

Stort stort tack Ville för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Gustav W
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Skickligt på sitt yrke och jag är alltid nöjd när jag lämnar wau

Rebecka B
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Jättetrevlig och gör ett toppenjobb. Förstår precis vad man menar när man beskriver vilken frisyr man vill ha :)

Svar från Sandra M

Tusen tusen TACK för denna fina recension, hoppas vi ses snart igen :)

Magnus A
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Mycket bra klippt. Ingen stress utan ordentligt gjort. :-)

Svar från Yama C

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Marianela G
Skrev om WAU Nyköping

Väldigt nöjd och glad över att jag fick träffa Miriam!!!🍀🌺 jättebra och duktig

Svar från WAU Nyköping

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Magnus H
Skrev om WAU Nyköping

Väldigt professionella och trevliga! Har aldrig varit riktigt nöjd innan jag gick till Wau... 5 av 5!

Svar från WAU Nyköping

Stort stort tack Magnus för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Maria H
Skrev om WAU Nyköping

Bästa frisörbesöket nånsin. Kände mig sedd och respekterad och är så nöjd med resultatet. Skicklig frisör!

Rasmus R
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Har blivit professionellt bemött sedan första klippningen på WAU i Nyköping, har även fått tips när jag bett om det och haft trevliga pratstunder och även tysta klippningar. Har alltid gått därifrån nöjd och med mer självförtroende än tidigare! Rekommenderar starkt!

Svar från Yama C

Tack så mycket Rasmus för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Kikki L
Skrev om Sandra M en del av WAU Nyköping

Tog sig tid o kom med tips o idéer. Helt enkelt toppen 👍🏼

Svar från Sandra M

Tusen tack Kikki för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Filtrera omdömen